Nee wss komt het er niet uit,maar de baby zal met groeien dat dode vruchtje verpulveren zei ze.Het is zo klein dat ik er niks van merk.
Ah het hartje heeft ook nooit geklopt natuurlijk, is dan idd klein nog. Hoop dat je er echt niets van merkt, anders weer die extra onzekerheid he.
Ik ga mn bed in,ben weer mega misselijk zeg opeens ,bah. Trusten XXX Am:Thanks voor het doorgeven van mn smsje.
Brennie: owjee je mannetje ookal ziek. En wat heeft hij? Allemaal wat anders...sterkte hoor en hopelijk word jij niet ziek. Ja ik kan 's nachts gebeld worden en dat gebeurd weleens (maar meestal bepaalde periodes waarin we weten dat het met een bepaalde client slechter gaat)...op moeten draven 's nachts gebeurd maar weinig hoor, meestal kunnen wij toch niets meer doen behalve hulptroepen (crisisdienst, 112 etc.) inschakelen mocht er iets dringends zijn.
He meiden, Trena: Wat fijn dat de echo 1 kloppend hartje liet zien en er dus 1 beeb sterk genoeg is. Nu lekker slapen en hopelijk morgen minder misselijk. Val je nu niet meer af? AM: haha, jij ook K-Swiss gekocht? Ik heb ze bij SportsStyle gekocht (tegenover de Blokker). Witte schoenen, zwartje streepjes en aan de achterkant logootje. En klein motiefje aan de hiel, bovenaan. En dat kleine stukje was vorig jaar anders en daarom waren die schoentjes nu 15 euro goedkoper... Nou, lekker belangrijk Had je niet gezegd hier he, dat je weer nieuwe schoenen had gekocht Brennie: och, Milou keelontsteking. Dan mag ze elke dag ijsjes! Hopelijk helpt de ab snel, want keelpijn is niet leuk. Zei ze ook dat ze keelpijn had. Jesse had dat laatst wel. Pakte toen steeds zijn keel en zei au. Beterschap, ook voor Gerard. Heeft hij ook een griep te pakken? Sens: morgen weer een nieuwe dag voor het potje! Komt wel weer. Ik heb de voorstukjes van CSI wel gezien, maar de aflevering gemist! Balen, want ik had hem graag willen zien. Maar we waren erg laat vandaag en Jesse was aan het treuzelen, dus die lag pas om 20.45 uur in bed. Ik had net zijn slaapzak aangedaan, zei hij dat ie weer had gepoept Dus toen weer op de wc gaan plassen, mocht ie daarna weer een sticker plakken. Jippie, 5 stickers vandaag. Wij moeten nu ook even doorzetten. Simone: ja, kom op, spammen maar! En nachtdiensten... ik moet er niet aan denken! Sem: jouw vakantie zit er ook weer op he. Ach, het is maar 2 daagjes voor jou he. Voordat je weer gewend bent aan het werk, heb je alweer weekend Zap: jij vroeg laatst nog hoe ik dat doe met de kinderen in bad doen. Doordeweeks was het normaal gesproken een beetje rommeltje. Ze gaan bij ons niet standaard om de dag ofzo. Maar we hebben nu afgesproken dat Wes ze sowieso eigenlijk op maandag in bad doet, als hij thuis is. En of we nemen er af en toe 's morgens eentje mee in de douche (dan is het meer even wassen en afspoelen) of ik doe ze woensdagmiddag in bad. En dan in het weekend ook weer. 's Avonds zijn we doordeweeks al laat, voordat we thuis zijn en eten. Dan is het zo 19 uur. En ik wil eigenlijk dat ze om uiterlijk 20 uur in bed liggen en soms redden we dat echt niet. Volgens mij liggen de meeste kids hier echt veel vroeger dan Jesse. Misschien dat hij daarom overdag nog zo goed slaapt. De laatste tijd slaapt hij juist weer beter dan een tijdje geleden. Toen was het max. 1 uur, nu echt nog wel 2,5 uur. Afijn, ik ga zo mijn lenzen eruit halen en lekker slapen. Oh, eerst Marijn in bed leggen, want die ligt al een tijdje op schoot te slapen. Die wilde weer niet. Das echt een enorme boef met slapen. Trusten en tot morgen!
Haha nou volgens mij had ik het wel gezegd dat ik die gekocht had hihi Niet dat ik al mn aankopen hier meld Zou weer ff bij die schoenen moeten spieken of er ook zwarte streepjes op zaten Ze zijn wel wit met grijs/zwart. Truste! Edit: ik ben gestoord, ik weet het...heb ff snel fototje gemaakt Dit zijn ze...herkenbaar of toch anders?
AM: nee hoor, dat zijn de schoenen van Jesse Hij heeft ze alleen nog niet aan gehad, doet zijn puma's aan (zijn ook dezelfde schoenen als papa, maar dan de kleuren omgedraaid). Maar ik vind het echt onwijs leuke schoenen die K-Swiss. Zap: leuke site ook, die van sneakertjes. Voor Marijn gaan we ook maar eens voor schoenen kijken, want die heeft nog nooit schoenen aan gehad.
Kyl heeft ze ook nog niet aan hoor, ze zijn nog iets te groot (maat 25). Maat 24 hadden ze niet meer. Maar je bedoelt dat het dezelfde zijn?
Yep, ik bedoel dat ze hetzelfde zijn. Jesse heeft ze in maat 23,5. Heeft ie van die kleine voetjes dan? Wes heeft ook maar maatje 42 geloof ik. En die is 1.86 dus heeft ook niet echt grote voeten.
Zondag, aan het verven. Ik heb geen schort (ze hadden ze niet meer bij Xenos Sem), dus maar even van een normale plastic zak iets in elkaar geflanst