November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ik kwam er al achte rkel ging heeeel die rij door..haha. Maar leuke lamp is het. Lieveheerstbeestjes zijn ook schattig.
    hoe oud is dat kind van je vriendin of heb ik daar overheen gelezen? Idd irritant als ze steeds doorheen praten. Jaime doet het ook wel eens hoor maar proberen het nu af te leren. Ze moet gewoon op haar beurt wachten.

Panda is het gelukt met de bank? En idd als hij tijdens het Nijntje kijken toelaat prima toch?
    Hier lukt dat dus ook niet meer. En wat ik schreef ons laatste 'dreig' middel als we iets gedaan willen krijgen is ok dan ga je naar bed. Meestal doet ze dan gelijk wat we vragen. Maar als we dat met nagels knippen doen zegt ze ok dan ga ik naar bed :( .

AM oh irritant dingen vervangen...Is het wel gelukt weer allemaal?

Jaime had vanochtend een ongelukje...Chiel werkt thuis en ging voor ons een ontbijtje maken (jaime en mij want chiel moest natuurlijk werken). We liggen dus nog in bed te wachten op ons ontbijtje deed ze verstoppertje onder de deken. Tsja....dan is ze zo aan het spelen. Zegt ze ineens mama hoorde je het plassen...SHIT!
    Nou het viel nog mee hoor het was niet heel veel. De rest op de pot.
    Ik wilde vandaag eigenlijk naar de kinderboerderij maar wat een snertweer is het zeg...niks aan. Laat de zomer maar komen!

lfs

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaaaaaaa het is gelukt!
    Het vijlen knippen vijlen knippen wilde ze.....Ze heeft weer lekkere korte nageltjes nu!
    Thanks Panda!

3. Lin: haar dochtertje is 3 jaar en wordt in mei 4. Maar ik vind gewoon dat ze ook wat strenger moet zijn. Het kind luistert gewoon niet goed en dat doet mijn vriendin zelf. Ze is te makkelijk.
    Ach een ongelukje is toch niet zo erg. Zal mss wel vaker gebeuren. Jaime geeft het zelf aan, dus dat is wel goed dan.
    En eindelijk is het gelukt met haar nageltjes.

Heb net Daynah op bed gelegd. Ik ga ook ff op de bank zitten met een boekje en genieten van de rust.
    Vanavond gaan we ff naar Praxis om verf te kopen voor Daynah d'r kamer. Ik wil het toch ook een andere kleur hebben. We gaan niet heel veel doen hoor, omdat we toch gaan verhuizen, maar een blikje verf is niet zo duur. Dan wordt het echt een meiden kamer ipv een babykamer.

lfs

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hehe eindelijk gelukt met de bank. :rolleyes:

Leuk Kelly, Daynah's kamer verven. Daar kan het meteen heel anders van worden.

Sens: haha fijn dat het gelukt is met knippen. Soms moet je echt wel rare trucjes uithalen met die peuterpubers.
    Hier ook snertweer. Wilde plantjes halen maar heb daar nu helemaal geen zin meer in.

Bastian is sinds vanmorgen vreselijk aan het hoesten. Heb 'm al hoestdrank gegeven en honing maar helpt niet. Iemand nog een tip? Klinkt als diepe kriebelhoest.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: irritant he, hier ook vaak dat ik niet online bij de abn kan bankieren aangezien hij eruit ligt.
    Hier ook een hoeserig kindje. Weet niet wat nou het beste helpt, hebben ookal eerder vanalles geprobeerd.

Kelly: vind het ook niet normaal hoor, een kind van 3 hoort gewoon te gaan slapen. Maar die is ws niet anders gewend en moeder zal idd wel te veel hebben toegegeven aan wat het kind wilde...tja nu zit je daar dan mee he.
    Leuke lamp! Toch maar wel haar kamer verven. Krijgt ze ook alvast een ander bed? Wel lastig dat je niet weet wanneer je zou kunnen verhuizen...als je het nou eens wist kon je er rekening mee gaan houden. Of denken jullie er niet zo aan?

Sens: ach ongelukjes horen erbij he ;) Idd rotweer :( Kyllian zei al: 'bah vies weer' toen hij buiten kwam :p

Zo mn auto is weer gerepareerd en dus de apk door. We hebben 2 uurtjes gewacht, maar Kyllian had zich goed vermaakt in het speelhoekje daar en naar de auto's kijken waarmee ze bezig waren vond hij ook erg leuk. Natuurlijk tegen iedereen zeggen dat mama's auto daar ook gemaakt wordt :D En dat hij later ook auto's ging maken :D
    Daarna nog maar ff boodschappen gedaan dan was ik daar vanaf. Kyllian ligt dus pas net op bed, die was bekaf.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej meiden,

Jippieeeeee....heb lekker weekend!
    Hoop bijgeschreven....ff uit mn hoofd voor zover ik t nog weet...

Kel: Leuke lamp voor Daynah. En dus toch maar ff een kleurtje op de muur.Is idd zo gedaan en is dr kamer toch weer een beetje anders. Ga je voor roze, of toch voor een andere kleur. Jeetje dat is ook wat met die dochter van je vriendin. Moet er toch niet aan denken dat Jayna er altijd de hele avond bij zit als er visite is.

Simone: jeetje wat rot zeg dat het toch weer niet gaat tussen jou en Dennis. Ben je er echt al zeker van dat je niet meer verder wil met hem? Heel veel sterke meid, wat moet jij je ellendig voelen! Knuffel van ons!

Zaph: ik had al t een en ander gezien, maar leuk hoor, de kamers voor de kids! Ze worden vast prachtig! En nu maar snel foto's maken, leuk voor na die tijd!

Sabine: Mooi dat ze bij de intake niet moeilijk deden over fv. Blijft toch helemaal je eigen keus. lekker doen waar jij je goed bij voelt. Nu lekker genieten van je weekend en verder aftellen!

Linda: oeps....ongelukje in bed dus bij Jaime....kan gebeuren toch. En over het zindelijk zijn in de nacht, denk ik dat dat per kind heel erg verschilt. Sommige kids zijn zo ineens ook in de nacht droog, dus wie weet heeft Jaime opeens ook 'smorgens een droge luier ;)

Monique: fijn dat alles met de auto weer geregeld is. Kyllian dus lekker gespeeld bij de garage...haha praatjesmaker, leuk hoor! Jij lekker uitzieken hoor! Maar ik ken t dat je iets met je eigen client het liefst ook zelf afrond.....'t is gene werk in een timmerfabriek ofzo he....zoiets draag je gewoon liever niet over.

Brennie: hoe gaat ie verder bij jullie? Faya krijgt meestal geen laatste voeding meer. Of ze moet de avondvoeding een keer vroeg ( voor 8 uur ) gehad hebben, dan maak ik haar nog wel eens wakker. Maar meestal laat ik haar nu maar lekker slapen. Hoe gata t slapen met Amy? Nog steeds de nachten lekker doorslapen?

Lydia: goed zo, Marijn in zijn eigen bed! Idd doorzetten nu, gaat helemaal goedkomen hoor! En af en toe in de morgen bij papa en mama kan heus geen kwaad, vind Jayna ook heerlijk :)

Mirjam: vervelend zo'n hoestje, ik heb voor Jayna van VSM drankje wat vaak wel helpt. Issie verder ook ziek?

Hier dus lekker vrij nu. Na heftig werkdagje nu lekker nix aan mn hoofd. Moet zeggen dat ik het thuis ook heel goed weer van mij af kan zetten en lekker van mijn gezinnetje kan genieten. Moet ook wel, anders kun je dat werk ook niet doen denk ik.
    Vanmorgen naar het CB geweest met Faya. Was prima allemaal. Niet heel erg veel gegroeid deze keer, maar was goed voor nu. 6600 gram en 64 cm. Ik heb vandaag wel besloten om gedeeltelijk op kunstvoeding over te stappen. Het kolven op mn werk gaat steeds minder goed. Faya drinkt nu 4x 200 cc. Ik heb geen zin om thuis extra te gaan zitten kolven. Daarnaast wil ik nu als laatste voeding om 20.00 uur flesje met nutrix er door gaan geven voor de nacht, omdat ik ook de laatste voeding niet meer geef en ze zo wel iets extra krijgt. Heb 5 maanden volledige BV gegeven en vind het nu prima zo. Tot 6 maanden kolf ik nog wat ik kan, en vul t aan met KV als ik er niet ben. Heb nu hypo-allergeen van nutrilon gehaald.....jeetje wat een prijzen he...16 euro! Heb jij die ook voor Amy Brennie?

Nou ga ff gauw dweilen nu Jayna nog slaapt. Vandaag nog hardlopen als Len thuiskomt...jaja....moet er weer aan geloven...

Liefs Sem

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even snel een berichtje voor we richting zuiden rijden.

Semmi ah dat is keurig toch het gewicht en lengte van Faya. En als het kolfen op je werk ook niet lekker gaat dan idd maar stoppen joh.
    Ik wist dat helemaal niet joh dat ze ineens ook 's nachts droog kunnenzijn dacht echt van alles wat ik hoorde dat het even duurde nog.

Panda lekker dat het is gelukt. En nee plantjes halen is het nu geen weer voor. Hopelijk zondag, zou 12 graden worden volgens mij hoop geen regen.

Kel leuk de kamer van Daynah opknappen. Krijgt ze ook ander bedje? En 4 jaar dan hoor je toch wel zelf in slaap te kunnen vallen. Half elf is ook wel veels te laat voor zo'n uk.

Nou na het ongelukje van vanochtend ging het vandaag toch wel redelijk. Ze liep gewoon in onderbroek rond. Gaf zelf aan dat ze moest poepen een dik drolletje op de pot dus. Ook paar keer geplast weer! 1 keer wel weer op de grond maar ja, ze zat naar Robin Hood te kijken met mond open. Volgens mij vergeten ze het dan nog ofzo.

Meiden fijne avond alvast en tot morgen.

lfs

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeeej Lin wat een prijs voor zo'n huis! Maar wel lekker ruim. Veel plezier/ sterkte in het Zuiden.

Semmi Alles gelukkig goed met Faya. Met kolven moet je doen waar je je goed bij voelt. Je hebt het al een poos volgehouden toch.
    En je werk moet je thuis idd van je af zetten. Dat kan niet iedereen hoor, maar jij gelukkig wel.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu met Trena is. Iemand nog iets van haar gehoord?

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Linda: sterkte voor je schoonavder, blijven jullie het hele weekend bij hun?
    Hihi...robin hood zo spannend dat Jaime dr plas liet gaan....ach kan gebeuren he, al knap genoeg dat ze het steeds zo aangeeft. ;)
    En dat huis.....jeetje wat een prijs :confused: .......daar kan ik alleen maar van dromen

Nou, de kunstvoeding is nog niet zo'n succes bij Faya. Vanmiddag eens geprobeerd om vast wat te wennen. Ze dronlk 40 cc met tegenzin en daarna wou ze echt niet meer :( Vervolgens wel bij mij smullen, de boef....Afgekolfde melk drinkt ze wel zomaar uit de fles. Zal dus echt wel wennen zijn wat smaak betreft. Vanavond maar weer een beetje proberen.
    Vammiddag trouwens nog leuk zomerjurkje bij Hema gekocht voor Jayna....zie dr al helemaal lopen op t strand in Menorca 8)

Morgen misschien ff langs mijn ouders op de camping als het redelijk weer is. Ze zijn daar aan t klussen bij de caravan. Kan Jayna ff lekker spelen.

Fijn weekend allemaal.
    Liefs Sem

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hier ook wel benieuwd hoe het met Trena gaat....hopelijk al iets fitter, anders duren die eerste 3 maanden wel heel lang

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Alleen al voor de veters zou ik ze kopen Sem. Geweldige schoenen voor Jayna!
    Welk jurkje heb je gekocht bij de HEMA? En Faya weer mooie cijfertjes toch? Hoefde ze deze keer geen prikje?

Lin: Toch knap dat Jaime de hele dag zonder onderbroekje rondloopt en t meestal goed gaat. En dan zo een klein ongelukje in bed of bij Robin Hood....ach. ;) Sterkte bij de schoonvader t weekend.

AM: Zo dus Kyllian wortd automonteur? ;) Heerlijk dat ie zich zo vermaakt heeft daar toch? En jou autootje weer door de APK. Mooi zo.
    Ben jij nog ziek?

Kel: Vreemde gewoonte van je vriendin met dr kind die in slaap valt bij de moeder. Moet er niet aan denken dat Jill pas gaat slapen als ze bij mij ligt ongeacht hoe laat t is. Grrrrr. Hoe is t met Isa? Zijn ze al thuis?

Panda: Al Tussikind van VSM geprobeerd? ff In de gaten houden hoor, t schijnt dat longontsteking nogal heerst bij de kindjes. Beterschap.

Weet t ff niet meer, sorry. Had vandaag kut dag op werk. Kids waren megadruk, kreeg nog een basketbal in mn buik :confused: (gelukkig aan de zijkant) geschopt! Ben woedend :x geworden op die leerling. Geloof dat ie t nu wel begrepen heeft. Die klas is zo grrrrrrrrr. Echt niet normaal, alles door elkaar heen, allemaal gek doen, de een klimt in de wandrekken :confused: een ander schopt tegen basketballen :confused: een derde pakt bokshandschoenen en mept de meisjes in elkaar :confused: . Ben meteen naar de mentor gestapt, zulk gedrag tolereer ik dus echt niet. Begint echt zwaarder te worden hoor , pfffff. Kan niet zoveel meer hebben momenteel.

Ga nu ff klussen, jippie, uhum. De kast moet nog voor de rest uit elkaar. Morgen verjaardag van Zoe die alweer 1 wordt en de mannen kunnen dan hopelijk t eerste stukje laminaat gaan leggen.

Ga gauw wat doen, want heb helemaal geen zin meer voor vandaag.

Laterz

15. Goedenavond.

Zap: Jeetje wat een dag voor jou zeg. Stelletje rot pubers ook toch. Als het echt niet meer gaat kan je dan niet eerder stoppen ofzo. De beeb gaat gewoon voor hoor dan pas werk.
    Jullie zijn lekker druk bezig thuis. Wel leuk toch om het zo beetje voor beetje te zien opknappen.
    En Zoe alweer 1 jaar. Jeetje dat gaat toch hard ook.

Sem: Echt dat zijn leuke gympen zeg. Ik heb ze hier nog helemaal niet zien staan bij Dolcis.
    Ik had voor Daynah bij het begin ook Hypo allergeen van Friso en het blijkt dat het best een vieze smaak heeft voor babies. Maar het zal bij Faya ook een kwestie van wennen zijn.
    Veel plz morgen op de camping.

Lin: Suc6 bij je schoonvader. Blijven jullie heel het weekend en hoe gaat het nu met hem?

Monique: Zo daar ben je weer een jaar van af met die auto. Altijd wel een fijn idee is dat toch.

Wij hebben verf gekocht voor de kamer van Daynah. 1 muur wordt knal roze en de andere 2 gewoon wit. Sabino kon niet wachten en is dus nu al bezig. Hebben Daynah dus even bij ons op bed gelegd, dat vond ze natuurlijk geweldig. Brengen we dadelijk het ledikantje wel in computerkamer, kan ze daar verder slapen, hopen we!
    Als alles geverfd is gaan we van de week ook maar een ander bed gelijk kopen, doen we toch maar alles gelijk.

Ik ga maar eens kijken of ik wat kan doen.

Fijne avond.
    Lfs

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Zo ben de eerste vandaag :)

Kelly, klinkt leuk de kleuren voor Daynah's kamer! En ook maar meteen een ander bed kopen, haha. Ja als je eenmaal bezig bent......wel spammen heh als ie af is?

Sens: sterkte bij je schoonvader!
    Gelukkig heb je het gevonden met nagels knippen. Als milou moeilijk doet, knip ik ze als ze tv kijkt.

AM: apk weer achter de rug, mooi! Hoe voel jij je verder? Nog grieperig?

Robine, jeetje da's toch niet normaal van die kids op school! En een bal in je buik :confused: :evil: Je moet echt maar eerder stoppen hoor als dat zo door blijft gaan. Hoe gaat het met de laminaat? Kijkt zeker al heel anders?

Sem; Faya dus geen fan van flesvoeding ;) Hoe ging het gisteravond? Ja ..is verrekes duur die voeding. Wij hebben van Friso h.a.. maar die is in verhouding nog duurder (ik dacht juist goedkoper :( ) 700 gram voor 15 euries.Leuke schoenen voor Jayna! Leuk heh om nu al zomerkleren te kopen vooral als je weet dat je op vakantie gaat en je zeker weet dat het mooi weer wordt.
    Amy wil overdag weinig slapen en gilt het uit zo gauw ik op d'r kamer kom om haar in bed te leggen. Vind het wel moeilijk om dan te bepalen wat nu juist goed is voor d'r. Beneden is ze dan ook vaak moe en is niet alles meer goed. Ach mss een sprongetje. De nachten gaan daarentegen super, van 19.30-8.30 met nog een late voeding :)

Ben ook benieuwd hoe het met Trena is!

Wij zijn vanochtend met het gezin lekker ff op pad geweest naar de stad. Kinderwagen mee, buggy mee. Milou wilde graag toch zelf lopen en dat deed ze heel goed. Luisterde heel erg goed en was erg lief. Nog voor Amy bij de h&m geshopt, maillots, sokjes en een leuke zomerromper voor op Kos :) Nu liggen ze beide te slapen.
    Ik vind het zo leuk om te zien hoe Amy op Milou reageert en andersom. Amy lacht echt de hele tijd naar d'r zus en milou doet dan lekker gek.

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    Waar is iedereen? Denk heb flink bij te lezen maar erg weinig!

Brennied amy heeft dus overdag huilen. Heeft ze het ook avonds? Ik vond dat altijd zo apart dat ze dan 's avonds huilen.
    Maar wat je zegt de nachten gaan idd wel super zeg niet normaal joh! En dat voor een meisje van 2 maanden oud :confused: . Nou lekker van profiteren hoor! Volgens mij lijkt Amy dan wel op Milou of niet? Milou ook redelijk slaap'monster' of niet?
    oh en van Milou superknap dat ze dan zo luistert en zelf loopt. Hier is het altijd optillen.

Kel oh dus de kamer van Daynah is al bijna klaar! Geweldig. Wel ff spammen hoor want ik ben reuze nieuwsgierig! Heb je nog een bed kunnen vinden?Je wilde meteen een groot bed of niet? Ik bedoel dan gewoon 1 persoons? Bij prenatal zag ik leuke tussenbedden zeg maar.

Robine wat een stel irritante kids dan zeg. Niet normaal. En als je het niet redt zou ik wel weten wat ik zou doen, lekker thuis hoor. Het is toch ook zwaar hoor zo'n job als je zwanger bent.
    Mag ik vragen welk niveau leerlingen je lesgeeft?
    Zoe alweer 1 jaar...pff time flies! En lekker klussen dus..hahahah hoop voor een tweeling ;) :)

Semmi geweldig zomerschoenen voor Jayna zeg. Echt leuke kleuren ook! en met kunstvoeding heb je die hypoallergeen van nutrilon? Ik heb toen met Jaime precies hetzelfde gehad. Maar het pruimt dus ook echt niet die melk, het smaakt naar ijzer. Heb je het zelf geproefd? Moet je maar ff doen. WAnt yek toen wij dat geproefd brrr.
    Morgen wordt het mooi weer volgens mij dus op naar de camping!

AM hoe is het bij jou? Hoe voel je je? Ik heb ook niets van Trena gehoord. Anders bel ik dr morgen even.

Over de huizen...tsja ik vind het ook wel duur maar dan ook weer niet. Wat ik eerder schreef ons huis zal wel voor 410 of 420 verkocht worden. Belachelijk ook want is maar 110 m2 maar ja dat is gewoon met dit soort huizen. Huizen die oud zijn betaal je veel voor al moet je nog opknappen (wat wij ook wel leuk vinden). Maar van dat huis dat ik spamde moet echt nog wel 50 af hoor.

Gisteravond bij mn schoonouders was gezellig. mn schoonmoeder had vrij uitgebreid gekookt, heeft ze ook afleiding heh. vond mn schoonvader er redelijk uitzien moet ik zeggen. Hij heeft alleen heel erg last van zn ogen, erg tranen. Kan niet pittig eten maar ja dat is dan ook weer niet zo'n zware opgaaf toch? Ik vond wel dat hij was afgevallen t.o.v. een maand geleden. Mn schoonmoeder ziet er echt erg slecht uit. Ik vind het zo sneu voor haar want het is zo'n lieve vrouw. We kwamen aan en gaven elkaar drie zoenen en toen pakte ze me zo stevig beet. Ze zei fijn dat ge er bent schone dochter (zo noemt ze me altijd). Afleiding dat wij (of dan eigenlijk gewoon Jaime) er waren was goed. Ze is met Jaime gaan wandelen langs de maas (is vlak achter bij hun). en is gewoon bezig met Jaime heh eten geven spelen enzo. Dat geeft haar gewoon echt afleiding.

Nog met mn schoonvader gesproken en is ook weer dubbel. Ene kant wil hij een autoverzekering afsluiten voor 2 jaar want dat scheelt geld. Andere kant regelt hij nu dingen voor de auto en zei hij tegen mij, als er wat gebeurt hoeft moeders (mn schoonmoeder) zich er geen zorgen over te maken.

Meiden kom dadelijk nog even langs. ga even een sonja maaltijd in elkaar flansen!

lfs

ps voor jaime in belgie nog heeeel leuke kleertjes geshopt..ook een donkerblauwe spijkerbroek skinny....helemaal te gek...hihi.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zaph: bah wat een rotklas idd. Goed dat je hebt aangegeven dat je dat gedrag echt niet accepteert! En goed om jezelf blijven denken hoor. Genoeg is ook genoeg, jij en die kleine man zijn veel belangrijker dan die kids op je werk. Hoe gaat t met t klussen? Leuke verjaardag van Zoe gehad?

Kel: leuk joh, kamer in t roze met wit. En toch maar een ander bed ook. Wel zo leuk he, heeft ze een echte grote meidenkamer. Is Daynah nog lekker door gaan slapen op de andere kamer?

Brennie:ik vind dat ook lastig hoor als ze nog zo klein zijn wat je dan moet doen. Zou t eerst ff aankijken, misschien is t idd een sprongetje en dan ineens zomaar over. Wat je zegt, ze slaapt de avond en nachten heerlijk door, dat is t belangrijkste. En Amy en Milou ook al zo gek met elkaar, hier ook 2 zussies die zo met elkaar lachen. Wat ben je dan verliefd op je meissie he als je zo zo samen ziet!

Linda:kan me voorstellen dat het echt even een afleiding is voor je schoonouders als jullie er zijn. Dubbel is dat dan he met het vooruit kijken.....aan de ene kant moet je dat blijven doen, maar in je achterhoofd blijft toch spelen dat het misschien zomaar afgelopen kan zijn, vreselijk hoor.
    Ik heb idd de hypo allergeen van nutrilon en gister zelf geproefd, baaaaah, echt niet lekker nee!

Hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen al om 08.00 uur gaan hardlopen. Bevalt me veel beter zo op de morgen. Ging best goed deze keer,kon t schema goed voldhouden, dus we gaan vooruit...haha. :)
    Vanmorgen naar de camping gegaan. Jayna lekker gespeeld in de speeltuin en Luca lekker gerend in de bossen. Krijg echt zin in t voorjaar, kunnen we lekker weer weekendjes heen.
    Zo Jayna naar bed brengen, Faya slaapt al en moet straks nog een voeding. Gisteravond dronk ze 100 cc van de kunstvoeding rn daarna nog bij mij, dus er zit vooruitgang in. Kijk t wel ff aan, en anders misschien toch andere voeding als ze deze echt niet lekker blijft vinden.

Fijne avond allemaal!

Liefs Sem

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: En hoe is de kamer van Daynah geworden? Meteen aan de slag gegaan? Be benieuwd naar t eindresultaat. Nemo van de muur verwijderd?

Brennie: Heerlijk zo een gezinsuitje met je twee meisjes. Leuk weer he al dat zomerspul in de winkels? Wat fijn dat Milou zo goed meeloopt met de buggy. Jill loopt eigenlijk ook altijd, ideaal.

Linda; Ik geef les aan VMBO niveau, Kader(vroegere Mavo), basis( LBO van vroeger) en LWOO( Leerwegondersteunend) t Allerlaagste zeg maar dus en dan ook nog pubers. Wel zwaar ja, maar ook meestal wel leuk omdat de kids zo ad rem zijn en zeggen wat ze denken. Helaas schiet t af en toe een beetje door he zoals je eerder in mn berichtje las.
    Hihi jij volop op huizenjacht dus. Gaat t er dan echt van komen? Is Chiel om? Fijn dat je schoonouders genoten van jullie aanwezigheid en vooral van Jaime.

Het is hier een ravage! Alles staat op zn kop. De mannen waren in Jill dr kamer begonnen vanmorgen maar toen ik terugkwam van Zoe dr verjaardag bleek dat t allemaal niet gelukt was. Met zn allen dus naar de laminaatwinkel toe, info gevraagd en nu weten de mannen wel hoe t moet. Hahaha typisch John en zn vader. Klussen duren hier altijd eeuwig, omdat t eerst niet lukt en daarna(2 klusdagen verder) dan ineens wel gaat.Uiiteindelijk kunnen ze alles prachtig hoor, maar moeten vaak overleggen en zijn allebei pietje precies dus er mag geen foutje inzitten. Morgen nieuwe rondes nieuwe kansen, hahaha. Ben benieuwd. We zullen zien morgen.
    We wilden t in de lengte leggen van t huis, maar dat is met kliklaminaat bijna niet te doen omdat je dan banen van 10 meter lengte moet maken. Morgen gaan we dus in de breedte leggen.

Arme Jill slaapt vanavond in een leeg kamertje met een behangtafel en alleen dr bedje. Ze vindt t allemaal maar niks dat geklus in haar kamer en dan een nieuwe kamer en plek maken voor de baby, maar de baby is er nog niet, blablabla. t Kind is helemaal de kluts kwijt.

Ga weer ff sjouwen en doen.

O,ja kreeg een hyves berichtje van een oud klasgenootjes van mij. Vorige maand moeder geworden, nu borstkanker geconstateerd, komende week gaat dr borst eraf en krijgt ze chemo. Vreselijk he. Net zo oud als ik! Niet aan denken dat ze Guusje Nederhorst achterna gaat, net moeder en dan..........brrrr

LAterz

Deel Deze Pagina