November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Je kan ook kledingrekjes halen bij Ikea. Hebben wij ook gehaald, 5 euro p/s(Jall, met trema op de letter a)! Hahaha, ze vallen wel bijna om van de slapheid, maar tot nog toe functioneren ze nog prima.
    Leuke foto's van jullie huisje en Kyl. Hij lijkt zeker al groot achterop de fiets. t Baby is er helemaal af he.

Kel: Arme Daynah, beterschap voor haar! Hopelijk knapt ze snel weer op.

Lin: Wat goed zeg van Jaime. Hier wordt t ook goed aangegeven, maar te laat of staat al te persen terwijl ze t zegt. Volgens mij vindt ze t ook eng op de wc of potje. Ach komt vanzelf wel. Is je servies al bijna compleet?

Verder geen reacties he!?

Ga zo boodschapjes halen met Jill, daarna gaat ze ff slapen en kan ik strijken. Als t goed is komen de nieuwe dekbedjes ook zo, kunnen die ook meteen gewassen en gestreken worden.
    Al met al een huishoudelijk dagje dus. Ook wel eens nodig.
    Verder nog ff naar de Leenbakker voor nieuwe rolgordijnen en overgordijntjes.

Tot later, werk ze voor degene die moeten ;)

Liefs

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ff ego berichtje van deze kant :cry:

Het wil gewoon niet...down, weet niet meer of ik voor of achteruit moet :(
    En nu ook nog buikgriep erbij.. en misselijk niet normaal
    Net telefoon gehad van mijn schoonmoeder...preekje dit en dat bah
    Net werk gebeld, die bellen vanmiddag weer..
    Weet het ff niet meer.
    Ga ff weer naar bed, de jongens liggen er ook net in.
    Vanmiddag ff kopje koffie-thee drinken bij mijn zus, ff wat afleiding en moet er ff uit...3 dagen thuis gezeten bah

Sorry, word gek van mezelf, wil zo graag sterk wezen voor mezelf en de kids maar lukt op dit moment gewoon niet!

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Nou Kel, ik kan je de hand schudden. Ik ben ook de hele nacht in de weer geweest :(
    Marijn koorts, huilen, niet willen slapen... Vervolgens Jesse ook wakker, die lag toen ook bij ons in bed (elk kwartiertje slaap was al meegenomen) en die lag vervolgens ook anderhalf uur wakker. Dus om half 6 maar teruggelegd. Toen even geslapen en toen begon Jesse weer.
    Ook ik vanavond dus vroeg mijn bedje in.
    Wes heeft de KNO-arts gebeld en nu krijgen we weer de onderhoudende antibiotica voor Marijn. Ik hoop dat het helpt. En anders werk ik morgen thuis.

AM: op woensdagmiddag ben ik thuis, op vrijdag, zaterdag a.s. ben ik weg, maar zondag wel thuis. Dus zeg maar wanneer je wil komen hoor.
    Mooi huis trouwens zeg. Idd... mooie stenen! En leuke foto's van Kyl. Ik moet ook eens een achterzitje kopen, dan kan ik ook eens een rondje gaan fietsen met de jongens. Ik denk dat ze het allebei geweldig vinden.

Zap: een schoonmaakdagje. Hmmm... heb ik gister een beetje gehad, tussen de bedrijven door. Wel lekker dat het allemaal zo opschiet bij jullie in huis hoor! Ik was 7 maanden zwanger en toen gingen wij pas verbouwen :confused:

Kel: is het rustig vandaag op je werk? Wel lekker nu je zo'n slechte nacht hebt gehad. Ik werd vanochtend al gebeld dat ze mijn toegangspasje hadden gevonden. Had ik zo in de lift laten vallen en niets van gemerkt. Pff... als zombie naar boven gegaan dus.
    Geen slechte berichten meer op je werk gehoord?
    En wat heeft Daynah? Had ze ook koorts of was het spugen?

Lin: die Jaime gaat echt goed zeg met zindelijkheid. Echt knap hoor. Jesse wil op het moment weer effe niet, en dan zijn wij daar als ouders weer veel te makkelijk in. Dus maar snel weer oppakken. Hoewel de stickertjes ook niet meer echt interessant zijn geloof ik.

Simone: he, wat vervelend voor je zeg. Was het weekend thuis weer niet goed? En jullie zouden in therapie gaan toch? Wanneer begint toch? Hoop echt dat het wat oplevert.

4. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn was gister 10 maanden!

AM: waar had jij ook alweer die verjaardagsslinger besteld? Ik weet dat er meerdere een hadden, maar van jou weet ik het sowieso. Ik wil er ook 1 bestellen voor Marijn.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS: jeetje Marijn alweer 10 maanden, wat gaat het toch snel he!
    Jullie dus weer een beroerde nacht achter de rug, niet leuk! Beterschap.
    Volgens mij hebben wij allemaal de slinger besteld bij www.feestslinger.nl.

Zap: wat fijn dat het zo lekker opschiet bij jullie thuis. Je hebt het mooi op tijd allemaal klaar straks. Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Kel: oh jee, niet te hopen dat Daynah echt ziek gaat worden,zou niet leuk zijn.
    Gezellig avondje gehad dus met de nodige wijntjes, jummie!

Charissa: jeetje meid, heb echt met je te doen, je voelt je al tijden niet lekker in je vel. Vanmiddag bij je zus is vast even gezellig! Dikke knuf.

Lin: echt knap hoor dat Jaime zo snel zindelijk aan het worden is. Hier staat het weer even op een laag pitje.
    Mario kart is echt leuk he! Maar soms best moeilijk!

Trena: aaaaah lief filmpje van Yorben en je buik.

AM: mooie foto's! Kyllian lijkt inderdaad alweer supergroot zo achterop de fiets! Mooi huis ook, jullie hadden geluk dat je dus ff binnen kon spieken.
    Ben erg benieuwd over een tijdje naar het eindresultaat.

Brennie en Sem: jullie mannen een rotmiddag gehad na het gelijke spel van Ajax? Hier voelde het gelijke spel van Twente als een overwinning. Wat een mazzel ook weer in de laatste seconden. Blijft spannend zo de competitie.

Verder weet ik het niet meer

Wij hebben een heerlijk weekend gehad met zn tweetjes, even weer goed kunnen bijtanken.Ook Lieke heeft het geweldig gehad! Gisteren de hele dag bij mn zusje buiten kunnen spelen in het zonnetje, heerlijk toch.

Net naar de vk geweest, alles weer prima. Kindje ligt nog altijd netjes met het hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald. Over twee weken nog een keer weer naar de vk en daarna weer naar de de gynecologen. Daar baal ik wel van,altijd zo'n gedoe weer naar het ziekenhuis, maar goed het is niet anders.

Vananvond een verjaardag van vrienden, Lieke slaapt dus bij mn ouders, wel handig want daar is ze op dinsdag toch altijd, hoef ik er morgenvroeg niet zo vroeg uit.

Ik ga ff liggen, ben een beetje lui.

Liefs Sap

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Kel en Lydia: beterschap voor jullie kindjes, bah niet leuk zeg zo'n gebroken nacht. Redden jullie het nog een beetje de dag door? Vanavond idd maar lekker op tijd jullie bed in en dan hopelijk een betere nacht!

Kel: de wijntjes hebben dus goed gesmaakt. Ik zal t ook es proberen met wijntjes binnenkort de strijd op de wii aan gaan, misschien win ik dan ook....haha :)

Lydia: jeetje, de eerste verjaardag van Marijn al in zicht :confused: Ben je daar ook zoveel mee bezig als bij Jesse toen? Of is het wel anders bij een tweede?

Zaph: actief dagje zo voor je. Wel mooi dat het nu zo opschiet. Hoe gaat het nu verder met je? Heb je veel last van je bekken? Wel mee uitkijken hoor, denk je dat het met je werk wel lukt?

Monique: Kyllian lijkt idd weer erg groot zo achterop de fiets. Hij vindt het wel leuk zo te zien. Jullie huis bijna af, mooie woning hoor, ben jaloers....wij willen ook graag kopen en denk wss nieuwbouw, maar moeten nog ff 2 jaartjes wachten.

Sap: mooi zo, lekker bijgetankd dus het weekend. En Lieke dus lekker buiten kunnen spelen met het mooie weer, doet een kind altijd goed he! Ik heb ook vol spanning Twente zitten kijken....gelijkspel was voor Heerenveen ook gunstig.....ajax, psv en twente gelijk en Heerenveen net zoveel mazzel als Twente met doelpunt in blessure tijd....joehoeeee....idd spannende competitie ;) Len wel shaggie ja, maar ach, gaat ook zo wel weer over bij m.

Simone: jeetje meid wat een ellende voor je. Idd belangrijk om er wel uit te gaan en afleiding te zoeken. Red je het nog een beetje met de kids? En heb je anders ook hulp voor nu, dat je zelf kan bijtanken? Heel veel sterkte meid, heb echt met je te doen!

Linda: wat goed zeg van Jaime dat ze ook het poepen op de wc nu zelf aangeeft, en terecht dat ze super trots is!

Hier vandaag aardig actief geweest. Vanmorgen bij mn ouders op de koffie geweest en terwijl de kids daar ff bleven, ben ik gaan hardlopen. Vanmorgen scheen t zonnetje nog ff en nu regent t de hele tijd, dus ben net op tijd geweest. Jayna slaapt nu lekker en ik ben mn wasjes aan het draaien en heb net een dweil door huis gehaald. Zal zo ff gaan strijken, is dat ook maar weer gebeurd.

tot later!
    Liefs Sem

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dank je Sap. Die bedoelde ik idd. Gelijk even gebookmarked. Bij Jesse was ik toen veel te laat om te bestellen. Doe altijd alles op het laatste moment. Kan er nu wel 2 bestellen, ook nog 1 voor Jesse. Is toch iets blijvends.
    Dus Lieke had het goed naar haar zin gehad gister? Leuk hoor, zo op de boerderij spelen. Slaapt ze dan 's middags nog?

Sem: oh, wat lekker dat je ouders dan dichtbij wonen he. Dat vind ik echt jammer dat ik dat nooit kan doen, maar ja...
    En in gedachten ben ik al wel beetje bezig met de verjaardag van Marijn. O.a. dus door die slinger. Want één jaar is toch wel bijzonder hoor. Ik denk dat ik dan die geboortedag ook weer opnieuw ga beleven. Hoewel die geboorte zelf natuurlijk maar kort was.

Wes heb ik vandaag paar keer aan de telefoon gehad. Die zit er echt helemaal doorheen. Heb zo met hem te doen. Jesse is strontvervelend en wilde ook nog eens niet slapen :confused: En normaal slaapt ie echt wel 2,5 tot 3 uur per dag. Ik snap er niets van. Marijn is echt niet lekker, die wil alleen maar op schoot.
    Dus zo naar huis. Zal nog even langs mijn baas lopen om te zeggen dat ik wellicht morgen thuis werk.

8. Hello,

Wat een fuck dag zeg vandaag. Het is super rustig. Kregen net ook weer te horen dat er bij 2 andere notariskantoren mensen worden ontslagen....gaat lekker goed, maar niet heus allemaal.
    A.s. donderdag moeten we weer bij elkaar komen. Ik ben benieuwd wat ze gaan vertellen.

Lydia: Ach arme Wes. Maar volgens mij kunnen mannen minder hebben ook hoor. Kom je dan wel aan werk toe als je thuis gaat werken?
    Ik hoop voor ons dat we een betere nacht tegemoet gaan.

Sem: Wat goed dat je weer bent gaan hardlopen en lekker bezig geweest in je huisje, die is iig ook weer schoon.

Sap: Fijn dat het allemaal weer goed was bij de vk en dat de beeb nog steeds goed ligt. Maar waarom moet je dan toch naar de gynecoloog? Baby ligt toch goed?
    Lieke heeft zich dus goed vermaakt bij je zus, dat is niet zo gek ook. Het was idd prachtig weer gisteren. Krijg dan gelijk zin in de lente.
    Veel plz vanavond.

Simone: Heh wat vervelend voor je allemaal. Je moet het vast even de tijd geven. Komt allemaal goed.

Zap: En zijn de nieuwe dekbedjes al binnen? Ook geslaagd bij de Leenbakker. Kost daar allemaal niets heh.

Net even mijn mams aan de telefoon gehad, maar Daynah is nog wel ziek zei ze. Koorts ook, dus ze had haar een zetpil gegeven.
    Ze had gisteravond ook nog gespuugd. Gelukkig haalde ik haar net op tijd uit bed, anders had ik gelijk kunnen wassen.

Ik ga nog even een e-mail sturen.

tot laterrrrrr.

Lfs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Wat zielig dat Daynah weer zo rot is. Vindt ze een zetpil ook zo vreselijk als je die inbrengt? Jill vindt t echt helemaal niks, schreeuwt moord en brand als t moet.
    Jeetje weer 2 mensen bij jullie eruit. Bij John op kantoor vliegen ze er ook om de haverklap uit. Hopelijk geldt t niet voor jou!

Lydia: Jeetje Marijn is echt hard op weg naar zn eerste verjaardag. Doet hij al net zoveel pogingen tot staan als Jesse op die leeftijd deed? Ik hoop voor jullie dat de komende nacht een betere nacht gaat worden, zieke kindjes is niks. Beterschap!

Sap: Goed zo dat je weer door de keuring bent bij de VK. En ja hoor je gaat er echt aan geloven aan een natuurlijke bevalling ;)

Sem: Je gaat vaak ff bij je ouders op de koffie he. Gezellig hoor en ook weer hardgelopen en gepoetst, ben trots op je :) Hoe is t met de buurman?

Simone: Heb echt met je te doen hoor! Hoop echt dat alles wer goedkomt voor jou en Dennis en dat de zon weer voor je gaat schijnen. Je mag hier altijd je hart luchten he, dat weet je! Sterkte.

Ben geslaagd bij Leen Bakker voor verduisterende rolgordijnen. Ecru genomen, anders wordt t wel erg wit boven met wit laminaat en witte muren. Nu breekt t een beetje. Ze hebben zowieso erg leuke gordijnen bij LB. Ga daar ook de overgordijnen halen denk ik.

Zojuist samen met Jill gegeten. John heeft nog een bespreking met zn werk en is dus laat vanavond. Opa heet zojuist de nieuwe kamer voor Jill opnieuw overgewit en de plintjes dichtgekit dus nu is t echt allemaal bijna klaar :) Komende week gaan John en ik in de avonduren verder met de slaapkamer leegmaken en voorbereiden voor zaterdag en zondag want daarna moet t klaar zijn.
    Ws komen morgen de dekbedjes etc, vandaag zijn ze niet geleverd.

Oja moet morgen geen gym op school geven maar mens en natuur, hahahaha, Kan dat helemaal niet, maar ga t wel proberen. Ben maar aan t werk van 830 tot 12 uur. :)

Tot later, opa drinkt ff biertje hier.

Liefs

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: dus toch ziek geworden die Daynah. Vandaag was ze bij je moeder dus. oma's zijn gelukkig ook goed voor zieke kindjes. Beterschap voor je meissie. Jijzelf de maandag weer overleefd ;)

Zaphra: Leenbakker heeft dus wel leuke gordijnen. Ook leuk geprijst natuurlijk! Ga nu ook twijfelen, aangezien we het hier bij een wat duurdere winkel van plan waren voor de hele bovenverdieping. Maar vind het eigenlijk wel handig dat ze zelf alles op komen meten en ook gordijnrailsen worden door hun geplaatst. Maar jullie zijn natuurlijk goede klussers ;)
    En zijn de spulletjes voor de kamers nog bezorgd? Waarom moet je gene gym geven? En wat houdt mens en natuurlijk in :D

Simone: jeetje meis, niet bij de pakken neerzitten hoor! Voel je je in de lente/ zomer vaak wat beter? Kun je nu misschien iets vaker bij je psycholoog terecht? Er gaat volgens mij zoveel in je hoofd om, hoop dat je er wel over kunt blijven praten met iemand. Dikke knuffel.

LIS: owjee huize LIS ook wakker vannacht :( Het blijft maar rommelen bij jullie he. Nou hoop dat de AB deze keer een btje werkt.
    Sap had de link al gepost, volgens mij had ik hm daar ook vandaan.
    kan ik woensdagmiddag of vrijdag langs komen? Onze inbouwkast komt er pas in juni, is het niet erg dat we het rekje tot die tijd hebben? Wat Zaph zei ik kan hm ook bij de Ikea halen, maar die van jullie was wel btje stabiel toch? Die van de Ikea zullen bij ons op de zolder belanden of moeten we anders weer weg doen, is ook zonde natuurlijk.

Sappie: moet je standaar naar de gyneacoloog omdat je vorige keer een keizersnede gehad hebt? Lieke heerlijk weekend gehad dus. Wel heerlijk hoor een zus met zo'n boerderij. Jullie ook btje uit kunnen rusten gelukkig.

Semmi: dat is zeker actief zeg, gaan hardlopen terwijl je op 'bezoek' bent :D

Heb echt een keelontsteking te pakken, wat doet dat zeer zeg. Begon me vanmiddag weer wat koortsig te voelen. Was blij toen het half 5 was en ik naar huis kon. Zit nu gewoon al op tegen morgen. Kan moeilijk bij clienten met een chagarijnig gezicht gaan zitten, best lastig om altijd positief te blijven als je je zelf ff niet lekker voelt.
    Onze kledingkast is verkocht, wordt pas over 1,5 week opgehaald, maar ze doen wel een aanbetaling. Die kunnen we dus het weekend uit elkaar gaan halen.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mens en natuur is t vroegere Biologie/natuurkunde volgens mij. Heb eigenlijk ook geen idee, hahaha, ben van dezelfde HAVOgeneratie als jij, toen was er nog gewoon wi, na,scheikunde,bio, ne en en. Lol. Zie t morgen wel, geloof dat ze een werkboek hebben en daar gewoon verder in moeten gaan.

Spulletjes komen morgen las ik net in mn mailtje. En zou maar mooi ff gaan kijken bij Leen Bakker, scheelt echt een boel geld. De rolgordijnen waren zojuist voor 2 kamertjes 115 euro, voor de overgordijnen zijn we denk ik nog een keer 100 euro kwijt. Vind t dus wel meevallen allemaal bij die winkel en enorm veel leuke keuze vond ik.

Leuk je kast uit elkaar schroeven ;) Uhum. WIj hebben inmiddels ervaring met 2 kasten. Lol. Uit elkaar halen valt nog wel mee, maar dan al die planken nog naar beneden sjouwen, bah. Wel fijn dat je em verkocht hebt! Altijd een bod plaatsen bij je mp aanbiedingen, als mensen zelf moeten nadenken over een bod dan reageren ze veel minder.

Ennuh Beterschap natuurlijk! Keelontsteking is echt heel naar!

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Eventjes 2 buikfoto's van mij 32 weken

13. sappie

sappie Fanatiek lid

en nog eentje

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja hier idd ook van die Havo-generatie ;) Je noemt bijna mijn vakkenpakket op haha. Maar nou snap ik nog niet waarom jij dat moet geven morgen :D Lerarentekorten ofzo? ;)
    Jullie hebben alle ervaring met kasten uit elkaar halen dus, kom je dit weekend ff langs?

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wauwww mooie buik zie ik ineens! Echt mooi rond Sap! Een meisjesbuik! Alhoewel ik een jongensgevoel had ;)

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Zap: fijn dat je morgen je spulletjes krijgt! En Leen Bakker heeft inderdaad best leuke spullen voor weinig geld!
    Nog even kunnen slapen vanmiddag?

AM: vervelend een keelontsteking! Heb je antibiotica? Beterschap!
    Fijn dat de kast is verkocht!

Kel: hoe is het nu met Daynah? Hoop dat het snel beter gaat!
    Ben je bang voor je baan of denk je dat het zo'n vaart niet zal lopen?

LIS: ach gos, arme Wes, helemaal stuk ;) . Hopelijk liggen de jongens nu lekker te slapen.

Sem: productief dagje voor jou dus vandaag. Ach ja, heb je dat ook maar weer gehad, alles weer lekker schoon en fris.
    Knap van je dat je het hardlopen zo goed volhoudt.

Ik moet met 36 weken inderdaad terug naar de gynaecoloog omdat Lieke met een ks ter wereld is gekomen. Iets meer risico natuurlijk omdat de baarmoeder een wond heeft.

Ik heb zo een verjaardag dus moet aflsuiten.

Fijne avond meiden en tot morgen!

Veel liefs Sap

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Veel plezier vanavond Sap!
    Ik heb geen AB. Ben geen huisartsentype ;) Maar als het te lang gaat duren ga ik maar wel. Misschien gaat het met AB wel iets sneller over.

18. hoi hoi,

Mijn meisje is wel zielig hoor nu ze zo snipverkouden en koortsig is. Ze werd net al huilend wakker, dus dat wordt geen fijne nacht weer voor ons.

Monique: heh jakkes keelontsteking, dat is echt niet fijn. Ik had dat vroeger zo vaak en toen ik 20 was werden mijn amandelen eruit gehaald. Is geen pretje als je wat ouder ben.
    En joepie de kast is verkocht, dat is mooi.

Sap: Mooi buikje heb je hoor. Ik vind hem nog steeds bescheiden met 32 weken. Hij is gewoon mooi en ik blijf nog steeds bij een meid.
    Soms maak ik me wel zorgen hoor om mijn baan, maar aan de andere kant wat kan je er aan doen als je eruit vlieg. Ik hoop dat ik dan een leuk centje mee krijg om voorlopig vooruit te komen en ik zie dan wel wat ik ga doen. Desnoods bij de AH ofzo, of als schoonmaker maakt mij dan niet uit als er maar centjes binnen komen dan.

Zap: Ja Leenbakker heeft echt leuke dingen en echt niet duur. Daynah d'r gordijntjes komen er ook vandaag met die groene sterren.
    Ik ken dat vak ook niet. In mijn tijd was het ook gewoon biologie. Nu heet tegenwoordig alles anders. Nu ik dit zeg dan lijk ik wel heel oud. Wel lekkr zo'n kort dagje dan.
    En bij ons gaan er geen 2 uit hoor, maar bij 2 andere notariskantoren gaan er een hoop mensen uit.

Ik ga lekker op de bankhangen en op tijd naar mijn bedje. Morgen alweer dinsdag. Hoop dat de dag lekker snel zal gaan.

Lfs Kelly

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hahaha ik ga vaker lesgeven in een lokaal. De kids zijn aan t werk en ik ben met een laptoppie van school aan t internetten. Lol. Af en toe een vraagje van een kind tussendoor over water,zweet of andere onderwerpen. t Meeste weten we gelukkig nog wel ;)

Sap: Wat een mooi buikje zeg! Ik ga vanavond ook weer eens een nieuwe foto maken van deze dikke pens. Die van jou blijft bescheiden. Hoeveel kilo ben je nu aangekomen?

AM; Nee ik pas dit weekend voor kasten slopen, sorry. Genoeg andere dingen te doen, maar jij en Djurre kunnen dat vast ook wel goed samen.
    Ennu idd lerarentekort ja en dan moeten de gymleraren invallen he die hebben namelijk weinig te doen ;) lol.
    Hihi noemde ook bijna mn eigen vakkenpakket op gisteren, NE,EN,AK,BI,NA,Wi-A. Jij?
    Ab krijg je bijna niet meer bij keelontsteking, ze zeggen dan dat je t moet uitzieken zodat je sneller weerstand opbouwt voor een volgende keer, en intussen lig je 10 dgn met pijn in bed. Beterschap.

Kel: Die gordijnen met die groene sterren heb ik gezien bij LB. Zijn erg leuk. Zag ook hele leuke met vlinders en hartjes erop alleen was dat zo een dun stofje(voile) dus niet handig.
    Beterschap voor Daynah. Geen psz morgen dus voor haar.

Schoonpa heeft gisteren nog alles afgelakt en afgekit, vanavond komt ie nog plinten verven en dan zijn de twee kamers allebei echt af.
    John en ik gaan vanavond kamperen, we breken ons bed af en gaan dan op de matrasjes slapen in de slaapkamer. Zo kan John morgenavond al gaan verven bij ons in de kamer en is dat ook weer klaar voor t weekend.

Ga weer ff rondje lopen in de klas ;)

Laterz

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Lekker hoor zo´n dagje gewoon in de klas zitten en laptoppen ;)
    Ben razend benieuwd naar het resultaat vd kamers.

Am:Nog steeds niet lekker,beterschap hoor,duurt nu ook al best even he.
    Mooie foto van jullie huis.

Simone:Je zit er echt doorheen he,wens je heel veel sterkte en hoop dat het gauw weer beter met je gaat.

Kel:Daynah ook weer ziekjes,arm meisje.Hoe ging de nacht?

Lis:Hoe gaat het bij jullie?Weer veel wakker geweest vannacht door de jongens?
    Beterschap he.

Sap:Wat een mooie buik heb je,zou niet zeggen dat je al 32 wkn bent hoor.Heel bescheiden buikje.
    Ik moet de hele zwangerschap naar de gyn,omdat er hier geen vk is.

Gister had ik weer een slechte dag.En zodra ik eten begin te maken (vooral boter bruinen) word ik echt beroerd.
    Gelukkig was Chris vroeg thuis en heeft het van me overgenomen.
    Heb daarna alleen maar overgegeven en dus niks meer gegeten.Ben om Half 7 mn bed ingegaan.
    Vind het wel zielig voor Chris hoor,die is snachts om 3 uur al weg en als hij thuis komt moet hij nog alles doen.Maar het is even niet anders. :rolleyes:

Deel Deze Pagina