Oja Zaphra..heeft Jill alleen op d'r polsje een eczeemplekje? Heeft ze er ook jeuk aan? Zo zielig zeg...helpt de hormoonzalf goed? Nog maar 1 nachtje slapen....en dan weten jullie het eindelijk wat Jill krijgt een broertje of zusje. Hopelijk laat hij/zij wel het geslacht zien anders moet je nog langer wachten of ga je niet eerder weg
Zaph: jeetje die Jill, lekker lang geslapen dus. Mmmm. italiaans, altijd erg lekker! Al zenuwachtig voor morgen? Ik hou mn telefoon de hele morgen in de gaten! Len zal deze week ff met zn oma bellen wanneer we weer langs kunnen komen, moeten wij eerst ook ff afstemmen met elkaar wanneer we kunnen, dan passen we het daar ook ff op aan...haha Kel: haha....bowlkampioen! Wat is jouw record? Die van mij 235.....lukt me maar niet om dat nog te verbereren. Hihi...die Daynah aan de chocolade in de hema...snoepkont......maar ja, ook wel hele verleidelijk natuurlijk al dat lekkers Trena: gelukkig gaat het iets beter met je en heb je weer iets kunnen eten. Je zal zeker wel afvallen zo op deze manier? Lekker hoor dat Yorben zoveel slaapt, kun jij ook ff lekker je rust pakken! Brennie: ff rust in huize Kos dus. We ff lekker dan he als ze allebei op bed liggen. Zwemmen met 2 kids is idd best wel n gedoe ja, maar Jayna werkte goed mee, dus dat scheelt de helft. Zou dat nu met een baby er bij echt niet alleen kunnen. Ik was er eerder uit gegaan en had Faya al aan gekleed. Toen Len er uit en aangekleed, zodat hij Jayna kon aanpakken vanuit de douche. Het kost ff wat moeite, maar was t zeker wel waard, echt genieten zo met zn 4 tjes. Vind Milou zwemmen ook leuk? En lekker pannenkoeken gegeten dus, Milou de pipo van t restaurant dus,haha...boefje Monique: misschien nog ff sportief zijn dus vanmiddag, dat is dan wel weer het hele erge leuke van het werken in de hulpverlening he Jayna is nog in diepe slaap na t zwemmen, Len kijkt voetbal, en idd Brennie....hopen dat ajax wint, dan hebben we een iets leukere zondag. Maar het gaat tot nu toe goed...dus we zullen zien. Mn ouders komen vanmiddag op visite en blijven vanavond chinees eten. tot later! Liefs Sem
Sem: Ahhhhhhhhh wat een geweldig lieve foto's van je meisjes en wat is Jayna dan al groot ineens he. zo vergeleken bij Faya. Brennie: Jill heeft alleen een plekje op dr polsje ja. Ik smeer nu 2 dagen en t lijkt al minder te worden. Hopelijk slaat t aan en gaat t plekje gewoon weg,. Waar heeft Milou allemaal eczeem? Ennuh vervelend he als je kind dreinst en zeurt, ik kan daar ook zo slecht tegen. Ennuh ga idd niet eerder weg tot onze kleine iets laat zien morgen Hahaha Ow de patatjes komen er aan Lekker! Jill had er ook al trek in. Ga ff smikkelen met mn man en kind
Oh ja zap wij hebben die ook eens gezien maar je moet er bijna van kotsen hoor getver de getver. En alsof er dan nog melk uitkomt. Ik vind het echt onwijs ziek! Vrienden van ons en dan zeg maar aan zijn kant van de familie hebben ze een stel (hebben 2 kids) die ook zo wazige lange bv geven. Dat kind is 2 mnd ouder dan Jaime en dan roept die moeder door huis naar dat kind even aan het borstje....Ga er zowat van over mn nek.
Gadverdamme Linda, dat is echt ziek! Sorry voor degene die t wel doen hoor, maar ik vind 1 jaar toch echt wel de max hoor. Zeker als er tanden komen........ Na ja ieder zn ding.
Hihi ennuh mn banner gaat alweer aftellen he ........jippie! Ik beodle natuurlijk over de helft en op naar de laatste maanden. Ben t zwanger zijn nu al zat overigens. Vind er geen pest aan.
Nou zal ik je zwangerschap overnemen Zaph? Hihi neehoor ik snap wat je bedoelt, ookal vond ik het helemaal niet erg.
Nou ik zou ook echt goed de balen hebben van het zwanger zijn, idd niet leuk. Ik vond het ook saai en voelde me niet ok. AM maar nog melk? Maar dat is toch niet van Kyl of wel? Hier was het gisteren met vrienden heel gezellig. Jaime was zo druk en alles willen laten zien enzo. Wel lief. Vandaag naar het poppentheater geweest in een woord fantastisch! Chiel was naar zn ouders dus mn moeder ging gezellig mee naar het theatertje. Jaime ging haar wel even precies vertellen waar we heen moesten toen de voorstelling begon (die overigens uitverkocht was). Maar weer leuke voorstelling, dit keer dansvoorstelling 3 acteurs en 1 pop (botje een skeletje). En maar mee dansen deed ze heh...oh zo leuk!
Lin: Klinkt wel leuk hoor dat poppentheater. Denk alleen niet dat Jill t geduld heeft om ernaar te kijken. Maar mss zit ik ernaast!? AM: Jij blijft ook melk produceren geloof ik he!? Of niet? Lijkt me wel vervelend. Is dat dan goed zo lang nog na Kyl?
Zal je vertellen dat als ik ooit nog een keer zwanger ben ik ga dan uberhaupt niet beginnen aan de bv, ga niet mee in de kraam/ vk maffia. Geef mij maar van die pillen tegen de stuwing en de fles wordt ingevoerd
Uhm Sens ik lek niet ofzo hoor, maar als ik er inknijp zeg maar dan komt er wel wat uit. Dat heb ik al vanaf Kyllian's zwangerschap. Maar sinds m laatste zwangerschap spuit het nog af en toe als ik er in knijp. Uhm btje stom verhaal Hcg moet er nu toch wel uit zijn lijkt me.
Ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben. Weet niet eens hoe t voelt om je kindje aan de borst te hebben. Ennuh ik heb me nog nooit laten beinvloeden door wat anderen vinden, dus al vindt de hele wereld dat bv beter is, pech voor ze ik geef lekker weer samen met John fv. Kan Jill t ook doen
Volgende keer gaan we echt mee naar het poppentheater, ben benieuwd of Kyl het ook leuk zal vinden! Hier volgende x ws ook geen bv hoor, vorige zoveel gedoe mee geweest en stress...wat uiteindelijk toch ook de fles werd.
Ennuh zijn er pillen tegen stuwing?!? Die moet ik hebben! Was net Pamela Anderson een paar dagen! En een zeer dat t deed. Sjezus die ballen stonden op springen en waren bloedheet. Ga zo Wipe Out kijken, lijkt me wel lachen. Half 9 sbs volgens mij.
Ow wist niet eens dat je zonder bv te geven ook zoveel last van stuwing hebt Apart eigenlijk he hoe je lichaam in elkaar zit.
Shit ik zag die gast van 13 op tv bij het rtl nieuws....naja zeg dat is toch niet te geloven....... Waar gaat het naartoe met deze wereld?
Ja Am dan gaan ze ook opzwellen....is de natuur... Mn vriendin had ook van die pillen gevraagd en dan zwellen ze dus niet en komt er geen melkje.
Goedenavond meiden, Zaph: alvast heeeel veel plezier bij de echo morgen.....en daarna kun je eindelijk lekker los met shoppen! Hebben de patatjes gesmaakt? Linda: leuk hoor dat Jaime zo geniet van de poppenvoorstellingen. Zijn die voorstellingen regelmatig in het theater bij jullie in de buurt? En tja....borstvoeding.....hier ga ik toch zeker niet tot een jaar door hoor. Ook al gaat het nu heel goed en kan ik er met Faya ook echt van genieten dat ze zo goed groeit van mijn melkie ....Blijft een bijzonder momentje zo met mn meisje aan de borst. Maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Zodra t niet meer gaat zou ik ook stoppen. Ik ga vanaf 6 maanden afbouwen. Dan vind ik het wel mooi geweest en krijgt ze toch ook al deels vaste voeding. Kunnen we weer lekker aan de roseetjes deze zomer....mmmm..... Hier gezellig middagje gehad met mn ouders. Jayna zich weer lekker uitsloven. Ging ze ons nadoen met tennis op de WII. Ze zag tennis op tv bij studio sport en ging ze net doen alsof ze ook aan het tennissen was, doordat ze ons dus ook wel eens zo ziet staan in de kamer. Mn ouders lagen helemaal dubbel van t lachen, de komiek! Nou ga ff lekker bakje koffie drinken. Liefs Sem