November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Goodmorning,

Zap, vind het knap dat je nog een sexleven hebt als je er allebei zo vreselijk doorheen zit. Kan me best voorstellen dat als je een bed ziet je alleen nog maar wilt slapen. Maar t komt vast allemaal goed!

Ik ga zo ff op de koffie bij mn nichtje. Kan Lieke leuk met de tweeling spelen.

Mijn andere nichtje is trouwens bevallen van de derde...een meisje (ze had al een jongen en meisje), genaamd Nikki, grappig.

Vandaag wordt bij ons in de stad een LIEF winkel geopend, ga eens ff kijken of ze nog leuke openingsaanbiedingen hebben.

Tot laterzzz

Sap

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Heb medelijden met je gebroken nachten,echt zo zwaar is dat,daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de bevalling.Ik hou er absoluut niet van om uit mn bed te moeten snachts,maar tis niet anders.Gelukkig sliepen mijn kids allebei met 6 weken door,hoop deze beeb ook.
    Ik krijg toch wel de kriebels nu om te bevallen,ook heel benieuwd of het weer zo snel gaat.Allebei de kinders waren er binnen de 3 uur.
    Kies toch wel liever voor een vlugge bevalling hoor.
    Kan er maar vanaf zijn.
    Als de serre af is,zal ik nog eens spammen.
    Morgen komen de vensterbanken.

Sap : Dan heb je ook lang bloedverlies.Maar is normaal na een bevalling he.Dan moet alles nog in zn ritme komen.
    Wat leuk weer een beebje in de familie.

Hier straks de stad in met mn mams,mocht nog wat kleertjes uitkiezen voor de beeb.
    Jelte gaat vanavond logeren bij mn ouders.
    Ik moet om half 8 vanavond bij de gyn zijn,Yorben nemen we mee.
    Kijken hoe de beeb ligt en inwendig voor de ontsluiting Bleeeh.

Ga me douchen,fijne dag dames.XXX

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Nu al inwendig onderzoek? Heb je weer last van weeen/harde buiken gehad dan? Ben benieuwd of het meiske goed ligt!
    Veel plezier met shoppen, genoeg leuke meisjeskleding.
    Ik blijf het een drama vinden voor jongens...kan echt maar weinig leuke kleding vinden.

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Zap: heb ook te doen met de slapeloze nachten. Hoewel ik ook maandenlang gebroken nachten heb gehad ;)
    Daarom deed ik er niet zo moeilijk over om Marijn bij ons te laten slapen. Ik ging er zelf aan onderdoor. En idd... toch nog een sexleven... knap hoor. Zodra ik in bed lag, sliep ik altijd geloof ik. Niks geen sexleven toen ;)

Sap: wat grappig, ook nog een Nikki in de familie! Gefeliciteerd.
    En Lieke vanmiddag lekker spelen met de tweeling, wel gezellig hoor.
    Hopelijk hoeft Nick geen helmpje en als het idd zo is... dan is het alleen maar beter voor hem toch? Bij Marijn op de groep zat ook een jongetje met een helmpje, maar heeft ie volgens mij helemaal niet zo lang gehad.
    En dat je minder online bent... joh, ik weet ook nog heel goed dat ik minder online was. Je bent druk met 2 kids, en je moet ook weer wennen aan het werkende leven, moe... En dan heb je soms geen zin om te reageren. Heb ik ook nog weleens hoor.

Trena: wat lekker dat Jelte en Yorben met 6 weken doorsliepen.
    Jesse ook, maar Marijn is toch echt een heel ander kind.
    Ik heb trouwens in de vakantie de film gezien van vlak na de geboorte. Zegt de vk tegen de kraamzorg: het kindje is om 6 voor 9 geboren en ik denk dat wij er om 10 voor waren... Pffff... wist eigenlijk niet dat het zo snel was. Ik dacht dat er toch al wel 10 minuten binnenwaren ofzo. Maar ik vond het ook fijn hoor, die snelle bevallingen.
    Veel plezier met kleertjes shoppen vandaag met je mams. En laat je weer even weten hoe het bij vk was?

Brennie: Ja, hoera, met Jesse is het van de week op het kdv goed gegaan. Helemaal droog. Ze zetten kinderen die nog maar pas zindelijk zijn ook vaak op de wc. Thuis hoeven we het niet te vragen aan hem, doen we soms wel, maar dan raakt ie een beetje geirriteerd. Althans... dan is het altijd NEE en hij kan dan 5 minuten later komen vertellen dat ie moet plassen.
    Dus gaat goed! Ook 's nachts is hij eigenlijk altijd droog. Dus ik doe nog even een weekje ofzo luierbroekjes 's nachts en dan toch maar eens zonder proberen. Milou ook 's nachts zindelijk? Ik vind het echt fijn!
    Leuke bbq gehad gister? Was nog lekker weer he.

Sem: wow, Faya ook al aan haar eerste stapjes! Wie weet loopt ze al voor haar eerste verjaardag, net als Marijn. Die jongen loopt nu niet meer, hij rent alleen maar.

Verder weet ik even niet meer.

Hier alles dus ok. Wes is druk bezig met de zolder aanpakken. Verlaagd plafonnetje met verlichting en alle zooi daarna opruimen. Hopelijk kunnen we het daarna ook zo laten. Vandaag komt een vriend hem helpen. Gistermiddag zouden we naar de film gaan, kids zouden even naar mijn schoonmoeder gaan en daar blijven eten. Maar film begon om 16 uur en Wes was met die vriend even naar een dealer en kwam pas om 16 uur thuis... Uiteindelijk zijn we dus maar met zijn allen naar schoonmoeders gegaan. Kids en Wes lekker lasagne gegeten, ik een stukje vlees ivm mijn dieet :(
    Nu vanavond maar naar de film. Eerst nog dagje werken.

Tot later!

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja heb weer geregeld harde buiken/weeen gehad afgelopen tijd.
    En in Belgie doen ze dat toch iedere keer inwendig onderzoek tot de bevalling helaas.:(

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis: Snelle bevalling is idd ook wel fijn toch,je hebt dan wel een enorme weeenstorm,maar bent er vlug vanaf.
    Beter dan een hele dag met weeen lopen vind ik.
    Jammer vd film gister,dan maar vandaag.

Ben nu naar mn moeder.

XXX

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Trena: balen zeg van je harde buiken...maar nog eventjes en dan is je kleine meid er!!!

LIS: wat een goed idee, de zolder een opknapbeurt geven;), zou hier ook moeten. Jammer dat de film gister niet doorging. Vandaag dan maar een nieuwe poging.
    Misschien heb je het al eerder verteld maar welk dieet volg je nu precies? Misschien ook iets voor mij!

Bij mn nichtje en kids was het gezellig!
    Met Gijs gaat het ook redelijk goed, hij mag lekker in zn wippertje en op het activity kleed (wel allemaal op het ziekenhuisbed, maar toch) Is natuurlijk ook beter voor zn ontwikkeling. 8 september worden zn darmpjes weer aan elkaar gezet..daarna weer verder kijken. Blijft wel spannend want telkens als ze stoppen met antibiotica steekt die bacterie weer de kop op, die krijgen ze op de een of andere manier maar niet weg.

Ik ga ff telebankieren en het eten voor vanavond voorbereiden.

Om 17.00 uur moet Twente voetballen, helaas niet live op tv, dus Rick en ik gaan gezellig samen op de pc Azerbedjan tv kijken, hahahahaha. Worden om 18.00 uur wel ff gestoord door de fysio van Nick, maar dat is natuurlijk wel iets belangrijker. Ben benieuwd wat ze van zn hoofd zeggen.

Tot later,

Liefs Sap

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: Hihi, op de pc voetbal kijken. Niets voor mij hoor! Vind het EK en WK wel leuk, maar verder (nog) geen voetbalhuis. Wie weet hoe dat later is, met 2 zoons. Zeker aangezien Marijn echt ALTIJD met een bal loopt. Zegt ie ook 20.000 keer op een dag... BAL, BAL!
    Ik heb Weet hoe je eet gedaan. Veel proteine eten. Is wel met een begeleidster en wat vitaminepillen enzo. Heeft in het begin dus best wel wat gekost, maar ik had het er graag voor over.
    Fijn dat het met GIjs naar omstandigheden goed gaat. Tjonge, je moet er niet aan denken om je kindje zolang het in zh te zien!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS: voor je het weet draait het bij jullie thuis ook om voetbal, helemaal als Marijn een bal geweldig vindt!!
    Wel een stok achter de deur natuurlijk als je lijnt onder begeleiding, maar weet niet of het wat voor mij is....maar bij jou werkt het echt super!!
    Gijs moet sowieso nog tot (en met) december in Groningen blijven, pfffff lijkt mij ook vreselijk hoor. Ook zulke lange dagen voor mn nichtje en man, je hele sociale leven ligt stil. Nu maar hopen dat het goed komt, is het toch ergens goed voor geweest.

xx

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heb ook echt met Gijs en papa en mama te doen.
    Hopelijk gaat alles zijn vruchten afwerpen.
    Die begeleidster stelt op zich niet heel veel voor, je hoeft ook niet op een weegschaal te staan ofzo hoor. En ik heb haar nu al een paar maanden niet gezien en vind het ook wel best. Zit nu op 62 kilo en wil eigenlijk wel onder de 60 komen. Heb nog wel een buikje, maar dat moet er met sporten af en zoveel discipline heb ik dan weer niet echt. Ach... mooi aandenken aan de kinderen he.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Tja, dat buikje...ik denk dat dat voor veel vrouwen ook altijd een probleem zal blijven. Ik ben er daar ook 1 van. En natuurlijk als we elke dag trouw onze buikspieren trainen dan komt het misschien wel goed maar dan is dan idd de discipline voor nodig.
    Wat is jouw lengte Lydia? Jij bent toch niet zo klein? Is onder de 60 niet te weinig?

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Haha, heb na het lezen van je post LIS toch maar ff wat buikspieroefeningen gedaan. Ga het proberen vol te houden.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Knap hoor Sap buikspieroefeningen,ik heb daar ook nooit de discipline voor helaas.

Lydia:Goed hoor dat dieet.Hoop dat je onder de 60 komt.
    Ik ga na de bevalling weer aan de Sonja Bakker,ging de vorige keer ook erg goed.Was heel snel 8 kilo kwijt.

Vanmorgen lekker geshopt.
    Paar leuke jurkjes,maillotjes,jasje,rompertjes voor kleine meid gekregen van mams.
    Heb zelf nog een badcape roze gekocht en een pyama voor mezelf voor in zkhuis.Al hoop ik gelijk terug naar huis te kunnen natuurlijk :)

Vandaag ook een voucher gekregen dat ik om de prenataldoos kan komen,geldig tot 19 september.alleen zit er hier in de buurt nergens een Prenatal,beetje onhandig he.
    Ach dan maar niet hoor,weet niet of er veel bijzonders in zit.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een gezellige kleppers zijn jullie vandaag.

Sap: Feli met Nikki, hihi toen Lydia schreef over 2 Nick/kki's viel t kwartje pas dat die van jullie ook Nick heet ;) hahaha. Ben beneiuwd vanavond wat de fysio zegt over Nick zn bolletje. Veel plezier met Azerbedjan tv ;)

Lis: Is er een website van dat weet wat je eet dieet? Kun je die ff linken svp? Onder de 60 kg, echt knap als je dat haalt zeg. Je bent echt een slanke den na 2 kids inmiddels. Knap van je.

Trena: Ow lekker weer geshopt he voor de kleine meid. Zo leuk. Heb je de Noppies voor meisjes collectie al gezien? Ik vind em geweldig. Net als Sap blijf ik t ook minder leuk vinden voor een jongetje te scoren. Zag net wel wat leuke dingen van Ducky Beau op kleertjes.com, misschien dat ik daar wel weer wat van bestel tzt. Voorlopig heb ik nog ene kast vol ongedragen dingen maat 62, dus mag wel opschieten willen we alles aan kunne, doen, hij zit zo weer in 68 die dikkert.

Vannacht weer een wakker nachtje gehad, en ja meiden dan maar seksen tussendoor he,kan toch niet makkelijk inslapen en al helemaal niet wanneer er steeds gekreund wordt(dor Yannick), want huilen doet hij vrijwel niet. Misschien moet ik ook zn kamerdeur dichtdoen, maar dat vind ik ook een onprettig idee, wil em kunnen horen.
    Vanmorgen was zn wakkere ochtendje en nu ligt hij vanaf 12 uur alweer te knorren. Zo maar proberen wakker te houden als hij weer komt, misschien vanavond dan een goede nacht!? We houden moed, lol. Hij is verder ook onwijs lief hoor, je hoort em nooit, alleen s nachts dus.......

Liefs

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mn lieve Mannetje, hij lacht zo vaak!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    serieuze blik, maar zo lief.........smelt

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Trotse oma met 2 kids

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een lekkere kids heb je toch Zaphra,en Yannick die lacht is helemaal schattig *SMELT*

Heb nog niet naar de noppies collectie gekeken ,kun je online bestellen?

Chris is frietjes halen en dan strakjes Jelte naar opa en oma brengen en door naar de gyn.
    Heb helemaal geen zin in dat inwendige kijken.Doet pijn als je geen weeen hebt,tijdens een wee voel je het niet.
    Ben wel benieuwd naar het gewicht en ligging.

Tot later.

Kom vanavond nog wel ff vertellen hoe het was.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Zap: oooooh wat een mooie foto's van Yannick, heerlijk mannetje hoor!
    Die van oma met de kleinkindjes is ook erg lief!!

Trena: succes vanavond! Leuke kleertjes gekregen dus van je mama, lief hoor!

Nick heeft de meting inmiddels gehad, maandag horen we de uitslag. Zal vanavond nog even een foto spammen van rambo.

xxx

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, weekend. Ik heb de eerste week na de vakantie weer overleefd.
    SAP: bedankt voor het compliment dat ik niet zo klein lijk. Ik ben maar 1.65cm hoor. Vind ik niet groot.
    Waarom duurt het tot maandag dat je uitslag krijgt? Is dat niet opmeten en dan kun je toch een conclusie trekken? Ik heb er ook geen verstand van hoor.
    O ja, buikspieroefeningen... Kan ik ook best weleens doen. Maar dat je ook blijven doen hè. Das altijd zo jammer.

Zap; haha, tussendoor maar sexen. Ik viel echt altijd als een blok in slaap. Word jij wel wakker van Jill? Toen Jesse nog weleens wakker werd die tijd, hoorde ik Jesse dus nooit. Marijn wel en Wes was het andersom. Wel goed verdeeld dus. Nu horen we Jesse echt nooit 's nachts.
    Alweer naar de sportschool geweest? Echt knap.
    Site van 'mijn' dieet is Weet hoe je eet ® 2.1

Trena: je zal nu bij vk zijn. Ben benieuwd naar gewicht! Inwendig onderzoek heb ik nooit gehad van tevoren dus geen idee.

Zo, hier nog even opruimen, stofzuigen en dweilen. Door dat geklus op zolder is het hele huis vies. Schoonmoeder komt zo oppassen als wij naar de film en ik vind het zo lullig als het dan zo vies is. En de kids moeten ook nog naar bed.

Deel Deze Pagina