November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ze waren naar Eindhoven Airport geweest. Ze hadden eerst wel een half uur moeten wachten totdat er een vliegtuig binnen kwam :D Maar toen ging het op en aan......Milou maar zeggen: gaat naar Kos toe! Hahahaha
    Zien jullie dan nooit een vliegtuig in de lucht? Wij hier echt vaak hoor maar komt natuurlijk dan door het vliegveld in Eindhoven.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Brennied nee hier echt bijna nooit vliegtuigen. De strepen zie je soms wel maar ja ze zitten gewoon echt al hoog dan heh. Een enkel keertje zie je hem goed, maar dan hoor je niks. Het is wel lekker hoor want wat ik zeg bij mijn ouders wordt je er soms gek van. Hangt van de wind af en welke baan ze gebruiken. Heb je in Amstelveen ook met name noord (waar we hadden gekeken laatst) als je vlakbij buitenveldert zit dan heb je er veel last van bij bepaalde wind. Dan gebruiken ze bulderbaan, kun je vliegtuig zowat aanraken zo laag. Huizen zijn daar ook speciaal geisoleerd had schiphol betaald...

AM super de driehoeksruiling! Is het bij jou een beetje uit te houden op kantoor? Airco of niet?

Heb stad en land afgelopen voor prinsessen zwembandjes maar helaas. Schijnbaar hebben ze ze wel gehad bij de zeeman maar die waren uitverkocht. Beetje balen.
    Heb wel prinsessenonderbroeken voor haar gevonden bij de zeeman! Nieuwe roze crocs!
    nu ff zitten en veel water drinken want ik loop toch te zweten!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: hier dus zoals Sens al zei alleen vliegtuigen die heel hoog vliegen. Luchtballonnen zien we wel heel vaak ;)

Sens: balen dat je niet kon slagen voor de prinsessenzwembandjes. Zal ik zo hier ff bij de Zeeman spieken? Kom er zo toch langs als ik naar een client moet. Wel lekker geweest je vrije ochtendje?
    Hier alleen beneden airco op kantoor. Zit nu boven bij het raam met wel een windje. Vanaf 4 uur heb ik tot half 8 afspraken buiten kantoor dus moet toch de warmte in. En bij de laatste client bij wie ik ook ga eten is het echt snikheet altijd...hoop dus dat de regen zo al komt.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hoe is het met Lydia?? Zeker druk met wasjes enzo ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou als je er toch in de buurt bent graag!
    Ja heerlijk zo even uitslapen relaxen en ook even rust in huis is lekker. Ik ga Jaime wel op tijd halen. Ga mooi met de auto..haha. Ga echt niet fietsen met dit weer.

Irritant geen airco...word je niet gek van de hitte? En zo nog naar buiten ook.Doe maar rustig aan en veel water drinken.
    Volgens mij zou de regen hier rond vier uur komen. dan zou het gelijk iets van 10 graden afkoelen...kom maar door!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou op de buienrader zie ik tot vijf uur nog geen regen...zucht.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    #24767 Jelyor, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    IK HEB VERLOFFFFFF !!!!!!!..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry moest het even kwijt.:):):)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Leuk dat de kindjes naar het vliegveld zijn geweest.Hier komen ook altijd vliegtuigen heel laag over,maakt een kabaal.Die gaan naar Oostende Airport ,hier niet ver vandaan.
    Kindjes kijken dan ook hun ogen uit.De letters en raampjes zijn zelfs te zien.We zien nog net geen mensen zwaaien ;) hihiihihi

Lin:Lekker vakantie heb je,hoelaat vertrek je?
    Arme Jaime en haar wespensteek.Ik heb vd week ook een gehad op mn arm.Dat brand zo he.

Am:Hou je het een beetje uit in de hitte?
    Hier ook erg plakkerig hoor.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier trouwens nog geen regen gevallen,al hele ochtend strak blauwe lucht,van mij mag er wel een buitje vallen hoor,gewoon om even op te frissen.
    Vanmorgen laatste ochtendje was wel zweten hoor,mn hele haar was nat.Thuis in de douche gegaan,maar het blijft plakkerig.
    Ga vanavond ook geen eten staan koken hoor met dit weer.Ik gooi wat vleeskroketten in het vet en doe ze op een broodje met mosterd.Lekker snel en slecht ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lin: dan ga ik zo ff langs de Zeeman. Zullen daar vast ook uitverkocht zijn, maar kan het altijd voor je proberen

Trena: joepieeeee verlof!!! Viel het afscheid mee vanmorgen??

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    YEEEHAHAH Fajah super!

Kreeg net post van wkz kindercardiologie over de mex griep. Dit omdat kinderen met hartafwijkingen vaker last hebben van complicaties bij de griep. Ze schrijven dat dit niet alle kinderen met hartafwijkingen zijn. Jaime haar afwijking staat gelukkig niet in het rijtje en ze heeft dus niet meer kans op complicaties! Ben ik blij om.
    Verder adviseren ze ook wel voor die kinderen te laten vaccineren. Ik denk dat we haar dus wel laten vaccineren.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja ging wel hoor am,was wel ff slikken toen ik wegging ,maar heb beloofd om nog eens met de kindjes te gaan,daar was ze erg blij mee.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat voor afwijking had Jaime ook alweer precies?En gaan ze er nog iets aan doen?

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,
    we zijn weer thuis! Heb al een gedeelte gelezen maar het is zoveel om te lezen. Vanaf nu haak ik weer in goed?
    We hebben het heerlijk gehad. Heenreis heeft Marijn lekker geslapen, Jesse keek zijn ogen uit. En met Karlij. En Floor de grootste lol. Voor ons was het ook wel makkelijk want die 2 meide zorgden zo goed voor onze jongens. We zaten op een landgoed met paarden en een lekker zwembad. Ook veel uitstapjes gemaakt maar na een paar dagen brak dat wel op bij de jongens dus even paar dagen bij zwembad gebleven.
    Alleen begon het avondeten pas om 20.30 uur en dat trokken die jongens niet meer na 3 dagen. Jesse zat soms echt aan tafel en vroeg of hij naar bed mocht. En zindelijk! Echt zo fijn! En in het water wist hij precies tot hoe er hij kon gaan, tot het trapje waar hij kon staan. Marijn zag nog geen gevaar en doom altijd zo het water in. Voetjes o
    hoog en drijven maar, zo lief!
    Nu nog even in de zon maar het is hier echt niet zo lekker. Water stroomt van mijn hoofd. In Sardinie hadden we dat niet en daar hebben we ook nog gezien dat het 46 graden was!
    De laatste was gaat er zo in en dan nog even een paar dagen met zijn viertjes. Dinsdag ga ik weer werken en gaan de jongens weer naar kdv, zal tegenvallen.
    Nou, ga ook weer even verder lezen!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ZE heeft een atrium septum defect ofwel een gaatje in het tussenschot van de boezems. Daardoor wordt er meer zuurstofrijk bloed in de rechterkamer gepompt en gaat naar de longslagader meer zuurstofrijk bloed ipv via de lichaamsslagader naar het lichaam.
    Vorig jaar waren we op controle geweest en toen bleek dat haar hart aan de rechterkant niet vergroot is wat er dus op duidt dat ze weinig last ervan heeft. we hoeven dit jaar niet terug te komen maar pas weer als ze vier jaar is. Uiteindelijk zullen ze het ws wel dicht moeten maken (via de lies) met een parapluutje als het meezit. Maar goed omdat het hart nu niet vergroot was hoefden we dit najaar niet terug te komen. Al zei ik laatst nog tegen chiel dan zit er 2 jaar tussen...dat is wel lang heh.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Klinkt goed Lis! Ben heel benieuwd naar de foto's. Ga je nog spammen?

En je mag idd trots zijn op Jesse, zo hij ging echt snel!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou hier nog geen bui gehad hoor.
    Begint nu wel te overtrekken en harder te waaien.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Jullie zijn lekker aan het kletsen vandaag!
    Hier eerder naar huis, was niet meer uit te houden op het kantoor op mn werk ,dus manager stuurde ons allemaal naar huis, joehoeeee. Was ik 15.00 uur al lekker bij mn meissies en nu weekend!

Lydia: welkom thuis! Klinkt lekker hoor jullie vakantie. Ideaal hoor zo met die meiden er bij die de jongens ook kunnen vermaken. Ze raken idd erg vermoeid he, warm weer, uitstapjes, laat op bed. Dan is het ook wel weer lekker dat alles in het gewone ritme is. Ben benieuwd naar de spam!

Trena: joehoeeee, heerlijk verlof, geniet er van meid, nog ff met je 2 ventjes thuis voordat jullie meissie er straks ook bij is.

Linda: gelukkig dan dat het voor Jaime niet extra gevaarlijk is qua complicaties met de mexicaanse griep. Netjes dat ze je daar meteen van op de hoogte brengen. Enne......jullie bijna op vakantie, heerlijk!

Zaph: klinkt goed jullie daagjes in sun parks en plopsa. Wat fijn zeg dat Yannick zo'n makkelijk mannetje is. Kun je Jill ook gewoon voldoende aandacht geven.

Brennie: leuk dat ze ff bij de vliegtuigen hadden gekeken. Milou zou zeker zo wel weer terugwillen naar Kos.....haha....

Sorry, verder weet ik t ff niet meer, die hitte op mn werk zal mn geheugen wel aangetast hebben....haha....

Faya klom net trouwens twee treden de trap op en boem......viel ze ze er weer af. Ik was net ff in de keuken. Gelukkig niks aan de hand en na ff brullen gauw weer stil.
    Goede kleer.....traphek dus voortaan altijd weer dicht ook beneden.

Ga nog ff de tuin in.

Liefs Sem

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Welkom terug lydia en wat goed dat Jesse zindelijk is.Knap :)
    Hier is het altijd zo plakkerig die hitte he,in een ander land is het beter te houden.

Deel Deze Pagina