Goeiemorgen, Semmi, oh dat is snel zeg... Quinten is ook al druk aan bewegen maar draait nog niet.. Ik zette Quinten ook in wipstoeltje op tafel maar nu eet hij echt mee en vind gezelliger dat hij aan tafel zit...zet wipstoeltje op de eetstoel maar dit wil haast niet. Hier ook druk aan de schoonmaak....beneden en straks nog ff boven stofzuigen....bah heb helemaal geen zin hihihih. Quinten vanmorgen in loopstoeltje gezet, hij glunderde helemaal en Jayden maar met hem hele bovenverdieping door hihii. Nu ligt hij in bed, kom ik beneden zit meneer erin Zo ga ff naar Quinten want die is weer aan jammeren...kan de slaap niet vatten en speen weer uit
Goedemorgen meiden, Sem: hahahahahahaha idd je bent niet meer zo snel tevreden dan als het niet meer lukt om boven die 278 uit te komen. Lukt jou vast nog wel een keer. En Faya heeft zich zelf al een keer omgerold. Goed van haar zeg. Ik zou niet meer weten wanneer dat bij Daynah was. Suc6 met je bovenverdieping schoon te maken. Het is idd lastiger met een kleintje die alles overhoopt haalt. Daarom vind ik het zo lekker dat Daynah nu op de psz zit en dat ik dan even tijd heb om alles op te ruimen. Is ook maar voor even hoor. 's-Middags ligt alles weer overhoop. Zap: Lukt het een beetje met de laptop? Jill ook weer naar de psz toe? Kan jij weer even terug in je bedje Simone: Mss wel een goed idee voor jou dan hardlopen. Ik zou het gewoon proberen. Het is idd goed voor je. En Jaydan ook genoten van de optocht. Kan mij voorstellen dat die kleintjes het prachtig vinden. Hier dus een relaxochtendje. Alhoewel het was wel even spitsuur vanmorgen. Eerst werd de auto opgehaald voor de apk, daarna snel op de fiets Daynah wegbrengen, dan nog een boodschapje gehaald. Had geen brood meer in huis. Eenmaal thuis ben ik gaan stofzuigen en gaan dweilen. Is nu aan het drogen, dus had ff tijd voor het forum. Verder nog niets gehoord van mijn vriendin. Heb net een smsje gestuurd. Ben toch wel nieuwsgierig. lfs Kelly
Sem: Faya dus stukkie sneller dan Jayna met omrollen. Marijn was nog net geen 4 maanden toen hij voor 't eerst omrolde. Ik weet eigenlijk ook niet meer wanneer dat bij Jesse was. Maar ach... die stond met 6 maanden he. En Marijn met 7. Allemaal eigen tempo hoor. Simone: Kan Quinten niet in de kinderstoel van Jayden? Marijn zit al vanaf een maand of 5 in de triptrap hoor. Toen zat ie nog een beetje schuin, dus ik deed hem er maar af en toe in. Maar hij wilde zo graag zitten. Sens: hoe is gister met Jaime gegaan op het kdv met plassen? Wil ze al eens op de wc? Bij ons werken de stickertjes echt geweldig bij Jesse hoor. Alleen poepen doet ie echt niet. We vragen altijd als ie op de wc zit of ie ook moet poepen. Zei hij vanochtend nee bah! Net of ie dat niet op de wc durft. Hahahaha. Ik wil hem vrijdag als ik thuis ben ook maar eens in broekje laten lopen en kijken wat hij doet. Kan ik vanmiddag ook al wel doen natuurlijk. Zap: ik vind Vista ook nog helemaal niets hoor. Kan niets terugvinden. Gelukkig ondersteunen ze dit niet op het werk, dus hoef ik er nog niet aan te wennen. Thuis hebben we het wel, maar daar zit ik meer op internet. Jill weer naar psz? AM: En... viel de apk mee? Zou fijn zijn als je het geld bij een nieuwe auto zou kunnen leggen. Hoeveel weken nog voor je de sleutel krijgt? En loopt alles nog volgens plan met de bouw? Kel: jij lekker aan de schoonmaak. Wel lekker dat je dat kunt doen als er niemand thuis is. Dan gaat het vaak wel snel. Hoop dat je snel iets van je vriendin hoort. Hoeveel weken is ze nu ook alweer? En hopelijk knapt ze snel op, ze heeft nu al zolang in het ziekenhuis gelegen. Trena: hoe is het met jou vandaag? Hoop dat je minder misselijk bent en je snel weer iets leuks kan gaan doen. Ben je er al een beetje uit hoe je alles gaat regelen? Wie gaat waar slapen (Yorben toch maar weer naar Jelte t.z.t.?)? O ja, over mijn baan maak ik me eigenlijk geen zorgen hoor. Er zijn zoveel secretaresses na mij begonnen en ze zijn hier tevreden over me (voor zover ik weet, volgende week beoordelingsgesprek). Maak me meer zorgen over mijn collega. Zij is extern en in principe moeten alle externen eruit. Is echt een heel groot gemis.
Je zou maar in het vliegtuig hebben gezeten wat neergestort is vlakbij Schiphol.........brrrrrrrr moet ik niet aan denken hoor. Lydia: Mijn vriendin is nu 36 weken volgens mij, dus het mag wel geboren worden hoor. Hoop dat alles goed is. Gelukkig hoef jij je geen zorgen te maken. Ik maak mij vooralsnog ook geen zorgen. Alleen hoorde ik van de week dat een oude collega van mij, die is een aantal jaar geleden gaan werken bij een ander notariskantoor en die kon eruit wegens economische redenen. Ze had toch echt een vast contract. Ga ff verder. Lfs
Kel: oh, 36 weken. Dan is het kindje wel volgroeit, misschien nog een beetje klein. Nog niets gehoord? Nee, vast niet, dan had je 't wel gemeld... Hier moeten ook mensen met een vast contract eruit hoor. Wie precies is nog niet bekend. Maar vast contract zegt op zo'n moment ook niets. Met sociaal plan kan dat allemaal geregeld worden he. Hoewel mijn baas zegt dat er niets sociaals aan een sociaal plan is hoor. Alleen het outplacement. Wel een nare tijd in ieder geval.
Zo hier stofgezogen en straks ff dweilen. Eitjes staan op...Jayden vind dat zoooo lekker Had nog een kleine tv boven....ik heb altijd zo´n hekel aan om steeds voor op de bank te zitten, kids maken alles steeds vies en slepen alle speelgoed mee naar de tv hoek. Dus heb hem nu mooi op een sidetable in de keuken gezet, kunnen de kids mooi tv kijken en spelen in de keuken en ik mijn eigen dingetjes, mooi aan de keukentafel op de laptop forummen en strijken hiihiii en blijft voor mooi schoon Zo ga ff wat eten met Jayden en dan gaat meneer in bedje. Hij zat net gewoon helemaal vast in het loopstoeltje...kreeg hem er gewoon niet uit Tot later
Haha, iedereen aan de schoonmaak. Hier de bovenverdieping inmiddels weer lekker schoon. Bedjes van de kids verschoont, die liggen nu lekker in een schoon bedje te slapen. Kel: al iets gehoord van de apk? Hopelijk niet teveel kosten. Spannend hoor met je vriendin, duurt nu wel lang voor dr he! Lydia: gelukkig hoef jij niet echt voor je baan te vrezen, wel vervelend voor je collega's, dus toch ook echt mensen met een vast contract er uit. Jouw jongens zijn allebei vroeg qua motorische ontwikkeling he, maar wat je zegt ieder kind zn eigen tempo. Simone: da's wel handig zo'n klein tv'tje er bij. Len en ik hebben het wel eens over een kleine lcd voor in de eetkamer, kunen wij aan de Wii en kids filmpje kijken.....hihi....maar wordt misschien een beetje te gek he. Gebruiken nu de laptop als tweede tv voor dvdtjes. Leuk hoor, Quinten weer lekker mee eten. Sinds wanneer geef je hem vast voedsel? Brennie: je vroeg laatst nog naar Jayna dr eczeem. Ik heb het idee dat de hormoonzalf wel iets helpt. We mogen nog tot maandag smeren en dan aankijken, hopelijk blijft t dan weg/ Fijn hoor dat Milou er weer van af is! Ga zelf nog ff een bammetje eten. Dan nog maar ff actief doen op de Wii fit. Maar ff joggen. Het regent hier de hele dag al, bah.....erg slecht van me maar ga deze keer niet in de regen hardlopen. Vrijdag maar weer en dan zondagmorgen nog een keer. Zou ik eigenlijk ook veel liever doen op een morgen, eind van de dag heb ik niet zoveel energie meer over....maar ja, kan de kids moeilijk alleen laten he...haha... tot later! Liefs Sem
Krijg net trouwens nog schriftelijk bericht over de CT scan van Len op 26 maart. Mooi op tijd om 8.30 uur. Dan 12.15 uur bij de Uroloog, dus dan is meestal de uitslag er ook meteen al, dat is wel fijn. Ik heb vrij genomen die dag dus ga met Len mee. Kunnen we tussendoor ff wat eten en winkelen in Groningen.
Zaph: joepie leuk en handig een laptop! Zit er nu ook achter Laat de kids maar ff wat harder werken hoor, jij moet niet te veel gaan sjouwen met toestellen! Blijven jullie Jill wel eten aanbieden? Wie weet gaat het ineens goed, hier wordt ook pas sinds een week ineens redelijk tot goed gegeten. Charissa: nog foto's tijdens de optocht gemaakt? Semmi: jij gaat een superconditie krijgen! Faya al omgerold, knap! Voor mn gevoel is ze pas net geboren Kelly: handig dat je mensen kent waar je je auto kan brengen! Client van me heeft ook een vriend die wel reparaties kon doen als de kosten bij me hooog uit zouden vallen. Al iets van je vriendin gehoord? Hopelijk is ze al wel bevallen. Spannend he. LIS: volgens de bouwerd zelf (de mensen die nu nog met de woningen bezig zijn dus) zijn ze zeker op tijd klaar, dus half april. Wat jammer als je collega weg zou moeten. Maar gelukkig hoef jij je niet druk te maken. Overal moet personeel weg en wij krijgen ze juist erbij Er worden nu weer 2 vacatures opgevuld, ons team wordt steeds groter (uiteindelijk gaan het ws 2 lokaties worden). Nou de apk viel mee. Wel paar dingen, maar duurste is een nieuwe riem (er mogen gaan rafels aan zitten). Die kost rond de 350 euro, maar ze gaan er een 2e hands in zetten dat scheelt 200,-. Totaal zal de apk rond de 260,- zijn. Kan ik iig weer ff verder rijden tot we een nieuwe auto gaan kopen Vrijdagochtend moet ik er dus weer naartoe voor de reparaties. Kyllian had een rotnacht, veel hoesten (last van zn keel) en na half 5 ofzo niet meer geslapen. Die viel na de psz in de winkelwagen in slaap. Nu ligt ie dus op bed.
Hoi allemaal Net gelezen van vliegtuigongeluk. Bah, blijft toch een enge hobby dat vliegen he. AM: Viel toch mee he je APK. Kan je er weer ff tegenaan. En Kyllian nu weer in een winkelwagentje in slaap gevallen? HAhaah, hij slaapt echt overal! Kel: Is je vriendin al bevallen inmiddels? Daynah t weer naar dr zin gehad op psz? Sem: Niet te druk maken hoor om de CTscan van Len.t Is heus wel in orde met hem. Hardlopen aan t eind van je dag is niet fijn he? Ken t porbleem. Vond in de ochtend ook veel lekkerder dan s avonds. Dan ben je al gesloopt na een lange dag. Dan maar ff joggen op de Wii he, ook gezond Simone: Goed opgelost met een klein tvtje voor de jongens erbij Wij hebben er ook nog 1 staan in de garage voor als Jill er dadelijk 1 op dr kamer wil. Nu mag ze nog lekker tussen papa en mama in bed tv kijken of beneden. Andere opties zijn er nog niet, vind een tv op dr kamer nu al een beetje te gek worden. Lydia: Bij John op werk vliegt ook de een na de ander eruit hoor, vast contract of niet, maakt niks uit. Hij heeft nu zelfs 2 banen momenteel, omdat er weer onlangs 1 uitgevlogen is. Niet leuk deze crisis. Gelukkig hoef jij niet te vrezen. Ben de pc's aan t overzetten, alle bestanden via usb stick van deze pc naar de nieuwe. Vanavond internet proberen om te zetten, zal nog een feest worden Hahaha. Jill slaapt lekker, was weer lief geweest op psz volgens de juffen en zat heerlijk te knuffelen met juf Ilona op de psz toen ik haar kwam halen Zo lief hoe ze er dan bijzit. Beeb schopt me helemaal blauw aan de binnenkant. Hij gaat nu ook lekker tekeer. Dondersteen. ben erg benieuwd hoe ons mannetje er over 4 mnd uitziet. Blond/ bruin, lijkt ie op Jill? etc etc. Ga ff verder als een pc nerd. Liefs
Hoi hoi, Echt erg zeg van dat vliegtuigongeluk brrrr AM: gelukkig viel de apk mee, dat ze een 2e hands riem erin kunnen zetten, wist ik niet. En Kyl zo moe.....zal ie nu snappen dat ie 's nachts gewoon lekker moeten slapen tot een uur of 8 denk het niet heh jammer! Semmi: gelukkig wordt het bij Jayna ook minder de eczeem. En de spruw bij Faya? helemaal weg? Wat had je gekregen van de ha? Weer lekker fris boven..heerlijk! Kelly, spannend hoor van je vriendin! Daynah naar d'r zin gehad op de psz? Ligt zeker weer lekker te slapen? charissa, haha moest wel lachen om een extra tv voor de kids zodat het voor schoon blijft. Blijven ze dan ook mooi in de keuken? Zou milou dus echt niet doen heh! Kan Quinten ook niet in de tripp trapp met de babyinzet? Milou zat er toch ook in met 7 maanden. Robine, ja ja de laptop is er! Vista...snap je het al? Gelukkig hoef ik er niet mee te werken. Milou is vandaag bij opa spelen samen met Lenn. Hij heeft vakantie deze week (leraar) en wilde graag de kids hebben ondanks dat mijn moeder ziek is (ook griep). Milou wilde ook graag gaan dus ik ben alleen met Amy, nouja...gerard is ook nog ziek thuis. Wat een verhaal Maandag spiraaltje laten zetten.....
Zaph, lekker druktemakertje dus haha. Spannend weer he, was ik ook erg benieuwd naar of hij op Jayden leek...blauw, bruine ogen enz.. Brennied, Milou lekker verwent bij Opa, vind Jayden ook geweldig, alles is Opa Hij is vandaag mooi in de keuken gebleven en in zijn hoekje. Wij hebben stoffen zwarte banken en als je ziet hoe die eruit zien...kan ze elk half uur wel schoonmaken en de salontafel is creme en kan ook elke uur met vaatlap over. Quinten zit nu in de ikeastoel naast me...op zich gaat het wel goed. Maar zit gewoon in mijn hoofd dat ik graag zo'n stoel wil Ach kijk wel anders zetten we hem maar weer op marktplaats Ga ff Quinten in bed doen.. Jayden is net gekukkeld...bloedneus niet normaal
Brennied, ik heb ook al spiraaltje laten plaatsen, valt reuze mee hoor.. Collegaatje van me heeft laatst ook 1 geplaatst, vroeg mij hoe het was. Zij is rond 40, geen kids, ze zeggen dat als je kinderen hebt gehad minder pijn doet. Nou die kwam de volgende dag op werk, vloeken en ze deed het nooit weer....had haar zo'n pijn gedaan
Goedemiddag allemaal, Simone: Arme Jayden zeg. Dan is ie best hard gevallen als ie een bloedneus heeft. En idd als die stoel je dadelijk toch niet bevalt kan je hem weer op marktplaats zetten. Brennie: Zo zeg bij jullie is het ook ziekenboeg. Wel lekker dat je Milou dan even naar je vader heb kunnen brengen. Zap: Jeetje wist niet dat je zo'n pc nerd was nee hoor grapje. Wat een gedoe is dat heh, tenminste dat vind ik hoor. En kleine Freekie schopt je helemaal blauw..... Monique: Gelukkig valt de apk mee. Ik heb nog niets gehoor. Ben ook wel benieuwd hoor. Mss heeft Kyllian een koudje te pakken. Niet fijn als ze in de nacht zoveel wakker zijn. Sem: Niet teveel zorgen maken hoor om de CT scan. Komt echt helemaal goed. Wel lekker dat jullie zo vroeg terecht kunnen. Nog wezen joggen op de Wii Fit? Wel makkelijk toch. Lydia: Idd een vast contracht zegt niet meer zoveel. Ik heb nog niets gehoord van mijn vriendin. Hoop niet dat er iets ernstigs is gebeurd. Als ik morgen nog niets heb gehoord ga ik bellen. Of ben ik dan een bemoeial? Ga ff Daynah vermaken die vraag aandacht. Die kan momenteel echt niet zichzelf vermaken. lfs
Mijn auto is weer helemaal goedgekeurd. Alleen de kosten van keuren dus, 40 euro. Gelukkig maar. Ik heb Daynah net op bedje gelegd en ga dus nu naar een vriendin. Kopje thee drinken en lekker kletsen. Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik 13 maart mag meedraaien op de psz. Kan ik zien hoe Daynah zich vermaakt. Lijkt mij wel leuk. Fijne avond allemaal liefs
Kelly: is dat de eerste keer dat je meedraaid op de psz? Wij zijn om de buurt allemaal hulpouder en dan 2 ouders per x. Geloof dat 1x in de 2 maanden aan de beurt zijn ofzo. Volgende week ben ik aan de beurt en de week erna alle ouders want dan gaan we naar een boerderij lammetjes kijken Mooi dat je auto weer goedgekeurd is! Veel plezier bij je vriendin! (een andere vriendin neem ik aan ). Duurt wel lang voordat je iets hoor, hoop dat alles goed is. Een smsje sturen is niet gek toch? Kan ze zelf bepalen of ze wel of niet gelijk reageert. Bellen zou ik zelf nog niet gelijk doen. Zaph: kan me je nieuwsgierigheid naar je mannetje echt voorstellen! Ook ik ben nieuwsgierig Brennie: ziekenboeg bij jullie dus nog niet helemaal voorbij. Geloof dat ik ook griep begin te krijgen Ben echt nooit ziek, maar mn spieren zijn zo slap ineens en een hele warme keel, ook geen zin in eten. Weet eigenlijk niet eens meer hoe griep voelt Charissa: aijjj arme Jayden gevallen. Ben vanmiddag nog ff naar Overvecht gegaan. Bij de WE kreeg je 20% korting op de hele collectie. Een voorjaar/najaar jack gekocht, 2 broeken, sokken en een shirtje. Allemaal voor Kyllian, durfde voor djurre de maat niet te gokken. Veel shirts zijn te kort voor hem omdat hij zo lang is, die heeft dus xxxl nodig maar die was er niet
Ik zou ook bellen hoor Kelly, vind je dan zeker geen bemoeial. Het is toch je vriendin. Charissa: arme Jayden, een bloedneus. Zal vast niet de laatste keer zijn. Goed zo Brennie, maandag spiraaltje erin. Schijnt idd dat het minder pijn doet als je kinderen hebt gehad. En zeg nou zelf, na een bevalling (of 2) stelt dat toch niet voor! Succes Robine, met het overzetten. Vreselijk. Valt mee Monique, de apk. Hier ook veel hoesten 's nachts. Semmi: mooi op tijd die CT scan, beter om dat 's morgens vroeg te hebben. LIS: idd de meeste externen vliegen eruit. Wij hebben tot nu toe nog geluk maar ligt ook heel erg aan het soort werk. ICT valt nog wel mee. Sens: Librije is over 2 weken. *kwijl* Hier alles ok, weinig nieuws. Bastian is deze week best gezellig en iets minder opstandig.