Kel: nog lekker geshopt op t alexandrium? Trena: wie weet idd ook een buikgriepje op komst bij Yorben, het is niet te hopen. Len belde net dat ie zo naar huis gaat en rond 22.00 uur thuis komt. Jayna wil nog niet slapen en staat steeds boven bij het traphek te roepen. Zal es ff gaan kijken....moet Faya ook de fles geven dus dit schiet zo niet op.... fijne avond!
leuk nieuw plaatje bij je avater Trena....hahaha! Ik geloof dat Jayna nu toch is gaan slapen, nu mn andere meisje van dr flesje voorzien en dan lekker met bakje koffie op de bank x factor kijken. doei doei
Fajah hihi ik vond die avater ook erg grappig. En lekker dat je wat nieuwe kleren hebt, voel je je gelijkook wel stuk beter van toch? Mss Yorben idd ook een grieppie want dat is wel heel weinig zeg Semmi dank je voor je reactie. Wat je zegt is ook wel zo die lange rit, maar kan mij inderdaad voorstellen dat het achteraf wel fijn is. Hopelijk zet de griep bij Jayna niet door inderdaad. Jammer dat ze zo uitkeek naar het spelen en dat het dan zo gaat. Kel oh het afwerken is zo gebeurd toch? Ik ben benieuwd naar de spam! Heb je nog leuke spullen gekocht op Alexandrium? En wat je zegt ik zou het ook niet trekken hoor een dag met al die kids van deze leeftijd..pfff en een partij druk dat ze zijn met zn allen....En daynah in de zandbak..haha. Panda welke plantjes hebben jullie geplant? En hoe ziet Bastian er nadien uit dan? hihi. En dat menu hmmmmmmm dat klinkt erg lekker maar wel veel idd. Je had 's avonds vast geen trek meer? 8 amuses is trouwens echt heeeeeel veeeeel. Robine haha jij bent straks geen gymlerares meer? DAt capoeira is wel populair toch? Ben benieuwd naar je spam van de nieuw ingerichte kamers. Hier is de canvas errug mooi geworden echt super! Kan m niet spammen want chiel heeft de camera mee. Zo ben vanmiddag omdat Chiel jaime toch meenam naar limburg maar op tidj naar amstelveen gegaan. Eerst ff lekker gaan shoppen. Dat winkelcentrum is heeeerlijk. Daarna kick off bijeenkomst cultuureducatie bijgewoond. Intussen had ik mn zusje al gebeld of ze zin had om happie te eten en ja (ondanks dat zij vandaag een verstandskies had laten trekken, die ook nog afbrak schijnbaar). Maar ze voelde zich oko dus lekker gegeten. Nu net thuis en ff op de bank. lfs
Uhm... Hebben alleen sleutelbloemen geplant, daarna had ik geen zin meer. Bastian heeft niet echt geholpen, die sjeest alleen maar met zijn kruiwagen door de tuin en gooit brood naar de eendjes. Trena: haha die avatar, ik dacht eerst dat je iemand anders was. Heb koffie nodig geloof ik. Klinkt idd als griep wat Yorben heeft, als hij zo weinig eet. Of moet hij nog kiezen krijgen? Kelly: lijkt me vreselijk zwaar om met peuters te werken. Maar ze doen idd leuke dingen, echt wel anders dan kdv. Hopelijk zet het niet door bij Jaynah, Semmi. Klinkt wel goed als ze weer praatjes krijgt. Zo, heb zowaar alles afgekregen vandaag. Alleen nog wat facturen betalen.
Goeiemorgen, Lekker weertje hier al...mijn vader en schoonvader gaan vandaag bomen planten in de tuin wat de inkijk hier verminderd. We hebben dus weer logee's vanavond Ze hebben gister hier ook al geslapen. We hadden eigenlijk verwacht dat ze vandaag wel weer naar huis zouden gaan. Ach ja voor Milou en Amy is het natuurlijk alleen maar leuk. Sens; die foto is ook echt super mooi van jullie, canvas zal super zijn! Kelly, lijkt me ook leuk om te zien wat ze allemaal doen op de psz. Succes met afwerken van de kamer van Daynah! Semmi: en hoe is het met Jayna? Fajah: hoe is het met Yorben? Fijn is dat als je een paar goeie positiebroeken hebt. Hier verder alles zijn gangetje, milou is met papa naar het tuincentrum. amy ligt te spelen in de box, ik ga d'r zo ff naar bed brengen. Zometeen ff met Milou muffins maken, zeurt ze al de hele week om. Ze heeft de pak al op het aanrecht gezet en de spullen eruit gehaald vanochtend, bijdehandje Fijne dag allemaal!
Middag! Wat een rust hierzo zeg! Ik ben effe lekker bezig in huis.SChoonmaken opruimen heerlijk zo ongestoord dat soort dingen doen. Net ook de visjes schoongemaakt..wat een ranzige troep zeg komt er als je weer nieuw water erbij doet . Bren gezellig weekendje bezoek! Wat voor boompjes zijn het? Gewoon of fruit ofzo of bloesem? Idd een bijdehand zeg dat ze dan al die spulletjes eruit haalt..hahah. Geweldig! Panda wat zijn sleutelbloemen? En heeft hij een kruiwagen? Leuk! Ik ga nog ff verder. Jaime en Michiel rijden rond half twee weg uit limboland. Dus zijn hier pas aan het einde van de middag. Kan ik mooi nog even de tegels in de gang goed schrobben en dan als ik nog tijd heb voorzien van coating ! lfs
Sens, dat scheelt idd als je alleen bent. Visjes schoonmaken, wel een extra werkje erbij. Sleutelbloemen zijn primula's. Zie je nu overal in de tuincentra. Hier geen lekker weertje Brennie, dat was gisteren. Fijn als je straks wat minder inkijk hebt. Heb je dan ook minder zon of niet? Bastian is in slaap gevallen op de bank terwijl ik aan de telefoon was. Moet dus even wachten voor de naar de Makro kunnen. Lastig zeg, haha, ben ik helemaal niet gewend.
Hello meiden, Linda: wow wordt vast een supermooie canvas van jou en Jaime! Wat erg dat het weer zo slecht ging met Michiel's vader, kan me voorstellen dat het allemaal best heftig is, helemaal gezien de afstanden. Wel ff lekker voor jou zo'n dagje voor jezelf. Brennied: wat leuk dat de opa's bomen gaan planten bij jullie. Heb je toch wat meer privacy over een tijdje he. Wij hebben 2 jaar geleden een catalpa geplaatst en hij zal dit jaar al flink groot zijn, kunnen de achterburen idd minder inkijken. Is het gelukt met de muffins? Slim meisje is het he! Panda:hihi leuk een kruiwagen voor Bastian, heerlijk toch om weer lekker buiten te zijn. Het diner klonk erg apart....was dat nu in dat dure restaurant? Trena: jij ook alweer aan de zwangerschapskleding? Pfffff vreselijk he, ik zal zo blij zijn als ik straks mijn eigen kleding weer aan kan. Enne.......ik vind je nieuwe plaatje een beetje eng, hahahahaha, heb telkens het idee dat dat kindje stikt, met die handjes voor het keeltje en het tongetje naar buiten Charissa: hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat mocht er adhd vastgesteld worden dat het een "naampje" heeft gekregen en dat je van daaruit verder kan werken aan je problemen. Veel beterschap! Aankomende week wordt het lekker weer, dan voel je je misschien ook wel weer een stukje beter. Zap: fijn dat Jill zo heeft genoten in de ballenbak! Superleuke foto's ook! Meid wat zijn jullie toch druk op de bovenverdieping, ben heel erg benieuwd naar t resultaat, ook straks naar de kamers van de kindjes! Kelly: wat leuk dat je mee mocht draaien op de psz! Kan me voorstellen dat Daynah het erg leuk vond dat mama er was om mee te spelen. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe kamer van Daynah! Ga je de schoentjes ook nog even spammen? Ben erg benieuwd! Sem: wat een verhaal van je zwager zeg, brrrr zal je overkomen...dat zulke fouten gemaakt worden, erg toch! Kan me voorstellen dat je niet mee bent geweest nu Jayna niet lekker is. Gaat het alweer wat beter met dr? Dikke knuf. AM: zag ook weer leuke Kyllian spam voorbij komen met de lammetjes, erg schattig! Oh jee, vergeten dat je bereikbaarheidsdienst had, nou ja, kan een keer gebeuren toch. Verder weet ik het niet meer meiden. Hier een druk weekje gehad....met verplichte bezoekjes (trouwdag schoonouders), spellen bij het buurmeisje enz.... Moet zeggen dat de laatste loodjes echt wel wat zwaar zijn hoor, pffff voel me af en toe wel een klager terwijl ik eigenlijk niet veel zeg (is zeg maar mn eigen gevoel). Ben sneller prikkelbaar, ook naar Lieke toe, omdat het af en toe zoveel energie kost om haar bijv in bed te krijgen. Gaat ze wegrennen, verstoppen en heeft de grootste lol, terwijl ik bekaf ben. Voel me er af en toe wel schuldig over. Slapen en draaien in bed wordt ook weer moeilijker, haha, eigen schuld,wilde graag een tweede kindje he! Nummer 3 gaat er hier dan ook niet komen! Ben er hierna helemaal klaar mee! Vanochtend even met zn drieen boodschappen gedaan, nu ligt Lieke lekker te slapen. Morgenvroeg kinderverjaardag, dat is wel weer gezellig. Nog 1 weekje werken en dan lekker verlof! Kan ik de laatste dingen aan de babykamer doen en dan gaan we wachten, haha. Spannende tijd hoor! Kan me nu al druk maken over de bevalling, hoe het allemaal moet en wat ik moet doen als de vliezen breken enz....maar goed, dat zal allemaal wel goed komen. Ik ga ff een ijsje eten, jummie, is er echt weer voor zo met het zonnetje. Tot later, Liefs Sap
Pfff ff pauze hoor..Mn vingertoppen zijn helemaal rozijntjes geworden van het schrobben van die vloer Nou ja bijna klaar. Denk alleend dat ik die coating vanavond maar moet doen want je mag er een paar uur niet op lopen dan. Sap lastig en zwaar idd als Lieke ook nog beetje ondeugend is dan. moet je niet schuldig voelen joh! Oh en dat slapen en draaien in bed...was dat eigenlijk alweer vergeten maar nu je het zegt. En nog een week werken en dan verlof. Ik weet nog je sms toen ik in Spanje zat te eten...Time flies! Panda ah ja primula's ken ik wel die zijn leuk! Hihi en bastian op de bank in slaap gevallen. Heeft hij nog lang geslapen? Ik ga nog ff een cola drinken en dan nog ff met schoon water over de vloer. Had m gedaan met schuurmiddel hij was echt ranzig die vloer. Bruine drap kwam eraf. Die tegels nemen ook zoveel vuil op. Dus eerst inweken met water schuurmiddel erop, schuren maar met een sponsje, dan naspoelen met water etc....en dat de hele gang...bleh. Jaime en Chiel zullen zo ook wel thuiskomen. Had gister nog leuke spullen voor haar gehaald bij Villa Hap. Ben benieuwd wat tutje ervan vindt...Meestal mooi hoor. Zegt ze: oh mama dat is mooi en dan aait ze met haar handje over de stof. Had ook nog een ketting voor haar gehaald met een ballerina. Die heb ik ingepakt dus krijgt ze zo een klein kadootje... lfs
Sap: Ahhhhhhhh je begin em al te knijpen vor de bevalling he Hahaha. Kan me voorstellen dat je nu niet meer lekker kan slapen met je buikje en dat sneller prikkelbaar ken ik ook hoor, Jill heeft de neiging om met aankleden midden op ons bed te gaan zitten zodat ik er niet bij kan, heel irritant. Ach nog ff tjes en dan heb je je kindje weer in de armen en ben je er weer vanaf Lin: Lekker shopdagje gehad dus gisteren, heerlijk hoor. En vandaag ook een middagje vrij tot Jaime er weer is. Af en toe best fijn he. Doen je visjes t nog goed? Sem: Jayna niet meer ziek geworden? Of toch wel? Spannend dat ze al zo snel naar de psz mag. Heb je weer meer tijd ff met Faya, ook wel lekker hoor. Ga weer ff helpen klussen boven, John zn vader is er vandaag niet dus zijn we samen aan t laminaat leggen. Jill slaapt gewoon door t zagen heen! Komt ws ook omdat we vanmorgen samen bij Linda zijn geweest om paard te rijden met Kim. Vond ze weer geweldig. Kind was wer helemaal uitgeleefd en doodop toen we thuis kwamen. Moet weer ff klikken(laminaat). Nog een reepje of 7 en dan zijn we klaar t Schilderen werd vannacht 2 uur vor John! Toen was de slaapkamer pas klaar, maar wel weer mooi wit Hier trouwens geen mooi weer maar regen hoor! Gisteren was t wel heerlijk, heeft Jill wel 2 uur lang in de tuin gespeeld met gietertjes, de zandbak en stoepkrijt en alles zonder jas, t was echt warm. Laterz!
Sap:Ooooh leef zo met je mee,weet ook nog dat die laatste loodjes zo zwaar waren.Maar straks als je babytje er is ben je alles weer vergeten (zo denk ik ook steeds,terwijl ik het nu al beu ben ) Ik vind een kind krijgen bijzonder,maar zwanger zijn vind ik dus echt verschrikkelijk he. Ik hoop dat je een supervlotte bevalling hebt. Zap:Wat een schattige foto van Jill op het paard met Kim.Lekker hoor dat het laminaat er bijna in ligt. Lin:Vind je het niet erg dat Jaime en Chiel vannacht niet thuis waren? Lijkt me wel gek als je helemaal alleen bent dan opeens?Jeeeeeh wat doen jullie in die gang dat er bruine drap afkomt hahaha
Goedenmiddag, Linda: Jaime en Michiel al terug uit Limburg? Wel ff lekker dat je dan thuis ook aan je eigen dingen toe komt.Heb je voor jezelf gehsopt of vooral voor Jaime? Sap: ik leef met je mee meid, weet nog goed hoe ik er op t laatst bij liep met Faya. Je hebt er nu toch nog 1 rondlopen en dan voelen ze zo goed aan dat je minder mobiel bent en minder energie hebt. Lieke gaat straks toch nog steeds gewoon naar het kdv als je verlof hebt? Kun je lekker bijtanken. Rustig aan en ik ga duimen voor een super bevalling voor jou. Ook hier trouwens steeds zekerder dat bij 2 kids houden, t is mooi zo Brennie: en nog lekkere muffins met Miliou gemaakt? Ze had het maar mooi voor elkaar en de spullen dus al klaar gelegd. Zaph: jeetje, je bent echt actief he met je buikie aan t klussen! Schiet bij jullie echt mooi op als je zo samen ff wat weekendjes doorpakken. Lief hoor die foto van Jill met haar grote nicht. Jayna vond de foto ook leuk en zei meteen " ooooh Jill zit op grote paard!" Hier alles prima. Jayna nog wat bleekjes en moe maar gelukkig verder niet ziek geworden. Ze heeft vanmiddag 3 uurtjes geslapen. Ik was ff met Faya de stad in gegaan, terwijl Len de auto's aan t schoonmaken was. Ook wel es leuk met Faya alleen. Lekker makkelijk met een baby, die raak je tenminste niet kwijt in de winkel...haha... Heb voor Jayna kleren gekocht. 2 shirtjes met lange mouw, 2 t-shirts, 3 leggings, broek en een witte body warmer. Nu is Jayna op K3 aan t dansen en doet echt alles van ze na. We hebben een film van K3 met liedjes er tussendoor. Jayna kent die film uit dr hoofd, zegt teksten na, en speelt hun dus ook na. Ook liedjes zingt ze deels mee en ze doet de dansjes na. Zo leuk om te zien. Faya is onder tussen erg actief in de box. Steeds weer op haar buik draaien en nu ook knietjes optrekken, echt sterk is ze. Nou we gaan zo ff chinees halen. Alweer een tijdje geleden, dus hadden we wel weer zin in. Tot later! Liefs Sem
Hellooooo, Sem: Gelukkig is Jayna niet verder ziek geworden, is niet leuk anders. En jij heb dus nog lekker kunnen shoppen. Idd met een baby is het veel makkelijker om te gaan winkelen, die ligt maar lekker te slapen. Zap: Nice pic van Jill en Kim. Daynah durft dus echt niet op het paard van mijn schoonzus, alhoewel het wel een tijdje geleden is dat ik ben geweest. Binnenkort ook maar eens weer proberen. En 2 uur worden vannacht met schilderen. Als het maar af is toch. Lin: En is het allemaal nog af gekomen. Wat ben je goed bezig geweest vandaag met schoonmaken zeg. Hoe vond Jaime haar kleding. Vast wel mooi. Daynah zegt ook vaak mooi en dan zegt ze Daynah passen....hahahahaha Sap: Kan mij wel voorstellen dat het zwaarder nu is voor je. Nog lekker een weekje werken en dan verlof..............heerlijk toch. Heeft je ijsje nog gesmaakt? Mirjam: En is Bastian nog op tijd wakker geworden om naar de makro te gaan? Het is heerlijk dat ze nog slapen maar soms komt het niet goed uit. Brennie: Hier begon het begin van de middag te regenen. Niet leuk dus. maar morgen zou het weer mooi zijn. Laat die lente maar komen. Gisteren niets bijzonders gekocht op het Alexandrium. Ik had nieuwe lingerie nodig dus heb 2 nieuwe bh's met bijpassen string.....ook dus een kadootje voor Sabino Vandaag nog wel een leuk broekje voor Daynah gekocht. Ik heb dus bijna geen broeken meer voor Daynah. 2 driekwart spijkerbroeken en 1 lange spijkerbroek, voor de rest alleen maar rokjes. Shirtjes worden ook te klein, maar ik zie voornamelijk shirtjes met korte mouwen nu, dus moet ze het het er toch maar even mee doen. Hoop dat we volgende maand al lekker met korte mouwen shirtjes kunnen lopen. Kan ik tenminste weer flink gaan shoppen Voor de rest een rustig weekendje. Geen plannen en afspraken. Ook erg lekker moet ik zeggen, daarna zitten we weer voor een paar weken vol in de weekenden. Fijne avond. Lfs Kelly
Zo wij zijn weer thuis van een lekker etentje met zn drie. Erg geslaagd moet ik zeggen. Jaime wil al een tijdje niet in de kinderstoel dus ook niet in het restaurant, nee gewoon op de stoel. Madame wilde wel een zalm voor het eten. Zo gezegd zo gedaan. Ze vond het lekker en de koks hadden er voor haar een leuk gerecht van gemaakt. Peultjes als haren op het bord, gefrituurde groene asperges waren de wenkbrauwen, daaronder heel donkerbruine pasta in bolletjes als de ogen. De gele saus was in neusvorm op het bord gelegd en tenslotte natuurlijk het zalmpje...dat was het mondje..hihi. Geweldig vond ze het. Kel jij ook aan de nieuwe lingerie. Ik had vorige week ook al een ladin gekocht. Waar had je gehaald? Gaat snel soms ineens heh met die kleding. Dan zijn ze er zo uit. Gaat echt met spurtjes het groeien. Rustig weekendje toch ook een keer lekker. Semmi ik had ook voor mezelf geshopt.Mooi jurkje gehaald met vestje en twee shirts. Mijn buit was duurder dan die van Jaime . Ik was bij Mango voor mezelf. Gelukkig is Jayna niet verder ziek geworden. 3 uur slapen zeg..pff dan heeft ze het wel nodig gehad. En heerlijk een man die de autoS schoonmaakt...hihi. Klinkt leuk die dvd van K3. Faya gaat ook snel zeg..pff. Wil haar echt nog steeds heel graag een keertje zien. Weet nog toen ik Marijn zag en mocht vasthouden..zo anders ineens zo'n kleintje. Hoe was de Chinees? Wij gaan ff tv kijken of Wiien oh ik hoor de wii deun al...dus niks op tv..hahahah. Morgen misschien ff zwemmen. Jaime zei net onder eten dat ze graag morgen naar sembad wil. Kan geregeld worden. lfs ps AM waar ben je? Gaat alles goed met je? Hopelijk ben je niet weer ziek geworden. ps 2 vader chiel was dus echt slecht zei chiel. hij had wel genoten van Jaime dat ze er was. alleen had hij geen dieren eten kunnen geven met jaime (ze hebben een vijver en normaal neemt hij jaime mee om visjes eten te geven, en de fazanten in de tuin en in winter de eekhoorns van een noot voorzien, maar ja die zijn er nu niet meer heh). Chiel kon er net wel wat over praten, maar het blijft een binnenvetter hoor...ik zou het niet kunnen. alles wat op mn tong ligt komt eruit..
Zo wat een rust hier zeg! Is het bij iedereen mooi weer of net als hier vanochtend strakblauw en nu bewolkt en koud (met die wind). Jaime is niet te genieten zeg. En zo dwars niet normaal. We zijn niet gaan zwemmen. Ze heeft net geverfd en wilde nergens naar luisteren..pfff Ze ligt nu op bed wat ze ook niet wilde, maar ze zoekt het maar ff lekker uit. Weekend gaat veels te snel..bleh. lfs
Zo he, ben de eerste vandaag! Sap nog ff volhouden, maar die laatste weken duren misschien wel lang voor je als het al zo zwaar is. Hoop toch dat ze voorbij vliegen! Lin: jij dus een dag alleen thuis. Erg hoor dat je schoonvader toch wel achteruit gegaan is Zap: mooie foto Jill en Kim op het paard! Kyllian vond afgelopen week de paarden op de boerderij toch wel eng omdat ze zo groot waren. Ze stonden ook los voor hm. Jill is er natuurlijk al wel aan gewend, maar toch knap dat ze er zo op zitten! Zag ook nog leuke ballen en springfoto's Trena: 11 weken alweer vandaag! Hoop dat het met jou wat beter gaat? Sem: het is weer shoppingtijd he met de lente op komst Leuk dat Faya lekker actief wordt qua bewegen! Straks weer een kruiper in huis. Kel: lekker aan het genieten van jullie rustige weekend? Ook jij weer geshopt. Kun je nu niets meer krijgen met lange mouwen? Panda: jullie dus lekker uit eten geweest En Bastian goed geholpen in de tuin Heerlijk toch dat ze met dit weer weer buiten kunnen ravotten. Hier druk bezig met kopen en verkopen. Gisteren is de commode in onze slaapkamer opgehaald dus die moesten we uit elkaar halen. Vanmorgen hebben we de kledingkast uit elkaar gehaald, die wordt volgende week opgehaald. Gisteren geslaagd voor gordijnen, luxaflex en multishades voor de hele bovenverdieping. Ook de vloeren voor boven besteld. Kyllian slaapt nu en vanmiddag hebben we een meeting met 2 toekomstige straatgenoten, 1 stel met meisje iets ouder dan Kyl en nog een ander stel zonder kids geloof ik.
Ow was toch net niet de eerste Jaime ook zo lekker dwars. Zoals ik gisteren al zei hier ook een eigenwijs op het moment.
Hey meiden, t Was vannacht dus 1.30 geworden! Maar, alles is klaar, inclusief de plintjes etc. Nu alleen nog kleine klusjes rondom van lampjes ophangen tot roostertjes maken, ramen bijschuren en verven en rolgordijnen ophangen. John zn vader is er vandaag ook weer ff voor al die kleine dingetjes nog en dan hopen dat de spullen komende week komen. Ben nu wel een soort van verrot, 2 avonden tot 2 uur bezig geweest is wel slopend, maar goed, t grootste werk is af Kel: Leuk nieuwe lingerie geshopt, ik toevallig afgelopen week ook 2 setjes. Altijd weer leuk he Merk nu ook echt dat de tas met lingerie die ik beneden heb gezet(en die dus uit mn oude kledingkast kwam) echt vervangen moet worden.Er zitten dingen bij van toen ik nog maatje zero had ;( hahaha. Lekker een lui weekendje voor jullie dus, heerlijk! Geniet ervan. Linda: Wat gezellig zo uiteten met Jaime en vooral dat ze dan zo lekker mee eet. HIer is de kinderstoel denk ik al zeker een half jaar verleden tijd, ze wil er echt al heel lang niet meer in en zit dus ook altijd al op een grote mensen stoel, net met dr neusje boven de tafel uit, hahaha. t Gerechtje voor Jaime klinkt wel lekker al hou ik niet van vis, maar leuk dat ze t zo hebben aangekleed voor haar zeg. Hoe is t met zindelijk worden? Zet t nog door? Sem:Lekker he even op pad met 1 kindje ipv met twee. Kan me t goed voorstellen. Ga straks als Freek er is ook lekker winkelen op de dag dat Jill op de psz zit. Heb je weer ff wat meer tijd om overal te kijken. Je hebt weer veel geshopt voor Jayna, ze wordt maar weer verwend. Moeten straks nog ff naar een kraamfeest toe van Nout, al hebben we em al irl gezien. Gaan maar heel ff want er moet nog geklust worden he Kom later wel weer ff bijlezen. Liefs en een fijne zondag!