November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: heb jij intake thuis van de kraamzorg?
    Ik had dat gewoon telefonisch hoor. Gelukkig maar, want zo iemand over de vloer hoeft voor mij weer niet hoor.
    Wel heerlijk dat je verlof nu bijna gaat beginnen he.
    En Brennie alweer bijna aan het werk. Pfff... ik schrik ervan dat het allemaal zo snel is gegaan bij jou.

Brennie: lekker dat Amy tot 8.45 uur slaapt zeg. En Milou tot 8 uur.
    Gelukkig dat Amy nergens last van heeft. Houwen zo!

Kel: joh, jij hoeft toch echt niet meer af te vallen. Jij bent hartstikke slank man!
    Mag je vriendin binnenkort naar huis of moet ze nog even blijven?

Gisternacht heeft Marijn trouwens de hele nacht in zijn bed geslapen, JOEHOE! Tot 8.45 uur maar liefst! Ik had hem dus niet eens gezien toen ik wegging.
    Vannacht helaas weer niet in zijn eigen bed, want gisteravond was het weer continu wakker worden en huilen toen wij gingen slapen. Wes was het beu en heeft hem maar bij ons in bed gelegd. Niet zo slim, maar ja... Ik ben er doorheen geslapen. Vanavond weer nieuwe poging!

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap; Wat heerlijk dat je al aan t aftellen bent he?! Nog maar 3 werkweken! Jippie! Time flies. Al uit de namen? Ben benieuwd. Hoe is t met Lola?
    Gezellig voetbal vanavond bij jullie. Is er een goede wedstrijd dan? Have fun, ennuh ik doe ook niet anders dan surfen en msnen en hyven op de pc hoor, maar vind het Vista gewoon weer ff wennen.
    Ennuh die kraamzorg, tja, wij hebben t minste aangevraagd, 8 dgn 3 uur per dag. Ws sturen we dr al op dag 5 of 6 de laan uit, deden we bij Jill ook. Heb zo een mens liever niet dan wel over de vloer. Ze komt maar voor de baby en eventueel voor mij en daarna mag ze weer vertrekken anders staik weer koffie voor haar te zetten ;)

Kel; Leuke naam, ja voor meisjes is er zat leuks te bedenken. Nog een mooie lengte en gewocht toch voor Isa? Zeker bij 36 weken! Jill was net zo groot bij 39,1 week.
    Daynah gisteren weer genoten op de psz?

Sem: Erg he de verhalen die je af en toe van je werk meekrijgt. Ik heb ook een aantal kinderen op school die ernstig verwaarloosd zijn en problemen hebben die je zelf nooit hoopt mee te maken. Probeer je er maar voor af te sluiten hoor, anders ga je dr zelf nog aan onderdoor.

Brennie: Ojee lekker bij jullie thuis. Geard en zn kiezen, Milou ziekjes en jij nu ook dus?! Hopelijk blijft Amy lachen en wordt ze niet ook ziek.
    Lekker hoor dat ze zo lang slaapt. Ben jaloers. Hier is t 615 dagelijks :(

Trena: Hoe gaat t met je? ben je nogsteeds zo beroerd? Mis je wel hier op t forum hoor. Lullig dat je zo ziek bent van zwanger zijn. Sterkte in ieder geval!

Panda; Over 2 weken smikkelen bij de Librije!? geloof dat Linda wel mee wil. Hahaha. Die houdt wel van culinaire hoogstandjes.;)

Lin: Nee joh we doen gewoon dat modem van Tiscali, wel weer 100 euro maar heb em gisteren al besteld. We bellen ook via Tiscali gratis he, dus heb liever dat alles van ''t zelfde '' is. Over 4 werkdagen is ie al in huis en tot die tijd surf ik mee met de buren ;) Hahaha. Is Jaime s ochtends ook droog als je dr uit dr bedje haalt?

Weet t verder ff niet meer. Sorry.

Heb zojuist mn kledingkast leeg gehaald. Sjezus heb denk ik 15 x heen en weer gelopen 2 trappen op en 2 af met volle wasmand met kleding. Alles ligt nu beneden in de tuinkamer op stapels, maar t is een ravage. Ga echt voor de nieuwe kast er is alles sorteren en heel heel veel weggooien.
    Toen de 4 deuren eruit gehaald(die overigens bijna sneuvelde;) ) en alle plankejs eruit. De rest is voor John. Als ik nu nog verder ga schroeven valt dadelijk de hele kast op mij en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.
    Zaterdag wordt deze kast opgehaald, en als t meezit die andere ook. Kreeg net weer een bod en hopelijk is die nu ook verkocht. Ja de ravage in huize van der Haven gaat beginnen. Langzaamaan stromen ook de pakketjes voor met name Jill haar nieuwe kamer binnen. Dekbed, kussen, dekbedovertrekken etc. Elke dag staat de tnp wel voor de deur met een busje. Ben zo benieuwd als t dadelijk allemaal af is. Heb t wel al voor ogen, nu kijken of t net zo mooi wordt.

meiden tot later

Liefs

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lydia: Hahaha jullie doen t zelfde bij Marijn als toen bij Jesse he. Lekker vaak in bed bij jullie. Nou ja, als ie ook weer makkelijk terug gaat is t toch geen probleem. Vind t wel knap dat jij lekker kan slapen met een kind naast je. Ik kan dat echt niet. Jill trappelt nogal, draait veel en wil altijd tegen mij aan liggen. Wel lief hoor, maar slapen lukt dan niet meer.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik zit er ff helemaal doorheen...ik weet het niet meer...
    Gisteravond ruzie gehad met Dennis, hij zit zovaak achter de pc.
    Ach en dat is niet van 1 keer maar over de jaren dat zich dat opstapelt.
    Ik heb vandaag de hele dag lopen te piekeren.
    Als ik het voor elkaar krijg op kort termijn een huisje te kunnen huren ga ik weg bij hem en begin ik lekker samen met mijn jongens mijn eigen leven.
    Ik kan het gewoon niet meer volhouden, ik ben op om energie in de relatie te steken.
    Hij leeft echt voor zichzelf..
    Ik hoop dat het me lukt, financieel enz... maar waar een wil is is een weg he.

Zit hier gewoon te huilen...vanmorgen op werk al steeds bah
    :cry:
    Laat het hier ff bij... en kom snel weer posten sorry

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahahaha, voor ons wel, Twente moet voetballen tegen Olympique Marseille (alleen te zien op tv oost)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje Simone, wat een vervelend bericht zeg! Meen je t serieus? Moet je niet eerst met Dennis goed gaan praten en mss samen tot een oplossing komen voor je zulke beslissingen neemt? Of hebben jullie er al heel vaak over gesproken en is de koek op? Vind het heel erg voor je. Alles terkte gewenst met je beslissingen!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo heb ff alle bestellingen de deur uitgedaan voor Jill en Freek hun nieuwe kamertjes. Zijn jullie benieuwd?

Deze dekbedhoesjes(de ruitjes versie he) in Roze voor Jill en lichtblauw voor Freek
    http://www.s-factory.nl/Beddengoed/Dekb ... niRuit.htm

En deze ook voor allebei zowel roze als lichtblauw( met roze en lichtblauw ruitjes onderlaken)
    http://www.s-factory.nl/Beddengoed/Dekb ... esRuit.htm

Deze lampjes(same colors, roze en lichtblauw)
    http://www.s-factory.nl/Kinderkamer/Lam ... enRuit.htm

Verder nog wat kussenhoesjes in ruitjes motief(boerenbont, kleine ruit en uni) en nog allebei een ruitjes onderlaken.

Ben erg benieuwd hoe alles eruit gaat zien straks. Dadelijk wordt t teveel ruit.........of ineens toch een 2e meisje...............hahaha. Nou ja, dan kan lichtblauw ook toch?

Ga ff thee maken.

Liefs

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben nu nog met de gordijnen bezig in ruitjesstof, daarachter komt een wit verduisterend rolgordijn. Moet nog ff een before foto maken he. Nu is de kast wel al leeg en zonder deuren........ben alweer te laat dus eigenlijk.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Simone: wow, wat erg voor je.
    Maar wat Zap al zegt... valt er niet nog te praten met Dennis? Of heb je dat al zo vaak gedaan? Het zou toch fijn zijn als de jongens ook met hun vader kunnen opgroeien...
    Sterkte in ieder geval.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Jeetje Simone, wat een klote situatie zeg. Is er helemaal geen oplossing zodat jullie er samen uitkomen? Heel veel sterkte iig, lijkt me superzwaar voor je nu! Knuf.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hier de intake weer gehad, gelukkig deed ze niet moeilijk over flesvoeding! Kan de uren gewoon overleggen straks met de kraamhulp dus dat zien we dan wel weer. Verder de bekende vragen allemaal, zo gek, je weet eigenlijk alles al wel.

Leuke spullen voor de kamertjes hoor! Weet zeker dat het onwijs leuk gaat worden!

Straks lekker frietjes eten, jummie!

Tot later,

Liefs Sap

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lin: woeiii Jaime toch op de wc geplast! Gaat vast goedkomen! Het gaat met mensendieck uiteindelijk wel weer goed komen of is wel iets waar je last van blijft houden?

Semmi: klinkt leuk het familiezwemmen!
    Dat zijn zeker moeilijke situaties.
    Ik had vandaag ook een bezoek aan een client met familieproblemen. Kan er niet zoveel ovcer uitwijden, maar zijn zeer trieste situaties als er nog vrij jonge kinderen in het spel zijn.

Zaphra: Ik moest ook zo wennen aan een laptop. Heb er nog altijd een muis op aangesloten ;)
    Ojee ravage bij jullie, raakt je mannetje nog niet in paniek van de zooi ;) Leuke spullen voor de kamer besteld hoor!

Kelly: gefeliciteerd met Isa! Idd lang zeg, ik vond die 1,5 dag van mij al lang ;)
    Je kan een kortingsbon via de WE site uitprinten of een smsje laten sturen. Geloof dat het nog de hele week is.

Brennie: lekker hoor 2 meiden die nu een btje uitslapen!
    Balen van die rekening. Ik heb dat ooit met mn 1e curettage gehad, kon mooi mn hele NoClaim terug gaan betalen. Word je nog gestraft voor een miskraam ook.

Sappie: hihi gezellig voetbalavondje. Kan me er zelf weinig bij voorstellen, heb niet zoveel met voetbal en heb geloof ik ene trauma aangezien mn vader altijd alle sportdingen op tv moest zien...vooral wielrennen een heel weekend lang vond ik zo saai. Maar met vrienden erbij is natuurlijk wel gezellig :D

LIS: idd maar ff doorzetten met Marijn hoor. Wij hebben hm vannacht ook laten liggen, alhoewel hij eruit wilde. Hij bedacht steeds weer smoesjes (poep daan, snottebel etc.).

Charissa: ojeee wat vervelend die ruzie en dat je erover na zit te denken om uit elkaar te gaan. Net als de anderen zich al afvragen...valt er niet over te praten of hebben jullie het er hier vaker over gehad?
    Ook van mij natuurlijk sterkte :( Hoop dat jullie samen een juiste keus kunnen maken wat het beste is voor jullie zelf en natuurlijk de kids.

Nou hier dus echt de griep te pakken. Vandaag wel naar mn werk gegaan, aangezien ik belangrijke afspraken had (ookal probeerden mn collega's me naar huis te sturen). Ben wel iets eerder gestopt, maar vond het zo vervelend om niet een exit-gesprek met een client van me die uit zorg gaat te doen. En nog een paar afspraken met behandelaars erbij.
    Morgenochtend moet ik ook gewoon naar de garage om mn auto te laten repareren. De apk loopt 2 maart af...dus kan niet anders. Zit er wel tegenop om ook Kyllian daar 1,5 - 2 uur bezig te houden, zou liever op bed liggen. Wat ik zo dus ook ga doen ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaaahaaaa nee joh die luier zit gewoon vol hoor. En dat gaat ook echt nog wel ff duren. Mn buurjongetje en meisje hij was toen 4 en zij bijna 6 hadden 's nachts nog een luier om. Ikhoorde van een collega dat haar dochter van 3,5 overdag al zindelijk is sinds haar 1 jaar 8 of 9 maanden (ook wel heel snel) maar dat ze nog steeds niet 's nachts zindelijk is. Op het cb hadden ze tegen haar gezegd dat ze max 7 jaar aanhouden om ook 's nachts zindelijk te zijn :confused: :confused: . Nou is dat wel heel oud heh maar denk toch wel een jaar of vier hoor. Komt ook door die luiers heh die zo goed zijn. Kun je ook doen dat je eerst onderbroek aandoet en dan de luier er overheen (tip kreeg ik ook van een collega, dan gaan ze het nog viezer vinden....)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM kan Djurre niet naar de keuring met je auto? En waar ga je. Dat het zo lang duurt joh die keuring. Bij mij zijn ze met 30-45 min klaar.
    Beterschap iig.

Sap dat lijkt me ook gek dan dat je alles al weet. En mooi van die flesvoeding. Ik denk dat ze vrouwen die voor de eerste keer moeder worden ook watmeer bewerken dan vrouwen die al een kind hebben heh. Dan sta je gewoon wat steviger in je schoenen!

Charissa jee meid hoe kan dat nu dan? En ruzie over achter pc zitten of zijn er nog meer dingen? Wel erg vervelend de situatie. Veel sterkte en wat de anderen zeggen misschien eerst even over praten?

Robine haha je buren zullen blij met je zijn. Nee maar serieus wij doen dat ook wel eens. We hebbn er diverse hier in de buurt met onbeveiligd netwerk en zelfs de beveiligde van iets verderop een restaurant, was het wachtwoord zo bedacht..haha.
    En ja hoor ik wil wel met panda mee naar Librije..JUMMIE!

Lis wow Marijn heeft lekker in zn eigen bedje geslapen..joooehhoeee idd. Idd gewoon volhouden hoor. En anders koop je oordopjes voor Wes dan wordt hij ook niet wakker!

Verder kan ik niet lezen.
    Jaime gaat ok. Ze was wel weer aan het drammen hoor vanavond...pffff actrice. Ze was wel op de wc geweest op het kdv, maar ze hadden niet opgeschreven of ze ook echt had geplast...handig. Maar ja het begin is er heh en dat op de wc gaan wat ik gisteren schreef had echt verwacht dat dat nog lang zou duren.

Wij waren nog aan het kijken voor vakantie naarJersey weer wat anders dan spanje maar sodeju wat is dat duur zeg, dat ga ik er niet voor neerleggen hoor.
    Morgen naar de ouders van Chiel en zaterdagavond zal wel wii worden.
    Zou eigenlijk vanavond uit eten gaan met een vriendin maar ging niet door. Haar vriend kon naar Ajax Fiorentina business lounge kaartjes en ze kon geen oppas vinden. We verzetten een weekje.

lfs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh nog even een vraag. Het nagelsknippen is hier mega drama. Ze wil het dus echt niet. Lange nagels nu waarvan er van de week al eentje gescheurd was. Als ik zeg nagels knippen zegt ze nee en ze gaat liever slapen dan nagels knippen :confused: . Of ze zegt dan nee niet knippen vijlen...ja dan ben ik minstens een half uur bezig.
    Tips hoe ik dit de kop in kan drukken? Ze wordt helemaal wild als ik (stiekem) die nagelknippert op het nageltje zet. Daardoor durf ik dus niet te knippen straks knip ik nog in haar vel ofzo.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: de keuring heb ik al gehad hoor, die duurde idd maar 40 minuten. Maar ze gaan nu de dingen vervangen die daaruit kwamen he. Daarna is hij weer apk gekeurd. Djurre moet gewoon werken he, dus die kan niet gaan.
    Hmmzz lastig die nagels knippen als ze niet wilt. Misschien als ze die van jou ook mag knippen ;) Maar dan btje nep ofzo. Of als ze afleiding heeft doen? We deden het hier vaak als hij op bed lag te drinken. Maar hier nooit problemen mee eigenlijk, behalve de teennagels...dat kietelt zo vreselijk :D

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gezellig Sens ;)
    Ja lastig die nagels knippen. Misschien idd als ze die van jou mag knippen? Of eerst 1 vijlen dan 1 knippen dan weer 1 vijlen? Ik ben heel gemeen hoor, Bastian mag pas Nijntje kijken als ik zijn nagels geknipt heb. Dat wordt dan meestal groot drama en uiteindelijk vindt hij het dan goed als ik knip terwijl hij Nijntje kijkt. Vind ik prima.

Charissa, jeetje, wat erg. Kun je geen hulp zoeken? Relatietherapie ofzo?

Monique: hier ook nog steeds een muis bij de laptop (wel een draadloze), vind het anders zo onhandig. :)
    :confused: Schandalig dat een curettage je je no claim gekost heeft.
    Nog last van de griep? Beterschap!

Moet facturen betalen maar kon net niet op de site van de bank. :x Even weer proberen...

19. Goedemorgen allemaal,

Monique: Beterschap voor je. Voel je je vandaag alweer wat beter. Idd lastig om Kyllian mee te nemen naar een garage en hem dan ook nog bezig zien te houden. Mss een stukje wandelen ofzo. Alhoewel het hier regent hoor, dus dat is ook niet zo lekker. Vanmiddag maar lekker terug in je bedje samen met Kyllian.
    Bedankt voor de site Monique. Ik ga hem gewoon uitprinten en ik zie wel wat ik tegenkom.

Lin: hmmm dat is wel vervelend met die nagels van Jaime. Mss een spelletje er van maken. Eerst bij een pop doen ofzo en dat ze op den duur ook zelf wilt. En als je het in haar slaap doet dat ze er niets van merkt.
    Daynah vindt het altijd wel leuk. Als ik haar vingers heb gedaan dan trekt zij al haar sokken uit voor haar teentjes. En als ik beging met mijn eigen nagels dan wilt zij ook.
    Maar lastig is het wel als ze niet wilt.

Zap: Wat een leuke dekbedovertek ga je kopen zeg. Echt een super leuke site is het. Ik denk dat het wel mee zult vallen met veel ruitjes. De rest is toch niet zo. Ik vind het echt leuk. Ben benieuwd naar de foto's.
    Werkse vandaag.

Sap: Jij heb dus alweer een intake gehad met de kraamhulp. Hier zijn ze nooit geweest. Alles ging toen via de tel. Ik zou ook niet iemand heel de dag over de vloer willen hebben hoor. Een paar uurtjes is zat. Ik vond het wel makkelijk toen er visite kwam en dat zij koffie/thee etc ging maken. Eigenlijk gewoon een luxe. Wij hadden ook wel een topkraamhulp hoor. Iedere schoonmaken en wassen. Ideaal eigenlijk :)

Simone: Ooow dat vind ik wel erg voor je. Zoals de andere meiden al zeggen heb je al met Dennis gepraat erover. Kan mij wel voorstellen als het langer speelt en dat niets helpt dat het geen zin heb. Maar denk er goed over na hoor. Sterkte ermee!

Lydia: Ik zou het ook even doorzetten met Marijn hoor. Komt vast wel goed. Daynah slaapt bij ons alleen vanaf een uur of 6 als ze wakker wordt voor een fles dan mag ze lekker tussenin en dan slaapt ze tot een uur of half acht. Terwijl vanmorgen werd ze pas wakker om half 8 in haar eigen bedje. Verschilt dus ook wel.
    Maar ik vind het wel gezellig hoor als ze zo lekker bij je liggen...heerlijk.

Kan verder niet meer teruglezen.

Daynah zit weer op psz ging gelijk naar haar vriendje Quinten toe, dus die zal zich wel vermaken vanmorgen.
    Ik heb de badkamer en toilet weer schoongemaakt en weer gestofzuigd, dat kan ook wel iedere dag...grrrrrr.

Woensdagavond dus naar mijn vriendin geweest en dat kind van haar, heb ik weleens eerder verteld, dat gaat nog niet slapen als haar moeder er niet naast gaat liggen met als gevolg dat het kind er gewoon bij zat tot 22.30 uur. Niet normaal toch!
    Nou vind ik het opzich niet erg als een kind op de bank gaat slapen dan, maar iedere keer zei dat kind wat. Ik vind dat irritant als je midden in een gesprek zit en een kind bemoeit zich er constant mee. Of ben ik dan raar!
    Verder was het wel gezellig hoor, maar ik kan hier niet zo goed tegen geloof ik.

Verder rustig weekendje voor de boeg. Zondagmiddag verjaardag. Zoontje van mijn stiefzus is vandaag 1 geworden en viert het dus zondag.

Ga nog ff surfen. Ik had een leuke lamp gezien voor Daynah, die ga ik zo bestellen.

Deze is het en dan die met de lieveheersbeestjes, die vind ik het leukst.
    http://www.dedoerakjes.nl/winkel.html

Ga er van door.
    Kom later wel weer.

Liefs

20. ik zie nu net dat de link niet helemaal goed is.
    Je moet eerst naar de winkel en dan naar de lampen en dan staat ie iets verder naar beneden.

Deel Deze Pagina