November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    JA JA, we krijgen een ZOON!!!!!!!! Geweldig he! De traditie hier op t forum is verbroken!!!!!!!!( tenzij Sap me nog voor is)

Alles zag er prima uit, bij t kijken naar de blaas zag ik meteen iets hangen dus zei al tegen die mevrouw, volgens mij is t een jongetje. Zij zei meteen, ik denk dat je gelijk hebt. Later keek ze nog eens en ja hoor, een balzak en een piepje zien hangen! Hahahaha. Moet wel vreselijk wennen hoor, hoewel we t helemaal geweldig vinden. Ons gezin is straks helemaal compleet! 2 mannen en 2 vrouwen. Nu hopen dat alles goed blijft gaan :)

Ben dr helemaal beduusd van, helemaal hyper de pieper.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Trena, ja dat komt denk ik doordat Jayden met 1jaar zijn 1e tandje kreeg, vind ik dit wel vroeg... :rolleyes:
    Lief van Jelte zeg.

Zaph, waar blijf je :) whahaha, wordt wel spannend hier, F5 hahaha

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zaph, Geweldig zeg! Leuk hoor een ZOON! Gefeliciteerd.
    Een koningspaar hihihih

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Wat zielig dat Milou onder de eczeem zit en zoveel jeuk heeft. Ik heb ook t idee dat al die badproducten van Zwitsal en Natusan t verergeren. Hier in ieder geval Zwitsal verbannen, overweeg ook de natusan te gaan verruilen voor een ander merk.

Lydia: Zo jullie hebben je lang vermaakt in Kidzcity. Heerlijk dat Jesse zo lang wilde spelen en goed voor de lijn steeds die trap op en af! Hihi.Lief dat je een ring van wes hebt gekregen!

Trena: Jelte weet t allemaal al wat beter dat er weer een baby komt omdat ie t al heeft meegemaakt he. Voor Yorben zal t nog wel een beetje vaag zijn. Hier ook kusjes en baby, maar geloof niet echt dat ze t al echt snapt. Bij de echo keek ze mee, maar snapte er niks van, hahaha.

Kel: Alweer beetje opgeknapt?! Wij waren ook ff bij Ikea, maar heb een ontbijtje genomen voor 1 euro, want durfde de rosbief na jouw verhaal niet aan ;) Hahaha. Beterschap hoor.

Simone:Jeetje Quinten alweer zn eerste tandje! Dat gaan snel. Spam je weer eens een nieuwe foto van je mannetjes!? ben erg benieuwd naar ze. BEn blij dat je weer lekker in je vel zit en zo geniet van je kindjes.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jeeh leuk Zaph een jongen! Goh dit was al spannend...laat staan als jullie dadelijk gaan bevallen :) Fijn dat alles er ook helemaal top uitzag! Lekker genieten nu..........en SHOPPEN :) :)

6. Zap: Nogmaals gefeliciteerd. Kan je de echo ff spammen. Ben benieuwd of ik het ook kan zien.
    Belangrijkste is dat alles goed is.
    Wanneer hadden jullie nu de 3d echo?
    Maar goed dat je geen rosbief heb genomen. Denk tenminste dat het daar aan heb gelegen. En jij mag btw helemaal geen rosbief heh ;)

Ga snel weer verder. Mijn baas is weer terug van vakantie en doet zijn rondje even. Komt zo hier hoor ik, dus moet ik wel aan het werk zijn ;)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier onze zoon! Heb geen foto van zn geslacht....maar t was overduidelijk :)
    Heb alleen deze foto en een foto van de ruggegraat.

Komt ie!

We hebben alleen nu nog 1 probleem: DE NAAM! We vinden echt weinig tot niks allebei leuk :( volgens mij zijn we t alfabet al 100x afgegaan.
    Onze Floortje Sophie is nu verleden tijd :(........we waren al een beetje gewend aan die naam inmiddels.

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, Zap!
    LEUKLEUKLEUK! Een broertje voor Jill. Een echt koningsgezinnetje he.
    Ben ook wel benieuwd of jij nu degene bent die de traditie hier verbreekt of misschien dat het Sap is!
    Nu op naar de 3D-echo!

Brennied: ben je al een beetje klaar voor de carnaval?
    Gaat Milou ook mee?
    Wij hebben een tijgerpakje gekocht voor Jesse die morgen carnaval viert op het kdv. Maar volgens mij vindt ie 't helemaal niets. Nou ja, we geven het pakje wel mee en we zien wel of hij 't aan doet.

Kel: PPPSSSTTT! Daar komt je baas! Snel aan het werk jij!

Ik moet ook weer aan de slag.

Ga je de foto nog spammen Zap?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gespamd!:)

Kel hopla aan t werk jij!

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh daar is tie al!

Floortje Sophie (dat dacht ik al, die ph), leuke naam.
    Ach, je hebt nog ff de tijd voor een naam hoor. Weet je nog dat wij nog steeds geen naam wisten, toen was ik geloof ik al 40 weken!

11. Maar ik heb geen zin om te werken. Heb echt een maandaggevoel.....

Oooow ja het is echt een pestventje zie ik ;).......... nee hoor Zap grapje! Het wordt vast een lief zachtaardig knulletje.

Alleen de november 2006 mama's hebben en krijgen nog leuke kinderen.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    We hebben er 1 die we allebei wel ok vinden, maar t is geen WOW gevoel wat we bij Jill hadden. Misschien komt er ineens wel een op ons pad?!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Een lief en zachtaardig ventje is ook niet alles hoor Kel. Laat ie qua karakter maar zo een beetje als Jill zijn, lijkt me wel ok. Geen softie en ook geen wildebras. Maar gezien de schoppen die ik nu al krijg hebben we er een hard hoofd in.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jaaahhhhhhh eindelijk de eerste hier met een meisje en jongen :D Leukleukleuk :D Je had zelf echt een meisje in gedachten he?
    Iig gefeliciteerd!

Ik denk dat Sap ook een jongen krijgt!

Hier ook druk aan het werk en geen tijd om bij te lezen verder....maar moest ff reageren toen ik een smsje kreeg en bij een client bijna zat te juichen ;) :p

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha idd een echt pestventje hoor! Ik dacht het en Kel zegt het ;) Neehoor je zal merken dat ook jongens heel leuk kunnen zijn!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee nee dacht een jongen AM, tot aan vanmorgen toen we er heen gingen, toen dacht ik ineens een meisje. Mn eerste gevoel was toch goed. Buggy ruilen!?;)

Lief dat jullie allemaal zo meeleven meiden, echt super om deze dingen met elkaar te kunnen delen.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Denk ook dat bij ons een 2e een jongen wordt hoor, dus tja buggy ruilen moeten we nog maar ff afwachten he ;) We hebben wel weer geklust afgelopen weekend haha. Maar ik verwacht er niets van.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb mn ring trouwens terug! Moest met een client tegenover het zwembad in Ngein zijn, dus ben ff snel langs gegaan...ze hadden hm gevonden!

Ga nu weer snel aan het werk, ff administratie en zometeen nog een laatste huisbezoek voor vandaag.

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hahaha pestventje voor Zaph...ach dan houdt Jill hem wel in het gareel :) Leuk hoor een jongen en een meid!

kel, am en LIS..ga eens aan het werk! Als onze bazen eens zouden weten wat we allemaal doen onder werktijd [-(

Amy ligt al vanaf half 1 te slapen, over een uur alweer drinken. Ha had ook niks bijzonders, kuur afmaken en dan maar met water na het flesje doen. Goeie tip Kel! Ze heeft niet veel last dus zal wel goed komen.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoeee, Zaph, een lief zoontje voor jullie!
    Erg mooie echo hoor, war bijzonder weer he.
    Had ik toch gelijk he. Vind het echt super leuk voor jullie, zal ff wennen zijn met een knulletje ineens, maar vast ook heel erg leuk. Van allebei 1 straks, gezinnetje compleet! Haha!

Deel Deze Pagina