Ik kan die lovesong niet vinden bij youtube...beetje jammer. Ik zoek verder. chiel zit achter de mario kart..
Jack en Jill hebben we hier al grijs gedraaid toen Jill er net was. Is ook begintune van dr 1e jaars dvdfilm. Alleen ik ken een Jack en das een watje, en we hebben in de vriendengroep al een Jake en das een pestventje. Qua letters maakt t niet uit hoor, we gaan nu ws weer voor een J naam. Vind de J namen gewoon t mooist al is er vandaag Yannick ingeslopen en vinden we ook wel leuk. Qua post is t gewoon een kwestie van goed kijken En dubbele voorletters. John is JN , Jill JJ en de derde J wordt ws een JM. ff Breakie breakie hoor. Kast van John is ook uit lekaar en nu moeten we nog alle planken 2 trappen naar beneden tillen, Beeeeeeeeh. Ga ff helpen, vind t rot om hem alleen te laten werken. Kan dat niet zo goed. Dan maar ff harde buik, kan ook geen kwaad als we daarna gaan slapen. Ennuh wat is er mis met Freek? Ja t mannetje hier is extreem netjes, soms beetje vervelend hoor. Maar we houden allebei niet van troep, dus dat is mooi geregeld. Weltrusten allemaal alvast!
Oja we hebben zojuist ook t tv meubel ng verkocht, voor 40 euro hahaha. Anders lag ie overmorgen in de container Toch weer mooi meegenomen. Alles weg op t laatste moment Jippie! Nu ga ik echt afsluiten.
1.oh vertel ff dan wie dat heeft gezongen.....ik vind dat ook een geweldig nummer....hihi. 2.Yannick is een erg leuke naam. Kindje van vrienden van ons heet zo en is een lief en relaxt ventje....Jaime is al uitgehuwelijkt aan hem Is ook een Franse rapper heh Yannick. 3. hmm de post JM zap je maakt me nieuwsgierig....grrr. en john JN is het Nico? Michiel heet MHFM is Michiel Henricus Fransiscus Maria...whaaahaaa. En Freek...hmmm kun je beter Teun noemen ...al misschien is Freek over een halfjaartje ineens megahip...loop je voor!
Die lui komen gewoon nu t tv kastje ophalen he! Kap nu echt met tillen, heb inmiddels een hernia aan alle bouw en tilwerkzaamheden overgehouden 1:Jack and Jill is van Ray Parker jr. & Raydio 2: John heet Johannes Nicolaas En ja t zwanger zijn gaat hard he? Alweer 5 maanden vandaag , pffffffff Begin t nu ook wel zat te worden hoor al hebben we(nog) geen klachten. ( na dit weekend ws wel ) Ga slapen jij joh! Of ff Wii en. Gadgets freaks ! HAhaha
Goedenmiddag meiden, Zo, ben de eerste hier vandaag, iedereen aan t genieten van t mooie weer? Hier lekker zonnetje, voorjaarkriebels beginnen al te komen! Monique: wat lijkt Kyllian dan groot zeg in zo'n Buggy....voor je t weet kunnen je de buggy voor hem ook vaarwel zeggen. Bah, nog keelpijn en vekoudheid dus, hopelijk snel weer helemaal de oude. En wat goed zeg dat Kyllian op de wc gepoept en geplast heeft. Gaat het vandaag ook goed zonder luier? Linda: herkenbaar hoor dat wisselvallige. Mijn schoonvader kon enorme dipmomenten hebben en op het andere moment dacht ie dat ie nog wel met zijn kinderen en kleinkinderen naar de dierentuin zou gaan in de zomer. Blijft zo moeilijk te peilen he. Hoe is Michiel er verder onder? Nog lekker op de Wii gespeeld gister? Kun je het een beetje winnen van Michiel? Zaph: lekker hoor dat het meeste via marktplaats wel verkocht is, ben je dat maar weer kwijt. Vandaag druk aan t verder klussen? En nu maar stoppen met tillen jij.....anders begint Freek vast hard te protesteren Wanneer denk je dat alles af is? Hier heerlijk gezwommen vanmorgen. Jayna is weer helemaal watervrij geworden nu we weer 2 x gezwommen hebben. Die is een uur lang aan 1 stuk door in het water gesprongen vanaf de kant. Kopje onder en dan al spartelend naar ons toe zwemmen met haar bandjes om. Zo leuk om te zien hoe ze dan geniet. Faya heb ik na een uurtje aangekleed en die is lekker gaan slapen in de maxi cosi. Had het zicht op haar vlak naast het bad, dus konden wij met Jayna nog even een uurtje verder zwemmen. Nu ligt Jayna op bed, bek af van het zwemmen. Ajax begint net, dus het is weer tijd voor voetbal hier. Fijne zondag! Liefs Sem
Ow ja.....Faya dronk gister haar flesje kv met 200 cc er in helemaal leeg! Vanavond wat Nutrix er doorheen doen, weet ik zeker dat ze genoeg heeft voor de nacht na de laatste voeding van 20.00 uur.
Trena hoe is het met jou meid? Iemand nog iets van haar gehoord? En Simone, hoe gaat het met jou? Nog met Dennis gepraat? Heel veel succes en strekte voor jou!
Hier ben ik dan eventjes na een week. Sorry hoor ,maar was echt steeds niet lekker. Heb de hele week veel geslapen en gerust,kids veel bij mn ouders en zus geweest dus kon ik op mn gemakje doen. Heb elke dag wel tot 10 u geslapen ofzo. Het heeft wel geholpen,want voel me al 2 dagen iets beter. Maar word zo suffig door die pilletjes tegen de misselijkheid. Hopelijk gaat het nu elke dag beter. Heb af en toe wel stukjes gelezen,maar lang niet alles. Morgen weer vroeg op ,want Jelte moet weer naar school,zal wel tegenvallen. Veel liefs voor jullie allemaal. Hoop snel weer normaal mee te kunnen doen hier XXX
Fijn om wat van je te horen Trena! Doe maar lekker rustig aan meid, het forum komt wel weer! Fijn dat je hulp hebt van je familie. Hopelijk voel je je na die eerste 3 maanden echt weer een stuk beter!
Zo even tijd voor forum. Ben al dagen aan het piekeren, weet ook gewoon niet waar ik moet beginnen. Ik heb me paar dagen geleden bij de woningbouw in laten schrijven dus hoop dat ik snel een huurhuisje krijg. Ik ga het wel doorzetten, we hebben vrijdagmiddag wel gepraat maar van mijn kant is er gewoon niets meer tussen ons behalve onze kinderen. Ik kan hier gewoon niet meer mee leven en als ik 80 ben wil ik op mijn leven terug kijken met een glimlach. Dennis is een doodgoeie vent maar we zijn zo uit elkaar gegroeid, allebei andere interesses en we kunnen niet meer achter en vooruit! Hij wil er wel alles aan doen, pc/games alles wegdoen..maar ik heb het eerder meegemaakt. Relatietherapie zei een collega, ja weet niet...mijn energie is gewoon op, wil er geen tijd en energie meer insteken en wil lekker rustig mijn eigen leventje samen met mijn jongens, leuk huisje, mijn baan enz. Voel me ook zo raar...leef je nog in 1 huis. Maar weet ook niet waar ik moet beginnen, huis verkopen, spul verdelen, hoe gaat het met de kinderen Ik kom snel weer. Ga ff uurtje slapen nu de kids ook op bed liggen. Vanmiddag naar verjaardag van Estelle, vriend van mijn zus en daar dochtertje van, kan Jayden lekker weer spelen en uitleven. Fijne zondag
Sem: Heerlijk genoten van jullie zwempartij vanmorgen. Leuk hoor met elkaar ff plonsen En JAyna lekker van de kant af gesprongen. KNap dat ze dan helemaal onder durft. Denk dat de verbouwing hier een maandje gaat duren( alleen de weekenden dus). Eind maart is t wel klaar hoor. Trena: Rustig aan hoor, denk maar eerst aan jezelf en de baby en daarna aan t forum Hopelijk voel je je straks weer topfit. Het gaat vandaag voorspoedig. De kamer van Jill is al gelegd, de mannen gaan nu zo witten en plinten plakken. Dan is er vanavond in ieder geval al 1 kamertje af Kast is ook opgehaald dus alles is hier klaar voor de nieuwe meubels.Hebben Jill ff bij mn schoonmoeder geparkeerd, dus rust in huize van der Haven. Kan er lekker doorgewerkt worden. John heeft vanmorgen voor t eerst Freek gevoeld in mn buik,wel weer bijzonder hoor, ook voor hem. Jill durfde niet te voelen, hahaha watje. De zondag begon hier zo mooi met een lekker zonnetje, maar nu hebben we toch weer regen Fijne zondag allemaal!
Simone: heftig hoor allemaal. Knap van je dat je voor jezelf durft te kiezen. Als jij echt zeker weet dat het er niet meer in zit voor jullie samen dan is het misschien wel het beste zo. Maar misschien zolang je toch nog samen in 1 huis leeft, kun je nog aankijken of Dennis zich nu echt aan kan passen....maar goed, jij weet het zelf het beste en moet doen waar jij je het beste bij voelt. Heel veel sterkte nogmaals. Zaph: mooi dat het vandaag aardig opschiet. Jil dr kamer houden jullie verder gewoon wit? Wel zo handig dat Jill nu ff bij oma kan spelen. Over een maandje wel alles klaar dus, mooi op tijd dan. Kan je in het voorjaar en zomer lekker rustig aan doen. Jayna liep net in dr blote billen door huis.....wilde ze ineens op de pot zitten, na een kwartier zitten kwam er nog niks. Nu is ze zichzelf weer aan t aankleden, broek achterstevorenen zakt half af...haha .....Maar luier wil ze nu niet om....nah ja.....zal wel mis gaan maar we zien t wel.Misschien dat ze er dan es een keer vies van wordt... xxx
Bijzonder is dat dan weer he Zaph, als je mannetje de kleine dan ook kan voelen. Wordt het ook allemaal wat echter voor hem. En Jill vind het dus maar niks dat geschop van Freek...haha... Is soms zo moeilijk voor ze te bergrijpen, Jayna vraagt nu nog wel eens of er een zusje in mijn buik zit
Nou Sem, hoop dat jullie straks ook een poepwas kunnen draaien Wij dus wel vanmorgen Toch verder maar de luier aan gedaan vandaag Hij had zelf dus niet eens in de gaten dat de poep onder zn broek vandaan kwam!
Trena: ik duim voor je dat het vanaf nu echt de betere kant op gaat. Sterkte en een dikke knuf. Charissa: ik sluit me aan bij wat Sem net zegt. Dat uit elkaar groeien herken ik trouwens wel, maar naar elkaar toe groeien is zoals je zelf denkt niet meer mogelijk? Heel veel sterkte ermee en ook voor jou een dikke knuf. Zaph: schiet dus lekker op bij jullie, goed bezig! Hier vanmorgen ook een mooie lucht, kreeg echt weer lentekriebels! Ben ineens actief gaan opruimen, stofzuigen en gaatjes vullen in huis