Morguh, Zoals hierboven al geschreven...wordt er veel aan Semmi gedacht. Wat een zware tijd moeten ze doormaken nu... mirandao; Proficiat met Romira haar 8 maandjes en leuke foto's met d'r oorbelletjes...ik kan ze niet zo goed zien maar ik zie wat *bling bling* daar LIS:nog effe doorzetten vandaag en dan lekker WEEKEND! Vast veel plezier morgen! sappie; ook hier schijnt het zonnetje lekker...Da's relaxed..nog maar 1 dagje werken . Gingen jullie nog weg? mam2003: pap en mam allebei ziek.. ..beterschap! En ja ...mannen zijn ooh zo zielig dan. Panda; hoe ging de nacht met BAstian? Hier een goeie nacht gehad...milou was wel vroeg wakker vandaag...7.00uur terwijl het de rest van de week pas 8.30-9.00 uur was. Ze zal wel dorst hebben gehad want de fles ging zo goed als leeg, meestal laat ze zo'n 40 staan. Ze heeft niet echt last van de warmte gelukkig. Ze ligt ook alleen maar in een slaapzakje met romper met lange mouwen aan. Hoe gaat dat met jullie beebs? Ik ben flink aan het pakken voor de vakantie zaterdag. Om gek van te worden....je wil eigenlijk alles meenemen voor d'r maar ook weer niet...pfff.....nou ja heb net d'r badspullen gepakt en d'r zitding voor te zemmen (weet niet hoe het heet ). Denk dat ik voor de rest nog een boxkleed met wat speelgoed meeneem. Jullie nog tips om mee te nemen? Gisteren maar weer naar de garage geweest met onze auto. Hij startte iedereen moeilijk en soms gewoon niet...zo irri! Maar gelukkig hebben we nog garantie...al een nieuwe accu gehad en gister heeft ie een of andere sensor vervangen. Da kunnen we nie gebruiken als we naar Zwitserland gaan. Oja...mbt...de autostoel...ze vind het SUPER! De ligstand is in de auto nog meer een LIGstand dan dat je dat ding binnen hebt staan en dat uitprobeerd..alleen maar beter hoor. Dus goodbye mc 8) Tot laterzz
Ook ik weet eigenlijk niet wat ik moet posten, want wat is er op dit moment dan eigenlijk nog belangrijk als anderen zo'n verlies mee moeten maken. Miranda: alvast een fijne verjaardag morgen. Brennie: fijn dat Milou dr stoel goed bevalt! Lydia: alvast een fijn weekend. Hier ook nog maar 1 dagje werken. Sappie: strakkies lekker vakantie, heerlijk! Wordt er weer een fles rose open getrokken vaanvond?
Dat vind ik ook Annemonique. Komen wij aan met onze mini-probleempjes. Ging best goed vannacht Brennie, hoefde er maar 1 keer uit. Halverwege de nacht gevoed en luier verschoond en daarna werd hij pas om 6 uur wakker. Milou ook dorst dus, is ook wel logisch he. Ik heb Bastian in een romper met korte mouw en pyjamabroek, onder een lakentje. Succes met pakken! Alvast veel plezier morgen Mirandao en gefeliciteerd. Schoonma komt morgen dus ik weet niet of ik dan kan posten. LIS: veel plezier bij je nichtje. Foto? Succes Sappie, met je laatste dagje werken. Lekker hoor.
Ik ben ook steeds aan het typen en weer aan het annuleren. Moet ook steeds aan Sem en haar familie denken. Maar ik denk dat Semmi het niet erg vind hoor als wij een bericht plaatsen. Maar het voelt gewoon zo raar, als een dierbaar iemand er opeens niet meer is dan is de rest op dat moment helemaal onbelangrijk en wij voelen dat zo met Semmi mee. Ik heb ook niets nuttigs te melden. Ik heb net nog wel even de huisarts gebeld want Lieke is al 4 weken hartstikke verkouden. Maar die virussen zijn hardnekkig, vooral bij baby's. Moet dus vanzelf overgaan. Nou ja, maar even in de gaten houden dan. Liefs Sap
Dat heb ik dus ook. Ben zeker al 4 keer begonnen met tikken en dan klik ik alles maar weer weg. Ik hoop dat Semmi en familie er zich doorheen kunnen slepen. Het is toch niet niks om iemand die zo dichtbij je staat te verliezen. Hier ook weinig te melden. Ik ben blij dat de zon schijnt en zometeen kan ik lekker Jesse ophalen. Sterkte Sap met Lieke. Vervelend altijd die reacties van: het moet vanzelf overgaan... Vind je niet?
Ja moeilijk om te typen dat is zeker zo, maar ik denk dat we allemaal genoeg met Semmi meeleven en ze t heus wel begrijpt als we weer over allerdaagse dingetjes kleppen. Ook hier weinig nieuws overigens! Sap: Wat zielig voor Lieke, heb je al Luuf gesmeerd en dr lekker in een Zwitsal eucalyptus badje gestopt? Mirandoa: Ik zie de oorbelletjes bij Romira, gelukkig had ze er geen last van! Ze staan we schattig hoor Kan ff niet teruglezen, sorry. We hadden Jill vanmorgen ff op de grond boven gezet en ze was lekker aan t spelen(zittend), viel ze toch ineens weer om, BOEM zo op dr achterhoofdje. Brullen natuurlijk, zo zielig! Volgende keer toch nog maar ff kussens achter dr ruggetje neerleggen, je zult net zien dat wanneer je een keer niks neerlegt ze achterover valt. Arm kind, weer een bult op dr achterhoofdje. Wat kan je je dan schuldig voelen he!? Nog een vraagje: Jill poept de laatste dagen we 4-5x op een dag, geen dunne maar wel mega hoeveelheden! Hoeveel poepen jullie beebs? Gisteren en eergisteren heeft ze gigantisch zitten poepen in de autostoel. Haalde ik dr uit, heel dr broek onder de stront, dr romper, dr buik, alles! Zelfs aan de voorkantvan dr broek. Volgens mij drukken die dingen van de autostoel die ze tussen dr beentjes heeft die stront omhoog want werkelijk tot aan dr navel. En dan moet je dus alles nog uittrekken he! Alles vol poep, gadverdamme. Gelukkig 2 x op een terugreis, want als je ergens heen gaat en ze zit zo onder krijg je dr echt niet schoon met bijdehandjes hoor. Lang leve een douche of badkuip Nou ik ga ff lekker boekjes lezen op de bank, want Jill slaapt. Vanavond tennissen, 2e ronde toernooi, ben benieuwd hoe t gaat want mn tegenstander is wel iets sterker....... Tot later! Liefs z
tja wat moet je typen na zo'n triest berichtje. maar zoals robine zegt zal semmi het ons wel vergeven als we weer over de dagelijkse dingen typen. robine:ja lekker die stront overal heb het ook al gehad,en dan krijg je het nog bijna niet meer uit die rompers ook helaas. yorben poept ook veel hoor. succes met tennis. Sap:arme lieke.knuffel voor haar.xxx rolluiken zijn besteld,hadden 4 offertes laten maken en hebben de goedkoopste genomen met 5 jaar garantie.hebben nog 20% korting gekregen omdat we via via door iemand daarheen waren gestuurd en dat vond die man zo leuk dat hij nog korting gaf ook.wij blij natuurlijk. we moeten wel zo'n 8 weken wachten ,maar dan hebben we boven en beneden rolluiken.
LIS; het is idd vervelend als er wordt gezegd "moet vanzelf weer overgaan" maar goed, ze is verder heel goed te pas, eet en drinkt prima. Robine; Arme Jill met dr koppie op de grond gevallen. Dat brullen is ook vaak gewoon de schrik en is dan ook zo weer over. Maar je voelt je dan idd gelijk schuldig, dat heb ik ook. En wat betreft de poepluiers, Lieke poept wel veel, maar niet zoveel dat ze er echt helemaal onderzit. Gelukkig niet, vind het zo al vaak zo stinken, bleh. Succes vanavond met tennissen, je kunt het ! . Gebruik idd Luuf voor Lieke en druppels van VSM voor het hoesten. Nu dan ook nog een eucalyptusbadje proberen. Fajah; rolluiken zijn dus besteld. Wij hebben ze ook en het scheelt echt zoveel met de warmte, het blijft een stuk koeler thuis. En 20% korting is altijd mooi meegenomen. Heb alle boodschappen weer in huis voor het weekend, heerlijk hoef ik dat niet meer te doen. Morgen werken en dan niets meer doen, lekker met zn 3en genieten van de vakantie. We hebben niets geboekt, blijven in principe hier. Misschien nog een weekendje naar het strand ofzo, we kijken wel. Kom later nog ff kijken. Liefs Sap
Fajah: Jeetje wat een lange levertijd he?! Alle nieuwe dingen die je moet bestellen duren altijd zo lang en dat terwijl je de rolluiken zo snel mogelijk wilt hebben. Sap: Lekker morgen vakantie! Ook alle boodschappen in huis gehaald, hier ook! Morgen hier dus ook een rustdag. Heb net verloren met tennis met 6-3 en 6-3. Word echt te oud om hard te rennen, zeker als je lange rally's hebt tegen een 20 jarige.........pffffffff. Maar goed, morgen gaan we t weer proberen in de mix, samen met John. Heb giga pijn in mn rug van t tennissen dus t badje staat lekker aan. Dan merk je dus echt wel dat je ouder wordt en een baby heb gebaard hoor, alles is veel slapper en veel sneller geblesseerd.......maar goed, hebben we graag over voor Jill Ga badderen! Meiden tot later! Liefs Z
Hoi hoi, Fajah, mooi hoor rolluiken en idd een lange levertijd zeg. Sappie, vakantie! heerlijk hoor. Mooi de boodschappen binnen, wij morgen nog Robine, verloren...balen zeg. Hier ook vaak poepluiers, Jayden heeft soms wel 5x op een dag. En kwijlen, het is gewoon niet normaal zeg! Wat doen jullie daartegen, slabbertje om of aantal keren per dag ander kleding aan? Wij hebben vanmiddag bod gedaan op het huis en het is geaccepteerd! Nu nog de hypotheek voor elkaar maken, hopen dat het lukt. Ga nog ff lekker bij mijn vriend zitten. Fijne avond
Joepie Charissa, fijn dat het bod van het huis geaccepteerd is! Is t een mooi huis? Ennuh over t kwijlen.....tja, meerdere malen per dag een schoon shirtje is hier wel normaal ja Ook met drinken gaat er nog een hele hoop langs......dus vaak zat een nat halsje van t tshirt en dat voelt natuurlijk ook niet prettig aan. Liefs Z
charissa; proficiat zeg met jullie huis! Hoeveel tijd heb je om de hypotheek te regelen? Hier geen last van extreem kwijlen, trek nooit meerdere shirtjes bij Milou aan op een dag. Als ze gaat drinken of eten dan een slabber om en verder kwijlt ze niet. Mss tanden in aantocht? robine; jammer...verloren maar wat ben je fanatiek zeg..morgen weer tennissen..pff ik zou het niet op kunnen brengen hoor. Kan me voorstellen dat je dan helemaal kapot bent..gaat het al beter met je rug? Ooh siepig voor Jill, geef d'r maar een dikke kus. Ik merk het nu, nu dat Milou de kamer rondgaat ze vanalles tegenkomt wat pijn doet. Vinger tussen de la, hoofd tegen kastje en dan echt huilen maar ja hoort erbij zeggen ze. Ja schuldig voelen doe ik me dan ook... Milou poept trouwens niet zoveel hoor. 1x per dag, ooit 2x maar soms ook 1 x per 2 dagen. sappie; fijn zeg dat je je boodschappen al hebt, ik moet morgen nog best wat halen. Morgen lekker laatste dagje...en dan idd lekker genieten. Tis toch een beetje apart...voor het eerst als gezinnetje vakantie vieren, hebben jullie dat ook? Beterschap voor Lieke's neusje en keeltje. Hier verder niet veel nieuws...trusten vast!
Goeiemorgen! Heb een foto van het huis in album..hoop dat het ons huis word Robine, Jill omgevallen, ik vind dat hier ook zo eng aangezien we laminaat hebben. Ik laat Jayden ook vaak boven op onze slaapkamer daar hebben we vloerbedekking en kan hij lekker spelen Brennied, wij kunnen nog tot 3weken van de koop af....best lang. Er zijn ook heel veel geinteresseerden voor het huis...gelukkig waren wij de 2e die het gingen bezichtigen. Verder is het hier rustig zeg....dus niet veel op te reageren hahaha. Ik ga ff douchen met mijn hummeltje en dan nog ff lekker fietsen naar het dorp denk ik. Kom later nog wel ff.
Lieve meiden, Tranen lopen over mijn wangen als ik zie hoe er met ons meegeleefd wordt in deze moeilijke tijd. Vind dat echt bijzonder. Daarvoor heel erg bedankt allemaal! Mijn schoonvader is dinsdagavond om 23: 45 uur overleden. We stonden met z'n allen om zijn bed heen, terwijl we hem langzaam als een kaarsje uit zagen gaan. Ik wist dat hij een bijzondere man was, maar dat besef is nu zoveel groter. Het gemis is zo groot. Tot het laatst aan toe dacht hij aan anderen. Vroeg hoe het met ons ging, zei dat we niet moesten huilen maar lachen. Zei dat hij trots op ons was toen we trouwden, dat Jayna zijn zonnestraaltje was en wat ik altijd zal koesteren zijn de woorden die hij tegen lenhard over mij zei : Sem is de parel van de familie. In zijn laatste uren kwam er bij elke adem met moeite "ik hou van je " uit richting mijn schoonmoeder, hij omhhelsde haar en zij dat we met z'n allen bij elkaar moesten blijven. Zaterdag was zijn zus er nog en dat heeft hij nog bewust beleefd en vond het goed zo. Ook nu is zijn zus met man en kinderen overal bij en hebben we zelfs steun aan elkaar en lijkt het verleden voor nu vergeten. Morgen de begrafenis. Hij staat thuis opgebaard. Is er nu dus toch nog bij. Zoveel kijken we naar hem, raken we hem nog aan. Lenhard heeft overal mee geholpen, ook met het in de kist leggen. Zo knap vind ik dat. Waar we het meest tegen op zien is het moment vanmiddag, want dan gaat de kist dicht en is het helemaal definitief. Zoveel tranen als nu heb ik nog nooit bij Lenhard gezien. We leven nu in een zwart gaat en zijn helemaal op. Maar hebben veel steun aan elkaar en de band in dit gezin is nu zo sterk, dat doet je goed. Net zoals al jullie lieve reacties. En Jayna is net als opa zei, echt het zonnestraaltje in de familie. Zo tevreden, lief en vrolijk! Hoop snel hier weer es te zijn en weer over onze kindjes en andere dingen in het leven te kletsen. Al lijkt het nu wel eens dat dat er niet meer is of er toe doet, het zou goed zijn om me daar ook weer op te richten. Dus voor jullie, voel je zeker niet bezwaard om gezellig verder te kletsen, want ik heb al zoveel bewondering voor alle steun die ik krijg! Nogmaals heel erg bedankt allemaal! liefs Semmi
ooh Semmi..zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen. Gelukkig hebben jullie nog goed afscheid kunnen nemen maar wat een groot verlies zeg. Goed dat jullie zoveel steun hebben aan elkaar...jullie zullen nu wel geleefd worden. Je bent een sterke meid...voor nu is er zoveel verdriet....dikke kus voor Jayna en voor jezelf natuurlijk! Veel liefs....en heel veel sterkte voor morgen!
Lieve lieve Sem ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen. Nogmaals heel veel sterkte. Veel liefs en een knuffel voor de andere meiden ik weet gewoon echt even niet wat ik moet schrijven na het verhaal van Sem. vind het zo erg.