November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeeee...de tweede helft is aangebroken. Laat het voor jou dan maar lekker snel gaan, vind ik ook wel prima want dan gaan wij ook snel op vakantie 8) haha :)

2. Even snel meiden. Had beloofd om een filmpje te plaatsen en foto's van de prinsessencakejes, maar ik ben om een uur of 16.00 zo ziek geworden. Sabino was net 2 min thuis en ik hing boven de pot. Had gehoopt dat het iets eenmaligs was, maar helaas tot 18.30 heb ik alleen het kleinste kamertje in huis gezien. Ik heb mij echt nog nooit zo beroerd gevoeld zeg en pijn in mijn maag joh. Kom net uit bad en voel mij een stuk beter.
    Alleen zo slap als een vaatdoek.

Zat al te bedenken wat ik heb gegeten en wat Daynah en Sabino niet hebben gegeten. Gistermiddag een broodje rosbief gegeten met aardappelsalade bij de Ikea. Doen we maar niet meer dan.

Kruip nu weer terug in mijn bedje.
    Sorry voor mijn ego berichtje. Maar mijn pc stond nog aan en dacht kan nog wel ff snel wat zeggen.
    Morgen weer reacties.
    Slaap lekker allemaal.

lfs

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo ff bijkletsen, eindelijk ff weer tijd voor!
    Kids liggen lekker te slapen.

Zaphra, oh wat spannend zeg morgen je echo, jullie willen toch weten wat het word he.
    Succes en geniet er lekker van morgen, ben erg benieuwd!
    Op de helft alweer...gaat zo snel.
    Ja wil ook wel ruilen met je, vind zwanger zijn echt super! (behalve bevallen hihihih)

Semmi, vind het heel knap dat je nog steeds BV geeft, bijzonder he dat moment...zou het zo weer terug willen hebben!
    Erg leuke foto's van het zwemmen, mooi hoor je meisjes bij elkaar, Faya ook alweer zo groot.

Fajah, vervelend dat je je zo rot voelt en misselijk bent.

Linda, wat een leuke foto's van Jaime en jou, echt schattig, vooral die kus de laatste foto geloof ik...
    Jullie heerlijk genoten van poppentheater, lijkt me ook erg leuk.

Over de BV, ik vind het ook heel bijzonder en ben ook echt voor BV, maar tot op zekere hoogte, vind tot 1jaar ook meer dan genoeg....
    Het was voor mij ook altijd ff momentje alleen met mijn mannetjes, als ze dan drinken en je zo aankijken dan smelt je toch helemaal weg.

Kelly, beterschap, wat rot dat je je zo voelt!

Kan niet meer teruglezen.

Jayden is alweer aan de diarree, overgeven...net 3 daagjes gestopt en nu weer....wasmachine draait weer overuren.
    Enne, Quinten krijgt zijn 1e TANDJE :confused: echt zo snel, Jayden kreeg zijn 1e met 1jaar...
    Oh vind zo leuk alles weer opnieuw ontdekken, tandjes, eten proberen...echt super.
    Het is zo heerlijk lief manneke, wil steeds knuffelen net mij :rolleyes:

Zo ga ff tv kijken, dennis zit achter de computer dus avondje alleen.

Fijne avond!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yep mn vriendin had die in het zkh gekregen...blijven de tieten gewoon normaal. Zij was echt pertinent tegen (en die is niet een die een blad voor dr mond neemt zeg maar...). Dus die had al voordat ze ging bevallen die pillen geregeld. Kreeg ze keurig in zkh na de bevalling.

Ik had dat toen ik stopte. sodeju zeg idd pamela niet normaal. Heel warm idd en stond ik daar onder de douche in die tieten te knijpen om de druk te verlichten...Nee echt niet meer hoor...NO WAY

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En Am ga idd maar mee hoor de volgende keer. Volgende 2+voorstelling is 22 maart a.s. Ik weet niet meer precies wat voor maar wel weer leuk. Kregen ook een folder mee voor 3+ voorstelling, maar ik weet niet of Jaime daar dan nog te jong voor is ofzo.

Wat wel wazig is, is dat er kinderen waren die toch wel 3 ofzo waren en Jaime daar naast stond en ze gewoon net zo groot of soms langer is. Qua gezichtje zie je dan nog dat ze jonger is maar met lengte niet. Die kids praten dan ook al gewoon. Heel gek.

Maar wat ik schreef ze ging weer uit dr pannetje. Ze gingen nu ook het licht 'uitblazen' omdat sommige kinderen wat bang zijn als het licht uitgaat (Jaime niet). Maar goed toen ging een lamp voor het podium aan en wat zegt ze oh nee moeten blazen en hup ging weer blazen, echt leuk.
    Daarna mocht ze ook op het podium springen en dansen, vond ze ook erg leuk!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou zap zit jij nog te kijken? Ik haak af hoor dit is gewoon te ranzig...Dat klopt toch gewoon niet die gasten die dan een kind zo oud nog melk geven uit die tiet. vinden ze dat lekker ofzo getver de getver...

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik kijk nog Lin, denk er t zelfde over als jij, maar MOET het gewoon afzien! Hahaha, Freaky things interests me the most!;)

Slaap lekker alvast voor straks!Lol.x

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja nou ik zat ook nog te kijken hoor...whaaahaaa. Wat je zegt moest gewoon verder kijken. Maar het is gewoon te erg.
    Die vrouw die dat kind uit china had gehaald en gelijk aan die tiet wilde leggen. Nee sorry..laat dat kind ff.
    Chiel zat al steeds moet ik ditkijken dit is te ranzig gewoon. En eigenlijk is het dat ook.Ik snap die mensen echt niet hoor.
    Nee als er hier nog een komt, geen tiet zeker weten. Dacht achteraf nog had ik maar eerder net als jij en sap die tiet gelaten... Die paar weken waren echt niks.

Wij gaan nu slapen. Slaap lekker allemaal.
    x

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Allereerst Zaph..heel veel plezier bij de echo! Hopelijk laat 'fritsje' wat zien ;) Ik gok een jongen!

Milou heeft eigenlijk overal eczeem :( Het was echt helemaal weg maar nu lijkt het echt weer terug te komen :( Gister na bad ingesmeerd met die Natusan olie maar volgens mij reageert ze daar op dus niet meer doen. Voor naar bed gaan helemaal ingesmeerd met vette zalf, het jeukt ook is zo sneu om te zien. Ze houdt zich heel groot want ze laat echt niet merken dat het niet fijn is. Hopelijk heeft het met het weer te maken of het niet zo lekker zijn en trekt het snel weg.

Kelly, hoe is het met je?
    Ik moest nog lachen om Daynah en d'r paashaas :)

Semmi: haha ja ze weten heel goed wat we wel en niet grappig vinden. Leuk dat ze dat dan ook echt op gaan zoeken, aandachttrekkertjes :)

Programma was dus weer vermakend ;) Ik vind bv heel bijzonder om te kunnen geven en zoals semmi al aangaf heel intiem samen met je kindje. Maar wel tot op een bepaalde hoogte, kan me niet voorstellen dat een kind vanaf 1 jaar (tot 7 :confused: ) nog baat heeft bij bv.

Hier zometeen ff naar de ha met Amy voor de spruw. De plekjes lijken er alleen maar meer te worden. Heb niet het idee dat ze er last van heeft. Ik vroeg aan de assistenten of ik met het spul kon stoppen en kijken of het zo gewoon weg gaat omdat ze geen last heeft. Ze gaf echt idiote antwoorden en snapte er geen bal van, nu maar ff langskomen dan.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook bij Jelte paar dagen geprobeerd BV te geven,maar ging echt niet en deed ontiegelijk veel pijn,kloven enzo ,nee niks voor mij.
    Bij Yorben heb ik het niet eens geprobeerd,maar mn borsten werden toen ook echt alla Lolo Ferrari.En pijn.
    Had in zkhuis pilletje moeten krijgen daarvoor,maar waren ze vergeten,wist ik veel dat dat bestond.
    Nu ga ik zeker een pilletje vragen hoor,wil niet weer van die mega borsten hebben.
    Maar vind het wel heel knap dat sommige vrouwen het kunnen en er zo van genieten.
    Maar je moet er echt een type voor zijn denk ik.

Zaph:Veel plezeir straks met de echo,hoop dat de kleine iets wil laten zien. :)

Kel:Hoe is het,nog zieker geworden?Hoop van niet,beterschap.XXX

Hier ook weer beroerde nacht gehad,en vanochtend weer heerlijk de pot van binnen gezien. :rolleyes:
    Maar als ik een pilletje neem,gaat het weer even redelijk.
    Even doorbijten nog.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha heb wel gelachen hier om al die discussies over bv.
    Ik heb volgens mij ook weleens zo'n documentaire gezien, bahbah. Het ziet er niet uit he. Moet er ook niet aan denken hoor!
    Bij Jesse heb ik ook maar een maand bv gegeven, maar toen deed het ook zo'n pijn. En bij Marijn wilde ik toch doorzetten en heb het toch wel mooi gevonden hoor. Maar 8 maanden vond ik toch ook wel genoeg.
    En in het openbaar voeden, vind ik ook echt niets. Ben daar ook niet het type voor. Heb het 1 keer gedaan, omdat ik toen voeding was vergeten mee te nemen...

Trena: sterkte hoor met je misselijkheid. Weten Jelte en Yorben het al?
    En hoe vinden die het? Yorben is nog wel beetje klein natuurlijk.

Brennie: pfff... zo'n assistente die niets snapt is ook niet handig.
    Dus de nystatyne lijkt ook al niet te helpen? Nou, hoop dat de dokter iets anders weet dan.

Zap: HOE IS HET? BEN ZO BENIEUWD!
    LAAT JE SNEL IETS HOREN? HOE LAAT HEB JE DE ECHO?
    Ik gok ook een jongetje. Dan zal het wel een meisje zijn ;)

Sens: Jaime is een lange he. Jij bent toch niet zo heel groot. Is Chiel zo lang dan? Maar fijn voor Jaime hoor. Ik had zo graag 5 cm langer geweest. Dus de voorstelling vond ze erg leuk? Net mama he.

Simone: Jayden ook alweer ziek. Je blijft bezig met wassen he. Ik heb net gehad ;)
    En Quinten ook zijn eerste tandje. Marijn heeft er inmiddels 3 :oops:
    De derde is net aan het doorkomen. Ook wel weer lief hoor.

Kel: moest zo hard lachen om die chocolade actie van Daynah!
    En zaterdagavond dus lekker op de WII bezig geweest?

Nou, we gaan zo lunchen dus nog ff snel.
    Hier lekker weekend gehad. Zaterdag de stad in geweest met zijn viertjes. Mooie ring gehad van Wes, nog voor mijn verjaardag. En gister naar Kidz City geweest. Met Jesse wel 40 keer van de hoge glijbaan. En in de draaimolen, andere glijbaans. Hij heeft zich 4 uur lang vermaakt. Marijn heeft lekker 2 uur geslapen. Maar volgende keer doe iets warms aan, want wat is het daar koud!

12. Lydia: Jesse heeft zich dus weer lekker vermaakt in Kidz City. Mooi zo. Het was idd de laatste keer ook zo kou daar. Niet normaal meer.
    Eet smakelijk voor dadelijk.

Trena: Heh balen van je rotnacht en dan nog vanmorgen lekker boven de pot gehangen...jakkes niet leuk allemaal. Heb je er alleen in de ochtend last van of heel de dag door?

Brennie: Arme Milou toch. Niet leuk als ze eczeem heeft. Jeukt het ook bij haar?
    Lekker zo'n assistente zeg bij de ha. Ben je inmiddels wijzer geworden?

Lin: Dat is bij mij ook al een paar keer opgevallen bij Daynah. Daynah is ook groter op de psz dan haar leeftijdsgenootjes. Ze dachten ook dat ze 3 jaar was.
    Fijn dat Jaime zo genoten heeft bij de voorstelling. Geloof dat Daynah daar het geduld niet voor zou hebben.

Simone: Beterschap voor Jayden en Quinten alweer zijn eerste tandje. Dat gaat snel zeg. Kan mij nog wel herinneren dat het zo lang duurde bij Jayden.

Sem: Hihihihihihihihihihi die Jayna die ging tennissen. Daynah gaat iedere keer juichen bij het bowlen. Zo leuk is dat. Mijn hoogste score is 238 en Sabini 211 dacht ik.

Wat betreft de BV. Ik heb het ook 5 weken gedaan, maar ik vond het een verademening dat ik ermee gestopt was. Ik had ook niet genoeg bv en moest constant bijvoeden en dan weer kolfen. Nee ik vond er niets aan.
    Maar goed ik kan mij wel voorstellen dat sommige het geweldig vinden hoor.
    Gelukkig zijn we allemaal anders.
    Ik weet wel dat ik bij een 2de KV gaat geven.

Hier gaat alles wel wat beter ben gewoon gaan werken, maar niet echt eetlust. Ga zo toch proberen om een bammetje te eten, maar geen rosbief iig.

lfs Kelly

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik wilde ff kijken of er al nieuws is van Zaphra, ben erg benieuwd!

Vanmorgen op kraambezoek geweest bij mijn vriendin, ah zo klein weer...en mooi klein meisje.
    Je kunt je gewoon niet meer voorstellen dat Quinten zo klein was.
    En al dat roze, erg leuk hihihi.

Kelly, gelukkig dat je je al wat beter voelt! Werk ze nog ff vandaag.
    Ja Jayden was zowat de laatste hier die zijn 1e tandje kreeg hihii

Lydia, ah Marijn al bijna 3 tandjes, ik vind dit wel vroeg maar ach staat wel weer erg schattig :)

Ga ff naar boven want de breekt mij 1 de boel af :rolleyes:

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Valt wel mee toch Charissa met vroege tanden?
    Jelte had bij 3 mnd al 2 tandjes,was mss ook wel heel erg vroeg :rolleyes:

Lydia:Jongens weten het idd dat er een baby komt.Jelte is erg lief voor me en maakt zelf zn bedje op en doet zn kleren aan enzo.En Yorben die aait over mn buik en geeft kusjes erop en zegt dan baby Ssssssttt...
    Zo lief.

Nou ik weet inmiddels het geslacht al van de beeb van Zaph,maar ga het niet zeggen hahaha,moet ze zelf doen he. ;)

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Kom op Zaph! Ben zo benieuwd :) :) :) :)

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja hallo Zap!
    Laat effe iets horen!

17. Nou Zap je houdt iedereen wel in spanning zeg ;)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Spannend he :)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Bij jullie is het zeker overal vakantie?
    Nou hier pas volgende week.

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hier ook pas volgende week vakantie...carnaval heh ;)

Deel Deze Pagina