Kel mooi zo dat je nu wel leuke klussen krijgt. Is iig wel erg positief vind ik want ze nemen je wel serieus. Wie weet ga je het straks nog gewoon heel leuk vinden en kom je daar gewoon terug na je verlof! Bren tuurlijk ben je trots dan zeg!Echt wel. Ik vind haarook echt een schatje om te zien, zo vrolijk. Lief koppie. Leuk dat iedereen met kleintje ook het kleintje meeneemt!!! Kan ik ff oefenen haha. Vond het toen zo gek dat ik Marijn vasthield toen hij een maand of vier was. Zo licht in vergelijking met Jaime..haha. AM hier is het nu ook gestopt. Ik had wel verwacht dat het heftiger was maar niet. Ook geen heftige wind ofzo.. Wel regen eerst met bakken daarna miezer nu niks meer dus.
Bij webprint hebben ze nu een aanbieding. Een Luxe fotoalbum voor 17,95 incl verzendkosten. Aanbieding geldt tot morgen.
Kelly: heb mijn banner even aangepast, ben namelijk twee dagen verder dan ik eerst dacht (bleek tijdens de eerste echo). Sens: ja, idd eerder dan bij Bastian al was het bij hem minder heftig hoor. Kan nu bijvoorbeeld de deur nog niet uit. Maar...ik begin zwanger zijn bijna een beetje leuk te vinden haha. Bastian kijkt nog steeds naar Nijntje, Dribbel en Muis. En is helemaal gek op een dvd over panda's (zo'n national geographic docu).
Kel: hier ook nog benauwd hoor, bah van dat plakkerige weer.. Brennie: hier ook ajax aan en Len blij met de 1-0 voorsprong....haha..... Panda: gelukkig voel je je al wat beter, jeetje ook alweer over de 3 maanden! Hier ondertussen weer een hoop gezeik in de familie.....echt net een soap.... Lenhard's oudste broer en schoonzus hebben dus al heel lang ruzie met mn schoonmoeder, maar niet met zn jongste broertje, waar wij ook ruzie mee hebben. Nu is zijn jongste broertje jarig vandaag en zouden mijn schoonmoeder en Lenhard's oudste broer elkaar daar weer zien. Lenhard's broer wordt er alleen niet in gelaten en wacht zijn moeder nu op om haar de waarheid te vertellen en houdt ons steeds op de hoogte. Er wordt weer van alles over mij naar buiten geschreeuwd, geloof dat ik het allemaal gedaan heb....hahahaha......echt te triest allemaal.... Nah ja, hebben we wat te doen vanavond... liefs
Brennie:Wat goed dat Amy het zo goed deed op CB,kan me voorstellen dat je erg trots bent.Hier word veel gekeken naar Dora en Diego,Baby tv,teletubbies,ice age,madagascar,nemo,thomas de trein. Hier een paar druppels regen maar gehad,en wel iets afgekoeld,maar verder geen onweer of noodweer hoor. Am:Lekker iets vroeger stoppen met werken vandaag.Voel je de baby al veel bewegen nu? Panda:Gelukkig voel je je iets beter,weet precies hoe je je voelt. Maar het gaat echt weer over. Lin:Zag vorige week dat ze bij Blokker allemaal spulletjes hadden van Barbapapa. Morgen vertrekken jullie he?Heerlijk vooruitzicht. Kel:Wil je even je adres mailen (voor geboortekaartje)? Ben envelopjes aan het schrijven Sem:Wat een toestanden steeds in de familie.Hoe is het nog afgelopen?Ik bestel ook via Hema.nl de fotos,maar ik doe geen album,maar fotobladen en steek ze dan in een mooie ringmap.Ik doe voor de jongens elk een map maken,want anders hebben ze later maar 1 map en das moeilijk te verdelen Nou mn eerste verlofdag vandaag en was al vroeg wakker.Yorben slaapt nog en Jelte is weer mee met papa. Ga me zo eerst ff douchen en dan naar de winkels.Wil nog een nieuw boxkleed (ben die blauwe zat) en nog wat boodschapjes voor het weekend.
Goedenmorgen, Linda: Jaime dus ook wel van de disneyfilms. Assepoester en Nemo worden hier ook regelmatig gekeken, alleen net als Jaime vindt Jayna ook de haai eng. Kijkt Jaime ook naar Shrek, die vindt Jayna ook erg leuk. Trena: whauw wat een luxe zeg, Yorben om 9.20 uur nog aan het slapen? Heb ik echt nog nooit meegemaakt met de kids. Geniet van je eerste verlofdag! Nou gisteravond heeft Lenhard's broer zn moeder nog getroffen toen ze naar huis ging van die verjaardag. Mn schoonzusje werd voor alles uitgemaakt en ze moesten maar lekker naar Heerenveen gaan had ze tegen hun gezegd. Ze is gewoon zo jaloers dat wij zo goed met Lenhard's broer en schoonzus kunnen opschieten. Dat klikt gewoon heel goed, ook met de kids van zijn broer ( 3 en 6 ). Jayna is zo gek met dr neefje en nichtje. Toen wij nog wel contact met mn schoonmoeder hadden en Lenhard's broer al niet meer, kon mn schoonmoeder het niet hebben dat wij wel met zijn broer en schoonzus om bleven gaan. Mn schoonmoeder en Lenhard's jongste broertje proberen nu op alle mogelijke manier te stoken tussen ons en Lenhard's broer en schoonzus. Zo laag. Maar goed, trek me er verder niks van aan en geniet lekker met de mensen om me heen die wel de moeite waard zijn. Ga ff koffie drinken. Faya slaapt en Jayna is zelf naar de glijbaan toe op het veldje voor ons huis. Heb ik mooi zicht op vanauit de eetkamer, dus zit ik daar met de laptop, kan mooi zo. Tot later! Liefs Sem
Semmi echt belachelijk zeg! En dat is dan je moeder en je broer...echt niet leuk. Ja Jaime vindt Shrek ook leuk! En platvoet. Fajah groot gelijk heb je hoor geen blauw kleed! Lekker een knalroze kopen Panda hihi zwanger nog leuk vinden. Maar meid ben blij dat je je wat beter voelt! Hier toch een beetje zorgen. WAnt ik schreef gister wel zo stoer dat Jaime niet tot risicogroep behoort. Nu had ik daarna niet verder gelezen want dat ging over als je kind daartoe behoort. Maar goed zit er een bijlage bij, een brief die aan huisarts is gestuurd. Daarin staat dat ze wel tot de risicogroep behoort. Ik snap er niks van. Net HA gebeld maar die had spreekuur, belt tussen 13 en 14 terug. WKZ ook maar gebeld. Die kan ik na 14 uur vanmiddag bellen. Nou ik ga ff verder met de laatste klusjes regelen.. lfs
Sem:Belachelijk zeg van je schoonmoeder,zo iemand kun je beter kwijt dan rijk zijn toch? Geen boxkleed gevonden en ik baal als een stekker,want de wasmachine doet het opeens niet meer. Lekkere tegenvaller.
hallo allemaal, Trena: Jeetje dat is echt balen zeg van je wasmachine. Mss kan ie nog gemaakt worden. Chris is handig genoeg toch. Ik heb een e-mail gestuurd naar je met mijn adresgegevens. Laat maar even weten of dat ie goed is aangekomen. Lin: en ben je al wat duidelijker geworden? Niet teveel zorgen maken hoor dat is vast niet nodig. Sem: Nou het is idd een soap zeg en jij heb alles gedaan, foei toch Sem. Ik dacht dat je zo lief was Nee maar het is niet leuk als je schoonmoeder zo is toch. Kan het toch niet berijpen als een moeder jaloers op haar kinderen is, want dat is het toch wel een beetje als ik zo lees. Ik heb vandaag de zwangerkadoos opgehaald bij de Etos. Zat wel nuttige dingen in nu. Een aventfles, een fopspeen, wat boekjes natuurlijk en een bon met 35% korting bij CP. En wij gaan het laatste weekend van sep lekker een weekendje weg, dus dat kwam mooi uit. Ik had toch nog niet geboekt en ga dat nu zo doen. Daynah ligt al 2 uurtjes te slapen als ze wakker is gaan we wel even naar de speeltuin. lfs
Kel:Heb geen mailtje ontvangen van je? Ik heb die doos van Etos ook laatst gehaald,maar er zat niet zoveel in als in de jouwe hoor.Geen aventfles en geen speen??
nou de ha kon dus niet zeggen of ze tot risicogroep behoort. Vaag hoor. Net met wkz gebeld (duurt ook uren voor je erdoor komt..) maar de brief is zo standaard naar iedereen gestuurd. Kindjes met een ASD zitten niet in de risicogroep. Gelukkig maar. Net laatste dingen gedaan. Dinsdag hadden ze de vuil niet opgehaald en dat ga ik niet 3 wekenin de schuur bewaren dus naar de vuilstort gebracht. Kel leuk weekendje weg. Waar ga je heen? Fajah oh nee balen van de wasmachine, hoe oud is ie? Oh we moeten nog kijken waar we heen gaan met de meet! Mij maakt het niet uit hoor. lfs
Ik heb nu een privebericht via hier naar je gestuurd. Lin: We willen naar CP Kempervennen denk ik gaan. Ga vanavond even boeken. Krijg net een vervelend telefoontje van een oud collega en die vertelde mij dat er iemand is overleden, dus een oud collega van mij. Verschrikkelijk hoor. Gewoon in zijn slaap en niet meer wakker geworden. Hij had een dochter van mijn leeftijd en die was tegelijk met mijn zwanger, 3 jaar geleden. Ik was er wel even van slag van toen ik het hoorde. Ik ga even puzzelen met Daynah. lfs
Wat een naar bericht Kel van je oud collega,niet leuk zo´n bericht.Heb je pb nu ontvangen hoor. Lin:Ja idd balen vd wasmachine.Hij is 9 jr oud,en kan hem echt niet missen hoor,draai elke dag een wasje.Morgen maar kijken voor een andere,of Chris moet hem vanavond nog aan de praat krijgen. Alles al klaar voor vertrek?
Schoonouders vertrekken vannacht voor 14 dgn naar Egypte,dan gooi ik daar wel mn was in de trommel morgen
Hoi allemaal, ff kort: Lin; Alvast een hele fijne vakantie gewenst. Wanneer vertrek je precies? Geniet ervan! Panda: Gelukkig dat t iets beter gaat met je en je langzaam aan begint met genieten van je zwangerschap.Willen jullie weten wat t gaat worden? Kel:Wat een triest nieuws zeg van je oud collega. Sterkte. Ga je ook naar de begrafenis? Sem: Jeetje de soap begint weer opnieuw he bij je schoonfamilie. Of is ie eigenlijk nooit geeindigd?! Moest wel lachen toen je schreef dat Jayna alleen naar de glijbaan in de speeltuin was en jij dr vanaf t keukenraam in de gaten kan houden vanachter de laptop. Wat worden ze dan groot he!? Brennie:Wat een lief boeddaatje is Amy toch. Echt eeen vrolijk lief meisje en lachen zeg dat Milou werd opgemaakt door t buurmeisje,lol. Lis: Leuke vakantie gehad zo te lezen, ben erg benieuwd naar de spam. Welkom thuis in ieder geval! Sap: Hoest met jou? Werken weer leuk? ff Wennen weer zeker? Am: Leuk dat je hebt kunnen ruilen voor de 19e. Gezellig.Di Ikea kruk is klein, schuif je zo onder de tafel. Denk dat ie minder ruimte inneemt dan een triptrap. De 19 is hier ook prima hoor. Wel veel zwangeren dan he En veel kleine kindjes erbij Altijd leuk. Wat doen we: Koningin Julianatoren? Of Linneaushof??? Ik vind alles best, al ken ik de Kon. Juliana toren niet, dus ook wel leuk. Lichte voorkeur dus...... Zaphra: KJ Hier alles zn gangetje. Gisteren verjaardag van John zn zus gehad die werd alweer 40!!! Oud wijf. Tot 23 uur volgehouden met de kinderen, toen zijn we naar huis gegaan was erg leuk, Jill heeft de hele avond trampoline gesprongen en paard gereden. In een roseetjes bui heb ik gisteren afgesproken om met mn schoonzus en Kim een paardrijrit te maken over t strand van Nordwijk,hebben we 4 jr geleden ook gedaan., heb toen wel de ergste spierpijn ooit gehad. Dat belooft dus wat............datum moeten we nog even bekijken, maar wel op korte termijn. LAchuh he. Heb dr wel zin in, al ben ik wel wat banger ook geworden hoor en ben een paardrij kruk,,,,,,,,dus wordt lachen. Ga ff eten Liefs
Haha paardrijden...brrr robine ik vind het niks! Ben benieuwd. En zo lang volgehouden zeg pfff Voor mij zou dat al laat zijn. Fajah 9 jaar oud is nog niet zo oud of wel? Ik heb eigenlijk geen idee.Kocht mn eerste wasmachine 4 jaar geleden..haha. Hoe wil chris m dan nog aan de praat krijgen? En wat doet ie niet zeg maar. Helemaal niks of wast niet goed? Kel oh naarom te horen. Moet je ook niet aan denk om je vader te verliezen. Ik wil er iig niet aan denken! Kindje van hun zal ongeveer zelfde leeftijd zijn als jaime haar opa overlijdt. hier dus heel manipulerend gedoe vandaag. VAder chiel had tegen moeder chiel wat gezegd van het is aflopend met me ik trek het niet meer. Heel flauw. Chiel had deze week twee keer ruzie gehad over het wel niet uitnodigen van zn neef,dat schreef ik nog van de week. Ik vind het echt lomp net voor je kinderen op vakantie gaan dit zeggen..te erg. chiel was wel nuchter hij zei, ja maar het is toch ook aflopend? Maar ik kan er echt misselijk van worden dat het op deze manier gaat. Ik ken dat echt niet van mijn ouders. Gelukkig niet. Nou meiden ik spreek jullie weer. Wij zijn er ff niet! dikke kussen voor jullie en heel veel liefs. de 19e zien we elkaar en maakt mij niet uit waar het is. lfs
Linda: een hele fijne vakantie met je gezinnetje in Spanje! Hopelijk kunnen jullie ongestoord lekker vakantie vieren. Geniet ervan! xx
Fijne vakantie Sens! Jee Robine, zo lang zou ik het ook niet volhouden haha. En dat paardrijden ook niet. Nee, ik denk niet dat ik het wil weten. Maar dat komt misschien omdat ik me nog niet zwanger voel. Had net zo goed wekenlang voedselvergiftiging kunnen hebben. Wat een naar bericht Kelly. Semmi: wat een toestand in jouw familie zeg. Hebben ze niets beters te doen? Trena: lastig zonder wasmachine. Negen jaar is op zich nog niet oud. Hopen dat Chris 'm kan maken. Als je iemand erbij moet halen is het soms goedkoper om een nieuwe te kopen. Hier alles ok. Ga straks even een blokje om. Zonder teiltje. Voor het eerst in 9 weken.
Sens: joepieee jullie zitten nu ws al heerlijk te relaxen bij de pool Semmi: jeetje wat een gedoe daar binnen de familie! Brennie: balen van het fotoboek zeg, kun je ze niet telefonisch bereiken? Trena: wat voor soort boxkleed zoek je? Ik heb een leuke patchwork gezien (online), die zou ik graag willen hebben...maar vind hm wel duur. Balen van de wasmachine zeg. Is hij te repareren? Ow en ik voel de baby al een paar weken bewegen hoor hihi. Sinds een week nu ook vanaf de buitenkant. Schopjes worden steeds krachtiger dus binnenkort zal ik ook de rest wel voelen door de placenta heen (nu voel ik alleen de voetjes onder de placenta door). Kelly: die doos van de Etos is toch van Felicitas. Heb echt geen zin meer om zo iemand over de vloer te krijgen na de geboorte, dus ga die doos niet halen Wel die van de KV en Prenatal, vergeet het alleen steeds. Jeetje dat is schrikken van je oud collega zeg Zaph: klinkt leuk zo'n paardrijrit over het strand!! Leuk feestje gehad dus bij je schoonzus. 40 klinkt ineens oud he Panda: lukt het allemaal wel met jullie eigen bedrijfje nu je de afgelopen periode ziek geweest bent? En beviel het blokje om? Ben je in de afgelopen 9 weken helemaal het huis niet uit geweest? Hier gisteren weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk goed en hartje klopte goed. 's Avonds dus naar het circus geweest en Kyllian vond het geweldig!! We zaten echt helemaal vooraan, dus hij maakte alles van dichtbij mee....dan is een olifant wel heel groot ineens hihi. En paarden zo vlak langs hm heen. Het was van half 8 tot 10 uur, dus hij lag pas om half 11 weer in bed.