November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Was leuk dus vanmorgen als hulpouder am?
    En hoe voel je je nu?

Kel:Wat fijn voor je vriendin dat ze thuis is en heerlijk dat ze straks naar buiten kan.

Sem:Wat een situatie met jullie buurman zeg,hopen dat hij gauw oprot zeg.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

Hehe, ben ik weer eens hoor. Sorry dat ik even niets van me heb laten horen :oops:

Sem: nou, hoop dat de kwestie met de bovenbuurman nu echt snel wordt opgelost, want dat is niet normaal he. Sliepen je meisjes er wel doorheen? Vaak slapen die kids wel he. Dat is dan wel weer fijn.

Trena; hoe is het met jou meid? Hoop voor jou dat de komende 3 weken echt snel gaan. Waren de problemen bij de zwangerschappen van Jelte en Yorben daarna ook over of heb je tot het eind moeilijk gehad?
    Serres zien er mooi uit, maar welke wordt het bij jullie?

Kel: jij volgende week dus de "klos" bij de psz? Het lijkt mij ook wel leuk om een keer mee te draaien, maar op het kdv doen ze dat niet. En om Jesse nu ook nog een keer naar de psz te brengen. Nee hoor, hij gaat per januari 2010 al voor 3 dagen en dan mag ie 2 dagen thuis zijn (0,5 dag oma en de rest voor mama).
    EN lief he, weer zo'n kleintje? Gaat het nog niet kriebelen bij jou? Jawel he. Kan me voorstellen dat je vriendin weer eens lekker naar buiten wil. Een dag na de bevalling van Marijn zat ik alweer buiten :D Toen was het ook zulk lekker weer. Marijn mocht toen nog niet natuurlijk, want die was nog niet op geboortegewicht.

AM: dus toch nog wel ziekjes geworden? Paar avonden nog lekker op tijd naar bed gaan he. En de laarsjes zijn leuk zeg. Jesse moet ook weer nieuwe hebben. Wij verstoppen zijn laarsjes vaak, want anders wil hij alleen maar die aan. ALs mama laarzen aan doet, wil hij nl. ook laarzen aan :(
    Laatst zag hij rode met glinstertjes bij de DOlcis, maar die kreeg hij niet hoor, dat waren echte meidenlaarzen ;)

Sens: He, wat erg van Chiel zijn vader? Gaan jullie snel weer keertje heen? Het is toch wel bar de laatste tijd hoor. Gister hoorde een van onze managers dat zijn moeder nu ook echt niet meer te genezen is (heeft leukemie). Misschien een jaar met tabletten, maar misschien ook 3 maanden. Vreselijk.
    Sterkte hoor. Hoe is het met Chiel?

Charissa: wat goed (zijn dat de juiste woorden) dat je het toch nog een kans wil geven. Zal wel even tijd kosten, maar jullie hebben toch 2 kids he.

Verder kan ik niet meer lezen, dus nog even uit mijn hoofd.

Sap: ja... de laatste loodjes he... Op het laatste probeerde ik toch nog even om ervan te genieten. WIe weet is het de laatste keer he. Wel fijn dat je met Lieke aan tafel kan zitten en knutselen. BIj Jesse lukte dat een jaar geleden nog niet echt.

Zap: he bah, van die pestkinderen in je klas. Hou ze in bedwang he ;)
    Dat lukt je vast wel.
    Voor jou is het nog effies, maar kan me voorstellen dat het met jouw beroep echt zwaar wordt.

Hier alles wel ok hoor. Druk op het werk. Had vanochtend beoordeling en mijn baas is erg tevreden. Ik neem het voortouw op het secretariaat en dat moet ik maar blijven doen (er komt nog een collega van een andere afdeling bij, dus zij zal dat wellicht niet zo leuk vinden).
    Zondag hadden we verjaardag van een tante van Wes, die was 60 geworden (heeft borstkanker gehad en nu heeft ze wat plekjes die huidkanker blijken te zijn, dus ze wilde het groots vieren). Erg gezellig. En tjeetje... wat een nieuwe generatie met kinderen. Wel leuk hoor. In mei hebben we weer familieweekend, hoeven we Jesse niet bezig te houden. En hopelijk kan Marijn dan lopen (is dan net 1 jaar), kunnen de meiden van 10 jaar zich ook over hem ontfermen ;)

Gisteravond even naar verjaardag van schoonvader geweest. Was ook wel gezellig. Jesse pas om 21.45 uur in bed dus die heeft vanochtend tot 9 uur geslapen. Waarom doet ie dat nooit in het weekend he. Nu ligt ie ook al vanaf 13.30 uur. Ga hem zo maar wakker maken. Dan even in bad met zijn twee. Vanavond heb ik vergadering, dus ook beetje op tijd eten.

Marijn dus snotverkouden en enorm hoesten. KOmt echt veel slijm mee. Vrijdag naar KNO-arts dus hopelijk wil hij iets doen (niet dat die verkoudheid er iets mee te maken heeft, maar toch).

En o ja... mijn nichtje is ook weer zwanger, van de 3e. Wel heftig hoor, tussen nummer 1 en nummer 2 zit 1 jaar en 9 maanden, en tussen nummer 2 en 3 zit zometeen anderhalf jaar. Ofwel nummer 1 is 3 jaar en 3 maanden en dan komt nummer 3 al.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:Jeetje die nicht van jou ziet het wel zitten zo 3 zo kort na elkaar?Wanneer is ze uitgerekend?
    Ik vind het juist wel fijn dat Jelte al bijna 6 is als de baby komt.
    De serre op foto 1 had ik gepost ;)
    Word niet helemaal hetzelfde hoor,maar zoiets dus.
    En mn vorige zwangerschappen waren in het begin ook drama tot iets voorbij de 12 weken.Van Jelte was ik minder beroerd,maar van Yorben heel extreem met zkhuis opname.
    Beterschap voor Marijn,houd ook niet op he bij jullie?

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Trena: Jullie serre gaat vast prachtig worden. Heerlijk straks zo een verlengstuk aan je huis en tuin vast. Kan ie ook helemaal open bij mooi weer anders wordt t er wel erg warm in? Voel je je al wat beter inmiddels? Neemt de misselijkheid al af?

Sem: Leuk zeg zo een bovenbuurman, NOT. Hij kan in ieder geval geen herrie meer maken met zn tv en radio,hahaha. Dat scheelt weer he. Niet normaal dat zo een kerel nog niet eerder is meegenomen uit zn huis, is toch niet normaal meer? Hopelijk hebben jullie nu weer ff rust. Alles goed met de meisjes?

Am: Die laarsjes heeft Jill ook. En t zijn idd echt veters, maar ach die hoef je toch niet te wassen, t zijn maar laarzen hoor. Alhoewel als ze ze aan heeft zouden ze zo voor echte gympjes door kunnen gaan, zo hip en ''echt'' zien ze er uit.
    Gewoon kopen! Leuk! Jill heeft nogsteeds mt 22 van die dingen en ze zitten nog ruim. Nog geslaagd voor je fietsverlengstuk? En voel je je nog ziek?

Lydia: Zo je nicht heeft er zin in met een derde op komst en zo weinig leeftijdsverschil ertussen. Zij liever dan ik ;)
    Zielig dat Marijn weer zo snotverkouden is, krijgt hij ook buisjes? Of weten ze dat nog niet? Gelukkig dat je beoordieling positief is. Houden zo!

Simone: Was t fijn vanmiddag ff met Dennis samen onder de zonnebank? En hebben jullie al een beetje gepraat inmiddels hoe je verder wilt gaan. Doet zeer he verbrande kont van de zonnebank, hahaha. Ik ga ook meestal de eerste keer te lang met dezelfde brandplekken als jij ;') hahaha.

Vanmorgen Jill weggebracht naar de PSZ. Daarna doorgereden naar de GAMMA voor een ladenkastje in de bioscoopkamer. Nu de studeerkamer voor Jill wordt moeten we de spullen die we daar hadden liggen(bankpapieren, paspoorten, camerabenodigdheden etc) elders onderbrengen. De lades waarin ze eerst zaten waren te groot voor beneden dus moest er een nieuw kastje komen.
    Aardige Gamma jongen heeft t kastje(bouwpakket) in mn auto gezet, buurman er weer uitgehaald en Zaph in elkaar geschroefd :) Hele ochtend mee bezig geweest, maar hij staat! Helaas ging er net een spijkertje verkeerd vanuit de achterplaat zo de bovenkant in waardoor ie beschadigd was, maar mn schoonvader heeft em alweer dichtgeplamuurd en overgelakt dus zie je niks meer van.Handig he zo een schoonvader :)

Het leegruimen boven is in zicht, alleen deze vaste pc nog loskoppelen en bureau afbreken en dan is de kamer vrij om zaterdag en zondag van laminaat te voorzien en geschilderd te worden. Hopelijk komen Jill dr nieuwe meubels volgende week en is dr kamertje eind volgende week klaar. Toch snel dan hoor in 2 weekendjes en alles is weer als nieuw en ziet er ook weer zo uit:) Ben dr helemaal blij mee.

Ga ff Jill een kusje brengen voor de nacht.

Tot morgen allemaal

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Zo, nog ff online voordat ik straks mn bedje op tijd in kruip...

Simone: fijn om te lezen dat jullie er samen toch nog voor gaan vechten en jullie relatie nog een kand geven, ook voor de kids. Dan heb je er in ieder geval echt alles aan gedaan. Nogmaals veel sterkte en hoop dat jullie samen het geluk weer zullen vinden.

Zaph: erg he die adhd'ers....en dan heb jij ook nog met pubers te maken, lijkt me best zwaar hoor. Hoeveel kids zitten er in zo'n klas? En dan sta je daar alleen voor? Hardlopen gaat redelijk....10 minuten red ik nog niet hoor! :oops: Houd een schema aan en ben nu bij week 3, geloof dat in week 5 of 6 10 minuten op de planning staat. Ik loop alleen en vind dat eigenlijk wel lekker.

Brennie: lieve foto's van je meissies. Aan de ene kant zijn ze verschillend, maar toch ook zie je wel weer dat het zusjes zijn. Leuk hoor. Dat shirtje is van h&M he...Jayna had het ook en Faya heeft het nu aan..haha :) Faya heeft ook berg ja, niet zoveel meer. Moet zeggen dat ik er niet echt veel aan gedaan heb...beetje lax daarin geweest :oops: Wat doe jij er aan?

Kel: leuk he als ze je de hele boel overhoop halen thuis... :( Jayna kan daar ook wat van. En dus op kraamvisite geweest, leuk! Jij zeker alweer helemaal de kriebels. Zou idd erg fijn zijn voor je vriendin als ze er weer eens uit zal zijn.

Sap: hoe gaat het met je meid? Nog ff volhouden meid, nog 2 weken werken hierna?

Trena: mooie serre hoor. Lekker dat jullie dan meer ruimte hebben, wel handog met 3 kids ;) En alweer 9 weken, schiet mooi op richting die 12 weken. Hopelijk is de misselijkheid dan ook helemaal voorbij.

Mirjam: Bastian volop in ontwikkeling momenteel dus. Wat kan dat dan ineens snel gaan he met het praten, leuk hoor!

Monique: nog geslaagd met het fietszitje? Ik hoorde van de buurvrouw ook al dat t achterzitje niet zomaar op haar fiets kon. Lijkt me wel beter om ze nu achterop te hebben. Wordt nu wel erg krap he voor op. Hoe gaat het nu verder met jou? Alweer opgeknapt? Dat laatste kans traject wat je noemt, hebben ze volgens mij hier ook wel. Die kans heeft onze bovenbuurman ook als ie vrijwillig de huur opzegt, afwachten dus.

Linda: jeetje, blijft zo spannend met je schoonvader he, zo komen er idd steeds weer kleine dingen bij. Snapt Jaime er ook wat van dat haar opa heel ziek is? Zo moeilijk uit te leggen he aan die kleintjes.

Lydia: jullie hebben drukke dagen achter de rug zo te lezen. Zou wel handig zijn he als Marijn dan in mei kan lopen en de oudere nichten met m op de sjouw kunnen...haha :) Jeetje, je nicht laat er geen gras over groeien he, pffff...lijkt me echt druk zeg. Maar aan de andere kant wel leuk voor de kids voor later, hebben ze echt wat aan elkaar.

Nou ga koffie drinken en gtst kijken. Dan echt slapen, ben echt moe. Jayna momenteel erg hyper en dwars. Faya volop aan t ontdekken en aan t omrollen in de box. Ligt ze weer vast en wordt boos.....dat wordt me dr eentje hoor...Verder is ze erg lief hoor en lacht de hele dag, maar er zit behoorlijk wat pit in volgens mij.

Morgen nog werken en dan weekend, trusten meiden.
    Liefs Sem

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo heee, Zaph, jullie gaan echt supersnel zeg met de vebouwing he...goed zeg! Aardige vent bij de Gamma, dat ie het kastje ff in je auto heeft gezet. En die schoonvader van je....een man uit duizenden volgens mij ;)

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Faya gister alweer 5 maanden.....op naar een half jaar......pfff...veel te snel!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: wat fijn dat je baas zo tevreden over je was! :) Pff moet er ook niet aan denken 3 zo kort op elkaar, maar wel wee rleuk uitbreiding van de familie!
    Alvast sterkte bij de KNO arts, hoop dat er iets gedaan kan worden.
    Jeetje Wes zn tante ookal kanker :(

Robine: wat klinkt dat chique een bioscoopkamer :D
    Ik ben steeds nieuwsgieriger naar het resultaat van jullie verbouwingen hoor ;)
    Het zijn andere laarsjes geworden. Denk dat die veters behoorlijk vies worden in een modderpool nieuwbouwtuin en speelplaats daar ;) Heb gewone donkerblauwe gekocht ( http://www.ondinnonk.nl/images/items/ks ... uw_200.jpg ) hier in het centrum bij 'de zevende hemel'. Erg leuke winkel trouwens met ook veel ruitjes, maar veel dure spullen.
    Heb nog steeds keelpijn, hoofdpijn en snotverkouden, maar ga morgen wel weer werken.

Semmi: duik maar lekker vroeg je bed in...je meiden hebben je vandaag dus wel bezig gehouden.

Ben voor het fietsstoeltje wel geslaagd, maar nu blijk ik dan voor de onderkant ook weer verlengers nodig te hebben. Net maar online besteld. Hoop dat het dan echt opgelost is en we weer kunnen fietsen. Wordt een dure stoel zo :D

9. hoi hoi,

Zo we hebben het bedje voor Daynah gehaald. Morgen in elkaar zetten anders zou het veel te laat worden voor haar. Ze lag er nu al om 20.30 uur in. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
    Vandaag is ook de lamp binnengekomen en die hangt al wel.
    Ga het steeds leuker vinden zo'n meidenkamer.

Monique: Hadden ze dat niet even mogen vertellen dan van die verlengers? Laat ze maar snel binnenkomen dan kan ook Kyllian achterop.

Sem: Jeetje Faya alweer 5 maanden. Gaat echt wel hard heh.
    Ga jij maar lekker vroeg je bedje in. Ga ik ook zo doen.
    Daynah was vandaag ook zo dwars en dan luistert ze ook echt niet heh. Zo irritant is dat. Zal wel bij de leeftijd horen.

Zap: Jullie schieten al aardig op zeg. Is het btw nog gelukt met jullie laptop. Doet ie het wel? Wat aardig van die Gamma jongen dat ie je wilde helpen. Zo moet het ook toch.

Lydia: Zo jouw nicht zit niet stil zeg ;) Lijkt mij erg vermoeiend 3 kids zo kort achter elkaar.
    Wel leuk dat jullie in mei weer een familieweekend hebben, dan zie je elkaar nog een beetje.
    Beterschap voor Marijn.
    Ik zou Jesse ook niet naar de psz brengen hoor als hij al op het kdv zit. Je moet ook nog genieten toch van elkaar.
    Dat is wel een voordeel als je in het voorjaar/zomer bevalt dan kan je zelf lekker in de tuin zitten ben je toch buiten.

Ik ga zo lekker mijn bedje in. Ik ben de laaste dagen zo ontzettend moe. Ik weet ook niet waar door het komt.

Weltrusten en tot morgen.

lfs kelly

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Toch niet zwanger Kel?

11. Niet dat ik weet...... ;)

Ik slaap een beetje slecht de laatste tijd, komt niet door Daynah hoor, die slaapt gewoon lekker.

Ik zit inmiddels alweer op het werk en wat was het weer lekker druk op de weg.....gatver. Als ik wat dichterbij had gewoond dan was ik echt op de fiets gegaan, maar ja om een uurtje te fietsen zie ik niet zitten.

Ga maar eens aan de slag.

lfs

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Ben erg benieuwd nu naar het eindresultaat vd kamertjes.
    Trek je het nog met je dikke buik?

Kel:Ook naar Daynah haar kamer ben ik benieuwd,gauw spammen he als het af is?

Hier een keer niet overgegeven in de ochtend.Normaal moest ik dat wel elke ochtend.
    Hopelijk is het nu aan het overgaan.
    Zou wel fijn zijn.Zit al practisch 3 weken in huis,muren komen op me af.
    Op naar de 10 weken.
    Lijkt wel of iedere zwangerschap sneller gaat.
    Maar ook hoe vaker je zwanger bent hoe minder interesse vd buitenwereld.Toen ik zwanger was van Jelte had ik echt een heleboel kaartjes gehad.Van Yorben was dat veel minder en nu maar stuk of 6 hahaah.Ach maakt niet uit,maar je merkt wel echt verschil daarin.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik kom snel weer uitgebreid reageren hoor, kan op het moment even geen energie vinden om wat dan ook te doen :oops: . Ik heb alles bijgelezen en zo te lezen gaat het met jullie allemaal goed!

Vanavond ga ik lekker met een vriendinnetje de stad in een hapje eten, heb ik echt wel even zin in.

Oh ja, en mn schoonzusje is ook zwanger! Wel erg snel, door de pil heen zeggen ze, maar wel ontzettend leuk voor ze. Ze zijn er erg blij mee.

Tot snel weer meiden,

Liefs Sappie

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Best druk zo met 2 kinders ;) :)

Sap: veel plezier vanavond met het uiteten! Fijn hoor om er gewoon ff uit te zijn.
    Hoe bedoel je snel bij je schoonzus? Zijn ze nog niet lang bij elkaar?

Kelly, ben benieuwd naar Daynah's bedje. Laatste dagje voor jouw weer en dan lekker weekend!

AM: alweer wat beter? Was dus erg leuk meehelpochtend bij kYl. Is wel leuk om te zien hoe ze zich dan vermaken. Ik heb weleens de filmcamera meegegeven aan het kdv en hebben ze gefilmd, ook zo leuk!

Sem: jaja gaat hard zeg..Faya alweer 5 maanden! En wat een eikel die bovenbuurman, ondertussen weer een beetje bijgeslapen?

Robine, jullie zijn echt hard aan het werk zeg! Trek jij het nog wel een beetje en doe je het een beetje rustig aan? Hoe vindt Jill het in d'r kamer nu? Slaapt ze er nog wel goed?

LIS: Leuk familieweekend!

Charissa: hoe is het bij jullie? De kids nog weg kunnen brengen?

Fajah: joepie..een ochtend niet gekitst, hoop echt voor je dat het nu alleen maar minder wordt.

Hier alles z'n gangetje. Gister nog op kraamvisite geweest, ze is een maand jonger dan Amy. Zij komt nog iedere 3 uur, wat een geluk hebben wij dan weer zeg :) Amy werd vanochtend pas om 8.45 uur wakker, heerlijk! We zijn Amy wezen wegen, 5250 gram. 800 gram aangekomen in 3 weken tijd :confused: Ze heeft nu ook wel echt een bolle toet.
    Vandaag is mijn zus jarig dus zijn we net heen gefietst. Milou had een mooie tekening gemaakt en heeft lekker met Lenn gespeeld. Milou is echt zo lief voor andere kinderen. Meestal te lief..ze laat wel over d'r heen lopen heb ik het idee. Heeft ze van d'r moeder ;) :oops: Daarentegen is ze wel ook heel erg lief voor ons en bijna geen dwars gedrag meer. Sinds Amy d'r is, is Milou echt veel rustiger geworden.

En dan nog even spam van ons kleinste prinsesje...ze ziet er vandaag gewoon ZO schattig uit....'smelt'

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou met d'r nichtje afgelopen zondag bij opa op verjaardag. Als die twee bij elkaar zijn, is het doerakken. Zo leuk om te zien. Ze schelen 5 weken met elkaar, milou is jonger.

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennied, ah wat een snoepie, wat ziet ze er lief uit :)
    En leuk hoor Milou, heerlijk he als ze zo samen spelen he.

Sappie, gefeliciteerd met schoonzus.
    Jij moe, wel lekker de rust nemen he, ja makkelijk gezegd he met een peutertje hihihi.

Fajah, ik hoop dat het minder word voor je, steeds thuis is ook niets he.

Kelly, niet zo lekker te pas, hoe komt het dan dat je zo slecht slaapt?
    Mss keer naar de huisarts?

Lydia, pfff dat is kort op elkaar, wel druk maar erg leuk lijkt me.

Vanmorgen vriendin op koffie gehad met zoontje, erg leuk maar een pruttel zal ik je vertellen, overal lagen kruimels, geloof dat het hier nog nooit zo erg is geweest hihihi :oops:

Vanmiddag naar de psycholoog, gelukkig want had gister afspraak maar verkeerde tijd dus kon ik vandaag nog komen, heb het wel ff nodig want als ik zo doorga komt het me echt de neus uit en kan ik me bij elkaar vegen.
    Ben ook aan het solliciteren, kan geen energie meer opbrengen hier en staat me steeds tegen, heb zin aan nieuwe start....

Zo ga ff rusten nu de kids nog slapen.
    Fijne dag

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden deze oude pc is nu over 10 minuten echt verleden tijd. Het draadlozemodem is nog in bestelling dus wanneer t internet bij de buren t niet doet(zoals vanmiddag) kan ik ff niet online komen. Mocht t een tijdje duren weten jullie waarom.......

Tot gauw hopelijk!

Tegen de tijd dat alles klaar is hier is Freek er al ;) hahaha, nee hoor, zal wel meevallen!

Liefs

18. Zap: Zo lang gaat het toch niet duren dat je weg bent :( .... hoop dat je snel weer online bent iig.

Simone: Geen idee hoe het komt dat ik niet goed slaap. Ik heb nog nooit van het woord pruttel gehoord......hahahahaha wel grappig. Betekent zeker iets van rommel ofzo?
    Hoe is het gegaan bij de psycholoog? Hoop dat het snel gaat helpen iig.

Brennie: Wat een leuke foto's zeg van Amy en Milou. Het valt mij op dat Milou ook echt steeds langer haar krijgt.
    Daynah laat ook wel over d'r heen lopen, soms baal ik daar wel van. Zelf is ze heel lief tegen andere kindjes. Mss komt dat nog wel dat ze van zich af bijten.
    En Amy dus lekker aangekomen. Alleen maar goed toch?

Sap: Doe maar lekker rustig aan meid. Komt vanzelf wel weer. Nog gefeliciteerd met Twente heh. Stond gisteren hier ook aan. Wat een mazzel in die laatste minuut.
    Veel plz vanavond.

Trena: Dat is een goed teken dat je niet heb overgegeven. Mss ga je nu wel wat beter voelen. laten we het hopen.

Hier verder alles goed. Weekend is weer begonnen.
    Toen ik thuis kwam met Daynah stond haar nieuwe bed al klaar. Maar jeetje wat een kolosaal ding opeens zeg zo in haar kamertje. Ik denk toch dat ik die commode voorlopig gaat opbergen. We hebben natuurlijk al een inbouwkast in haar kamer en dat neemt toch wel wat ruimte in. En dan heb je nog dat speelgoed......waar moet ik het in hemelsnaam allemaal laten :rolleyes:
    Maar goed Daynah ligt dus in haar nieuwe bedje te slapen. Ging zonder problemen en ze vond het wel erg leuk allemaal. Ze zei maar mijn bedje, mooi bedje, dus dat vind ik wel fijn. Ik heb gewoon net als altijd gedaan. Even knuffelen voor het slapen en kusje geven en weglopen en ze bleef gewoon liggen en is gaan slapen. Nou hopen dat het morgen ook zo is en dat het vannacht ook goed gaat.

Ik ga naar Wie is de Mol kijken.
    Fijne avond.

Lfs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph;Niet te lang wegblijven he ;)

Simone:Hoe ging het bij de psycholoog?

Kel:Groot opeens dan he zo´n bed in het kamertje.Wel knap dat ze gelijk ging slapen in dr nieuwe bed.

Gister had ik wel een grappig gesprek met Jelte.
    Hij zei: Als ik een zusje krijg dan kan ik daar mee trouwen he mama?
    Ik:Nee Jelte je kan niet met je broertje of zusje trouwen he.
    Jelte:Ow okay dan zoek ik wel ergens anders .
    Ik:Tuurlijk schat,je vind later echt wel iemand om mee te trouwen.
    Jelte:Waar heb jij mn vader eigenlijk gevonden ?

Dat kwam er zo droog uit hahaha,lag in een deuk hoe hij dat zei,net of ik hem ergens heb gevonden in de goot hahaha.
    Die kids he.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oja en mn buurvrouw die ook zwanger is van Nmr 3 heeft 16 april keizersnede.Wel makkelijk dat je dat allemaal zo van te voren weet he.Scheelt een hoop stress .Met een natuurlijke bevalling is dat meestal vlug andere kids wegbrengen en bevallen.
    Ze heeft dan voor de 3de keer KS.
    Waarschijnlijk moeten ze nu een andere snee maken ,omdat die andere al 2 keer is opengeweest en dat gaat op den duur niet meer ofzo.Lekker dan heb je 2 littekens onder elkaar.

Sap en Lin:Hebben jullie eigenlijk weleens last van dat litteken en zie je dat goed?
    Sap:Heb je daar nu last van nu je buik oprekt?Wat een vragen he,maar vroeg me dat af.

Deel Deze Pagina