Wow Brennie, de tijd gaat hard he. Op naar beeb 3 Namen is ook moeilijk, zag wel een aantal leuke voorbij komen, maar als ik iets leuk vind, vind John t weer niks en andersom. Hahaha. Vanmorgen dachten we er wel al een soort van uit te zijn, maar misschien veranderd dat nog wel. Lin: Wat knap zeg van Jaime de hele dag plasjes op de wc doen. Nu t poepen nog. Zal ook niet lang meer duren toch!? HIhi we gaan gewoon alle namen op t forum hergebruiken met zn allen. Leuk bij een meeting. Roep je de een komen er meerdere aangerend. Allemaal Lieke's, Marijntjes etc............ Ga f fboodschappen doen. Sta je om 915 op, ben je om 1115 nog niet in de winkel! Ik kan me ook niet haasten hoor in deze vakantie. Ga dus nu echt ff wat doen.
Goedemiddag allemaal, Zo voor mij laatste middagje en dan ben ik 5 dagen vrij.....heerlijk hoor. Zap: Je heb gelijk om je niet te haasten tijdens je vakantie......is niet goed voor je. Sabino en ik hadden bij namen verzinnen ook niet echt dat we hetzelfde waren. Jullie komen er vast en zeker uit. Brennie: Zo Amy alweer 2 maanden. Gaat hard. Dan moet je over 4 weken dus alweer werken...... Trena: Zo heej 4,5 kilo eraf dat is echt veel zeg. En je bent al zo slank. Lydia: Gefeliciteerd met jullie 7 jaar samen zijn. Wes nog gebeld? Sap: Voor jou is het helemaal lastig om 2 namen te verzinnen. Monique: Lieke is een hele leuke naam. En als Sap het niet erg vindt gewoon doen dan. Als het familie zou zijn dan zou ik het ook niet snel doen hoor. Mijn jongensnamen zijn: Sem Sam Milan Ruben Luca Lukas Hmmmm verder weet ik het even niet meer. Ik ga nog ff een kopje thee halen en dan weer aan de slag. Liefs Kelly
Zap: hadden wij dus ook he. Vond ik een naam leuk, vond Wes het niets, en andersom. Nou succes, maar je hebt nog een paar weken he. Trena: wow, al 4,5 kilo afgevallen. Dat had er bij mij nog wel af mogen gaan. Kleine beetjes eten gedurende de hele dag he. Maar ja... je kent het, hebt het al 2 keer meegemaakt. Sens: ik doe Weet hoe je eet (www.weethoejeeet.nl). Ben nu 9 kilo afgevallen en voor de tweede keer met fase 1 bezig. Geen moment honger en eet echt wel lekkere dingen. Wat knap van Jaime, zo ineens effe zindelijk aan het worden. Ik heb helaas geen tips voor je om het poepen ook op het potje te doen. Jesse plast ook altijd op de wc, maar poepen doet ie altijd in zijn luier. Brennie: gefeliciteerd met de 2 maanden van Amy! Wat gaat het snel he. Waren trouwens erg lieve foto's van je meisje. Lieve lach hoor. Nog lekker aan de wandel gegaan vanmiddag? Ga zo maar eens naar kdv bellen. Vorige week donderdag moesten we Marijn natuurlijk ook alweer ophalen. Hopelijk gaat het vandaag beter.
Kel oh, lekker zeg, 5 dagen vrij. Had ik vorige week, maar niet op eigen verzoek, maar omdat Marijn dinsdag nog thuis was. Ik heb Wes nog ff gebeld, en die was het ook vergeten Hij dacht al waarom heb ik toch een popup in mijn agenda vandaag? Hahahahaha. Ruben stond bij ons trouwens ook op het lijstje, die vond Wes erg leuk. En ik achteraf toch ook wel.
Goedenmiddag meiden, Hahaha....iedereen babynamen aan het verzinnen. Zo leuk dat er straks weer nieuwe beebjes bijkomen, ik ben nu al benieuwd wat de namen dan uiteindelijk gaan worden! Lydia: gefeliciteerd met jullie 7 jarig samen zijn. Wij gaan idd aardig gelijk op ja, qua datum KDV al gebeld, hoe was het met Marijn? Monique: idd gewoon Lieke doen dan als je een dochter mocht krijgen. Als het echt een naam is die jij en Djurre het mooist vinden, dan is t ook zonde om t niet te doen toch? Linda: jullie dus al helemaal uit de naam voor kindje nr 2, nou aan de klus dan maar...haha Die 5km moet ik 7 juni trouwens pas lopen, dus ik heb nog ff Kel: heerlijk joh straks 5 dagen vrij, geniet er van meid! Verder nog plannen naast het zwemmen morgen? Trena: spannend hoor je echo maandag weer. Wat voor gevoel heb je er momenteel bij? Ga je er van uit dat er nog maar steeds 1 hartje klopt? Fijn dat jullie in ieder geval al uit de namen zijn, maar als het er nu toch 2 zijn, dan moet je nog meer namen bedenken Zaph: lekker rustig aan doen hoor. Daar is t vakantie voor toch. Ik heb me net ook pas aangekleed toen ik Jayna naar bed bracht Jullie nu dus druk aan t bedenken hoe een jongen kan heten, gelukkig hebben jullie nog ff, maar het is idd wel lastig als je samen niet dezelfde namen leuk vindt. Brennie: jeetje, Amy ook alweer 2 maanden, ik weet nog zo goed dat we aan het wachten waren op bevallingsnieuws van jou Nog ff lekker genieten van je laatste weekjes verlof! Hier lekker in mn huispak rondgelopen de hele morgen. Wasjes gedraaid, gestreken en met Jayna gespeeld. Nu slaapt Jayna en ligt Faya in de box te spelen, maar geloof dat mevrouwtje honger heeft, dus mammie gaat weer voeden.... tot later! Liefs Sem
Hihi nog meer namen die voorbij komen en ook weer een paar die wij op ons lijstje hadden, zoals Julian en Tristan. Trena: jeetje zeg al 4,5 kwijt. Pff wat rot die misselijkheid. LIS: jullie vandaag 7 jaar samen, gefeli Ik zou zoiets bij ons ook vergeten, erg he Wij zijn 8 juni 7 jaar samen. Sap: hihi wat lief dat het je niets uit maakt. Maar ach eerst maar zwanger zien te raken hier en dan ook nog eens een meid produceren Wie weet zit ik tegen die tijd weer met een andere naam in gedachten 2e naam hebben we hier ookal en vind ik op zich ook wel een leuke 1e naam (Esmee), maar ik vind Lieke beter bij Kyllian passen. Ben echt benieuwd of Lieke een zusje of broertje krijgt en welke naam het dan wordt! Brennie: 2 maanden alweer, wowww Heerlijk zo'n schoonmaakdagje ahumm. Zaphra: nog wat gedaan vandaag? Semmi: jij ook lekker lui dagje Naja genoeg gedaan natuurlijk met 2 kids. Ik ben vanmorgen met Kyl naar Hilversum geweest, ff de stad in. Vanmiddag wilde hij weer eens niet slapen (we waren ook wel laat thuis en hij had al ff in de auto geslapen). Denk dat we zo nog ff naar de Ikea gaan, kledinghangers halen Weet iemand waar je trouwens kinderkledinghangers kan kopen in grijs/wit/zwart/lichtblauw. Het is meestal of baby of voor volwassenen.
Monique: Jij bent lekker op stap vandaag dus. Geen idee waar je kleerhangers kunt kopen in die kleuren....hema, prenatal ofzo... noem maar wat op hoor. Sem: Heerlijk toch zo'n lui dagje. Ben jaloers. Ik heb niet echt iets op de planning staan. Ik ga donderdag met mijn moeder even mee naar mijn oma en opa, ben ik daar ook weer eens geweest heh. Voor de rest niets bijzonders. Lekker relaxen iig. Lydia: Ja ik moet ook wel zeggen dat het een lekker vooruitzicht is om 5 dagen vrij te zijn. Nog 2 uurtjes werken en dan naar huis. Hoe gaat het met Marijn vandaag op het kdv? Ga weer even verder.... Lfs Kelly
Met Marijn ging het vandaag goed. Gelukkig. Lief dat jullie 't vragen. Hij was lekker bij de box aan het staan. Had maar liefst 25 minuten geslapen vanochtend Dus morgen zal ie wel weer heerlijk slapen overdag. Dat is altijd wel lekker. Is ie helemaal kapot van een dagje kdv. Was bij Jesse ook altijd. Kel: lekker, bijna lang weekend voor jou! Hier nog uurtje, dan ga ik de kids ook weer ophalen. Ik ben morgenmiddag lekker thuis. AM: geen idee waar je zulke kleerhangers kunt halen. Idd... misschien Prenatal. Als je hier langrijdt als je naar Ikea gaat, zwaai je dan even?
Goedenavond, Monique: ik heb toen voor Jayna een tussenmaatje houten kledinghanger gevonden bij de action, waren toen 2 kleuren roze en wit. Had je ook in blauw en wit. Ik weet niet of ze bij jullie ook een action in de buurt hebben? Kel: lekker hoor dat je niet zoveel op de planning hebt staan, geniet van je vrije dagen meid! Lydia: gelukkig ging het weer goed met Marijn op t kdv. En idd wel lekker dat ie dan morgen waarschijnlijk zn slaap in gaat halen. Hier rust in huis. Meiden allebei om 19.00 uur meteen gaan slapen. Faya moet zo nog wel een voeding, maar eerst ff lekker op de WII. Len breekt net mijn record met skieeen dus ik moet er weer ff tegen aan! Fijne avond, Liefs Sem
Kel: nou 5 dagen vrij is idd heerlijk ff zeg! Bij jullie is de psz deze week ook gesloten toch? Hier iig wel, dus ben morgen weer een dagje samen met Kyl. LIS: echt ongelooflijk hoe Marijn dat volhoudt zeg, zo kort slapen op een dag. Kyllian wilde vandaag ook niet slapen, maar dan valt hij toch echt wel om 4 uur in slaap. Heeft op City Plaza een uur geslapen en toen we weer naar huis gingen ook nog ff in de auto. Werk je in de buurt van de Ikea? Of bedoel he thuis Ben vrijdag bij je om de hoek, je weet dan vast wel waar ik moet zijn (met een client).
Sem: ja we hebben een action in Ngein, ga er morgen misschien maar ff langs dan! Thnx! Nou suc6 met skieen he Heerlijk dat de meiden al slapen, ff rust.
Mijn lange weekend is begonnen Monique: Hier is de psz ook dicht. Ga morgenochtend een keer zwemmen met Daynah. Zal vast en zeker weer een keer leuk vinden. Sem: hahhahahhahahahaha Len jouw record verbroken. Er tegen aan dus meid. Lydia: Fijn dat het weer een stuk beter gaat met Marijn. Nu hopen dat het zo blijft. Sabino is Daynah aan het ophalen bij mijn vader, want die kon haar niet brengen want de auto startte niet. Ze zullen zo wel komen. Heb maar even gestreken. Hoef ik dat morgen niet te doen. Kom later nog ff lfs
Hoi hoi, Zo John zn vrije dagen zitten er weer op. Zijn goed geslaagd de afgelopen dagen met spulletjes bestellen en regelen. Vandaag t laminaat gekocht, dus daar kunnen de mannen volgende week al mee gaan beginnen, de kast hebben we als tekening aangeleverd bij een kastenzaak en hopelijk kunnen ze er iets van maken, we wachten nog even op dat telefoontje. Verder al een geschikte laptop gezien die we ws gaan kopen aangezien we van een vaste pc aansluiting naar draadloos gaan en de kast en bed van Jill kunnen binnen een week of 2-3 geleverd worden, dus ook daar kunnen we een bestelling gaan plaatsen. Al wacht ik heel even met bestellen tot we duidelijkheid hebben over de kast en de laminaatvloer gelegd is. Al met al drukke regel en zoek dagen gehad, maar wel productief. De verbouwing kan gaan beginnen als mn schoonvader terug is van skivakantie volgend weekend. Ben benieuwd hoe snel alles gerealiseerd kan worden, al is er nog geen haast hoor. Jill is lief maar erg druk. Slaapt al dagen s middags weer niet en dr ogen lijken eindelijk op zn retour te gaan voor wat betreft de ontsteking. Dr eczeem is na 4 dgn smeren ook nagenoeg weg. Nu morgen nog 1 dagje smeren en dan 2 dgn rust en 5 dgn herhalen. Als t goed is is drpolsje dan weer eczeemvrij. Nu wat reacties. Kelly: Lekker hoor een lang weekend vrij. Hebben jullie nog plannen de komende dagen? Sabino is zeker gewoon aan t werk? Wel lekker dat jij vrij hebt en morgen gaat zwemmen met Daynah. Ga je in Zevenkamp of in de Blinkert? Monique: Geen idee van die kledinghangertjes. Ik was toen bij Prenatal goed geslaagd voor hangertjes voor Jill dr kast, maar dat zijn niet hele stevige, meer lieve kleine hangertjes voor in een babykastje. Misschien is de Action zo een gek idee nog niet. Succes. Als ik wat tegen kom laat ik t je weten. Kyl zn ogen ook lekker aan t prutten? Vies he vooral s morgens als ze dichtgeplakt zitten. Lydia: wat ga je goed zeg met je 9 kg afvallen. Laat eens weten wat je op een dagje wel en niet mag eten. Ben dr wel benieuwd naar naar dat dieet. t Werkt in ieder geval wel bij je! Goed zo! Volhouden hoor! Hoeveel wil je nog kwijt? Knap dat Jesse ook al steeds op t potje plast. En hoe is t met Marijntje? Geen Ab meer en oorontstekingvrij? Trena: Wat vervelend zeg dat je al zoveel kilo kwijt bent geraakt van de misselijkheid. Heb echt met je te doen hoor. Ben je nogmeer misselijk dan bij Jelte en Yorben? Kan toch misschien een teken zijn dat je er nogsteeds 2 bij je draagt. Wanneer heb je weer een echo? En heb je nog bloed verloren na die ene dag dat je een echo hebt gehad? Hou je taai he! Sterkte! Sem: Ben blij dat ook jij in je huispak/pyama rondloopt de hele ochtend in je vakantie. Soms zijn er van die dagen dat t allemaal niet opschiet he!? Nou ja, pech dan maar. Lekker genieten van t easy life! Zijn jullie nog fanatiek aan de Wii? Of neemt t al af!? Ik ga zo mn bedje in. Ert komt niks op de tv en heb t wel weer een beetje gehad voor vandaag. Tot morgen allemaal Liefs
Zaph: wat voor laminaat hebben jullie genomen? Leuk hoor al die veranderingen in de kamers tenminste ik vind dat wel leuk Jill dr 'kwaaltjes' zijn dus gelukkig allemaal bijna weg. Wordt ze druk van het niet slapen? Haha mooi toch zo'n blauwe banner, al dat roze word je op een gegeven moment toch wel zat
Goeieavond! Robine idd wel even wennen aan je banner! Heb je straks een roze en blauwe kamer in huis..hihi! Jullie klinken idd flink productief zeg, nou wel lekker hoor alles geregeld. En draadloos is ook beter, maar daar kun je wel een pc ook op aansluiten hoor! Wij hebben dat hier ook. Fijn dat Jill herstellende is! Kel ben jaloers op je! Dus lekker met Daynah nog leuke dingen doen? Hoop dat het weer wat meevalt. Semmi lekker zeg dat de meiden beide zo vroeg slapen. En heb je hoger gescoord met skien? Ik ga zo ook ff op de wii denk ik. Trouwens nog wat gehoord van het zkh voor je man? Of duurt dat nog even? Lis fijn dat de jongens wat beter gaan. En oh wat kort zeg dat Marijn dan heeft geslapen....Ik ga nog even kijken bij die link, dank je wel. Wil ook echt afvallen. Ik had eerder gekeken bij weetwatjeeet (dacht dat het dat was) kwam ik op een site over bespoten en onbespoten groente...hahahahah. Ik dacht al wat is dit nu! Am moest wel lachen want wist niet eens dat je kinderkledinghangers hebt. Vond het al zo irritant dat die hangers zo klein worden...hahaha. Leuk dat je een strakke broek voor kyl hebt! Ook lekker warm voor hem heh. Zo metkdv afgesproken dat Jaime daar gewoon in onderbroek naartoe gaat. Zij nemen haar dan mee naar toiletje en vragen haar of ze moet plassen. Ben benieuwd. Alleen de poepies gaan nog niet op de pot, maar op kdv zeiden ze al als je nu goed doorpakt dan is ze zo zindelijk (ook omdat ze maandag hele dag droog hield muv het poepie) spannend! Ik heb net bij thuiskomst al haar luier uitgedaan en onderbroek aangedaan en dat ging prima. Voor dat ze naar bed ging nog ff op de pot (kwam een kleine plas) luierbroekje aan en klaar. Verders had volgens mij wel eens gezegd dat ik al tijdje last had van mn heup/lies. Ik had vanochtend toch erge pijn en de spier was enorm dik dus vanochtend naar inloopspreekuur HA geweest. Vind dat altijd wat..sta je daar op zo'n plek pijn. Maar ja, na allerlei bewegingen met been heup te hebben gemaakt, half in mn blote reet daar stond (hij moest de bilspleet zien ) en naar mn rug te hebben gekeken zei hij heel snel, je bekken staat scheef. Dat veroorzaakt pijn bij lies en mogelijk ook eerder de pijn arm. Ik moet morgen naar mensendieck kijken of dat helpt. Ik hoop het toch want dit trekt nu mn hele been door niet leuk. Ik ga ff tv kijken! lfs
Jee wat irritant van je been zeg. Nou hoop dat mensendieck gaat helpen. Echt super dat Jaime zo snel zindelijk aan het worden is hoor. Wie weet het weekend zonder luier, heeft alleen Kyl een dikke luierkont
Oh haha nee dat durf ik niet hoor zaterdag Jaime zonder luier...straks piest of poept ze haar NEMO pak onder..yek...heb ik niets anders.. Nee hoor ze krijgt gewoon een luierbroekje aan! Ik ga er nu echt vandoor! Doegie