Goeiemorgen, Fajah: nog even volhouden meid, over een paar weken gaat het vast beter! Sap: wat een mooie buik zeg, en idd ik vind hem ook nog bescheiden. Toch wel weer erg speciaal als k dat zo zie Geniet er nog van! Robine, haha lerares bio spelen Fijn heh dat competentie-gericht onderwijs Heb jij alle tijd om te internetten. Je schoonpaps is ook een hendyman..fijn hoor! Gezellig vanavond camperen! Milou d'r eczeem is wel zo goed als weg, heeft nu best een schrale huid op sommige plekken. Ach vet houden dan komt het goed! Kelly, aah daynah ziek...hoe is het vannacht gegaan met haar? Idd dus geen psz voor haar? Hoe gaat het met jouw dieet, ben je nog bezig? En wat een hoop ontslagen zeg...niet leuk. Nog ff vraagje...moeten wij voor de voogdij over de kids een testament laten opmaken? En moet je daarvoor naar het notariskantoor? Heb op internet lopen zoeken en je hebt hele goedkope maar die zijn niet hier in de buurt vandaar. LIS: oooh ik vind het sneu voor jullie, telkens iets met de kids Ik begrijp goed dat Wes er helemaal doorheen zit, wordt je toch ook gek van. Jij werkt vandaag thuis? Lukt dat wel dan? Echt lastig hoor, dikke knuffel van ons! AM: keelontsteking, beterschap! Mooi wordt jullie huis zeg! Sem: zo zo goed bezig met je hardlopen. Heb je dan ook echt zin om te gaan? Fijn heh een oma die graag oppast Charissa, kom op meid! Heeft je werk nog gebeld? Anders gewoon ff in de ziektewet toch? Je gaat je echt wel weer beter voelen, knuffel! Hier nu wel een heel stil huishouden...Amy is wennen op het kdv. Ik heb haar net weggebracht samen met Milou. Amy vond het allemaal wel best en ging lekker spelen in de box daar. Milou helemaal trots natuurlijk. Voelt toch wel heel raar en stil in huis...niks aan! Maar wat een gedoe 's ochtends vroeg...en net toen we weggingen had Milou ook nog poep in de broek Toch meer een wendagje voor mama, al is het maar om mee te maken hoe het is om 2 kinders op tijd klaar te hebben Vanmiddag nog kraambezoek, ik ga Amy rond 12 uur ophalen. Ben benieuwd of Milou dan wel wil blijven, gok van niet. Ach dan neem ik d'r lekker mee naar huis. Trouwens net ook 10-min gesprek gehad over Milou op het kdv. Ze waren erg tevreden over milou, is heel lief voor de kinderen en soms wat baldadig dmv de jassen van de kapstokken trekken Gelukkig laat ze daar niet over zich heen lopen en laat ze merken als ze ergens niet mee eens is. Ze hadden ook wel het punt dat ze in mijn laatste maanden van mijn zwangerschap zo dwars en vervelend was. Dat arme kind wist gewoon niet wat ze met zichzelf aan moest. Maar ook hun zien grote verschillen nu dat Amy er is. Sorry voor de vele spam de laatste tijd..maar vinden jullie vast niet erg
Brennie: Wat een schattige foto van Amy en t zal idd wel ff wennen zijn zonder 2 kids in huis. Wel ff lekker toch? Heb je even tijd voor jezelf. Fijn dat dr eczeem bijna over is, ik vind er nog wel een lelijk litteken van overgbleven hoor. Je ziet wel dat er iets aan dr pols was/is. Jill heeft ook een hele droge en schrale huid op dr ruggetje en aan de zijflanken, heeft Milou dat ook? Als ik dr uit bad haal is ze helemaal rood en schraal, ben nu maar aan t smeren met Neutral huidolie, hopelijk gaat t daarvan over. Heb me nu toch een klas................sjezus, wat een draken zeg! Echt vreselijke k..kinderen. Er zit geen normale bij! Ga ff orde houden, Laterz
Haha flink onder de duim houden die pubers he! Milou heeft idd ook op d'r zijflanken (leuk woord) vooral dat het schraal is. Ik heb Vaseline Cetomacrogol van de ha, kun je ook zonder recept bij de apotheek halen. Dat is goeie vette zalf waar verder niks in zit. Al die soorten olie kan milou helemaal niet tegen, pas weer geprobeerd met Natusan Olie maar geen succes! Milou heeft er geen littekens van..mss omdat Jill echt een grote plek had. Ik moet nu echt gaan stofzuigen, net met een vriendin een uur gebeld. Dacht ff een hoop te doen zo in mijn uppie thuis...mooi niet dus! Tot later meiden!
Brennie: Ik ga die vaseline onthouden waar jij t over hebt. Merk ook aan Jill dat ze eigenlijk tegen niks van olie etc kan, alles is al snel te vet of veroorzaakt plekjes. Stofzuigen jij! Voor je t weet zijn de kids er weer
Goedenmorgen meiden, ff gauw vanaf mn werk.....vanmorgen een trotse mama, want....Jayna heeft op t potje gepoept! Haha....waar je als moeder al niet blij mee kunt zijn. Ze vroeg zelf om de pot en was helemaal trots. Ben benieuwd of het doorzet.... Heb t nu druk op mn werk, dus kom later ff lezen en reageren.... xxx
Sem: wow wat goed van Jayna! Ik zou ook zo trots zijn als Jesse dat eindelijk eens doet. Werkze vandaag! Zap: haha, zo'n baan heb ik zo'n beetje he. Tussendoor beetje internetten op mijn werk. Haha, ach... een ander gaat 10 minuutjes roken, ik zit even te forummen. Is het gelukt met orde handhaven? Die vaseline waar Brennie 't over heeft, heb ik ook weleens gehad voor Jesse. Werkte idd ook goed bij hem. Hij heeft regelmatig vlekjes op zijn lichaam. Misschien ook maar eens zo'n tube halen bij de apotheek. Brennie: zo'n wendag is meer voor de mama he. Wel lekker toch dat je even een ochtend voor jezelf hebt? Ik ben gewoon weer op mijn werk. Met Marijn ging het weer wonderbaarlijk goed, nadat hij ab had gehad. Ging gisteravond pas om 22 uur slapen Eerder was hij echt klaarwakker. Vannacht is hij ook nog wakker geweest en huilen, maar het ging stukken beter dan gisternacht. Mooie foto van Amy hoor! Spam vinden we nooit erg he. En dat dat dwarse van Milou toch ook op het kdv was. Voelt ze zich in ieder geval thuis, toch? Jesse was in de babygroep echt heel erg aanwezig. Niet willen slapen, maar alle kindjes wakker houden, erg baldadig. En sinds hij over is naar de peutergroep (sinds oktober), is hij echt wat stilletjes. Dat begint nu eigenlijk pas weer te komen. Trena: he bah, weer zo'n dag voor je. Wel sneu voor Chris, maar het is nog sneuer voor jou hoor! Hoop wel dat je nu snel 12 weken bent! Wanneer heb je weer een echo? Kel: hoe is de nacht bij jou gegaan? Hoop dat het beter ging dan gisternacht. Idd amandelen eruit als je ouder bent, is veel vervelender. Daarom alleen al ben ik blij dat ze over 2 maanden bij Marijn worden geknipt. He jakkes, hoop dat het bij jullie donderdag meevalt op het werk. Bellen jullie nu ook mensen om klanten te werven? Ik vraag me altijd of dat wat oplevert. AM: keelontsteking, zou je toch niet ff naar de ha gaan? Ik ben ook geen ha type hoor, ben al 2 jaar niet voor mezelf geweest (ja, alleen voor uitstrijkje. O nee, vorig jaar bij hap toen ik longontsteking had). Maar jij blijft ook maar beetje sukkelen. AB zal het wel sneller over zijn allemaal. Sap: oh, wat een mooie buik zeg, of buikje eigenlijk. Ik vind het ook wel een meisjesbuik, maar nog een kleine 2 maandjes en we zullen het weten he. Ben je nog moe, of gaat het beter door het bijtanken afgelopen weekend? Hoe gaat het met Rick na het verlies van zijn 2 tantes? Hoop dat die ellende jullie nu even bespaard blijft.
hoi hoi, LIS: Hier is de nacht wel wat beter gegaan. Alleen om 04.00 uur werd ze nog wakker. Helemaal huilend en ze heeft een uur lang gehoest en gedraaid. Uiteindelijk is ze wel in slaap gevallen. Ik bel geen mensen maar de kandidaten en notarissen wel, tenminste die bellen relaties zoals makelaars, hypotheekadviseurs ed. Ben ook wel benieuwd donderdag. De sfeer is bij ons er niet beter op geworden merk ik. Wel jammer maar kan mij opzich ook wel voorstellen als het allemaal zo onzeker is momenteel in de huizenmarkt. Sem: Wow wat goed van Jayna zeg. Ik hoop dat Daynah ook weer op het potje wil gaan, maar momenteel wilt ze helemaal niet. Ik ga het ook maar niet pushen hoor. Zap: hahahahahahahahahahaha zijn ze echt zo erg allemaal. Volgens mij is het ook wel erger dan vroeger allemaal. Ik was bij wijze vroeger bang als ik op mijn kop kreeg van de leraar, maar nu krijg je als leraar een brutale bek terug. Gelukkig had je een korte dag. Ook wel lekker. Brennie: Ja jullie moeten ook langs een notaris om de voogdij over de kids te regelen. Je moet alleen wel uitkijken als het een goedkope is dat ze wel alle kosten hebben meegenomen met wat jullie willen. Vaak is het namelijk zo dat er dan nog extra kosten bij kunnen komen omdat jullie meer dingen in een testament willen opnemen, bijv die voogdij dus. Dus goed uitkijken daarmee en dat jullie niet voor verassingen komen te staan. Gewoon vragen of het allemaal inclusief is met wat jullie willen. Suc6 ermee. Bij jou was het dus lekker rustig vanmorgen. Ook weleens lekker toch. Even tijd voor jezelf. Wat een leuke foto van Amy weer en we vinden het alleen maar leuk hoor om veel spam te zien. Trena: Heh meid balen dat je weer zo'n slechte dag heb gehad. Laat je maar lekker veel verwennen. Zo de dinsdag is er ook weer af. Het is echt zooooooooooo rustig bij ons. Ik ben echt kutkarweitjes aan het doen, maar goed het is beter dan helemaal niets doen en het moet toch gebeuren alleen sommige collega's die voelen zich daar te goed voor en doen het dus niet. Kan mij daar zo boos om worden. Ik was vorige week al uit mijn slof geschoten daardoor. Ongekend allemaal. Maar goed ik hoef nog maar 1 dag en dan is het weer weekend. Met Daynah ging het vanmorgen wel weer nog wel erg verkouden, maar ze ging lekker spelen toen ik haar bij mijn vader had gebracht. Ik kijk wel hoe het vannacht gaat en als het goed gaat breng ik haar toch naar de psz. Ze vindt het zo leuk daar en vraagt iedere dag of ze naar school mag om met de kindjes te spelen. Ik ga ff eten voordat mijn vader dadelijk voor de deur staat, alhoewel dat duurt nog wel even hoor. Lfs Kelly
Als ik t zo lees zijn er toch nog wel veel kindjes met eczeemplekjes hier he. BV of niet, t maakt geloof ik niet zoveel uit nu ik t zo lees. Kel: Gelukkig dat Daynah weer wat opgeknapt lijkt. Hopelijk kan ze morgen gewoon naar de psz. Sem: Wat knap van Jayna zeg, een poepie op t potje! Misschien een stapje richting luierloos? Zou fijn zijn he. Hier wordt er nogsteeds gelogen over wel of geen poepie in de luier, alsof ze zich schaamt, hahaha. Vanmiddag zijn de spulletjes bezorgd, allemaal erg leuk en lief zo t zelfde in blauw en wit. Morgenavond gaan we de slaapkamer uitruimen om do of vrij te kunnen verven. Na t weekend willen we alles af hebben. Ga weer ff film verder kijken, en daarna lekker slapen.Tot morgen allemaal Liefs
Wat is het rustig geweest gister! Zap: ik geloof ook niet dat bv nou heel veel uitmaakt hoor. Jesse is (op de welbekende oorontsteking na natuurlijk) eigenlijk nooit ziek geweest. Marijn hebben we eigenlijk wat meer mee gekwakkeld vooral sinds het stoppen met de borstvoeding. IK weet ook niet of dat dan bij de bv hoort, omdat ze daarna dan opeens zelf weerstand moeten gaan opbouwen? Spam je foto's als het allemaal klaar is? Kel: niet leuk he, als het rustig is op je werk. Ik heb het liever ook druk, gaat de dag lekker snel. Ik heb om 10 uur vergadering, dus bij mij gaat de ochtend vast ook snel. Daynah weer goed geslapen vannacht? Hoop dat ze weer opgeknapt is en vandaag gewoon naar de psz kan. Voor jou ook wel zo lekker he. Verder waren er geen reacties meer. Gister zo gelachen: Wes had Jesse 's ochtends opgebracht naar kdv. Jesse had zijn zonnebril op (omdat ik mijn bril opdeed, wilde hij zijn zonnebril op). Komt hij echt binnenlopen, heel cool met zo'n cool loopje. Hahahaha. 's Middags toen ik hem op ging halen, moest die bril ook weer op. Zei 1 van de andere moeders: het meest coole vind ik toch wel die speen eronder. Zag er niet uit! Nu maar even werken, het is maar zo kort.
Brennie: ga je bij je volgende ongi de gyn bellen voor spiraaltje? Hoe was het wennen bij Amy gegaan? En wilde Milou ook mee naar huis of is ze lekker blijven spelen?
Haha LIS, een zonnebril met een speen eronder. Ik lees steeds wel mee hoor, heb vanaf morgen weer wat meer tijd. Straks eerst lekker lunchen...
Hoi Allemaal! Amy heeft het goed gedaan op het kdv, fles leeg en een half uur geslapen. Milou wilde idd mee naar huis, wel zo gezellig! Lis, ik moet de 27e naar de gyn, hun hielden geen rekening met wel of niet ongesteld Ik moet wel weer moed bij elkaar rapen... Panda, eet ze! Bastian nog ziek? Robine, ben benieuwd naar de spam! Kelly, hopelijk zit Daynah nu op psz.... Goed gedaan Jayna! Ik moet gaan...Amy is wakker! Toedels
Goedenmorgen meiden, Zaph: dat is nog eens een relax werkdagje...jij achter de laptop en de kids aan het werk...haha....ook wel eens lekker voor je naast die gymlessen met die drukke en vervelende kids. Moet je vaker lesgeven op deze manier of was t eenmalig? Leuk, de spulletjes binnen dus, steeds meer af he! En Jill nog steeds liegen over een poepie in dr luier.....Jayna doet dat ook nog steeds regelmatig hoor Kel: hoe is de nacht met Daynah gegaan? Is ze nu naar de psz? Wat balen zeg dat het momenteel zo gaat op je werk en jij de rotklussen ook nog eens op kan knappen. Blijft spannend he wie er wel en niet kunnen blijven, niet leuk.Met het potje heeft pushen idd geen zin. Ik laat Jayna nu alleen gaan als ze zelf wil, als ik het zeg wil ze juist niet. Denk dat t straks in de zomer buiten veel makkelijker gaat. Brennie: aaaaah, weer zo'n lieve Spam van Amy, wat een droppie is t toch ook he. En een hele klus het die ochtend met 2 kids als je weg moet, ik sta zowat 2 uren van tevoren op om de kids en mijzelf aangekleed te krijgen, Jayna en ik ontbijten, Faya voeden, spullen voor de kids pakken.....moet zeggen dat het wel steeds sneller gaat. Dus wat je zegt, het is misschien meer wennen voor jou. Hoe ging het verder met Amy op het kdv? Sap: whauw, super mooie buik heb je zeg! Die had ik nog wel in t echt willen bewonderen voordat ie straks weer verdwenen is als we op kraamvisite komen. Hoe voel je je verder nu? Echt aftellen he naar die laatste werkdag, hoeveel dagen moet je nog precies? Lydia: arme Wes, hopelijk voelt ie zich snel weer wat beter. En dan zul je idd net zien, willen de kids niet slapen als hij thuis met ze is. Ik moest zo lachen om je verhaal over Jesse met speen en zonnebril.....hahahaha! 8) Hij kan ook nog niet zonder zn speen dus. Hoe leren we dat weer af he...... Monique: hoe gaat het met jou? Toch maar aan de AB? Misschien heb je er wel baat bij, zo door blijven lopen is ook niks toch? Nou t potje was gistermorgen denk ik eenmalig. Ze wil er nu wel af en toe op zitten, maar zegt dan naar een tijdje " morgen weer proberen" haha....Volgens mij denkt ze ook alleen dat je kan poepen op t potje. Misschien dat ze dat meer aan voelt komen en aangeeft en dat het plassen haar toch nog overkomt. Ach....komt vanzelf, al zou 1 kind minder in de luiers wel erg fijn zijn. Momenteel loopt Jayna met blote buik door huis rond, trekt ze steeds alles uit en gaat zichzelf wassen op haar manier.Ga dr maar weer es aankleden, dit is geen gezicht zo met spijkerbroek en blote buik...haha tot later! Liefs Sem
Ow, Brennie,fijn dat Amy het zo goed gedaan heeft op het kdv,breng je haar ook met een gerust hart weg. En gelijk heeft Milou dat ze ook mee terug wou, veel gezelliger met mama en dr zusje
Dat zichzelf wassen op dr eigen manier is zo schattig he.Jill imiteert vooral. Als ik gedouched heb staat zij er even later ook onder en doet precies de handelingen na die ik ook doe. Oksles wassen, kontje wassen etc zegt ze dan, en maar wrijven over dr lijfje. Zo lief. Daarna na t afdrogen doet ze pssst psst, duidend op deo opbrengen, hahaha. Ach die potjes training komt zeker straks wel weer Sem als t mooier weer is. Lis, Brennie en Sem: Hebben jullie al eens cardiflior van VSM geprobeerd tegen de eczeem en droge huid? Hem em zojuist gekocht, ben benieuwd of ie werkt. Laat t jullie weten. Ga ff de ramen lappen op de kamers boven, dan kunnen vanavond de rolgordijntjes erop. Fijne woensdag allemaal Liefs
Zap: oh, laat maar ff weten of dat werkt. Kan ik het ook kopen. Hoewel die plekjes nu weer weg waren. Maar altijd goed om in huis te hebben. En Jill dus ook verzwijgen dat ze heeft gepoept. De laatste tijd zegt hij wel dat ie heeft gepoept, maar dan is het natuurlijk altijd al te laat. Zou idd wel eens lekker zijn als er 1 was die uit de luiers zou zijn. Sem: haha, Jayna in blote buik! Grappig hoe ze ons nu gaan imiteren he. Jesse doet dat ook met alles. Vind dat zo leuk om te zien. Ook dat NIET DOEN! Jesse is nu ook een echte kletskous hoor. En wij verstaan hem heel goed. Is het rustig bij de buurman nu alle geluidsinstallaties weggehaald zijn? Brennie: wat fijn dat Amy het goed heeft gedaan op het kdv. En een half uur geslapen, wow! Zolang slaapt Marijn gemiddeld op een hele dag als ie daar is. En gezellig dat Milou ook weer mee naar huis wilde hoor. Panda: lunch ze! Snel maar weer reageren he!
Brennie:Wow wat goed van Amy dat het zo goed verliep op het KDV.IS toch voor jezelf een lekker gevoel he. Sem:Wat knap van Jayna dat ze gepoept heeft op het potje. =D> Kel:Kan het goed geloven dat je een keer uit je slof schiet als jij steeds de rot klusje kan opknappen. Panda:Wanneer ging je ook alweer bij de Librije eten? Ik heb zitten denken om me te laten sterilliseren als de beeb is geboren. Zit wel te twijfelen,is dat niet een beetje jong nog.IK weet 100% zeker dat er hierna geen kindje meer bijkomt.Heb ook geen zin in spiraaltje of pil weer.Ga er nog eens over nadenken,heb nog tijd he.
Brennie: wat een supermooie foto van Amy! En alweer naar het kdv, wat gaat de tijd snel he. Wel fijn dat het prima ging daar, geeft je iig een gerust hart. LIS: hihi stoere Jesse met zonnebril en speen Semmi: wat goed dat ze op het potje gepoept heeft. Hier ook nog eenmailig op de wc een poepie gedaan hoor, maar ach het komst echt vanzelf wel. Wat lief dat ze deed alsof ze zich aan het wassen was Zaphra: ramen weer helemaal schoon? Moet hier ook nodig gebeuren, zag allemaal vogelpoep enzo bahh. Maar ach we wachten maar tot het hele huis leeg is en de eindschoonmaak kan beginnen Trena: ik vind steriliseren zelf heel definitief klinken en tegen definitieve dingen aan mn lichaam kan ik niet. Ja klinkt misschien gek, maar bijv. ook tatoeages zou ik daarom nooit bij mezelf willen. Maar je moet doen wat je eigen gevoel zegt. Met 3 kids zit je natuurlijk wel in een andere situatie. Kelly: hoe is het met Daynah? Hier gaat het goed en mn keel lijkt gewoon nu eindelijk over te gaan na 2 weken! Kan weer normaal eten zonder pijn. Vanmorgen zijn we met de peuterspeelzaal naar een boerderij geweest en hebben daar heerlijk tussen de koeien gestaan Ook nog lammetjes gezien, want daar gingen we ook voor. Kyllian ligt nu op bed en mama heeft rust achter de pc. Ga vandaag niets on huis doen, komt vrijdag wel weer. Ow en gisterochtend kreeg ik een smsje dat een vriendin bevallen was. Kyllian's vriendje Stan heeft er een zusje bij. Vrijdag gaan we op kraambezoek. Ze was 4600 gram bij geboorte, tja ze heeft ook wel lang binnen gezeten tot 41,5 week.
Zaph: haha, Jill dus ook al zo aan het immiteren Ze doen dan echt alles na he. Ik heb wel eens een creme van VSM gehad tegen eczeem en huidirritatie, weet niet of dat dezelfde is. Laat idd maar ff weten of t wat is, Jayna krapt zich weer verloren van de jeuk, zo zielig! Succes met ramen lappen, bah heb daar zo'n hekel aan... Lydia: gezellig hoor dat Jesse nu een echte kletskous is, kun je zien hoe snel dat nu ineens is gegaan. Bovenbuurman heeft nog steeds lawaai, maar nu vooral gebonk en gesla met deuren....grr....hopelijk issie snel weg. Trena: als jij er 100 % zeker van bent dat je echt geen kindjes meer wil zou sterelliseren een optie kunnen zijn. Maar net wat AM zegt vind ik het persoonlijk ook erg definitief en zou t niet aandurven. Denk dat Len zich dan eerder zou laten helpen...haha Dat is geloof ik dan nog wel weer te herstellen. Maar goed, ieder zijn eigen keus en gelukkig heb je idd nog ff. Monique: wat gezellig met de kindjes naar de kinderboerderij. Fijn dat jij je ook eindelijk beter voelt. Gelijk heb je om een keer ff nix in huis te doen, je blijft bezig he met t huishouden. Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin, hoe heet ze? Hier een keer geen rust in huis vandaag. Zou de meiden allebei tegelijk naar bed brengen, Faya is gaan slapen, maar Jayna heeft sinds gisteravond ( helaas ) eindelijk ontdekt dat het wel heel leuk is om uit haar bed te stappen en boven op de gang naar ons te roepen....grrrr.....Deed ze net tot 4 x toe, dus heb dr nu maar op gelaten, kan Faya in ieder geval slapen. Vanavond maar lekker op tijd haar bedje in dan. Zou gaan dweilen, maar daar komt nu nix van dus, dan maar ff mn meissie vermaken. Liefs Sem
Am:Gefeliciteerd met de beeb van je vriendin,hoe heet het kindje? Flinke baby hoor. Ik vind sterilliseren ook definitief hoor,maar wil er echt geen meer hierna en ben dat geklooi met voorbehoedsmiddelen eigenlijk ook beu,dus zal toch een keuze moeten maken he.Maar zoals ik al zei,ik ga er nog even goed over nadenken.Chris wil het niet laten doen,geen gehannes aan zijn zaakje zegt hij dan haaha,wel jammer,maar kan hem niet dwingen he.