Goedenmiddag meiden, Rustig hier vandaag.....sommigen natuurlijk carnaval aan t vieren...have fun! Dat kennen we hier in t hoge noorden echt niet, krijg er dus helemaal niks van mee, terwijl dr aan de andere kant van t land volop gefeest wordt. Zaph en Monique, wat balen he dat je voor zulk mooi spul nog maar zo weinig terug krijgt, zonde hoor. Ik vrees hier ook voor maar lage biedingen als uiteindelijk box, kinderwagen en babykamer de deur uit kunnen.....maar laat het nog maar even niet zover zijn....haha Monique: aaaaah, lieve Kyllian spam....hoe oud wassie daar. Maan of 4/5? Zaph: en nog erg laat gaan slapen? Dan ben je dr weer helemaal doorheen he als je overdag zolang slaapt. Wazig figuur he die Vincent.....hoe was t met de mask gister? Ik ben in slaap gevallen namelijk. Hier lekker relax dagje. Vanmorgen met zn 3 tjes Faya gebadderd. Jayna en Faya hadden dikke lol samen. Nu kijken we Tarzan samen et Jayna. Ga haar zo na d r bammetje op bed leggen. Vanavond gaan wij samen met de buurtjes uit eten en daarna bowlen....jaja....we gaan na onze strijd op de WII het nu in t echt tegen elkaar opnemen. Heb dr zin in, ff gezellig avondje weg. Mijn ouders komen oppassen, dus meisjes lekker in hun eigen bed. Nou ga ff bammetje smeren, tot later! Liefs Sem
Ola! Sem: Wat gezellig vanavond uiteten en bowlen. ben benieuwd wie er dan beter is, jij of Len. De buren van jullie zouden toch uit elkaar gaan of is dat inmiddels weer helemaal ok? Of ben ik in de war met een ander stel? Gezellig samen met je twee meisjes in bad, lijkt me ook wel leuk straks met 2 kinderen. The Mask was niet bijzonder, van mij mag ie eruit, elke keer weer rammen met zn hamer en beetje t zelfde he. Die Dr. is eruit. Gelukkig maar, vond hem niks. Vanmorgen ff met Jill en John naar de kinderboerderij geweest en een plantje gehaald voor mn schoonouders die vandaag thuis komen uit de sneeuw. Toen we thuis waren ging Jill springen op ons bed(doet ze altijd als ie afgehaald is om te verversen zeg maar), maar wij waren er ff niet bij. Madame deed dus de slaapkamerdeur dicht, EN OP SLOT! Tja en toen...konden wij niet bij haar. Zij maar lachen en roepen, maar we hadden niet nog een sleutel van de deur. het slaapkamerraam stond wel open vanwege t dekbed dat buiten hing, dus hadden we bijna een ladder bij de buren moeten lenen om haar te ''redden''. Geloof dat ze t wel leuk vond. Op een gegeven moment ging ze toch weer aan t slot pielen en eerst de verkeerde kant opdraaien, maar na een paar aanwijzingen deed ze t dan toch goed en ging de deur gelukkig weer open We hebben de sleutel maar ff uit de deur gehaald om herhaling te voorkomen, hahaha. Eigenwijsje. Na dr avontuur is ze meteen in slaap gevallen Dat is dan wel weer lekker. Vanmiddag komt de kastenman alles opmeten. Hopelijk worden de oude kasten snel verkocht. Er zijn al wat biedingen maar nog niet voldoende naar onze zin. Carnavallers, veel plezier t weekend! Hier krijgen we er ook niks van mee hoor Sem. Laterz
Oja en de naam die we hadden is alweer verleden tijd voor onze zoon, hahaha ik vond em toch niet helemaal 100%. Althans wel leuk, maar te vaak voorkomend. We hebben nu weer een andere in gedachten, maar er is nog nergens een WOW gevoel bij ontstaan t Blijft toch lastig. Vannacht heeft mn pens ook een groeispurt doorgemaakt, lijk inmiddels wel 8 maanden zwanger, pffffffffffff. Toch pas 4 kg erbij, maar weet niet hoor, t gaat nu wel erg hard.
Goedemiddag, Iedereen carnaval aan het vieren, behalve Zap, Sem en ik dan Zap: Ik moest wel lachen om het avontuur van Jill ik zie het al helemaal voor me. Papa die haar moet komen redden met een ladder Maak binnenkort weer ff een foto van je buik. Ben wel benieuwd. Jullie hebben nog wel ff de tijd om de kast te verkopen toch. Komt vast nog wel iemand met een leuk bod. En je schoonouders alweer terug. Jeetje ik heb het idee dat die net weg zijn hoor. En toch weer een andere naam voor Freekie . Jullie hebben nog ff de tijd om weer te switchen. Sem: Hier kennen wij ook geen carnaval hoor. Er zal idd flink gefeest worden nu. Heerlijk hoor om vanmorgen met zijn 3tjes in bad te gaan. Die meiden zullen wel lekker hebben genoten. Zet hem op heh vanavond met bowlen. Ga voor de winst Monique: Wat lijkt het toch weer lang geleden dat ze zo klein zijn geweest....zucht! Ik hoop dat je nog een mooie bod krijgt voor jullie kasten. Komt vast wel goed. Ik heb gisteren ook een stukje van Uri Geller gekregen, maar die Vincent....hahahahahahhaa ik moet er ook wel om lachen met zijn ranzige dingen. En dan nog die Mask....ik geloof dat ik niet zou durven liggen op het bed als het die week daarvoor bijna fout ging. Ik denk dat die Vincent nog wel een hoop fans heeft hoor. Wij zijn vanmorgen, ik en Daynah, naar de stad geweest. Ik zie zoveel leuke dingen voor de zomer. Kon het dus niet laten om een leuk wit jurkje te kopen voor Daynah. Heb een maat 104 genomen, 98 hadden ze niet meer, maar hij zat best wel goed. Ze groeit nog, dusssss.....dat komt wel goed. Ben nog een stukje de markt over geweest, maar veel te druk vind ik dat eigenlijk. Heb alleen van die nep crocq's gekocht voor 3 euro...hahahahahahahahaha. Ik heb ze nog niet gepast bij Daynah, maar 3 euro kan je niet laten liggen toch. En ik heb bij Douglas nog een lekker luchtje voor mijn vader gekocht, die is morgen jarig. Ik ga nog ff relaxen. Daynah ligt er al een uurtje in. Als ze wakker is ga ik koekjes bakken met haar. Sabino is aan het werk, die komt pas vanavond weer. Aan de ene kant wel lekker hoor dat ie zo kan bijverdienen, maar de andere kant ook weer saai! Maar goed dit is een lekker bedrag, dus ik ga niet klagen. Morgen naar mijn vader die is jarig en dan zijn mijn 5 dagen vrij alweer om..... lfs Kelly
Sjezus, heb vandaag t hoogst haalbare in een mensenleven gehaald! IK VERVEEL ME! Ongelooflijk he? Alle klsujes in huis zijn gedaan, Jill slaapt en John keutelt in de rondte. Kel: Klinkt leuk Daynah dr zomerjurkje. Is ze nog een beetje lief om mee te gaan winkelen? En blijft ze lekker in de buggy zitten of wil ze ook steeds meelopen? Welke maat schoenen heb je nu voor Daynah gehaald? Ik was eergiteren bij die vriendin en haar kindje heeft al maat 27 van schoenen! 1 Week ouder dan Jill. Jill past 22 nogsteeds.
Hier gaat het alweer wat beter gelukkig. Heb nog wel vlagen van misselijkheid maar het lijkt te minderen. Maar wel een hoop lawaai en zatlappen in de straat met carnaval,de stoet begint hier voor de deur dus een hoop confetti en zooi dus in de voortuin,maar tis niet anders. Zap:Hahaha alweer niet de juiste naam voor jullie ventje gevonden. Blijf benieuwd wat het uiteindelijk word. Sem:Veel plezier met bowlen en uit eten gaan,gezellig. Kel:Saai hoor zonder man thuis,maar wel lekker een extra centje toch. Gefeliciteerd met je paps. Chris gaat zo naar de Mac om eten,heb de hele week amper gegeten en daar heb ik nu een keer zin in. Weet nog toen ik zwanger was van jelte dat ik snachts ook opeens trek kreeg daarin,dus chris uit bed gegaan en erom gereden,erg he? Nog iets grappigs over mn nichtje (die even ver zwanger is als Sap) Ze krijgt een zoontje dat weten we allemaal,maar nu zei haar moeder iets van :Als juultje er is...... (niet perse die naam natuurlijk) Nu bleek dus dat ze die naam ook gaat geven aan haar zoontje.Het was een gekke naam ,koosnaampje zeg maar voor haar kleinkind,maar ze gaat dat kind dus echt zo noemen. Snappen jullie me nog?Hahahah. Ben nu dus wel erg benieuwd hoe ze dat arme kind gaan noemen,want dat heeft ze niet gezegt natuurlijk.
Trena: Wat fijn dat t alweer wat beter met je gaat! Lekker smikkelen van je Mac menu! Hopelijk blijft de misselijkheid achterwege na t eten Ach wel gezellig toch die carnavalswagens voor de deur?! ALAAF! Bizar he die schoenmaat!? En dat verhaal van je vriendin ook. Lol, zou t zelfde zijn dus als wij Freekie aanhouden en em uiteindelijk ook zo gaan noemen. Arm kind, nee hoor, we blijven wel in de J letters hangen Vind je banner al opschieten trouwens, alweer richting de 8 weken. Ben benieuwd of ze maandag op de echo 1 of 2 vruchtjes zien. Spannend. Duim voor je. Kastenmeneer is geweest. Alles is opgemeten en maandag gaan ze de fabriek bellen om de kastdelen te bestellen. Verder weer een bod gekregen op MP. Onze kasten zijn toch wel geliefd. Nu voor 2 kasten 500 euro, maar heb een tegenbod gedaan voor 600. Mag ze ze allebei voor hebben. Ben benieuwd. t Blijft zonde, ze zijn echt nog als nieuw. Naja....... Ga mn meisje richting bed verbannen. Zelf ook vroeg erin denk ik, ben moe. Liefs
Zap: Daynah heeft maat 23 van schoenen. Ik denk dat ze van de zomer maatje 24 zal hebben. Of ze moet opeens een groeispurt krijgen. Maar maat 26/27 voor een 2 jarige is best groot volgens mij. Nou ja 600 euro is toch mooi meegenomen. Het is idd zonde als je er zelf zoveel heb betaald en je krijgt er weinig voor terug. Geniet lekker van je avondje. Hier ook er op tijd in. Trena: Wat grappig dat verhaal van je vriendin. Wel toevallig hoor. Ik zou mijn kind nooit zo noemen, maar goed zo heb iedereen dat wel met een naam. Gelukkig voel je je weer wat beter. Zoals ik al eerder zei lijkt mij lastig hoor die misselijkheid. Heeft de MAC nog gesmaakt? Wat kunnen kinderen je moe maken zeg. Jeetje ik kon Daynah vandaag achter het behang plakken. Niet normaal meer. Heel de dag aan mij trekken en als ze haar zin niet krijg boos worden. Ze ligt nu op bed. Ga nu hopelijk genieten van een rustige avond. Sabino is nog niet thuis maar zal zo wel komen. Ik heb een dvdje gehuurd, dus lekker op de bank dadelijk. Fijne avond allemaal. lfs
Zaphra: oww wat eng zeg die Jill die de deur op slot deed! Uhm zou hier ook ooit eens kunnen gebeuren, idd handig om de sleutel eruit te halen Weet nog dat Kyllian vorig jaar tijdens de bouw van ons huis wat er nog niet stond onder de hekken van de afzetting van het grond was gekropen...we konden er dus gewoon niet bij he. En hij natuurlijk net als Jill lachen, gelukkig met aanwijzingen kwam ook hij terug. Wat klein nog maatje 22! Hier maat 24. Snel maar weer eens een buikfoto laten zien jij! Trena: ik ga duimen dat het steeds minder erg wordt die misselijkheid! Je bent alweer bijna 8 weken, gaat snel he. Maar wanneer heb je nou de volgende echo? Semmi: jullie hebben nu dus een gezellig avondje, zal vast weer ff lekker zijn. Kyllian was daar 4 maanden ofzo. Kelly: hier liggen ook van die nepcrocs voor de zomer klaar...alleen wij zijn afgezet ze waren hier 5 euro Leuk om weer zomerkleding te kunnen kopen he. Hier een hele gezellige middag gehad en Jaime en Kyllian vonden het ook superleuk! Zal zo wat foto's plaatsen, maar kan niet kiezen