Sem: wij hopen ook op een goede uitslag! Laat je het snel horen? Brennie: och gos... Milou ziek? Heeft ze nog steeds koorts? Bij kindjes kan dat zo opkomen en zo ook weer weg zijn he. Wel zielig, dus maar lekker knuffelen. Hoe is het met Amy? Lekker doorslapen 's nachts? Ben jaloers hoor. Kel: haha, jij ook weer richting Alexandrium. Shopaholic Later kan jij lekker met Daynah gaan shoppen, gezellig hoor! Hoe was het bij je opa en oma? Panda: moet altijd wel lachen om je Bastian en peuterpuberen. Haalt ie veel kattekwaad uit of valt dat dan wel weer mee? AM: Jij ook weer aan de shop geweest. Hopelijk slaapt Kyllian snel weer overdag. Is zo lekker he. Ik vind Noppies en Ducky Beau ook zo lief voor kleintjes. Had voor Marijn ook zo'n schattig Noppiespakje. Heeft ie helaas niet zo vaak aan gehad. Vond het toen wel moeilijk hoor, dan was het weer warm en had ie alleen een romper aan en dan was het weer frisjes en kon ie lange mouwen aan. Je moet dan echt alles in huis hebben. Voor de korte tijd dat ie 't aan kon. Hier vanochtend weer presentatie gehad over de reorganisatie, maar weinig nieuws gehoord. Over ongeveer 2 weken moeten wel de gesprekken gaan plaatsvinden, dus het gaat nu wel heel snel allemaal. Gister ook gehoord dat de vrouw van een neef van Wes weer zwanger is. Zij is in januari vorig jaar bevallen, toen ze 24 weken zwanger was. Dat kindje had toen een half uur geleefd. Hopelijk gaat het nu allemaal goed.
Hoi allemaal, Lydia: Zeker te hopen dat t nu wel goed gaat bij Wes zn neef. Lijkt me vreselijk om je kindje dan nog te verliezen als je al 24 weken onderweg bent. Heb je toch al contact met de kleine dmv schopjes etc. t Zal vast deze keer wel goed gaan. Hopelijk gaat t jou baan niet kosten bij de reorganisatie. Ik duim voor je mee. Sem: Aan je smsje te lezen was t bloed van Len goed. Gelukkig maar. Hopelijk blijft t ook zo! Hele opluchting voor je zeker? t Blijft toch spannend he als je mannetje ooit kanker heeft gehad om niet weer te horen of t zo is. Maar hij is vast genezen voor de rest van zn leven! Hoe voel je je nu? Brennie: Ach gos, Milou ziekjes. Wat denk je zelf, griepje oid? Het blijft ook wel heersen ook he. Ga je nog carnaval vieren t weekend? Beterschap voor Milou! Kel: Wat ga je kopen op t Alex? Of niks specifieks? Je zal vast weer met vanalles thuis komen,jou kennende Hahaha. Geniet lekker van je shopmiddagje. Sap: Hoe is t met je? Schopt de kleine je al wakker? En is je maagzuur al aan t toenemen? En hoe is t nu met Lola? Nogsteeds aan t plassen in de kamer? Hoop van niet, arme hond. Mirjam: Kom je uit je winterschulp nu je al geniet van de iets langere dagen en een iets warmer zonnetje Hahaha. Jij bent echt geen wintermens geloof ik he. Monique: balen he als ze in de middag niet meer slapen. Hier afgelopen week ook weinig tot niks geslapen hoor, maar nu ligt ze weer lekker te ronken. Hopelijk gaat Kyllian ook weer slapen in de middag. Heb jij ook weer wat meer rust. Vanmorgen naar een ''vriendin'' geweest. Eigenlijk is t de cassiere van onze C1000(die nu afgebrand is). Toen ik van Jill zwanger was, was zij t van haar dochter en ook nu mag ze over 10 weken weer bevallen en ben ik dus ook weer zwanger. Via Hyves contact gehouden en vanmorgen ben ik ff bij dr op de koffie gegaan. Wel grappig hoe je soms ineens bij andere mensen die je niet tot nauwelijks kent over de vloer komt. t Was in ieder geval gezellig. Haar dochter van 1 week ouder dan Jill praat nog niet. Ze is wel al zindelijk! Jill is precies andersom. Wat een verschil heb je toch per kindje he?! Toen sloeg ik net de krant open tijdens de lunch en zag ik dat Enrique Iglesias een concert komt geven in Ahoy en aangezien ik daar al heel lang een keer heen zou willen heb ik zojuist kaartjes besteld. John vind em ook wel goed( Nee ,John is geen homo hahaha). Dus gaan we 5 mei naar Enrique toe. Leuk. Misschien ligt Sap dan te puffen en wij te swingen! We zullen zien. Ga ff relaxen. Tot laterz Liefs
Heeej meiden, Na een spannende ochtend in het ZH hadden we een goede uitslag. De waarden van Lenhard´s bloed zijn nog steeds laag, dus dat is een goed teken. De uroloog liet ons de CT scan van vorige keer nog zien. Het zei ons niet zoveel,maar de radioloog had er bij geschreven dat hij er voor nu nog van uit gaat dat het een ophoping van klierweefsel of ontslasting in zijn darmen is. Maar dat ze dus met nog een CT scan willen kijken of er ook iets veranderd is. Die Ct heeft len 26 maart en ook dan kijken ze weer naar zijn bloed. Misschien dat de uroloog nog een kijkoperatie doet en een stukje weefsel weg haalt om te kijken wat het dan wel is, maar dat laten ze van de volgende uitslagen afhangen. In de fam van Len komt ook darmkanker voor en Len moest daarvoor al eens in de 5 jaar een endoscopie. Dit regelt het ziekenhuis nu ook meteen. Kortom, ze houden m goed in de gaten en hopelijk leveren alle komende onderzoeken ook goede uitslagen op. Maar ik heb nu goede hoop en ben zeker wel meer gerustgesteld na deze eerste uitslag. Zo lang verhaal....sorry... Bedankt voor al jullie sterkte wensen! Zaph: leuk is dat he dat je dan zo ineens met hele andere mensen om kan gaan wanneer je in een andere fase van je leven komt. Kijk bijvoorbeeld eens naar ons....wie had dat een paar jaar geleden nou gedacht dat ik met 3 vriendinnen ( die ik toe nog niet kende) lekker weekendje weg zou gaan.....haha.. .Goh, en wat een verschil dan he in ontwikkeling. Die dochter van je vriendin dus nog niet echt praten, zo hebben ze allemaal hun eigen ding waar ze snel mee zijn. Kel: hoe was het bij je opa en oma? En nog iets gekocht op het alexandrium? Lydia: spannend hoor met die reorganisatie, vrees je ook voor je eigen baan? En hopen dat het nu idd goed mag gaan voor Wes zijn neef en vrouw, erg hoor als het bij 24 weken nog mis gaat. Brennie: beterschap voor Milou! Ga dr maar lekker veel knuffelen! Hoe gaat het met Amy? Spruw alweer weg? Len is nog gaan werken, maar is om 4 uur alweer thuis. Jayna slaapt nog lekker en Faya speelt in de box. Zo leuk om te zien hoe ze nu met haar voetjes alle muziekjes in de box aanzet, de lieverd! Nou ga ff kopje thee drinken en lekker helemaal niks doen....ff ontspannen na die spanning van vanmorgen. Liefs Sem
Hoi hoi, Fijn sem dat de uitslag van het bloed goed is. Heel wat onderzoeken dus voor de boeg, alleen maar fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden. Leuk heh om te zien dat Faya ook weer alles gaat ontdekken. Hier worden de handjes voor het eerst gezien Heel interessant Robine, zo zo 4000 berichten voor jouw Je kan wel zien dat je in het onderwijs werkt met al die vrije tijd (grapje heh ) En jazeker gaan we carnaval vieren, zaterdagavond met vrienden en maandag met Milou samen naar de kindermiddag. Leuk is dat om het verschil te zien tussen 2 kinderen van dezelfde leeftijd. En grappig dat je zo bij hele andere mensen terecht komt. Leuk Enrique...al zou ik Gerard echt niet mee krijgen Gingen jullie nu ook een verdieping op jullie huis zetten of wordt dat uitgesteld? Ik weet het ff niet meer LIS: het schijnt wel echt ernstig te zijn heh met de crisis Hopelijk veranderd er voor jouw niet teveel. Jeetje bij 24 weken bevallen, krijg je gewoon rillingen van. Ze zullen deze zwangerschap wel veel in angst leven, erg hoor. Ooh ik hoor Milou, heeft weer geslapen. Ze is best zielig, griepje denk ik. Zal wel weer overgaan...nou ik moet er vandoor, toedels!
He hello, Sem: zo fijn te lezen dat de eerste uitslagen iig goed zijn! Ook fijn voor jullie dat Lenhard zo goed in de gaten wordt gehouden. Kan me voorstellen dat het wel iedere keer weer spannend is. Nu even lekker ontspannen inderdaad en genieten van je meiden. Zap: grappig op de koffie bij de kassiere van de C1000 . Fijn dat het gezellig was en zo zie je maar weer, ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo. Jullie dus naar Enrique, jummie, lekker ding . Wie weet lig ik dan inderdaad te puffen. Met Lola gaat het nog goed, plassen was iets eenmaligs, gelukkig maar. En hou op over maagzuur, wordt er helemaal niet goed van...kan nog maar weinig eten, lijkt wel of ik het overal van krijg. Nog even volhouden.. LIS: spannend hoor die reorganisatie! Staat jouw baan ook het spel of heb je al gehoord dat je zeker mag blijven? Wat spannend voor Wes zijn neef. Moet je toch niet aan denken he je kindje te verliezen met 24 weken. Hoop voor ze dat het nu wel goed mag gaan. Brennied: hoe gaat het nu met Milou? Ben je dr lekker aan het verwennen? Heerlijk met een dekentje op de bank? Geef dr maar een dikke knuf van ons, beterschap! Kelly: vertel, wat heb je allemaal geshopt in t Alexandrium? Hahah, vast weer veel te veel, jij kan het toch niet laten. Was het leuk je opa en oma weer even gezien te hebben? Zij vonden het vast leuk jullie weer eens gezien te hebben? Panda: jij kan niet meer wachten he tot het voorjaar/zomer begint? Ik ook niet hoor, heerlijk weer zo'n zonnetje in ons gezicht. AM: Kyllian ook grotendeels geen middagslaapjes meer? Jammer he, is zo lekker als ze s'middags nog ff slapen. Sens: zo echt knap joh dat Jaime zonder luier naar het kdv gaat! Gaat dat tot nu toe goed? Verder kan ik niet meer lezen.. Hier is het nu onwijs hard aan het sneeuwen , ik haat dat echt, heb het zo gehad met dit weer, WIL ZON! Lieke slaapt vandaag gelukkig wel, al vanaf 13.00, heerlijk, heb heel wat kunnen doen zonet. Verder alles prima hier, ben de zwangerschap eigenlijk wel een beetje zat...vind het echt een stuk zwaarder als met Lieke en haat zwangerschapskleding! Lijkt me zo heerlijk weer lekker mn eigen spijkerbroeken en shirtjes weer aan te kunnen trekken. Beeb is ook ontzettend druk en laat zich bijna de hele dag door regelmatig hard voelen. Had gisterennacht een voetje/hak of elleboog in de hand geloof ik . Ik lag in bed en had het gevoel dat ik op iets hards lag...ikke voelen, maar er lag niets, maar er stak wel iets uit mn buik (niet letterlijk hoor ), heel bizar.... Hier staat de boerenkool op met speklappen, jummie! Vanavond vrienden op bezoek, komen voetbal kijken, ook weer gezellig! Ik ben er vandoor, nog gauw ff een wasje ophangen voordat Lieke wakker wordt! Liefs Sap
Hier erg slecht,zit weer tegen zkhuis opname aan,pillen lijken niet meer te helpen,en voel me echt een slap doekje. Gisteravond flauw gevallen met het naar de wc gaan en toen was de maat vol voor christophe en heeft hulptroepen ingeschakeld. Ben dus al de hele dag in de watten gelegt,mn huisje gepoetst,was en strijk is gedaan en eten voor vanavond maar op te warmen.Wat ben ik blij met die hulp. Sorry dat ik er zo weinig ben.
Haha Sappie, grappig he zo'n hak/elleboog. JP heeft een keer in de auto Bastians voet kunnen pakken (ik reed), idd bizar. Beterschap voor Milou, Brennie. Semmi: dat klinkt wel positief, die uitslag. Op 26 maart dus nog een scan? Alleen maar goed. JP moet ook elke 5 jaar voor darmkankeronderzoek, zal hem eens helpen herinneren want het is volgens mij alweer veel langer geleden dat hij voor het laatst geweest is. Robine: wat grappig van die cassiere van de C1000, er zit echt veel verschil in ontwikkeling. Rond 4 jaar schijnt het pas bij te trekken geloof ik. Ik vind de winter op zich wel leuk hoor, het duurt me alleen te lang. Half januari vind ik 't wel best geweest en wordt het weer tijd voor de lente. LIS: wat spannend voor die neef van Wes en zijn vrouw. Dat lijkt me echt heel moeilijk. Kattekwaad valt wel mee, het is meer het niet luisteren en vreselijk boos worden als iets niet lukt of iets niet gaat zoals hij wil. Kelly: ja dat scheelt he als je tv kunt kijken tijdens het sporten. Zelf doen, ja dat duurt idd uren soms.
Helloooooooooooooooooo, Trena: Ik heb zo met je te doen meid. Heel veel sterkte en dat forummen komt wel weer een keer. Eerst aan jezelf denken en aan de beeb. Sap: Hier ook eentje die zon wilt. Ben het weer ook zo zat. Jij bent lekker dadelijk in het voorjaar lekker met verlof. Hoop dat het mooi weer is dan. Kan je lekker de kraamvisite in de tuin ontvangen. Heerlijk toch. Gelukkig was het plassen van Lola iets eenmaligs. Kan mij voorstellen dat je het zwanger zijn zat bent hoor. Op een gegeven moment wil je gewoon je beeb in je armen hebben en lekker je eigen kleding weer aan en natuurlijk rose drinken Veel plz vanavond met jullie vrienden. Brennie: Ach arme Milou. Beterschap voor haar. Sem: Ik ben zo blij voor jullie dat het een positieve uitslag was. 26 maart wordt ook gewoon positief. Geniet nog lekker van je middagje. Len is over 20 min alweer lekker thuis. Zap: 4000ste berichtje alweer. Eigenlijk meer toch. Jij dus ook een gezellige middag gehad bij je vriendin. Grappig hoe je iemand dan kan leren kennen toch. En jullie naar Enrique Iglesias....lekker ding is dat Lydia: Wel spannend hoor bij jullie. Bij ons staat ook nog heel wat te gebeuren dit jaar. Het gaat echt niet goed in de huizenmarkt. Maandag kregen we te horen dat een goede relatie van ons, een makelaarskantoor, ook 25 mensen op straat gaat zetten. Dit soort nieuws horen wij nu iedere week wel. Dit keer moet het wel goed gaan met de neef van Wes. Lijkt mij echt verschrikkelijk om je kindje te verliezen met 24 weken. Vanmorgen even bij mijn opa en oma geweest. Die vonden het weer helemaal leuk dat wij er even waren. Ze zijn achter in de 70 maar liggen gewoon op de grond om met Daynah te spelen....hahahahahahahaha. Daynah zien ze wel vaker hoor mijn moeder gaat iedere week wel een keer langs. Alleen ik dus niet. Daarna dus even naar het Alexandrium geweest maar ben netjes geweest niets bijzonders gekocht. Het is toch allemaal voor de lente/zomer wat nu in de winkel hangt en dat kunnen ze toch niet aan. Ik ga ff Daynah vermaken die gilt heel de boel bij elkaar dat ik moet komen spelen. Gaan we dus maar even doen. Kom later nog ff. Lfs Kelly
Knap hoor Kel dat je niets bijzonders hebt gekocht . Leuk is dat om te zien he dat opa en oma op de grond liggen te spelen met Daynah! En idd...rose.....jummie....laat de beeb en het zonnetje maar komen . Trena: jeetje meid, klinkt heftig hoor hoe jij je voelt.....pffffff.....hoop voor je dat het snel beter gaat, veel beterschap. Panda: jeetje, JP moet dus eigenlijk ook voor een darmonderzoek eens in de 5 jaar, wel doen hoor, is belangrijk!
Kan de hele dag wel janken,zo beroerd voel ik me,lig nu op bed te forummen.Echt zo rot is dit,ik heb normaal helemaal geen zittend gat,maar nu dus noodgedwongen rustig doen,niks voor mij,maar het gaat gewoon echt niet. BOEHOEEEEEE..........
Ach Trena... doe nou maar rustig. Het is maar tijdelijk. Ik heb wel makkelijk praten, maar laat je nu maar gewoon verwennen en voor je zorgen. Dat is voor jou nu even het beste. Het forummen komt wel weer hoor.
Wat een rust hier sinds vanmiddag. Trena: Laat het forummen maar lekker zitten komt echt wel weer een keer. Sterkte! Hier dus voor het eerst dat Daynah zonder middagslaapje de dag is doorgekomen. Normaal slaapt ze echt wel 2 uurtjes, maar nu heeft ze dus ook al niet in de buggy geslapen. Onderweg naar huis vanmiddag viel ze de laatste 5 min in slaap......daarna dus toch op bed gelegd, maar nee ze wilde niet. Nu ligt ze wel lekker te slapen. Als ze nu die 2 uur aan morgenochtend plak.......hahahahahahaha zal ze wel niet doen. Ik ga zo ff op de Wii fit. Ik heb de smaak te pakken. Eet al heel de week gezond en snoep niet, dus dat gaat de goede kant op iig. Fijne avond. lfs Kelly
Trena: Wat vervelend zeg voor je. Natuurlijk is t forum niet belangrijk, eerst ff aan jezelf denk en hoor! Hopelijk kun je toch nog een opname vermijden en gaat t snel de betere kant op. Sterkte. Kelly: lekker he als ze niet slapen Uhum. Drama dus. Dan duren de dagen echt lang als ze continue bezig gehouden moeten worden. Kan ook niet wachten tot de kinderen buiten kunnen spelen hoor. Lijkt me heerlijk hahah maar dat duurt nog ff. Goed bezig weer op de Wii en gezond eten! Ben trots op je! Sap: Gelukkig dat Lola de betere kant op lijkt te gaan. Is de sneeuw nog blijven liggen bij jullie? Ja zeker!? Kun je me weer jaloers maken Wel vervelend van je maagzuur. Helpen die glazen water ook niet voor t slapen gaan? Ik ken t gelukkig niet. Die beeb van jullie laat lekker van zich horen. Vast ook een pestventje! Lol. Merk dat die van ons ook behoorlijk trapt echt een knulletje hoor. Kan me t van Jill niet zo meer herinneren. Ben t overigens al lang zat hoor t zwanger zijn, niks aan, bah. En jij hoeft nog maar 10 weken, ik nog 19! grrrrrr Brennie: Hoe is t nu met Milou? Is ze nog zieker geworden!? Hoop t niet. Beterschap in ieder geval. Sam: Ben nogmaals blij dat de uitslag op niks verontrustends wijst bij Len. Komt allemaal wel goed hoor, weet t zeker. Heb je nog met Faya gespeeld toen Jayna sliep?! je kan niet wachten tot ook zij kan zitten en echt spelen zeker? Jill gaat er zo in. John leest nog ff een boekje voor. Moet zeggen dat er langzaamaan verbetering komt in Jill dr eetpatroon, ze proeft iets meer en eet ook 5 happen ipv 3 gemiddeld. We zijn er nog niet, maar t gaat de goede kant op. Meneer van de kastenwinkel belde zojuist op. Hij had alles berekend en ons een voorstel qua prijs gedaan. Denk dat we er wel op in gaan, aangezien t echt een mooie kast op maat gaat worden met alles erop en eraan, maar ja wel weer een hoop centjes...... Die 2e baby kost ons echt zo weer qua verbouwingen en veranderingen rond de 5000 euro! Pffffff. Nou ja, we slaan dit jaar de vakantie over dus t vakantiegeld gaat in ieder geval al op aan Freekie. Ik vind echt alles wel erg duur geworden hoor, niet normaal meer. Ga mn meisje een kusje brengen. Tot later
Hallo hallo! Allereerst semmi wat goed zeg van de uitslagen. En wel een scan maar beter toch dan weten ze het iig zeker. Hij wordt volgens mij erg goed in de gaten gehouden en dat is maar goed ook! En natuurlijk Fajah meid wat enorm balen dat je je weer zo ellendig voelt. Goed dat christophe hulptroepen heeft ingeschakeld want dat kan zo niet. Ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen en dat je niet naar het zkh hoeft. Forum komt wel, denk maar aan jezelf. Robine wat gaan jullie verbouwen in het huis dan voor Freekie? En zou je dan niet alsnog aan het einde van je verlof ff een weekie weggaan? Kel goed zo met de wii fit! En eten dus ook goed. Hier ok hoor en eet ook gewoon halve portie minder. Alleen mag ik van die mensendieck nu niet sporten...dus doe wii ook maar niet . Leuk dat je opa en oma nog zo met Daynah kunnen spelen zeg. Echt super en dat voor die leeftijd! Sap bij jou sneeuw! Hier niks hoor.... Lekker dat Lieke 's middags nog even slaapt hoor! En kan me voorstellen dat je die zw schap zat bent maar ja is voor een goed doel en je hoeft nog maar ff'tjes. En wazig joh van dat voetje...hihi. Waar voelde je het beneden of boven(al maakt dat ook niks uit want Jaime lag met voet naast haar oor en voelde dan trappen boven). Brennied milou geveld door de griep dus..niet leuk. Hopelijk is ze snel beter. Hoe gaat het met Amy is zij niet ziek? Lydia zou wel goed komen toch met je job? Ik duim voor je hoor. En dank voor d elink ik ga eens kijken of ik daarmee wat kan doen. Zindelijk worden met Jaime gaat redelijk. Het lastige is dat het thuis dus supergoed gaat gewoon de dag droog alleendan gaat ze op het potje. Op het kdv hebben ze voor hygiene GEEN potje maar alleen een wc. Ja dat wil ze dus niet. Ze gaat wel mee als de andere kinden op wc gaan maar wil nog niet. Wendy (de leidster) had vandaag wel met Jaime afgesproken dat ze dan volgende week dinsdag wel op de wc zou gaan, ik ben benieuwd. Op kdv zit die luier er dus weer om zeg maar.....Thuis niet. Zodra ze thuiskomt gaat ie uit en krijgt ze onderbroek aan. En dat gaat goed. Verders..ik was bij mensendieck. Beetje vaag verhaal want ze zegt dat mn ene been langer is dan de ander of iig dat mijn bekken en heup scheef zit. Ik moet nu eerst oefeningen doen om mijn spieren in been op te rekken (komt ervan als je nooit sport spieren zijn te kort) en daarna gaan we werken aan mijn houding en dan moet het daarmee worden verholpen. Ik ga er gewoon vanuit dat dat lukt want heb er nooit eerder last van gehad. Wel is datik mogelijk bij volgende zwschap er wel last van kan krijgen. Ze dacht zelf dat het niet aan zwschap van Jaime lag want dan had ik eerder last moeten krijgen. Moet daar nu 1 keer per week naartoe. Verder drukke maar erg productieve week gehad, goeie dingen weer gerealiseerd...geweldig toch. lfs
Goeieavond, Fajah: wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt. Probeer lekker te genieten van de verwennerij Straks sta je er weer alleen voor. Wie komt er nu bij je in huis, je moeder? Beterschap en denk vooral aan jezelf en je beeb(jes)! Sappie: aaah flashback...rot maagzuur Ik had er ook zo'n last van, deed zo'n zeer. Heb echt met je te doen! Zo gauw de kleine eruit is, is het zuur ook gelijk weg, apart is dat. Ook al sneeuw bij jullie..ik ben er ook helemaal klaar mee. Op naar de zon! Kelly, het lijkt wel als ze 5 min in de auto geslapen hebben dat het voor hun doen 2 uur is Alsof ze na 5 minuten uitgeslapen zijn, gekke kids. Was ze erg moe rond etenstijd of viel het mee? Wii ze! Ooh en de rose...ik geniet daar nu zo van Zal zaterdag wel een paar glaasjes drinken Robine, ja ja die kinders kosten nogal wat Maar dan heb je ook wat heh. Klinkt wel echt heel erg super gaaf zo'n kast precies zoals je hem zelf hebt ontworpen. Volgens mij is jullie huis helemaal op en top, alles is bij jullie goed uitgedacht. Hier doen we maar wat Hoe is het met Jill d'r oogjes? Nog pruttie? Milou is goed ziek, vanmiddag 39.7, zojuist 39.8 dus maar zetpilletje gegeven. Jee wat gloeien ze dan met die koorts Ze hoest ook vreselijk en zegt ook auw aan het keeltje dus zal wel lichte keelontsteking zijn ofzo. Ik had de ha nog gebeld maar ze zeiden dat ze niets doen bij keelontsteking of ze moet echt langer dan 3/4 dagen koorts hebben. Ze is nog niet zo ziek geweest in d'r leven, ze lag vandaag gewoon lusteloos op de bank. Lekker met een dekentje en filmpje op. Ze kwam er nog niet vanaf al had ik het graag, wel lekker rustig Ze hoeft verder niet te spugen ofzo en drinkt heel goed en eet zelfs ook (2 boterhammen en een peer vandaag). Amy gaat heel goed. Drink alle flessen leeg, wil het liefst nog meer soms. Ze krijgt nu 5x150 cc en dat gaat allemaal op. Ik gok dat ze zo'n 4,5 kg weegt. Alleen d'r spruw gaat maar niet weg. Dat spul gebruikt maar is alleen maar erger geworden. Ik snap d'r geen bal van. Heel d'r wangetjes, lipjes en gehemeltje onder de witte puntjes. Ha gaf ook aan dat er gezegd wordt dat het vanzelf over gaat (ja hallo....wat klopt nu?!) We geven nu maar wat water na de fles en hopelijk is het komende week minder. We hebben nu 3x met medicijnen bestreden maar voor mijn gevoel zou het ook beter zijn als het vanzelf weggaat. Ze huilt de laatste dagen wel meer. Ofja..ze wil gewoon niet in d'r bedje overdag, zo gauw ik op d'r kamer kom, geeft ze een pruillip en begint We proberen het iedere keer en laten haar ook ff huilen maar moet niet te gek worden. 's avonds doet ze niet moeilijk, half 8 erin tot de volgende ochtend half 8. Sprongetje?
Haha na de verbouwing zijn de centjes even op hoor, t blijft geen feest. Heel misschien idd nog eind 2009 even weg, maar dat zien we dan wel weer. verbouwen: -Hele bovenetage van laminaat voorzien -2 kledingkasten eruit, 1 nieuwe op maat gemaakt erin op onze slaapkamer -Nieuwe kinderkamer voor Jill -Pimpen van Freekie zn kamertje -Laptop kopen en dan heb ik t nog niet eens over alle accessoires die we weer moeten aanschaffen voor in Jill dr kamertje(matrasje, dekbed, dekbedovertrekjes, gordijnen, vloerkleed, etc etc) en voor Freekie( nieuw matrasje, kleertjes!(grrrr), jongensspullen hahaha Wat vreemd dat je scheef blijft te staan. Hopelijk slaat de mensendieck wel goed bij je aan en krijg je minder klachten. Jammer dat Jaime nog inet op de grote wc wil plassen, hier is t net andersom, Jill weigert t potje en wil alleen maar op de ''troon''