Semmi: haha ze kruipen er echt bijna in. Echte fans dus. Bastian heeft nog geen idee wat hem te wachten staat. Heb het hem wel verteld maar hij snapt er niets van. Komt vanzelf wel als de buik gaat groeien en bewegen. Brennie: Milou heeft het wel lang volgehouden in de Efteling. Je ouders helemaal kapot haha, herkenbaar. Idd beter heftig en kort, dat was het eerste waar ik aan dacht toen het zo erg werd. Vorige keer was het minder maar zeurde het de helemaal zwangerschap door. Is ook niet alles. Monique: leuk dat Kyllian het al wel snapt. Is wel een goed idee dat hartjes luisteren, kan ik met Bastian later ook wel gaan doen. Blokje om was fijn. Ben idd 9 weken niet buiten geweest, behalve 10 minuten in de tuin op goede dagen en 2 keer naar de vk. JP heeft de afgelopen tijd alles alleen moeten doen (werk, Bastian, huishouden), gelukkig kon hij thuis werken. Robine: hihi dat weet ik nog wel, dat Jill zand zo vreselijk vond. Wat vermoeiend, die nachten. Heb helaas geen tips, Bastian was ook een slechte slaper. Wakker houden heeft geen zin, daar wordt het alleen maar erger van want als hij te moe is slaapt hij nog slechter. Misschien kan hij een nachtje ergens logeren? Dat wil nog wel eens helpen om een ritme om te gooien. Trena: rot die wespensteken. Hier zwermen er ook veel rond maar ze blijven niet hangen want we hebben een open tuin aan het water, dat scheelt. Hoop dat jullie nu geen extra kosten meer krijgen. Komt altijd op het verkeerde moment he. Ik denk ook weer een jongen. JP komt uit een jongensfamilie. Volgens mij is Bastian de enige die nog totaal niet zindelijk is. Hij begint nu eindelijk poepluiers vies te vinden en zit regelmatig op het potje maar dan komt er niets. Als hij moet plassen voelt hij het pas als het te laat is.
Oja, de eerste 1,5 kilo zit er aan! Was gelukkig niet veel afgevallen. Verder gaat alles prima, af en toe krampjes en hoofdpijn, verder nergens last van.
Sem; Wat Sap al zegt, prachtige foto's van je meisjes en Faya alweer op 2 benen........nog ff en ze loopt ook, die kleine lachebek. Jayna is zeker nog mooi bruin zeg! Gwen is ook een leuk meisje om te zien. Sap: Hihi die Nick. Lief manneke. Gaat t allemaal goed met hem? Hoeveel flessen heeft hij nu per dag? En al bijna aan t fruithapje he?! Leuk! Voel jij je nog goed? Je bent nog maar weinig online momenteel. Druk met werk en kids? Panda: Ach joh die zindelijkheid bij Bastian komt vanzelf wel. No worries. Het begin is er al dat hij de poepluiers vies gaat vinden. En 1,5kg erbij, jippie! Ga zo weer hardlopen, moeten nog 8 kg af voor mn begin gewicht van de zwangerschap van Yannick en nog wel 15 voor mn trouwgewicht.........aan de bak dus al heb ik buikpijn nu. Kijk zo wel ff.t Is ook benauwd he!? Morgen in ieder geval weer voor t eerst in 6 mnd naar de sportschool toe.Abb heeft ff stil gestaan. Laterz!
Panda:Gelukkig voel je je nu iets beter,zie je wel dat het over gaat?Ik heb tot ongeveer week 20 misseijkheid gehad,daarna werd het steeds minder. Zaph:Echt klote he die gebroken nachten. Weet ook niet hoe je het moet oplossen,heb nml hele goede slapers gehad (nog steeds) Ik heb idd een grotere wasmachine nu,kan lekker veel in. Heel handig ,want heb toch elke dag een hoop was. Snap niet hoe een ander het soms doet om maar 1x in de week te wassen,dan doe ik iets verkeerd zeker? Sem:Hihihih lief die fotos van jayna aan het zingen,en jeetje ze is idd erg bruin zeg.
Zo eindelijk eens een bewolkte dag en een stuk frisser hier,maar 19 gr. Maar wel ff lekker tussendoor. De lamellen zijn gearriveerd,meneer is ze nu aan het ophangen. Word mooi.Dan alleen nog vensterbank (was nog niet binnen) en dan is de serre af......eindelijk word wel tijd. Dan binnenkort de box eens van de zolder halen en opzetten en de kinderwagen enzo en dan kan madammeke ook komen
Goeiemorgen! Zo, voor mij is het echte leven ook weer begonnen. Ben weer op het werk. Had er ook wel weer zin in, maar wel beetje dubbel hoor. Wes is deze week nog thuis, maar ging klussen. Kids wel weer naar kdv. Die hadden wat moeite. Hopelijk gaat het met zindelijkheid goed met Jesse daar. Sorry dat ik nog geen foto's heb gespamd. Ik heb ze zelf nog niet eens teruggezien. Als ik weer eens achter de pc thuis zit, ga ik mijn best doen. We hebben nu nog net 5 dagen vakantie gevierd thuis. De drie p's weer gehad (pizza, patat en pannenkoeken), dus gister weer met mijn dieet begonnen. Gelijk de (3!) vakantiekilo's eraf werken. Hoewel er al wel weer 1,5 af zijn gelukkig. Trena: ja, wel flink afgekoeld he, van mij mag het wel wat warmer hoor. En fijn dat de serre bijna klaar is. Zap: en... nog wezen hardlopen? Ik vind het echt wel superknap van je hoor. En wat een cutie is Yannick toch! Mooi jochie hoor. Vast geen pestventje Panda: Joepie, wat fijn dat je je weer wat beter gaat voelen! Wat moet je toch ellendig voelen, 9 weken binnen geweest en op bed gelegen. Arme JP, alles alleen moeten doen Sem: leuke foto's en idd... wat is Jayna bruin zeg! Verder kan ik niet meer lezen door de spam van Sem Ik stap er nu weer in hoor. Er is zoveel geschreven... O ja Sap... jij ook alweer aan het werk? Toch ook wel weer lekker he. Ik vond het in het begin echt tijd voor mezelf om aan het werk te zijn. Wij zijn gister nog even lekker naar het zwembad geweest. Was nog zulk mooi weer. Marijn is nog enorm aan het bijslapen, slaapt elke dag nog zeker wel 3 uur. Wel lekker, maar als je iets wilt gaan doen, niet heel handig. Ach, nu ze weer naar het kdv zijn, komt het normale ritme er ook weer een beetje in. Wel goed voor ze. Op het werk ook alles ok. Ben nu mijn mailbox aan het bijwerken, weet bijna niet waar ik moet beginnen. Morgen lekker half dagje en donderdag nog hele dag, dus eigenlijk valt het best mee deze week. O ja Monique, over die triptrapstoelen... mijn nichtjes van 6 en 7 jaar zitten nog steeds op een triptrapstoel hoor. Ik denk dat wij ze ook nog wel even gaan gebruiken. Hoewel die stoel die Zap heeft, ook heel handig is. Mijn moeder heeft er 2 staan voor wanneer wij er zijn met al onze kids, inclusief mijn zus dan he). Nu zit Jesse daar ook op en Marijn in de kinderstoel bij mijn ouders. Nou, ga maar weer wat doen nu. Jij ook weer aan het werk Brennie? Succes, valt het mee of tegen?
Lydia:Lekker toch weer in het normale ritme? Zal wel goed gaan toch met Jesse op kdv,als hij thuis zindelijk is zal het daar ook wel lukken. Had nog een sms van Linda,ging niet zo lekker gister.Ze is bij dokter geweest,zit er helemaal doorheen en heeft hyperventilatie.Door de warmte alleen maar erger. Ze moet vooral rustig aan doen en veel slapen.
Trena: ja ook wel weer lekker om in het ritme te komen, vooral nodig voor de jongens. Wat vervelend voor Linda, zal haar zo even sms'je sturen. In je banner zie ik nog maar 40 dagen staan! Wow, dat komt echt dichtbij he.
He meiden, Trena: fijn dat de serre nu bijna af is, wanneer krijg je de vensterbank? En de box en kinderwagen weer naar beneden, wat gaat het nu snel zeg. Ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd naar jullie kleine meid! LIS: Wow jij ook alweer aan het werk, wat is jullie vakantie snel gegaan. Was wel erg genieten las ik en Jesse zindelijk!!! Geweldig, supergoed. Was het vandaag ook goed gegaan op het kdv? Jij dus ook een volle mailbox! Ik had na mn verlof 1400 mailtjes na te kijken, haha, wel veel spam dus ging "redelijk" snel. En nog maar 1.5 kilo af te vallen om weer in maatje 36 te passen, ben jaloers hoor!! Hier nog 2 kg en dan zit ik weer op mn startgewicht. Wil er nog wel graag 4 extra af. Panda: no worries, Lieke is ook echt nog niet zindelijk!! Jammer maar niets aan te doen. Zal vanzelf wel een keer komen. Zap: nog wezen hardlopen gisteren? Als je buikpijn hebt mss niet zo'n goed idee. En vandaag weer naar de sportschool, knap hoor! Zou ik ook moeten doen maar weet nu al hoe dat dan gaat, Sap gaat 3x keer en dan heb ik er geen zin meer in. Vandaag weer gewerkt, druk dagje dus tijd ging snel. Mams heeft op de kindjes gepast en het eten was lekker klaar toen ik thuis kwam, ideaal. Morgen weer werken, kindjes naar kdv en dan weer lekker dagje vrij! Verder geen nieuws. Staat 19-9 definitief? Koningin Julianatoren? Liefs Sap
Hoi meiden, Zo hier vanaf maandag weer aan het werk. Wel fijn hoor om gewoon weer te kunnen werken. Het is nog erg rustig schoolvakanties zijn hier pas over 2 weken afgelopen. Daar zijn we toch wel van afhankelijk, bedrijven zijn deze week weer begonnen maar die zullen wel eerst moeten opstarten. Collegas zijn ook nog veel met vakantie, deze week zitten we met zn 3en, haha. Ook wel lekker om er zo weer in te komen. Jeetje Linda..dat is ook wat zeg! Veel beterschap en rustig aan! Schrok wel van het berichtje zeg . Geen tijd gehad om te reageren, druk thuis en overdag dus niet meer thuis. Maar wel alles meegelezen en ga nu proberen te reageren. LIS: dat valt mee zeg, maar een paar kilo aangekomen en alweer afgevallen! Doe je goed. Echt knap van je hoor. Wat is dat voor dieet? Iets voor mij misschien ? Ennuh .die spam haha we zien het vanzelf! Hoe ging het met Jesse op het kdv met het zindelijk zijn? Moesten de jongens wennen? Sem: gaat hard zeg met Faya, al stapjes zetten. Ze is er snel bij! Amy tijgert nu echt snel .Bij een 2e kindje gaat de tijd echt nog 2x sneller, vind je niet? Wat een leuke fotos van je meiden! Ik zie toch ook wel Jayna in Faya .leuk heel anders maar ook weer trekjes van elkaar. En Jayna zo bruin wow jij kleurt zeker ook snel? Over een paar jaar kan ze meedoen met: Holland got talent, hahahahaha Jayna vandaag zeker heel leuk gehad op psz met haar buurmeisje? Zaph: ben echt wel jaloers hoor dat jullie zo naar het strand kunnen! Verbrand is niet zo fijn heh Fijn dat Jill nu wel lekker in het zand speelt, wel een troep geeft het als alles onder het zand zit. Maar daar weet jij vast alles van, hihi. Afgelopen maandag op het kdv had milou gewoon door het zand liggen rollen ofzo maar ze zat echt van top tot teen onder. Bah vond ik zelfs echt niet leuk. Thuis maar eerst meteen in de douche gedaan. Heb je al een gouden tip gevonden voor de nachten met Yannick? Ik zou je ook niet echt kunnen helpen. Toch proberen wakker te houden overdag zou ik zeggen. Amy sliep op die leeftijd 3x op een dag en s avonds vanaf 20 uur tot s ochtends. Hoe was het in de sportschool? Ook mijn abb. Is al vanaf augustus vorig jaar bevroren, oeps .Ik moet echt weer gaan maar moet ff wachten op schema van mijn fysio voor mijn schouder. Panda: wow echt 9 weken binnen gezeten? Ik kan me er niks bij voorstellen, jee wat heb ik dan 2 ideale zwangerschappen gehad. Maar gelukkig gaat het nu de goeie kant op en kan je gaan genieten! Sap: wat een lieve fotos van je manneke, echt een knapperd! Is het nog steeds zo druk op je werk. Voordat je verlof kreeg was het toch zo giga druk? Leuk dat Lieke bij een vriendje gaat spelen van het kdv. Milou heeft ook 3 echte vriendjes op het kdv maar wij als ouders hebben totaal geen contact met elkaar. Wel jammer eigenlijk. Lekker hoor dat je moeder had gekookt toen je thuis kwam van je werk. Dat is wel altijd een chaos vind ik avondeten maken en dan eten met kindjes die moe zijn. Dan nog omkleden, drinken, spelen, voorlezen, tijdrekken met naar bed gaan. Echt spitsuur dan, haha. Maar die drukke boel maakt het ook gezellig. Trena: en zijn de lamellen mooi geworden? Toch nog een hele tijd geduurd zo met jullie serre heh? Leuk leuk al de spulletjes van de zolder halen. Dan komt het echt dichtbij, tja het is ook al bijna zover! AM: hoe is het bij jullie? Nog begonnen aan het schilderen van de kinderkamer? Nou het is een heel verhaal geworden Ik hoop dat ze deze week gaan bellen voor onze bank, aankomend weekend 5 weken geleden. Zal nog wel niet. Maar ik ben de fatboy nu meer dan zat! Vanavond bbq, meiden zijn bij mijn ouders en die komen rond 19 uur thuis. Dus ff tijd om rustig te bbq met Gerard en een vriend komt mee-eten. Zaterdag naar Bavaria Open Air, heb er zin in! Racoon, Guus Meeuwis, Acda en de Munnik, Milow komen onder andere! x B
Have fun met bbq Brennie, is er wel lekker weer voor, niet te warm. Klinkt leuk dat feest zaterdag!! Wat een gezelligheid hier zeg.
Oh morgen wordt Nick's hoofdje gemeten. Hij is van de zijkant gezien nog hartstikke scheef. Ze gaan dan kijken of hij zoveel afwijkt dat hij voor een helmpje in aanmerking komt. Hoop het niet maar als het moet dan moet het maar. Je leven lang een scheef hoofd is ook niet leuk natuurlijk. Vrijdag echo voor zn heupjes. De afwijking zit erg bij ons in de familie (ik heb ook zo spreidbroekje(?) gehad). Hoop dat hij het niet heeft. Lieke had het gelukkig ook niet. Fijne avond meiden, Liefs Sap
Idd stil hier vandaag. Sap:Hoop niet dat Nick een helmpje hoeft,maar als het nodig is geeft dat toch ook niet?Dan krijgt hij een nog mooier koppie toch? Brennie:Je zit nu lekker aan de bbq wss.Zaterdag dus weer op stap,jij bent echt een party animal he
Met Nick gaat het super! Ik geef 4 flessen x 180cc om 07.30 / 11.30 / 15.30 en 19.30 (ongeveer). Hij slaapt gelukkig lekker door en s'ochtends moet ik hem wekken. Wel een echte duimzuiger trouwens! Niet oke voor zn tandjes straks. En idd over 2 weekjes alweer aan het fruit, gaat snel he! Ik voel me prima...idd weinig online geweest, ff geen puf, wel lezen maar je er niet toe kunnen zetten zelf een bericht te typen. Komt je vast bekend voor. Hoop dat Yannick ook snel zn ritme vind, zou voor jou en John ook beter zijn. Knuf. Liefs Sap
Ben jaloers op Nick zn voedingen en slaaptijden..........zucht, wij worden steeds moeier en moeier........ Yannick krijgt nu flesjes om ongeveer 4.00, 8.00, 12.00, 17.00, 21.00, 23.00 uur.6 stuks a 180/6 forte voor hongerige baby's. Hij drinkt ze niet altijd leeg hoor, meestal blijft er nog zo een 20cc over. Ging hij maar doorslapen, zou een stuk lekkerder zijn voor allemaal. Hij ligt nu weer met open ogen in de box...... Ben benieuwd naar Nikc zn hoofdje, vanaf de voorkant zie je niks he. Hoe is t gekomen dan? Van t groeien in je buik of daarna vanwege voorkeurshouding? Wanneer werd jij nou ong? Ik ben t ook nogsteeds niet........bijna 8 weken na dato inmiddels. Vandaag pasfoto' gemaakt voor Yannick zn paspoort. Hebben we toch nodig als we volgend weekend naar Belgie gaan. De foto's zijn echt heel lelijk, hahaha hij lijkt wel een aapje hoe hij erop kijkt. Kan nu niet inscannen, komt nog wel. Verder Jill weer naar de psz geweest, vond ze wel weer leuk geloof ik, hele verhalen......... Brennie: Leuk klinkt Bavaria Open live. Ken t niet. Wel bekende optredens zo te lezen. Geniet van je bbq vanavond! Mag je binnenkort weer volledig gaan sporten? Of nogsteeds op revalidatiebasis? Balen van Linda zeg daar in Spanje, klinkt heftig. Hopelijk trekt ze gauw bij, zal dr wel smsen en de groeten doen van allemaal. Trena: Owwwwwwww heb zo met je te doen dat je bijna weer mag bevallen. Wat een hel ga je weer tegenmoet he?! Gadverdamme. Hoop zo voor je dat t deze keer mee gaat vallen en ze niet binnen 5 minuten geboren wordt. Spannende tijd komt er weer aan. Spam je weer als je serre helemaal af is? En heb je al genoeg babykleertjes in huis? Hihi, hier is alle maat 56 al de deur uit, ben al bezig met opruiming in sommige maat 62 kleertjes, meneer groeit hier echt hard........ Hij slaapt op zn Doomookussen in de box. Ideaal ding trouwens, raad em Trena, AM, Kelly en Panda ook echt aan. Heerlijk zacht, warm en ligt volgens mij echt geweldig. Ga proberen Yannick in zn eigen bedje te leggen en zelf ook te gaan (voor)slapen. Liefs
Klinkt inderdaad erg vermoeiend Zap...kan alleen maar voor je hopen dat hij snel een keer het ritme pakt! Ik weet niet hoe het kan met Nick's hoofdje, toch wel een erge voorkeurshouding. Aan de voorkant zie je inderdaad niets. Ik werd na 11 weken weer ongi en het is nu nog niet helemaal over!!!! Nog 4 pilletjes en dan moet ik het alweer worden!! Ga er maar vanuit dat het iets eenmaligs was zo lang ongi. Nu na de pil zal het vast eerder over zijn. Hoop op een goede nacht voor jullie zap! xxx
Ik moet nog aan voorbehoedsmiddelen gaan denken. Gewoon geen zin om een keuze te maken, lui he?! Nu maar steeds rubbers opmaken, we hebben nog in alle smaken en kleuren hahaha. Geen idee hoe we eraan gekomen zijn......lol. Denk toch ook de pil weer hier, toch makkelijk met vakantie etc, gewoon doorslikken die hap.(De pil dus he!!)