November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Aaaaah, leuk hoor Kel! Leuk badpakje heeft ze ook!
    Echte grote meid is het al he!

2. Sem ben in Krimpen aan den IJssel geweest. De Lansingh, ken je vast wel en anders Len wel.

Je kan ook op de Wii fit hardlopen heh met de tv aan. Heb ik gisteren gedaan. Wel grappig eigenlijk. Tis wel anders en minder vermoeiend als je buiten loopt hoor. Maar voor je conditie is het wel goed.

3. hihihihhihi er kwamen ook andere moeders naar me toe om te zeggen dat het badpakje zo leuk is.
    Was maar 5 euro bij Primark een nieuwe winkel hier op het Alexadrium. Gaan we ook wel naar toe als je hier in de buurt bent.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Leuke foto's Kelly! Ze kijkt zo wijs en idd een erg leuk badpakje :)

Kyllian is weer beneden, wilde dus echt niet gaan slapen. Geloof dat het hier langzaam toch over gaat een middagslaap, alhoewel hij nu dus rond 4 uur wel erg moe zal zijn.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, heerlijk elke woensdagmiddag vrij zeg! Zo'n middag lijkt veel langer te duren dan wanneer ik de hele dag thuis ben.
    Jesse ligt al vanaf 12.30 uur te slapen. Marijn heeft ook al bijna 3 uur geslapen. Die zit nu naast me een eierkoek te eten. Zohee, dat kruimelt lekker, dus alles zitten onder :(
    Ach... dat weet je met kleintjes. Zometeen maar stofzuigen.
    Ik zit nu ook heerlijk op mijn nieuwe laptop van mijn werk. Mooi ding.

Kel: leuke foto's van het cakejes bakken en het zwemmen. Leuk badpak en wat het kostte... joh, daar staat er toch niet op?

AM: he getsie, Kyllian langzaam van zijn middagslaapje af? Is nog zo lekker he als ze 's middags niet meer slapen. Zoontje van een collega van mij wordt volgende maand pas 2 en die slaapt al heel lang 's middags niet meer. Die collega van mij baalt er ook enorm van. Maar het kind heeft gewon echt niet veel slaap nodig. Hij zei dat ze er niets van merken als hij om 21 uur naar bed gaat ofzo, ook al heeft ie overdag niet geslapen :confused:

Sem: veel plezier met je vriendin. Kan me ook nog herinneren dat je het hier erover had. Wat een eikel. Gaat het verder wel goed met haar?
    En ja... dan morgen maar hardlopen he

Ga maar even de kruimeldief pakken en die eierkoek opzuigen.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Handig zeg een laptop van je werk ;) Mag al blj zijn met mn werktelefoon haha.

Vandaag komen er zoveel dingen ineens vanzelf op me af terwijl het allemaal op d eplanning stond om een afspraak te maken :D
    Autogarage belde of ik ene afspraak wilde maken voor apk, dus woensdag apk. Heb nog geinformeerd wat de regels zijn mbt scheur in vooruit. De scheur moet meerdere kanten gespleteb zijn en dat is niet het geval...dus grote kans dat ik gelukkig geen nieuwe ruit hoef...en dan gaan we na de verhuizing ff wat geld sparen voor een andere auto.

Net belde ook de schade-expert. Die komen dinsdag kijken naar de auto (van paar maanden geleden toen er iemand tegenaan gezeten had).

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Haha....je brengt me op een idee....kan ik vanavond misschien nog wel even gaan doen ;)

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Lekker gezwommen met Daynah. De Lansingh ken ik wel van naam, ben dr alleen nog nooit geweest. Zo te zien had Daynah t naar dr zinm echt leuke foto's en wat wordt ze ineens groot zeg! Lange benen!
    Jammer dat je mn smsje niet gelezen hebt(denk ik), kreeg nl niks terug ;). Was vanmorgen ff in Alexandrium.

Sem: Hardlopen op de Wii vanavond dan maar he. Of vanavond ff zelf een rondje buiten, t is lekker weer. You go girl! Geen spierpijn gekregen van de vorige keer? Ben trots op je hoor!

Lydia: Zo ja zeg, de banner van Mrijn gaat aardig richting de 1 jaar! Weet nog dat je een sms je stuurde toen hij geboren was, toen lagen Jill en ik lekker op t strand. Ben benieuwd of we dat dit jaar weer gaan meemaken zo vroeg strandweer.

Linda; Zo echt knap van Jaime hoor dat zindelijk worden. Leuk dat ze zo consequent naar t potje wil en elke keer eenlas doet. Misschien ben je over een maandje wel voorgoed uit de luiers. s Nachts nog niet denk ik of ook?

Mirjam: Hoe is t met Bastian? Nogsteeds lekker aan t peuterpuberen!? En 6 boterhammen in de middag voor jou!?!? Je blijft er in ieder geval slank bij!

Trena: Hopelijk word het ziekenhuisbezoek dat je bij Yorben zn zwangerschap had je deze keer bespaard. Echt naar hoor dat je zo ziek bent. Wellicht weer een jongtje?! Ik ben deze keer ook misselijk geweest en bij Jill niks, je weet t resultaat. Volgens mij zal je toch een beetje teleurgesteld zijn als t weer een knulletje is, of niet? Je hoopt echt wel een meisje toch!?

Monique: Wat fijn dat Kyl ook zn Nemo pakje an binnen heeft. Toch nog snel gegaan. Ben beneiuwd hoe de carnaval is t weekend. Wel spammen he! Ennuh toch geslaagd voor haakjes/hangertjes, mooi zo!

Vanmorgen ff naar mn moeder gegaan om te lunchen met Jill. Eerst ff samen gewinkeld op t Alexandrium en daarna door. Heb mn eerste jongensaankoopjes gedaan :) Hahaha. Een grijs broekje van Nijn met streep shirtje en een beige broekje met streeptruitje. Jaja we blijven in de streepjes scene ;) Oja en bijbehordende slofjes natuurlijk. Toch wel anders hoor, jongenskleertjes, hahaha. Wel lief weer zo klein. Mt 50 en 56.

Ga ff mn andijvie afmaken. Heb trek. John is zo thuis.

Liefs

9. Ik heb helemaal geen smsje gekregen Zap van je! Gek toch. Anders had ik het wel ff gezellig gevonden om ook te komen. Volgende keer dan maar.

En je eerste jongensaankopen. Leuk hoor. Ben je bij Prenatal geweest?

Daynah zit lekker in bad. Haartjes wassen wat ze echt geweldig vind......NOT.

Lfs Kelly

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat gek Kel! Had al om 9 uur sms gestuurd of je toevallig ook in Alex was rond 10 uur. Nou ja, t is niet anders. Ben idd bij Prenatal geweest, voor de rest is er niet veel veranderd he.

Succes met Daynah dr haren wassen ;)

Wij gaan nu aan de andijvie

11. Ja Prenatal is verder helemaal hetzelfde gebleven. Wel mooier ingericht vind ik het.

Eet smakelijk. Daynah zit inmiddels aan het melk en daarna breng ik haar bedje toe.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee bedoel dat t Alex niet veel veranderd is, zag alleen een Delifrance zitten waar vroeger een bakker zat en volgens mij wat meer telefoonzaken.
    Ben zelf ook nog leuk geslaagd bij de Sting. Paar hempjes voor de zomer en een lekker lange trui.

Jill en John gaan beneden uit hun dak op Guus Meeuwis!Wheoahahah en dan ook een geimproviseerde hockeystick als gitaar, fluit, drumstel etc he en maar dansen en stuiteren door de kamer. Ach slaapt ze lekker zo. Ze werd na t in slaap vallen in de auto om 1345 pas om 17 uur weer wakker thuis!
    Zo slaapt ze 3 dgn op rij niet en zo weer heel lang!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hoop dat het hier book na 3 dagen niet slapen weer lekker lang slapen wordt ;) Hij heeft nu 2 dagen niet geslapen.
    Leuk Zaph babyshoppen! Nijntje outfitts zijn altijd leuk :D Zo kleinn weer...
    Noppies vind ik trouwens ook nog steeds een leuk merk voor de eerste pakjes.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Noppies en Ducky Beau, allebei leuk en lief!

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja DB ook! En die hebben beiden ook leuke jongenskleertjes ;)
    Had voor Kyllian van de week wat name it kleding gekocht in de uitverkoop, ook een leuk (en betaalbaar) merk vind ik!
    Lijkt me superleuk om weer babypakjes uit te zoeken :D

16. Ja DB is heel leuk vooral voor die kleintjes. Noppies ook als ze wat ouder zijn.

Alex is idd niet veel verandert. Volgens mij zat er een computer zaak waar nu een Delifrance zit.

Wel lekker dat je nu gericht kan zoeken hoor zap nu je weet dat jullie een zoontje krijgen.

Ik ga zo ff sporten op de Wii.

lfs Kelly

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Robine: ja leuk dat babyspul! Nijntje vind ik ook zo schattig.
    Bastian idd nog steeds peuterpuberen :rolleyes: verder alles prima, niet ziek meer ofzo.

Monique: fijn zo'n dag dat alles vanzelf komt, kun je een heleboel wegstrepen.

LIS: ontbijtkoek kruimelt ook verschrikkelijk. ;) Hier nog zo'n stuiterkind dat overdag niet slaapt maar hij ligt er dan wel 's avonds om 19.00 uur in.

Leuke spam Kelly. :D

Vanmiddag lekker naar buiten geweest, het was wel koud maar de zon is al best warm aan het worden. En het wordt steeds later donker!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Kel: t zwembad in Krimpen ken ik wel ja, rijden wij altijd langs. Ben er alleen nog nooit geweest. Wie weet komen we er nog een keertje samen ;)

Zaph: owwww, leuk Nijntje! Jammer dat je in Nijmegen nog niet mee kon shoppen, hadden we samen Nijntje gekocht. Moeten we in Enschede maar verder Nijntje shoppen als we op kraamvisite bij Sap gaan ....haha! :)

Monique: dat is altijd handig als de mensen jou bellen om de dingen te regelen. Kyllian dus niet meer geslapen. Lijken me best lange dagen dan of niet?

Mirjam: lang leve de peuter puberteit! Hier ook eentje die er wat van kan, al moet ik zeggen dat wanneer ik echt doorpak en boos wordt, Jayna steeds vaker eieren voor haar geld kiest. Maar soms.......wat hebben die peuters dan een sterkte eigen wil he!

Lydia: lekker hoor als je jongens dan in de middag zolang slapen. Hihi....Marijn aan het kruimelen net zn koek.....is het trouwens een beetje een goede eter? Ik heb t idee dat een tweede kindje misschien wel makkelijker mee gaat met het voorbeeld van een grote broer of zus.

Vanmiddag en vanavond gezellig gehad met mn vriendin. Jayna is zo gek op haar en ging natuurlijk weer de clown uithangen. Liedjes zingen en grapjes maken. Wat een rust dan als ze om 19.00 uur op bed ligt. Gelukkig gaat ze nu wel steeds meteen lief slapen.
    Van hardlopen niks meer gekomen, dus morgen echt weer aan de bak. Eerst al vroeg naar het ziekenhuis dus. Begin al wel wat de zenuwen te krijgen, bah......

Nou ga zo mn bedje opzoeken, trusten meiden!

Liefs Sem

19. Sem: We duimen voor jullie. Komt helemaal goed. Niet teveel zorgen maken, ook al is dat makkelijk voor mij om te zeggen.

Mirjam: Gelukkig is Bastian niet meer ziek en ja dat peuterpuberen. Hier valt het wel mee momenteel. Daynah wilt alleen alles zelf doen. Zelf schoenen aan doen, zelf jas aan doen, zelf het koekje openmaken etc.....en als het niet lukt dan wordt ze boos....hahahhahaha en ik mag er niet helpen hoor, zegt nee zelf doen. Duurt uren dus.

Zo ik ben weer sportief geweest op de Wii Fit. Is wel grappig je kan joggen en dan gelijk tv kijken. Gaat een stuk sneller dan hoor de tijd. Ik doe eerst maar 10 min je kan max 30 min, maar doen we nog maar ff niet.

Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Morgen langs mijn opa en oma en daarna dus ff door naar het Alexandrium. Ze wonen er 5 min van af, dus als ik toch in de buurt ben ;)

Weltrusten allemaal.

lfs

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Semmi: hopelijk hebben jullie al een goeie uitslag gehad!

Kelly, Daynah vond het dus wel leuk het zwemmen, lieve foto's ook! En ook alles zelf doen haha, ja dan duurt het allemaal zo lang. Als je dan ff snel weg moet...irritant :( !

Robine, leuk hoor al jongens kleding geshopt, lief nijntje!

LIS: gelukkig dat het beter gaat met Marijn, hopelijk blijven z'n oren nu ontsteking vrij! Als sap gaat bevallen wordt jouw mannetje toch echt 1 jaar :confused:

Sens: echt knap zeg van Jaime, en zo snel ook ineens dat zindelijk worden. Ga zo door!

Panda: Bastian dus ook lekker dwars af en toe :) Gister was zeker lekker weer, hier ook lekker gewandeld!

AM: mooi dat je de kleerhangers gevonden hebt.

Hier neit zoveel tijd om te reageren. Milou is nu ziek, vanochtend 39.1 en zielig op de bank. Ik ga d'r weer ff knuffelen, tot later!

Deel Deze Pagina