Hier is lekker gekletst zeg, kan het gewoon niet meer bijhouden hihiihi. Heb gevoel dat ik geen tijd meer over hou, kids zijn zo bewegelijk en druk zeker nu Quinten kruipt en loopt van tafel naar de bank, moet erg veel werken...de dagen vliegen om Ik ga de 19e ook mee, ik vind het erg moeilijk om zo´n stuk te rijden maar probeer het gewoon want wil jullie erg graag weer zien!!!! En de kids natuurlijk!!!! Ik zie het gewoon als een uitdaging..moet soms gewoon ff weer dingen proberen. Kom later ff weer...of morgen, Jayden wil nog niet slapen en ziet hier lekker bij me, ff lekker knuffelen en aandacht geven.
Helloooooooooooooo, Ik meld mij ook weer hoor. Ik had van de week niet zo veel puf om te forummen. Beetje druk gehad met afspraken etc. Lydia: Ooow veel plz vanavond. Dat is hier echt alweer 100 jaar geleden dat wij naar de bios zijn gegaan. Welke film ga je? Jullie hebben echt enorm genoten heh op de vakantie. Ga je nog wel en keer wat foto' spammen? Sap: Ik ben benieuwd naar de uitslag maar die zal ongetwijfeld goed zijn. En gefeliciteerd met Nikki. Alles goed gegaan met de bevalling. Er zijn een hoop bevallen volgens mij in jullie omgeving. Leuk al die kleintjes. Wat is Nick toch een lieverd zeg. Trena: Veel suc6 bij de gyn dan. Lijkt mij ook niets zo'n onderzoek, maar als het nodig is....voel je je verder wel goed? Zap: Je heb gelijk hoor als dan toch wakker bent, dan kan je die tijd beter goed benutten Wel vervelend dat Yannick zo vaak wakker is zeg. Was dat bij Jill nu ook op die leeftijd, ja toch. Ik zal wel hetzelfde hebben hoor, dus wees niet getreurd. Voor ons is het uitslapen niet meer weggelegd de komende 15 jaar. Het is wel een heerlijk mannetje hoor als ik naar hem kijk, dus daar doe je het dan weer voor. Gaat het ook goed met hardlopen. Ben je nog wezen sporten Ik heb veel leuke foto´s gezien van de kids. Wij moeten volgende week met Daynah naar het Audiologisch Centrum zijn oid. Gaan ze dus een gehoortest doen en ze krijgt logopodie en ze krijg een pschologische test Ik heb gevraagd waarom dat nodig is bij een kind van 2. Dat doen ze dus altijd. Ik vind het echt zware onzin. Ik word nu zo onzeker gemaakt om mijn kind als ze zeggen dat ze niet goed praat en niet duidelijk is. Ik hoor ook wel dat ze onduidelijk praat, maar ik weet wat ze bedoel. Nou ja we zien wel hoor. Ik weet hoe ik ben dus als ik daar zit dan zal ik ook van alles zeggen wat ik er van vind. Verder ga ik weer vocht vasthouden.............jippie!!!! En heb nu wel iedere dag last van maagzuur, dus zit ook aan de rennies. Maar goed hoort erbij hoor. Nu ik toch bezig ben wil ik nog even zeggen dat ik mij irriteer aan een collega, die kan werkelijkwaar alleen maar over haar kind praten. Ik word er knettergek van. Er bestaat nog meer hoor dan alleen over kinderen praten, of zeg ik nu iets heel stoms! Ik las nog van Linda dat ze naar een ha is gegaan. Hoe gaat het nu met haar iemand wat gehoord. O ja vandaag is mijn ex collega gecremeerd. Ik ben niet geweest aangezien ik niet genoeg dagen heb. Kreeg ook nog een naar bericht dat een oom van Sabino in coma ligt. Familie uit Suriname zijn al overgekomen. Het gaat helemaal niet goed met hem en niemand weet echt precies wat hij heeft. De man is in de 50 dus nog niet echt oud. Ik ga naar Single kijken kom daarna wel even kijken nog.< Zal dan niet meer zeuren hoor lfs
Zaph: wat een heerlijk ventje die Yannick!! Leuk zo'n kaal ventje he hihi, die zullen we hier ook wel weer krijgen. Balen dat de nachten nog steeds slecht gaan, maar jullien hebben je dus wel vermaakt LIS: jeetje bijna onder de 60! Echt knap hoor, dat heb ik sinds mn uhh 18e ofzo niet meer gewogen. Jullie dus al aan de zolder begonnen. Jullie maken er 1 kamer toch? Trena: waarom gaat de gyn inwendig kijken eigenlijk? Op www.kleertjes.com bestel ik regelmatig, daar hebben ze ook Noppies. Sappie: ben benieuwd naar de uitslag van Nick. Hoop dat een helmpje niet nodig is. Charissa: gezellig dat je de 19e ook komt. Het gaat je vast lukken!! Kelly: jeetje dat klinkt idd wel wat overdreven al die testen bij Daynah. Vermoeden ze dan iets ofzo? De gehoortest was vorige keer toch goed? Jeetje wat een vervelend nieuws over de oom van Sabino. Vreemd dat ze niet weten wat er is. Hoop dat hij er weer goed uit gaat komen. Zeur maar ff lekker hoor, daar zij we hiertoch ook voor....en niet alleen voor het praten over kids Ben er ook weer, hier net als Kel niet zoveel puf gehad van de week om te posten. Lag er ook steeds vroeg in, ga straks ook weer naar bed. Lijkt wel of ik weer ff in een moeie periode zit. Vandaag laat thuis, omdat ik met een client in Gouda moest zijn en op de terugweg in de file zat. Ben na zo'n dag echt gebroken. Heb nu weekend, alleen tot morgenochtend nog wel ff bereikbaarheidsdienst. Kyllian is de laatste tijd ook behoorlijk druk. Gisteren luisterde hij echt slecht en was continu bezig met uitproberen hoever hij kon gaan. Hij is echt behoorlijk bijdehand aan het worden, hoop dat het nog wat bijtrekt....dit heeft hij iig absoluut niet van mij
Kelly: leuk dat je er weer bent! En een psychologische test bij een kind van 2 vind ik ook bizar. En goed voor jezelf en Daynah opkomen hoor!! Zeggen wat je ervan vind. En logopedie is prima toch, als Daynah daardoor duidelijker leert praten. Irritant zo'n collega die alleen maar over kinderen kan praten, je werk is juist de plek om even niet met kindjes bezig te zijn toch!? Wat erg van Sabino's oom, zomaar in een coma geraakt, en nog geen idee hoe het kan. 50 is natuurlijk nog veel te jong. Heel veel beterschap voor hem. Ik heb vandaag een sms van Linda gehad, ze had het idee dat het wat met dr hart te maken had, zo'n gevoel was het. Nu doen ze alles in een heeeeeeeeeeeel rustig tempo. Jaime geniet wel ontzettend van het water, ze is er niet weg te slaan. Iedereen krijgt de groetjes van dr. Charissa: leuk dat je ook komt, en julianatoren is ook niet zo ver. Lekker druk met de kindjes dus...jullie gingen toch ook nog voor een derde toch? LIS: nogmaals veel plezier bij de film!!
Ow Sap weet al iets meer over Lin! Sorry ben er ook niet aan toegekomen om te melden hoe het ging en iedereen de groetjes namens haar te doen (sorry Lin).
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Linda. Zal wel door de stress komen van de laatste weken met haar schoonvader ed. Hoop dat ze wel uitgerust terugkomt. Monique: Hier ook al heel de week op tijd naar bed. Ga er nu ook zo in. Geniet lekker van je weekendje. Heb je al een beetje gewinkeld voor de kleine beeb? Was trouwens vergeten te zeggen dat het hartstikke goed gaat op het kdv met Daynah. Ze was gisteren weer geweest. Ze moest wel even een traantje laten toen ik wegging, maar daarna heeft ze gewoon lekker gespeeld en zelfs geslapen op het kdv. Volgende week woe gaat ze echt een hele dag. Morgen weer naar de psz voor het eerst na de vakantie, dus ben benieuwd. lfs
Vind Noppies ook een erg leuk merk, toevallig vorige week op de braderie nog een setje gekocht voor nu maar 5 euro per stuk (normaal was het wel iets van 60,-). Bekijk bijlage 12078
Ik word gek vandaag van Yannick!!!!!!!!! HIj blijft maar rommelen/huilen en jammeren. Heeft net weer een fles van 240cc op!!!!! En nog ligt ie te trappelen!??!?!Lijkt ook wel of ie niet in zn eigen bed wil slapen ofzo.Ligt nu weer hier beneden.........zucht. Heel de dag met hem in de weer geweest, toen gekookt, gaan hardlopen toen John thuis kwam, toen gegeten en tot aan nu dus met de kids bezig geweest want John is tennissen. Hij is deze week al 3x een avond weg, wel irritant hoor, komt dan echt veel op mij alleen aan. Maar ja, genoeg geklaagd. Kel: Welkom terug! Wat vreemd die psychologische test bij Daynah! Joh ze mankeert heus niks en Jill praat ook echt niet heel duidelijk hoor. Ik weer wat ze zegt, maar de V en de F kan ze dus echt niet zeggen. Vis is Gis etc. Ze begint nu zelfs de letter V te ontwijken,lijkt me ook niet de bedoeling. Maar goed, we zullen zien op t cb als ze er weer is bij 3 jaar oud. Maak je niet teveel zorgen om Daynah, zal allemaal wel goed komen. Vraag me overigens echt af hoe ze logopedie toepassen op een 2,5 jarige, die zijn zo eigenwijs dat ze bij vreemden nauwelijks hun mond open doen lijkt mij. Leuk zo een collega Irritant. Sap; Idd vreemd dat je de uitslag nog niet hebt gekregen van Nick zn hoofdje. Moeten ze er allemaal berekeningen op toepassen oid? En waar is je Rambo spam? AM: Kaal?? Yannick?!?!? Hahaha, je enigszinds wel ja. Hij wordt nu steeds kaler al komt er al wel weer nieuw blond haar terug. Lol. Hij is in ieder geval lichter dan Jill denk ik. Denk zelf dat ie Kyllian blond gaat worden. Doe je een beetje rustig aan! Trena: Lekker frietjes, nu kan je nog ongelimiteerd snoepen he . Jammer dat t erna alleen niet zo snel meer eraf gaat. Simone: Leuk dat je ook komt met de jongens bij de meet. Gezellig om je te zien. Vroeg me laatst af of we jou weleens bij een meet hebben gezien!? Kan me niet meer herinneren(sorry!) Lis: Thanks, ga meteen ff op de site kijken. Al gaat t nu ook al 3 weken goed met s morgens of 2 gebakken eitjes zonder brood of 2 droge kale geroosterde boterhammen, s middags een salade en s avonds gewoon warm zonder tussendoortjes. EN bewegen natuurlijk. Maar merk wel dat alles wijder wordt, alleen de weegschaal blijft hoog Ik hoor de kids altijd en overal als ik slaap. Slaap namelijk heel erg slecht. Ben gemiddeld per nacht 3-5x wakker, en slaap ook heel slecht in. Alleen een slaaptablet wil me nog weleens een heerlijke doorslaapnacht bezorgen.
Monique: balen dat je in een "moe" periode zit. Lekker je rust nemen en forummen komt vanzelf wel weer. Kyllian dus ff lekker dwars...komt bekent voor en hoor het van veel meer mama's met kids tussen de 2 en 3 dus zal ook vast met de leeftijd te maken hebben. Leuke kleertjes!!
leuk Monique en dat is toch geen geld. Ik kan niet wachten totdat ik ook gericht kan zoeken. Ik ga zaterdag wel naar de stad, dus ben bang dat ik het niet kan laten. Wil dan even langs V&D gaan voor zo'n leuk pakje van Nijntje.
Kel wat fijn dat Daynah het wel naar dr zin heeft op het kdv! En ja dat afscheid nemen is nooit leuk, maar ze zijn het echt zo weer vergeten. Kyllian zit ook weer in een periode dat het huilen is als ik weg ga. Deze week hadden we afgesproken dat hij niet zou gaan huilen. Heeft hij zich ook aan kunnen huilen, maar zag toch wel een sip lipje, hij bleef wel zwaaien en dan ga ik ook met een geruster hart weg. Nou zoals je ziet ben ik wel af en toe aan het shoppen hoor, maar niet echt heel veel Jij wacht nog heel ff op het geslacht? Ben echt reuze benieuwd!! Wanneer is de 20 weken echo?
Hahaha die Nick, ahhhhhhhhhhhhhhh manneke. Hij lijkt ook al veel ouder dan 3 maanden hoor, jeetje wat een bink ook.
De meting gebeurt met een bepaald apparaat geloof ik...ze wilde ook geen uitspraken doen want ze was al een keer flink de fout in gegaan tot ongenoegen van de moeder van het kindje. Ze dacht namelijk dat alles oke was maar bleek dus echt anders te zijn.
mss zit Yannick wel even in een fase Zap. Wel vervelend dan zeker als het grootste gedeelte op jou aankomt
Zaph: hihi Kyllian blond...nou blondjes zijn erg leuk hoor! hahaha. Dan lijkt het idd al snel alsof ze kaal zijn he. Kyllian had ook wel wat haartjes, maar leek echt niets omdat het zo blond was. Yannich had vandaag zeker weer lang geslapen? Vervelend hoor dat het niet lukt om zn ritme om te gooien.