Brennie: Zeker lieve foto's van Amy! Ik blijf t een kopietje van Milou vinden hoor. Mirjam: Lekker he zo een puberpeuter. In de houdgreep voor tandenpoetsen, hahaha, hier in de houdgreep voor teennagels knippen. Kel en Sap: Wii ze! Sem: Ben trots op je! 1e keer hardgelopen, t begin is er! Ben trouwens mega verkouden en weer een koortslip! De 3e keer al tijdens deze zwangerschap! Al 20 weken lang aan t kwakkelen he en dus duidelijk een andere zwangerschap dan bij Jill. Nog een nadeel is t hoesten, ik kan dus echt mn plas nauwelijks(lees niet ) ophouden tijdens zo een bui. Na deze bevalling is dat t eerste waaraan ik geopereerd wil worden, mn blaas en de bijbehorende incontinentie. Echt vreselijk ! Voel me soms echt een oude vrouw met blaasproblemen.....
Sappie: joepieee baby sap ligt er al klaar voor! Nu blijven liggen he....en het is helemaal niet pijnlijk hoor Het is juist een verlossing! (na 1,5 dag bij mij). Brennie: nou gelukkig maar dat Amy niet zoveel last heeft! Wat een heerlijke lach Lekker bekkie! Semmi: haha wat goed zeg hardlopen in de regen. Alhoewel...dat doe ik ook zovaak, heb een hekel aan regen dus wil dan zo snel mogelijk naar binnen, dan maar rennen he Sterkte met je meiden en hun kwaaltjes. Wat lief die kaart! LIS: wow 40x van de hoge glijbaan, wat een conditie zullen jullie nu hebben Vond Kidzcity trouwens een stuk uitdagender voor ze dan Ballorig. Trena: wanneer moet jij nou terug voor een echo? Panda: sta je er in het weekend ook alleen voor? Je hebt het ook druk als je werkt en tegelijk ook voor hm moet zorgen toch. Laat het maar een fase zijn die snel over gaat he. Zaphra: bekend probleem met de blaas. Heeft echt een tijd geduurd voordat het bij mij na de bevalling weer goed was. Vervelend he. Hoe is het met Jill dr oogjes? Kyllian heetf het nu dus ook, mar gelukkig valt het wel mee, alleen af en toe wat troep weghalen en zn ogen zijn ietsjes waterig. Ik heb gisteravond de kledingkast en commode van onze slaapkamer te koop gezet. Al een aantal reacties, maar wat krijg je er weinig voor zeg Geef het dan bijna nog liever weg aan een bekende die het goed kan gebruiken. Naja we hebben geen haast, dus we wachten nog meer reacties af Ik heb nu weekend joepie! 2 daagjes vrij en samen met Kyllian want ook hier is er deze week geen psz.
Helleu, Allereerst robine nogmaals gefeliciteerd. En jongen. Wat vindt John ervan? Ik vroeg nog aan je of alles goed is met beeb!..haha. alles erop en eraan? En qua groei was datook ok? Maar dat is wel vervelend van het niet op kunnen houden van de plas. Komt dat door bevalling? Bij Jill nagels knippen ook zo'n drama? Hier ook vreselijk zeg ze wil het gewoon niet en gaat dan wild doen....ik vijl dus nu haar nagels..ook erg heh AM ja soms schiet het niet op met mp al zou je nu denken dat het populairder wordt. Wij hebben toen wel voor heel weinig iets verkocht aan zo'n bijstandsmoeder, vond dat zo sneu voor die vrouw en nwij hebben genoeg. Kel veel plezier met de wii. Sap mooi dat de baby in de goeie houding ligt! Maar je zou niet ff zeker willen weten met een liggingsechootje? Die vks (tenminste die van mij toen) voelde af en toe ook maar wat. En peter powers payback ken ik niet. Panda vervelend dat bastian net weer in irritantefase zit als je vriend er niet is. Hoe gaat het met jullie bedrijfje nu, beetje te doen met de opdrachten ook? Semmi wow zeg hardlopen in de regen. Wanneer is die loop waar je aan mee doet? En de meiden beide aan de zalfjes. Hopelijk is het snel over. WAs de oven pasta lekker? Fajah nog een knul erbij...hahah. Voel je je nog weer wat beter? Brennied geweldige lach heeft Amy echt super zeg. En die pretoogjes erbij erg leuk! Lis hoe gaat het met je dieet? En waar deed je het nu ook weer, of heb ik daar weer overheen gelezen? Hoe is het met je jongens? En een ring gekregen..wat heb jij een romantische man zeg! Hier druk maar ok. Jaime was vandaag bij mn ouders 'droog' geweest. Wilde per se geen luier aan dus mijn moeder had onderbroek aangedaan. Oma ik moet plassen ophouden en op de pot. Alleen het poepie heh dat wil nog niet...TIps? Ze gaat dan toch stil in een hoekje en doet snel een poepie. Alles zat onder maar mn moeder zei dat maakt niet uit, we gaan gewoon door met zo oefenen. Vond het eigenlijk al wel stoer dat ze de hele dag zonder luier heeft gelopen en keurig op de wc plast en het gewoon goed aangeeft. De kop is er weer af deze week.Nog 3 dagen werken en dan weer weekend. File was kut vanochtend en ben er zooo klaar mee die reistijden. Kwam thuis met veel regen, kon ik natuurlijk ook geen parkeerplek vinden...erg humeurig dus. ga ff tv kijken. lfs
Oh en Zaph voor namen.... Ik zou de volgende Sasja noemen, ongeacht geslacht maar goed. Dat past bij Jaime (vind ik en ik vind dat een leuke alternatieve wel stoere naam en onzijdig, dat zou bij mij echt voorwaarde zijn aangezien jaime ook voor beide kan). Maarrrrr wat dacht je van deze: - Jack - Luuk - Wieger - Niek
Sasja (of Sascha) vind ik wel mooi, Luuk en Niek ook. Jill en Luc vind ik ook wel passen. Toch niet meer die andere jongensnaam die je in gedachten had Zap? Jee wat gaat Jaime ineens snel met zindelijk worden! Ben jaloers! Knap hoor!
Sens: echt goed van Jaime, zo snel al de hele dag droog! Nagels vijlen heb ik ook een tijd moeten doen bij Bastian, nu knip ik ze als hij voor de tv zit. Bedrijfje gaat goed maar kan ook zomaar weer omslaan nu he dus we werken nu zoveel we kunnen. Monique: ja dan kun je het beter weg geven als je er zo weinig voor krijgt. Nee hoor, in het weekend is JP er wel maar hij is altijd bekaf als hij maandag weer gaat werken haha. Wat een gekwakkel Robine, niet leuk. Die blaasproblemen zijn echt vervelend. Kelly, jij bent echt fanatiek op de wi he. Sappie: ik heb een stukje gezien van die Peter Powers Payback (wist niet dat t zo heet), zag er wel erg uit.
Jongensnamen vind ik trouwens ook heel moeilijk hoor, maar meidennamen trouwens ook. De naam die we bij Kyl hadden voor een meisje vind ik nu eigenlijk te vaak voorkomen. Een andere naam die maar in ons hoofd blijft zitten komt hier bij de nov kids al voor...dus we proberen die ook helaas maar te vergeten. Maar ach wij hebben nog alle tijd he...alhoewel er dan steeds meer namen af gaan vallen met al die zwangeren om ons heen
Ah AM vertel welke naam die ook al hier is....? Ik ben niet nieuwsgierig wil gewoon alles weten . En ik zou er gewoon niks van aantrekken hoor als anderen ook zo'n naam hebben, dat maakt toch niet uit? En Sasja vind ik gewoon zo'n mooie naam en wat ik zei kan voor jongen en meisje. Ik vind dat dan ook gewoon bij Jaime passen wat ook voor beide kan. Jill en Luc is ook stoer! Panda haha knippen voor de tv, die truc werkte hier 2 keer......Lijkt me wel onzeker zeg met eigen bedrijf nu. Willen jullie nu nog voor een 2e gaan of even wachten tot er wat meer zekerheid is. En hebben jullie altijd voor jezelf gewerkt of ook voor een baas? Ja en zindelijk worden ze gaf dus al ff aan dat au voor plassen of poepen. Iets meer aandacht geven en het gaat idd als een tierelier. Ik vind het wat ik zei ook knap van haar.
Haha nou volgens mij heb ik het weleens gezegd hoor, alhoewel Zap de andere naam denk ik nog in dr hoofd heeft (en die hou ik voor de zekerheid toch nog ff voor me)...maar de naam van hier is Lieke. Tja ik weet het niet, 'Lieke hoort gewoon echt bij Sap. Ik hoop toch dat ik een andere naam in mn hoofd krijg ooit....en ach het zou toch een jongen worden dus dan hebben we het probleem niet meer Voor een jongensnaam blijf ik Milan erg leuk vinden (stond op de 2e plaats bij Kyllian), maar mn nichtje heeft nu dus een Milan. Het past trouwens ook niet bij elkaar hoor, is net Jut en Jul dan. Ben wel elke keer dat er iemand moet bevallen bang dat dat ook 1 van onze favoriete namen is...over 2 weken is een vriendin uitgerekend....en we kwamen er een paar maanden geleden achter dat we bij Kyllian en zij dus bij Stan dezelfde meidennaam hadden. Laatst noemde ze Anne of Anna waarover ze aan het nadenken waren dus was toen al btje opgelucht
En zaph Jill en Gregg (Australische vriend van ons heet zo). Wij hadden Jaime als het een jongen was Jimmy genoemd... Maar dat is ook zo j j j.Dan ben je de enige afwijkende.....hahahah.
Ik vind Kyllian en Milan niet net jut en jul klinken hoor. En als het een meid is dan kan Lieke toch ook? DAt zal Sap vast niet erg vinden. er heten toch veel kindjes Lieke, is populaire naam heh. Ik ken ook een 'grote' Lieke, dame die werkt bij het Cobramuseum op educatie...haha. Is toch andere Lieke dan hoor! En nogmaals hoor AM ik zou me daar niks van aantrekken. Is toch jouw kind en kinderen kunnen zelfde naam hebben. Binnen familie is het wel wat rottiger. Nee hier zijn we daar over uit...Jaime en Sasja. Nu nog een bevruchting heh
Ga trouwens slapen. Tot morgen..(nog zo heeeeerlijk dat mn fliptop weer terug is...) slaap lekker allemaal
Haha idd eerst maar eens klussen Namen komen later wel hoor Naja jullie hoeven iig niet meer na te denken haha. Milan is hier echt uitgesloten hoor, wil echt niet een naam wat in de familie al voorkomt. Lotte vind ik ook een leuke naam, maar de dochter van mn nicht heet zo..tja ook weer jammer dus. Wel een nicht die ik zelden zie, maar toch...
Hahahaha leuk die namen uitzoeken,wij zijn er helemaal uit. Zowel voor jongen als voor meisje,beide zelfde voorletter,meer zeg ik niet hahaha. Jelte en Yorben past bij elkaar,veel denken dat het zo geschreven word: Jorben.Maar wou perse geen zelfde voorletters. Later mss onhandig met post enzo. Zelfde voorletter en dan gaan ze elkaars post opendoen ofzo Am:Lieke is toch ook een leuke naam,geeft toch niet als jullie een evt dochtertje ook zo zouden noemen. Ik vind Amy of Aymee ook erg leuk ,maar zo heet Brennie dr beebje al. Myrthe vind ik ook erg mooi,maar zo heet een kindje die ik ken ook al ,en toeval is dat haar broertje ook Jelte heet,kan ik moeilijk een dochter Myrthe gaan noemen he Ik moet maandag weer voor een echo.
Jongensnamen voor Zaph dr beebje : -Yorrick -Tristan -Lars -Renzo -Nando -Thymen -Zico -Ridgey -Bjorn -Jerm -Thijs -Tijn -Laurens -Kelvin De naam die wij voor een evt zoontje hebben staat er niet bij,stel dat je ermee wegloopt
Hiihihihii, ik vind Lieke ook erg leuk Monique en zou het absoluut geen probleem vinden als jullie ook voor deze naam zouden kiezen! Gewoon lekker doen als je dat graag zou willen! Ik moet eerlijk zeggen dat er hier ook een jongensnaam rondzwerft die wij ook erg leuk vinden, namelijk de kleine Marijn, haha. Hoop niet dat je het erg vindt Lydia. Maar goed...eerst maar zien wat t wordt..Maar ik vind Lars en Luuk en Nick ook erg leuk! En Lotte en Sara ook!
Hihihi... SAP. Nee natuurlijk zou ik dat niet erg vinden. Marijn is een superleuke naam! Hoe vaak zien wij elkaar nou? Nee hoor, als dat jullie naam vinden, gewoon doen. Moet eerst nog een jongen zijn he. Denk dat het bij jullie een meisje is. Hoewel ik een jongen ook wel vind passen bij jou. Trena, hadden wij dus ook. Ik vond Julian ook leuk, maar wilde niet nog een naam met een J. Maar er worden weer een hoop leuke namen genoemd zeg. Tjeetje, ik zou nu niet kunnen kiezen. Maar meisjesnamen vind ik wel makkelijker. Lijkt wel of er daar meer leuke van zijn. Tristan vind ik ook leuk. Nando (maar zo heet het zoontje van een neef van Wes), Timo (das het broertje van Nando). Wij vonden Thijmen ook erg leuk toen ik zwanger was van Jesse, maar in juni 2006 beviel mijn nichtje van een jongetje Thijmen. Dus die viel ook af. Bij familie vind ik toch idd niet leuk, ook al zie ik haar niet vaak. Trena: hoe gaat het met de misselijkheid? De wc-pot nog je grote vriend? O ja, die pilletje tegen grote boobs heb ik ook weleens van gehoord. Bij Jesse had ik ook enorme last van stuwing, maar bij Marijn heb ik daar eigenlijk geen last van gehad. Misschien omdat de bv daar ook wel beter bij ging.
O ja Sem. Nog gefeliciteerd met jullie 10-jarig samenzijn! Wij gaan wel gelijk op met data! Wij zijn vandaag 7 jaar samen. Hmmm... was ik vergeten. Zal eerst Wes eens bellen
Gefeliciteerd Lydia. Hier nog niet super hoor,vanmorgen weer overgegeven Word er zo moedeloos van,maar weet dat het binnenkort beter zal gaan. Geeft beetje hoop he,zit al hele week binnen,kan werkelijk niks ,ben zo slap. En al 4.5 kilo kwijt ook.
haha leuk hoor namen verzinnen Sens is er al helemaal uit, nu nog de baby Sasja vind ik trouwens erg leuk! Proficiat Lydia! Wes was het dus ook vergeten Ik heb ook die pilletjes gehad toen ik die borstontsteking had en wilde stoppen met bv. De ha heeft die toen voorgeschreven 4x een half tabletje. Werkt erg goed! Handnageltjes worden hier zonder moeite geknipt maar de teennagels Ruzie hebben we dan! Fajah: al 4,5 kg kwijt Is wel al erg veel, hoop dat je snel weer wat aansterkt. Leuk bijna de echo! Hier rustig dagje..flink aan de poets Milou naar kdv, zometeen Amy de fles. Vanmiddag ff wandelen als het droog is.