Gelukkig AM dat je ring terecht is! Zal Djurre ook wel fijn vinden Oja Zaph..Floortje Sophie was trouwens een leuke naam voor een meid! Sofie hadden we ook op ons lijstje voor Amy. Jongensnaam komt wel goed joh, niet nu al beginnen te stressen heh, denk dan maar ff aan Lydia
Zaph, zal snel een foto spammen van mijn jongens oke. Net alweer gebeld vanuit werk (weekend ook al meerdere keren), er zijn zoveel zieken bij ons...ze zitten helemaal vast Virus bij ons op de afdeling bij personeel en bewoners, nou lekker he bah. Wil gaan opruimen en schoonmaken maar krijg niets uit mijn handen, verschrikkelijk, heb gewoon geen zin
Ben net weer terug van de vk, alles weer prima! Kindje ligt op dit moment in hoofdligging, ben benieuwd of dit zo blijft en ik helse pijnen moet doorstaan . Ik kom later reageren meiden, Tot later, Liefs Sap
Wat fijn dat bij jou ook alles goed was Sap. Zap jij krijgt gewoon weer een leuk kindje. Komt helemaal goed. Jeetje moet je gaan shoppen voor een jongen, dat zal wel een omschakeling zijn zeg als je altijd gewend bent om voor een meid te kopen.
Kel: zo heee, 238, jij bent echt goed in bowlen! En gister dus zo beroerd geweest, wat is dat dan vervelend he als je niks meer binnen houdt. Voel je je vandaag wel iets beter? Zeker nog wel wat slap of niet? Brennie: arme Milou toch met d reczeem, echt zo zielig als ze er zo'n last van hebben. Onze meiden hebben wel wat gemeen momenteel he. Jayna krapt zich verloren in dr knieholtes en heeft vandaag ook hormoonzalf gehad bij de HA en Faya heeft ook wat tegen dr spruw gekregen, ben benieuwd of t wat helpt. Monique: gelukkig je ring weer terug dus, zijn er toch nog eerlijek mensen op deze wereld Lydia: heerlijk zeg dat Jesse zich zo heeft vermaakt in kidzcity, zo leuk om te zien dan he. Ik vind dat jj de bv bij Marijn echt lang volgehouden hebt, knap hoor! Simone: jaaaaa, gauw weer es je jongens spammen! Leuk he weer zo'n heel kleintje...ik kan niet wachten om bij Sap op kraamvisite te gaan, leuk weer zo heeeel klein! Trena: heh meid, nog steeds zo misselijk dus. Wat lief dat de kids zo lief voor je zijn. Heerlijke jongens heb je toch ook! Verder weet ik t ff niet meer door de vele berichtjes in afwachting van Zaph dr nieuws. Vanmorgen ff met de kids naar de HA geweest. Jayna heeft hormoonzalf voor dr eczeem gekregen, hopelijk gaat het haar helpen. En Faya had wat spruw, al 2 weken. Ze lijkt er weinig last van te hebben, maar nu toch maar ff wat er voor gehaald. Verder geniet ik van mn vakantie. Ben van plan om straks te beginnen met hardlopen. Al gaat het wel steeds harder regenen...grrrr....rot weer hier in nederland toch ook altijd! Tot later! Liefs Sem
Fijn Sap dat bij jouw beebje ook alles goed was. En nu in hoofdligging dus.....jij gaat vast een superbevalling krijgen, komt helemaal goed meid! Hihi....Kel....kunnen wij Zaph binnenkort helpen met jongenskleding uitzoeken
Jayna en Faya krijgen net trouwens een hele grote valentijnskaart binnen van mn broer, schoonzus en de kids...dit stond er op: " Lieve meiden, met Valentijn stuur je mensen een kaart waar je dol op bent. Zoals jullie zien is deze kaart super groot, want wij zijn super dol op jullie!" Erg lief van ze.... Nou ga ff de overpasta voor vanavond vast voorbereiden nu Jayna nog ff slaapt... xxx
Sap: oh ja, jij moest ook naar vk vandaag! En in hoofdligging. Je gaat dus voor een natuurlijke bevalling? Kun je ook meepraten he Fijn dat alles goed was. Sem: Hardlopen.... wil ik eigenlijk ook maar weer eens aan beginnen. Maar kijken of het van de week lukt en anders dit weekend maar doen. Langzaam opbouwen, want conditie heb ik nu echt niet. Hopelijk helpt de hormoonzalf bij Jayna. En Faya ook al spruw? Heb je zelf ook wat? Dactarin ofzo? Kel: jij oko geen zin meer? Ik ook niet hoor. AM: Oef, wat fijn dat je ring is teruggevonden zeg. Ja, Nieuwegeiners zijn zo slecht nog niet En jouw gevoel voor een 2e een jongen? Hoop dat het klussen toch iets heeft opgeleverd voor je. Simone: ja, snel nieuwe foto. Leuk. Heb Jayden en Quinten al zolang niet meer op de foto gezien. Brennie: tja... als de baas dit eens wist. Ach, weet je... die vindt alles prima. Als het werk maar af is. Hele fijne baas dus! O ja, ik denk trouwens ook dat Sap een jongen krijgt. Zap: en... heb jij al kleding gekocht? Dan kan de doos met roze kleertjes nu echt weg? Ik vond het zwanger zijn trouwens ook echt helemaal niet erg. Op het laatst was ik het ook wel beu, maar ik heb ook 2 prima zwangerschappen gehad.
Wat lief zeg Sem van je broer. En ga nu maar gewoon hardlopen. Regen of geen regen gewoon doen We mogen zo naar huis Lydia. Ik heb er al zin in
Wat lief van je broer Semmi! Sap, fijn dat alles weer goed is met de beeb. Hopelijk blijft het goed liggen, heb je het idee dat het de laatste dagen gedraaid is omdat je dacht een dwarsligger? Heb ff een lief fotoke van Amy..een kleine glimlach voor mama 'smelt'
En een grote lach alleen de foto is niet scherp (jammer) Hier vind ik haar overigens wel erg op Milou (als baby) lijken.
Wat een scheetje is Amy toch Brennie. Zaph:Echt heel leuk dat jullie een zoon krijgen.Geweldig. Ik ga ook weer een zoon krijgen heb ik het gevoel.
Nou Kel, ik heb je raad maar opgevolgd en ben in de regen gaan hardlopen Dus de kop is er af. Viel best wel tegen als je een conditie van 0 hebt, maar heb het schema voor dag 1 gered dus we gaan er helemaal voor! Kel: eerste dag van de week er weer opzitten, lekker hoor. Daynah deze week vrij he van psz.Ga je nog zwemmen met je meissie? Brennie: aaaaah, heel erg lief die foto's van Amy, dan smelt je idd als mama he! Trena: jij denkt dus ook weer een jongen voor jou.....ook wel leuk hoor 3 jongens samen. Ik zie ze dan al helemaal als 3 grote broers met elkaar, kunnen ze echt veel aan elkaar hebben. Nou, mn buikje begint al te rammelen, overpasta staat in de oven en begint al lekker te ruiken....mmmm... tot later! Liefs Sem
3 jongens is leuk hoor Trena, JP heeft 2 broers en dat is echt gezellig. Robine: een jongen, dacht het wel, jij hebt ook geen geweldige zwangerschap he. Heeft misschien toch iets met hormonen te maken. Het is maar goed dat Jill pit heeft, stel dat 't toch een pestventje wordt... Brennie: lief die foto's van Amy! Goed zo Semmi, hardlopen in de regen! Sappie: haha helse pijnen... Ach, het herstel is meestal wel wat sneller. Verder weet ik t niet meer. Ben behoorlijk uitgeput, Bastian heeft geen psz deze week en hij is in een behoorlijk irritante fase. Hij heeft vandaag 4 keer op de gang gestaan en tandenpoetsen moet tegenwoordig ook weer in de houdgreep. Pfff het zou toch af en toe wel fijn zijn als ik er niet de hele week alleen voor stond. Zo, genoeg geklaagd.
Hello, Sem: wat goed van je dat je in de regen bent gaan hardlopen! Kop is er dus af, je gaat het vast redden meid. Was de ovenpasta lekker? Brennie: aaaah wat een lieve foto's van Amy, heerlijk he zo'n lach. Balen dat de ha verder niet veel voor je kon betekenen mbt de spruw. Hoop dat het snel over gaat. Trena: jij nog altijd niet lekker. Erg vervelend lijkt me dat om zo vreselijk beroerd te zijn. Jij denkt dat je weer een jongetje krijgt? Ach, ja 3 jongens is natuurlijk ook heel erg leuk, al zou een meisje nu toch ook wel erg leuk zijn. LIS: wat lief dat je een mooie ring van Wes hebt gekregen.. En 40x van de hoge glijbaan in Kidzcity , dan moet jij wel spierpijn in je kuiten hebben zeg, pfffffff wat een trappen op. Kelly: gelukkig gaat het weer wat beter met je. Heeft mss toch aan de rosbief gelegen. De maandag zit erweer op voor je, joepie! Charissa: wat leuk dat je zo geniet van je mannetjes, echt leuk hoor! Kraambezoek was dus gezellig, veel roze, haha, is al snel bij meiden heh. Quinten dus aan het eerste tandje...het gaat snel! AM: he meid wat fijn dat je je ring weer terug hebt! Was toch wel een bijzondere ring toch! Zap: en al een beetje gewend aan het idee van een jochie? Namen is moeilijk he? Pffff ik ken het gevoel. En heb je al iets typisch jongens geshopt? Hier weinig te melden... Wat betreft jullie borstvoedingsverhalen....hier nooit meer borstvoeding, wat een drama vond ik het. Maar kan me best voorstellen dat als het goed gaat het heel bijzonder kan zijn. Ieder zijn ding. Iemand gisterenavond nog gekeken naar Peter Powers Payback? Rick en ik hebben zo onwijs gelachen, de tranen biggelden over onze wangen en ik deed het bijna in mn broek, hahahahaha echt niet normaal wat je mensen onder hypnose kan laten doen. Volgende week zondag weer, echt een aanrader! Ik ga nog ff verder, Tot later, Liefs Sap
Hmmm Panda, niet leuk zo'n irritante fase. Lijkt me inderdaad niet makkelijk om er meestal alleen voor te staan. Hopen dat Bastian snel deze fase voorbij is. Ik ga nu samen met Rick aan de WII, even samen bowlen.
Sap: Oow ik ken dat programma niet. Op welk net komt dat dan. Lijkt mij ook wel grappig. Sem: Ben super trots op je Sem dat je toch ben gaan hardlopen. Jij komt er wel. Ik ga woensdagmorgen zwemmen met Daynah. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Is echt al een tijd geleden dat we zijn gegaan. Mirjam: Ooow heerlijk heh zo'n puberende peuter die denken dat ze het allemaal zelf kunnen. Lijkt mij ook lastig als je er alleen voor staat. Brennie: Wat een schatje zeg die Amy. Op de laatste foto lijkt ze idd op Milou. Maar die eerste foto is zo cute.... Ik ga ook zo op de Wii. Rick van Sap komt al aardig in de buurt van mij score, dusse ik moet nog beter mijn best doen.....hahahahahahhaha Lfs Kelly