Milou heeft keelontsteking, nu ab. Zal wel snel aanslaan. D'r longen en oren waren goed, maar keel flink ontstoken. Arm meiske. Ben ook benieuwd naar Fajah, hoop dat het er goed uitzag.
Ff een kort berichtje namens Trena. Er was maar 1 kloppend hartje. Andere zat er nog, maar leeft niet. Trena blijft vanavond bij haar ouders eten, vandaar dat ze vroeg of ik het wilde doorgeven.
Milou keelontsteking, vervelend zeg...ze ziet er ook wel ziek uit op die foto Ik kom vanavond verder bijlezen, ff snel verder met koken en eten.
Brennie: Arme Milou! Heel veel sterkte voor haar gewenst. Hopelijk gaat de AB snel aanslaan! Is Amy ook weer spruwvrij? Am; Bedankt voor je boodschapje namens Trena. Wat jammer dat 1 vruchtje t niet overleefd heeft, maar dat dachten we allemaal al he. Wel jammer Lydia: Klinkt leuk die schoenen voor Jesse. Ik kwam vandaag bij toeval ook op een leuke kinderschoenen site terecht. Misschien een idee voor Marijntje www sneakertjes.nl Kijk maar eens. En jullie ook lekker gezwommen met t gezinnetje. Heerlijk. Sap: Jeetje jij alweer toe aan geboortekaartjes uitzoeken. Nu alleen nog een naam he?! Hahaha. Ben je er al uit voor een eventueel zoontje? Meisje weet je al toch?! Heb trouwens dat Peter Powers gekeken, wel leuk maar vraag me af of t echt is. Die in t zwembad als zeehond was echt ranzig met die vis. Gadverdamme. Kel: Slaap lekker vanavond! Hopelijk ga je een betere nacht tegemoet dan afgelopen nacht. Ennuh de maandag is weer voorbij he Jippie! De grijze kast is vanavond verkocht! Voor 100 euro minder dan we ervoor vroegen. Zaterdag wordt ie opgehaald. Voor de witte kast hebben we ook inmiddels een mooi bod dus daar gaan we ook op in. Ws allebei dus verkocht Jippie, alhoewel we nu wel tot de nieuwe kast er is 2 trappen naar beneden moeten voor onze kleding. Nou ja, das maar voor een week of 3. De laptop hebben we nog niet gekocht, John was te laat uit werk om langs de BCC te rijden. Morgen weer een dag. Verder ook alle lime spullen(klamboe, 2 dekbedhoesjes,achterbordkussen,lampje) van Jill dr kamer op t juli forum gezet en bij aangeboden hier op zwn pagina, ook al 2 reacties gekregen t Loopt storm met de verkoop. Hahaha. Worden er alleen niet rijker van, alles gaat tegen bodemprijzen tov de nieuwprijs weg helaas Tot later! Liefs
Brennied, arme Milou, zielig is dat dan he en dat je zelf niets kunt doen. Lekker knuffelen hihihi, Beterschap voor je meissie. Sappie, wow alweer 30 weken, gaat zo snel, nog even en hebt weer zo klein hummeltje in je armen..spannend hoor. Trena, ah jammer dat 1 hartje niet klopt, je vermoeden klopte dan toch he. Gelukkig dat andere hartje wel klopt! Am en Sens, erg leuk die foto´s van jullie. Robine, en nieuwe laptop gekocht? Zo heb mijn nachtdiensten er weer opzitten, gelukkig vind wel lekker maar met kinderen word het wel lastiger en vermoeider, kon vannacht amper mijn ogen open houden Nu weer lekker 2 daagjes genieten met mijn mannetjes. Morgen gaan we naar de kinderoptocht, met mijn zusje en de kleine en mijn moeder, vriendin van mij gaat nog mee met haar dochtertje Sorel. Word wel ff gezellig, hou niet zo van carnaval maar optocht altijd wel erg leuk vooral voor Jayden ff. Ga ff GTST kijken
Simone: Knap hoor dat je nachtdiensten draait en de zorg voor 2 kindjes overdag hebt. Lijkt me echt superzwaar. De optocht morgen zal vast heel gezellig zijn, toch!? We missen nogsteeds die foto van Quinten en Jayden
Sens: hihi Jaime wordt iig met kunst opgegroeid! Leuk dat ze zo enthousiast was Ik heb zelf dus weinig met kunst, erg he. Ben geen museum-fan. Kyl had geen spareribs, maar friet en kipnuggets (zelfgemaakte). Hij heeft alleen 1 patatje op geloof ik. Zaph: fijn dat alles weer goed was bij de vk! En ach, 9 kilo valt nog wel mee toch. Goed he van die kasten! Hier geen reactie, had de hoogte bieder gisteravond gemaild met een (vrij laag) tegenbod. Misschien maar een x opnieuw plaatsen. Al die lime spulletjes hebben we hier ook weggedaan. Brennie: gelukkig de MRI scan gehad, nu wachten op de uitslag. Gelukkig jij weer opgeknapt haha en Amy ook weer iets beter...nu Milou nog. Kelly: heb je de maandag overleefd? Sappie: gezellig zeg, nutselen Jeetje 4 weekjes nog maar. Je stopt dus 6 weken van te voren of heb je nog 2 weekjes vakantie ervoor geplakt? Panda: nou zoek maar snel je puf weer op Komt wel weer joh, rustig aan jij he! LIS: hoe zien Jesses K-swiss eruit? Voor Kyllian had ik ze namelijk een paar weken geleden afgeprijst bij de intersport op city plaza gekocht Het zwembad in Driebergen is leuk he! Alleen wel duur, je betaald daar ook voor peuters. Charissa: gelukkig je nachtdiensten weer voorbij. Wat ben ik blij dat ik die niet meer heb! Alhoewel ik zowat de hele nacht achter internet kon zitten Maar daardoor gaat de tijd zo langzaam. Bij jullie morgen pas de optocht, dat is laat! Maar toch veel plezier ondanks dat je niet zo van de carnaval bent Nou hier weer een standaard maandag. Dagje werken, Kyl naar het kdv (waar hij heel lief is geweest) en nu alleen wel bereikbaarheidsdienst tot morgenochtend...maar tot nu toe alleen een collega aan de telefoon gehad die zn vrouw moest hebben. Tja ben toch echt zn vrouw niet Nou jullie lezen het al he...niets boeiends hier te vertellen hehe.
Hello meiden, AM wat wazig joh. Belt die man dan steeds op dat je zn vrouw bent? Wat zeg je dan tegen die man? Ik zou wel moeten lachen of op een gegeven moment wel geïrriteerd raken ofzo. Charissa wat Robine zegt het lijkt mij ook best pittig hoor. Heb je geen oppas op de tussendagen met nachtdienst? Ik weet nog mn vader vroeger (politie) dan moesten wij altijd stil zijn de volgende dag en mochten er geen kindjes bij ons spelen.. Robine lekker dat je de spullen zo snel kwijt bent!En ja het kost altijd meer dan dat het oplevert. Brennnied hoe is het met milou?Keelontsteking is niet fijn. Lukt het met de ab? Lis was leuk dus zwemmen moet zeggen dat wij het nooit doen...En wat een kleine voetjes heeft Jesse! Panda brakkie ..haha. Wanneer ging je ook weer naar Librije? Sap ja doe maar wel ff hoor die echo. Lief knutselen met Lieke. Ze vinden het ook leuk heh om te doen. En het gaat te snel joh alweer geboortekaartjes bestuderen.. Fajah meid je weet nu wel waar je aantoe bent heh. en gelukkig maar dat er nog 1 is blijven zitten. Net als Jaime heh. Knuf. Meiden die fan zijn van csi....ik weet iig sap die aan het wachten was op de uitzending dat het lekkertje warrick werd geschoten...HET IS NU OP TV. Ik was al bijna zover dat ik de dvd serie wilde halen omdat ik gewoon echt dat verder wilde zien maar het is er dus nu op...hihi. Oh en verder met musea. Robine als je met tegenzin wordt meegenomen door je ouders is het niet leuk. Ik ken dat van Chiel die heeft alle musea in heel europa gezien en moest tegen heug en meug mee. Dat zal hier niet gebeuren. Ze vindt het gewoon echt leuk. Natuurlijk krijgt ze dan ook de nodige aandacht van mensen want zeg nou zelf musea zitten toch vnl vol met witbollen..hahah. Potje vandaag ging kut. Ze wilde niet en ze wilde per se een luier aan. Nou ja kan een keertje. we gaan gewoon door en morgen op kdv zouden ze haar ook weer meenemen naar wc als andere kindjes naar wc gana. Ben blij dat de maandag weer voorbij is. Druk dat het was op de weg vanochtend...brrrr. Lijkt nu zelfs in de vakantie file te staan, twee jaar geleden kon je dan een bom afschieten op de weg. Ik ga ff tv kijken! lfs
Whaaah Sens, nee je hebt denk ik gewoon verkeerd gelezen was gewoon een collega van me die per ongeluk het kantoornr belde ipv naar zn vrouw Kantoor nr is naar mijn werkmobiel doorgeschakeld omdat ik dus bereikbaarheidsdienst heb Jij hebt echt een beeld van gekken in de psychiatrie voor je he hihi. Ach Jaime had gewoon ff een dagje geen zin ijn potje. Zou haar niet te erg pushen, krijgt ze er misschien juist een aversie tegen..ze is nog vroeg zat. Niet dat je haar pushed nu hoor
Ja erg he Robine, heb nog geen foto gespamt Ik heb vanmorgen de kids wel even naar mijn moeder gebracht hoor, 13.00 bracht ze ze weer. En gisteren was Dennis thuis maar is wel lastig, ik slaap heel licht dus hoor gewoon echt alles. Ben ANTM aan het kijken, zo´n doos die zich in de duim heeft gesneden brrr Ga ff chippies pakken mmhhh
Oh haha ik las ws te snel. Zat ook half csi te kijken. Staat nu op dvd recorder want chiel wil het ook zien en die zit met zn ouders te bellen... Oh ik lees me net toch iets op de hyves. Collega van mij naja vorige week weg gegaan. WAs getrouwd met 1 kind. Is gaan scheiden van haar man. Kwam haar jeugdliefde tegen dus hup andere baan op de veluwe en bij hem gana wonen. Ze vertelde al tegen mij dat ze als het lukte nog wel een kindje zou willen. Nou lees ik bij hem op zn hyves (leuk dat spieken) dat ze zwanger is...hahah. En ik zei donderdag al tegen haar heel zachtjes oh misschien ben je binnenkort wel zwanger ik duim voor je. En toen zat ze al zo raar te lachen...hahahah. Oh wij gaan csi kijken! bye
Heeej meiden, ff gauw een berichtje, hadden vandaag hele dag geen internet door een stroomstoring die we gister hadden, gelukkig net via de helpdesk alles weer opgelosd. Kwam ff kijken naar een berichtje van Trena over de echo.....toch 1 kloppend hartje. Misschien beetje dubbel gevoel voor je Trena, dat eentje het niet overleefd heeft, maar ben blij voor je dat het andere hartje toch nog steeds duidelijk klopte. Ga zo douchen en vroeg mn bedje in. Kom morgen weer ff reageren. Liefs Sem
Robine, jullie zijn goed aan het verkopen, jammer dat je er zelf dan zoveel voor neerlegt en het nooit weer krijgt... Maar toch mooi dat je bijna je bedrag voor de kast hebt gekregen. Hier gaat het weer lekker met Dennis en mij...bah soms heb je van die dagen he...erger erger erger
Ja keek soms wel rtv utrecht maar laatste tijd eigenlijk weinig alhoewel het wel een goeie zender is. Ik zal eens kijken. Nu ben ik echt weg hoor!
Even snel,ben weer erg misselijk. Maar de echo was super,ik ben blij dat ik weer gerustgesteld ben. Er zitten 2 babys in mn buik nog steeds,alleen er klopte maar 1 hartje,de ander is echt achtergebleven helaas. De een groeit precies volgens schema. Het is 1.5 cm en er bewogen al armpjes en beentjes,zo leuk weer. Ben wel blij dat eentje toch sterk genoeg is geweest. Met 12 wkn weer echo en met 16 wkn ook weer. Ga er nu weer vandoor.
Trena: wat fijn dat je nu regelmatig een echo krijgt! Moet degene waarvan het hartje niet klopt vanzelf weg gaan? Dus je kan nog bloedingen krijgen?
Hoi hoi, AM: kan het dan zo met bereikbaarheiddienst dat je 's nachts gebeld wordt voor je werk en dat je dan op moet draven? Dank je voor doorgeven van Trena. Kyl dus naar zijn zin gehad op kdv, mooi zo! LIS: gelukkig nam mijn vervangende arts ons serieus. Ze zei dat ze sowieso actie ondernemen als een kleintje langer dan 4 dagen koorts heeft. Leuk nieuwe schoenen voor Jesse! Zwemmen was dus een succes, idd hier ook steeds het voornemen Trena, jammer dat het 2e hartje niet alsnog is gaan kloppen maar gelukkig blijft er lekker een zitten. Hopelijk kan je je er overheen zetten en gaan genieten. Robine, 2e hands winkeltje begonnen? Wel beter zeg dat het allemaal zo snel kwijtraakt. En idd...je kan er nooit meer zoveel voor krijgen. Maar alles is meegenomen toch? Amy is spruwvrij! Nu nog zo houden.... Charissa, lijkt me ook erg zwaar nachtdiensten draaien. Ik moet er niet aan denken. Hoe gaat het eigenlijk met de jongens op het kdv? Hebben ze het daar naar de zin? Veel plezier morgen! Sens: jammer dat Jaime vandaag niet op het potje wilde. Ach morgen weer een dag! Hier is het echt een ziekenboeg zeg..gerard ook al ziek! Milou neemt de ab goed in, ze heeft daarstraks een ijsje gegeten wat ook goed viel. Morgen maar weer een binnen dagje....nu ff rustig op de bank hangen. Trusten vast!