Trena: idd wel leuk he zo verschillend, jouw jongens ook de 1 donkere ogen en de ander blauw, bijzonder he dat dat zo door natuur allemaal geregeld wordt...haha...Nu ben je vast wel heeeel benieuwd naar jullie derde kindje! Sap: lekker hoor ff tijd voor jullie samen. Lieke zal vast erg genieten op de boerderij. Gelukkig voel je je ook weer iets beter. Nog even en je bent lekker heeeeel lang vrij het komt nu dichtbij he. Geniet van t weekend samen! Hoe gaat het met het slapen van Lieke op haar nieuwe kamer? Is ze nu al helemaal gewend? Hier toch naar binnen gebleven vanmiddag. Jayna sliep 3 uren en is net pas wakker en Faya ligt nu op bed. Lekker aan t bankhangen de X factor aan t kijken, hadden we opgenomen. Vanavond Heerenveen-Groningen kijken, leuke wedstrijd altijd. Nou ga Jayna ff van een Bumba ijsje voorzien, had ik haar beloofd als ze wakker zou zijn. tot later! xxx
Nou Sap dat is niet vaak zo natuurlijk maar het kan wel. Hebben ze dat bij jou toen in zkh niet gezegd? Je placenta kan ook in dat litteken groeien, maar dat heb jij niet anders hadden ze dat wel gezien al. Lekker hoor een weekendje rustig aan. En wat leuk dat je vriendin gestopt is met de pil! Spannend! semmi wat een leuke foto's en wat Fajah schrijft...ze lijken echt helemaal niet op elkaar heh. Idd ook die ogen zo verschillend en qua kleur. Grappig dat dat dan zo is. Zo gister de fazant dus al gemaakt. Het menu is als volgt: - amuse van garnaaltjes met saus en sla - jakobsschelpen in een soepje van groene asperge (ja nog een keer maken maar had nog zoveel jakobsschelpen in de vriezer) - gesmoorde fazant met paddestoelen en reepjes spek in rode wijn saus - toffeepudding met ijs En die laatste heb ik nu net in de oven gezet maar dat is me een partij wazig..haha. Je doet dat hele deegje met dadels in een schaal, dan gaat er een laag donkere basterdsuiker over, wat boterklontjes en dan.....5 dl kokend water . Ik ben dus heel beniewud Oh bezoek is er! Doeiiii tot morgen!
Hai, Zo Sens, klinkt allemaal lekker en sjiek Leuk hoor dat jij er zo'n plezier in hebt om uitgebreid te koken. Ik kan er ook echt het geduld niet voor opbrengen. Sap: lekker...een dagje met z'n tweeen! Effe van genieten hoor en morgen lekker proberen uit te slapen! Gelukkig voel je je weer wat beter..de laatste loodjes wegen echt het zwaarst he! Rustig aan... Semmi: wat een leuke foto's van je meiden zeg. Echt erg lief zo met elkaar en zo verschillend. Heel leuk om te zien! Jayna dus weer vroeg wakker, milou ook weer de laatste dagen Maar ook zij ligt nu alweer 2,5 uur te slapen...Amy wil weer eens niet slapen. Zij ligt in de wipstoel met d'r babygym te spelen Kelly, gaaf vanavond lekker wii'en met z'n zessen Beter dat de klus van Sabino klaar is en het geld weer binnen is, altijd fijn! Goed hoor van Daynah dat ze ze goed in d'r bed sliep! Hoe ging het vannacht? Charissa, fijn dat je het zo goed hebt kunnen regelen op je werk, ff uitrusten met je gezin! LIS: 's avonds naar de KNO? Dat is wel fijn dat dat kan zeg. jeetje, is het buisje er weer uitgevallen bij jesse...hoop dat ie er geen last van krijgt. En Marijn dus zijn neusamandelen knippen, wel beter voor hem! Heel erg knap van je...al 10,5 kg eraf! Veel hoor! Hier ben ik er weer bovenop Het is gewoon het beste om die operatie te doen, als ie nog vaker uit de kom gaat ben ik verder van huis. En ach...er zijn ergere dingen op de wereld. Qua hulp komt het best goed, mijn ouders, zussen en vriendinnen hebben alle hulp aangeboden en Gerard probeert zorgverlof te regelen op het werk. 6 weken helemaal niks doen voor mij wordt erg lastig, gewoon het idee dat je 6 weken alleen maar op de bank mag zitten en toekijken Maar ja...wat zijn nou 6 weken, ik hoop dat het dan mooi weer is. Kan ik lekker in de zon zitten Wel dus ook weer 6 weken niet werken, ze zien me al aankomen. Binnen een maand of 2-3 wordt ik geholpen, hoop begin mei dan zit ik goed met de bruiloft en vakantie. Lief ...al jullie meelevende reacties Ik heb net de voortuin maar eens onder handen genomen. Was wel nodig. Straks komt mijn vriendin eten en blijft vanavond, wordt vast gezellig! Ik wil graag dat ze mijn getuige wordt dus zal ik haar vanavond ook vragen. En nog een heel erg leuk nieuwtje....mijn zus is weer zwanger! Lenn wordt een grote broer, leuk he!
Hello, Brennie: Wat leuk dat je zus weer zwanger is. Zo kunnen de kleintjes leuk opgroeien met elkaar. Wat betreft de operatie komt alles goed en mss moet je er lekker gewoon van genieten om 6 weken niet te mogen schoonmaken ed Lin: Klinkt weer allemaal erg chique wat je heb gemaakt. Ik lust het iig niet allemaal, maar goed ik ben al blij met een biefstukje Veel plz iig vanavond. Kleding van Daynah sturen wij altijd naar Suriname toe naar een tehuis voor kindjes die ziek zijn. Sem: Wat een leuke foto's van je meisjes weer en wat krullen heeft Jayna zeg. Het zijn echt totaal 2 verschillende meiden. En wat een reus zeg dat jongentje. Jullie dus lekker aan het genieten van het weekend. Veel plz vanavond met het voetbal. Sap: Gelukkig gaat het allemaal weer wat beter met je. Het wordt natuurlijk ook allemaal wat zwaarder. Nog even volhouden en dan heb je lekker verlof. Lekker rustig weekendje voor jullie zonder Lieke. Geniet ervan. En met die bevalling komt het allemaal goed. Ik ben nog niet helemaal klaar met haar kamer, dus zodra het klaar is ga ik het zeker spammen. En je schoonzus zwanger. Zij heeft toch niet zo heel lang een vriend of heb ik dat mis. Ik ga er van door even wat lekkere hapjes voor vanavond maken. Lfs Kelly
Haaidie! Brennie: fijn dat iedereen zo mee wil helpen. Dan moet je er idd maar 6 weken van genieten om niets te hoeven doen. Dus eerst even aan het werk en dan weer 6 weken uit de roulatie? Goed bekeken Ben eerst terug gaan lezen over jouw opmerking over 's avonds naar de KNO-arts? Was foutje, moest natuurlijk 's ochtends zijn! Maar ben wel blij dat er iets aan gedaan wordt hoor. O, en Lenn wordt grote broer! Leuk joh! Sem: iedereen blijft het zeggen en het is ook zo he. Wat zijn ze toch verschillend. BIj ons hebben de jongens allebei blauwe ogen, van mij. Maar verder zegt iedereen dat ze precies op Wes lijken, dus ben wel blij dat ze nog iets van mij hebben Kel: Moet je nog veel doen aan Daynah's kamertje? Wel leuk om weer eens te veranderen he. Zijn jullie er al uit wat jullie verder nog willen veranderen in huis? Omdat jullie dat gaan doen ipv naar Suriname gaan. Nog wel een andere vakantie dit jaar? Sens: wow, dat eten klinkt allemaal erg lekker hoor. Ik kook ook nooit zo uitgebreid. Wes is nogal moeilijke eter die wil het liefst biefstuk, lust geen kip, vis enzo. Sap: wel lekker dat jullie nu even samen zijn. Geniet ervan. En LIeke lekker naar de boerderij, gezellig. Kan me voorstellen dat ze daarvan geniet. Zat gister ook te denken toen de KNO-arts zei dat we na 10 mei zouden worden opgeroepen, dat is niet zo heel lang meer. En dan ben jij waarschijnlijk al wel bevallen Nou, wasje zit er net in. Jesse vond de wasmachine helemaal geweldig, haha. Marijn was vanmiddag weer onwijs aan het janken, denk dat hij weer buikkrampjes had ofzo. Maar zetpilletje gegeven en toen is hij uiteindelijk weer in slaap gevallen. EN Jesse slaapt de laatste tijd zo lang. Vanmiddag wel weer 3 uur. Wel lekker, maar dan is het 's avonds ook altijd later.
Sap:Hey wat fijn dat je je nu weer iets beter voelt.Is nu echt gewoon aftellen voor jou.Ik heb nog een eind te gaan hoor. Leuk dat je schoonzusje ook zwanger is.Voor wanneer is ze uitgerekend? Lydia:Hihihi die Jesse vind de wasmachine leuk,Yorben kan daar ook heel lang naar staan kijken. Kel:Nog ff spammen he? Linda:Klinkt supergoed je menu,zal vast van gesmuld worden. Ik voel me vandaag supergoed,geen 1 keer overgegeven en geen minuut misselijk geweest,HEERLIJK.Was al bijna vergeten hoe het voelde om niet misselijk te zijn. Ben een filmpje van Yorben aan het uploaden hoe hij met mn buikje omgaat. Let niet op mn buik,want hij lijkt op film enorm al,maar dat is helemaal nog niet zo hoor.Komt wss omdat ik beetje dubbel zit op de bank,beentjes op tafel hahaha.
Dit is ook nog even de echo van 2 weken terug.Je ziet naast de vruchtzak nog het andere (kleinere) zakje zitten.Best zielig he,je ziet er ook echt iets inzitten (op de onderste echo zie je er het beste iets inzitten).Die echo bewaar ik eeuwig,tis toch een foto van ons kindje dat er niet heeft mogen zijn.
Wat een lief filmpje Trena! En die echo's moet je zeker bewaren! Misschien raar, maar ik bewaar onze tweeling-echo's ook.....toch bijzonder om naar terug te kijken. Wat fijn dat je weer begint op te knappen!
Brennie: wat balen van de operatie Maar je krijgt zo te horen steun van iedereen..komt vast goed! Zag nog lieve foto's vana je meissies en nichtje. En je weer een kleine in de familie op komst, leuk! Sappie: met jou gelukkig ook wat beter. Gefeli met je a.s. tante-schap! LIS: wat lees ik, 10,5 kilo afgevallen...knap zeg! Sens: lekker gegeten vanavond? Heb ook een keer een kookworkshop gedaan, erg leuk! Semmi: mooie foto's van je meisjes! Een lachebekkie die Faya met dr mooie blauwe ogen. Kelly: wat heb je voor lekkere hapjes gemaakt? Hier bijna weer opgeknapt gelukkig. Heeft lang geduurd, terwijl ik echt nooit ziek ben. Verder is er het vermoeden dat ons huis op tijd wordt opgeleverd, dus over 6 weken. Vanmorgen zijn we voor een inbouw kledingkast wezen kijken, maar het gaat misschien een inloopkast worden. Voor beiden krijgen we maandag een offerte. Ook vloer voor beneden besteld. Kyllian die is de afgelopen week elke nacht wel een keer wakker, maar hij is ook wel ineens heel erg aan de babbel dus er gaat misschien wel vanalles in zn hoofd om 's nachts Ik ben elke avond vroeg naar bed gegaan en ga zo ook weer mn bed in. Niets voor mij, maar had het blijkbaar wel ff nodig.
Helleu! Hier alles ok. Druk met alles bij elkaar zoeken voor de belastingaangifte. Gelukkig besteden we dat uit, anders zouden we de helft vergeten. Bastian weer ziek, koorts met overgeven. Volgende keer weer sociaal.
Pfff ja jullie zullen ook wel een lastige aangifte hebben Panda! Moet met 2 clienten ook nog aangifte doen, maar ik ga wel langs een belastingdienstburotje volgende week. Achnee Bastian alweer ziek
Hoi allemaal! Ben dr weer ff, surfend op de buren . Soms valt ie ineens weg en heb ik geen illegale verbinding meer, t lijkt wel of degene van wie t internet is s avonds de pc uitzet ofzo, want dan kan ik niet meer online. Alles snel bijgelezen, nu wat reacties Sem: Wat zijn je meisjes toch schattig zo samen en nogsteeds zie ik de gelijkenis ook niet hoor, hahaha. Allebei mooi maar o zo verschillend. Blijft toch jaloers op de krullen van Jayna hoor. Prachtig. En geslaagd voor de gympjes dus. Leuk! Hoe is t met je bovenbuurman? Trena: Ach toch wel zielig he zo een echo met 1 vruchtje dat t niet gered heeft. Ik zou de echo's ook bewaren hoor, t is toch iets van van jou is(geweest). Haha moest erg lachen om Jelte en zn trouwuitspraken. Lief! Je voelt je geloof ik al iets beter inmiddels he? Houden zo! Linda: Zo jij hebt weer een fazantje laten pruttelen in de oven. Goed bezig hoor. Was t gezellig met elkaar eten? En heeft iedereen genoten? Hoe is t met Jaime en dr zindelijkheidstraining? Zet t nog door of weigert ze nog regelmatig? Sap: Lekker ff een dagje zonder Lieke.Kun je weer eens uitslapen he. Ook heerlijk hoor en ze heeft t vast geweldig bij je zusje. Wel leuk dat ze zo een Jill-filmpjes fan is lol. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Laatste loodjes alweer he. t Schiet al op. Bijna verlof, heerlijk! En dan afwachten op de helse natuurlijke bevalling AM: Leuke laarsjes heb je gekocht voor Kyllian. Toch maar niet die met de veters genomen dus. Ben je alweer ongesteld geworden deze maand? Of ben je dr niet meer zo mee bezig? Hoop dat jullie ook snel weer een 2e kindje kunnen verwachten hoor. Al zin in de vehuizing? Ben je al aan t inpakken en ben je je marktplaats meubels al kwijt? Mirjam: Beterschap voor Bastian. Hij is de laatste tijd ook vaak ziek he? Spam je weer eens een foto van hem? Brennie: Jeetje meis, toch een operatie en dan 6 weken niet tillen! Gelukkig heb je genoeg hulp straks want t zal niet meevallen om niks te mogen doen. Staat de operatie al gepland? Leuk dat Lenn weer een broertje of zusje krijgt. Wanneer is ze uitgerekend? En schattige foto trouwens nog van Milou met dr vriendinnetje. Wat wordt haar haar trouwens ineens lang! Lydia:Zo he, 10,5 kg eraf sinds t nieuwe jaar! Wat knap van je zeg! Hoeveel wil je nog kwijt? En nogsteeds geen hongergevoel gehad? Volhouden hoor en niet weer aankomen na je dieet he anders is t voor niks geweest. Kel: Bedje groter dan je had verwacht voor Daynah? Hoe die je dat nu zonder commode dan? Verschoon je haar nu op dr bed ofzo? Ben beneiuwd naar t eindresultaat. Ga je nog spammen? En slaapt ze wel zonder te mopperen in dr nieuwe bedje?Hoefde ze niet te wennen? Volgens mij iedereen weer gehad, zo niet sorry...... Gisteren heen en weer naar Drenthe geweest waar mn pa zn verjaardag vierde.John is niet meegegaan want die wilde doorklussen met zn vader, dus zijn Jill en ik ruim 450 km heen en weer gereden. Ze sliep de hele reis heen en erug, dat was wel fijn.Mn broer was ook bij mn vader met Amber. Hebben ff gewandeld en in de speeltuin gespeeld, daarna zijn we uiteten gegaan met zn allen en ben ik weer naar huis gereden. Was 22 uur thuis, echt een pokke-eind rijden hoor, pfff. Nou ja, zo vaak gaan we niet. Bij thuiskomst waren John en mn schoonvader nog bezig, maar t nieuwe kamertje van Jill is ook weer klaar en de halve gang is gelegd. Hopelijk krijgen ze vandaag de klus af, al denk ik t niet hoor. We zullen zien. t Is toch wel erg veel werk al dat op maat zagen en netjes afwerken. Maar t resultaat mag er vooralsnog zijn Ben helemaal happy. Hopelijk komen de meubels de komende week, dekbedjes, lampjes en andere dingen komen morgen al, nu alleen de meubels nog en gordijnen ophangen, dan kan Jill over. Ga ff koffie maken en me aankleden, schoonpa is er zo weer. Fijne zondag allemaal Liefs
Jelte was vannacht opeens ziek,moest overgeven en is zn stapelbed uitgeklommen,maar kon de wc niet op tijd halen. Er lag dus overal spuug.Op zn trapje,op de vloer.Dan in de badkamer tegen de kastjes en op de badmatjes,bah wat was dat vies zeg. Alles schoongemaakt en Jelte sliep daarna gewoon weer verder en heeft nergens meer last van.
Goedenmiddag: Linda: zo, je hebt er werk van gemaakt in de keuken zeg. En vonden je gasten het lekker? Vast wel! Heb je een groot receptenboek ofzo waar je alles uit haalt? Ik zou het echt niet kunnen verzinnen. Monique: gelukkig voel je je weer wat beter. En spannend zeg dat over 6 weken jullie huis waarschijnlijk opgeleverd zal worden. Nog druk met van alles regelen voor die tijd? En Kyllian dus ook al zo aan het babbelen de laatste tijd, leuk is dat he! Trena: lief filpmje van Yorben zo bij mama. Blijf zn ogen zo mooi vinden, mooi mannetje Kel: hoe is het gegaan met de Wii competitie? Heb je nog een beetje kunnen winnen? Is vast een gezellig avondje geweest zo met elkaar! Brennie: gelukkig voel je je weer iets beter en wat lief dat je fam je zo wil gaan helpen. Zou wel fijn zijn als Gerard ook zorgverlof kan krijgen dan! Wat leuk dat je er weer een neefje of nichtje bij gaat krijgen. Hoe oud is Lenn dan als ie een broertje of zusje krijgt? Ook al bijna 2 toch? Milou dus ook weer een vroege vogel. Mischien hebben we weer een beetje tijdswinst als de klok een uur vooruit gaat...haha Lydia: Jesse ook al zo lang slapen overdag, Jayna kan daar ook wat van, die haalt dan volgens mij gewoon in wat ze 's morgens te vroeg wakker is geworden. Hoe gaat het nu met Marijn? Vervelend hoor buikkramp. Heeft hij nog koorts? Mirjam: Bastian weer ziek, wat een pech toch steeds, beterschap voor hem! Succes met de belastingaangifte! Zaph: dat is idd een lange rit voor jou he naar Drente. Wel handig dat John nu mooi ff door kon klussen met zn vader. Kan me voorstellen dat je er helemaal blij van wordt als je het resultaat steeds weer ziet. Nu de mooie meubeltjes er nog in en het zal er vast prachtig uit zien. Hoe gaat het verder met jou? Voel je je goed? Freek nog steeds zo druk in je buik? En al definitief uit de naam? Hier weer een voetbalmiddagje. Ajax is er nu op....nog 0-0 ben benieuwd. Jayna ligt te slapen en Faya speelt en brabbelt al anderhalf uur in de box. Zo'n makkelijk meissie dat t is. Die box heeft zn geld wel opgeleverd, Jayna vond het ook altijd prima er in. Hier trouwens vorige week de belastingaangifte gedaan ( laten invullen want snap er zelf geen bal van ), krijgen we mooi 1100 euro terug....joehoeee! Nou ga ff wat drinken en verder voetbal kijken met mn mannetje. Liefs Sem
Trena: arme Jelte....maar ook arme mama die alles moest schoonmaken dus. Issie nu wel weer helemaal opgeknapt? Wat fijn trouwens dat jij je een stuk beter voelt, hopelijk kun je nu vooral gaan genieten van je zwangerschap!