Goedemiddag meiden, Monique: Leuke foto's van kyllian. Wat zou je met zijn haar willen doen dan? Tis toch best kort en hij heeft krullen, zonde om te laten knippen dus. Maar goed dat vind ik hoor. Zap: Jullie dus ook al druk bezig met de bovenverdieping. Ik vind die troep ook altijd heel irritant zeg. Ben altijd blij als het klaar is en dat we dan kunnen opruimen en schoonmaken. En John voor het eerst de kleine Freekie gevoeld. Bijzonder is dat weer zeg. Ik was vandaag bij mijn stiefzus, want haar zoontje werd 1 jaar en ze vierde het in het restaurant wat ze hebben en er kwam een man binnen en dat was echt net John zeg. Ik moest even goed kijken of dat ie het was...hahahahaha Sem: Jullie weer lekker gezwommen vandaag. Heerlijk hoor. En idd hier heeft ook het zonnetje geschenen maar is nu weer weg...helaas. En Faya is dus aan het wennen met de kv. Gaat goed als ik zo lees. Simone: Ik vind het wel vervelend voor jullie hoor. Ik hoop voor jou dat je dan snel wat anders kunt vinden. Heb je inmiddels ook je familie ingelicht? Lijkt mij wel zwaar als je allebei nog in hetzelfde huis woont. Sterkte ermee. Trena: Fijn om weer wat van je te horen. Ik zou zeggen doe lekker rustig aan en dat forummen komt echt wel weer een keer. Sterkte! Lin: Jullie hebben het dus gezellig gehad bij je schoonouders. Kan mij wel voorstellen dat je schoonmoeder er doorheen zit. Er zal best veel op haar af komen nu. En nog lekker gewinkeld voor Jaime. Skinny jeans zijn ook heel leuk. Ik heb ze ook weleens zien hangen voor Daynah maar bij haar is het echt geen skinny jeans meer...haahahahahha veel te wijd zit het. Verder weet ik het ff niet meer. Daynah haar kamertje is geschilderd. Alleen nog een beetje bijwerken. Nemo is dus helemaal weg. Woensdagavond willen we het nieuwe bedje gaan halen. Ik doe gelijk een grote 90/200. Ik vind het nu al een ander gezicht haar kamertje. Het baby is eraf zeg maar. Daynah vind het ook wel mooi. Toen ze het zag zei ze oooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi.....hahahahahahahaha en Nemo weg zei ze..... Als het helemaal af is maak ik wel een foto. Vandaag naar een kinderfeestje geweest. Zoontje van mijn stiefzus werd 1 jaar. Daynah heeft zich weer lekker kunnen vermaken met de kindjes.Ze was wel een van de jongste, behalve dan het zoontje van mijn stiefzus. Maar zo zie je dat grote kindjes toch echt voorbeelden zijn. Daynah wilt alles na doen, ook al kan ze het nog niet....... Nu ligt ze alweer een uurtje op bed. Ze was helemaal op. Ga er wel zo wakker makken anders hebben we vanavond een probleem. Ga nog ff relaxen. Weekend is alweer voorbij......bleghhhhh. Morgen weer aan het werk. lfs Kelly
Kelly: vind het wel grappig om te zien hoe ze alle grote kindjes na willen doen Ben benieuwd hoe Daynah dr kamertje geworden is, wet eigenlijk ook niet hoe het daarvoor was. Met Kyllians haar kan gewoon niets. We kammen het en klaar. Af en toe gel erin. Maar zou het idd wel wat langer willen hebben, alleen weet niet of hij het haartype daarvoor heeft. Dacht meer naar de kapper te gaan om model in te knippen, maar denk eigenlijk ook dat het gewoon bijpunten wordt en dat kan ik net zo goed zelf doen dan.
AM je mag het iig nog wel kammen. hier wordt ze best vaka heeeeel boos als ik wil kammen. En dan met al de kruinen en krullen. Het boeit me ook niet meer..haha. Oh oh in zn broek gepoept zonder dat ie het door had. Nou ja als ze ergens mee bezig zijn vergeten ze het vaak heh. Kel spam ff de kamer van Daynah! En vond ze het niet erg dat Nemo weg was? Of heb je ook een nieuwe schildering? Semmi lekker gezwommen dus! Wel knap dat ze zelf haar broek aan kan doen zeg! Hier lukt dat echt niet hoor. En wat je zegt dan wordt het vies, is zo opgeruimd hoor. Robine lekker dat je zo opschiet. Ik vind een maand voor alleen in weekend klussen nog best snel hoor. Idd jammer van de regen. Het was vanochtend heeeerlijk buiten. Charissa pfff lijkt me erg moeilijk hoor. En jullie hebben dus ook nog een koophuis. Lastig. Kan hij je uitkopen of moeten jullie dan echt verkopen? Lijkt me erg moeilijk nog met zn twee in 1 huis. Was de verjaardag wel gezellig? Fajah oh gelukkig voel je je iets beter. Wat de anderen zeggen doe maar rustig aan hoor. wij blijven wel. Op hoeveel weken zit je nu? Hier vanochtend de tuin gesnoeid. Oude plantjes weggehaald. Jaime hielp mee. Zo lief. Ook weer met water aan de slag natuurlijk en fietsen (voor zover dat in onze tuin kan) door de tuin. Daarna even naar het tuincentrum geweest. Lekker veel van die bollen gehaald, hyacinten, narcissen etc voor in de tuin. Nog een mooie amaryllis. Afijn kwamen natuurlijk ook langs de konijnen. Jaime vond ze zo leuk en er waren net ook mensen die twee kleintjtes hadden gekocht. Daarna door naar de vissen. Zegt Chiel ineens oh zullen we anders vis kopen voor Jaime. Jaime JAAAAAAAA. Zo gezegd zo gedaan. Het porumt voor geen meter in huis..hahah Maar het is wel grappig. Het zijn drie vissen. Twee grote die ene is dan zwart en ander oranje met Mega grote bolle ogen echt niet normaal. En nog een kleintje met zwart wit en oranje. Nou wij gaan ff koken. Kom vanavond ws nog wel ff langs. lfs
Hoi allemaal, Zo Zaph is klaar met klussen, ik til vanaf nu niks meer. Kan niet meer lopen van de rug en buikpijn. Toch iets teveel getild, maar....................Jill dr oude kamer is helemaal af voor de baby. Dwz laminaat ligt keurig, alle muurtjes en plafond weer gewit, nieuwe plintjes rondom en de meubels weer terug op hun plaats(alleen beetje andere plekjes). Hoef alleen straks Jill eruit te halen en alle asseccoires van Jill te verwijderen en helemaal nieuw wit/blauw te maken t Is nu wel heel wit in die kamer, wij houden er wel van zal binnenkort spammen als alles af is. En toen ging Jill vanavond in bad en riep ze mama poepie, eigenlijk bedoelt ze dan altijd dat ze in bad geplast heeft, maar vanavond meende ze t. Ik dus na een minuutje of 4 weer kijken dreven er mega bolussen in de badkuip. Gadverdamme. Werd ff niet goed. Hebben met t schepnetje van de vis beneden de drollen eruit gevist en door de plee gespoeld, maar ze gaf t dus vanavond wel goed aan. Domme ouders zijn we ook dat we t negeerde he. Ow wat was dat goor zeg. Brrrr. Lin: Hahaha jullie ook aan de visjes. Die bolle ogen vissen zijn cool he. Wel heel kwetsbaar. Ze liggen zo op hun rug. Wij begonnen 2 jr geleden met 4 visjes we hebben er nu nog 1. Scheelt wel met schoonmaken, hoeft nu nog maar een of twee keer per maand, bij 3 visjes toch wel wekelijks hoor om t een beetje mooi te houden. Wel leuk voor Jaime. En lekker bolletjes geplant, heerlijk. Ga t binnenkort ook weer doen en weer vioolbakken aan de balkons, laat de lente maar komen nu. Kel: John in t restaurant?! Ik weet van niks. Leuk dat Daynah dr kamertje geverfd is. Ben benieuwd naar t eindresultaat. Schattig lampje trouwens van dat lieveheerstbeestje. Word vast een gezellig kamertje. Sem: En heeft Jayna t nog droog gehouden? Ennuh echt veel van baby's in buik en uit buik en broertje en zusje snappen ze echt nog niet he. Ze zijn echt nog te klein om dingen te bevatten. Fijn trouwens dat Faya de kv goed dronk! Hopelijk blijft t zo en kun je snel weer aan de roseetjes als de bv stopt. AM: Lekker zeg die Kyllian met zn poepbroek doorlopen. Dat is nog viezer dan een luier he. Snap de mensen vroeger ook niet met uitwasbare luiers. Moest je dus altijd eerst drollen scheppen en dan pas uitwassen. Gedverdemme. Weet niet of je een model in zn haartje kan laten knippen. Misschien moet je t gewoon ff lang laten groeien en kijken hoe t valt en dan laten knippen. Ben nog niet zo thuis in de jongenskoppies Simone": Ik heb echt met je te doen. Je klinkt wel heel resoluut mbt jullie relatie. Niet leuk allemaal hoor. Maar voor jou is de liefde wel over geloof ik of niet? Arme jongens, die zijn ook nog maar zo klein. Hoop echt dat jullie er toch samen uitkomen en weer een gelukkig gezinnetje kunnen vormen. Sterkte anyway. Ik ga mn bed opzoeken. John is nog tennissen, is over kwartiertje thuis. Tot morgen allemaal Liefs
Hoi hoi, Charissa, jeetje wat ellendig zeg... veel sterkte met het maken van moeilijke keuzes! Semmi: leuk dat Jayna zo genoten heeft met zwemmen. Fajah: mooi dat je ff lekker hebt kunnen bijslapen. Hopelijk gaat het nu alleen nog maar beter met je, knuffel! Robine, beter zeg dat er al 1 kamer af is. Als ze het eenmaal doorhebben gaan ze als een speer, niet waar? Fijn hoor! Leuk dat John hem ook gevoeld hebben, weer heel bijzonder is dat. Amy is vandaag voor het eerst boven de rivieren geweest, het beviel d'r goed . Verder ff niet veel tijd, net thuis en kids op bed. Moeten zelf nog ff wat eten.
Nou beentjes omhoog en een kop thee drinken Zaph! AM: ik zou Kyl z'n haar gewoon zelf nog ff knippen hoor, volgens mij heeft ie nog geen haar genoeg om er echt een model in te knippen of wel? Semmi, goed dat Faya de kv dronk! Heeft ze nu een fles met nutrix achter de kiezen? WE zetten hier maar ff de frietpan op, jammie jammie!
Goedenmorgen, Monqiue: o jeee....Kyllian in zn broek gepoept dus, en dus zelf ook net aan voelen komen. Misschien idd dan toch nog iets te vroeg, komt vanzelf joh Hier ook nog geen succes hoor, Jayna hield het de hele tijd wel op, maar vroeg later zelf om een luier Zaph: Nu maar ff lekker rustig aan dan meid. Lekker hoor dat het kamertje voor de baby nu klaar is. Straks de mooie nieuwe accesoires er in en Freek kan er heerlijk slapen...haha Jill badderen tussen de drollen...hihi....hadden papa en mama maar moeten luisteren hoor En idd.....ik kijk nu al uit naar de roseetjes die ik straks weer kan drinken, buiten in t zonnetje...mmm....Ga t rustig afbouwen. Komende maand nog 3 voedingen bv en daarna verder afbouwen, dan krijgt ze toch ook al vaste voeding. Brennie: ritje met Amy dus goed gegaan. Auto vol heb je dan he met 2 kids op pad. Wel gezellig he zo samen, kan alleen al genieten als ik op naar de achterbank kijk en mn meissie daar zo samen zie zitten Hebben de patatjes gister nog gesmaakt? Faya heeft gisteravond idd eerste fles met Nutrix ook helemaal leeg gedronken,joepiee! Kel: ben benieuwd naar Daynah dr kamertje straks, zo leuk he dan weer een echte meidenkamer. Wie weet kom ik m snel ff in t echt bewonderen. Len wil ook deze maand al een keer naar zn oma toe, dus als je thuis bent kan ik wel ff n bakkie komen doen Linda: leuk hoor de tuin straks in t voorjaar weer vol met mooie plantjes en bloemen. Krijg je echt zin om weer lekker buiten te kunnen zitten he. Jaime vind het wel leuk he om in de tuin te helpen. En vissen voor Jaime, heeft ze ze al een naam gegeven? Nemo 1,2 en 3?haha Hier alles prima, weinig nieuws eigenlijk.... Jayna heeft t gister een uur lang droog gehouden, maar daarna wou ze ook haar luier weer om, dus zonder resultaat. Ach, t komt vanzelf wel. Ga nu ff een bakje koffie drinken en een poepbroek verschonen, want Jayna stinkt....baaah! Liefs Sem
He meiden, Sem: ooooh lekker he straks weer naar buiten met lekker een roseetje erbij. Jayna dus een uur droog geweest en daarna weer een luier aan, ach ja, komt vanzelf toch. Brennie: jummie lekker de frietpan, die van ons is stuk, moeten ook maar eens een nieuwe kopen. Zap: jullie zijn flink druk zeg! Denk je wel goed aan jezelf en aan Freekie, niet te druk maken he! Nu ff weer tijd voor jezelf. Ben wel erg benieuwd naar het resultaat straks. Hihi die Jill, in bad gepoept, je had dr ff op de wc moeten zetten, had ze het vast op de wc gedaan. LIn: haha,visjes voor Jaime, die zwarte met die bolle ogen zijn cool! Lekker weer in de tuin aan het werk geweest, leuk weer allemaal bollen, staat altijd zo vrolijk. Kel: leuk voor Daynah ook een nieuwe meidenkamer! Ga je nog voor het ikea bed? Zal vast super staan, ben erg benieuwd naar t resultaat. AM: hahahaha, Kyllian waar de poep uit zn broek kwam, hahaha zie het al helemaal voor me. Simone: klinkt allemaal heftig hoor. Jammer dat jullie er waarschijnlijk niet samen uitkomen. Helemaal als het voor jou echt over is. Sterkte met je beslissingen. Verder weet ik het niet meer. Hier gaat het redelijk...voel me niet top, vind het echt zwaar worden. Heb zo weinig energie. Ben benieuwd volgende week naar mn bloeduitslag. Kijk er niet raar van op als mn hb behoorlijk laag is. Hier is ook de kamer voor beeb gewit, alle oranje is weg. Deze week gaan we de muur appeltjesgroen maken en weer leuk aankleden met accesoires. Ook de kasten kunnen weer worden ingepakt, alle nog goede rompertjes en neutrale kleertjes zijn weer gewassen en gestreken. Ben het eigenlijk ook helemaal zat het zwanger zijn, pfffff, voel me wel een klaagmuts maar heb het gewoon gehad, wil mn eigen lichaam terug. Nog 9 werkdagen, joepie en dan lekker verlof! Ik ga ff met Lieke kleuren. Tot later, Liefs Sap
Goeiemiddag! Ooh ooh sap wat herken ik mezelf in jouw uitspraken, ik was het ook zoo zat op een gegeven moment. Je kan zo weinig meer doen en je wilt idd gewoon je eigen lichaam terug... ...dikke knuffel voor jouw! Nog ff en dan is jullie wondertje er! Kleuren en kleien deed ik zoveel met Milou op het eind, hoefde ik tenminste alleen maar te zitten aan tafel Klinkt erg vrolijk, appeltjesgroen Sem: Faya krijgt vaste voeding vanaf een half jaar? Gaan wij ook doen met Amy, alles uitsluiten mbt allergie Jayna alles opgehouden voor d'r luier Rose'tjes.....hmmm ff maar niet meer voor mij ! Kan me voorstellen dat je er echt naar uitkijkt! Jullie rijden nu niet vaak meer naar Capelle heh? Voorheen natuurlijk veel vaker ivm vader van Len. Het stond idd erg leuk op de achterbank Hier weer een lekkere nacht gehad. Milou vanochtend zelf naar het kdv gebracht met Amy want gerard ging fietsen naar zijn werk 14 km..ik weet niet wat hem bezielt maar ik vind het erg knap van hem! Hoop dat ie het volhoudt....is goed voor hem..en ik heb de auto Amy zometeen ff badderen en straks om half 4 spiraaltje laten zetten..brrr....
Goedemiddag allemaal, Sap: Kan best hoor dat je hb te laag is. Wat duurt dat dan lang voor je bloeduitslag er is. Ik had hem dezelfde dag toen bij Daynah. Krijg je ijzertabletten en dan voel je je snel alweer wat beter. En de kamer van de beeb is dus ook alweer gewit. Appeltjesgroen is erg leuk. Ben benieuwd naar het resultaat. Heerlijk vooruitzicht toch nog 9 werkdagen werken. Heerlijk hoor. Maar doe je lekker rustig aan? Sem: Natuurlijk mag je ook eerder komen. Laat het maar weten dan zeg ik wel of ik wel of niet kan. Ik laat Daynah ook weleens zonder luier lopen, maar ook zij vraagt dan om een luier op een gegeven moment. Ik denk dat ze er nog niet klaar voor is. Komt vanzelf wel. Brennie: En hebben de frietjes nog lekker gesmaakt. Zap: Denk je om je buikje. Niet teveel sjouwen hoor als het niet meer gaat. En Jill zwemde tussen haar poepie....hahahahahaha. Is hier ook weleens gebeurd hoor. Lin: Nee hoor Daynah vindt het niet erg van die muurschildering. Ze stond alleen raar te kijken en zegt nu alleen mooie kamer......hahahahahahaa En de tuin is dus weer lekker een beetje opgeknapt. Vandaag is het ook zulk lekker weer. Jammer dat we aan het werk zijn. Ik ga ff eten en dan weer aan het werk. Lfs Kelly
Lieve Sap, kan me voorstellen dat je het ook zo langzamerhand zat wordt hoor. Hopelijk voel je je die laatste weken als je verlof hebt nog wat beter.Leuk appeltjes groen, kan voor beide geslachten, hadden wij bij Jayna ook gedaan en Faya ook nog steeds grotendeels. Doe maar lekker rustig aan meid. Hopelijk is je HB niet al te laag, kun je je zo slap door voelen. Anders ff floradix ( geloof dat t zo heet ) halen, knapte ik toen wel wat van op. Hoe gaat het verder met Lieke? Is ze een beetje lief voor mama?
Brennie: wij beginnen idd ook met 6 maanden pas met vaste voeding ivm allergieen. Knap zeg van Gerard dat ie op zn fiets naar t werk is...ben benieuwd of t m ook goed bevallen is. Wij komen idd minder vaak in de buurt van Capelle. Mijn schoonmoeder woont nu in Veenendaal. Lenhard's oma woont in Capelle en broers in Krimpen aan de Lek, dus zo af en toe gaan we die kant nog wel op. Kel: ik laat t je wel ff weten als ik weer in de buurt ben. Werkse nog vandaag...nog een halve dag en de eerste dag zit er alweer op voor jou Hier net lekker tosti's gegeten samen met Jayna. Daar smult ze altijd van....en ik ook...haha Ga dr nu op bed leggen.Faya slaapt al, dus zo ff rust in huis. tot later liefs Sem
Brennie: knap hoor van Gerard, 14 km fietsen, hij liever dan ik . Oh jee, over 20 minuten krijg je je spiraaltje, hoop voor je dat het meevalt. Sem: jummie tosties, zijn wij hier ook dol op! Met Lieke gaat het prima hoor, ze is wel lief voor mama en erg druk met de baby. Ze beseft het allemaal erg goed. Floradix ken ik idd van na de ks van Lieke. Blegghhh wat is dat vies zeg! Kel: voor jou zit de maandag er weer bijna op! Ik kan de bloeduitstag denk ik zo opvragen bij de vk, die zal zeker binnen zijn, maar ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat wanneer mijn hb erg laag is, ze me wel even bellen. Ik ben denk ik gewoon moe,haha. Oh en meiden, deze beeb is zo onwijs druk, lijkt wel of hij 24/7 wakker is. En schoppen, jeetje, niet te geloven. Denk ook dat de beeb nog steeds goed ligt, buik voelt bovenin lekker zacht terwijl ik bij Lieke heel duidelijk haar bolletje kon voelen. Spannend. Ik ga Lieke ff uit bed halen! Laterzzz Sap
Goodevening, Zo de kop is er weer af. Nog 2 dagen werken en dan weer weekend Erg heh dat ik zo denk Sap: Oow het is dus een klein druktemakertje in je buik. Ik blijf bij een meid hoor. Het komt allemaal zo dichtbij ook. Ik hoop dat de beeb zo blijft liggen dan en dat ook jij een natuurlijk bevalling mag ervaren......alhoewel een ks wel erg lekker is lijkt mij En ja het wordt het bedje wat Lieke ook heeft. Orgineel heh Ik vind hem ook zo leuk. Ben benieuwd als het dadelijk af is hoe het staat. Sem: Daynah kan ook zo genieten van een tosti. Heb ik van het weekend weer gemaakt en dan zeg ik zullen we een tosti gaan maken dan is het jaaaaaaaaaaaa tosti...hahahahahhaha. Ik vind ze zelf ook erg lekker. Brennie: Voor jullie dus een goede nacht geweest. En hoe is het gegaan met het spiraaltje. Deed het erg pijn of niet. En Gerard 14 km fietsen naar zijn werk. Ik doe dat hem niet na hoor. Knap van hem. En als het nou heel hard regent gaat ie dan ook? Of wordt het een mooi weer fietser? Ik ga zo ff op de Wii fit. Ik heb al heel de dag hoofdpijn en is gelukkig nu aan het zakken, dus ga nu maar even sportief weer eens zijn. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Goeiemorgen, Wat een rust hier Kelly, jij bent alweer aan de 2e dagje werken begonnen voor deze week, bijna op de helft alweer voor deze week. Sappie, hoop voor je dat de beeb goed blijft liggen, maak je dat ook een keer mee Maar zoals je zegt...als je geen bolletje voelt bovenin zal het wel goed liggen. Ik voelde dat ook heel goed bij milou (ze draaide gelukkig in week 36). Dat belooft nog wat als ie nu al zo druk is Semmi: lekker zeg tosti's! Vindt Jayna kaas ook zo lekker? Milou is een echte kaaskop Wordt Jayna nog vroeg wakker 's ochtends of is het al wat later dan 6 uur? En Faya...hoelaat wordt zij meestal wakker? Heeft Faya ook last van berg? En zo ja...wat doe jij eraan? Nou het spiraaltje kon niet geplaatst worden bij mij, heb ik weer Baarmoedermond lag te ver naar achter en ze had er geen goed zicht op Dus wel alle instrumenten al in gebruik en als puntje bij paaltje komt, wordt er niets gedaan. Bah...ik baal er goed van! Nu een afspraak bij de Gyn maken. Moet ik zelf voor bellen en ik heb daar dus echt geen zin in! Grrrr..dacht ik er vanaf te zijn. Gerard kwam gister voldaan thuis Hij had wel erg pijn aan z'n kont dus vandaag is ie met de auto. Rustig maar even opbouwen Gelukkig vond ie het wel te doen dus zal het best vaker gaan doen. Toen ik gister Milou ging op halen op het kdv, kwam ik binnen en zaten ze allemaal aan tafel ranja te drinken. Milou big smile...zegt ze helemaal blij....'MIJN MAMAAAA!' nou dat doet een moeder goed En dan gaat ze ff laten zien wat ze wel niet allemaal kan daar...zelf luier pakken en de leidster helpen, haha.
Brennie :Balen zeg van dat spiraal,denk je ervanaf te zijn,heb je dat weer. Zap:Ben benieuwd naar het resultaat van het kamertje. Enne niet meer teveel tillen he? Sap:Nog even volhouden,het duurt nu niet lang meer voor je gaat bevallen.Wat is het toch eigenlijk snel gegaan he. Wou dat het bij mij een beetje sneller ging Simone;Stertke met je beslissing,lijkt me moeilijk een keuze te maken.Ook met 2 kleine kindjes.Knuffel voor jou.XXX Hier gister weer beroerde dag,lag er om half 8 al in. Weer flink overgegeven.Een mens raakt eraan gewend op den duur. Maar leuk is anders. Kon ik de tijd maar een aantal weekjes doordraaien. Maar zit in ieder geval toch al op 9 weken. Einde vd misselijkheid is in zicht (als het zo gaat al de vorige keren tenminste)
Afwasmachine doet het niet meer. Kan niet vinden wat het probleem is, heb alles wat ik los kon schroeven al los gehad maar niets te vinden.:x Irritant! He balen Brennie, lig je daar...en nog geen spiraal. Gewoon bellen die gyn, als je 'm eenmaal hebt ben je er blij mee. Trena: week 9! Nog even volhouden meid. Brrrr, weet niet of ik nog wel een keer durf hoor, zie er zo tegenop. Sappie: spannend, waarschijnlijk dus geen ks als ze goed blijft liggen. Kelly: Daynah blij met haar nieuwe kamertje dus. Robine: ieuw, Jill in bad gepoept. Wel grappig dat ze het zelf al zei, ze heeft het dus heel goed door. Monique: Kyllian poep uit de broek, hahaha, dat zou Bastian ook kunnen overkomen. Ik wacht nog even het goede moment af met zinderlijkheidstraining. Hij is net met nieuwe dingen bezig dus kan best zijn dat dat ineens heel snel gaat straks. Charissa: tja, als het voor jou echt over is dan houdt het op. Erg hoor, hoop dat jullie er toch samen uitkomen op een of andere manier. Sens: haha vissen. Vind Jaime ze leuk? Hier alles z'n gangetje. Bastian is wel in een nieuwe fase want hij kan ineens tellen, kent kleuren, durft van de glijbaan in het zwembad (kopje onder), wil zijn Nijntjeschoenen aan (die hij 3 maanden lang weigerde te dragen) en leert minstens 10 nieuwe woorden per dag.
Ff senl werk thuis vandaag. Hele dag aan het lezen al. Nu ff pauze. Panda oh is het een inbouw afwasser? Hoop dat je hem nog kunt fixen. Papa vindt de vissen volgens mij nog leuker dan Jaime.... Fajah nog even volhouden en dan voel je je weer beter. Wel enorm balen dat je je nu al zolang zo rot voelt. Je zal wel weinig aankomen. Brennied grrr die dokters ook. Was dit al pijnlijk of viel dat mee? hihi mijn mama..herkenbaar. Jaime zegt het ook tegen mensen op straat...mijn mama of mijn oma...haha. Kel nog 1,5 dag werken . Hoe ging het op de fit? Welk spel doe je dan altijd? Sap al wat gehoord van je bloed? En druk beebje dus...hmmzz nou nog even volhouden! Nog 9 weekjes! Sem oh lekker een tosti je brengt me op een idee. Vader van chiel ging weer niet goed afgelopen zaterdagnacht. Kon niet plassen...Met catheter leeglaten lopen. Het wordt wel steeds meer opeenstapeling van dingetjes hoor.. Ik ga weer werken! Doegie
Panda:Vaatwasser kapot en je gaat er zelf aan zitten schroeven hahah,hoop dat het probleem gauw is opgelost. Sens:Wat erg voor je schoonvader,lijkt idd toch steeds vaker problemen te komen he nu.Hoop dat het niet achteruit gaat,maar dat zal wss toch gebeuren he?Leuk visjes.Wij hebben tijdje terug ook 2 visjes gekocht.Zijn al 3 keer nieuwe ingegaan omdat ze erg snel doodgaan. En ik kom nu nog niks bij nee.Weeg altijd 59 a 60 kilo.Nu dus maar 55 kg meer.Maar komt straks wel weer goed,als ik beter ben ga ik de schade inhalen Eerste wat ik doe is uit eten gaan hahahah. Wij gaan een Serre aan het huis zetten. Vanavond komt er iemand kijken/meten. Volledig glas.Geeft in de winter lekker warmte als je erin zit en als het zonnetje schijnt. En in de zomer reflecteerd het ofzo en houd het de warmte tegen. Dan hebben we extra ruimte als de beeb er strakjes is. Nu we een hoekbank hebben kunnen we de box ook nergens meer kwijt maar straks met die serre dus weer wel,heerlijk hoor zo´n extra ruimte erbij,ik kijk er al naar uit. Zal wss nog voor de zomer klaar zijn.
Brennie: boven de rivieren is het ook heel leuk! Hihi Gerard aan het fietsen geslagen. Wat lief he 'mijn mama' Zdegt Kyl ook als ik hm ophaal. Alles is hier trouwens de laatste tijd 'mijn' ipv 'ikke'. Mijn lepel, mijn bumba etc. Sappie: even een knuffel voor je! Een 2e zwangerschap lijkt me ook wel anders en zwaarder met al een kind erbij. Hoop dat de weken een btje opschieten voor je. Van oranje naar appeltjesgroen Klinkt leuk. Heb pas nog een appeltjesgroene tummytub weggedaan.. Floradix is idd ranzig. Moest ik ook tijdens mn zwangerschap omdat mn HB te laag was...nou kon het echt niet dus niet gedaan. Zelfs mengen met Jus d' orange hielp niet. Zaphra: spam jij maar eens al jullie verbouwingen! Geen last meer gekregen van het tillen? Kelly: jij niet ziek geworden? Trena: mooi zeg een serre erbij. Dat stukje tuin kunnen jullie wel missen 9 weken alweer, hoop dat het echt weer snel beter gaat. Panda: hihi Bastian helemaal veranderd, leuk. Past hij zn schoenen nog wel na die 3 maanden Sens: Wat vervelend zeg dat je schoonvader niet meer kon plassen en steeds meer 'kwalen' krijgt. Niet leuk om hm zo te moeten zien he. Sterkte... Wat lief dat Jaime visjes heeft gekregen of deed papa het stiekem voor zichzelf Wij zitten te denken om een konijntje te kopen, maar je bent natuurlijk wel afhankelijk dan in vakanties. Ben zelf toch ziek gebleven. Griep leek wel ff over te zijn, maar toen begon de keelpijn, het spugen, verkouden, ontstoken oog e.d. Zie er echt niet uit. Heb me gisteren dus maar ziek gemeld. Vandaag ook nog thuis. Hoop dat het morgen wel weer over is, want ben aan de beurt als hulpouder bij de psz. Niet dat ik dat zo leuk vind, maar vind het nooit leuk om dingen af te moeten zeggen. Vind het al knap van mezelf dat ik me op het werk ziek gemeld heb Kyllian is nu bij mn moeder en dr vriend. Djurre heeft mn auto daar achtergelaten zodat ze evt. nog met hm weg kunnen. Ze komen hm om half 5 weer brengen.