Wow bijna iedereen is hier ineens online Ga toch echt zo mn bedje in (wacht nog ff tot ik de was in de droger kan doen). Ow en Zaph...Charissa was wel bij de Ballorig meet hoor
Hij gaat het later niet leuk vinden dat ik dit post Poepen is een serieuze zaak! Bekijk bijlage 12085
Zat er trouwens wel aan te denken dat je nu de foto's via de site gepost worden je ze zelf niet weg kunt halen. Later kunnen de kids alles op internet teruglezen....naja hoop dat tegen die tijd het forum niet meer bestaat en echt alles eraf is Truste allemaal en voor wie al weekend heeft een fijn weekend!! Edit: Ow lama heb al gevonden hoe je evt. bijlagen (foto's) die gepost zijn weer kunt deleten Kan dus gelukkig later alsnog hihi.
Sap, Rambo hihii, zo werd het bij Quinten ook gemeten, ze vertelde ons wel meteen of hij in aanmerking kwam voor een helm, Quinten had 96 nog wat (tussen de 95 en 100 kom je in aanmerking). Zaphra, oh wat heb ik dan een indruk achtergelaten he 8) geintje. Ik dacht toen dat ik zwanger was, had net onduidelijke test gedaan en dat was toen ook zo Kelly, wat een gedoe, klinkt wel erg zo maar dat kunnen ze er soms ook van maken. Maar igg goed dat ze het goed bij haar nakijken, je weet maar nooit, nu kan er mss nog wat aangedaan worden en als ze ouder is mss moeilijker. Am, haha die Kyllian wat lachen op potje. Miriam, Jayden is ook nog totaal niet zindelijk hoor...lukt hem gewoon niet en poepen wil hij af en toe op potje... Komt vanzelf wel! Zo de kids gaan zaterdag voor het eerst uit logeren Vind het wel erg moeilijk maar wil graag met Dennis tapas gaan eten en daarna lekker ff cafeetje, volgende dag heerlijk uitslapen en de kids ophalen en dan zwemmen. Zo ga ff surfen en dan slapen, 6uur gaat de wekker weer :x
Heej meiden, Ben ik ook weer. Ook ff geen puf gehad om te reaegeren. 3 drukke werkdagen gehad en veel gezeik weer in schoonfam met nu echt definitieve breuk met schoonmoeder, heel verhaal met als hoogtepunt dat wij gisteravond samen met Lenhard´s broer en schoonzus door politie bij schoonmoeder thuis weggestuurd zijn ( wilden alleen maar discussie aangaan, maar na 2 woorden belde ze al politie, die idioot!), maar nu dus klaar en rust. Ga lekker van mn gezinnetje genieten en daar mn tijd en energie in steken. Sorry voor dit gezeik, ga nu weer gezellig meekletsen. Weet ff niet alles meer, ff uit mn hoofd voor zover ik t weet.... Wat sneu voor Linda zeg, echt niet leuk. Hoop echt dat ze zich snel beter voelt! Kel: ja hoor wat vaag zeg dat Daynah nu ook ene psychologische test moet. Hoeveel kunnen ze nu zeggen over een 2,5 jarige? Fijn dat het kdv goed gaat. Op de psz zal ze het vast ook weer goed naar haar zin hebben. Komt haar vriendje ook weer? Lydia:welkom terug. Ben toch nog wel heel benieuwd naar je spam hoor. Wat leuk dat Marijn zo gek is op de bal....jaja....voor je het weet is alles alsnog voetbal in jullie huis. Zap: ik hoop echt voor je dat jullie snel weer meer rust krijgen. Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Lieve foto van je ventje, zo schattig als ie lacht. En oma ook helemaal trots, leuk hoor! Simone: leuk dat je ook meegaat. Ben wel weer benieuwd naar de jongens. En meet is nu niet zo ver voor je dan, hoelang moet je rijden denk je? Sap: aaaah, arme Rambo. ff afwachten dus of Nick misschien een helmpje moet. Nooit leuk natuurlijk, maar kennis van me had een zoontje en zo'n helmpje had echt snel effect en ventje zelf heeft er totaal geen last van gehad. Hoe jonger je het doet, hoe sneller effect. Werkse morgen nog ff. Monique: Kyllian dus ff in een moeilijk fase. Wat kunnen ze dan soms ver gaan met testen he. Hopelijk is het nu ff tijdelijk en straks als de baby komt weer wat beter. Leuke setjes van Noppie, echt geen geld! Brennie: klinkt erg leuk dat concert/festival, jullie hebben de laatste tijd aardig wat feestjes he....feestbeesten! Alles goed met de meiden? Trena: rustig aan meid. Vervelend die harde buiken. Hoe was het vanavond bij de gyn? Dat ze nu al inwendig onderzoek doen, nooit zo fijn he! Ga zo lekker mn bedje in. Morgen weer lekker thuis met mn meisjes. Verder weinig plannen voor het weekend. Gaan nog wel ff zwemmen met de meiden, is alweer ff geleden. Trusten. xxx
Hier erg verdrietig. Was laat terug vd echo,moest aan de monitor,baby weegt te weinig,maar net 2 kg.Dat is veels te weinig voor 35 wkn zwangerschap. Moet Zaterdag weer aan monitor en donderdag nog een keer,als ze dan niks is bijgekomen gaan ze me inleiden met 36 wkn. De doorbloeding vd navelsteng/placenta is niet goed.Kindje kan maar weinig voeding van mij binnen krijgen. Als ze met 36 wkn geboren word zal ze een aantal weekjes in coveuse moeten,ben daar zo verdrietig om. Maar de gyn zei dat als ze niet bijkomt dat ze dan beter af is buiten de baarmoeder dan erin Hoop nu maar dat ze nog een beetje wil aankomen hoor.Inwendig heeft ze nu even niet gekeken,want ze wil niks aanwakkeren.Eerst even afwachten of ze bijkomt.Geen leuk bezoekje dus. Enige goede was dat ze wel al met hoofdje naar beneden lag,maar niet ingedaald en twas nog steeds een meisje Ga nu slapen (als dat lukt) Lfs XXX
Och Trena, wat een naar bericht voor je. Heb je een beetje kunnen slapen? Weet je waar het aan zou kunnen liggen dat de baby te weinig voeding zou krijgen? En voel je de baby wel bewegen? Tjeetje, ik schrik van je berichtje. Sterkte. Helpt het als je meer rust zou nemen? De doos van Prenatal sturen ze trouwens op als je die niet ophaalt. Duurt wel een paar weken maar ik was de bon kwijt, ophaaltermijn was ook verlopen en toen werd ie bezorgd. Wel wat portokosten via acceptgiro dus die heb ik maar betaald. Kel: jij ook alweer op de helft! Ik denk een meisje en ik heb het tegenwoordig best vaak goed hoor haha. SAP: mooie Rambofoto hoor! Zap: klinkt echt wel vermoeiend allemaal. En als je dan ook nog zelf van alles wakker wordt. Kunnen jullie niet om en om een nachtje op de logeerkamer zodat er 1 om de nacht kan bijtanken? Wel lastig met de sex dan natuurlijk... En ik herken het wel hoor, dat alleen moeten zorgen. Ik vond het ook wel irritant dat Wes al zo snel na de geboorte 's avond wegging en je dan alles zelf moet doen. Sem: niet leuk zeg die hele situatie met je schoonmoeder maar als je door haar Kom later even terug. Jesse wil even naar buiten met zijn paraplui want het regent.
Trena jeetje wat een naar bericht. Belangrijkste is natuurlijk dat ze gaat groeien en als dat niet in je buik kan dan toch maar buiten je buik. Probeer je niet te veel zorgen te gaan maken. Je meisje is gewoon gezond ondanks het te lage gewicht...en beter dat ze dat nu kunnen constateren toch. Kan me voorstellen dat je er wel van geschrokken bent en het idee dat ze dan natuurlijk nog een poosje in het ziekenhuis is is niet leuk. Ook wel een raar idee dat je dr misschien over 1,5 week al in je handen hebt he? Sterkte ermee, hoop dat je wel nog goed hebt kunnen slapen. Wij gaan hier zo weer eens zwemmen, in Ngein, samen met een vriendin en haar dochtertje. Vanavond heb ik weer eens een havo vriendinnen etentje.
LIS: regen bij jullie? Hier is het droog, maar als ik dus zo jullie kant op kom moet ik dus een plui meenemen
AM: inmiddels was het alweer droog en scheen de zon maar goed. Ik had het Jesse beloofd. Ga je shoppen? Kan me er niets bij voorstellen... Jij en weinig geshopt haha. Sem: kan me voorstellen dat jullie het contact verbreken als ze de politie laat komen om jullie weg te sturen. Wel naar zeg. Met het verlies van je schoonvader lijkt het of jullie haar eigenlijk ook al zijn kwijtgeraakt. Want toen je schoonvader er was, was het contact toch ook goed? Wat vindt Len van die hele situatie? Kel: wat een nare berichten had jij trouwens nog zeg. Acute leukemie is idd wel goed te behandelen geloof ik maar ja... Moet toch dat hele proces door. Wij zijn weer terug. Maar even met die jongens naar glijbaantje gelopen. Ja, ook Marijn is meegelopen. Dan worden ze wel echt groot hoor.
Goedenmorgen, Trena: jeetje meid, wat een naar bericht voor jullie. Kan me voorstellen dat je je nu echt ff verdrietig voelt, maar wat AM ook al zegt, als ze buiten je baarnoeder beter groeit, dan idd maar met 36 weken snel halen. Probeer rustig aan te doen meid, hele dikke knuf en sterkte! Monique: hihi....die Kyl op de pot, zal ie later idd erg leuk vinden Lekker ff zwemmen dus, is met 1 kindje nog makkelijk, helemaal van de leeftij van Kyllian, dan kunnen ze al aardig hun eigen gang gaan in het zwembad. Veel plezier! Lydia: jeetje, dan worden ze echt groot he, allebei meelopen naar de speeltuin. Loopt Marijn ook al een beetje door? En met mijn schoonmoeder is het eigenlijk al mis gegaan sinds die nieuwe man in beeld is gekomen. Voor het overlijden van mijn schoonvader en 3 maanden er na, was het contact eigenlijk beter dan ooit, maar helaas mocht dat dus niet langer duren. Simone: kids dus voor het eerst uit logeren, lekker ff tijd voor jullie zelf. Zal vast allemaal goed gaan met de kids en jullie lekker genieten met elkaar, have fun! Zaph: hoe is de nacht gegaan? Hoop zo voor je een keer wat meer uurtjes slaap. Hier lekker lui ochtendje. Eerst met de meiden op bed tv gekeken, wat een rijkdom dan als ik mn meissies dan lekker naast me heb liggen en ze samen zie knuffelen. Nu slaapt Faya en is Jayna zoals altijd buiten aan het spelen met het buurmeisje. Nu is het even droog dus kon het nog mooi even. Zal nog wat worden in de winter, het is echt geen kind om hele dag binnen te zitten. Nou ga ff bakje koffie doen. Len is vanmiddag vrij, dus kunnen we dan mooi vast de boodschappen weer in huis halen. Fijne dag, Liefs Sem
Jeetje, Faya over dikke maand alweer 1 JAAR! Mag binnenkort al vast eens gaan kijken naar verjaardagsslinger met naam, taart, uitnodigingen maken enz......pffffffffff......waar blijft de tijd!
Goedemorgen allemaal, Trena: Wat een naar berichtje zeg, maar zoals andere al zeggen als het beter is dat ze buiten de baarmoeder gaat groeien, dan is dat een goed teken toch. Er worden genoeg kindjes geboren met een laag gewicht en die komen allemaal goed terecht. Probeer je niet te druk te maken, ook al is dat makkelijker gezegd dat dan gedaan. Sem: jeetje zeg wat een soap bij je schoonmoeder. Hoe kan een moeder dat nou bij haar eigen kinderen doen heh. Mss maar even goed om het contact te verbreken. LIS: Jij dus al een ochtendje glijbaan erop zitten en Marijn dus meegelopen. Waar blijft de tijd zeg. Het gaat zo hard. Ga jij eigenlijk ook mee de 19de? Zou wel leuk zijn. Monique: Veel plz met zwemmen maar dat gaat wel lukken toch. Simone: Ooow dat komt vast goed hoor dat uit logeren. Gezellig een avondje voor jullie samen. Veel plz alvast. Daynah is naar de psz en ze vond het weer helemaal super om haar vriendje Quinten te zien. Gingen gelijk samen puzzelen. Zo schattig om te zien hoe ze dan samen spelen. Vanmiddag gaan we naar Blijdorp. Sabino is vrij en nemen we ook de kinderen mee van zijn tante en oom die nu in Nederland zijn, zullen ze wel geweldig vinden allemaal. Ik ga even brood maken, kan Daynah die in de auto op eten. Lfs kelly
Lis:Marijn ook al zo groot dat hij meeloopt naar de glijbaan.Gaat snel ineens dan zeg. De baby is zo licht doordat ze te weinig voeding van mij kan opnemen,navelstreng kan niet goed doorbloeden. Am:Ja weet dat ze dan beter af is buiten mn buik,maar vind het gewoon verschrikkelijk dat ik dan naar huis moet zonder baby. Hier had ik helemaal niet op gerekend,vorige keer was het gewicht vrij goed. Hoop gewoon dat ze nog gaat bijkomen deze week. En idd gek idee dat ik haar mss al binnen de 2 wkn in mn armen heb. Heb niet zo goed geslapen,heb toch wel liggen piekeren hoor. Hoe gaat het met jou buikje?
LIS: nee ik was echt alleen maar zwemmen in Ngein, ben echt niet veel aan het shoppen de laatste tijd hoor haha. Semmi: hihi wat schattig samen knuffelen. Ik zie ook tegen de winter op, moet maar veel gaan meeten dan Gaat snel he Faya alweer bijna 1! Kelly: arme Daynah, die zal dr vriendje echt wel gemist hebben hihi. Lief dat ze weer gelijk naar elkaar toe trokken. Trena: probeer niet teveel te piekeren, komt echt goed met je meisje! Hoe jammer het ook is dat ze niet gelijk met jullie mee kan naar huis. Ik snap de teleurstelling wel hoor, maar beter een gezond meisje toch. Hier ligt hij ook steeds iets achter op de groei, dus ben nu wel benieuwd geworden...krijg bij 34 weken nog een eccho. Eigenlijk een groeiecho of hij niet te groot is (protocol vanwege mijn BMI), maar denk dat het eerder andersom wordt hehe. Wij zijn net weer terug van het zwemmen. Ze hebben zioch weer heerlijk vermaakt. Nu ff bammetje eten en dan hopen dat hij ff wil slapen.