November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En de laatste, Marijn eet een bal ;)
    Die had ook geverfd, met geel zoals jullie zien, hahaha. Kunstwerk maken voor een leidster die van de babygroep naar de peutergroep gaat.
    Jammer, want dat is echt zo'n lieve meid. Maar goed, over een ruim een jaar zit Marijn weer bij haar in de groep :D

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hai,

Leuke, schattige foto's LIS! Zo lief hoe ze samen in het grote bed slapen. Ik vind dat je 2 verschillende jongens hebt, Marijn lijkt op jouw...Jesse dan op Wes. Klopt dat?

Leuke stoere schoenen voor Kyl en Jesse :)

Wat een rust hier vandaag...iedereen weer hard aan het werk ;) Ik ga, denk ik, 30 maart weer beginnen. Zou eigenlijk 6 april zijn maar Amy kan vanaf 16 mrt op kdv terecht. Kan ik beter wat eerder gaan werken en een extra weekje verlof meenemen. Voor als het wat beter weer is ;) Ik kijk er niet zo tegenop om weer te gaan werken, vind het denk ik wel lekker. Alleen om Amy weer voor het eerst weg te brengen :( ...10 maart gaat ze wennen. Ze komt trouwens bij Milou op de groep. Hoop dat Milou dat goed gaat doen, verwacht van wel. Maar anders kwam Amy bij mijn zus op de groep en dat wil ik niet. Ze zal dan toch Amy meer aandacht geven en ik weet ook dat mijn zus het liever niet heeft. En milou gaat op den duur toch naar de 3+ groep (wow ik schrik als ik dit typ :confused: )

Nou die AB werkt als een tierelier..madame wilde weer naar school en was weer lekker druk als vanouds. Ik ben nu ook verkouden en voelde me vanochtend niet fit, na 2 paracetamols gaat het beter. Hoop dat het hierbij blijft.

Oja..Lis..ik ben nu weer voor het eerst ongesteld geworden...was al bang dat er een 3e op komst was ;) ..maar heb vandaag nog niet durven bellen naar de ha. Morgen ga ik bellen en dan vrijdag, denk ik het spiraaltje laten plaatsen. Ach dan ben ik er ook maar vanaf! En jij?!

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou wou gister toch nog wel d'r carnavalspakje aan. Tis wel niet het leukst wat ik had liggen maar goed..deze trok ze van de tafel af en wilde ze aan.

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Tja..wat moet ik zeggen...weer verliefd!

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou vermaakt Amy wel even!

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie, Wat een lieve foto's van je meisjes. Lief he, zo klein. Geniet er maar lekker van, het is zo weer een kruipend wezen ;)
    Ook wel weer leuk hoor. Gister hebben die jongens zo leuk met elkaar gespeeld. Jesse gooit de bal, Marijn kruipt er achteraan, maar Jesse ook (of hij rent) en die is altijd eerder bij de bal en pakt hem dan. Gelukkig kan Marijn er nu nog om lachen, hij ligt echt helemaal in een deuk dan. Ze hebben echt iets aan elkaar. Maar ja, karaktertjes moeten ook klikken later he. Ik denk dat Marijn wel een haaibaai gaat worden, maar we zullen het zien. Zo'n pestventje, hahahahaha!

Fijn dat de ab goed aanslaat. En Milou zo schattig in haar carnavalspakje.
    Kan me trouwens voorstellen dat je Amy niet bij je zus op de groep wil. En ze gaat binnenkort dus ook alweer wennen :confused:
    Wat snel zeg. Groot gelijk dat je dan weekje eerder gaat werken. Heb je nog een extra weekje vrij.
    Ik heb voor dit jaar ook nog 6,5 week vakantie. Heerlijk!
    Neem wel 3 weken in de zomer. We gaan met zijn allen (mijn ouders, zus, zwager, nichtjes) naar Sardinië. Maar wel op zo'n manier dat we ieder ons eigen weg kunnen gaan. Dat is de afspraak. Niet 24 uur op elkaars lip.

En deze week spiraaltje dus... Ik heb de dokter nog niet gebeld, en ik wacht mooi op jou ;)
    Eerst jouw verhaal afwachten. Ik zag wel op de verpakking dat ik die van mij voor januari 2011 moet laten plaatsen.

En ja... waar is iedereen vandaag? Hebben mijn foto's jullie afgeschrikt ;)

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heeej meiden

ff vanaf mn werk, sta vandaag niet op de groep, druk met verslagen, dus stiekem ff tussendoor bijgelezen ;)

Kel: Daynah morgen weer lekker naar de psz, daar zal ze vast al wel zin in hebben! Enne.....ik heb een nieuw record met bowlen......278! :) Eerste beurt score van 8, daarna alleen maar strikes......joehoeee.....

Sap: jaja, jouw verlof komt nu echt heel dichtbij he, heerlijk hoor! En dus ook alweer de intake van de kraamzorg. Hoeveel uren ga je nemen? Straks de laatste dingetjes voor het kamertje nog en je kan lekker relaxen en wachten op de komst van jullie tweede wondertje!

Lydia: erg leuke foto's van de jongens zeg. Wat is Marijn dan ook alweer groot zeg. Leuk hoor dat ze ook al echt met elkaar kunnen spelen. Denk dat Jayna het ook erg leuk gaat vinden als Faya dat eenmaal kan....maar mama wil iever dat Faya nog ff klein blijft :( Staat Jesse leuk vind ik trouwens, het lange haar! Vanmorgen lagen Jayna en Faya ook samen in ons bed, had eigenlijk ook ff een foto moeten maken. Zo leuk die 2 jongens samen in grote bed op de foto :) Jesse ook nog een speen dus met slapen, wil hij ook zonder slapen? Jayna niet...ben benieuwd hoe we dat weer af gaan leren.

Zaph: lekker hoor dat de kasten verkocht zijn, wel jammer dat je er niet voor krijgt wat je graag zou willen, maar ook wel weer fijn dat je ze kwijt bent. Als je je buggy van Jill ooit nog kwijt wil.....ik ben straks nog op zoek naar een goede buggy voor Faya....hihi.....maak maar een mooi prijsje ;)

Trena: fijn dat je nu ook gerustgesteld bent na de echo. Bijzonder weer he om zo'n klein wurmpie te zien bewegen. Mooi dat je nu ook vaker een echo krijgt. Hoe voel je je nu verder?

Brennie: aaaaah.....ook weer spam van jouw 2 meissies.Lief hoor die 2 zo samen. Jullie hebben dezelfde muziekmobiel als ons ;) Gelukkig slaat de AB goed aan bij Milou. Hoe is het nu met Gerard? En jij ook zie aan het worden? Niet doen hoor!

Monique: leuke gympen hoor voor Kyllian, als ik een zoontje zou hebben zou ik ze ook zo kopen ;)

Simone: poeh, nachtdiensten draaien en de zorg voor 2 kids, lijkt me best zwaar zeg. Balen dat t ff niet zo lekker loopt tussen jou en Dennis, hopelijk is t snel weer over, beetje zonder om daar teveel energie aan te verliezen.Succes ermee!

Linda: hoe gaat het nu met het zindelijk worden van Jaime? Kunnen de luiers al de deur uit?

Zo, dat was t ff uit mn hoofd voor nu. Ga nu snel de laatste dingen afronden hier en dan om 5 uur lekker weer naar mn gezinnetje toe.
    Jayna had gister trouwens zoiets komisch....kom ik terug van hardlopen, in mn sportkleding, zegt ze " mama, die broek is niet mooi, doe maar uit! Die stinkt! :confused: ". Ze zal wel denken, vreemde mama in sportkleding, dat ziet ze nooit...haha...

Nou tot later meiden,

Liefs Sem

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: haha grappig dat ze dan dezelfde schoenen hebben :D Zit Jesse nu in 23,5? Kyllian nu 24, dus zoveel scheelt dat dan niet toch. Denk dat dat wel gemiddeld is voor deze leeftijd.
    Ik vind het lange haar bij Jesse ook leuk staan!
    En Marijn is echt een lachebekkie, die wordt de clown van de familie ;) Leuke foto's! Kliederschort heb je ook bij de Bart Smith ofzo hoor ;)

Brennie: wist niet dat dat mocht, week verlof bewaren voor later. Is juist toch leuk dat ze bij elkaar op de groep komen? Zou Kyllian ook niet bij familie als leidster op de groep doen denk ik. Ze zullen zelf ook meer naar hun tante toetrekken misschien.
    Nou Milou dr carnavalspakje staat wel heel vrolijk, alleen jammer dat ze zelf niet kon hossen. Ze knapt iig goed op, gelukkig maar! Nu jij niet ziek worden he. Lieve foto's ook weer.

Semmi: haha jij stinkerd! Doe je die sportbroek weleens de was in? ;) Ze kunnen in eens zulke spontane opmerkingen hebben he :D

Djurre was vandaag vrij en de schade-expert is voor mn auto langs geweest. Krijgt ongeveer 520 euro uitbetaald. Kan weer mooi de apk van betaald worden...of als er bij de apk weinig kosten zijn leg ik het wel bij een nieuwe auto ;)
    Morgenochtend Kyllian weer naar de psz en ondertussen heb ik de apk.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Monqiue: mooi bedrag dat jullie nog terug krijgen voor die schade. Zou wel lekker zijn als je de apk daar ook nog van kan betalen. Morgen Kyllian ook weer naar de psz, zal ie vast zin in hebben, f niet?

Hier lekker op de bank neergeplofd nadat de meisjes met mij gedoucht hebben naar bed gebracht zijn. Heerlijk hoor dat we de avonden echt weer voor ons zelf hebben.
    Jayna was ons vanavond flink aan t uittesten met het eten. Mevrouw wou na een paar happen niet meer. In haar stoel staan, lachen en gek doen en gewoon echt brutaal. We kunnen soms onze lach niet inhouden met wat voor opmerkingen ze dan komt, maar hebben nu echt ff doorgepakt. Na 2 keer op de gang, is ze toch weer aan tafel gekomen. Ze moest van ons nog 2 happen nemen. Was dr bord nog lang niet leeg, maar dan hebben wij bepaald wanneer ze mag stoppen en niet zij. Als ze het deed mocht ze een prinsessensticker uitzoeken. Nou, ze ging uiteindelijk overstag. Het eten kost zo best veel tijd, maar ach....hopelijk heeft het uiteindelijk effect he...

Ga nu koffie zetten en gtst kijken, morgen lekker vrij.

Fijne avond allemaal!

Liefs Sem

10. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Sem: die Jayna, dus ff flink aan het uittesten. Jullie zijn er wel goed in he om dr ff aan te pakken zodat het daarna op jullie manier gaat. Heel goed hoor, wij proberen het ook zo aan te pakken en lijkt toch echt te werken.

AM: lekker bedrag voor de auto, idd fijn als je daar de apk van kan betalen.

LIS: oooh meid wat leuk dat we zoveel spam hebben gekregen van Jesse en Marijn! En zo leuk, vooral die waar ze beide liggen te slapen in bed, zoooo lieffff.

Brennied: fijn dat de ab bij Milou zo goed aanslaat! En 30 maart alweer aan het werk, wat gaat de tijd dan toch snel he! En 3+ groep :confused: schrikken he! Wel leuk dat Milou en Amy even in dezelfde groep komen, hebben wij straks ook met Lieke en beeb.
    Erg leuke spam ook weer van je lieve meiden.

Trena: fijn dat de echo goed was en dat er nog een hartje klopt, toch zoals we allemaal wel een beetje verwacht hadden he? Hoop dat je je snel beter voelt, beterschap!

Zap: goed dat jullie de kasten hebben verkocht, ook al is het wat onder de prijs. Je moet toch bijna altijd wel wat toegeven.
    Laptop inmiddels binnen?

Simone: hoe was de optocht vandaag? In ieder geval droog he! Vonden de kids het ook leuk?

Sens: Jaaaa ik zat gisteren ook csi te kijken, jammer dat hij uit de serie is hoor!
    Hoe ging het vandaag met Jaime op het kdv en de wc? Echt knap van dr hoor!

Verder weet ik het niet meer...

Hier alles goed, weer een dinsdag voorbij, nog 3 te gaan. Erg he! Ben echt aan het aftellen.

Heb eigenlijk geen nieuws te melden. alles zn gangetje.

Ga ff bankhangen.

Liefs Sap

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal!

Lydia: Wat ene leuke foto's van Jesse en Marijn, vooral die met zn 2en in het grote bed van jullie is echt schattig en Jesse met zn koetje in zn armen ook. Trek jij de speen s nachts niet uit bij Jesse? Ik trek em zodra Jill slaapt uit dr mond en leg em bij dr hoofdeinde. kan ze em s nachts zelf pakken mocht t nodig zijn.

Brennie: gelukkig dat de AB aan lijkt te slaan bij Milou. Lief hoor in dr carnavalspakje en Amy is ook zo een droppie. Echt lief weer zo klein. Je hebt nog wel ff verlof zo te lezen. Genieten hoor, t is zo om!

Sem: Goed zeg van jullie dat je Jayna laat eten en dat ze dan pas een sticker krijgt, Je moest eens weten hoeveel trucs wij hier al hebben uitgehaald om dat kind te laten eten. Vanavond, 2 hapjes avondeten, 2 stukjes komkommer en dan was ie weer. Grrrrrrr kan t wel dagelijks schrijven hoe slecht ze eet, er zit echt geen verbetering in :(
    Hoe gaat t hardlopen? Hou je t een beetje vol en vind je t ook wel leuk? Goed hoor van je!
    Hahaa bijdehante opmerking van Jayna, kleren uit, je stinkt, hahaha, lag in een deuk.
    Am: Morgen dus voor de APK met je autootje. Valt altijd tegen die keuringen, ze vinden altijd wel iets!

Sap: Jeetje meid alweer 30 weken zwanger, t lijkt alsof je me gisteren vertelde dat je een positieve test had. Kijk je al uit naar je frummel? En nog geen klachten van pijn oid?

Vandaag weer gewerkt. Begint toch een beetje zwaarder te worden inmiddels. Je staat toch continue kids te waarschuwen en te helpen met toestellen neerzetten etc. Toen ik thuis kwam om 16 uur was ik ook behoorlijk kapot. Jill opgehaald en samen in bad gegaan om 17 uur. Was wel ff lekker. Daarna Jill pyama aan en eten gemaakt voor John en mij( Jill eet toch niks). John heeft de laptop gekocht, hij is nu beneden aan t installeren. Duurt altijd uren bij zo een nieuw ding. Vanavond proberen internet draadloos te maken, anders morgen. Mochten we dus ff ''uit de lucht'' zijn...........dan weten jullie de reden :)

Ga ff kijken hoe ver ie al is. t is wel een mooi ding, kan ik voortaan lekker beneden forummen en dadelijk met mooi weer in de tuin en op t balkon. Heerlijk.

Laterz

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal!

Lydia: Wat een leuke foto's van Jesse en Marijn, vooral die met zn 2en in het grote bed van jullie is echt schattig en Jesse met zn koetje in zn armen ook. Trek jij de speen s nachts niet uit bij Jesse? Ik trek em zodra Jill slaapt uit dr mond en leg em bij dr hoofdeinde. Kan ze em s nachts zelf pakken mocht t nodig zijn.

Brennie: Gelukkig dat de AB aan lijkt te slaan bij Milou. Lief hoor in dr carnavalspakje en Amy is ook zo een droppie. Echt lief weer zo klein. Je hebt nog wel ff verlof zo te lezen. Genieten hoor, t is zo om!

Sem: Goed zeg van jullie dat je Jayna laat eten en dat ze dan pas een sticker krijgt, Je moest eens weten hoeveel trucs wij hier al hebben uitgehaald om dat kind te laten eten. Vanavond, 2 hapjes avondeten, 2 stukjes komkommer en dan was ie weer. Grrrrrrr kan t wel dagelijks schrijven hoe slecht ze eet, er zit echt geen verbetering in :(
    Hoe gaat t hardlopen? Hou je t een beetje vol en vind je t ook wel leuk? Goed hoor van je!
    Hahaa bijdehante opmerking van Jayna, kleren uit, je stinkt, hahaha, lag in een deuk.

Am: Morgen dus voor de APK met je autootje. Valt altijd tegen die keuringen, ze vinden altijd wel iets!

Sap: Jeetje meid alweer 30 weken zwanger, t lijkt alsof je me gisteren vertelde dat je een positieve test had. Kijk je al uit naar je frummel? En nog geen klachten van pijn oid?

Vandaag weer gewerkt. Begint toch een beetje zwaarder te worden inmiddels. Je staat toch continue kids te waarschuwen en te helpen met toestellen neerzetten etc. Toen ik thuis kwam om 16 uur was ik ook behoorlijk kapot. Jill opgehaald en samen in bad gegaan om 17 uur. Was wel ff lekker. Daarna Jill pyama aan en eten gemaakt voor John en mij( Jill eet toch niks). John heeft de laptop gekocht, hij is nu beneden aan t installeren. Duurt altijd uren bij zo een nieuw ding. Vanavond proberen internet draadloos te maken, anders morgen. Mochten we dus ff ''uit de lucht'' zijn...........dan weten jullie de reden :)

Ga ff kijken hoe ver ie al is. t Is wel een mooi ding, kan ik voortaan lekker beneden forummen en dadelijk met mooi weer in de tuin en op t balkon. Heerlijk.

Laterz

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: lekker hoor, nu echt gaan aftellen :D Hou je het nog wel een beetje vol op je werk? En buikje ook hard aan t groeien nu?

En Zaph.....zijn jullie al draadloos?
    Lastig hoor met dat eten. Je kan denk ik ook niet meer doen dan blijven proberen, jullie zijn duidelijk genoeg tegen Jill, dus hopen dat ze op een gegeven moment toch meer gaat eten. Doe je wel rustig aan met je werk? Niet te lang zware dingen blijven tillen hoor. Wel lekker dat e dan thuis ff een bad kan nemen.
    Het hardlopen gaat redelijk....ga 3 keer per week en probeer een schema aan te houden. Ik vind het best leuk om te doen, maar soms wel moeilijk om mij er toe te zetten. Ben toch vaak moe en merk dat ik echt geen conditie heb en het schema nog iets te hoog gegrepen voor me is. We blijven trainen en zien wel hoever we komen....

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, knap hoor hardlopen.
    Ik wil er ook graag mee beginnen, denk als s'avonds iets langer licht is.
    Een collegatje van mij heeft ook erg last van angsten en hardloopt veel, schijnt dat je een bepaalde stof aanmaakt waardoor het minder wordt...dus wie weet.

Sappie, haha aan aftellen, heerlijk hoor je hebt bijna verlof!

Robine, rustig aan doen he!
    En al gelukt met de laptop?
    Zijn jullie al uit de namen...zal ook nog eens ff voor je denken ;)

Am, lekker zo extra...hopen dat de apk beetje meevalt.

Lydia, wat een heerlijke mannetjes, mooi hoor en wat verschillend he.

Brennied, mooi hoor Amy en Milou in carnavalstemming
    :) .
    Ah je heb nog heel even verlof...gaat snel he?
    Hoop dat Milou zich snel beter voelt.

De optocht was erg leuk, Jayden keek zijn ogen uit zo mooi vond die het.

Vandaag een bod gedaan op Chicco kinderstoel, kan hem donderdag ophalen...
    We hebben een tripp-trapp stoel maar daar kan hij nog niet in, ikea stoel maar daar zit Jayden in en deze kan je verstellen in 3 standen... ben erg benieuwd.

Zo ga zo slapen...ben moe van hele dag sjokken hihii.
    Morgen lekker dagje thuis, niets doen, ga denk ik aan het bakken met Jayden, koekjes of cakejes..

Fijne avond

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Komt helemaal goed met jou hoor Sam! Hardlopen is pas leuk als je t steeds langer kan volhouden. Weet zeker dat je de 5 km dadelijk echt wel kan lopen! Lekker rustg tempo, komt goed!

Ik haat vernieuwingen op gadgets gebied(muv telefoons). Nu hebben we weer een laptop met Vista. Weer allemaal nieuwe knoppen en functies om te ontdekken. Grrrrrrrrr. Irritant. Morgen proberen alle foto's over te zetten en op internet(draadloos) te komen. Zal wel weer een hoop schelden en vloeken worden ;)

Trusten allemaal

16. Goedenavond meiden,

Sem: Wow 278 met bowlen. Dan moet ik nog harder mijn best gaan doen. Heb al een paar dagen niet gebowld, dus dat wordt werken voor mij. Ben je nu hoger dan Len? Kan niet anders heh.
    Nadeel is alleen vind ik dan, als je zoveel punten heb en je gooit een keer wat slechter dan gaan er gelijk zoveel punten van je totaal af.
    En die Jayna was jullie weer lekker aan het uittesten. Jullie hebben gelijk hoor jullie bepalen het en niet zij.
    Geniet lekker van je avondje. Heerlijk als ze op tijd op bed liggen.

Zap: Kan mij wel voorstellen hoor dat het wat zwaarder voor je wordt nu je zwanger bent. Denk goed aan jezelf hoor.
    En jullie nu ook een laptop. Lekker is dat hoor. Wat je zegt lekker in de zomer in de tuin met je laptopje.

Sap: Voor jou is de kop er ook af. Ik hoef er nog maar 1 deze week. Altijd lekker voor mij als de dinsdag voorbij is.

Monique: Hier ook apk morgen. De man van mijn schoonmoeder komt morgen de auto ophalen en neemt hem mee. Ben hem wel heel de dag kwijt, maar het scheelt aanzienelijk in de prijs. Hij werkt namelijk in een garage. Alleen daar doen ze geen apk, maar hij kent genoeg mensen in die wereld. Altijd handig!

Lin: Ik heb gisteren ook naar CSI gekeken. Ik vind het ook zo jammer dat hij eruit is. Hij was zo leuk om naar te kijken ;)
    Hoe is het met je schoonvader?

Lydia: Wat een leuke foto's van Jesse en Marijn. Eerste foto van Jesse vind ik erg leuk hoor.
    Hoe is het eigenlijk op je werk weten jullie ondertussen al meer?

Brennie: Wat een lieve foto's van je meisjes. Milou ziet er leuk uit hoor. En Amy binnenkort al weer wennen op het kdv. Wat is je verlof hard gegaan zeg.
    Gelukkig slaat de ab goed gaan. Geef je nog een paar slokjes water na de melk van Amy?
    Suc6 met je spiraaltje!

Trena: Toch een hartje wat er klopte. Gelukkig maar. Wat gaat er nu gebeuren met het andere vruchtzakje. Komt dat vanzelf eruit of pas tijdens de bevalling? Ik heb nl. geen idee hoe dat gaat.

Verder weet ik het niet meer. Sorry als ik iemand ben vergeten.

Mijn vriendin die zwanger is en in het zkh lag, die werd gisteren ingeleid om 7.00 uu om te gaan bevallen. Vanmorgen kreeg ik een smsje om 8.30 uur dat ze dus al 24 uur weeen heeft maar nog geen ontsluiting. Ze zat er helemaal doorheen. Ik heb een opbeurende sms teruggestuurd. Weet alleen niet of je dan daarop zit te wachten. Ik heb daarna niets gehoord meer. Als ik morgen nog niets heb gehoord stuur ik wel een smsje. Ben zo benieuwd maar wil mij ook niet opdringen.

Daynah heeft d'r net alles weer ondergespuugd. Erg fijn is dat. Ze was ook zo druk toen ze thuis kwam. Hele verhalen en maar dollen wat ze dan doet, dus komt ws daardoor.

Verder alles zijn gangetje. Morgen weer naar de psz, auto naar de apk en in de avond naar een vriendin.

Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken.
    Weltrusten allemaal.

Liefs Kelly

17. Ik weet precies wat je bedoel Zap. Irritant om alles weer opnieuw uit te proberen. Maar gaat helemaal goed komen en gaat jou heel goed lukken.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone: Wij hebben ook zo een Chicco Polly stoel, wel handig vanaf een maand of 4 idd want hij kan bijna helemaal naar achteren in een soort van ligstand. Maar ik vind het een onding om schoon te maken, veel te veel richeltjes en naadjes. Ben blij dat ie sinds kort ff in de garage staat en pas over een klein jaartje weer tevoorschijn komt. Hij is ook veel te groot en log in de woonkamer, niet echt een aanwinst voor je interieur zeg maar ;)

Hardlopen is idd goed voor je, mss een ideetje voor jou strakjes!? Fijn dat de optocht een succes was.!

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zaph, deze was wel erg mooie, lijkt mij igg wel ideaal (kom er zo ook wel achter hihihi) maar deze is zwart dus past mooi bij ons interieur ;)

Kelly, oh wat sneu voor je vriendin, zoveel pech met de zwangerschap en dan met inleiden wil het ook nog niet..
    Hopen dat ze snel hun kleine in de armen kan nemen.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

Zaph: en al een beetje gewend aan windows Vista? Ik kon er in t begin ook helemaal niks mee, maar gelukkig went t weer ;) Heerlijk hoor straks in de zomer lekker met je lapotopje in de tuin 8)
    Jill vanmorgen naar de psz zeker? Jij nig lekker terug gekropen in je bedje?

Kel: jij ook een ochtendje voor jezelf nu, lekker hoor. Je hebt gelijk dat als je een hoge score hebt dat je dan meteen zoveel minpunten hebt als je weer eens wat minder soort. Nog een nadeel......ik kan het ook haast niet meer verbeteren en ben dus niet zo snel meer tevreden :(

Simone: misschien is hardlopen dan idd wel iets voor jou. Ik kan er nog weinig over zeggen, aangezien ik net begonnen ben, maar het zal nooit slecht voor je zijn toch ;) En Quinten dus ook alweer in de kinderstoel aan tafel. Wel gezellig zo met beide kids er bij. Faya zetten wij nu meestal in de wipstoel op tafel, is ze er toch een beetje bij :)

Monique: hoe was de APK? Hopelijk houd je nog mooi wat centjes over ;)

Hier lekker een dagje thuis met de kids. Ga zo de bovenverdieping maar eens schoonmaken. Is eigenlijk niet echt wat om met Jayna te doen, omdat zij ondertussen alles overhoop haalt, maar heb t nu zolang uitgesteld dat het echt hoog nodig is.
    Faya trouwens afgelopen weekend weer een mijlpaal....ze is zelf omgerold op haar buik! We hoorden haar ineens jammeren in de box, lag ze op haar buik tussen al haar knuffels en kon niet meer terug draaien...hihi.... :) toch weer bijzonder hoor die ontwikkeling dat eerste jaar. Ieder kind weer anders, Jayna rolde pas om met 7 maanden.

Nou ga nu echt aan de slag, tot later!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina