November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: lekker camoingdagje gehad dus. Heerlijk voor Luca ook dat ie in de bossen kon rennen. Faya ook voor t eerst op de camping geweest dus :) Hopelijk gaat ze de kv beter accepteren. Dikke knuf voor je meisjes.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zaph jeetje wat een naar bericht van je oud klasgenootje zeg, moet je toch niet aan denken dat je zoiets overkomt! Arme Jill, slapen in een kale kamer......kan me voorstellen dat ze t ff allemaal niet meer snapt. Maar goed, gelukkig krijgt ze er een hele mooie kamer voor terug!
    Was idd eerste keer voor Faya op de camping, moest echt weer terugdenken aan de eerste keer voor Jayna......times flyes!

Jayna slaapt, ga zo koffie zetten en es kijken wat er op tv komt. Morgenochtend weer lekker met zn 4 tjes zwemmen, Jayna had het er de hele dag al over.

Tot morgen!
    xxx

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: hoop dat Faya straks wel kunstvoeding accepteerd. Leuke schoenen voor Jayna zag ik!
    Leuk zo'n campindagje, al lijkt het me nog wel koud ;)

Zaphra: jeetje die kids mogen weleens leren om een beetje rustig te zijn met een zwangere juf zeg. Naja met ene niet zwangere juf natuurlijk ook.
    Ravage in huize Zaphra...hoop dat alles snel weer op orde is voor jullie...kan zelf altijd moeilijk tegen die zooi..maar hoort erbij he ;) Arme Jill toch!
    Bah wat een naar nieuws voor je oud klasgenootje zeg :( Hoop dat alles goed komt. Bij mn schoonmoeder is het een aantaaol jaar geleden geconstateerd en ook haar borst geamputeerd. Ze heeft nog steeds medicatie, maar verder is alles ok (wel controle natuurlijk).

Kelly: haha je mannetje gelijk aan het schilderen geslagen, naja dan is het tenminste gebeurd he en heb je vast een leuk resultaat :) Hoe ver is hij ermee?

Brennie: lijkt me ook geweldig om te zien hoe zusjes (en broertjes) op elkaar reageren...naja als het goed gaat tenminste ;) Leuk ff met zn allen de stad in, wel druk zeker.

Sens: wat fijn dat jullie voor afleiding hebben kunnen zorgen daar. Gelukkig maar dat je schoonvader niet al te veel bijwerkingen heeft, had het alleen maar ngo zwaarder gemaakt.
    Waar waren jullie in Belgie?

Hier is de griep wel weer weg geloof is alleen de keelpijn, verkoudheid en hoofdpijn is er voor in de plaats gekomen. Naja gaat ook wel weer over he ;)
    Gisteravond wel een etentje en borrel met mn oud-collega's gemist daardoor. Kyllian is ook snotverkouden en hoest veel.
    Vandaag hebben we een matras besteld voor Kyllian en nog wat ideeen opgedaan voor gordijnen en zonwering enzo. Voor onze slaapkamer zijn we er ws wel uit, ze komen het dan gewoon opmeten en ook alles ophangen.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian liep vrolijk mee tijdens het winkelen:

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hij kwam nog een beer tegen (maar toen we alweer weg waren wilde hij pas een kuffel geven ;):

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En vanmiddag nog geholpen met gehaktballetjes maken (Tja het schort en de koksmuts horen daarbij, die wil hij pas na het eten weer uit hebben):

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow vergeet ik nog te vertellen dat Kyllian na het eten op de wc gepoept heeft! Hij zat steeds scheetjes te laten en ik vroeg of hij moest poepen. Hij zei dus 'ja', terwijl hij normaal altijd ontkent dat hij heeft gepoept of moet poepen. Gelijk naar de wc gegaan en een flink resultaat :D Hij helemaal blij en wij natuurlijk ook gejuicht en hij wist nog dat hij dan een sticker kreeg. Daarna de luier uitgelaten en in dat uurtje had hij iig niet geplast en even later wel op de wc geplast. Morgen maar een dagje zonder luier proberen. We wilden pas na de verhuizing ermee gaan starten, maar nu proberen kan geen kwaad natuurlijk.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi ja lijkt idd zo, maar is het niet hoor :D

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi dat haar viel mij ook al op! :)
    Knap hoor dat Kyllian een poepie heeft gedaan op de wc! Nu doorzetten he.
    Kan trouwens ook niet tegen rotzooi AM, maar dat wist je toch al ;) Hahaha. Geldt voor alle troep a(teveel wasgoed, teveel strijk, teveel speelgoed etc)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Denk dat het door het buitenlicht en flits ofzo komt? Of juist geen flits.

Dit was bijv binnen (wc kanaleneiland). We wilden ff voor degene van wie hij die bodywarmer had gekregen foto's maken, normaal neem ik geen camera mee de stad in haha.

We twijfelen trouwens of we met hm naar de kapper zullen gaan...zou er al iets van te maken zijn? Ik knip het nu zelf af en toe wat bij.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ja van die rotzooi wist ik Zaph, maar je mannetje is nog erger toch ;)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaa wij hebben de Wii geïnstalleerd! :D .

AM super toch van het poepie op de pot! En op de wc nog wel dat ishelemaal. Lief ook heh dat ze er zelf zo blij van worden. Ik moet ook echt stickers gaan halen want het dag zwaaien naar het poepie of plasje wordt wat minder interessant...haha. Ik zou gewoon doorpakken nu. Dagje zonder luier werkt hier erg goed. Net alsof ze weet dat ze het dan echt op potje moet doen.
    En wis tniet van je schoonma dat ze borstkanker had gehad. Erge ziekte.

Semmi we waren in Maaseik. Is nog geen 20 minuten bij mn schoonouders vandaan. gaan we meestal boodschappen doen daar. Had jouw schoonvader toen ook zoveel aan afleiding als Jayna er was? Of tenminste schoonvader misschien voor je schoonmoeder ook wel fijn of niet?
    En was hij dan ook zo dubbel? Ik vond het zo raar dat hij eerst tegen mij (en niemand was erbij) vertelde dat hij datmet de auto wilde regelen zodat mn schoonmoeder er straks geen last van heeft (en hij zei dan echt van als er wat gebeurt...) en aan de anderekant kreeg ik een verhaal van hem voor een verzekering voor de auto voor 2 jaar, dat als hij wat ermee krijgt (jaguar) dat hij dan wel alles terug zou krijgen... Echt heel gek. Ik vind het ook moeilijk om dan te reageren.
    Ook zo zuur is dat hij graag nog een kleinkind wil volgens mij. Kwam ie naar me toe toen we weggingen. Zegt ie die meid van jullie is een schat, je hebt geen last van dr, ze heeft humor echt een peuterpuber, en dan erachter aan...geweldig heh dat spul.....alsof leuk wil je er niet nog een...Dan denk ik ook JAAAA ik wil wel maar je zoon ziet het wat minder in...pffff. Ik denk dat Chiel er nog spijt van gaat krijgen als we nog wel een 2e krijgen en zn vader misschien niet meer leeft ofzo. Of klink ik dan heel vaag?

Robine brrr niet een leuk bericht wat je post... Ik vind kanker zo'n erge ziekte en dat klinkt bot maar is het bij een ouder iemand tuurlijk heel erg maar als iemand net moeder is nee dat kan echt niet gewoon. Ik vind dat zo oneerlijk.
    Nichtje van mn manager meiske is 24 jaar, studeerde net. 2007 net haar moederverloren aan borstkanker. Komt ze bij mn manager tante x ik heb een knobbel in mn borst. Mn manager gelijk met haar naar zkh eerst zeiden ze niet gevaarlijk..belde ze halve week later op het is toch kwaadaardig. Arme kind. omdat haar moeder daar aan overleden is heeft ze beide borsten moeten laten amputeren en nu heeft ze chemo... :( . Echt heel zwaar. Los daarvan vaak kun je niet goed meer zwanger worden heh als je dat hebt gehad met bestraling en chemo.
    Jill helemaal van de leg arm kind :( . Ga maar flink doorklussen dan heeft ze snel een heel mooie kamer.

Wij gaan ff aan de Wii.

xxxxx

ps fajah (ik blijf je gewoon hardcore fajah noemen...whaaahaah) hoop dat je je wat beter voelt!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Had ik dan maar zo'n man...hier sluipt de rotzooi erin. Ik zeg nu altijd dat komt omdat het huis zo klein is..dan moeten we verhuizen naar een groter huis in a'veen of uithoorn....whaahaaaaa

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi zo'n man heb ik ook Sens. Ik stel al steeds voor om beiden op de zolder 1 kamer te krijgen, mag hij zn eigen rommelkamer hebben en ik een nette kamer...en de rest van het huis houdt hij dan maar netjes ;) Best frustrerend af en toe hoor dat we daarin zo verschillen.

Kyllian heeft altijd op de wc geplast, ooit in het begin potje gedaan maar eigenlijk daarna alleen wc met ene wc verkleiner. Zonder verkleiner erop wil hij niet hoor, doet auw zegt ie dan.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh zap ik hoorde laatst een liedje op Radio M. Jack en Jill ben m aan het zoeken op YouTube. Mooi nummer.

Chiel die lang in VS heeft gewoond zei nog Jack en Jill..dat is enekindernummer...hier een link

http://www.youtube.com/watch?v=gzX_k3ZW ... =1&index=3

Ik vind die ander zoveeeeelmooier. Ga m zoeken voor je. Of voor Freek want met zo'n naam kun je het leven niet door heh ;) 8) :)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow ik dacht dat Freek nu de echte naam ging worden :)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik moet bij Jack aan mn collega denken (man 40+)....dus kan het op het moment ff niet bij een beebje plaatsen (heb ik met heel veel namen hoor). Maar Zaph moet natuurlijk bij een bepaalde naam een gevoel krijgen :)

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Je hebt dan wel dezelfde voorletters he, wordt later met post soms wat verwarrend lijkt me...maar ook daar wen je vast aan ;)

Net ff liedje gehoord, klinkt wel heel vrolijk :D

Deel Deze Pagina