Heeej meiden, Zo weekend is hier weer begonnen, heerlijk! Kel: groot is dat dan ineens he zo'n bed. Daynah heeft natuurlijk dezelfde kamer gehouden, dus heel verschil met het ledikant dan in zo'n ruimte. En idd....wat een speelgoed ook he, ik moet zeggen dat ik hier ook wel weer eens wat weg doe. Is het slapen met Daynah afgelopen nacht goed gegaan? Wie is de Mol dus ook gekeken....mijn Mol is de winnaar...hahaha....ik ga nu voo Aniek, jij? Brennie: aaaah wat een droppie die Amy, heerlijk genieten van je kleine meissie hoor, gaat zoooo snel! Lekker hoor zo'n bolle toet, Faya krijgt ook echte spekbilletjes...hihi Wat fijn dat Milou zo lief is en Amy zo goed slaapt, makkelijke meiden hoor! Je vroeg nog hoe t met t slapen van Jayna ging....nou laatste tijd weer steeds vroeg, rond 6 uur Faya gelukkig wel rond 7.30 uur pas en geen laatste voeding meer, dus kan ik lekkere nachtjes maken Sap: gelijk heb je hoor om ff rustig aan te doen hoor, die laatste weken werken vond ik toen ook echt zwaar bij mn 2de zwangerschap. Leuk dat je schoonzusje ook zwanger is, zusje van Rick? Enne......grote kans dat onze clubbies tegen elkaar komen in de bekerfinale he , Rick zeker wel naar de Kuip dan? Trena: hoe ging het vanmorgen met de misselijkheid? Hopelijk is het ergste nu echt over voor je. Wat een komisch gesprek zeg met Jelte, leuke leeftijd ook hoor die kleutertijd. Simone: veel succes bij de psycholoog, hopelijk heb je er echt wat aan. En misschien dat een nieuwe start met nieuwe baan je idd ook weer wat nieuwe energie geeft, rustig aan meid! Moniuqe: hoe gaat het met jou? Alweer helemaal opgeknapt? heb je nog meegedraaid bij Kyllian op de psz deze week? Zaph: hopelijk kunnen jullie nog stiekem via de buren online....anders moet je afkicken....haha.....Hoe gaat het nu op je werk? Gelukkig ook weer bijna weekend voor jou. Nog plannen dit weekend? Hier alles prima. Ben weer aardig bijgeslapen nadat ik steeds om 9.30 uur al sliep de laatste dagen. Scheelt een hoop dat Faya geen late voeding meer krijgt. Ze doet het nu prima op half kv en half bv. Vanmiddag is Len vrij en gaat ie ff met Jayna op stap. Hij heeft haar een kadootje beloofd, dus denk dat ze naar de Toys 'R Us gaan. Een vriendin van me komt met haar zoontje van 6 maanden langs, kunnen wij ff rustig bijkletsen. Verder weinig plannen voor het weekend, lekker rustig met mn gezinnetje! Fijne dag allemaal! Liefs Sem
hahahahahahhahahahhahahahahha die Jelte moest er echt om lachen. Geweldig die antwoorden van die kids. Sem: Ja ik ging ook voor Vivienne maar nu ga ik voor Aniek. Vond het jammer dat ze het niet gelijk lieten zien. Moeten we weer een week wachten. Jij dus ook al dingen aan het weggooien. Ik ben daar nu ook mee bezig. Lief van Len om een kadootje te beloven aan Jayna, krijg je er weer gelijk rotzooi bij . Fijne middag met je vriendin. Nou de nacht is supergoed gegaan. Ze is wel 1x wakker geworden en wilde er toen uit. Toen ben ik er even naast gaan liggen en ze is weer lekker gaan slapen. Ze was er wel vroeg bij vanmorgen. Een uurtje of 5 . Toen mocht ze even bij ons liggen en heeft ze tot 7.00 uur geslapen. Ben dus best tevreden. Ben nu aan een grote opruiming begonnen in haar kamer. Ik ga toch die commode voorlopig weghalen ivm ruimtegebrek. Ben dus die inbouwkast aan het opruimen en er kan eigenlijk genoeg weg. Hij is best groot dus ja er is genoeg rommel verzameld in die kast. Vanmiddag nog even naar Leenbakker om extra hoeslakens te kopen en nog een kussen, want bij Ikea hadden ze afwijkende maten. Vanavond komt er een vriendin op visite, dus even gezellig bijkletsen en morgenavond komen mijn stiefbroer + vriendin en mijn broer en schoonzus. Gaan we een compitie op de Wii doen. Sabino moet morgen voor de laatste keer werken bij die klus en dan is er weer een lekkere buit binnen. Denk toch niet dat we naar Suriname gaan, maar we willen mss toch hier het een en ander gaan veranderen. Ik verwacht toch niet dat ons huisje nu snel verkocht gaat worden. Lfs Kelly
Zo wat een slecht weer hier..regen regen regen. Het gesprek ging goed, mijn hart kunnen luchten, er is zoveel gebeurd dat zij ook ff moest nadenken waar we het eerste aan moeten werken. Zit ook echt ff helemaal zonder energie en kan gewoon nergens aan toe komen, net ff goed gesprek gehad op werk, moest weekend werken maar blijf weekend thuis. Ff lekker met mijn gezinnetje de rust opzoeken, ff helemaal niets en genieten. Fajah, ah wat lachen Jelte, wat heerlijk die fantasie hihihihi. Semmi, heerlijk weekend voor jullie. Lief hoor zo dat ze samen dan op stap gaan. Fijn weekend! Kelly, super dat ze zo lekker heeft geslapen in haar bedje. Wat zijn ze dan al groot he. Ik ga ff naar Quinten die word wakker, ff samen boterhammetje eten Tot later
Hoi, even ego bericht....kom net bij de orhopeet vandaan voor de uitslag van mijn schouder. Kapsel is dus afgescheurd en op de verkeerde plek aangehecht. Operatie is dus noodzakelijk, nu kan het nog met een kijkoperatie. Als ie er nog 2 x uitgaat wordt het een open schouder operatie Dat wordt dus 6 weken HELEMAAL NIET bewegen met mijn rechter arm. Hoe we dat gaan doen....i don't know! Hoewel dit de beste oplossing is, ben ik toch aardig van slag en verdrietig
Ah Brennie, wat een rotnieuws zeg en ja hoe doe je dat met 2 kids he. Geloof best dat je ff helemaal van slag bent. Dikke knuffel van deze kant Zo Jayden slaapt, Quinten gaat er nu in en ik ga ff aan de strijk bleh maar lig al zo achter
Hee ben er weer even. michiel moest vanochtend voor trekken van zn verstandskiezen. Hij lijkt er niet veel last van te hebben. Brennie jee wat een rotnieuws zeg. Idd hoe ga je dat doen joh? Hadden ze het kunnen voorkomen dit of zo'n verkeerde aanhechting? Charissa was dat een gesprek met relatietherapeut? Fijn dat er op je werk ook begrip is voor de situatie. Kel relaxt dat het zo goed ging met het slapen joh. 1 keer eruit is niet veel toch? En gelijk maar alles aan het opruimen haha. en volgens mij was de woningmarkt door lage rente weer wat aan het aantrekken... Semmi lief van Len dat kadootje. Wat is het geworden? Veel plezier vandaag! Fajah oh de derde ks. Collega van mij heeft er twee gehad. Wat was de reden dat ze iedere keer ks moet? Ik heb nooit last van het litteken. Had dat alleen in het begin. Je ziet het ook bijna niet meer heel lichtjes nog iets roser zeg maar. ben idd wel benieuwd of je er last van hebt bij een 2e zw schap. Litteken kan schijnbaar wel scheuren ofzo met bevallen. Maar ja je moet toch in zkh bevallen heh. Die Jelte lachen waar heb je m gevonden en ik zoek wel ergens anders...hahah. Voel je je al wat beter? Zaphoest met het internetje? Ik stond van de week met grote ogen. Zegt Jaime ineens nadat ik haar jasje aangedaan had: mama doe jij je jas ook aan? Huh. Verder niet veel te melden. Ga ff verder weer. lfs
Hoi allemaal, Zo de jongens nog in diepe rust in huize Schrier, dus ik nog effe achter de pc. Brennie: tjeetje, wat balen zeg van je schouder. En idd... hoe ga je dat doen, 6 weken je arm niet bewegen Dat mag je wel professionele hulp ernaast hebben thuis zeg. Als die de boel effe lekker voor je schoonmaakt... Nou, sterkte. Weet je al wanneer je moet? EN heb je er ook last van? Lieve foto's zag ik ook weer. Trotse mama! Maar dat mag ook hoor. Sem: ik weet niet of het nog nut heeft, maar als Faya moeilijk is met kv, had je ook kv en bv kunnen mengen. Marijn weigerde ook pertinent kv, maar als ik dat met bv mengde, was het wel goed. Dat hebben wij in het begin gedaan, want dan had ik niet genoeg en hij honger... Dit was echt een succes. En toen ik ging bijvoeden met kv ook na een maand of 5, heb ik dat ook gedaan. Maar ik geloof dat ze de kv nu wel drinkt he. En leuk dat je zo ook weer aan fruit- en groentehapje kan gaan beginnen he. Ik vind het dan allemaal weer een stukje makkelijker worden. Marijn krijgt nu nog 3 flessen en verder eet ie gewoon met de pot mee (nou ja... hetzelfde tijdschema, hij krijgt een potje 's avonds). Sens: hahaha, die Jaime. Wijsneus over die jas zeg. Wat worden ze allemaal wijs he, die kids van ons. Simone: kan wel opluchten he, een psycholoog. Hoop echt dat jij/jullie er baat bij hebben. Ik heb 4 jaar geleden ook bij een psycholoog gelopen ivm overspannen zijn en ik heb er tot op de dag van vandaag baat bij hoor. Kel: Haha, jij aan de opruim! EN wat goed dat Daynah netjes in haar nieuwe bed heeft geslapen! En dat ze dan de laatste 2 uurtjes bij jullie meepakt is niet zo erg. Juist wel lekker he. ALs je dan zelf ook maar kunt slapen. Veel plezier vanavond met je vriendin en morgenavond met je broer, stiefbroer en aanhang. O ja, WIDM: ik ging vorige week voor Anniek, maar die weken ervoor voor Jon. Ik vind die Anniek af en toe zo dom overkomen, maar die Jon zou het toch ook wel kunnen zijn. Maar ook maar Anniek. Trena: haha, die Jelte. Prachtig zeg. Wel opschrijven hoor! Leuk voor later. Waar heb je papa gevonden! Hilarisch! Vanavond nog de wc-pot omarmd of lijkt het iets beter te gaan? Zap; Ja, kan je niet nog op netwerk van de buren? Enne... jullie verhuizing/verbouwing gaat al hartstikke snel hoor! HEt is echt nog geen juli! Gaat helemaal goedkomen. Sap: hoe is het? Krijg je al problemen met 's nachts draaien enzo of slaap je nog goed? Ja, op het eind wordt het echt wat zwaarder he. Succes hoor. NOg 2 maandjes, het einde komt in zicht. De jongens lijken tegenwoordig op woensdagmiddag en vrijdagmiddag alleen maar te slapen zeg. Ik heb vanmiddag even lekker meegedaan Kan ik ook weer even bijtanken. Vanavond met zijn vieren naar de KNO-arts geweest. Gelukkig ging Wes mee, want we moesten een uur wachten voordat we aan de beurt waren Marijn was dus inmiddels in slaap gevallen, dus eerst Jesse aan de beurt. Rechts was allemaal ok en links zat zoveel oorsmeer binnenin. GIng ie eerst weghalen. Het leek wel pindakaas, dus hij kreeg het niet eens weg. Het buisje is eruit, maar omdat er verder geen problemen zijn, is het prima. Maar weer bellen als er iets is. Marijn lag zo te snurken dat ie al zei dat hij neusamandelen gaat verwijderen. Verder zei ie: laat maar lekker slapen. Hij ligt zo lekker. Maar gelukkig werd ie wakker, want ik wilde toch wel even weten of die oren rustig waren. Gelukkig wel dus. Nu worden we na 10 mei opgeroepen, als Marijn 1 jaar is. En als er eerder weer iets is, kan hij het versnellen. Ben echt wel weer blij dat er iets aan wordt gedaan hoor. Hoewel ik vast wel weer jankend in dat ziekenhuis ga zitten als het zover is. Nou, nu nog ff surfen. Vanavond voor mijn dieet weer naar mijn begeleidster. Ben nu 10,5 kilo kwijt. Gaat wat langerzamer, maar ik ben wel tevreden. Vanavond krijg ik een huidanalyse. Ben wel benieuwd.
hello, Zo ik ben bekaf van al dat opgeruim, maar goed ik heb weer een vuilniszak vol wat weg kan. En dan heb ik nog geen eens alles gedaan. Vanmiddag nog even een kussen gehaald en nog wat hoeslakens. Lydia: Nou ja 10 mei is al over 2 maandjes. Voor je het weet is het zover en is ook Marijn van die vervelende pijn af. Gelukkig was het met Jesse allemaal goed. Groot gelijk om even een uurtje mee te pakken met slapen. Had ik mss ook wel kunnen doen, maar goed daar is het nu te laat voor. Lin: auw verstandkiezen laten trekken, dat is geen pretje lijkt mij. Ik heb dat ook gehoord over de woningmarkt, maar ik moet het eerst maar zien. Eerder dat wij het dan ook weer druk krijgen op het werk, gaat wel een tijdje overheen. Maar het zou wel mooi zijn. Brennie: Dat is vervelend nieuws zeg. Idd hoe moet je dat gaan doen. Mss thuishulp? Of kan dat dan niet? Simone: Fijn dat het gesprek goed is gegaan hoop dat er snel een oplossing is voor jullie. Ik ga ff koken. Sabino komt zo thuis. Wil Daynah er vroeg in hebben want ze is af en toe wel vervelend vandaag.....ze is zo aan het uitdagen tot hoever ze kan gaan. En ik heb het idee als ik boos word dat ze het helemaal niet erg vind......zwaar irritant is dat. lfs
Brennie:Balen van je schouder zeg,en hoe kun je dan 6 weken niks doen zeg,erg moeilijk met kindjes. Linda:Heh bah Chiel verstandskiezen laten trekken.En heeft hij nog verstand nu Mss komt de pijn nog he?Als de verdoving uitgewerkt is. Lydia:Nee geen wc pot van binnen meer gezien Wel nog steeds een misselijk gevoel,maar zolang alles binnen blijft komt het wel goed. Ik eet enorm veel appels,wel 3 per dag. Kelaynah lekker vervelend dus vandaag,ze kunnen erg dwars zijn he? Succes,lekker vroeg in bed leggen dan maar. Zo ik ga na GTST ook weer mn bed in,kijk ik X-Factor wel in bed. Ben weer erg moe.
Goedenavond, Kel: flink aan het opruimen geweest dus, geeft wel weer een lekker gevoel altijd he als je weer wat ruimte hebt. Is dus prima gegaan de eerste nacht in haar nieuwe bed, mooi zo! En die dagen dat ze zo vervelend kunnen doen en het niet eens erg vinden dat je boos wordt, herken ik helemaal. Jayna gata dan heel hard lachen en wegrennen en het nog ene paar keer opnieuw doen....grrrrrr.... :x Erg leuk hoor deze leeftijd, zo wijs als ze zijn, maar soms..... :x Lydia: gelukkig dat het met de beide jongens nu allemaal goed was bij de KNO arts en dat Marijn aan zijn neusamandelen geholpen gata worden. Zal idd weer niet fijn zijn om met je kleine mannetje dan naar het zh te moeten, maar hopelijk heeft ie er veel baat bij! Nog bedankt voor de tip over bv en kv. Faya accepteert de KV inmiddels wel, als geeft ze nog wel de voorkeur aan BV, ook uit de fles. Misschien dus idd eens mengen. Lijkt me idd wel lekker als ze straks ook vast voedsel krijgt, wordt het allemaal weer een stuk makkelijker he. Brennie: ach jeetje meid, wat een pech zeg met je schouder. Kan me heel goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt. Kun je idd geen thuishulp krijgen? Of zie je dat niet zitten? Heel veel sterkte en een dikke knuf van ons! Linda: Michiel dus zn verstandskiezen late trekken. Hopelijk krijgt ie er later in de avond ook geen last van. Hoe gaat het met je schoonvader? Simone: fijn dat je nu ff vrij ben dit weekend. Goed om jezelf denken hoor en probeer van je gezinnetje te genieten! Trena: weltrusten voor jou alvast! x factor wel leuk he! Zit veel talent bij de 26+ categorie he! Hier een gezellige middag met mn vriendin en haar kleine gehad. Wat een verschil dan toch tussen een jongen en een meid. Haar zoontje echt een jochie, leuk hoor. Zal morgen nog wel ff spammen. Jayna heeft het naar dr zin gehad met papa op stap. Ze heeft een spel van winnie the poeh en de honingpotten gehad. Helemaal leuk vindt ze het. Voor mama had ze nog een dvdtje van Blood Diamant mee genomen, lief he. Nou ga gtst kijken en Faya dr flesje met Nutrix geven, daar smult ze nu echt van. Daarna finale van Uri Geller, ben benieuwd! Liefs Sem
Hello! Semmi ah wat lief dat ze voor jou ook een kadootje hadden meegenomen. Grappig dat er dan zo'n verschil zit tussen jongens en meiden hoe klein ze ook zijn (die van je vriendin was toch net zo oud als faya?). Vanavond dus een filmpje kijken of ga je op de Wii? Oh hihi de nutrix wat waren we destijds blij toen we er mee mochten beginnen....hihi. Fajah goed zo niet meer gespuugd! Beter hoor! Lekker tv kijken in bed! Krijgt Yorben er wat van mee dat hij broertje of zusje krijgt? en willen jullie het weten? Kel waar ga je naartoe met die kleding? En Daynah dus flink aan het uitdagen. Irritant is dat heh als ze zo gaan lachen. Ik kan dan best boos worden ik zeg dan altijd nee nu moet je luisteren. Luisteren is een soort toverwoord hier.. Lis yek Jesse zn oortje weer helemaal vol. Heeft hij het wel schoongemaakt hoop ik toch? En dan geen buisje meer is die gewoon eruit gegaan dan ofzo? Ah en Marijn ook voor zn amandelen. Wat dat betreft lijken ze ook wel echt op elkaar heh. En zoo knap van je die 10,5 kg. Merk je het goed aan kleding enzo, heb je al lekker nieuwe kleren geshopt? Hoorde vanmiddag dat mn schoonzus en zwager morgen langskomen (ze hadden gevraagd of ok was en is prima). Dus nog even snel een driegangen in elkaar gedraaid. Wel weer fazant bij de poelier gehaald maar ander receptje. Het staat nu in de oven (2 uur) en het ruikt heeeerlijk! Mn schoonvader was vandaag weer in zkh geweest. Ik of we weten het niet hoor.. Ze zeiden dat wat hij vorige week had en het bloed etc kwam door een ontsteking ofzo. Ze hadden wel een soort scan gemaakt van nier en zagen daar verder niets bijzonders op. Ik zei al tegen Chiel hadden ze niet gelijk kunnen kijken of die tumor kleiner was geworden? Mn schoonmoeder had nog geprobeerd mee te kijken maar het was een vrij klein scherm itt dat wat normaal het scherm is. De tijd zal het leren heh. Morgen eerst ff de stad in. Had nog wat servies besteld en dat is binnen. Fijne avond en weekend allemaal. lfs
Oh wat ik nog vergat te vertellen..In mei ga ik samen met een vriendin een middag een kookworkshop volgen. In Amstelveen is het dan de Franse week van de alliance francaise. De chef kok van een erg goed restaurant in Amstelveen gaat in die week workshops geven! Leuk heh? Heb net een hapje van mn fazant met paddestoelen in rodewijn saus geproefd en hij is overheerlijk! Jummie!
Goedenmiddag... t is rustig hier vandaag, ik denk dat iedereen van het heerlijke weer aan t genieten is. Bij jullie ook allemaal een lekker voorjaarszonnetje? Heerlijk he! 8) Linda: jj bent daar wel goed in he, een 3 gangendiner voor een aantal personen maken. Mij niet gezien, heb ik echt geen geduld voor. Was het nog gezellig gisteravond? Wat leuk dat je een workshop gaat doen, kun je mooi nieuwe ideeen op doen. Irritant het die onzekerheid met ziekenhuisuitslagen, en wat je zegt....de tijd zal het leren, maar dat wachten is oh zo vervelend he! Hier alles zn gangetje. Jayna ligt nu ff op bed. Die was bek af nadat we vanmorgen ff de stad in zijn geweest en daarna naar de AH boodschappen doen. Ze was om 5.15 uur al wakker! Heb dr ff een knuffel gegeven en ingestopt, maar hoorde haar daarna nog tot 6 uur praten in bed. Daarna maar bij ons neergelegd, omdat ze anders Faya ook wakker maakt. Bij ons alleen maar keten natuurlijk. Dus was een kort nachtje voor ons. Om 8.30 uur maar gaan hardlopen, vond ik wel goed van mijzelf...haha Heb vanmorgen voor Jayna die gympen bij Dolcis gekocht waar ik laatst een link van plaatste. Staan haar erg leuk! Ze vielen erg groot, dus kon Jayna 24 ipv 25. Voeten nog wel op laten meten, ze zat op 24,5, dus normaal 25 van schoenen. Nou ga ff bakje thee doen en dan vanmiddag nog maar ff lekker naar buiten met de kids. Liefs Sem
en de laatste.. Faya samen met het zoontje van mijn vrienden ( 5 weken ouder als Faya) Wat een beer van een jongen en weer een klein meisje is Faya dan he!
Wat een schattige fotos Sem,echt lief,maar je meiden lijken echt totaal niet op elkaar he?Ik vind Jayna op jou lijken en Faya op haar papa.En ook die ogen zijn verschillend,maar is hier ook zo.Jelte heeft hele donker bruin/groene ogen (van zn papa) En Yorben hele blauwe (van mij)Wel leuk dat verschil toch.
Hi, Brennied: wat een superlieve foto van Amy zag ik en die van Milou met haar nichtje is ook erg vrolijk! Oh en wat een slecht nieuws over je schouder! 6 weken echt helemaal niets doen, jeetje dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat je voldoende hulp kan krijgen. Simone: fijn te lezen dat je je hart hebt kunnen luchten bij de psycholoog en op je werk. Hoop dat het langzaam beter met je zal gaan en dat je een leuke baan vindt. Zap: draadloze modem nog niet binnen? En internet bij de buren offline? Of gewoon lekker aan het genieten van het zonnetje . Schiet het een beetje op met John en schoonpaps? Ben erg benieuwd naar het resultaat! Kelly: wat goed dat Daynah zonder problemen is gaan slapen in haar nieuwe mooie bed . Ben wel benieuwd naar hoe dr kamer is geworden, wel ff spammen he! Lekker dat Sabino de klus er na vandaag heeft opzitten, inderdaad weer lekker centjes binnen, altijd goed! Veel plezier vanavond met jullie WII competitie, wordt vast gezellig. Wat een mazzel had Twente he! Wij waren wel happy! Trena: whahaha geweldig het gesprek dat je met Jelte hebt gevoerd. Mooi fantasie hebben die kids toch af en toe. Ik heb geen last meer van mn litteken en je ziet het ook niet goed. Ik heb er ook geen last van dat het nu oprekt, gelukkig maar! Jij nog misselijk of gaat het nu langzaam beter? Hoop het echt voor je. Schiet ook alweer lekker op jij, 10 weken al bijna. Sem: het zusje van Rick is inderdaad zwanger. Jaaaaaa onze cluppies tegen elkaar in de Kuip zou wel lachen zijn. Denk inderdaad dat Rick wel zal gaan (even afhankelijk van wanneer ik beval natuurlijk ). Fijn dat je het leuk hebt gehad met je vriendin, maar inderdaad wat een verschil is dat zeg als je dat jongetje ziet in vergelijking met Faya, hij is echt een beertje, haha. Onwijs leuke foto's weer van je meiden! Maar wat verschillend zijn ze toch. Toch de gympen voor Jayna gekocht, ze waren ook wel superleuk hoor! Sens: Michiel geen last gekregen van zn verstandskiezen? Tandpijn is zo vreselijk vind ik. Maar beter dat ze eruit zijn. Had hij er last van of uit voorzorg verwijderd? Leuk he die wijze uitspraken van de kids! Wat is het toch wat met je schoonvader, pffff lijkt me zo onwijs zwaar voor hem en voor jullie allemaal. Je kan weinig doen en alleen maar afwachten, dikke knuf. Leuk een kookworkshop, echt iets voor jou lijkt me! Veel plezier vanavond met je schoonzus en zwager! Hoe gaat het eigenlijk met je eigen zusje? LIS: wel lekker toch dat de jongens op woensdag- en vrijdagmiddag lekker slapen, kun je idd even lekker meeslapen. Het weer zit toch niet mee om leuke dingen te doen (vandaag dan toevallig wel ff ) Gelukkig gaat het momenteel goed met de oortjes van Jesse en Marijn, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is als er straks bij Marijn toch ook wat moet gebeuren. Goed van je zeg, 10.5 kilo afgevallen! Hoe is je huid? Perzikje? . Hier verder alles oke, gaat met mij ook weer wat beter al ben ik wel erg verkouden. Maar zit weer iets beter in mn vel! Donderdag was ff gezellig met mn vriendin in de stad, ze vertelde dat ze is gestopt met de pil, ben erg benieuwd, zij binnenkort mss ook wel zwanger! Rick en ik hebben een lekker weekend samen. Mijn zusje wilde graag dat Lieke kwam logeren. En Lieke vindt het prachtig op de boerderij, dus geen probleem. Ze is net gehaald en ik haal dr morgen tegen 16.00 uur weer op. Wel even lekker hoor! Verder weinig nieuws...ik ga maar eens ff de zolder verder opruimen. Moet echt nodig gebeuren. Fijn weekend verder meiden! Liefs Sap