Ow en wbt de meet kies ik net als Zaph voor Julianatoren omdat ik daar nooit geweest ben (naja alleen toen ik zelf klein was ). Maar Linnaeushof is verder erg leuk hoor, dus als anderen daar naartoe willen vind ik het ook prima.
Am:Leuk dat het circus zo beviel.Dan is een olifant idd wel opeens groot van zo dichtbij. Ik wist wel dat je de beeb al voelde ,maar wis niet of het al heel vaak en hard was. Zaph:Zo zeg,zolang paardrijden,deed ik vroeger ook ,maar weet niet of ik het nu ook nog zou kunnen.Maar zoiets verleer je normaal niet he,net als fietsen. Panda:Gelukkig gaat het nu weer iets beter met je.Ben benieuwd wat het geslacht zal zijn van jullie beebje,denk weer een jongetje. Lin:Je bent al weg en zit vast al te genieten aan de sangria,maar geniet ervan. Nou gister heeft chris nog gekeken naar de wasmachine ,maar hij deed echt niks meer. Vanmorgen is een kennis gekomen die verstand heeft ervan,de motor en nog iets was kapot,dus hebben we gelijk een nieuwe gehaald,want een motor en andere onderdelen is bijna zo duur als een nieuwe.Baal dr wel van,we hebben de laatste tijd al zoveel kosten gehad met verbouwen en dan zal je net zien dat er dan ook nog iets kapot gaat he.Maarja een wasmachine heb je gewoon nodig en hij is al goed ingewijd Verder vandaag beetje in de zon gezeten,en 2 keer een wespensteek gehad.1 op mn onderarm en 1 onder mn oksel.Die laatste doet nu nog steeds branden joh,en mn hele arm tintelt.Rotbeesten.
Wat is het rustig hier! Trena: toch een nieuwe wasmachine dus, idd geen leuke aankoop. Wij hadden dus met de droger die reparatie, iets simpels vervangen en waren al 100,- euro kwijt. Bij nog meer kosten kan je dan idd maar beter een nieuw apparaat kopen. Jeetje jij ookal gestoken. Kyllian mocht vanavond het hartje van zn broertje luisteren. Daarna zn eigen hartje..."mama ik heb toch geen baby in mn buik". Even uitgelegd dat we allemaal een hartje hebben en mama nu dus 2 omdat er 1 van de baby is Hij vond hegt iig prachtig om mee te luisteren. Ook de naam heeft hij mogen kiezen haha, uit een paar namen blijft hij echt dezelfde naam kiezen. Nu maar niet te vaak noemen voor het geval het die naam wordt.
Goeieavond! AM: Leuk dat kyl het circus zo leuk vond. Mocht ie lang opblijven zeg Haha Kyl zijn eigen hartje luisteren..grappig! Trena: als er eenmaal kosten komen, lijkt wel alles ineens te komen. Is hier ook zo Maar goed je kan weer wassen! Jeetje zo vaak gestoken, ik ben al heeel erg lang niet meer gestoken door een wesp of bij (afkloppen...) Sem: wat een toestanden zeg...pff idd net een soap. Jammer dat het allemaal zo moet gaan. Het is toch familie... Hebben jullie al iets gehoord van de hypotheek? En doet Faya al pogingen om te gaan staan? Hoeveel tanden heeft ze inmiddels? Amy nog steeds geen... Zaph: zo je hebt er zin in met paardrijden Helemaal niets voor mij maar lijkt me wel echt super mooi om op het strand te rijden. Is fijn dat effe eruit heh en vooral als de kids het zo goed doen. Lekker rose'tjes gedronken dus Hoe gaan de nachten met Yannick? Panda, fijn dat het beter met je gaat! Beter heftig maar kort toch? Hopelijk voel je je de rest van de zwangerschap toppie! Kel: wat erg van je ex-collega. Daar schrik je wel ff van zeg...brr. Hoe gaat het met Daynah en d'r zindelijkheid..goed toch of vergis ik me? Julianatoren lijkt mij ook leuk. Is ook wat centraler voor Sem en Sap. Vind het leuk om jullie weer eens te zien! En ook de kleine Faya, Nick en Yannick! Milou kwam gister om 22 uur thuis van de Efteling. Helemaal k.o. haha. Ze hebben het super gehad! De grote boze wolf heeft in het echt indruk gemaakt en ze was er een beetje bang van. Lenn heeft het allemaal nog niet zo in de gaten dus die ging overal op af. Mijn ouders sprak ik vanochtend...ze voelde ieder spiertje in hun lichaam haha. Van al dat gesjouw en gespeel ze was vandaag op tijd wakker en vanmiddag niet geslapen, kortom strontvervelend! Na het eten hadden we K3 opgezet. Milou dansen en Amy keek toe. Haha ze lag in een deuk en Milou deed echt d'r beste danspasjes. Zo leuk om te zien. Gerard is in het dorp wat drinken met vrienden, ik ga zo Gran Torino kijken. Morgen mooi weer dus waarschijnlijk ff op pad! Maandag weer aan het 'echte' werk.
Heeej meiden, Kel: jeetje wat een naar bericht zeg over je oud collega. Kan me voorstellen dat je daar best even van slag van was. Je wil er niet te vaak bij stil staan dat zulke dingen zomaar kunnen gebeuren, maar helaas is het wel de werkelijkheid. Hoe gata het verder met je? Hou je het een beetje uit op de warmere dagen? Trena: hehe balen van de wasmachine, maar je kan idd niet zonder he. Hopelijk hebben jullie de komende tijd dan geen onverwachte kosten meer. Monique: aaah wat lief Kyllian dat ie zo geinteresseerd is als je samen met hem naar het hartje luistert. Ben nog steeds heeel benieuwd naar de naam! Mooi dat alles ook goed was bij de VK. En circus dus geslaagd. Hebben ze nu echt de leeftijd wel voor he. Zaph: haha....je moet er dus aan geloven met het paardrijden, waar begin je aan! Ik ben zo bang voor die beesten, durf er echt niet op te zitten. Maar goed als je dan toch gaat dan is het op het strand wel bijzonder om te rijden denk ik. Brennie: hihi....Milou en Jayna kunnen we samen op K3 gaan dansen, hier altijd hetzelfde, Jayna dansen en Faya toekijken en ook helemaal in een deuk. Milou heeft zich dus goed vermaakt in de efteling. Mooi park ook he voor die kids. Faya heeft nu 4 tandjes, en gaat sinds maand zelf staan en doet nu ook af en toe stapjes, bijv achter houten kinderwagentje. Amy nog actiever geworden met het tijgeren? Wat de hypotheek betreft, omndertekenen we deze week offerte van de bank en dan nog ff op goedkeuring wachten, maar het schiet nu mooi op. Panda: hoe gaat he met je? Beseft Bastian een beetje dat hij grote broer gaat worden? Linda: ik wil jullie alsnog ene hele fijne vakantie toewensen, hopelijk kunnen jullie alle zorgen wat je schoonvader etc betreft een beetje achter jullie laten en genieten met elkaar. Hier onverwachts vrijdagmiddag naar de camping gegaan. Hadden we ineens toch wel zin in met het mooie weer. En nu t zuiden nog vakantie heeft, is er ook nog annimatie, dus erg leuk voor Jayna. Gister BBQ van de familie aan Lenhard's kant, met onze Oma, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. Deden het in Woerden bij een oom en tante van Lenhard. Die hebben echt een kast van een huis, met een tuin bijna zo groot als een voetbalveld Uitzicht over weiland,jacuzzi, grote blokhut, echt bizar gewoon. Voor alle kids geweldig, Jayna heeft zich helemaal uitgeleefd. Normaal is ze zo verlegen, maar 's avonds stond ze gewoon op een picknicktafel met microfoon in haar hand voor iedereen K3 liedjes te zingen Nu weer thuis, ga ff de tuin in en van het zonnetje genieten. Liefs Sem
Wat een heerlijk weertje was het afgelopen weekend he,ik geniet met volle teugen van mn verlof Er is ook weinig geschreven dus valt niet veel te reageren. Am:Wat lief dat Kyl naar het hartje van zn broertje heeft geluisterd.Snapt hij het nu een beetje? Brennie:Hahahaha opa en oma uitgeteld na een dagje Efteling,zal wel met die kleintjes. Sem:Heerlijk toch zo overwachts naar de camping.Het weer zat iig mee Vanmiddag ga ik met de kids en mn moeder naar het zwembad.Het is nu alweer bloedheet. Fijne dag allemaal.xxx
Goedenmorgen, Trena: veel plezier in vanmiddag, lekker hoor ff zwemmen met de jongens! Wat betreft de meet heb ik geen voorkeur, ben in beide parken nog nooit geweest. Dus altijd leuk. Het is idd rustig hier, iedereen vast aan het genieten van het mooie weer. Jayna is naar de psz, ze had er weer veel zin. Woensdag komt het buurmeisje op psz kennismaken, daar kijkt ze zo naar uit. Nadat we Jayna weggebracht hadden, zijn Faya en ik de boodschappen voor deze week maar gaan doen. Wel handig dat ze nu voor in de kar kan, scheelt een hoop gesjouw. Nu slaapt Faya dus ff lekker rust in huis. Vanmiddag maar badje opzetten in de tuin, wat een heerlijk weer he! Fijne dag en tot later! Liefs Sem
Hoi allemaal, Zeker heerlijk weer. Gisteren een dag op t strand van Katwijk geweest met John en Jill. We hebben zelfs in zee gezwommen zo lekker was het. Wel behoorlijk verbrand, dat is minder, maar ja. Jill hield t prima vol en wilde echt niet naar huis toen we gingen zo leuk vond ze het.Wat een verschil met een jaar geleden toen ze nog bang was voor zand. Verder rustig weekend gehad met bbq, rosee en samen met de kindjes. John en ik zijn alleen wel uitgeteld hoor, sjezus wat vermoeiend de nachten. Yannick is wakker tussen 19 en 22 uur zo een beetje en slaapt pas rond 23 tot 330, daarna is hij gewoon bijna niet meer in slaap te krijgen en om 630 staat Jill weer bij ons bed. Hij slaapt overdag gewoon nogsteeds teveel maar hem wakker houden lukt ook niet want dan valt ie weer in slaap in zn wipstoel of op zn speelkleed. Iemand tips? We hebben al zwaardere voeding(Forte) maar ook dat mag nog niet baten. John en ik zijn echt zwaar vermoeid.........terwijl t een superlieve en makkelijke baby is die heel vrolijk is en nooit huilt. Panda: Wat fijn dat je zonder teiltje een blokje om kan inmiddels. Gaat je zwangerschap verder wel ok afgezien van t spugen!? Je bent zeker alleen nog maar afgevallen?!?! Hopelijk gaat t nu alleen nog maar beter. Trena; Balen van je wasmachine, maar een nieuwe is ook weer fijn he. Heb je dr zo een genomen met een groot volume? 5 kg erin? Die wil ik echt als deze t begeeft, lekker veel was in 1 keer er in proppen heb je wel nodig met een gezin. Hoe is t met je wespensteken? Doet zeker zeer? Ben zelf nog nooit geprikt door zo een beest, kan er gelukkig niet over mee praten. Brennie: Wat leuk dat Milou zo genoten heeft van de Efteling. Was zeker druk zo aan t einde van de vakantie? En de boze wolf indruk op dr gemaakt, hahha. Jill is nogsteeds huiverig van de draak in t sprookjesbos, die had op haar indruk gemaakt. Lekker ook zeker ff een dagje met 1 kindje?! Sem: Gelijk heb je om ff een weekendje camping te hebben meegepikt, t was er heerlijk weer voor he. Klinkt niet verkeerd die bbq in Woerden bij Len zn oom. Jullie hebben dus genoten! Fijn ook weer dat Jayna naar de psz is zeker? Beetje meer rust weer ff in huis is ook wel lekker he. Hier begint de psz ok deze week weer. Over 2 weken schoolfotograaf, geloof ook dat er dan broertjes en zusjes op de foto mogen, wel leuk AM: Dus t circus was goed te doen? NIet te lang voor Kyl? Ik vraag me af of Jill de hele voorstelling interesse blijft houden of dat ze er misschien nog iets te jong voor is?! Gaat Kyl ook altijd mee naar de vk? Jill vond t ook altijd reuze interessant. Mn vader komt zo ff op de thee. Moest in Den Haag zijn en combineert t ff met een bezoekje( Joepie........not! hahaha). Eindelijk rust in huis komt hij weer langs....... Niet aardig he!? Sorry. Zal ff kijken of ik nog een leuke foto van Jul en Jul heb straks. Liefs
Hello, ben ik ook ff weer... Zap: leuke foto's van je kids, hihi allebei boos.. Fijn dat jullie zo hebben genoten op t strand, Jill helemaal los nu, heerlijk genieten dus. Wel balen dat jullie zo vermoeid zijn..weet ook geen oplossing als je hem overdag niet wakker kan houden. Veel plezier met je vader straks. Sem: Jayna weer naar de psz, wel lekker he het normale ritme. Wat een feest dat haar buurmeisje volgende week ook op de psz komt!!! Het is idd heerlijk badjes weer!!! Die bbq in Woerden klinkt geweldig!!! Tijd dat wij ook maar eens de lotto winnen ofzo! Trena: lekker weertje heb je tot nu toe tijdens je verlof!! Veel plezier bij het zwembad!! Brennie: fijn dat Milou zo heeft genoten in de Efteling. Hahaha, je ouders spierpijn, lijkt me ook best zwaar zo'n hele dag met de kids. Werkse weer vandaag! Panda: fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat de misselijkheid wat af lijkt te nemen. Kel: hoe gaat het met jou? Binnenkort ff buikfoto? Hoest met Daynah? Niet weer gespuugd de laatste tijd? AM: aaah lief dat Kyllian naar het hartje van zn broertje mocht luisteren. En hij heeft de naam dus al gekozen...ben benieuwd of jullie er daadwerkelijk voor gaan. Hier alles oke...eerste werkweek is voorbij gevlogen. Het is alsof ik niet ben weg geweest. Ook wel weer leuk om weer wat meer onder de mensen te zijn. Lieke is vanochtend naar haar vriendje Sam wezen spelen. Het dr om 09.30 gebracht en de moeder van Sam heeft haar om 12.15 teruggebracht, voorzien van mooi knutselwerk voor mama en de buik vol met een lekker broodje. Mevrouw kon dus lekker gelijk dr bedje in. Wel ff lekker hoor, huis gelijk weer netjes vanochtend! Met Nick gaat ook alles goed, pakt nu heel bewust zn speeltjes in de box en bekijkt zn handen en voeten alsof het het mooiste is wat er in de wereld bestaat, haha. Ik ga ff verder..ben uien aan het bakken voor een lekkere pan uiensoep, jummie.. Tot later, Liefs Sap Oh ja....julianatoren lijkt mij ook leuk!!!
Zaph: jeetje meid, klinkt als erg vermoeiend voor jullie op het moment. Die nachten zijn wel erg kort dan. Ik heb helaas ook geen tips voor je, aangezien hij dus ook overdag niet meer wakker te houden is. Je kan moeilijk heel dag dag met m gaan spelen om m wakker te houden. Wat doet ie dan in bed als ie niet wil slapen? Geeft hij het uiteindelijk ook zelf op? Wel even lekker naar het strand geweest dus. Heerlijk hoor, zo dicht in de buurt. Hoe was het met je vader? Lieve spam van je kids....hihi....allebei boos Sap: weer helemaal gewend aan het gewone ritme, mooi zo. Wat leuk dat Lieke ook echt bij haar vriendje thuis gaat spelen, kom jij mooi ook ff aan je dingen thuis toe. Wat een schattige spam weer van Nick. Hij wordt echt alweer groot he! Jayna kwam vanmorgen bek af terug van de psz. Meteen naar bed en net om half 3 wakker. Toen kon Faya er weer in dus ze wisselen elkaar mooi af vandaag...haha Jayna nu lekker aan het badderen buiten. Zal ook nog ff wat spammen van afgelopen weekend....