Fajah, oh mooi een serre en voor de zomer af..ben benieuwd. Rot dat je je zo voelt, hopen dat je snel 12 weekjes bent of had je bij Jelte en Yorben nog last van hierna? Am, bah naar dat je ziek bent maar wel goed dat je lekker thuis bent gebleven en nu maar opknappen he. Beterschap! Zaphra, doe je wel voorzichtig, is niet goed hoor zo tillen maar herken het wel...dan wil je het graag af hebben. Jullie zijn druk bezig, erg leuk alles geblokt, hier ook de kamers die stijl. Kelly, de maandag weer doorgekomen, en hoe is het met je hoofdpijn? Sappie, wow jij nog paar daagjes werken. Hopen dat je natuurlijk mag bevallen en je beeb nog goed ligt. Spannend hoor. Mirjam, balen jullie vaatwasser kapot. Heb je er al iemand bij gehad? Semmi, hoe gaat het met hardlopen? Jullie weekend gezwommen, willen wij ook nog steeds doen. We hebben hier veel gepraat, dennis is nog naar mijn moeder en man geweest om ff zijn hart te luchten, hij praat heel moeilijk en met mijn moeder zijn man kan hij dat goed en die bood het aan. Weet niet waar ik de energie en hoop vandaan moet halen maar we willen het nog 1 keer samen proberen, intensief relatietherapie en allebei veel veranderen en belangerijkste praten en gek met elkaar zijn en het samen doen. Ik heb er een hard hoofd in maar het is gewoon zo moeilijk als je kids hebt. Dan pakt je niet zo je boeltje en ga verder met je leven. Maar we proberen alles eruit te halen en als dit niet lukt gaan we echt uit elkaar. Ik moet wel zeggen dat ik nu een terugval heb, met mijn angsten ging het super/geen last van maar ben dood en doodop, het heeft me zoveel energie gekost, mijn lichaam doet van boven tot aan mijn tenen zeer, sorry voor mijn geklaag. Ik was vanmorgen aan het stofzuigen en halverwege kon ik gewoon niet meer...moest gewoon stoppen want kreeg mijn armen niet meer omhoog. Moet gewoon tijd voor mezelf hebben en de rust weer terug vinden maar dat heeft ook weer tijd nodig. Morgen naar de psycholoog, wel prettig en ben er ook aan toe. Nou ga ook ff uurtje liggen, kids slapen heerlijk. Tot later (sorry voor mijn geklaag en voor het lange verhaal)
Charissa, wat goed! Dat je het toch nog een kans wilt geven bedoel ik. Knap van je. Wel heel rot dat je zo moe bent, je klinkt helemaal op. Misschien eerst wat tijd voor jezelf nemen voordat je je intensief in je relatie stort? Kids naar je ouders ofzo en een paar dagen slapen? Monique: beterschap! Toch nog ziek gebleven dus. Word maar gauw weer beter. Ja schoenen passen nog, waren wat te groot en zijn voeten zijn niet echt gegroeid. Haha Trena, straks weer uit eten. Gelijk heb je! Heerlijk he als alles weer normaal smaakt. Lijkt me heel fijn zo'n serre! Als onze tuin wat groter zou zijn zou ik dat ook willen. Sens: niet goed he, met Chiel z'n vader. Dacht al wel dat papa de vissen leuker vindt dan Jaime. Is niet gelukt met de afwachine. Is idd inbouw, extra lastig. Moet er maar iemand bijhalen. :x
Fijn charissa dat jullie het toch nog gaan proberen, hoop dat jullie laatste kans jullie dichter bij elkaar brengt. En vooral met kinderen is dat toch zeker de moeite waard...zoals panda zegt, ff tijd voor jezelf nemen. Kids laten logeren en bijslapen, even een frisse start voor jezelf en voor Dennis. Heel veel sterkte! Heb echt met je te doen! AM: ajee...ook al ziek en goed ziek zo te lezen, heel veel beterschap! Ach makkelijk toch als je niet hoeft op te draven als hulpouder, je hebt een goeie smoes iig Fajah: lekker hoor zo'n serre...in het voorjaar al lekker warm daar En lekker veel ruimte voor de kinderen. Alweer 9 weken, gaat hard ook bij jouw! Hopelijk voel je je snel beter! Sens: geen files vandaag voor jouw dus Vervelend dat je schoonpa steeds meer kwaaltjes krijgt, tja is niet tegen te houden denk ik Panda, nu dus met de hand afwassen ach misschien helpt bastian ff mee! Hij heeft dus een mega-sprong gemaakt, leuk hoor dat ie steeds meer kan en wil. Kleuren kent Milou ook..alleen kan ze de r niet zeggen. En rood is dus bloot Terwijl als we vragen om alleen de r te zeggen, zegt ze het wel maar in combinaties niet. Is ook wel erg lastig. Hier een poetsdagje..boven alles gepoetst, gezogen en gedweild. Wilde ff gaan wandelen maar de bak ligt nog in de auto. Tis weer flessentijd. Madame ligt nu in de schommelstoel, dat vindt ze toch fijn. Is ze altijd stil in. Dus errug handig voor ons Als ze miemelt, parkeren we d'r mooi daarin. Oja nog ff leuke foto spammen..eerst Milou en dan Amy evenoud en dezelfde kleren aan
Brennied, ze lijken wel iets op elkaar maar ook weer niet, grappig hoor en lief Miriam, wat balen van je vaatwasser. Is wel een goed idee, ff de kids naar mijn moeder..moet er maar ff met Dennis over hebben. Net alweer janken bah, zag de dvd van Vakantie Turkije van ons tweetjes (die dingen kom je nu dan ineens tegen he) als ik terugkijk hoe verliefd we waren daar en gelukkig kijken.. Dennis zegt dat het gevoel er nog wel is en terug komt...ik hoop het. Zo ga ff koken, kids zijn lekker tv aan het kijken.
Charissa, als zo'n dvd je nog wat doet dan is er nog wel hoop denk ik. Sterkte, vind het heel naar voor je. Brennie: allebei schatjes Ze lijken inderdaad toch wel op elkaar als je ze zo ziet. Bastian kan ook een heleboel letters nog niet goed uitsprekn hoor, zoals de r. Sinds kort kan hij de g dus hij zegt nu telkens daGGG, haha. Ga 'm even in bad stoppen.
Jeetje Brennie wat lijken die twee op elkaar zeg! Kun je van Jayna en Faya niet zeggen maar van Milou en Amy des te meer. Echt lieve foto's Simone: Heel veel sterkte de komende tijd met jullie relatie. Ik hoop echt dat jullie er nog samen uitkomen. Neem de tijd voor alles en praat de dingen goed uit. Je hebt niet voor niks 2 kindjes samen, dan moet er echt nog iets zijn tussen jullie. Mirjam: Balen van de vaatwasser. Wat een gemis is dat dan ineens he?! Je raakt echt gewend aan die apparaten. Am: Heel veel beterschap voor je gewenst. Dus toch doorgezet met ziek worden, balen hoor. Hopelijk voel je je gauw weer beter. En wat moet je doen als hulpouder? Wij kennen dat hier niet. Trena: Wordt vast mooi die serre aan jullie huisje! En lekker extra ruimte strakkies erbij. Hopelijk is je misselijkheid snel over. Linda: Heb met je schoonvader te doen. Arme man. Zielig he om iemand zo achteruit te zien gaan. Leven de visjes nog? Sap: t Lijkt bijna of je je verheugt op een natuurlijke bevalling! Hahahah, je moet t ook wel een keer meemaken he. Ik duim voor mezelf op een stuitbaby, ks en hopla zo eruit.Moet er dus echt nog niet aan denken, word al zenuwachtig van de gedachten aan de bevalling. Grrrr Eet ff wat meer appelstroop op je broodjes. Dat is goed voor jou en de beeb! Zit ook ijzer in he. Kel: Ik tel net als jij altijd de werkdagen af hoor, is niet erg. En dat terwijl we hier maar 2 dgn hoeven hahaha. Snap je gevoel. Daynah helemaal happy met dr kamertje dus. Wanneer ga je t bedje kopen? En neem je dr nog iets van een nachtkastje oid bij? Sem: Hie gaat t met t hardlopen? Hoe je t al 10 minuten achter elkaar vol? Ben benieuwd. En ren je altijd in een groepje of alleen met je mp3? Ik vind t laatste altijd t meest handige, muziekje op en gaan. Hoe is t met Lydia? Hier alles zn gangetje. Komende weekend is de laminaatvloer hopelijk af op de bovenetage. De mannen hebben 2 volledige dagen voor nog 2 slaapkamers en de gang. Schilderen van de muren en klaar. Zou fijn zijn. Verder vandaag weer gewerkt, begin t ook zwaarder te krijgen, maar nog geen lichamelijke klachten hoor, voornamelijk moe, moe moe. Kan continue wel slapen en kan ff niet meer tegen die drukke kids op school,pfffffffff.ADHD ers allemaal. Ga nu weer de studeerkamer verder uitmesten met John. Ladeblokjes naar beneden brengen en oude papieren weggooien. Bewaren jullie je bankafschriften nog!?!? Denk dat ik ze zo weg gooi, je kan toch alles op internet nalezen. Nou we gaan ff wat doen/ Laterz en tot morgen ws. Liefs
Good evening! Heb Jaime op tijd opgehaald van kdv. Samen lekker bloemkool, aardappelpuree en een worstje gemaakt. Ze ging vandaag op kdv weer keurig op de wc als de andere kindjes gaan. Hier thuis gaat ze nu ook op de wc met die verkleinbril...beter. Robine ja de visjes leven nog maar het water is wat gek van kleur. Kan dat al zo snel? Was eigenlijk gelijk maandag al... Let je wel beetje op jezelf. Het is niet niks wat je overdag doet en dat gesjouw... Panda oh balen dat het ook een inbouw is, altijd vervelend. Brennied wat lijken die meiden op elkaar zeg niet normaal. Het enige verschil is dat kwaliteit foto van Amy beter is (nieuwe camera gekocht intussen ). Oh en de bak nog in de auto...wij hebben dat hier wel eens met de buggy (zetten de auto van chiel in het weekend weg wnat is betaald parkeren heh a 18 euri per dag en er is maar 1 vergunning en die heb ik). Ligt die buggy nog in de auto van Chiel....errug irritant. Charissa wat goed om te horen dat jullie het nog een kans geven. Wat je zegt je hebt ook twee heerlijke mannetjes en het is hun papa. En je klaagt niet hoor! We luisteren toch altijd naar elkaar. Toch ook fijn dat je het dan kwijt kan. AM vervelend dat het zo lang duurt de griep.Kyl ook nog last gehad? Konijn is ook leuk en stonden we ook bij maar wat je zegt vakanties.... En ik hoorde van mn zusje (die werkt bij dierenarts) dat konijnen nog echt best vaak ziek zijn en je dus regelmatig bij de dierenarts zit...dat loopt op en daar heb ik geen zin in. Alleen al praktisch gezien...moet je weer met een dier naar de dierenarts, altijd weer passen en meten. Fajah jee je weegt niet vele meer dan. Zou idd maar straks de schade inhalen. Lekker gaan eten dan! En klinkt mooi een serre. Schuif je je terras in de tuin dan een stuk op of niet? Lijkt me wel veel werk. Hier verder zn gang. Ik zit alleen zo tegen de grens aan met het hele passen en meten gedoe. Altijd is het gehaast en gedoe terwijl dat nergens voor nodig is. Ik kan natuurlijk hier verder zoeken voor een baan maar dat is ook lastig, los van het feit dat ik gewoon een leuke baan heb en een flexibele werkgever (als Jaime ziek is, mag ik thuiswerken of gebeurd er iets dan kan ik gewoon zonder pardon weg). Chiel denkt soms ook over wat anders na, maar ja of dat dan in de buurt van A'dam is. Los van het hele praktische gedoe, ik vind het in Noord Holland gewoon fijner. Dichtbij mn vrienden, familie etc. De vader van Chiel was dus weer in zkh geweest. Ze weten niet hoe het kon dat hij niet kon plassen. Bij inbrengen van catheter was erg veel bloed ook gekomen. Ik had dat toen niet bij die ks dat ging vrij soepel. Maar ja het ding (ook buisje oid) wat er nog zit kan ook weer wat veroorzaken en die mocht dan weer tijdelijk maar ja dat kan dus niet weggehaald worden omdat die tumor er zit en dan de boel weer dichtdrukt...Nou ja wat ik vanmorgen schreef...het zijn steeds meer dingen heh. Vrijdag moesten ze weer naar het zkh. We horen dan wel weer verder. lfs
Oh en wat robine nog schreef...ik zou ook zo weer tekenen hoor voor een ks. Dan maar geen natuurlijke bevalling meegemaakt. T'is me zo goed bevallen...haha. Los daarvan zou ik nu als ik natuurlijk moet bevallen bang zijn dat er iets met het litteken in de baarmoeder gebeurd...brrrrr.
Lin: Heb je de accesoires goed afgepoeld voor gebruik in de kom? En gebruik hje grind op de bodem? Grind geeft troep. Ik heb alleen een zuurstofplantje, een ruine en een brug erin en helder water!
hoi hoi, Zap: Ben echt wel benieuwd als het dadelijk allemaal af is. Zal ongetwijfeld erg mooi zijn. Ik zou je bankafschriften lekker weggooien. Je kan geloof ik tot 16 maanden terug alles op internet teruglezen en anders kan je het toch wel opvragen bij je bank denk ik. Scheelt weer ruimte door al die afschriften weg te doen. We willen morgenavond het bedje gaan halen. Ik denk dat ik er nog geen nachtkastje bij gaat doen. Eerst even kijken hoe het bedje staat en dan zien we wel weer verder. Mirjam: Zo dat is balen van je vaatwasser. Ik zou echt niet zonder kunnen. Wij hebben ook een inbouw en ik hoop dat ie nog lang mee mag gaan, tenminste zo lang we er wonen iig. Simone: Idd lijkt mij ook een goed idee om de kids even weg te brengen. Mss een weekendje ofzo weg met zijn 2-en. Ik hoop dat jullie er echt uitkomen en mss zal Dennis er echt alles aan doen nu en dan moet jij er ook open voor staan. Sterkte ermee! Enne je zeurt niet hoor. Gooi het er lekker uit als je wilt praten. Brennie: Ik vind Milou en Amy echt wel op elkaar lijken zeg. En bij jou dus een poetsdagje geweest. Wel weer lekker als het klaar is. Het blijft alleen niet zo lang schoon, tenminste hier niet hoor. In de avond heb ik dan meestal al het idee dat het weer gedaan moet worden. Monique: Ik ben gelukkig niet ziek gewordne. Alleen hoofdpijn had ik. Heb ik de laatste tijd vaker last van. Irritant is dat. Maar jij toch ziek geworden, dat is wel balen. Ik hoop dat je morgen je weer wat beter voelt als je gaat helpen op de psz. En ik ben precies zo hoor ik meld mij ook echt niet snel ziek. Trena: Wat leuk een serre. Mijn schoonvader heeft dat ook, tis wel een onderhoud met schoonmaken maar het staat wel erg leuk. Lin: Hej Lin balen zeg van Chiel's vader. Het zijn iedere keer maar kleine dingetjes maar geen leuke dingen. Hier vandaag weer gewerkt. Morgenochtend ga ik naar mijn vriendin die vorige week is bevallen na 2,5 dag puffen . Wel weer leuk om naar zo'n kleintje te gaan kijken. Heb een leuk pakje gekocht, tenminste dat vind ik hoop dat zij het ook leuk vindt. Morgenavond willen we het bedje gaan halen voor Daynah, tenminste dat staat in de planning. Ik ga nu ff op de Wii fit. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
Nou....we lazen dat wel in de gebruiksaanwijzing, maar dachten nog wat een onzin komt zo uit de winkel . wij hebben een soort Koraal stuk (lekker kitsch) erin en ook zo'n brug of poortje waar ze onderdoor kunnen zwemmen. 2 echte planten en 1 nep (oranje).....En we hebben soort grind of steentje beetje glasachtig, zwart spul Maar ik moet het dus opnieuw schoonmaken dan dnek ik...pffff
Heb jij trouwens ook een stofzuiger voor dat aquarium? Ik vind dat die beesten wel enorm veel poepen zeg...wat een ranzigheid.
Charissa: toch fijn dat jullie het nog een (laatste) keer gaan proberen. Hoop echt dat jullie weer naar elkaar toe kunnen groeien. Wat de anderen al zeggen, ff rust nemen. Knuf. Brennie: ik vind de meiden wel op elkaar lijken! Had Milou als baby niet zovaak gezien eigenlijk. Panda: hier wordt de W uitgesproken als een J...opa Jim dus ipv Wim Robine: allemaal ADHD? Hebben ze dat van jou? Nou de mannen gaan het wel redden he! Alles straks weer lekker op orde. We moeten om de beurt met 2 hulpouders de Juf assisteren....uhmm kinderen in bedwang houden dus Morgen is de Juf jarig, heb met Kyl nog ff snel een tekening met stickers en lintjes gemaakt. Sens: jullie zijn het er dus nog niet over uit of jullie wel of niet gaan verhuizen? Of wil Chiel nog niet en jij wel? Nou ik heb echt een vreselijke bevalling gehad, maar zo toch echt weer een normale bevalling willen...tja waarom weet ik eigenlijk niet.. Had een nieuw achterzitje van Bobike op mn fiets gedaan, maar hij bleek niet te passen. Heb ik hm dus maar op een oude bagger-oma fiets van me gedaan, daar pastte hij wel. Zat net online te kijken en heb ws gewoon een verlengstuk nodig en dan past hij wel...ben weer opgelucht, baalde zo want het is nog een vrij nieuwe fiets. Morgen dus ff langs de fietsenwinkel. Zitten jullie kids al achterop? Heb verder nu vooral flinke keelpijn. Had niet meer het gevoel grie[ te hebben, maar net toch ff temp opgemeten en nog wel koorts.
Gelukig Kel jij niet ziek geworden, maar regelmatig hoofdpijn is ook irri. Leuk morgen het kleintje van je vriendin zien! Een vriendin van me ie vorige week vrijdaf uitgerekend was vroeg of ik morgenmiddag kwam...die is het echt helemaal zat. Moet ff kijken of ik wel beter ben, wil dr niet aansteken voor de bevalling
Am goed van die stoel. Zo zonde anders van je andere fiets. Ik moet ook echt een stoeltje halen. Jaime past al sinds vorige zomer niet goed in die kleine stoel. Dr benen zijn te lang. En nu hadden we laatst nog haar erin gezet en het zag er echt niet uit... Chiel wil niet verhuizen (of wel verhuizen maar niet naar a'veen of a'dam) ik wil wel. Kel spam je ff de kamer van Daynah ben benieuwd. Ikke wil ook kamer Jaime doen! Pakje zal je vriendin vast leuk vinden joh. Heb je Daynah al voorbereid dat ze een ander bed krijgt? En welk spel deed je nou op de fit?