November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dat klinkt idd als griep Monique, vooral die spieren. Zo voelt dat dus... :)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Ja vreselijk zeg dat ongeluk. Is dus echt vlakbij me werk heh. En doordat die polderbaan dicht was, vlogen ze anders waardoor wij de hele dag grondgeluid (heb ikmij laten vertellen door beleidsmedewerker schiphol) moesten horen. Maar best veel doden en zoveel ernstig gewonden...brrr.
    Mn collega zit bij de vrijwillige brandweer in Aalsmeer en die werd nog gepiept om tien voor elf voor dat ongeluk.

Ohhh panda over 2 weken! Laat je even weten hoe het was? Ik ben erg benieuwd!

AM lekker nog dat bedragje terug voor de schade. WAs het nog wat in Overvecht? Je moet eens kijken bij die kinderwinkel met Vingino. Op de hoek richting H&M schuin t.o. Hema. Zit ook een damesboutique bij (ook leuk) naast of achter die damesboutique zit de kinderboutique. Errug leuk. Zonder uitverkoop erg duur want naast vingino hebben ze uggs, dolce gabbana YSL etc.

Kel oh lekker dat je auto weer ok is. Ik vind het altijd zo spannend zo'n keuring.. Nog wat gehoord van je vriendin? Ik zou gewoon bellen hoor t'is toch je vriendin! Komt het niet uit dan hoor je het wel en later moet je er dan om lachen (al zou ze boos worden of liggen puffen).
    Wat grappig dat je mee mag naar het kdv. Zou ik ook wel eens willen...of tenminste een camera en dan kijken ergens vandaan...hihi.

Charissa maar spiraal doet allene minder pijn na een echte bevalling of niet? Arme Jayden gevallen. Het bloed ziet er altijd zo naar uit heh. Hoe is het verder met je? En met je man ook alles goed?

Brennied ik blijf Lenn toch zo'n leuke naam vinden :D . Jullie wel aan de betere hand nu? En zie je er tegenop maandag dat spiraaltje te laten zetten?

Robine joh wen je wel aan dat vista! Hoop dat het lukt met het draadloze netwerk. Hebben jullie ziggo toch? Hier geeft het soms problemen ook als ziggo eruit ligt. Voordeel is dat je dan kan surfen op iemand anders zn verbinding..hah.
    en een drukke beeb dus! Spam nog eens een buikfoto! En je hebt toch nog een 3 d echo...wie weet zie je dan wel net als bij sap of ze op elkaar lijken.

Semmi oh len de scan op 26 mrt mn schoonvader 23 maart. Wel beter hoor dat hij daarna gelijk bij uroloog terecht kan en de uitslag krijgt. Komt vast goed duimen draaien hier!

En hier nieuws....Jaime heeft op de wc geplast op het kdv! Whoeeehoeeee. een week geleden dacht ik nog dat is ver weg,maar nu toch gedaan. Erg fijn. Ze was ook erg blij.
    Ik ben vanochtend weer bij mensendieck geweest. Nu nog 3 xtra oefeningen meegekregen. Heb nog gevraagd als ik nu zwanger zou zijn of word ik er dan last van zou hebbne maar ze zegt daar is niks van te zeggen. het is wel wazig want met die oefeningen merk ik dat mn rechterbeen zoveel minder kan dan mn linkerbeen terwijl ik dat nooit doorhad heh. Ik moet met autorijden ook echt opletten.
    Volgende week woensdag weer dus ...

lfs

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Het was weer te mooi om waar te zijn. We hebben t verkeerde modem! Deze die we hebben is dus niet te gebruiken om wireless te gaan. Gevolg: Weer een nieuw modem kopen van €100 euro en weer 5 dgn wachten op t nieuwe modem. Zal daarna wel weer hel zijn om aan te sluiten, grrrrrr er zit ook nooit iets mee!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Monique: gelukkig viel de apk dus mee. Die Kyllian, slapen in de winkelwagen....haha...gelukkig dat ie dan thuis nog wel weer verder slaapt. Bij Jayna zou ik dat niet voor elkaar krijgen. Lekker geshopt weer voor Kyllian dus, altijd weer leuk met die opruiming.

Zaph: echt druktemakertje dat zoontje van jullie dus ;) Wat lief dat Jill zo gek is op dr juf. Ze is nu echt wel helemaal gewend he aan de psz. Lukt het een beetje met de laptop? Wat een gedoe dan m alles over te zetten he. En zijn de mannen al met het laminaat bezig?

Brennie: Milou leuke dag gehad bij opa en oma? Kan ze goed opschietem met haar neefje Lenn? De spruw leek weg bij Faya, maar zag vanavond weer wite plekjes in haar mond....grrrr....Vrijdag maar weer op CB vragen. Maandag spiraaltje dus....spannend.....je eerste keer? Ik ben nog steeds in dubio.

Simone: arme Jayden, gevallen en een bloedneus dus. Heeft ie er nog veel last van gehad?

Kel: inmiddels al iets gehoord van je vriendin? Het wordt wel spannend voor je he! Lekker dat de APK je bijna niks gekost heeft. En een dagje meedraaien op de psz zal vast erg leuk zijn om je meissie bezig te zien.

Mirjam: fijn dat Bastian iets minder opstandig is, ze leren het ooit wel, die boefjes van ons....haha ;)

Nou, ben vanmiddag nog aardiig acties geweest op de Wii Fit. Leuk hoor dat joggen en tegelijkertijd tv kijken.
    Vanavond weer voetbal op tv, ga maar vroeg mn bedje in. Morgen nog werken en dan weer lekker weekend. We gaan zondag weer lekker zwemmen met de kids, vond Jayna zo leuk laatste keer. Hier in Sportstad Heerenveen ( bij voetbalstadion ) hebben ze een eenvoudig zwembad met 3 baden en peuterbad. Zondagmorgen is er familiezwemmen, met allemaal speelgoed in t water en 1 bad bodem omhoog zodat kleintjes er kunnen staan. Ook extra warm water voor baby's.Prima zat voor Jayna en Faya, en 2 minuutjes bij ons huis vandaan, ideaal dus.

Fijne avond en tot morgen!

Liefs Sem

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow ja, idd verschrikkelijk zeg van dat vliegtuigongeluk. Je zal er maar in gezeten hebben..brrr......maar niet teveel over nadenken als we deze zomer weer gaan vliegen :(

Linda: je schoonvader dus ook volgende maand CT. Heeft hij dan ook meteen de uitslag? En wat goed zeg dat Jaime nu ook op het kdv op de wc plast, echt knap van haar!

Zaph: baaaah, wat balen zeg van het modem. Irritante dingen zijn dat altijd he. Bij ons was het modem voor wireless zomaar aangesloten, dus hopelijk bij jullie ook straks. Succes ermee!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    hihi internet gepikt van de buren ;)
    Slimme man heb ik toch.Kunnen we toch nog online tot t nieuwe modem er is.

Ow wat werkt dit onhandig zo een laptop.

Ga weer ff verder,

liefs

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zaph zit je bij Ziggo?
    En hoor hier van Chiel je modem is niet voor het draadloos gaan die maakt niks uit (die moet je gewoon houden hoef je niet te kopen).Je moet een router hebben (een ding met een soort antenne wij hebben m van het merk sitecome). Heb je die?

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja sinds hij in Radbout zit krijgt hij meteen zelfde dag uitslag. Na 2 uur ofzo. Eerder duurde het wel 10 dagen. Erg toch dat het zo lang duurt heh.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: Zit niet bij Ziggo maar bij Tiscali. Heb zojuist helpdesk gebeld en die vertelde t zelfde als jij met losse router,maar vond dat e omslachtig dus hebben we maar een nieuw modem besteld met een antenne erop. Dan hebben we ook maar 1 kastje straks en niet nog een 2e erop die als router fungeert. KNap van Jaime dat ze t potje op t kdv heeft gebruikt! Snel hoor!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Aha nou ja ik weet niet of John er nu nog zin in heeft..maar wie weet heeft Chiel de oplossing is nogal technisch aangelegd. Krijg je foutmelding ofzo?

En met potje we zijn er nog lang niet hoor maar begin is er en gaat wel snel ja. tijd voor een tweede heh ;)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik hoor hier dat modem weinig functies heeft. Je router verandert sneller dus eigenlijk beter een aparte router te kopen (kan voor 50 euro).

12. Mijn vriendin is gistermiddag bevallen van een dochter Isa. 3030 gram en 48cm.
    Bevalling was erg zwaar begreep ik. Heeft 2,5 dag geduurd, dat kan dus ook heh Zap en Sap...hahahahahahaha, nee hoor bij jullie niet.

Zap: Fijn dat de modem niet goed is. Erg irritant allemaal, maar goed je heb internet van de buren. Ook makkelijk.

Sem: Ben trots op je dat je zo goed bezig bent op de Wii. En zondag dus weer lekker zwemmen. Heerlijk hoor de meiden zullen weer lekker gaan genieten.

Lin: Idd best veel doden met het vliegtuigongeluk. Ik zou echt niet meer vliegen als ik daarin heb gezeten.
    Had je geen last met file's toen je naar huis ging dan.
    Wat goed van Jaime dat ze op de wc heeft geplast. Goed hoor.

Monique: Lekker gewinkeld dus voor Kyllian. Is dat heel de week die korting bij Wem, anders ga ik morgen even voor mezelf kijken.

Ik ga weer verder met het werk. Mijn collega waar ik voor werk is gisteren weer begonnen met werken naar haar zwangerschapsverlof, dus er komt weer genoeg werk op mijn buro.

lfs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen....

Kelly: gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin! Leuke naam voor een meisje. Idd zwaar zeg als je 2,5 dag bezig bent geweest. Werkse vandaag!

Hier ook aan t werk. Net heftig huisbezoek gehad, crisis in een gezin....oh...oh....wat sommige kinderen toch wel niet mee moeten maken, voor de rest van hun leven beschadigd :cry: . Doet me echt wel wat, vooral nu ik zelf 2 dochters heb en dan mijn mentorkind "kapot"zie gaan...pfff.... :cry:
    Maar goed, als hulpverlener probeer je je gevoel dan maar weer uit te schakelen en te doen wat je kan doen....
    Ga weer aan de slag, blij dat t bijna weekend is...

Liefs Sem

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Kel: Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. Pff... 2,5 dag. Das lang zeg. En mooie lengte en gewicht toch? Ik vind het ook een leuke naam hoor.
    En misschien nog gaan shoppen voor jezelf. Ik mag van mezelf weer als ik nog wat kilo's kwijt ben. Nu nog ff niet.

Sem: Wow, wel heftig, zo'n huisbezoek dan. Als je je mentorkindje zo ziet, zal niet leuk zijn nee. Dan ben je toch blij dat je het vroeger zelf goed hebt gehad en je wilt je kinderen dan toch ook het beste bieden he.
    Mijn ouders hebben vroeger in een kindertehuis gewerkt en zaten bij de kinderbescherming. Die vertellen soms ook heftige verhalen hoor.

Zap: lukt het met je laptop? Ik weet allemaal niet hoe dat werkt hoor. Daar heb ik mijn eigen systeembeheerder voor ;)
    Net als Lin :D
    Knap dat jij 't allemaal zelf kan.
    Doe je beetje rustig aan?

Panda: Bastian weer gezellig deze week. Beter dan als ie zo opstandig is.
    Ik moet zeggen dat Jesse erg goed te pruimen is hoor. Hij helpt met alles mee, gaat altijd lief slapen (probeert ook weleens te rekken, maar dat mag wel). En is lief voor Marijn.

Hier weinig nieuws. Nog middagje werken en dan lekker weekend.

15. Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen. Dat stimuleert mss wel weer.

16. Sem: Lijkt mij best heftig hoor wat je dan allemaal ziet en zeker als je zelf kindjes heb. Zo zie je maar dat niet iedereen het heeft getroffen.

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi,

Kelly, jeetje dat duurde lang met je vriendin 2,5 dag :confused: Wel een mooi gewicht en lengte, heeft d'r 'ziekenhuisvakantie' toch goeie nut gehad voor de baby. Een leuke naam vind ik ook! Ze zal wel blij zijn dat ze binnenkort lekker naar huis kan en kan gaan genieten?

Sens: heel goed van Jaime zeg om op het kdv mee te gaan plassen! Ja vroeg me ook af of je gister vette file had gehad door de ramp?

Sem: aaah ik zou ook zo'n medelijden hebben met kinderen die thuis zo moeilijk hebben. Zou geen baan voor mij zijn, kan je het goed van je af zetten?
    En Faya..krijgt ze nog een late voeding 's avonds? En wat snel dat ze zich al omrolde.

LIS: bijna weekend :) :) :)

Ik voel me vandaag ook wat grieperig. ik heb de hele ochtend in bed gelegen, gerard voelt zich iets beter dus die is bij Milou gebleven. Nu gaat het wel. Gerard is net ook nog bij de tandarts geweest en een verstandskies eruit laten trekken, zit allemaal niet mee hier :(
    Nu voel ik me wel weer wat beter. Alleen Amy heeft nergens last van en dat wil ik graag zo houden. Ze lacht alleen maar :) de schat! De laatste dagen wordt amy pas om 8.45 uur wakker :confused: Milou slaapt ook tot een uurtje of 8 dus lekker bijslapen hier!

Krijg ik net van VGZ het verzoek om 130 euries te betalen ivm eigen risico en dan nog wel van 2008. Toen mijn schouder uit de kom was (augustus) Daar kunnen ze toch wel wat eerder mee komen?

Ik ga een bak koffie proberen!

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Oja...mbt mijn verlof. Mijn zwangerschapsverlof loopt op 12 maart af. Ik heb er nog 3 weken vakantie erachteraan. Maar ik denk dat ik daar 2 weken van maak omdat Amy al half maart naar kdv mag. Dus ik wil 1 week vakantie overhouden. Dan heb ik nu toch nog een maand verlof om lekker te genieten van mijn meisje!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Kelly: jaaaaa Isa is geboren, gefeliciteerd! Wat een lange bevalling zeg...begin nu al te trillen ;) .

Zap: leuk jullie ook een laptop, en lekker ff meeliften met de buren is wel handig he? Verder heb ik er ook weinig verstand van. Wij hebben ook Vista, maar doe verder toch geen aparte dingen op de pc, beetje forummen en surfen :) .

LIS: voor jou al bijna weer weekend, heerlijk!

Sem: vind het knap dat je het kan die heftige huisbezoeken. Ik zou dat niet kunnen, kan denk ik de knop niet omzetten. Vreselijk toch dat kinderen zo'n "kutleven" hebben. Verdienen ze niet.

Sens: joehoe, Jaime op de wc geplast op het kdv, super!.
    Raar joh wat je met je benen hebt, hoop dat de therapie helpt.

Straks om 14.45 intake kraamzorg. Ben er eigenlijk nog steeds niet uit wat ik moet doen, hoeveel uren en hoe verdeeld over de dag. De vorige keer had ik van 08.30 tot 14.30 geloof ik. Langer hoeft voor mij zeker niet. Nou ja, maar ff overleggen straks.
    Krijg ik natuurlijk dat borstvoedinggeneuzel weer, pfffff, nou ik begin er echt niet meer aan, laat me ook niet overhalen.

Vanavond huis weer vol met vrienden om voetbal te kijken (altijd bij ons....nou ja, wel handig ivm Lieke).Heb net al allemaal lekker dingen gekocht.

Morgen nog een dagje werken en dan ook voor mij weekend! Laatste 3 weken gaan dan in, joehoe!

Ik ga nog gauw ff met de hond lopen en dweilen voordat de mevrouw van Kraamzorg komt.

Tot later,

Liefs Sap

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Beterschap Brennie!
    Wel lekker nog een hele maand verlof, geniet ervan!

Deel Deze Pagina