November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een heerlijk weertje toch. Ik vind het eigenlijk te warm.

Daynah zit nu op het kdv en ga ik over een half uurtje weer halen. Ze heeft helemaal niet gehuild. Ik zei mama ga even boodschappen halen en kom zo weer terug. Ik kreeg een kus en ze ging verder met spelen. We waren er om 10.00 uur. Ze gingen toen buiten spelen ze hadden een badje opgezet, dus ze zal zich wel vermaken. Ik heb een rondleiding ed. gekregen. De leidsters zijn 2 jonge meiden en hartstikke leuk en gezellig zag ik, dus dat komt wel goed met Daynah.

Trena: Heerlijk vooruitzicht toch je laatste dag en dan lekker verlof. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgens mij ben je ook maar 1x geweest heh op een meeting? Volgende keer dan maar.

Sem: Zo'n eerste dag na je vakantie en dan gelijk hectisch is nooit zo leuk heh. Ik heb altijd wel opstart problemen na de vakantie, meestal is dat ook wel weer over na de eerste dag werken.
    O ja jij werkt ook di, wo en do heh. Ik dus dadelijk ook. Lijkt mij ook wel lekker hoor.
    Ik zit alleen dadelijk in de toekomst als Daynah naar school toe gaat met de woe middag. Heb dan geen oppas en zou ze dus naar buitenschoolde opvang moeten gaan en ik weet niet of ik dat wil. Maar goed dat duurt nog wel even, dus dat zien we dan wel.

Vanmiddag lekker naar het strandje. Heerlijk even lekker in de zon zitten en Daynah lekker spelen in het zand en in het water.

Ik ga nog ff wat belletjes doen en dan Daynah ophalen.

Liefs

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag!

Trena: joehoeee, morgen laatste dag, wel warme laatste dag hoor, nog ff volhouden en dan lekker verlof!

Kel: ja ik idd ook di wo do werken. Zo de wo ook liever vrij zijn als Jayna naar school gaat. Veel plezier op het strandje....ik wil ook!

Hier nog ff half uurtje op mn werk en dan gelukkig naar huis. Pffff....niet om uit te houden in dit gebouw met de hitte. Morgen hebben we geen groep op de middag, vanwege die hitte, en het slechte gebouw. Hopelijk mogen wij dan ook eerder naar huis!

Nou tot later!

Liefs Sem

3. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Sem: haha, jij zit gelijk weer na je vakantie volop in het werk...tja, 't gaat allemaal gewoon door he;). Hoop voor je dat jullie morgen wat eerder naar huis kunnen want het beloofd een vreselijke klamme hete dag te worden, pfff.
    Wat erg voor je collega...ben dan wel weer dankbaar hoor dat wij 2 gezonde kindjes hebben gekregen.

Kel: goed van je dat je hebt aangegeven dat je baalt van je werkzaamheden. En beter nog dat ze er ook daadwerkelijk wat mee doen! Ik werk ook op woensdag en zit straks ook met het woensdagmiddagprobleem...maar ff kijken over een jaartje. Heb Lieke al wel vast ingeschreven op de BSO.

Trena: nog 1 dagje werken, ooooh wat lekker. En dan nog maar een paar weekjes en dan kan je lekker met je meisje knuffelen!

AM: was het zwemmen gezellig? Was in ieder geval heerlijk weer!!

Vandaag is Nick voor het eerst naar het kinderdagverblijf geweest en hij heeft het geweldig gedaan! Ritme exact hetzelfde als thuis! Heerlijk geslapen en zn flesjes netjes leeggedronken. Lieke was de trotse grote zus!
    Ik had vanochtend ook niet zoveel moeite om hem achter te laten. Ik ken de meiden natuurlijk al erg goed en weet dat ze goed voor hem zorgen!

Op mn werk gaat het ook prima, alsof ik niet weg ben geweest. Was gisteren wel helemaal kapot, doodmoe.

Nu ga ik lekker bankhangen met een bakkie koffie!

Meet is dus 19-9? Staat bij mij genoteerd! Waar het is maakt me niet zoveel uit. Lijkt me wel leuk om Nick ook mee te nemen!

Liefs Sap

4. Zo wat een rust vandaag op ht forum iedereen aan het genieten van het warme weer.

Hoop dat jullie morgen lekker vroeg weg mogen Sem. Kan je nog lekker van het warme weer genieten.

lfs

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Sap: wat fijn dat Nick het zo goed heeft gedaan op het kdv. Ga je ook met een gerust hart naar je werk. En Lieke zal inderdaad wel helemaal de trotse grote zus zijn nu met haar broetje er bij op het kdv. Blijven ze gewoon in dezelfde groep zitten?
    Ik weet niet of de meet nou vast staat op de 19e....was een voorstel van mij.

Kel: nog lekker naar het strandje geweest?

Hoe gaat het met de andere meiden, aan het genieten van het mooie weer allemaal?

Hier morgen nog een dagje werken en dan weer lekker weekend. Hopelijk dus eerder naar huis.
    Als ik thuis kom is Faya ook zo enthousiast en gilt het uit van blijdschap terwijl ze naar me toekruipt en dr armpjes naar me uitsteekt, zo lief! Maar het kan ook zo'n boefje zijn. Niks is meer veilig. Ze klimt elke keer uit de kinderstoel, trekt alle kastjes open, drinkt uit de waterbak van Luca....hihi....:)
    En de zusjes samen wordt ook steeds leuker, samen op k3 dansen, Faya op haar knietjes en in haar handjes klappen, dan ligt Jayna helemaal in een deuk.

Nou ga ff bakje koffie doen, net als Sap.....jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen, anders hadden we m ff samen kunnen drinken;)

xxx

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Dat zou pas gezellig zijn!!! :)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nee Sap neem Nick nou niet mee!!! Dan ga ik nog meer balen als ik er niet bij kan zijn :(

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: sterkte met je laatste dagje!! Maar paar uurtjes toch? Wel gelijk de warmste dag van het jaar pffff.

Semmi: jij weer druk aan het werk. Hoop dat het morgen rustig is en je idd lekker vroeg naar huis kunt.

Kelly: kon jij het een btje uithouden op het strandje?

Wat een warme dag he. Strandje was wel ff lekker, maar ik vond het al snel echt te warm worden, voelde me erg sloom.
    Morgen 33 graden zag ik net, helaas gewoon werken en me rustig houden daar is lastig met vaste afspraken. Naja ff doorzetten. Wel 1 afspraak minder, er smste net iemand de afspraak af ;)

9. Ik moet morgen ook werken hoor Monique....bleghhhhh.

Ik vond het heerlijk op het strandje. Wel super druk, maar heerlijk genoten. Daynah heeft zich weer enorm vermaakt en ligt nu dus ook al 1,5 uur te slapen. Lekker hoor zo'n avondje voor jezelf.....

Sem en Sap dan kwam ik een kopje thee doen ;)

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Ben dr ook eindelijk weer ff. Gewoon ff geen zin gehad in de pc en reageren, heb wel alles gelezen hoor!

Heerlijk he dat weer, vind t nog wel goed uit te houden.

De meet op 19 september is wat mij betreft ook prima hoor. Neem Yannick dan ook gezellig mee :)
    Julianatoren of Linneaushof?

HIer alles zn gangetje. Yannick is zooooooo zoet, werkelijk hij heeft in de 7 weken dat hij er is denk ik pas 1 of 2 keer echt gehuild omdat t te lang duurde voor zn flesje er was. Voor de rest hoor je hem niet. Hij slaapt de hele dag of speelt een beetje met de activity gym(wat een woord!!) of in de wipstoel. t Maakt hem gewoon echt niet uit waar hij wordt neergelegd, hij vindt alles best :)

Jill is ook lief, gisteren met beide naar een meertje geweest(helaas blauw alg) dus geen zwempartij, en vandaag met Jill alleen naar t buitenbad geweest om te zwemmen. Yannick een ochtendje bij oma gebracht.

Verder hebben we een weekendje Plopsa geboekt met een Sunparks huisje in Oostduinkerke Belgie. 4-7 sept. Een midweek vond ik toch iets te lang met alle troep die je mee moet zeulen. Nu gaan we vrijdag heen, vrij avond uiteten, za plopsaland en zondag dagje park met zwemmen en ballenbak, Maandag weer naar huis. Prima hoor.

Sap; HAhaha moe van je eerste werkdagje, zal best wel weer ff wennen zijn. Wanneer heb je weer vakantie?;) En tuurlijk is Nick in gede handen op t kdv, anders past Lieke wel op hem!

Kel: Fijn dat je weer andere klussen krijgt op je werk en dat je er wat van gezegd hebt. Hopelijk krijg je er nu weer wat meer plezier in.
    Kan je in de zevenhuizerplas nog zwemmen of ook blauw alg?

Sem: Lief dat de meisjes steeds meer samen kunne spelen. Leuk hoor, ik zie t al voor me, Faya op dr knietjes en Jayna eromheen dansend. Lol

Trena: En is t heet in je nieuwe serre met al dat glas of valt t mee? Kan t glas op t dak ook open? En hou je t nog een beetje vol met dit weer? Hoeveel ben je al aangekomen?

Am: Mex griep op je werk?! Kijk maar uit. Zou maar ff gaan informeren of je als zwangere wel of niet ingeent moet worden.

Lin: Al klaar voor je vakantie?

Simone: Leuk als je ok bij de meet kunt zijn, we hebben Quinten ook nog niet eerder gezien,

Panda: Hoe is t met jou> Nogsteeds zo ziek?!

Brennie: Wa lief dat Milou zo naar je toekwam en dat tegen je zei. Smelt. Zegt Amy al meer woordjes dan alleen mama?

Ik ga ff surfen...........bij Prenatal gisteren trouwens weer leuk geshopt alvast voor de winter. Verder autostoel nr 3 gekocht voor Jill, beter hoor,heb je tenminste weer wat meer ruimte op de achterbank!

Tot later allemaal

Geniet van de zwoele nacht ;)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat is wel heftig idd maar om nou te zeggen daar gaat je toekomst. Er zijn zoveel mensen die geen kinderen hebben dus een toekomst heb je wel. Wel pijnlijk maar ik denk dat je uiteindelijk wel weet ermee om te gaan. Weten ze waar het aan ligt? Vrienden van ons zijn dus bijna 4 jaar bezig geweest heh en toch nu nog 2 kindjes.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ben het met Fajah eens ik zou geen tweede stoel kopen. Tegen die tijd zit kyl op een gewone stoel evt met een kussentje of zo'n stoelverhoger die ze in efteling hotel restaurant ook hebben ;)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik zou zeggen ga voor de Ikea kruk!! Ideaal, schuift em zo nder de tafel. Jill zit er al denk een half jaar op.

14. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Yannick. Leuk dat Nick en Yannick ook mee komen de 19de. Ze zullen wel weer gegroeid zijn.

Ik was vandaag in Nesselande en daar kon je gewoon zwemmen hoor. Nog geen blauw alg. Ik weet ook niet of het dezelfde plas als de 7-huizenplas is. Zal wel toch.

Ik ga zo lekker film kijken denk ik. Ben alleen. Sabino is naar vrienden.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja zo'n stoelverhoger is ook wel handig! Eigenlijk wil ik stiekem gewoon liever een witte triptrap dan de kleur die we nu hebben haha. Koop voorlopig toch nog niets, eerst maar eens aan de babykamer gaan beginnen.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja die zag ik bij jou en zat ik daardoor dus ook aan te denken....maar hij neemt toch wel wat meer ruimte in?

17. Verf je hem? Of zeg ik dan iets geks?

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh was je niet pissig om die make up? Ik zou dat niet leuk vinden hoor! Heel leuke naam zeg Wieke, ik ken een Wike maar de naam klinkt echt leuk.
    Idd irritant iemand ddie geen kids heeft en dan langsgaan. Wel jammer op zich dat het zo is. Vind ikook altijd in het vliegtuig. Ik stoor me nu niet als een kind aan het huilen is en ouders met paniek. Terwijl je wel mensen ziet die zich daar erg aan irriteren..

Lief dat Milou dat zei.Vooral het zoveel is erg lief! Heb je dr niet een hele dikke knuf gegeven? Dan kun je ze wel opvreten heh.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: heerlijk zo'n zoete baby!! Hoop dat ik die ook krijg :D Vandaag ook met een hele zoete baby op het strandje gezeten. Die sliep ook zo weer na een voeding en af en toe lekker liggen te spelen.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    haha nee je zegt niets geks hoor, kan idd ook. Maar ben het verven zo zat :p Moet de babymeubels ook nog steeds doen.

Deel Deze Pagina