November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Jaja, jij wel met je roseetjes! grrrrrrrrr

Oogjes van Jill zijn bijna over, alleen s ochtends nog erg plakkerig en rood eromheen van t poetsen en schoonmaken.

Ons huis is idd wel aardig ''af'''ja. Moet alleen tzt nog een nieuwe keuken in en dan ben ik weer ff tevreden ;) Hahaha, maar dat komt volgend jaar wel weer als t centenbootje weer binnen komt varen ;)

Wat zielig dat Milou zo ziek is.Naar he om je kindje zo zielig op de bank te zien liggen. Gelukkig dat ze nog wel goed eet en drinkt ondanks dr au in dr keeltje.De HA geeft niet zo snel AB he, zeker bij keelontsteking niet, juist om ze weerstand op te laten bouwen voor een volgende keer. Ik heb eens 10 dgn een keelontsteking gehad en kreeg nog niks! Man wat doet dat zeer! Een dikke knuffel voor Milou! Beterschap.

Amy nog steeds aan de spruw!? Lijkt me ook niet goed als dr hele wangetjes, lipjes en gehemelte onder zit!? is nogals hardnekig geloof ik he?! Voor haar ook alle beterschap. Ennuh ze weegt al aardig wat met dr 4,5 kg. heerlijk hoor :) Mag je nog niet overstappen op flesjes van 180cc?

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sens: heb je veel last van het 'scheef' staan? en hoe komt het dan dat je dat nu hebt? Jammer dat Jaime niet op de wc gaat op het kdv, komt vanzelf wel. Vooral als ze al die andere kindjes ook ziet gaan.

Robine, zo zo gaat hard werken worden voor jullie de komende tijd. Is John handig met dat soort dingen? (laminaat leggen/ kamers op pimpen e.d.) Jij kan dus lekker gaan shoppen en leuke dingen zoeken voor Jill d'r kamer en d'r broertje!
    Die spruw lijkt me ook idd niet echt lekker voor d'r. Maar goed..we wachten nog maar ff af. Qua gewicht mag ze echt nog niet naar de 180 cc, 150cc is eigenlijk al teveel voor d'r. Maar denk ook niet dat ze 180cc wil hoor..ik las net dat ze ook een groeispurt kunnen krijgen met 2 mnd mss verklaard dat het gehuil ;) En aangezien ons dwergje de laatste keer niet gegroeid was (weer 53 cm lang) kan ze dat wel gebruiken :)

3. Goedemiddag ben ik de eerste van vandaag :confused: Waar zijn jullie allemaal....tis bijna 14.00 uur!

Hier een druk ochtendje gehad. Huisje schoonmaken, boodschappen doen en ik heb al gekookt....Nasi Ramses....jummie! Nu dus even rust. Daynah slaapt nog lekker.

Simone: Ik kan die foto niet openen! Gaat verder alles goed met jullie?

Brennie: Hoe is met Milou vandaag. Die koorts is echt niet leuk bij die kleintjes. Ze kunnen idd erg gloeien dan. Gelukkig drinkt ze wel heel goed.
    En Amy ook zo'n goede eter, dat is wel fijn. Wat gek dat die spruw niet weg wilt gaan. Ik hoop dat ze er snel van af is.
    Amy kan best in een sprongetje zitten hoor.

Zap: Jullie hebben nog een hoop te doen voordat de beeb er is en ach een andere keer op vakantie is toch niet erg. Er staan leuke dingen te gebreuren voor jullie.
    Idd het is een lange dag als ze niet slapen zeg. Ik hoop dat het eenmalig was. Ze werd gelukkig niet vervelend rond etenstijd.

Lin: Heb je nooit eerder last gehad van je been/bekken? Ik weet wel dat een goede houding belangrijk is voor je. Ik zou ook denken dat het door je zwangerschap zou komen. Je gaat dan volgens mij onbewust toch een andere houding aan leren.

Net nog ff met mijn vriendin aan de tel gezeten die zwanger is. Maandag wordt ze ingeleid. Ben benieuwd hoor. Ze weet dat het een meisje wordt. Ze was wel zenuwachtig. Ze moet met antibiotica bevallen omdat ze niet zeker weten of dat het kindje een bacterien of virus al heeft. Baby moet ook nog blijven dan in het zkh minimaal een week. Ze is in goede handen toch.

Ik ga nog ff relaxen voordat Daynah wakker wordt. Vanmiddag nog naar de opticien en dan is Sabino ook weer thuis. Morgen moet ie werken bij die klus, dus ben ik alleen. Ga denk ik ff de stad in.

Tot later.

lfs

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Trena: jeetje, het zit je niet mee he deze eerste weken van de zwangerschap. Laat je maar lekker verwennen en het forum komt wel weer meid. Sterkte, hopelijk knap je snel weer iets op en hoef je niet in het zh opgenomen te worden.

Linda: jammer dat Jaime niet op de wc wil op het kdv, maar kan me ook wel voorstellen dat dat iets enger is dan t potje. Wel fijn dat het thuis wel zo goed blijft gaan! Hopelijk heb je echt baat bij die therapie voor je bekken, zou niet van zijn om er een volgende zwangerschap extra last van te krijgen.

Brennie: balen zeg dat de spruw van Amy niet vanzelf weg gaat, bij Faya gaat het nu aardig goed, ik zie niks meer tenminste. En Amy misschien idd in een sprongetje....Faya slaapt momenteel overdag ook weinig, maar gelukkig de nachten goed. Die kleintjes ontwikkelen zich ook zo snel he!
    En een dikke knuf voor Milou, arm meissie zo ziek!

Sap: op naar de laatste 10 weken. Ik had dat ook echt op een gegeven moment bij mn tweede zwangerschap, dta je gewoon weer lekker je eigen kleren aan wil. En wat grappig zeg dat je zo het voetje uit zag steken....druktemakertje dus. :)

Zaph: kost idd een hoop centen he als je dan verbouwen gaat en van alles voor kindje nr 2 moet aanschaffen. Maar jullie pakken t wel meteen goed aan. Dan maar een zomer geen vakantie, hadden wij ook afgelopen zomer. Maken we het in 2010 op Menorca met zn allen goed.....haha! :)

Kel: leuk he die reacties van opa's en oma's dan als je weer eens langskomt. Daynah nog langer geslapen vanmorgen? Jayna heeft dat ook hoor dat ze na een korte slaap in de auto echt niet meer naar bed wil. Netjes hoor, niks gekocht op t alexandium! En goed bezig hoor met eten en de WII Fit, ben trots op je!

Mirjam: JP wel voor onderzoek laten gaan hoor. Len was ook al te lang niet geweest voor zn darmen en arts wees er toch op dat het wel belangrijk is. Je kan het maar beter voor zijn toch.

Simone: ik krijg ook geen foto te zien, ben wel benieuwd, dus spam je m nog een x?

Dat was t ff voor nu.
    Vanmorgen met Jayna naar de kapper geweest. Weer ff puntjes er af,want dat was wel weer nodig.
    Daarna ff samen naar de bibliotheek geweest en leuke boekjes voor dr gehaald.
    Nu wordt ze net wakker dus zal naar dr toe gaan.
    Bijna weekend, Len komt zo thuis. Ik ga dan nog ff hardlopen....jaja....moet nu doorzetten he...haha!

Tot later!
    Liefs Sem

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi

Ja wilde spammen, was al best laat maar kreeg het niet voor elkaar, sorry zal het later nog ff proberen.

Het gaat hier ietsjes minder maar ach komt wel weer....gewoon alles door blijven doen.
    Gisteren weer tapas gegeten met mijn mams en 2 zusjes..heerlijk, begin er aardig verslaafd aan te worden hihihi vooral knoflookbrood, champignons in knoflook mmmhhh

Ga koken en ff opruimen...ben in slaap gevallen op de bank vanmiddag dus niets gedaan :oops:
    Kom snel weer reageren

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: wat fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen in het ziekenhuis! Ook fijn dat ze hem zo goed in de gaten houden. Jullie zullen wel opgelucht zijn.

Brennie: Milou dus toch ziek geworden :( Raar zeg dat de spruw bij Amy niet weg gaat. Sterkte met je zieke meiden.

Sappie: een voetballertje in je buik wedden? Ik zeg jongen ;)

Trena: nogmaals een dikke knuffel. Had e3cht voor je gehoopt op een goede zwangerschap. Hoop dat het echt snel weer iets beter gaat en je een opname kan voorkomen.

Kelly: jij komt ook nooit in het Alexandrium he ;) Moeten we daar maar eens met zn allen meeten :D
    Heeft Daynah vandaag overdag wel geslapen? En vanmorgen uitgeslapen? Hier werkt dat dus echt niet. Juist avenrecht...als hij overdag niet slaapt is de kans groot dat hij 's nachts juist wakker wordt.
    Hoop dat je vriendin bevalt van een gezonde dochter en zelf ook verlost wordt van het ziekenhuisgedoe.

Zaphra: wow dacht ff 5000 voor alleen de kast, maar gelukkig voor alles bij elkaar. Wat zijn jullie voor de kast kwijt? Wij gaan volgende week eens rondkijken en informeren.

Sens: Gaat goed met Jaime en dr zindelijkheid toch. Kyllian wil juist liever op de wc dan op het potje. Komt vast vanzelf bij Jaime, gewoon blijven aanbieden en misschien thuis alvast op de wc oefenen.
    Hoop dat de mensendieck gaat helpen. Idd wel vaag zeg.

Charissa: jij tapasverslaafde :D Kom maar snel meer posten hier, dan halen we gewoon weer uit je dip ;) Of is het geen dip? En snel opnieuw spammen die foto van je boys!

Gisteravond een spontaan etentje bij mn schoonouders, we waren dus pas later thuis. Kyllian lag laat op bed en vannacht weer wakker. Heeft bij ons nog wel geslapen tot 6 uur vanmorgen. Maar ben zelf best wel gebroken van de laatste dagen dat hij dus niet slaapt overdag en 's nachts wakker wordt...en ook weer 's ochtends vroeg wakker is.
    Blijkbaar was hij zelf vandaag ook bekaf, want hij viel bijna oma om half 11 bij de huisarts (voor oma) in de wachtkamer al op schoot in slaap. 's Middags heeft hij daar ook weer 2,5 uur geslapen. Ben benieuwd wat hij dit weekend gaat doen, hoop echt dat hij snel weer een normaal ritme krijgt.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: We zijn voor de kast helemaal op maat gemaakt 3250 euro kwijt. Dan zit er wel een hoek in en is ie ook nog eens in totaal 360cm lang en 220cm hoog. Heel veel planken, hanggedeeltes etc erin. En schuifdeuren ervoor. Morgen komt de timmerman om em helemaal op te meten, in een week of 3-4 wordt hij dan geplaatst. Zal spammen before en after. Vandaag ook de 2 andere kasten op MP gezet, kreeg al 2x een bod, maar nog wel te laag. ff Afwachten dus nog maar. Leuk zo een spontaan etentje. en die Kyl blijft ook overal in slaap vallen he ;)

Sam: Zo Jayna weer mooie haartjes geknipt. Wat een goed idee naar de bibliotheek met haar. Vindt ze zeker wel leuk? Kan ik ook weleens gaan doen met Jill die is nu ook helemaal in de leesfase. We hebben van Kim echt twee mega grote stapels van de disney club gekregen, die moeten dus elke avond voorgelezen worden. Erg leuke verhaaltjes allemaal. Je bent goed bezig he met hardlopen!? Ben trots op je!

Kel: Hoevele weken is je vriendin nu zwanger? Toch al wel boven de 30? Spannend hoor zo een bevalling, wel naar als je op die manier naar een bevalling toe moet leven. Hopelijk gaat alles goed.
    Ga je morgen in Rotterdam shoppen? Of gewoon ff een rondje lopen en niks kopen!? Kan jij toch niet ;) hahaha.

Simone: Waar blijft de foto? En aan jezelf denken hoor. Genieten van je twee lieve knullen en mannetje en probeer lekker in je vel te blijven zitten! Tapas is altijd lekker he.

Brennie: Geef je nog bv nee toch? Kan je niet overstappen op die voeding die een voller gevoel geeft? Nutrilon Forte ofzo? Misschien dat dat helpt, of wellicht is t idd ff een sprongetje. Afwachten dan maar.Hoe is t nu met Milou?

Lin, AM en brennie: Heel veel carnaval plezier komend weekend! Spammen he van de kids in leuke pakjes.

Hier dus de knoop vanmorgen doorgehakt voor de kast. Morgen komt de timmerman alles opmeten en dan worden de onderdelen besteld en hebben we hopelijk binnen een maand de kast staan. Dat wordt dus doorwerken voor John en zn vader de komende weekendjes met laminaat leggen en de bovenetage schilderen. Ach komt vast goed. Heb beide kledingkasten vandaag op mp gezet, kreeg al een bod op beide kasten, maar nog niet hoog genoeg. Ze staan ook op Hyves, mocht 1 van jullie nog op zoek zijn........ze zijn als nieuw, allebei.

Verder een afspraak gemaakt voor een pretecho op 30 maart. Pff dat duurt dus nog wel ff, maar dan ben ik alweer 26 weken, dus is er wel een mooi kereltje te zien,hopelijk ;) Spannend weer.

t Weekend rustig aan, beetje voorbereiden op alle klusjes en foto's maken van de dingen die allemaal op mp kunnen en namen verzinnen ;)

Ga nu ff koffie maken en Uri Geller kijken.

Tot later, fijn weekend allemaal

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: dat is een flink bedrag, maar ook een flinke kast! Dan gok ik dat wij voor 1500 wel klaar moeten zijn. Jullie dus ook de kast op mp gezet, de onze staat er ook nog op. Voor kast, commode en spiegel is nu 320 als hoogste geboden...we wachten het nog heel ff af.
    Leuk leuk leuk ene pretecho! Naja hoop dat hij meer laat zien dan Kyl deed ;) Die verstopte zich gewoon.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Verwacht nu ook meer van de echo hoor, bij Jill lag nl mn placenta aan de voorkant en waren de beelden gewoon heel slecht. Nu ligt de placenta aan de achterzijde, dus denk dat we wel mooie beelden kunnen gaan zien, tenzij we een lelijk ventje krijgen ;) Hahaha.

Hoe grote kast hebben jullie nodig? Wij willen zo een grote vanwege de tv die we erin willen plaatsen en John heeft gewoon erg veel ruimte nodig voor al zn colberts en pakken.

Wat had je voor prijs gevraagd op mp voor alle drie de dingen!? Wij hebben voor de grijze kast 500 euro gevraagd en de witte kast 350, samen eventueel voor 750 euro. Ga dus echt niet in op ene bod van 130 euro. Daar wachten we nog wel ff voor. Denk dat in t weekend de meeste mensen gaan zoeken naar spullen en we hebben geen haast. Anders moeten we onze kleding 3 weken beneden stallen in de tuinkamer, is ook geen succes.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wij hadden N.O.T.K. neergezet. Hebben zelf wel ene minimum in gedachten gehad, maar die hebben we nu maar verlaagd :( Alles heeft bij elkaar minimaal 1700,- gekost...en je krijgt er amper nog iets voor terug. We willen nu iig minimaal 350,- en dat is dan echt al een koopje toch.

Bij Kyl lag de placenta ook voor, hebben zn achterhoofd gezien en heel snel ff zijkant gezich met een handje ervoor. Viel toen erg tegen voor het geld wat je kwijt bent.
    Hoop dat jullie mooie echo's krijgen!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik zie je advertentie nu op MP. Mooie foto's hoor en idd zonde he al t geld wat je eigenlijk weggooit voor iets dat gewoon nog als nieuw is. Die grijze kast van mij was ook boven de 1000 euro, 3 jr geleden. Nu vragen we er nog wel de helft voor minimaal, vind t echt zonde, hij is als nieuw en kan eigenlijk zo weer de showroom in. Maar ja, t is niet anders. Een ander profiteert weer van onze mooie spullen dadelijk en wij tasten weer diep in de buidel voor nieuw. :( Lang leve de recessie.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhhhh Kyl zn giraffen er ook op! Hahaha, die hebben wij ook nog allebei. De grote en 1 kleintje. Lol.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja de giraffen waren ook als nieuw :D Ze gaan morgen een reis maken naar Best :D Zijn dus verkocht. Zal gelijk ff advertentie weghalen ;)

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jullie hebben ook mooie kasten (ff gespiekt)! En idd zonde he...

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Aangezien we al wel wisten dat we er toch veeeel minder voor zouden krijgen dan dat we ervoor betaald hebben hebben we de kastverlichting er lekker afgehaald en die krijgt Kyl nu op zn kast...was toch ook 150,- ofzo.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gelijk heb je! Ennuh goede reis voor de giraffen! ;)
    t Blijft idd zonde, maar ja.......

Uri aan t kijken? Vincent de Vampier gezien? geweldig, hahaha. Wij liggen in een deuk om die ranzige belg.

Ga weer gauw kijken!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier helemaal niets gezien vanavond. Ga zo op bed liggen en nog ff tv aan, dus hoop dat er nog iets is :)

Voor de carnavallers onder ons...have fun en alaaaff! Brennie geniet van je roseetjes ;)

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhh kleine Kyllian!

Had zojuist mn schoonzusje aan de tel. Zijn alweer onderweg naar huis vanaf de sneeuw. Waren gewoon een week in een gebied waar Bert van Marwijk en Mark van Bommel ook waren he. Hebben continue met hen ge-apres-skied ;) Lachuh toch?

Kan niet slapen, heb vanmiddag met Jill te lang geslapen. Van 14-1730! Ben dus redelijk uitgerust inmiddels. Hahaha.

Tja wat kan je nogmeer schrijven zo laat op de avond!? Niks eigenlijk. Ga maar ff lezen in bed.

Tot morgen!

Deel Deze Pagina