Semmi, Lenhard, Jayna en de rest van de familie, gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte de komende tijd. Liefs en dikke knuffel van ons.
hier nog 1 ze had er geen last van ze was alleen boos dat haar hoofd vast gehouden werdt maar toen die weer los was was ze gelijk aan het lachen en ze heeft er nog niet aangezeten
Had je vraag nog helemaal niet beantwoord. Nee, hij wil geen speentje, heeft gelukkig zijn duimpjes. Vaak is een aai over de bol (of 3, 4...) genoeg, soms moet ik even bij hem blijven zitten, soms heeft hij dorst of honger. Schattig Mirandao. Fijn dat ze er geen last van heeft gehad. Hopen dat het aanslaat Sens, sneu hoor. En dan hopen dat het niet terugkomt. Ik doe hem meestal 's avonds in bad, wordt hij soezelig van. Inslapen gaat op zich wel, 't is dat 's nachts wakker worden.
ik reageer weer op iedereen als ik me weer fit voel hoor. maar ik wil wel even Semmi sterkte wensen, gecondoleerd meid. nou gaat lekker hier, mijn mannetje ligt ook met buikgriep in bed........... dus ik zal mijn zieke lichaam zo naar de winkel slepen, zullen toch eten moeten maken. Tristan moet in elk geval wel eten en Colin heeft geen potjes eten meer. mannen zijn meteen zo zielig he, maar ik moet wel door met de dagelijkse dingen pff groetjes nienke
Ik weet gewoon niet wat ik nu moet schrijven. Vind het moeilijk om een beetje over van alles en nog wat te schrijven terwijl we dat berichtje van Semmi hebben gehad. Jullie ook?
lydia,ik heb dat ook,weet niet wat ik moet schrijven.denk dat het daarom zo stil is vandaag......... :
Ik denk dat de meeste het van ons ook wel hebben. Is ook niet erg toch. Heel begrijpelijk zelfs. lfs kelly
Lieve Sem gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Heeel veel sterkte van ons voor de komende dagen. Liefs Linda
Ik heb het ook hoor meiden, weet ook niet goed wat ik moet schrijven. Heb vandaag veel aan ze gedacht. Wat zullen ze het zwaar hebben . Liefs Sap
Sorry dat ik zomaar bij jullie inbreek maar ik had bij de oktober mama's vernomen(Ze schreef daar ook weleens een stukje vandaar) dat Semmi haar schoonvader is overleden.Bij deze wil ik haar ,haar man en verder familie heel veel sterkte wensen voor nu en voor de komende periode! Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier zomaar ff kom binnen vallen Liefs,Claudia
Ook namens mij (oktober mama) wil ik Semmi, haar man en de verdere familie veel sterkte wensen met dit zware verlies. Liefs, misspuma
Woorden schieten tekort, semmi, man en jayna heel veel sterkte met verlies van jullie (schoon)vader. Ik denk aan jullie. Heb niet veel te melden...en ook niet zoveel zin aan na dit berichtje... Kom morgen nog wel ff posten, heb lekker 2 daagjes vrij.. Sappie, hier is late dienst van 22.45 en vroege dienst 7.00. Fijne avond
Samira, Lenhard, Jayna en familie: Wat is het toch oneerlijk dat jullie zo'n lieve vader, schoonvader en opa moeten missen. Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte !
Sem, Lenhard en Jayna en natuurlijk ook andere familie gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Heel veel sterkte toegewenst...... Groetjes Saskia.
Goedemorgen allemaal. Gisteren zijn we met onze gedachten denk ik allemaal bij Semmi en haar gezin/familie geweest. Ik denk wel dat ze heel veel steun aan elkaar hebben en Semmi weet dat wij er ook altijd voor haar zijn. Mirandao; van harte met Romira haar 8 maandjes. Leuke foto's van haar met haar nwe oorbelletjes. Gelukkig vond ze het niet erg en deed het geen pijn. Charissa; geniet van je vrije dagen. MissPuma en Yentl; wat lief van jullie dat jullie ook nog zo met Semmi en haar familie meeleven. En jullie zijn altijd welkom hier hoor ! Mam2003: Voel je je alweer wat beter? En idd, mama's kunnen niet ziek zijn . Hier schijnt het zonnetje alweer, ik ga zo ff douchen en dan wat boodschappen halen. Nog 1 dag werken morgen en dan heerlijk vakantie. Ik kom later nog weer kijken, Liefs Sappie
Hoihoi, Ik had al een paar keer zitten tikken, maar telkens geannuleerd, omdat ik ook niet zo goed wist wat ik moest tikken. Ik denk dat we allemaal veel aan Semmi denken. Mirandao: gefeliciteerd met Romira. Lief hoor, die oorbelletjes! Wanneer was je nu ook alweer jarig? Dit weekend toch? Alvast gefeliciteerd hoor. Sappie: lekker hoor, jij kan je uurtjes gaan aftellen. Bijna vakantie! Gingen jullie nu nog weg? Ben alles beetje kwijt hoor. Mam2003: gaat het alweer wat beter met je? Is het nog gelukt met de boodschapjes? Ja, mannen hebben het altijd veel erger te pakken dan vrouwen he! Wij bikkelen maar door. Panda: Heb je een beetje kunnen slapen of moest je er weer 3 of 4 keer uit vannacht? Hoop het niet voor je! Hier laatste dagje van de week. Hoop dat het zo lekker werk blijft! Morgen ga ik naar mijn nichtje, heeft een jongetje die in juni een jaar is geworden. Ben benieuwd hoe dat samen gaat met Jesse. Fijne dag allemaal. LIS
lady ice ik ben morgen jarig dankje en veel plezier morgen sappie nog even en dan ook lekker vakantie mam2003 al beter?en tja mannen he soms erger dan kinderen haha