Zo Jill heeft lekker lang geslapen zeg. Yorben heeft gister overdag geslapen van 13u tot 17u15,ook niet normaal toch.Lag er wel pas om 21uur in gister,kon hem er moeilijk om 19 uur alweer in stoppen he.En hij heeft dan tot 9u30 geslapen vanmorgen.
Ik ga zo ook misschien sporten We hebben hier een tennistafel en gisteren tijdens de inloop wilde een client dat doen maar de inloop was eigenlijk al afgelopen. Heb gezegd dat als ze vandaag zou komen we het konden doen. Ben benieuwd of ze komt hoor.
Nu is het alleen misselijkheid Zap,maar vd week dus echt steeds spugen ,maar die pillen onderdrukken dat nu wel. Moedermelk tot 7 jaar ,belachelijk zeg.Je hebt echt debiele mensen op aarde.
Yorben blijft een slaapkop he. Hier is het 's ochtends echt bijna nooit later dan 6 uur, al gaat hij later naar bed.
Trena: Zoals Monique al zegt goed drinken hoor als je zoveel spuugt, dat is belangrijk. Lijkt mij echt vervelend dat je zoveel moet spugen. Sterkte ermee. Monique: Ik zou ook niet zo blij zijn met weekenden werken maar 1x in de 2 a 3 maanden valt nog te overzien. Lekker dat je moeder in Suriname zit. Doet ze een rondreis daar? Zap: Jullie ook een lekker avondje gehad dus. En Jill heeft goed geslapen zeg. Ze zal idd erg moe zijn geweest. En tot je 7de moedermelk. Achterlijk toch, dat doe je toch niet. Ik vind dat ook niet normaal hoor. Ga ook ff kijk dan. Ik had een stukje op de tv gezien van die jongen van 13 die vader is geworden. Ongekend gewoon. Ze vroegen toen aan hem hoe ga je het financieel doen zegt hij wat is financieel En dat is dan vader geworden.
zo, klaar met voeden, ook nog ff gedweild, nu dan de foto´s van t zwemmen.... samen met mn meissies...
Kelly: mn moeder is er met een koor naartoe, over 3 weken weer terug. Ja en die jongen wist ook nog hoeveel luiers gingen kosten.
Hoi hoi, AM: werk ze nog ff...niet leuk zeg in het weekend werken. Zit je dan helemaal alleen in het gebouw of op je afdeling? Leuke filmpjes van Kyl, zo grappig dat appel plukken Trena: gelukkig kan je nu iets binnen houden. Doe maar lekker rustig aan! En yorben zoveel slapen...pfff nou dat wordt hier niet gehaald. Robine, Jill dus een hele lange nacht gemaakt, ook niet 's nachts wakker geworden? Goed hoor! Heeft ze het toch echt nodig gehad. Volgens mij heb ik dat al ooit gezien met die bv tot 7 jaar. Ik ga iig Paul de Leeuw kijken, veel leuker Semmi: proficiat! Jullie ook al 10 jaar samen, gaat snel heh. En dus lekker gezwommen met z'n vieren, leuk! Een heel gehannis met 2 kids of valt het mee? En Len net ook gejuicht bij Ajax-Feyenoord ? Ik hoop maar dat ze winnen, hebben we tenminste een leuke zondag verder Wij gister naar het pannenkoekenhuis geweest. Milou vond het heel erg gezellig en leuk, je ziet er echt genieten dan. Zo leuk! Alleen stront en strontvervelend overdag, niet willen slapen (ja 5 minuten in de auto en thuis niet verder slapen) alleen maar willen hangen en bij mama zitten. Oooh wat waren we haar zat....en toen uiteten..was ze ineens de pipo van het restaurant Amy was even bij mijn ouders en later opgehaald. Ze waren beide om 7.30 uur wakker dus mooie tijd! Nu liggen ze er allebei in bed, hopelijk duurt het nog even. Verder niet zoveel plannen, straks komen mijn ouders ff wat drinken.
Wat een leuke foto's van je meisjes Sem. Wij moeten hier ook weer eens gaan zwemmen. Ga dat van de week wel even doen denk ik. hihhihihihi die Milou die de pippo uithangt. Hier kan Daynah ook weleens vervelend zijn hoor dan kan je ze echt achter het behang plakken. Geniet lekker van je middagje.
Brennie: ja zit alleen. Van een rijtjeswoning is een kantoorruimte gemaakt, dus daar zit ik. Clienten wonen door heel Houten heen, maar komen in het weekend voor evt. gesprekken/ afspraken naar kantoor ipv andersom. Haha nou gelukkig maar dat Milou in het restaurant wel gezellig was Afleiding helpt vaak wel he. Veel plezier met je ouders.
Ik ga weer afsluiten, de inloop begint zo. Hoop dat het niet zo druk wordt eigenlijk, gisteren waren er erg veel en dat is best druk in je uppie.