November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha zou het ook doen hoor, was maar grapje ;)
    Had je mn laatste sms nog gelezen? Zondag is het dus kinder/familiecarnaval daar. Zaterdag kan ook wel hoor...maar als je niets te doen hebt lijkt me het ook leuk om zondagmiddag te gaan dan is het echt voor kids.
    En dan moet Jesse ook gewoon mee ;)

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Linda:Wat goed van Jaime dat ze nu vrijwel zindelijk is,knap hoor.
    En jij scheve bekken,pijnlijk zeg.Maar wat is mensendieck?

Am:Hoe gaat Kyllian ook alweer verkleed met carnaval?

Zaph:Heerlijk dat er al zoveel geregeld is.Dus de vaste pc gaat weg?
    En word je een laptopper hihihi.Veel makkelijker.
    Sinds ik de laptop heb gebruik ik de andere pc nooit meer.Ik was van Yorben nog zieker dan nu,toen was ik in zkhuis opgenomen voor 2 weken,probeer ik nu te voorkomen.

Yorben is als Piraat naar de psz.Zag er wel lief uit.
    Buurvrouw heeft hem meegenomen,vond hij niet zo leuk dat ik niet meeging.Jelte kon ook mee.Dit doet ze al de hele week voor me,erg lief.
    Als ik beter ben verdient ze wel een bloemetje.

Ik lees weleens mee met de oktober mamas 2009,maar schrijf niet mee hoor.Jeetje er zijn 100 moeders geloof ik voor Oktober,is toch niet bij te houden. :confused:

Vandaag voel ik me redelijk,nog niet overgegeven,maar de dag is nog lang.
    Heb gister een beetje rijst met kip madras gegeten.Niet veel ,maar heb toch iets binnen.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier is het Nemo pak nu ook binnen en ook Kyl wil hm niet meer uit :D
    Trena ook als Nemo nu dus ;)

Lief van je buurvrouw, maar ze doet het vast graag voor je dus voel je niket schuldig he! Komen er ook foto's van kleine piraatje?

Ik heb het hele huis al gestofzuigd en ga nu ff Nemo weer uitkleden en naar Zeist voor de action ;)

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nee heb nu geen fotos gemaakt,ben al blij dat ik beneden geraak s´ochtends.
    Heb er laatste toch eens een foto van geplaatst?Weet je het nog?
    Kyllian ook al Nemo dus..... lief.
    Ik voel me wel schuldig dat de buurvrouw al de hele week Jelte meeneemt,ik ben niet iemand die gauw hulp vraagt,voel me dan idd schuldig.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Wat fijn dat zo'n buurvrouw hebt Trena! Verdient idd wel een bloemetje.
    Mensendieck is een oefentherapie. Toen ik overspannen was, ben ik daar ook geweest voor mijn houding. Had altijd pijn in mijn hoofd en zere rug.

AM: ik had een heel lief leeuwenpakje voor Jesse gekocht voor de carnaval, maar hij wil het dus echt niet aan! Hij komt van boven de rivieren, dus het lijkt of hij op papa lijkt en carnaval maar niets vindt.
    Ik denk dat hij zo'n middag ook niets vindt.

Sens: wat goed dat ze op het kdv zo goed meewerken zeg! Ik weet eigenlijk niet of ze bij ons doen. Heb wel vaker gevraagd om hem op het potje of wc te zetten, maar hoor de laatste tijd eigenlijk niet meer of ze dat daar doen. Maar weer eens vragen.
    Zou wel leuk zijn als Jaime zindelijk is zeg. Zit je van de zomer niet meer met luiers :D

Sem: morgen horen jullie toch van Len? Ik duim voor een positieve uitslag!

Zap: jullie druk in de weer geweest zeg. Maar wel lekker en voldaan gevoel toch?
    Met Marijn gaat het nu weer goed hoor. Geen ab en (hopelijk) geen oorproblemen meer.
    En wat ik op een dag zoal eet, bv:
    8 uur yoghurt met schepje proteinepoeder en lijnzaad
    10 uur 60 gr 30+ kaas
    12 uur 2 vezelcrackers met 70 gr rosbief (of 60 gr 30+ kaas of gekookt ei)
    14 uur 30+ kaas (of gekookt ei)
    16 uur 30 gr noten of stukje proteinereep (caramel, sinasappel of chocolade/mint)
    18.30 uur 100 gr kipfilet met roerbakgroenten
    20.30 uur opkikker met schepje proteinepoeder

En er zitten ook nog vitaminepillen enzo bij, en visolie- en vezeltabletten.
    En je verliest centimeters. Afijn, het kost wel wat, maar bij mij werkt het. Ik voel me goed en ik heb echt geen honger.

Kel: fijne dagen he. Lekker een korte vakantie. Ga je vandaag lekker zwemmen?
    Ik moet ook weer eens op de WII, heb de laatste 2 weken niets meer gedaan geloof ik. Ben gister en maandag vroeg naar bed gegaan. Zo lekker!

Vandaag lekker half dagje werken en dan weer lekker de middag met de jongetjes. Marijn was gister echt zo schattig. Hij gaat altijd heel hard huilen als ie me ziet als ik hem ophaal en gister ging ie echt allemaal kusjes geven. Stond ik even met de leidster te praten die rechts van me stond, kwam ie echt helemaal voor mijn gezicht hangen en lachen, zo van: hallo mama, zie je me wel!

Nou, nog maar even iets doen vandaag.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :confused: Jeetje LIS, vind het wel knap hoor dat dieet, echt veel is het niet he (vind ik maar ik ben een vreetzak en eet minstens 6 boterhammen tussen de middag :) ). Mag je geen fruit? Of is dat in een latere fase?
    Haha ik zou Bastian ook niet in een carnavalspak krijgen hoor. Behalve misschien als het een autopak zou zijn.

Trena: niet schuldig voelen joh, jij zou toch hetzelfde doen voor je buurvrouw? En is voor haar toch een kleine moeite.

Sens: klinkt pijnlijk dat bekken maar fijn dat er wat gevonden is.

Mooie banner Robine ;)

Moet even rekeningen betalen. :rolleyes:

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, was ik nog vergeten. Ook nog 2 keer fruit (halve appel, halve banaan, kiwi oid) en ook nog rauwkost.

In het kort:
    9 tot 12 keer per dag een eiwitportie (vis, vlees, zuivel, noten etc)
    1 graanportie (1 boterham, 2 crackers)
    1 portie groenten (100 gr spruitjes, 250 gram andijvie, dus scheelt per groentesoort)
    1 portie rauwkost
    2 keer fruit (dus halve appel, kiwi etc).

Dus je eet wel vaak hoor Mirjam. En misschien lijkt 60 gram kaas niet zoveel, maar het is wel genoeg om geen honger te hebben.

Haha, Bastian dus ook geen carnavalsvierder. Jesse ook niet vrees ik.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Pfffff.... kijk dat poppetje van de banner van Marijn... zo richtig de 12 gaan zeg :p

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaja Lydia, het eerste verjaardagsfeestje van Marijn komt steeds dichterbij he!
    Knap van je hoor dat je zo´n strak dieet aanhoudt!

Zaph: jullie hebben het weer goed geregeld allemaal met de verbouwing he...had ook niet anders van jullie verwacht...haha... ;) .En idd ff wennen he dat blauw, maar ook wel leuk hoor weer es wat anders dan het roze. Wij zijn nog aardig actief op de WII, elke dat staat ie wel ff aan.

Kel: joehoeee, ik heb Len weer verslagen met skieeen...haha! Nog lekker aan het genieten van je vrije dagen?

Linda: echt heel knap van Jaime dat het zindelijk worden nu zo goed gaat. Denk dat het nu zomaar klaar is en de luiers weg kunnen, heerlijk hoor!
    Lief dat je naar Len vraagt, morgen moeten we weer naar het zh, spannend dus.

Trena: lief van je buurvrouw dat ze je nu zo helpt. Kan me voorstellen dat Yorben liever had dat mama mee ging, maar helaas is het ff niet anders voor je. Het schiet al mooi op naar de echo maandag, spannend weer hoor.

Hier een lekker nachtje gehad. Jayna werd om 5.45 uur wakker, dus ik dacht nog " het wordt ook elke dag vroeger" . Ik heb haar opnieuw ingestopt, knuffel en speen gegeven en ben weg gegaan en hoorde haar pas om 7.45 uur weer...joehoeeee.....gaat mn meissie het dan weer leren om iets langer te slapen...i hope so!
    Vanmiddag komt een vriendin van ons langs en blijft eten. Dat is die meid die gedumpt is door dr vriend nadat hij vreemd is gegaan ( met dat stel zijn we ook een paar x naar Center parcs geweest ). Ze zit nog steeds aardig in de put, dus blij dat ze weer wat afleiding heeft en bij ons kan komen.

Ga ff wat doen in huis, komt echt niks uit mn handen deze vakantie. Morgen trouwens naar het ZH met Len, moeten om 10 uur bij de uroloog zijn en daarvoor bloed prikken. Duimen jullie mee dat de uitslag morgen goed zal zijn?

tot later!
    Liefs Sem

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Succes bij de Action Monique, hopelijk kun je daar slagen. En ik ben erg benieuwd naar Kyllian als Nemo!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: ja ik heb Yorben als piraat gezien hoor! Maar ik bedoelde meer of ze daar weer foto's maken net als vorige keer toen je ene link van een site liet zien van de psz.

LIS: goed bezig met afvallen hoor! Achjee Jesse dus geen carnavalstype. Hij had gisteren toch carnaval op het kdv? Ja over 3 maandjes Marijn alweer 1, gaat zo snel he!

Semmi:Nou hoop dat Kyllian dat ook weer eens gaat doen, uitslapen! Hier elke dag rond 6 uur en krijg hm daarna niet meer zn bed in. Gelukkig Jayna vandaag wel. Veel plezier met je vriendin vanmiddag, ookal heeft ze het nog erg moeilijk. Kan me trouwens goed voorstellen hoor.
    Ik ga zeker duimen voor morgen! Hoop echt dat alles goed is.

Nou bij de action geen kledinghangers, naja wel van die grote houten. Maar heb ze uiteindelijk bij Euroland gevonden :D Komt nooit in die winkel, maar aangezien het net zoiets als de action is dacht ik ff kijken...en jahoor heb alle grijze kledinghangers meegenomen die er lagen.

Ga zo proberen Kyllian naar bed te brengen, maar ben bang dat het toch niet gaat lukken.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: wanneer heb je de volgende echo?

13. Hoi hoi,

Zo wij zijn weer terug van het zwemmen, inmiddels een bammetje gegeten en Daynah ligt uitgeteld op bed.
    Ze vond het maar weer prachtig om te zwemmen. Moeten we mss dan toch maar wat vaker gaan doen.

Sem: Ooow bij Daynah was het precies zo vanmorgen. Ook vroeg wakker toen weer lekker ingestopt en ook tot 7.45 uur geslapen. Heerlijk hoor zo lang.
    Veel plz met je vriendin vanmiddag. Kan me het verhaal nog goed herinneren. Wat een sukkel was dat.
    Enne mijn duimen draaien voor jullie.

Lydia: jeetje Marijn alweer bij 1 jaar. Wat gaat het hard zeg. Ik vind dat je best veel mag eten eigenlijk met dat dieet. Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden, want ik moet echt brood eten elke dag. Dat vind ik zo lekker. Zonder brood en kaas kan ik het echt niet. Ik neem meestal milner kaas extra gerijpt...jummie.
    Geniet lekker van je vrije middag.

Trena: Wat lief van je buurvrouw zeg. Als je dadelijk wat beter voelt idd een bloemetje geven of lekker chocolade.
    Wat leuk dat Yorben als piraat naar school is gegaan. Hier is de psz deze week dicht.

Lin: Wat goed van Jaime zeg dat het zindelijk worden zo goed gaat. Daynah wilt nu niet meer op het potje opeens, dus ik laat het maar even zo. Komt vast wel weer.

Monique: Is het nog gelukt bij Action. Bij mijn werk zit er ook een echt een hele grote. Ga er ook weleens naar binnen. Kost echt allemaal niets daar.

Zap: Leuke banner zo idd even wennen met dat blauw ipv roze. Ik ben naar de Lansingh gegaan in Krimpen aan den IJssel is ook wel een leuk zwembad vind ik. Ga eigenlijk nooit naar Zevenkamp of de Blinkert, die zijn toch wat kleiner.
    John inmiddels aan het werk. Fijn dat jullie met alles geslagen zijn. Ben benieuwd als het allemaal dadelijk af is.

Ik ga ff een beetje opruimen en ook wat betalingen doen. Vanmiddag nog ff boodschappen halen en dan is de woe alweer voorbij, maar goed ben morgen ook lekker vrij, dus is niet erg.

Tot laterrrr.

lfs

14. [​IMG]

Zondag voordat ik ziek werd. De prinsessencakejes maken

15. [​IMG]

Vanmorgen in het zwembad

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: mooi zo, toch nog geslaagd voor kledinghangers, alles meteen maar meegenomen...haha! En is het nog gelukt om Kyllian op bed te krijgen vanmiddag? Doordat Jayna vaak zo vroeg is heeft ze elke middag haar slaap echt nog wel nodig en vraagt ze er ook zelf om.

Kel: Daynah dus lekker genoten van het zwemmen. Waar benje met haar gaan zwemmen? Ze zal nu vast wel ff lekker slapen na t zwemmen. En onze meiden dus allebei lekker verder geslapen vanmorgen, alosof ze het afgesproken hadden..hihi..

Ow ja Linda, wat vervelend ze met je bekken, hopelijk kunnen ze er wat aan doen, helemaal voor ene eventuele volgende zwangerschap zou t fijn zijn als het weer verholpen is. Sterkte ermee.

Wat is het lekker weer zeg. Wilde eigenlijk vandaag weer gaan hardlopen, want ga 3 keer per week, maar omdat mn vriendin straks komt wordt dat m niet. Morgen maar weer dan en zaterdag nog ff. Jayna ligt lekker op bed, ik zal nog ff verder gaan met mn huishouden....bleeegh als ik ergens een hekel aan heb!

tot later!
    Liefs Sem

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    owwww. kel aan het spammen, ga nog ff kijken, leuk!

Deel Deze Pagina