He Jayna slapen is toch wel ff lekker hoor anders ben je vanmiddag zo moe (en je mama ook). We zijn niet naar een kinderboerderij geweest hoor maar gewoon naar een boerderij hier in Houten
Trena: ze heet Carice. Tja zou er gewoon heel rustig over na gaan denken. Je hebt nog alle tijd he, laat eerst de 3e maar geboren worden
hoi hoi, Sem: hihihihihihihi die Jayna met haar blote buik door het huis. Zo herkenbaar. Daynah doet dat ook zo vaak en net als wat Zap zegt ook wassen en zogenaamd deo op doen en dan pssst psssst zeggen. Zo cute is dat. Dat is wel vervelend dat Jayna nu ontdekt heeft dat ze ook uit haar bedje kan stappen. Denk toch ook dat het slapen op een gegeven moment minder gaat worden in de middag. Erg jammer is dat, maar ja... Monique: Eindelijk een kindje wat groter is dan Daynah dat is geboren Leuk dat je vrijdag op visite gaat. Je heb gelijk om even niets te doen in huis doe ik ook weleens. Komt dan wel weer een ander keertje toch. Gelukkig gaat het met jou ook weer wat beter. Trena: Ik heb net als bij de andere over sterilliseren dat het gelijk zo definitief is, maar als jij er 100% achter staat moet je het gewoon doen en zeker als jullie toch geen 4de kindje willen. Spiraaltje en pil lijkt mij ook niets meer, maar dan blijft er zo weinig over volgens mij. LIS: Heh gatsie Wes ook al niet lekker. Jullie nemen het wel over van elkaar zeg. Ik moest wel lachen om Jesse met zijn zonnebril en dan die speen eronder ik zie hem zo voor me....hahahahhhahhaha Brennie: Wat fijn dat het zo goed is gegaan met Amy op het kdv. Alleen maar goed toch. Zap: Joepie de spulletjes zijn binnen, kan je lekker gaan opmaken van de week als alles klaar is. Hier wederom geen goede nacht gehad. Daynah houdt zichzelf wakker door het vele hoesten. Wel sneu hoor. Ze zit nu bij mij op schoot en is net 2 min wakker. Verder gaat het allemaal wel met haar. Vanmorgen is ze gewoon naar de psz geweest en heeft zich goed vermaakt. Toen ik haar kwam ophalen werd ze een beetje boos omdat Quinten (haar vriendje) mee moest gaan met haar. Allebei huilen dat ze naar huis gingen. Die 2 willen alleen maar samen zijn. Lopen hand in hand buiten....zo cute is dat. Ik ga Daynah even een schone luier aan doen en dan even naar buiten toe het is zo heerlijk weer hier. Zonnetje schijnt volop. O ja vanavond ga ik weer spinnnen.......ja ja dit lichaam wordt weer aan het werk gezet...hhhahahahahhahaha lfs
Wat leuk Monique die foto's. Daynah durft echt niet zo dichtbij een koe te komen, die moet er zelfs niets van weten....hahahhahha
Hoi, Hier ook zo'n lekker weer Net een anderhalf uur gewandeld met Amy, ze ligt nog te slapen in de wagen dus heb haar maar ff buiten geparkeerd AM: gelukkig voel je je weer wat beter, mocht ook wel na 2 weken! Leuke foto's, erg leuk ook dat ze dat doen op de psz. Hopelijk slaapt Kyl wel ff, kan jij ff chillen Leuk leuk weer op kraamvisite... Kelly, aah zielig als ze zich zo wakker houden met hoesten. Je ziet gewoon dat ze willen slapen maar het lukt niet. Haha Quinten en Daynah, grappig lijkt me dat om te zien. Sem: zo'n grappige uitspraak vind ik 'krabben als verloren' nooit van gehoord. Maar het is natuurlijk helemaal niet grappig, arm Jayna En klein draakje dus uit haar bed stappen...ach mss eenmalig en was ze niet echt moe. Robine, ja ik heb die zalf weleens gehad voor Milou toen ze het heel erg had. Werkte wel bij haar. Hoop dat Jill er ook baat bij heeft. Jij nu zeker volop aan het wassen en strijken Was het camperen gezellig? Fajah: ja zoals de andere zeggen vind ook ik het zo definitief (klinken). Ik zie het Gerard hier ook niet doen hoor...zelfde reden als Chris Gister toen we gingen eten, zag ik ineens een luier op de grond liggen. Hij was gebruikt en ik snapte er niks van. Milou zat al op d'r stoel. Ik vroeg aan d'r van wie die luier was. Van minou zegt ze....huh...doe ik d'r jurkje omhoog zit ze daar in d'r blote kont Zij vindt het ook heerlijk om bloot rond te rennen. En ik maar genieten van d'r mooie lichaampje Zo schattig vind ik dat.
Am:Schattige fotos vd boerderij,kindjes hebben het naar hun zin gehad zo te zien. Kelly:Gelukkig is Daynah weer een beetje opgeknapt.Tis echt heerlijk weer vandaag he.Succes met spinnen vanavond. Brennie:Hihihihi die Milou zonder luier,ik vind het ook altijd wel lief zo in die blote billetjes,lekker zacht hahaha. Geeft ze ook aan dat ze moet plassen of poepen? Zo Jelte is me een potje lastig vandaag,kleuter pubertijd geloof ik. Echt dwars en alles is niet goed. Hij deed zn schoenen aan en jas en liep zo naar buiten en riep Doeiiii ik zoek wel een andere moeder.Hij was dus echt gewoon ervandoor he,ik dacht dat doet hij toch niet,maar hij zat al 2 straten verder. Ben ik er eens eventjes achteraan gegaan en hem aan de arm meegenomen en nu zit hij op zn kamer.Daar mag hij mooi een tijdje voor straf gaan zitten. Is hij nu helemaal besodemieterd.Hij moet even weten wie de baas is nu hoor.
Trena: Hahaha die stoute Jelte vervelende fase lijkt me. Pak em maar ff goed aan! Strenge mama zijn. Ennuh John denkt dus precies t zelfde als jou mannetje, geen gehannes aan zn lijf, dus denk dat jij en ik dan maar samen naar t zkh moeten voor een sterr. Ik overweeg t namelijk ook. Brennie: HAhah die Milou in dr blote bipsje op de kruk. Leuk he om ze zo te zien rennen in hun blote kontje. Als Jill in bad gaat zeggen wij altijd, kontje pakken en dan rent ze heel hard in dr nakie weg met dr handen voor dr billen en zegt ze NEE MAMA NIETTE KONTJE PAKKEN. Whoehahhaa.MOeten nog kamperen, vanavond gaan we beginnen en ben benieuw dnaar die VSM creme of die hier ook goed gaat werken, ik laat t je weten Mirjam: Lekker gegeten in de Librije? Was vandaag zeker? Ben benieuwd Kel: Jullie moeten maar snel een broertje voor Daynah maken dan als ze Quinten zo leuk vindt. AM: Leuke foto's op de boerderij en wat leuk dat ze dat met school doen! Sem: Nou ik vind dat Jayna t nog lang heeft volgehouden om niet uit dr bedje te komen. Zorg maar goed dat de hekjes dicht zitten nu.t Blijft ook een kleine dondersteen he. Ow wat erg, heb zojuist van 1330-16 uur geslapen en Jill slaapt zelfs nog! Wel heerlijk hoor, was dr ff aan toe. Ga die kleine ff wekken, t is mooi geweest, kunnen we nog ff buiten fietsen met t mooie weer. Liefs
Helloooooooooooooo, Zap: hahahahahahahahaha laten we hopen dat het dit jaar lukt. En wat heerlijk toch zo lang geslapen. Ben jaloers kon ik dat maar zo lang, maar dat lukt mij echt niet. Heb daarna ook vaak hoofdpijn als ik in de middag ga slapen. Trena: Oei stoute Jelte toch. Dat lijkt mij weleens lastig hoor als ze zo doen. Hoe moet je daar nou mee om gaan dan. Je heb het iig goed gedaan hoor. Brennie: Ja heerlijk toch dat weertje. Morgen is het alweer over. Wanneer moest jij nou weer precies beginnen? En Milou dus ook de luier uittrekken. Daynah doet dat ook zo vaak joh. Ook als ze in de middag ligt slapen dan doet ze eerst de luier uit en dan pas slapen. Zo ik ben weer trots op mezelf. Ik heb 45 min gespind en 15 min buikspieroefening gedaan. Is toch wel weer een mooi uurtje om mee te beginnen. Ws morgen ontzettend spierpijn. Ik ga nu lekker in de douche. Lfs kelly
Kelly: hoesten is ook heel vervelend Hoop dat het vannacht beter gaat. Wat schattig zeg dat Quinten zoveel voor haar betekent Weer goed bezig jij hoor met sporten! Brennie: whaaah Milou die dr luier uit had gedaan. Had ze dan ook een maillot uitgedaan? Of gewoon niets onder dr jurk aan behalve luier. Toch wel handig dat we hier alleen broeken hebben Trena: aijjj die jelte toch. Is hij later weer wat bij getrokken? Zou me wel pijn doen zo'n opmerking, maar jij bent deze fase natuurlijk al gewend en je weet dat dat erbij hoort (en ze het natuurlijk niet menen). Zaphra: jeetje Jill slaapt de laatste tijd ook lang he. Kyllian is ook ineens weer een lange slaper. Om half 4 heb ik hm maar wakker gemaakt want we zouden naar LIS gaan om het kledingrek op te halen. Jesse en Kyllian waren na 2 minuten al ontdooit en hebben de grootste lol samen gehad Waren echt Jut en Jul Marijn kwam later ook nog even beneden en die wilde ook maar al te graag met de grote jongens spelen. Kreeg om half 6 daar een telefoontje van een collega. Bleek ik nu gewoon bereikbaarheidsdienst te hebben. Had niet in mn agenda gekeken en er gewoon totaal niet opgerekend. Mn werktelefoon lag dus gewoon thuis, maar ze heeft nu het kantoornr naar mn prive mobiel doorgeschakeld. Maar LIS het kledingrek staat hoor en het past er allemaal net op (heb al wat kleding die ik voorlopig toch niet draag in een koffer gedaan)! Hij is heel stevig, daar kan de Ikea volgens mij niet tegenop Ook namens Djurre bedankt!
Eten was heerlijk En veel, alles bij elkaar. Moet gauw slapen, ben zo moe. Bastian staat tegenwoordig weer veel te vroeg bij mijn bed ('mama uit bed, mama uit bed'). Kom morgen bijbabbelen, de administratie is klaar.
Panda:Goed dat het eten zo lekker gesmaakt heeft,wat heb je gegeten? Am:Ja zo´n opmerking doet wel pijn soms hoor,maar ben er al aan gewend,hij zegt wel vaker dingen.Is weer de grote-mond-fase he. Maar soms vraag ik me ook weleens af wat ik dan verkeerd doe,hij kan dan opeens zo lastig worden en grote mond.Maar ze horen natuurlijk ook veel van de grotere kinderen op het schoolplein. Hoe voel je je nu?Veel plezier vandaag,je ging toch op kraambezoek?Of is dat morgen? Ga chagerijntje nu naar school brengen. Yorben mag morgen weer .Die gaat nu 3 ochtenden per week.
Heeej meiden, Monique: lekker blijven spammen hoor, alleen maar leuk! Dat Kyllian dat durft joh zo dicht bij een koe. Jayna is een echte bangerik wat dat betreft. Lief zo al die kleintje op een rij! En Kyllian en Jesse dus lekker samen gespeeld, leuk he hoe ze zich nu met elkaar kunnen vermaken! Brennie: hahaha....daar zul je ook wel ff van staan te kijken als ze ineens in dr blote billen op de stoel zit. Zo komisch al die fratsen die ze nu uit gaan halen Hopelijk is het van Jayna idd eenmalig dat ze 's middags haar bed uitkomt. Kel: ben trots op je, echt goed een uurtje lekker sporten! En wat lief zeg dat Daynah zo gek is op dr vriendje op de psz. Moest wel lachen om de opmerking van Zaph over een broertje voor Daynah, zou wel leuk zijn he! Zaph: zo he, lekker zeg dat je ff hebt kunnen slapen gelijk met Jill. Zij laapt nu 'smiddags meestal wel weer? En het kamperen is begonnen dus, goed bevallen? Trena: lijkt me echt lastig zeg ook weer die kleuter puberteit. Je kan niet meer doen dan streng zijn en voet bij stuk houden, heb er alle vertrouwen in dat jij dat goed kan Hoe voel je je nu verder? Zit nu op mn werk. Het is nog ff rustig. Ben alleen totdat de kids op de groep komen om half 3, want mn collega heeft cursus, dus werk met een invalkracht op de groep vanmiddag. Altijd weer afwachten hoe dat gaat. Gisteravond nog een vervelend telefoontje gekregen... Mn zwager is gisteravond om 22.00 uur met spoed geopereerd. Hij had dinsdag een endoscopie gehad en er waren 2 polypen weggehaald. Verder niks ernstigs, uit voorzorg verwijderd. Nu had hij gister overdag verschrikkelijke krampen in zijn buik en kon niet meer staan van de pijn. 's avonds naar het zh gegaan, bleek dat er 2 gaatjes in zijn darmen zaten als gevolg van die endoscopie Mooie domme fout dus! Ze hebben het nu nog kunnen herstellen, anders hadden ze een stuk darm weg moeten halen. De schrik zat er ff goed in. Gelukkig gaat het nu aardig met hem. Nou ga ff bakje koffie halen en dan maar met mn rapportages beginnen... liefs Sem
Ow ja, kreeg gistermiddag ook nog een leuk bericht...Jayna kan toch eerder geplaatst worden op de psz in onze wijk! Er was nu een plekje vrij op de di middag en vr morgen ( niet mijn voorkeursdagen ) per 1 april. Na de zomervakantie start er een nieuwe groep met dezelfde juf en dan zou ze dan daar naartoe kunnen op ma en wo morgen ( wat mijn voorkeur was ). Nog een ander meisje wordt ook per 1 april geplaatst en maakt ook die overstap en ze houdt dezelfde juf,dus vind dat wel prima dan. Merk dat ze er echt aan toe is, dus ben blij dat ze nu al snel kan gaan! 1 nadeel is wel dat ze dus eerst ook 1 middag gaat en het slapen dan moet missen, maar ach, dat red ze voor die ene dag dan wel. Krijg nu al de zenuwen als ik er aan denk om dr achter te moeten laten , maar dat gaat weer over toch meiden?
Sem:Wat een naar bericht van je zwager zeg,en is nu alles wel ok met hem? Wel lekker dat Jayna binnenkort ook naar de psz mag,het is even moeilijk om ze de eerste keren achter te laten,maar het went hoor,en dan vind je het heerlijk om een vrije ochtend of middag te hebben,geloof me maar Met mij gaat het vandaag wel weer goed,gister eigenlijk ook.Tis nu echt nog met vlagen die misselijkheid.Hoop dat ik er nu een beetje doorheen ben,heb het ergste gehad (nouja op de bevalling na dan)
Trena: gelukkig maar dat je je nu weer iets beter voelt. En idd maar hopen dat je het ergste dan nu gehad hebt. En wie weet heb je een super bevalling joh! Hoe heb je de bevallingen van de jongens ervaren? Met mn zwager gaat het redelijk. Hij heeft nog wel pijn. Hopelijk kan ie snel weer naar huis Het is hier rustig op t forum vandaag. Hier schiet ik lekker op met mn rapportages en voorbereiding voor de groep van vanmiddag. Gaat echt veel sneller als je alleen werkt, anders klets je toch veel tussendoor met je collega. Nog 4 uurtjes en ik heb lekker weekend! liefs Sem
Hoi! Hier ff rust...meiden liggen te slapen Semmi: haha ja is wel als je alleen werkt, dan kun je nog eens wat werk verzetten! Fijn dat Jayna nu al terecht kan bij de psz. Zal zeker ff wennen zijn voor je maar komt zeker goed! Voor Jayna is het alleen maar goed. Jeetje van je zwager..zal je maar gebeuren Fajah: fijn zeg als je klachten nu al echt afnemen. Ach een 3e is er met met een poep en scheet uit Lijkt me ook lastig de leeftijd van Jelte nu. Milou wil nu zelf steeds vaker op de wc zitten maar er komt dan niks. Robine, lekker hoor ff meeslapen met jill! Ze slaapt er weer goed van in de middag toch? Ga jij eigenlijk nog sporten met je onbeperkte abonnement ? Anders gewoon stopzetten hoor...zal je vast al gedaan hebben... Kelly, en valt ze dan in slaap zonder luier en gaat dat goed? Ik begin 30 maart weer met werken. Bravo voor het goeie sporten! ik moet ook echt weer een keer gaan...bah AM: Jesse en Kyl dus lekker geravot Leuk ook dat jullie zo dichtbij elkaar wonen. Milou had idd ook d'r maillot uitgedaan en dr romper zelf losgemaakt. Panda, en lekker geslapen met je volle buik ? Milou stond vanochtend om half 6 naast mijn bed...mama, minou goed gesapen?! Minou bij mama lillen! ik heb d'r lekker bij me genomen, normaal is de 'norm' 6 uur maar ach een half uurtje en is kon d'r niet weigeren op de manier hoe ze het vroeg Amy was voor haar doen vroeg om 8 uur. Ze is verkouden en Milou ook weer....hier dus de hele dag neuzen poetsen. Alleen ben ik bij Milou altijd te laat, die vindt het fijner om d'r neus aan d'r mouw af te vegen. Met als resultaat dat d'r rechtermouw meteen smerig is als ze hem net aanheeft Toen het droog was ff wezen wandelen, milou op het plankje gestaan en Amy sliep natuurlijk weer in de wagen. Ik ga nu ff op de bank met een boekje en koffie!