Trena: Ahhhhhhhh wat een naar bericht, maar alles wat ik ook wilde zeggen is al geschreven. Beter te snel uit je buik en dan aansterken dan dat t in je buikje niet voldoende gaat. Hopelijk gaat ze nu lekker smikkelen de komende tijd, misschien is patatjes en pannenkoeke een goed idee . Gelukkig dat t wel nogsteeds een meisje is! Komt allemaal goed meis, rustig aan. Simone: Sorry, na t berichtje bedacht ik me dat je in Ballorig in Houten erbij was, samen met Sap reed je toen mee. Goed dat je weer dingen gaat ondernemen met alleen Dennis. Geniet van je tapas en cafeetje! Kel: Leuk in Blijdorp? Beetje takkenweer he!? Hopelijk is t in Rotterdam droog gebreven. Lis: Hihi ja als je jongste ook al meeloopt aan de hand naar de speeltuin gaat t echt hard he. Ik zag net Yannick weer op t speelkleed van rug naar buik draaien, ook dan denk je alweer, daar gaat t ienieminie mensje............. Sem: Joh in de winter kan Jayna toch ook lekker buiten spelen. Dikke winterspeeljas kopen voor buiten en kaplaarzen en een regenjas, dan amuseren ze zich met slecht weer ook wel hoor. Jaja, slingers voor Faya bestellen en kaartjes maken, dr 1e verjaardag kondigt zich al aan! Vannacht had Jill voor t eerst in dr bed geplast. Stond om 1 uur overstuur op de overloop, zo erg vond ze het. En maar sorry mama zeggen. Ahhhhhhhhh. Vanmorgen daar en tegen stond ze onderaan de trap naar mij te roepen dat ze moest plassen, dus zei ik, ga maar zelf. Kom ik 1 minuut later beneden heeft ze gewoon een plas staan doen in t halletje! Toen ben ik dus wel boos geworden. Duidelijke schreeuw om aandacht. Daarna naar de ballenbak geweest, maar o wat vermoeiend zeg met haar. Ze wil de hele tijd met mij spelen,knuffelen etc. Ik moet overal mee naartoe. Echt vervelend. Ben heel ff meegegaan en heb haar daarna verteld dat als ze niet zelf gaat spelen we naar huis zouden gaan en toen ging t redelijk. Toch niet te geloven he., zo een speelparadijs en dan op schoot bij mama hangen.grrrrrrrrr. Heb aanvraag 2e ochtend psz aangevraagd, ben alle dagen thuis wel een beetje zat hoor met haar, of klink ik nu erg onaards? Komt ook door de vermoeidheid, kan je niet zoveel meer hebben he. Straks eten bij mn schoonouders. Gaan morgen op vakantie en mn schoonmoeder wordt 60 in de vakantie. We geven haar een reisje naar Rome cadeau, John samen met zn moeder, half november 4 dgn. De Bernini tour(naar t gelijknamige boek) Ze zal wel verrast zijn straks. Ga nu wieberen, Jill vraagt(lees, eist) weer aandacht. Liefs
Jullie zijn allemaal lief,ben blij dat jullie zulke lieve woorden neerzetten. Klopt ook allemaal wat jullie zeggen,maar het gevoel dat je je kind moet achterlaten in zkhuis is gewoon ondraaglijk,ook al is dat beter voor de beeb.Moet mss ff aan het idee wennen,het kwam ook zo onverwachts allemaal. Enige voordeel ervan is dat ik snel van mn buik af ben,want ben hem al weken zat Maar ik ga nog niets op voorhand zeggen,mss komt ze vd week gewoon nog lekker wat onsjes bij Zaph:Yorben hangt ook zo enorm aan mij,moet met alles helpen en meedoen (heb daat ook de puf niet meer voor) Niet altijd handig.En als iemand naar hem kijkt is hij al verlegen en hangt weer rond mn nek.Zal de leeftijd wel zijn. Panda : Doe rustig aan,posten komt wel weer. Am:Weer lekker wezen zwemmen?En het was niet eens woensdag Sap:Lief die Rambo foto.Mooi manneke is het toch.
Zou we zijn weer thuis..............ben kapot van deze dag. Gelukkig is het wel droog gebleven al stond er wel een stevige wind. Maar goed de kinderen hebben zich vermaakt. Zap: Heel herkenbaar hoor. Daynah kan zich ook niet zelf vermaken, maar mss is het idd bij jou nu voor de aandacht die ze wilt. Gek dan van dat plassen in de hal. Knap dat ze in nacht ook geen luier aan heb. Ik doe dat nog niet als is de luier vaker droog dan nat hoor. Monique: Lekker dagje dus geweest voor jou met zwemmen. Jullie zwemmen best vaak heh? Nu lekker genieten van je etentje. Trena: Niet teveel piekeren alles komt goed hoor. De psz was dus weer geslaagd. Hun moesten ook een lijst invullen voor volgende week als Daynah die testjes krijgt. Ze zeiden ook dat ik mij niet al te druk er om moest maken en ze vonden het wel een beetje overtrokken allemaal. Het ene kind is gewoon sneller duidelijker met praten dan de ander. Nou ja we zullen wel zien. Ik ga ff Daynah op bed leggen en dan zelf ook douchen en op tijd naar mijn bedje. Liefs Kelly
Hoi hoi, Trena, wat een bericht zeg en zo onverwachts. Het is iig nog steeds een meid Kan me voorstellen dat het een heel akelig gevoel geeft als je weet je meisje niet meteen mee naar huis te kunnen nemen. Als ze gezond is, gaat ze lekker snel groeien en is ze zo weer mee thuis. En mss eet ze deze week wel extra Heb je d'r al flink toegesproken? Knuff! Zaph: Yannick gewoon al draaien... snelle jelle! Ja dan gaat het helemaal hard zeg. Milou eist ook veel aandacht, vind ik. Ik zat toevallig vandaag te denken of het wel normaal is dat ze nog geen uur zelf kan spelen, hooguit een kwartier, 20 minuten maar dan is het echt 'mama, mama kom je bij zitten???' Grrrrrrrr...en idd als je moe bent, kan je sowieso al weinig hebben. Echt rot voor jullie dat jullie zo'n slechte nachtrust hebben Kel: jeetje ze gaan wel alles uit de kast trekken voor Daynah. Lijkt me ook overdreven hoor, de een is nou eenmaal wat sneller dan de ander. Niet zo druk maken hoor. AM: lekker weer wezen zwemmen?! Simone, gezellig dat je er de 19e ook bent! Panda: al veel lekkere dingen gegeten? Sap: hopelijk is de meting goed van Nick. Heeft Lieke ook een voorkeurshouding gehad? Wel weer ff wennen hoor nu ik weer werk en dus het huishouden op de vrije dagen moet plannen. 's avonds heb ik echt geen puf meer....Maar zal wel weer wennen zijn. Gister en vandaag ook nog visite gehad dus dat werkt ook niet echt mee..alleen maar meer bende! Milou slaapt nu voor het eerst zonder luier, ben benieuwd. Ze mocht zelf kiezen, luier of alleen onderbroek. Ze koos het laatste. Ze gaat ook telkens alleen plassen en roept me alleen als ze gepoept heeft. Ze zeurt sinds het zindelijk zijn wel dat ze last heeft van d'r 'plassertje' (zo noemen wij het). Alleen weten we niet goed of ze het nou gewoon interessant vindt of echt last heeft. Er is niets aan te zien. Na het eten nog ff naar de speeltuin geweest en milou geschommeld. Ze had helemaal de slappe lach, tot tranen toe. Er kwam gewoon geen geluid meer uit zo hard moest ze lachen. Was leuk. MOrgen dus naar Bavaria open air. Begint om 12 uur tot 0.00 u. Het is nu ook aan de gang, bij ons n de tuin goed te horen. Lekker dichtbij dus morgen te voet erheen. Meiden gaan naar mijn ouders toe. Gelukkig blijft het droog morgen ( voorspelling). Er zullen wel wat rose'tjes doorheen gaan Ik ga nu popstars kijken.
Trena: hoe is het met je? Kun je een beetje rust nemen en slapen? Dikke knuffel! Brennie: veel plezier vandaag op het festival, klinkt gezellig. Hopelijk blijft het droog. Zap: dat vermaken is bij mij weer wat makkelijker denk ik. Jesse heeft ons er wel graag bij maar hij kan nu ook met Marijn spelen. Samen buiten in hun huisje of gewoon rondrennen. Heb ik eigenlijk niet zoveel last van eigenlijk. Maar ene kant kan zich beter alleen vermaken dan de ander. Wel vervelend. En half dagje psz is niet zo erg toch, alleen maar leuk om met andere kindjes te spelen. AM: shoppen voor een 2e jongen doe ik ook veel minder. Ja, toch minder keuze dan bij meisjes hè. SAP en Zap zeggen het nu ook. Heeft het bij jullie gisteravond ook zo geonweerd? Hier wel zeg. Wij zijn inmiddels allemaal gedoucht, zo even te voet broodjes halen met zijn vieren. Wes gaat rond 12 uur naar zijn neef om te helpen met de satellietschotel en dan ga ik erheen als Marijn wakker is. Zij hebben 3 kinderen (2 jongens en 1 meisje) en kunnen de kids spelen. We blijven eten dus scheelt weer dag koken haha.
Goeiemorgen!! Nou Milou'tje heeft vanochtend netjes d'r plasje op de wc gedaan dus een droog bed. haha moest wel lachen, ze komt altijd rond 6 uur bij ons liggen (en slaapt dan nog wel een uurtje) maar altijd aan Gerard's kant. Toen ze vanochtend langs hem kwam liggen, vroeg gerard telkens: moet je plassen? Hij was veel te bang dat ze zijn kant onderplaste Gerard is de meiden nu wegbrengen. Ik ga zo op mijn gemak douchen. Een collega met vriendin van gerard gaan ook mee naar het festival en blijven hier slapen. Ik ken ze helemaal niet....mmmm..ben benieuwd. Ach op het festival zijn mijn vriendinnen en zusje er ook LIS: gezellig samen ff lopen. Loopt marijn een beetje mee of stopt ie nog bij ieder takje, blaadje, papiertje, drolletje etc wat ie ziet? Altijd lekker bij een ander eten, haha. Trena, wat kunnen slapen vannacht? En wat vindt Chris ervan? Fijn weekend allemaal!
Ik ben uiteindelijk alleen met Jesse geweest maar ik vind het erg gezellig om alleen met Jesse op pad te zijn. Gister ook samen boodschappen gaan doen. Hij ging op de fiets maar hij blijft vaak wel bij alles stilstaan dus we zijn wel 5 kwartier onderweg geweest denk ik. Ach, we hebben de tijd.
Goedenmiddag allemaal, Lydia: haaahahhahaha 5 kwartier onderweg. Heel herkenbaar. Met een peuter moet je geen haast hebben want dat werkt niet. Hier heeft het ook flink geonweerd gisteravond tegen een uur of 11 was het. Brennie: Wat goed van Milou zeg dat ze ook vannacht droog is gebleven. Ik durf het nog niet aan. Ze is vaker droog dan dat ze heeft geplast hoor, maar je zult zien doe je het 1x zonder luier dan heeft ze in haar bed geplast en heb niet zo heel veel zin om in de nacht een schoonbedje op te maken. Heel veel plz vandaag. Maar jou kennende zal dat vast en zeker lukken. Het zal idd weer wennen zijn om een ritme te vinden met huishouden enzo het is ook niet echt het leukste werk natuurlijk. Sabino is vanmorgen naar Leeuwarden gegaan naar familie en ik ben lekker in het westen gebleven met Daynah. Vanmorgen een de stad in gegaan en wilde zo graag babykleertjes kopen maar je ziet echt haast niets als je het geslacht niet weet. Het is voor een jongen of voor een meisje. Dus moet ik maar even geduld hebben. Dacht ik ga ik maar voor Daynah kijken. Ik zie dus werkelijk helemaal niets. Dat wordt dus weer shoppen op internet. Ik wil dit jaar een beetje op tijd zijn met een winterjas want vorig jaar was ik echt te laat en alle leuke waren dus al weg. Daynah ligt nu op bed volgens mij is ze een beetje ziek aan het worden. Een snotneusje af en toe en ze heeft gewoon heel de ochtend in de buggy gezeten, wel makkelijk met winkelen maar normaal wilt ze lopen. Als ze maar niet gaat spugen weer. Ik ga ook even liggen. Hier een rotnacht gehad. Liefs
Panda: aangezien je wel mee leest, voor jou ook een knuffel terug Hoop dat het een beetje gaat met je? Zaph: wie weet ook een fase wat Jill nu heeft. Kan me beste voorstellen dat het erg vermoeiend is tijdens je verlofperiode. Hier wordt er niet aan me gehangen, maar zoals ik al zei is hij wel erg druk op het moment. Kelly: toch wel fijn om te horen dat ze op de psz het ook overtrokken vinden he. Leuk maar vermoeiend dagje gehad dus gisteren. Nu een rustig weekend? Helemaal niets leuks qua meidenkleding joh? Ze hebben nu toch wel overal alweer de wintercollectie? Kyllian heeft voor de winter wel genoeg kleding, anders had ik zo wel weer dingen kunnen shoppen haha. Heb van de week toevallig ook al een winterjas voor hm gekocht, want die zijn er niet zo heel veel en zo weer uitverkocht. Als je te laat bent kun je idd niet goed slagen he. Brennie: wat goed dat Milou vannacht helemaal droog gebleven is! Ik durf het nog niet aan. Hij heeft wel veel nachten erbij zitten dat zn luier 's ochtends helemaal droog is en dan plast hij op het potje. Feestse vandaag!! LIS: veel plezier vandaag bij Wes zn neef! Wel lekker een keertje niet koken he Vanmorgen de gordijnen voor de babykamer besteld. Zijn ongeveer over 1,5 maand klaar, dus het werd wel tijd om te bestellen. Schoonvader komt als het goed is vandaag de verf voor de babymeubels bij ons afleveren. Ik probeer dan morgen iig het ledikant alvast te schilderen, ben benieuwd of het wat wordt.
Goedemiddag, Zo wat hebben jullie lopen kletsen zeg... Sem: Wat een gedoe met je schoonmoeder he. Ik vind het echt niet normaal en kan er ook geen begrip voor opbrengen. Dit hebben de kinderfen toch niet verdiend. Kan me heel goed voorstellen dat jullie het contact nu hebben verbroken en dat er een last van jullie schouders is gevallen. Jayna is echt een buitenkind he, heerlijk hoor! Lieke is nogal van de filmpjes of knutselen. Vind fietsen ook niet echt interessant. Zap: wel herkenbaar hoor, dat hangen en alles samen willen doen. Misschien valt het nu ook meer op omdat je op de een of andere manier toch drukker bent. Maar tis denk ik ook de leeftijd. Ik vind het echt knap dat Yannick al op zn buik draait. Doet Nick nog niet maar gooit al wel zn benen de lucht in om zo een kwartslag te draaien. Leuk kadootje voor John's moeder, ze zal verrast zijn. Brennie: whhaaaa lijkt me helemaal niets als ik logees zou krijgen die ik nog nooit heb ontmoet. Hoop dat het gezellig is op het feest, maar dat lijkt me wel jou kennende (lekker aan de rose) haha Trena: meid toch, schrok echt van je bericht. Alle woorden zijn natuurlijk al gesproken maar ik sluit me er ook bij aan. Als je meisje beter af is buiten je buik dan moet het maar. Dat je dr moet achterlaten in het ziekenhuis is zeker niet leuk...maar wel het beste voor haar, dat moet je maar in je gedachten houden. Spannend wel hoor, mss dus al heel snel een beeb voor jullie. Charissa: was jullie avond samen gezellig? Vast wel. Volgens mij is de norm voor een helmpje nu bij ons boven de 100. Welja, ik hoor het maandag. Kelly: hoe gaat het met Daynah? Hoop zeker niet dat ze weer gaat spugen, maar griep heerst he. Wij kregen ook al een brief van het kdv mee dat er griepgolf op komst is. Nog heel even en dan jij ook lekker gericht babyshoppen! Ben zo benieuwd wat er in je buik groeit. AM: wat goed dat je in je zwangerschap nog best regelmatig met Kyllian gaat zwemmen, ik heb dat geloof ik niet 1 keer gedaan (wel een idee om dat eens vaker te doen, zal Lieke ook leuk vinden) Jij/jullie klussen je wat af he...petje af! Wat voor gordijnen heb je besteld? LIS: hahaha gezellig 5 kwartier met Jesse op pad geweest. Zo herkenbaar, overal even willen stoppen en lekker traag zijn. Maar o zo gezellig om even samen weg te zijn. Veel plezier bij Wes zijn neef, wordt vast gezellig met alle kindjes. En lekker makkelijk dat jullie lekker kunnen blijven eten. Gisteren een drukke dag gehad, moesten om 14.00 in het ziekenhuis, Nick kreeg een echo voor zn heupjes (heupafwijking komt extreem veel voor in mijn familie) maar gelukkig zag het er allemaal prima uit! Daarna met negen volw en 4 kindjes gezellig bij ons in de tuin gebbq. Mijn schoonouders gingen vandaag op vakantie en vonden het leuk de laatste dag ff met zn allen te eten. Bij ons was dan handig want ze waren er toch om op de kindjes te passen. Straks om 16.00 uur begint het straatfeest, we gaan (weer) met zn allen bbq. Mega veel kindjes hier in de straat dus ook voor Lieke reuze leuk. Ben vanochtend even met meisje de stad in geweest. Ze wilde graag een prinsessejurk en schoenen en een kroontje. Hebben we dus maar ff gekocht. Zal zo ff spammen, erg leuk! Fijn weekend verder meiden en tot later, Liefs Sap
Goedenmiddag meiden, Trena: kan me voorstellen dat het idd toch een teleurstelling is dat je dan misschien je meisje niet meteen mee naar huis kan nemen. Ik ga voor je duimen dat ze toch nog ff iets mag groeien in je buik! Kel: moeilijk is dat dan shoppen he als je het geslacht nog niet weet. Sabino dus in Leeuwarden vanmorgen....hihi.....wij ook, gingen daar naar het zwembad, dat is ook toevallig Zaph: bij Jayna is het heel wisselend of ze zich kan vermaken. Ik moet vaak wel iets verzinnen wat ze dan kan gaan doen. Met buurmeisje is ideaal, dan heb ik geen kind aan dr. Maar juist als ze merkt dat ik ff geen tijd voor dr heb, hangt ze ook erg aan mij. Denk dat het ook wel bij de leeftijd hoort. En ze zal idd in de winter ook veel buiten zijn, dus maar hopen dat het dan niet veel gaat regenen. En helemaal niet raar gezegd als je Jill nog een dagdeel naar de psz doet. Leuk voor haar en lekker voor jou, gewoon doen dus! Lydia: lekker niet koken vandaag dus, ideaal toch. Fijn dat de kids zich dan lekker vermaken he met neefjes en nichtjes, dan heb je echt geen omkijken naar ze. Brennie: heel veel plezier vanavond! De roseetjes zullen vast weer smaken! Handig dat het zo dichtbij is en jullie dus te voet kunnen gaan. Knap dat Milou de nacht droog was! Hihi...die Gerard zal vast niet meer lekker gelegen hebben vanaf 06.00 uur Monique: jij dus ook nog een groeiecho met 34 weken. Alleen maar beter toch, en leuk om je ventje weer ff te zien. Welke kleur ga je het ledikant verven? Sap: ik heb de foto's net ff bekeken....lieeeeef! Een echt tutje dan he. Fijn dat alles goed was met de heupjes van Nick. Ik zag foto's van je schoonzusje op hyves, wanneer is ze uitgerekend? Duurt ook niet lang meer zeker? Lekker hoor de BBQ...mmmm....Wat leuk zo'n straatfeest, veel plezier! Hier vanmorgen lekker met de meiden gezwommen in Leeuwarden. Ga ik ook altijd zwemmen met de kids van mn werk en wou er nu wel es met mn eigen gezin heen. Jayna snapte alleen niet dat we met de auto gingen, want het zwembad was toch in Spanje? Ze moest en zou met het vliegtuig. Moest zo lachen, want had verzonnen dat dat niet kon, omdat het vliegtuig vol zat, zegt ze " we kunnen ook wel staan en dan zeg ik " mensen even aan de kant, wij moeten zitten".....hihi Toen we uiteindelijk in het zwembad waren, was ze spanje ook wel weer vergeten en is zo'n 20 keer van de grote glijbaan met ons geweest. Faya ook genoten en ook nog in de buggy geslapen. Nu slapen de meiden nog, maar ga ze zo wakker maken, anders wordt het vanavond niks. Wij gaan naar verjaardag van de buurvrouw, dus wil ze op tijd op bed hebben. liefs Sem
Net terug van zkhuis. Maandagochtend terug en dan gaan ze kijken hoe de doorbloeding is vd navelstreng.Als mn meisje echt te weinig voeding meer kan pakken,dan heb ik haar aankomende week al in mn armen. Alleen niet voor lang,want ze moet dan gelijk in de coveuse. Was in zkhuis ff bij de coveuse kindjes gaan kijken en ben in huilen uitgebarsten,moest ff zitten hoor. Vind het gewoon een erg naar idee dat ze niet mee kan naar huis. Ik mag 2 dgn blijven en dan moet ik weg uit zkhuis als ik bevallen ben.
Trena: Wat vervelend meid, maar het komt echt allemaal in orde. Ze is sterk genoeg om buiten je buik te overleven, dus het komt echt allemaal in orde. Wel fijn dat je in het weekend al terecht kon komen in het zkh. Volgens mij doen ze dat hier niet. En in het zkh is ze in goede handen. Sem: Oow jullie dus ook in Leeuwarden. Voor jou is het niet zo ver rijden, maar vanuit hier is het geloof ik 2,5 uur met de auto....pokke eind hoor. Lekker wezen zwemmen dus met je meisjes. Ik moest wel lachen om Jayna hoor met dat vliegtuig verhaal. Geweldig, die fantasie die ze heeft. Sap: Fijn dat alles goed was in het zkh met Nick. Heb even gespiekt naar Lieke en ze ziet er leuk uit zeg. Echt een prinsesje. En je schoonzus hoeft ook niet meer zo lang heh zag ik. Flinke buik heeft ze ook. Veel plz met het straatfeest, maar dat gaat wel lukken volens mij. Monique: Ik vind het allemaal zo van die saaie kleuren zo donker allemaal. Zal wel een kwestie van wennen zijn hoor. Van mij mag het ook heel het jaar door zomer blijven. Ideaal toch. Wat voor kleur ging je nou ook alweer de babymeubels verven, was het nou wit? Er is hier kermis in Capelle aan den IJssel, was d'r net dus even met Daynah geweest. Ze wilde alleen in de botsauto's heb dat dus maar niet gedaan, mag ze morgen met papa doen...hahahahaha. Als ik was gegaan komt ws de bevalling gelijk op gang zo hard ging het er aan toe. Ze zit nu nog even naar Kabouter Plop te kijken en breng haar zo lekker naar bedje toe. Wel saai zo de zaterdagavond alleen. Ga dus uitgebreid in bad dadelijk en lekker voor de tv hangen........wat een oude muts word ik zeg voor de zaterdag Fijne avond allemaal. Liefs
Sap: wat fijn dat Nick geen heupafwijking heeft! Zo'n spreidbroekje vind ik zo zielig om te zien. Jullie nu dus weer lekker aan de bbq, leuk zo' n straatfeest! Zou leuk zijn als dat hier ooit kwam, maar ons feest zou nu alleen maar met 1 buurvrouw zijn haha. Ik ga zo op je Hyves spieken Semmi: hihi die redenering van onze peuters he...het zwembad in Spanje Trena: jeetje deze week misschien je meisje al geboren! De paar weken dat ze in couveuse moet zullen vast heel snel voorbij zijn met het heen en weer op bezoek gaan. Kun jij ondertussen nog aansterken en daarna met zn allen van jullie gezinnetje genieten. Ik hoop natuurlijk dat ze nu toch nog groeit in je buik, gelukkig hoor je maandag al meer. Dikke knuffel. Kelly: wintercollectie zijn idd meestal saaie kleuren he. Had de H&M ook niets? Misschien dan toch maar via internet...kleertjes.com? De meubels worden idd wit. Snapt Daynah al dat ze een broertje of zusje gaat krijgen? Lekker toch af en toe een avondje alleen, ben ik helaas zelden Kyllian is boven steeds aan het spoken, komt steeds zn bed uit. Hopelijk nu voor de laatste keer naar boven gelopen om hm weer terug te sturen. Zo ff een schoonloopmat in het halletje snijden, ligt die er tenminste ook eindelijk goed in. Geen verf helaas gekomen, schoonvader nam niet op. Hopelijk morgen of misschien is de levering op zn werk later gekomen.
Hier echt en waardeloze nacht gehad. Daynah was aardig aan het spoken vannacht en maar willen drinken en snotteren. Hoop dat het vannacht beter gaat. Nu ligt ze weer op bed. Verder is ze wel lief aan het spelen hoor, maar dat slapen dan. Monique: Ik denk dat Daynah het nog niet helemaal snapt dat ze een broertje of zusje krijgt. We vragen het weleens wat ze wilt en dan zegt ze heel vaak een zusje, maar of ze het ook begrijpt. Denk pas echt als de baby er is. Ik ga idd even op internet snuffelen voor een jas. Is de verf vandaag nog wel gekomen? Ik ga even wat strijken is dat tenminste weer gebeurd. Lfs kelly
Het bah rot zo'n nacht Kel. Hier ook vannacht 2x eruit geweest. 1e keer alleen omdat hij Bumba kwijt was, 2e keer rond half 6 toen hij een bloedneus had. Alles zat weer onder, dus van slapen daarna is niets meer gekomen. En nu wil hij ook niet slapen. Geloof dat de middagslaapjes er langzaam af aan het gaan zijn. Ze zeggen dat broertjes/zusjes het meestal juist hebben qua geslacht he Ben benieuwd of ze een zusje krijgt. Vandaag ook geen verf, dus volgens weekend maar beginnen met schilderen.
Net weer een bloedneus hier en nu ligt ie bij papa op schoot te slapen. Middagslaapjes zijn dus toch wel nog nodig
Hoi allemaal, Trena: Ahhhhhmeid heb echt met je te doen. Kan me voorstellen dat t geen leuk gezicht en gedachten is dat jullie kindjes straks ook in de couveuse moet, maar weet wel dat ze t daar dan bete rheeft dan in jou buikje, want als ze niet genoeg groeit is dat natuurlijk ook niet de bedoeling. Hou ons op de hoogte he! Knuffel voor jullie. AM: Arme Kyl weer2 bloedneuzen. Toch wel vervelend zeg elke keer alles onder t bloed. Kunnen ze er echt niks aan doen!? Heb trouwens vanmorgen een poging gedaan om Yannick een nieuw Noppies broekje maat 62 aan te trekken, wat denk je......kreeg em niet dicht! Dikkertje dap! Zal de 19e september de kleertjes meenemen naar de KJ toren, misschien dat t iets voor jou is of Kel als ze een jongen krijgt??? Wederom een nieuwe broek. Dat merkje is echt te krap voor onze dikke beer. Kel: Hihi, gaat Sabino wel met Daynah in de botsauto's dan?Ik vind dat altijd maar eng als er van die grote gasten ook aan t rijden zijn. Jill mag er van mij nog niet in. Hoe voel je je verder? Lekker avondje gehad in je badje? En Daynah nog ziek geworden? Sap: Wat een leuke prinses heb je toch! Marjolijn is ook aaridg rond geworden he?! Nog een maandje of 2 voor haar? Gaat Lieke nu voortaan in die prinsessenoutfit naar t kdv? Hoe is t met Gijs?En bbq leuk geweest? Sem: Lekker gezwommen gisteren? Brennie": En hoe smaakte de roseetjes weer? Lydia: Alles ok bij jullie? Kom je nog met vakantie spam? Hier een primeur!: VAnnacht heetf Yannick doorgeslapen!!! Of t nou door mn 3 slaaptabletten kwam(homeopatisch hoor) dat ik em niet gehoord heb en John ook niet of dat hij echt heeft doorgeslapen laten we ff in t midden ;') Nee hoor, had em anders wel gehoord, maar had voor t eerst een slaapzakje aangedaan bij hem n denk dat dat t is geweest. Ligt toch wat strakker dan he(zeker hij met zn spekbillen en beentjes). Hopelijk zet t nu door. Jill is dagje bij Linda en Kim aan t spelen op de boerderij dus beetje rust hier in huize van der Haven. Ook weleens lekker. Gisteren hardgelopen en werkelijk, ik was halverwege en mn broek was kletsnat........van t incontinent zijn!!! Ben dr echt een beetje verdrietig van. Ga binnenkort afspraak maken bij de HA. Wil dit dus echt niet. Was overigens pas de eerste keer tijdens t rennen dat dit zo was. Dan maar operatie eventueel om de boel weer aan te trekken, kan ook niet in mn werk met sporten voor verrassingen komen te staan. Nou meiden, ik ga Jill ff via internet aanmelden voor een ochtendje extra psz. Fijne dag nog. Liefs