November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo heb samen met Jill poffertjes gegeten en ze vond t heerlijk! Een hele portie door Jill opgesmikkeld ;). Nu zit madame in bad en zo lekker op tijd t bedje in.

Waar is iedereen toch!?

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Danili: Welkom bij ons forumpje :)
    Je zoon is op dezelfde datum jarig als ik :) We schelen alleen iets in leeftijd hahaha.

Waar kom je vandaan, wat doe je zoal etc?

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,0

Heb nog niet bij gelezen maar gaat vandaag ook niet lukken....zo verrot ben ik :confused: Het was gister TE gezellig :) Echt lang geleden dat ik zo van de wereld was...niet normaal. Vanochtend dus goed brak..milou nog steeds ziek dus dat schiet ook niet op. Gaan we vanavond maar vroeg erin. Ik ga nog maar een paracetamolletje nemen voor de hoofdpijn.

Tot later meiden!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Beterschap voor Milou( en jou Brennie, hahahah) Teveel roseetjes!? ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallooooo,

Hier lekker dagje gehad. Hebben de twee Herman Broodjes opgehaald...eindelijk. Mooie nieuwe lijsten eromheen. Echt prachtig.
    Jaime vond ze ook heel mooi heel lief. Kwam de directeur van dat museum daar tegen. Hij woont naast het museum. Kreeg gelijk een rondleiding door zn huis...naja woonkamer keuken etc. maar zo dat is mooi zeg! We hebben ook nog de huidige tentoonstelling die daar hangt bekeken, China. Erg mooie tentoonstelling. En Jaime vond het ook erg leuk :) . Niet meer bij de glijbaan geweest maar mn ouders zouden morgen nog gaan met haar, zit vlakbij hun.

Net lekker besteld van taco mundo...jummie.
    Zag nog een mooi huis in uithoorn waar ik ben opgegroeid...
    http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1

En de tuin erbij is ook echt huge..

Brennied brak van de roseetjes...hihi. Ik had dat laatste jaar met k'dag en oud en nieuw. Neem dan altijd een glaasje (of twee) champagne de volgende dag helpt tegen de brakheid :D .

Robine lekker poffertjes! HAd je ze zelf gemaakt of uit zo'n pakje? En wat een leuke site zeg en die ruitjes is ook erg leuk! Lijkt mij ook wel wat om het kamertje weer opnieuw in te richten hoor.

AM niet meer naar de carnaval geweest? Dat is wel jammer dan. Had Djurre helemaal geen zin om weg te gaan?
    Jaime begon later vanmiddag nog ja kyllian carnaval...ja nu zitten we in Amstelveen en je nemopak ligt in het sopje.....tuttebel.
    Die drambui van gister was volgens mij toch van het moe zijn want ze had dus tot kwart over tien geslapen vanochtend....

Danili zou ik ook niet gedaan hebben hoor met dat gesleep...Ah volgend jaar weer toch?

OH heb toch Jaime dr luier maar om gedaan want ze had geen zin of hoefde niet (dat vind ik nog lastig te pijlen) om op d epot te gaan voor we weggingen. Morgen bij mn ouders heeft ze weer gewoon onderbroek aan.

Ga nog ff surfen.

lfs

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Monqiue: mmmm, lekker eten bij de Beren, heeft het jullie gesmaakt? Was Kyllian ook mee? Misschien zit Kyllian idd in een overgang van wel naar niet meer slapen overdag. De ene keer zal ie het meer nodig hebben dan de andere keer. Wel lekker dat ie ineens zo goed eet! Gefeliciteerd met weer een beebje in de fam. Josje is ook niet echt mijn smaak, maar ach, smaken verschillen he ;)

Zaph: zoals ik al zei, erg leuk hoor voor beide kids de kamer in dezelfde stijl inrichten. Jill nog lekker ondeugend geweest met dr gespring in bad....haha! John nog een leuke wedstrijd gehad? Ajax was echt slecht, maar ja, puntjes zijn weer binnen.

Brennie: o jeeee brak van het feesten en de roseetjes. Ach, het zal vast wel heel erg gezellig geweest zijn. Vanavond er idd maar vroeg in meid! En beterschap voor Milou ook!

Linda: haha, die Jaime en interesse in kunst.....dat begint al vroeg. Had ze toch niet liever naar de speeltuin gewild? Wel fijn dat ze zo lief is als je haar naar zulke dingen mee naartoe neemt.

Danili: welkom hier. Grappig, onze kids zijn allebei bijna van dezelfde leeftijd ;)

Hier liggen de meiden lekker op bed en zijn wij weer aan de WII FIT. Len is nu bezig en ik zal zo weer ff zijn records proberen te verbreken...haha..
    Morgen nog een dagje vrij en dan weer werken. Jammer hoor, was net zo lekker met de meiden thuis. Maar ach, week is ook altijd zomaar weer om.

Fijne avond!

Liefs Sem

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem: jullie dus weer aan WII,hihi, wij hebben gisteren Mario Kart gekocht, ook erg leuk!
    Voor jou de vakantie ook weer voorbij, geniet nog maar ff van je vrije dag morgen.

Lin: Mooi dat je de broodjes hebt kunnen ophalen. Wat vindt Jaime leuk aan het museum? Voornamelijk de kleuren op de schilderijen ofzo? Wel knap voor een meisje van 2 dat het museum leuk vind.
    Erg mooi huis in Uithoorn! Hebben jullie er interesse in?

Brennied: hihihi, iets te diep in het glaasje gekeken, hik... :) :) . Maar ff lekker je roes uitslapen vandaag. Beterschap voor Milou!

Zap: heeej wat goed van Jill dat ze dr hele bordje poffertjes heeft opgegeten.
    Onwijs leuke site! Heb m al onder mn favorieten gezet.

AM: eet smakelijk voor vanavond! Balen dat Kyllian weer een bloedneus had :( .
    Ik ben geen stoker hoor, maar zij is gewoon een ontzettend egoistische meid, denkt altijd alleen aan dr zelf. Heb me trouwens btw nergens mee bemoeid. Als je problemen in je relatie hebt moet je de schuld niet bij anderen neerleggen maar ook eerst eens naar jezelf kijken. Maar goed...is een lang verhaal. Het gaat om de beste vriend van Rick, dus ja, wel een vriendin, maar die hebben we er gewoon bijgekregen ;) .

Damili: welkom hier! Gezellig zwemmen met zn vieren, en heerlijk dat ze daarna lekker willen slapen, hebben papa en mama ook ff rust ;) .

Verder geen nieuws...lui dagje...

Morgen alweer 30 weken, time flies!

Liefs Sap

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: nee dat jij een stoker zou zijn kan ik ook echt niet geloven hoor :D Nou beter dat ze weg is toch!

Robine: s-factory heeft leuke dingen he! Leukw eer he om nieuwe kamers in te richten, ben echt benieuwd naar het eindresultaat. En hoe het ervoor was ook, want volgens mij ziet jullie hele huis er al heel netjes uit ;)

Brennie: whaah echt doorgezakt jij dus ;) Sterkte :D

Sens: jullie dus nog wel een leuke dag gehad. En nu is Jaime zeker weer bij oma. Die schilderijen waren toch van de kunstuitleen? Djurre heeft ook nog een Herman Brood, maar die hangt nog bij zn ouders. Ik vond het niet passen in ons huis ;)

Semmi: sterkte alvast met de omschakeling naar weer werken.

De spareribs hebben hier weer gesmaakt. Kyllian heeft alleen maar 2 minuten gegeten en wilde toen spelen...naja rondlopen. Hij had geen rust in zn kont om ff te blijven zitten.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ohhh Am spareribs...dat klinkt errug lekker. Heb ze al heel lang niet gehad. Heeft Kyl wel goed gegeten van de spareribs?

Sap pfff alweer 30 weken. Als ik dat zo hoor dan moet ik echt altijd terugdenken aan hoe ik was......helemaal niks...
    Maar weet je al of de beeb goed ligt? En als vk het zegt doe je dan of vraag of sta je dan alsnog erop om een liggingsecho te maken? Zou het wel ff doen hoor....Dan weet je het iig zeker. Denk dat jij ook jongen krijgt. De Mario Kart is idd heel leuk heh....verslavend...

Semmi ging het goed met de fit? En welke spellen spelen jullie dan op de fit? Wij hadden net ook de fit gedaan. Ski, met die luchtbel, even yoga. Weken vliegen voorbij idd...voor je het weet heb je weer weekend met Len en de meiden!

En over Jaime en het museum. Ik weet niet wat ze zo specifiek leuk vond, maar er was wel echt mooie kunst ook. Ook werken met hele dikke plakaatverf met allemaal poppetjes en auto's (ik vond het erg mooi hoor). Maar ook werken met clowns. Ja China is wat apart met kunst. En de foto's vond ze ook wat minder interessant.
    Ze vond het dan wel weer zo leuk dat ze enthousiast werd. Dus hard schreeuwen in het museum. Nou ja maak niet uit. Ik zei wel hier mag je wel praten, maar niet zo hard. Dus dat deed ze daarna.
    Het glas vond ze ook erg mooi. Zegt ze ook zo heel schattig...aaaahhhhh das mooi mama en groot..hahah.
    Maar ja ik weet niet maar kinderen kun je gewoon beter vroeg meenemen naar musea of voorstellingen, dan vinden ze het normaal.

Ik wil erg graag binnenkort naar tt van Van Gogh. Hangt volgens mij in stedelijk. Is van gogh by night zeg maar. Dus ook de sterrenacht en dat is echt mijn meest favoriete werk zo mooi.http://artcess.files.wordpress.com/2008 ... -night.jpg
    We nemen haar dan dus gewoon mee. Eigenlijk maakt het dan ook niet uit, een kind in een museum tussen alle witbollen zeg maar. Als ze maar ervan geniet en dat doet ze. De kleuren, composities. Ze is nu al Corneille fan bv.

Nou ik ga lekker slapen morgen weer werken.

lfs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goedemiddag allemaal!

Vanmorgen ff naar de VK geweest. Alles was weer goed, althans ze vond dat ik ineens erg veel ben aangekomen en wil dus toch even glucose laten prikken als ik 24 weken ben. Ben van 4 naar 9 kg gegaan in een maand tijd(terijwl ik niks mee reet of drink dan normaal). Nou ja, laten we t maar ff checken dan he. Ze kon zo t voetje van onze beeb vastpakken:) Hahaha, hij ligt al lekker te spartelen ook. Over 3 weken weer terug.

Vanavond gaat John een poging doen om uit zn werk meteen een laptop te kopen, mocht ie vroeg genoeg klaar zijn. Het kan dus zijn dat ik ff een paar daagjes ''uit de lucht'' ben vanwege dingen omzetten. Ga dr vanuit dat t wel gaat lukken hoor, maar meestal moet er weer een helpdesk aan te pas komen ;) We zullen t zien.

Linda: Jaime vandaag weer zonder luier aan bij je ouders? Jill zegt nu ook telkens plasje bah of poepie bah als t in dr luier is gedaan. S Morgens wil ze ook gelijk een schone luier als ze wakker is, ze begint er steeds viezer van te raken. Moet ook maar proberen t potje te gaan promoten :)
    Leuk dat Jaime musea zo leuk vindt. Ik moest als kind ook altijd mee met mn vader, elke zondag zo een beetje, heb ook denk de meeste musea in NL weleens gezien met t gevolg dat ik nu echt walg van musea! Hopelijk gaat Jaime t wel leuk vinden, ik vond t vroeger al een hel en nu nogsteeds. In t Louvre een paar jaar geleden wilde ik alleen de Mona Lisa zien en weer zo snel mogelijk eruit. Hoezo trauma ;)

Trena: heel veel plezier/sterkte bij de echo straks. Hopelijk zien jullie 2 hartjes kloppen, vandaar die sterkte wens als t er maar 1 blijkt te zijn. Laat je t snel weten? En ben je nog misselijk of begint t af te nemen?

Tot later!

Liefs

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemiddag!

Nou ik ben weer boven water :) Voorlopig maar geen rose'tjes voor mij ;)

Robine, aah fijn een laptop! Kan je lekker op de bank forummen ;) En fijn dat alles weer goed is bij de vk. Goed dat ze voor de zekerheid ff suiker gaan prikken maar denk dat je gewoon een groeispurt hebt gemaakt hoor. Meestal zo rond de 20 weken toch?

Sens: Jaime is echt goed bezig met het zindelijk worden! En beter toch dat ze van kunst en cultuur houdt als jullie er ook zo gek op zijn. Mij niet gezien hoor :oops: :)

AM/Sens: leuke foto's van jullie als carnavallers!

AM: wanneer moeten jullie eigenlijk jullie huis uit? En hebben jullie geen problemen met de bouw van jullie nieuwe huis ivm crisis? Hoorde vanalles op de radio vandaar. Kyl nog bloedneus gehad? Zielig zeg dat ie dat blijft houden.

Fajah: ben benieuwd naar de echo! Veel succes!

Sappie: ooh 30 weken vond ik ineens zo hard gaan, hoef je nog maar 10. Maar toen vond ik het toch ook echt wel zwaar worden, hoe is dat bij jouw? Wel zwaarder zo met nog een peuter erbij heh? Slaapt Lieke goed in d'r grote bed?

Semmi: jullie een gezellig avondje gehad met de buren, leuk! Alleen lukt het je dus niet zo goed in het echt dat bowlen ;)
    Altijd rot om weer te gaan werken na een week vakantie! Hoe is het met Jayna d'r eczeem? bij Milou is het ineens weer allemaal weg :) Ze had het voordat ze ziek werd dus d'r lijfje zal er wel op die manier op reageren. Ik ben iig blij dat het weer weg is.

Milou is nog wel wat ziek. Koorts blijft, vanochtend 37.9 maar ze heeft de hele ochtend lekker gespeeld. Rond half 12 kreeg ze weer rode wangen en wilde geen boterham maar slapen! Dus ze ligt er nu weer een uurtje in. Ze heeft toch wel een flinke griep te pakken, ik denk keelontsteking. Ze is er verder niet echt vervelend onder en ze drinkt en eet nog gewoon. Maar hoop toch wel dat de koorts nu blijft zakken.

Voor Amy hebben we toch maar weer Daktarin gehaald. Heel d'r mondje zat onder de witte plekken, echt zielig. En huilen na de fles...na een dag smeren waren de vlekken alweer weg. Hoop dat het nu niet meer terugkomt. Verder doet ze het super, overdag meer wakker en vrolijk en 's avonds en 's nachts horen we d'r niet tot half 8 volgende morgen, IDEAAL! Ze lacht ook veel en maakt lieve geluidjes en ze wordt alweer groot.....

Ik voel me ook weer goed 8) ooh ooh ooh wat had ik het gister moeilijk. Het was echt heel gezellig geweest, weer ff lekker gek doen met m'n zussen en vriendinnen. We zouden vanmiddag eigenlijk carnaval gaan vieren met Milou maar doen we nu maar niet.
    Oja..had ik al verteld dat ik afgelopen vrijdag de MRI scan heb gehad van mijn schouder? Nou ging wel goed maar ze konden bij mij weer niet goed de vloeistof inspuiten dus moest 3x opnieuw ofzo. Jaiks met zo'n naald op mijn gewricht :evil: 6 maart de uitslag.

Nog ff foto van Milou op d'r topdag ;)

12. Goedemiddag meiden,

Zo heb vanmorgen cursus gehad en ben nu weer op kantoor. Breekt de dag wel lekker zo. Hopen dat het snel weer 17.00 uur is.

Zap: Gelukkig dat alles goed was bij de vk. Kleine Freekie doet het dus goed. Ik weet niet wat normaal is hoeveel iemand aankomt in een maand. Goed van je om het even te laten checken.
    Heerlijk hoor een laptop. Ik vind het echt superhandig zo'n ding. Al zit ik tegenwoordig weer veel achter de vaste pc.

Lin: Lijkt mij wel fijn voor jullie hoor dat Jaime het ook leuk vindt in het museum. Mij zou je er echt niet blij mee maken. Maar goed ieder zijn ding.
    Ik vind het wel goed hoor van Jaime dat ze geen luier draagt.

Monique: Jullie dus weer lekker naar de beren geweest. Jummie zeg. Daynah kan ook niet lang blijven zitten hoor die wilt ook altijd bewegen.

Sap: Julie dus de Mario Kart gekocht. Ik hoor van iedereen wel dat ie leuk is, dus mss moet ik ook maar eens gaan kijken.
    En 30 weken alweer. Jeetje Sap waat gaat het hard zeg bij jou.

Sem: Geniet lekker van je vrije dag nog. Morgen weer werken. Is het nog gelukt met de Wii Fit om Len te verslaan ;)

Brennie: hahahahahaha je heb het dus erg gezellig gehad. Voel je je ondertussen weer wat beter?

Trena: Heel veel suc6 en plz vanmiddag.

Ik ga nog even een appeltje eten en dan weer aan het werk. Ben alweer aan het aftellen. Heb ook slecht geslapen zeg. Niet door Daynah hoor, maar ik kwam moeilijk in slaap zeg. Vanavond maar op tijd naar mijn bedje.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En alweer pagina 1400 :)

kelly, werk ze nog ff!

14. Ach gossie arme Milou toch. Geef haar maar een dikke knuffel en dat ze maar snel beter mag worden.

Heb je nog ook foto's van het carnaval Brennie?
    Wil ik wel even zien hoor.
    En idd pagina 1400 alweer.

lfs

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

AM: jummie Spareribs, is ook alweer een tijd geleden dat ik die heb gegeten! Krijg er spontaan zin in!

Linda: voor zover ik weet (en zelf kan voelen) ligt de baby goed. Ik kon bij Lieke heel duidelijk haar bolletje bovenin voelen. Dit is nu absoluut niet het geval, bovenin is alles zacht. Maar misschien vraag ik tzt wel om een liggingsecho om tijdens de bevalling niet voor verrassingen te komen te staan.
    Werkse nog vandaag!

Zap: handig een laptop, kan je ook lekker op de bank hangen met de pc, ideaal. Gaat jullie dit keer vast lukken zonder helpdesk.
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Wel een groeispurt zeg van 4 naar 9 kilo! Je vond zelf ook al toch dat je opeens zo gegroeid was? Nou ja, beetje extra controle door glucose te prikken is geen probleem toch. Hihi wat leuk dat ze het voetje van Freekie kon vastpakken, klein voetballertje he. Jij ook alweer om de 3 weken controle, het gaat snel.

Brennied: ik vind het nu ook wel zwaarder worden hoor, ook het in en uit bad tillen van Lieke, eigenlijk alles bij elkaar ;) . Maar nog even volhouden, max 12 weken heh. Hoop dat ik niet overtijd ga.
    Lieke slaapt echt supergoed in dr nieuwe bed, daar hoeven we ons geen zorgen meer om te maken.
    Fijn dat je weer boven water bent, haha, ben ook wel erg benieuwd naar carnavalsspam!
    Aaaah arme Milou, zo zielig, dikke knuf voor dr. Fijn dat de Daktarin zo snel heeft geholpen bij Amy!

Kelly: jij weer bezig aan de maandag, haha, zo'n cursus s'ochtends is wel fijn, breekt inderdaad lekker de dag. Tis zo 5 uur hoor!
    Niet fijn als je slecht slaapt, gaat vannacht vast beter!

Trena: veel succes met de echo vanmiddag! Laat je snel iets van je horen? Ben erg benieuwd.

Nou ik dus alweer 30 weken, heb me vanochtend ook maar eens even gewogen en ben nu in totaal 8,7 kilo aangekomen, valt me echt reuze mee! Bij Lieke was het totaal 18 kilo. Denk dat ik daar nu wel onder blijf.

Huisje is alweer redelijk schoon, alleen nog ff toilet en badkamer en dan even niets meer doen.

Vanochtend met Lieke geknutseld (of zoals Lieke het zegt "nutselen"). We hebben geknipt en geplakt, erg gezellig ;) , maar blij dat het weer opgeruimd is, haha.

Nog 4 weekjes werken meiden en dan lekker verlof! Kijk er echt naar uit. Deze week gaan we beginnen met de babykamer schilderen en ook maar eens de boeken voor het geboortekaartje halen. Donderdag intake kraamzorg...zo gaat het allemaal weer zo snel....

Ik ga ff weer wat doen,

Laterzzzz

Sap

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Schiet lekker op met die pagina's. :) Ik doe niet echt mee met ze volkletsen momenteel, niet zo'n puf. Komt wel weer.

Brennie, weer uitgekaterd? Hahaha, ik was zondag ook een beetje brak hoor. Zaterdag uit eten geweest met JP en 4 glazen drank op! Poeh, voel dat dan wel de dag erna.

Kelly: ow fijn zo'n cursus, dan is de maandag zo voorbij!

Robine: fijn dat alles ok is. Wel goed om even te laten checken. Kan gewoon een groeispurt zijn toch?

:( Er komt een enorme poepluier voorbij lopen...

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Sap: wat fijn voor jullie dat Lieke zo goed slaapt in het grote bed, da's al een hele zorg minder! En lekker bijna verlof :) hier is ie alweer bijna afgelopen. Ben echt benieuwd wat jullie gaan krijgen een zoon of dochter. En pas 8,7 kg aangekomen, dat is echt heel erg netjes zeg. Ik ben bij Amy 'maar' 18 kg aangekomen in totaal, bij milou 30 :confused: Rustig aan en geniet lekker van je dikke, bewegende buik!

Panda, haha jij ook dus katertje gehad na 4 glazen drank. Ik weet niet hoeveel ik er gehad heb, maar volgens mij toch niet zo heel veel. Was volgens mij om 10 uur al dronken :confused:

Kelly, relax zo'n cursusje op de maandagochtend. Kon je wel wakker blijven ;)

Zo gauw ik foto's heb, spam ik er wel eentje...denk niet dat ik er erg charmant op sta :oops: Vriendinnen hebben foto's gemaakt dus moet er ff op wachten.

Heerlijk, de meiden liggen allebei nog te slapen vanaf 12 uur. Ik heb ff lekker opgeruimd, gezogen en gepoetst. Waar je al wel niet happy van kunt worden :rolleyes: (fris ruikend huis)

Aha..Amy ontwaakt..tot later!

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou heeft weer 40 graden koorts. Om 16.10 uur toch maar ff naar de ha. Heb zo met haar te doen, ze is zielig :(

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Aaaaah arme Milou, goed van je dat je even met dr langs de huisarts gaat. Veel beterschap en een dikke knuffel voor dr.

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: och gos, goed dat je even met Milou naar de ha gaat. Zo zielig als ze zo'n hoge koorts hebben he. Ze ligt ook zo zielig op de bank. Als je huisarts maar niet zegt: de verwachting is dat het over een paar dagen wel beter gaat! Zoals bij ons dus met Marijn met zijn 41 graden koorts :evil: Maar dat zal vast niet.
    En weer helemaal nuchter? Ik heb sinds de geboorte van Jesse eigenlijk maar 1 keer zoveel gedronken dat ik de volgende dag zo onwijs brak was. En op het moment drink ik helemaal niet ivm mijn dieet. Wel saai, maar het is voor een goed doel.

Sap: wow, maar 8,7 kilo aangekomen. Dan ga je de 18 kilo vast niet redden, anders moet je nu nog wel heel veel aankomen.
    Ik hoop ook voor je dat je niet overtijd gaat lopen, want dat is niet leuk. Bij mij was het maar een week, maar Brennie zelfs 2 weken!

Zap: wow, in een maand 5 kilo aangekomen. Maar volgens mij kan dat best. De baby heeft gewoon even sprintje gemaakt.
    En een nieuwe laptop? Ga je ook op de bank forummen? Wel lekker hoor.

Sens: die Jaime gaat goed he met zindelijk worden. Met Jesse zijn we nu ook bezig. Als hij nu naar de wc is geweest, mag hij een sticker plakken. En dat vindt hij helemaal geweldig! Dus goeie zet geweest.
    Ik vind het wel goed hoor, dat jullie Jaime meenemen naar musea. Wij hebben dat nog nooit gedaan, maar wij zijn ook niet echt van die museumgangers.

AM en Sens: wat een leuke foto's van jullie carnaval zaterdag zeg! Ik denk echt niet dat Jesse het leuk had gevonden.

AM: gister nog iets leuks gaan doen? Jammer dat de carnaval niets meer werd. Wilde Djurre niet meer mee?

Kel: zo, nog effies en dan is het 17 uur! Lekker weer naar je meisje!

Wij hebben lekker weekendje gehad. Zaterdagmiddag ben ik nog even met Jesse naar Nieuwegein geweest. Hij heeft 2 paar nieuwe schoenen gehad, want zijn schoenen waren een beetje te klein. Hij liep in 22,5 en Nike valt nogal klein dus zou eigenlijk 21,5 zijn. Nu heeft ie 23,5. Stoere K-Swiss (in de aanbieding voor E 19,95. Waren model van vorig jaar, maar alleen aan de achterkant is er een klein motiefje iets anders dan de nieuwe. Nou ja zeg... boeien!) en nieuwe puma's.
    Kan ie er weer even tegenaan.
    En gister met zijn viertjes gaan zwemmen in Driebergen. Moeten we echt vaker doen (zoals al meer mensen dat hier zeggen), want ze vonden het geweldig!

Nu snel nog even boodschappen. En het heeft zolang geduurd voordat ik dit alles heb geschreven. Even kijken of er al nieuws is van Trena.

Deel Deze Pagina