Haha thnx, ik voel me huge...van mij mag die buik snel weer weg haha...en hopelijk daarna echt eens goed afvallen. Begin nu ook wel wat vocht vast te houden, mn ring krijg ik niet meer om. Jij geen last van?
En ze zaten alletwee te rillen van de kou. En maar vragen is het koud jongens...brrrr Neeeeeeeeee niee brrrrr koud...brrrr hahah
Ach over 10 weken krijg je je trouwring wel weer af als je hm nu niet meer eraf krijgt haha. Bij mij knelde mn ring echt af, terwijl normaal iets te wijd is. 's Ochtends krijg ik hm wel om, maar in de loop van de dag gaat hij dus niet meer af anders....dan maar ff geen ringen.
Leuke foto's Lin, ik zou ze graag willen hebben! Truste Trena! Ik zou ook graag willen slapen, maar ik moet nu eerst nog een casus schrijven voor het overleg morgen. Had aangegeven dat ik een client van me wilde inbrengen tijdens casusbespreking, op mn werk kom ik er niet aantoe om het te schrijven. Btje te lang uitgesteld nu, eigen schuld.
Nou meiden qua knellen....ik draag mn trouwring al niet meer sinds ik een maand of drie zwanger was van Jaime . Pas m echt niet meer. te strak zit niet ok. Am het zijn zoveel foto's. Ik brand ze ff voor je op cd en dan stuur ik ze ff naar je op. Dan kun je zelf kijken welke je wilt is makkelijker. Van het racen heb ik ook echt veel foto's. Beetje balen dat je nu nog moet werken zeg..pfff. Ik ga er zo in. Ben nog steeds moe moe moe. Slaap lekker allemaal. lfs
Hoi allemaal! Wat een leuke foto's van Jaime en Kyl!! Super! Ik had de Linneaushof al voorgesteld voor een meet in september. Vind de geitenboerderij ook prima, eens wat anders dan omgeving Utrecht. Trena: Ik krijg mn trouwring nogsteeds niet om hoor. Verlovingsring inmiddels wel weer sinds een week of 2, maar trouwring die iets strakker is echt niet helaas. Kel: Balen van de kutklusjes die je krijgt. Hopelijk doen ze er iets aan als je er wat van zegt. Morgen meteen ff aangeven hoor. Knoop is doorgehakt: We gaan niet!!! En toch wel om t feit dat er overal op internet wordt aangeraden om pas te gaan vliegen vanaf 10 maanden met een baby als t niet eerder noodzakelijk is. Verder zijn 6 weken na de geboorte de longen nog niet helemaal volgroeid/rijp(wist ik ook niet) en dan zou Yannick pas 9 weken zijn. We schuiven t dus toch maar door omdat we allebei niet de gezondheid van Yannick voor eigen plezier op t spel willen zetten. Nu dus maar of in de meivakantie gaan of in t voorjaar op wintersport. We gaan nu de eerste week naar Plopsaland en een midweek in een huisje van sunparcs in Oostenede vlakbij Plopsa. Ma heen, di plopsa, woe zwembad op park, do strand en vrij terug. Zoiets. Trena: Is Plopsaland leuk? Ja toch wel voor de kleintjes? Hier verder alles ok. Jill nachtje weggebra cht afgelopen nacht om bij te tanken en vandaag tot 14 uur in bed gelegen met krantje, ontbijtje, Yannick en verder samen,. Heerlijk. Jill kwam in de namiddag vandaag weer thuis en we waren wee rhelemaal bijgetankt. Yannick heeft weer heerlijk de hele dag geslapen, dus vannacht wordt vast weer een drama.............echt vervelend hoor dat omgedraaide dag en nacht ritme. Ook weer hardgelopen vanavond, kan er weer ff tegenaan. Komende week met t mooie weer relaxen Sap: Heel veel plezier weer op je werk de komende week
Zaph: ook leuk toch een midweek sunparcs! Eerlijk gezegd zou ik ook niet gaan vliegen met zo'n kleintje, maar wilde je niet beinvloeden Als jullie het zagen zitten en het geen kwaad kon hadden jullie het gewoon moeten doen, maar als ik het zo hoor is het toch niet zo goed dus voor die kleintjes. Ik zit zelf te twijfelen tussen mei/juni of september. Denk dat ik het volgend jaar september gaat worden, kan gewoon de buggy mee als hij dan 9 maanden is. Lekker hoor dat jullie weer ff konden bijtanken vandaag!! Tot januari heb je verlof toch? Ik van 1 nov tot half maart, vind ik ook lang klinken hihi. Nou ik ga nu ook snel mn bed in, eindelijk casus af! Deze week 4 dagen werken. Aftellen naar het weekend maar weer
Zaph:Jammer dat de reis naar Spanje niet doorgaat,ik wist ook niet dat het afgeraden werd hoor. Plopsaland is wel leuk voor de kleintjes hoor.En Sept is een goede maand om te gaan,alle belgen hebben dan weer school Je gaat naar sunparks in oost duinkerke zeker?Zijn wij ook eens geweest. Am:Voor je het weet is jou verlof ook al,gaat echt snel. Straks komt iemand de kinderstoel ophalen,heb ik verkocht. Wil nu een andere ,vond deze niet meer leuk.Dat is zo´n zwaar ding,met zo´n tafeltje eronder.
Hello, Trena: kan me voorstellen dat je nu wel een keer weer wat anders wil voor je meissie, helemaal als de kinderstoel nog zo'n log ding is. Bijna verlof al....lekker van genieten! AM en Linda: wat een leuke foto's, kids hebben zichtbaar genoten! Jaime heeft btw prachtige krullen hoor! Monique je buik begint lekker te groeien he, niet van balen, toch bijzonder dat er weer een mensje in groeit. En je bent bijna niets aangekomen, petje af!! Kel: balen hoor dat je eigenlijk met tegenzin naar je werk gaat. Als ze je de kutklussen geven met name nadat je hebt verteld dat je zwanger bent dan zou ik het zeker aangeven, belachelijk toch!! Neem aan dat jullie destijds afspraken hebben gemaakt over wat de werkzaamheden zijn toch? Zap: jammer dat de vakantie niet doorgaat!! Maar eerlijk gezegd vind ik Yannick ook nog wel heel erg klein. Fijn dat jullie weer ff bij hebben kunnen tanken, heeft een mens af en toe wel nodig he?! Wat de meet betreft...zal voor mij een eindje rijden zijn neem ik aan? Is het nog verder dan dat ik naar jou rij Zap? Hier een lekker relaxed weekend gehad, helemaal niets gedaan behalve genieten van man en kids. Morgen dan weer mn eerste werkdag...zal wel weer ff wennen zijn. Fijne dag en tot later, xxx
Sap: Nee denk iets dichterbij dan naar mij Sap. We kunnen ook Koningin Julianatoren doen?!?! Ook leuk en in t midden......... Trena: Is die sunparcs leuk in Oostduinkerke? En heb je ook Plopsa Coo weleens gedaan? Begin nu nl te twijfelen om die te doen of Plopsaland. Coo is in de Ardennen bij de watervallen van Coo. Ook wel leuk denk ik voor een midweekje. Graag je advies!!!
Hoi meiden, Super leuke foto's AM en LIN! Jullie hebben het gezellig gehad en ook nog mooi weer! Sap: lekker zo'n weekendje helemaal niets. Heb je je goed voor kunnen breiden op morgen...weer aan het werk. Is Nick een keer wezen wennen op het kdv? Zaph: jammer dat de grote reis niet doorgaat maar ach een midweekje weg is toch ook hartstikke leuk! Jill zal zich reuze vermaken. Watervallen van Coo is iig een mooie omgeving, zijn wij ook verschillende keren geweest. Yannick vannacht liggen spoken? Trena: Lekker hoor nog maar een weekje werken! Hoeveelste ben jij nou precies uitgerekend? Kelly, ik vind het zo sneu voor je dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Niet normaal hoor dat ze je dan nu juist de kutklussen geven.....ik zou het ook zeker aangeven bij je leidinggevende. Je zult het toch nog een tijd moeten uithouden daar. AM; zeker een mooi buikje hoor! Mag je trots op zijn! En nog bijna niets aangekomen...pff goed hoor. Mbt de meeting....wat mij betreft spreken we ergens in het midden af. Naar het noorden, westen is voor mij ook bijna 2 uur rijden. Er zullen toch ook in het midden leuke atractieparken iod zijn?
Zaph: Plopsa Coo ben ik nooit geweest,maar Coo zelf is wel heel mooi met die watervallen enzo. Park in Oostduinkerke is ook goed te doen.Maar raad je wel aan een groter huisje te nemen,de kleine bungalows vond ik nogal viezig en aangezien jij net zo bent als ik ......! Sap:Veel succes morgen met je eerste werkdag weer,hopelijk valt het mee. Brennie:Ik ben 4 okt uitgerekend. Vind het echt jammer dat ik niet op de meet kan zijn,lig dan mss al te puffen
Trena: tot wanneer heeft Jelte trouwens in een kinderstoel gezeten? Wij hebben een triptrap en ik denk dat Kyllian daat nog wel lang op zit omdat een stoel veel te laag zit, maar heb dus geen idee tot wanneer. Voor de 2e kopen we er dan een triptrap bij. Sap: jeetje morgen alweer je eerste werkdag, dat is echt snel gegaan. Hoop dat het meevalt voor je. Brennie: voor jou is het idd ook een stukje rijden. Midden is toch wel het handigst dan he. Heb vandaag ff in het rooster gespiekt en al een collega gevraagd of hij kon ruilen. Lukte dus nog niet en ik zag dat ik niet met veel mensen kon ruilen. Ga er maar vanuit dat ik niet bij de meet zal zijn. Kan 2 collega's nog proberen, maar die zijn nu beiden met vakantie. Trouwens wel handig om te weten of het zaterdag of zondag gaat worden, heb misschien iets meer kans als ik maar 1 dag hoef te ruilen. Lasagne zit nu in de oven. Ben echt ineens lasagne verslaafd haha, zal na de bevalling wel weer over zijn
Goedenavond meiden, Wat een leuke spam van Kyllian en Jaime! Ziet er echt heel leuk uit dat park. Zo schattig die 2 samen met hun onderonsje....hahaha Kel: echt balen van je werk ook zeg. Knap dat je het nu al wel gaat aangeven. Met tegenzin gaan is inderdaad geen goed teken. Hopelijk kan er nog iets veranderen in je werkzaamheden en anders na je verlof misschien toch weer naar iets anders op zoek gaan. Sap: heel veel succes op je eerste werkdag weer morgen, zal aan je denken! Zaph: lekker hoor om even bij te tanken samen, fijn dat Jill dan altijd bij ej schoonouders terecht kan. En dus toch geen Menorca. De gezondheid van je kindje staat altijd voorop en kan me voorstellen dat je dan ook niet met een fijn gevoel meer weg zou gaan. Dit weekje klinkt ook erg leuk. Jill zal het helemaal net zo leuk gaan vinden en dan hebben jullie Menorca nog lekker tegoed Trena: lijkt me ook wel leuk om voor de derde nu weer wat andere spulletjes te kopen. Ik heb dat nu ook wel dat ik na 2 keer gebruiken de spullen wel wat zat wordt. En voor jullie nu helemaal nu het een meid wordt, kun je weer op zoek naar hele andere dingen Wat de meet betreft geef ik de voorkeur aan de zaterdag, zondag zou ik eventueel ook kunnen, maar we moeten toch een keer een datum gaan prikken. Wel jammer dat Monique misschien niet kan dan,en Trena er ook niet bij kan zijn maar er waren er ook een aantal die weekend er voor niet konden toch? Voorstel zaterdag 19 september? Wie gaan er dan mee??? Hier verder alles zn gangetje. Jayna vond het erg leuk op de psz. Klein groepje nog van 5 meiden, want per 1 september stromen pas de nieuwe kindjes weer in. Wel lekker even extra aandacht. School is echt mooi geworden, mooie ruime speelplaatsen met veel speeltoestellen. Vandaag belde mn collega nog waar ik mee op de groep sta. Ze vertelde dat het niet zo goed met haar ging omdat ze net te horen had gekregen dat zij en haar man waarschijnlijk nooit kinderen kunnen krijgen omdat haar man onvruchtbaar is. 28 jaar, net getrouwd en huis gekocht en daar gaat je toekomst.....Vind het zo erg voor haar. Kan best goed met haar opschieten. Jeetje wat ben je dan weer extra blij en dankbaar dat je 2 gezonde kindjes hebt. Nou ga tv kijken en morgen dus weer aan de slag, heb er ook wel weer zin in, dus dat scheelt. Fijne avond, Liefs Sem