Wat voor stoeltje hebben jullie dan Sens? Kyllian zn voetdingen zaten nog niet eens in de laagste stand. Hij zat wel wat klem, maar dan had ie ok een flinke winterjas aan, van de lente gaat het wel weer passen, maar misschien doe ik dan toch al een achterzitje..is makkelijker opstappen (maar wel ongezelliger).
Uhmm denk dat dat hier ook lastig wordt om uit te leggen Dan maar beiden een Nijntje he en met vakantie gaan ze bij hun broertje of zusje logeren
Ik ga trouwens het voorbeeld van Kel volgen en ff op de fit staan Ik weet nog niet wanneer Jaime naar ander bed gaat am. Je hebt haar kamer gezien toch? Is lastig een groter bed in te zetten. Ik dacht nog een kamer boven maar die trap wil ze niet zelf op dus zal ik haar altijd moeten tillen...weet niet of ik daar zin in heb.... Als ik vraag of ze een groot bed wil zegt ze ook nog NEE dat is mijn bed en gaat aan de spijlen hangen. Nou fijne avond allemaal..ik ga de wii aanslingeren!
Hoeft ook nu nog niet toch een ander bed. Tja kamertje is idd wel klein...zeg maar tegen Chiel dat hij toch echt moet verhuizen Suc6 met wii-en
AM: Ons achterzitje is al ruim een half jaar in gebruik denk ik. Gaat prima. Alleen minder gezellig. Ach straks weer een nieuwe zwitsalbol voor mn neus Lin: Jaja goed afspoelen die vissentroep. En die beesten moet je echt niet meerdere malen per dag voeren hoor, onze vis krijgt 2x per week eten. Is genoeg. Bij 3 visjes zou ik t om de dag doen en dan een klein beetje! Succes. Leuk he Heb je al spijt? Als die van ons de pijp uit is gaat er weer een plantje in de glazen kom hahaha.
Als het helemaal af is ga ik spammen. Ik doe meestal steppen, boksen of hardlopen op de Wii fit, maar ook schans springen, salom en dat pinquin spel vind ik wel grappig. Ach ben lekker bezig toch. Had nu alleen niet zo heel veel zin dus ben er maar even op geweest. Daynah zit al vanaf vorig jaar zomer achterop. Gaat prima hoor. Toen ze voorop zat vond ik het eng. Stom heh. Was bang dat ik ging vallen.
Nou dan moet Kyl toch ook maar naar een achterzitje Had net het voorzitje weer op mn fiets gedaan...en die voor achterop dus op mn oude oma fiets. Hoop dat ze die verlenger hier bij de fietsenwinkel hebben, kan ik alles weer gaan veranderen (erg fijn ahum).
Zo komt de serre er ongeveer uit te zien(foto 1),wel ander kleurtje en met 2 tuindeuren en 2 kiepramen. http://decoranda.be/classic.htm
Lin:Ja we gaan het terras dan een stukje verleggen,niet veel werk hoor,gewoon de oude tegels verplaatsen ,dat is alles. Am:Beterschap en slaap lekker. Ben zo blij dat de serre er dan toch eindelijk komt,wil dat al zo lang. Laat het maar gauw Mei zijn,dan gaan ze eraan beginnen wss.
Jayden zit nu nog voorop op de fiets maar toen ik zwanger was van Quinten heeft hij achterop al gezeten. Maar straks moet hij wel achterop als Quinten voorop kan maar het kan ook bijna niet meer...hij zit vast tegen het stuur aan. Net even lekker gezonnebankt met Dennis, kids waren bij mijn mam en toen we terugkwamen al lekker in bad geweest..ideaal. En ik ben verbrand..mijn kont, bovenbenen, het doet pijn Ik ga slapen..morgen weer werken. Trusten
Even snel en even reacties, probeer ik vanmiddag. Maar ben erg druk geweest, voornamelijk op het werk. Maar alles goed bij ons. Jesse is een kletskous en Marijn is snotje verkouden en enorm aan het hoesten. What else is new
Trena: Zien er mooi uit die Serre's, maar welke wordt het dan? Ik zie er meerdere. Krijg je gelijk een ruimere woonkamer dat is ook wel lekker en de tuin is groot genoeg dan nog. Simone: Auw verbrand op je kont doet echt zeer. Is het weer sinds een lange tijd dat jullie zijn gegaan? Werkse vandaag. Lydia: Marijn weer snotje verkouden dat is niet zo leuk en Jesse begint lekker te babbelen. Leuk is dat heh. Vanmorgen nadat ik Daynah op de psz heb gebracht, ben ik op kraamvisite geweest bij Isa. Wat is het toch weer leuk zo'n kleine beeb. Ze is zo anders dan haar eerste dochter. Deze huilt niet en hoor je amper. Haar eerste dochter heeft heel veel gehuild, dus dit vond ze ook wel weer wennen. Isa was vandaag voor het eerst aangekomen 20 gram, dus dat is mooi. Verder doet ze het hartstikke goed. Zelf kan mijn vriendin niet wachten om naar buiten te gaan en lekker te gaan shoppen. Kan mij wel voorstellen hoor als je vanaf week 26 in het zkh heb gelegen. Daynah heeft zich ook weer vermaakt op de psz. Haar vriendje, Quinten, was er ook vandaag, die komt dus nu ook op de woe, dan gaat hij 5 dagen naar de psz Dat is toch veel. Ik begrijp dat niet hoor dat ouders dat doen. Voor Daynah is het wel leuk, want ze vliegen elkaar echt in de armen als ze elkaar zien en dan lekker de boel op stelten zetten...hahahahahahahaha. Ze ligt nu lekker op bedje. Ze was sinds lange tijd vroeg wakker. 06.15 uur.....pffffff. Hoop dat het eenmalig was. Zometeen boodschappen halen en vanavond naar de Ikea voor het bedje. Hoop alleen dat het allemaal in de auto pas. Lfs Kelly
Trena: ziet er mooi uit die Serre! Iets leuks om naar uit te kijken Charissa: wat goed om samen te gaan zonnebanken Ff iets zonder kids. En iedereen straks maar denken hoe jij zo kan verbranden LIS: hihi Jesse aan de klets. Marijn weer snottie Kelly: wanneer mag je vriendin het ziekenhuis uit? Kan me heel goed voorstellen dat ze daar weg wilt, ik zou er knetter worden. Daynah een vriendje Ze vermaken zich iig Kyllian is ook weer naar de psz geweest en ik ook als hulpouder. De juf was jarig, dus gezongen, gedansd, muziek gemaakt...en lammetjes gemaakt. Volgende week gaan we naar een boerderij om lammetjes te kijken. Dacht ff zo'n verlengstuk voor fietsstoeltje te halen, is de fietsenwinkel in het dorp elke woensdag dicht. Naja wordt toch rotweer komende dagen he
heeej meiden, ff echo berichtje, sprry Ben bek af van een drukke werkdag gister met 3 crisis gevallen en de nacht daarvoor maar 3 uurtjes geslapen door gedonder met de bovenbuurman....grrrrr :x Politie er weer bij en gelukkig konden die vanaf buiten zijn televisie horen dus nu geconstateerd door de politie. Hij deed niet open, hebben ze toestemming gevraagd bij officier van justitie om naar binnen te gaan. Kwamen ze later met 4 man terug en sleutel en hebben zijn tv/computer en 4 boxen in beslag genomen...hahahaha Samen met de buren stonden we te kijken hoe ze alles in de politieauto zetten.Klinkt misschien raar, maar wat gaf dat een goed gevoel. En het meest lachwekkende was nog dat hij inmiddels in zo'n diepe slaap was dat ie niet eens heeft gemerkt dat zn huis leeg gehaald werd Maar goed....woonbedrijf strart nu procedure om een rechtzaak te beginnen tegen hem, dit was de druppel. Ze hopen dat ie de huur zelf opzegd en zich dan laat opnemen, dan willen ze hem nog een andere woning aanbieden, anders niet. Ben nu ff bij mn ouders, Faya slaapt, als ze wakker is ga ik zo naar huis. Kom later ff reageren. xxx Sem
Jee Sem wat een gedoe zeg...hoop echt dat jullie er nu eens een keer voorgoed vanaf zullen zijn... Hier in Houten zouden dit soort mensen dan een laatste kansbeleid krijgen (is een overeenkomst tussen client/woningbouw en ons). Ze krijgen dan nog 1 kans in een andere woning met verplicht ondersteuning/ begeleiding van ons. Maar dat zal dan idd wel via de rechter moeten gaan als hij zelf niet wil.
Ik zit ook te wachten tot er hier iemand wakker wordt...wil vandaag toch echt dat ding voor het fietsstoeltje hebben...maar ff het centrum in waar ook 2 fietswinkels zitten. En nog op laarsjesjacht. Kyllian zn regenlaarzen zijn eigenlijk te klein en straks in de nog kale tuin van het nieuwe huis zal hij ze wel nodig gaan hebben. Van de zomer zijn die dingen vast nergens meer te krijgen.
Zag trouwens die regenlaarzen die Jill heeft online, vind ze erg leuk maar zitten daar echte veters in Zaph? Heb geen zin om die steeds te moeten wassen Dit zijn ze toch? http://www.gigagaaf.nl/images/fotos/Star1.jpg
Jeetje Sem wat een naar gedoe weer met die bovenbuurman van jullie. Echt zwaar irritant die jongen. Hoop dat ie nu geen herrie meer kan maken nu alles weg is. Hoe kan je nu in slaap vallen en niets merken dat je huis wordt leeggehaald. Was ie niet onder invloed van drugs ofzo. Ga maar lekker op tijd naar je bed vanavond. Knap je wel weer op. Monique: Wat raar dat ie op woensdagmiddag dan dicht is. Wat je zegt het wordt toch weer bagger weer van de week. Wanneer begint die zomer nu eens. Ben die winterkleding ook zo zat. Hulpouder was dus best leuk begrijp ik. Ik mag volgende week vrijdag meedraaien. Lijkt mij ook wel leuk hoor. Mijn vriendin is afgelopen zaterdag thuis gekomen maar is nog niet verder naar buiten geweest, omdat ze bv geeft, wat werd aangeraden omdat Isa te vroeg werd geboren. En de eerste week mag je toch nog niet naar buiten, maar geloof dat ze vanmiddag als het mooi weer was, wat het niet is, naar buiten zou gaan. De laarsjes zijn idd erg leuk. Ik ga ff Daynah vermaken, want die is de boel aan het verbouwen :x Lfs