Trena: He bah das niet lekker zo midden in de nacht, zeker niet als je zelf ook nog eens misselijk bent. Is Jelte nu weer opgeknapt? Beterschap! Sem: Lekker hoor dat Faya zich zo vermaakt in dr box. Lief meisje. Moet altijd zo lachen als ik lees dat je samen met je mannetje voetbal gaat kijken, hahaha, dat je dat dan echt leuk vindt. Lekker weer he meiden? Heb de schuifpui weer open en t lentezonnetje komt heerlijk binnen. De mannen zijn druk aan de arbeid, ik aan t poetsen en Jill ligt bij oma te slapen Ga weer ff dweilen, er moet nog veel gebeuren Liefs
Hoi hoi, Hier net als in Huize Maliepaard...Ajax op, Milou ligt te slapen en Amy zit te spelen met de baby gym Fijn dat Faya zich zo lekker kan vermaken in de box! Beter zeg dat jullie zoveel terug krijgen van de belasting, jullie hebben geen koophuis toch? Lenn is dan 1 jaar en 9 maanden ongeveer als zijn broertje/zusje komt. Is de spruw weg bij Faya? En het eczeem bij Jayna? Robine, flink aan het werken weer bij jullie op zondag, fijn dat het allemaal zo opschiet. En jij lekker aan de poets met dit mooie weertje, heerlijk he! Hier ook het zonnetje naar binnen! Is bij Jill het eczeem plekje ook helemaal weer weg? Fajah: aa bah...geeft je zelf een keer niet over, doet je zoon het wel Ach hij is solidair met jouw AM: wow over 6 weken al, gaat ineens heel hard zeg. Kyl dus ook lekker aan het praten, leuk! Gister kreeg milou van die kleine snoep-beertjes. Amy lag in de box en milou ging met haar spelen, ik zeg tegen milou: niet aan Amy geven want dat wordt Amy ziek. Kijkt milou me aan het zeg met een grote lach: neeej tuurlijk niet mama! Kwam er zo wijs uit, ik lag helemaal in een deuk. Een hoop gescheld hier op het moment achter de tv, ik ga ff reclamefolders lezen met een bakje cappuccino. Straks ff naar mijn zus als Milou wakker is. Fijne dag nog allemaal!
Plekje is wel ''weg'', alleen nog een soort van litteken achter gebleven. Weet niet of de huid nu helemaal gaaf hoort te zijn of dat je dit blijft zien? Heb wel 3x 5dgn moeten smeren hoor, ipv 2x 5 dgn. Is t bij Milou ook op zn retour? Denk toch dat als ik nu een tijdje niet smeer t gewoon weer terugkomt hoor, we zullen t zien. Kind van dr moeder, ik heb ook al mn hele leven plekjes op elleboog en enkel.
Zaphra: zo dat was een hele reis naar je pa, nog gefeli. En die arme mannen maar hard werken Morgen de nieuwe spulletjes binnen, altijd leuk om te bekijken of ze in het echie ook zo leuk zijn he Ja hier alweer ongi geweest hoor Ik leg me er maar bij neer dat het hier voorlopig niet meer raak is. We hebben best al wel wat ingepakt, de zolder begint al vol te raken met dozen. Helaas is de kledingkast en commode nog niet verkocht. Vanavond maar ff los van elkaar op marktplaats zetten. Als ik bieders terug mail krijg ik geen reactie meer of ze hebben ondertussen al wat ander of het is zo'n extreem laag bod dat ik hm net zo goed weg kan geven. Trena: he bah arme Jelte toch en arme mama die het op kon ruimen Maar de lucht was je al gewend natuurlijk Semmi: wow dat is lekker zeg 1100 euro terug! Hier krijgen we helemaal niets helaas. Brennie: hihi wijsneusje die Milou. Hier ook een bijdehandje hoor, bijv tijdens het eten 'papa dichterbij anders knoeien'. Heb net het fietsstoeltje eindelijk helemaal goed op de fiets gekregen...de verlengstukken hebben dus geholpen De ouders van Djurre komen zo en Djurre zei vanmorgen pas dat ze ook bleven eten, ze willen Chinees gaan halen. Had zo'n zin in een dagje geen verplichtingen... Mn schoonvader neemt een kleurenwaaier mee zodat we verf kunnen bestellen via hem. Alhoewel we de slaapkamers gaan behangen. Beneden zullen de muren wel gewoon wit worden denk ik. Ze komen zo, maar gaan met Djurre eerst nog naar het huis kijken. Ik fiets er als Kyl wakker is misschien nog wel ff met hem naartoe.
Zaph:heerlijk he dat zonnetje zo weer in huis. Hier is Jayna de hele tijd met Luca achterhuis geweest, echt een buitenkind, dus laat de lente nu echt maar komen! Lekker dat je ff door kunt werken nu Jill bij oma slaapt, is het einde al in zicht? En tsja...voetbal.....ben er eigenlijk ook mee opgegroeid hier in Heerenveen. En dan trouw je met een man die voetbalgek is dus dan ga je daar in mee...haha Monique: eindelijk de fietsstoel dus helemaal geinstaleerd. Hoe vond Kyllian het zo achter op de fiets? En dus onverwachts eters er bij....hou ik ook niet zo van als ik verwacht ff helemaal niks te hebben. Maar ach, chinees eten is dan wel weer lekker Brennie: Haha.....bij jullie dus ook ajax aan, de 1 op bed en de ander aan t spelen....wat een overeenkomsten vandaag Leuk zeg voor Lenn, kan ie later mooi met zn broertje of zusje spelen. Nog naar je zus geweest vanmiddag? Gerard zeker ook balen van ajax....zooo slecht! Faya heeft gelukkig geen spruw meer. Jayna haar eczeem is iets rustiger, maar niet helemaal weg, ga dus weer naar de HA om te vragen wat we nu kunnen smeren. Hoe is het met de eczeem van Milou? Hier ff rust in huis. Faya ligt nu op bed en Jayna is met papa en Luca aan het wandelen. Wat is dat kind goed gehumeurd zeg nu ze ook weer lekker buiten kan spelen. Heeft anderhalf uur met Luca achterhuis gespeeld, step mee naar buiten, bal gooien naar Luca, zo leuk om te zien. Ik ga nu beginnen met t eten......gaan broodje shoarma eten....mmmm... Liefs Sem
Am: Je wordt vast ook wel weer zwanger hoor, maak je er niet te druk om! Weet zeker dat je in 2009 nog wel zwanger raakt. Fijn he al dat inpakken en dozen vol maken. Bah dadelijk ook allemaal weer leegmaken, das minder leuk. Vooral keukenspullen en kleding dat is echt een hel. Nou ja, komt allemaal wel weer netjes bij jullie te hangen in t nieuwe huisje. Geniet van de chinees. Hebben wij vrijdag gegeten mmmmm Sem: Wat heerlijk dat Jayna zo lekker buiten kan spelen in de tuin. Dat is wel een nadeel van ons huis hoor, als ze in de tuin wil spelen moet ik ook naar beneden toe. Nu is dat met t laptoppie wel makkelijk straks en heb ik ook iets te doen, anders zit je er zo doelloos bij he. Dat is echt wel een nadeel van dit huis vind ik. Nou ja, als dat t enige is....... De mannen zijn gestopt voor vandaag. Komende zondag maken ze t af. Alleen onze slaapkamer moet nog deels gedaan worden, maar daarvoor moeten we t bed afbreken en weer opbouwen, iets wat vandaag teveel tijd zou hebben gekost. Ben in ieder geval al blij dat t einde van t laminaat leggen in zicht is en de twee kinderkamers en gang helemaal klaar zijn met plintjes, mooie hoekjes, trapstrip etc. Vanavond ff al t nieuwe laminaat lekker dweilen met een fris sopje en is t echt af Komende week nog rolgordijnen halen en overgordijnen en dan lijkt t op de meubels en aankleding na af. John is ff patatjes halen met Jill. Daarna gaan mn meisje en ik in bad en vroeg ons mandje in lekker slapen. Ben moe en mn bekken begint op te spelen Meiden tot morgen of dinsdag! Liefs
hoi hoi, Zap: De mannen zijn dus weer goed bezig geweest van het weekend. Zo hoort het ook hoor Ben echt benieuwd als het af is. Wat betreft de commode is wel even lastig met verschonen, maar op bed kan het ook. Voor de rest gebruik de commode eigenlijk niet meer ook niet om haar aan te kleden. Sem: Heerlijk toch om Jayna zo te zien spelen. Kan jij ook even je ding doen toch. Jummie broodje shoarma, dat klinkt goed hoor. Monique: Balen dat je weer ongi bent geworden, maar ook jouw tijd komt nog hoor, echt waar. En het fietsstoeltje zit nu op de fiets. Ben benieuwd hoe Kyllian het achterop zal vinden. Brennie: Bij jullie dus ook een voetbalmiddagje. Hihihihihihihihihi die Milou al zo wijs. Trena: Wat een leuk filmpje zeg. Hoe is het nu met Jelte nog erg ziek geworden of valt het wel mee? En wat fijn dat je gisteren zo goed voelde. Hopelijk is het ergste nu geweest. Verder kan ik niet meer teruglezen. Gisteravond was het erg gezellig. De nodige wijntjes waren weer op, maaaaaaaaaaaaaaaar ik heb wel de tenniscompitie gewonnen en met het bowlen ook.....hahahahahhaahhahaa Vandaag is mijn moeder even langs geweest om naar het kamertje van Daynah te kijken. Daynah is wel heel trots op haar kamertje. Ze zegt dan ook papa gemaakt.....hahahaha. Vannacht is ze wel vaak wakker geworden. Ik denk dat ze een beetje ziek gaat worden. Is heel de dag aan het niezen en een snotneusje, dus dat beloof wat voor vannacht. Ik ga ff Daynah uit bad halen en naar bed brengen, want die is wel moe. Ze heeft vanmiddag niet geslapen. Sabino heeft haar meegenomen naar Ballonia, dus ik heb vanmiddag het huisje helemaal top tot teen schoon kunnen maken. Kom later nog ff. Lfs
Heh zap dat is niet leuk als je last van je bekken gaat krijgen. Lijkt mij ook wel lastig met je werk dan. Geniet lekker van je patatjes. Lfs Kelly
Zo het viel mee met het bijlezen gelukkig! Het eten was goed gisteravond. Sommige stukjes fazant waren wel iets te droog vond ik maar ja. Dat is zo lastig met fazant. Het puddingtoetje was errug lekker. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb denk ik wel 15 a 20 kookboeken....daar haal ik het uit. DIt kwam uit het kookboek van Nigella Lawson, erg goed boek. Robine heh lekker zeg het einde is in zicht. Volgende week dus alles klaar! Heerlijk! En last van je bekken is niet ok. Heb je misschien wat oefeningen ofzo die je kan doen? Kel ah lief papa gemaakt. Erg schattig. En Daynah weer ziekjes geef dr maar een knuf het zit haar niet mee heh. En met de nodige wijntjes de tennis gewonnen...hihi. Semmi wat leuk dat Jayna zo gespeeld heeft met Luca. Heerlijk ok heh voor de kinderen om buiten te zijn. Jaime is er ook zo gek op. Wat leuk dat Jayna een step heeft joh. Lukt dat een beetje hier gaat het fietsen nog lastig...haha. AM joh je wordt heus wel zwanger weer hoor. En misschien toch even lekker dat je eerst ff het huis enzo kan dan. Kun je daar lekker de tijd voor nemen en je voelt je dan nog goed heh.Fijn dat je weer bent opgeknapt! Hoe was de chinees? Brennied had Milou van die beertjes van dat gold bärchen? Met die kleuren? Jaime is er zooooo wild van. Maar lief dat ze dat dan zeg nee tuurlijk niet..hihi. Echte minimensjes zijn het heh.En goed dat je je eribj hebt neergelegd, zal niet leuk zijn maar wat je zegt beter voor je huwelijk dan daarna... Fajah wat een schattig filmpje! Arme Jelte zo ziek. Gek heh dat ze dan spugen en het kwijt zijn ofzo. Ik zou de echofoto's ook bewaren hoor. Kun je later ook vertellen heh tegen het kindje. Verder kan ik niet lezen. Nieuws weer Jaime poept nu ook op de wc. Wc plassen ging al super, maar poepen was nog een stap tever maar vandaag kwam ze naar me toe...mama? Oh ik zeg moet je plassen...JAAAAA en rennen dat ze deed. Hup brilverkleiner erop en poepen maar. Ze was supertrots. Verder was ze gister natuurlijk weer hyper omdat mn schoonzus en zwager hier waren. Waren gisterochtend eerst nog stad in geweest. Nog wat servies gekocht en nog van keukenspul enzo. Ik ga ff mario kart online doen. Leuk tegen allemaal mensen uit andere landen spelen! lfs
Semmi: Jayna ook een buitenkind, heerlijk he als het dan weer wat warmer wordt! Kyllian is ook ene buitenkind. Zaphra: toch te druk geweest aangezien je last van je bekken krijgt? De mannen hebben het verdiend om te stoppen he, lukt vast zondag wel om het af te krijgen. Kelly: we hebben het kamertje van Daynah nog niet gezien he, ben nu wel heel nieuwsgierig Hoe was het in Ballonia? Lekker dan je zelf dan ff rust had. Djurre zou dat niet zo snel doen alleen naar Ballorig ofzo. Nou schoonouders zijn weer weg. We zijn ff bij het huis wezen kijken. Er was iemand bezig dus de deuren stonden open en zijn ff binnen wezen spieken.
Sens: heeft Jaime nu alleen 's nachts nog een luier aan? Wat is het snel gegaan bij dr. Je etentje dus gelukt Ik heb nog nooit fazant gegeten, geen idee hoe dat smaakt Weer een deel van je servies erbij
We hadden de kast nog een keer op MP gezet, maar dan zonder dat men kan bieden. Krijgen nu via mail betere reacties. Dus LIS, wanneer zou ik het kledingrek kunnen komen halen?
Anders kom je een keer hier eten maak ik wel fazant. Seizoen loopt nu alleen wel op zn einde (heb ik mij laten vertellen door de poelier) En nee hoor overdag doe ik ook vaak een broekje aan (luiers moet ze echt niet meer...nee geen luiel een bloekje..haha. onze chinees. Maar met luier zegt ze wel wanneer ze moet. Soms gaat het ook nog wel fout hoor dan trekt ze een moeilijk gezicht en is het leed al geleden. Wel moet dan onmiddellijke die vieze luier uit. Leuke foto's van Kyl zeg..hihi. En mooi huis ook Monique. Ziet er erg goed uit. Mooie kleur stenen ook!
Goedemorgen allemaal, Ben ik de eerst voor vandaag. Zit inmiddels op mijn werk weer, maar het is rustig vandaag tot nu toe, dus dacht ga even kijken op het forum. Lin: Koken is dus weer goed gelukt las ik. En met Jaime gaat het echt wel goed zeg met het plassen en poepen op de wc. Superknap van haar. Werkse vandaag. Monique: Zo ze zijn zeker aardig opgeschoten met jullie huis. Heerlijk toch dat je over 6 weken mss de sleutel kan krijgen. Kunnen jullie lekker druk klussen. Zap: Ik zal van de week even een foto spammen van het kamertje. Moet nog wat kleine dingetjes doen en dan is het af. Komt goed hoor. Daynah is dus wel ziek geworden gisteravond en vannacht, dus we hebben ieder uur van de klok gezien. Erg gezellig dus. Ga er vanavond maar lekker op tijd in dan. Fijne dag allemaal. Liefs Kelly