November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Joepiee Yannick doorgeslapen!! Wat moet dat heerlijk voor jullie geweest zijn! Hopelijk is de slaapzak een oplossing voor lange termijn!
    Balen dat zn nieuwe broek niet past. Noppies valt wel klein he. Heb 1 setje in maat 50 van Noppies, dus hoop dat die hier wel nog gaat passen in het begin...Kyl toendertijd wel iig.
    Misschien kan ik of Kel dan idd wat overnemen..of ruilen tegen een grotere maat voor je beertje hihi.
    Wat irritant zeg die incontinentie. Hier heb ik ook wel na Kyllian's bevalling dat ik me met hard niezen echt moet inhouden. Misschien trekt het nog bij aangezien het nog maar kort na de bevalling is?
    Ow en nee ze doen op deze leeftijd echt nog niets met die bloedneuzen. Naja het is bijna herft, dan heeft hij het ws niet meer. Als het volgend jaar zomer weer zovaak is dan gaan we wel weer klagen bij de HA ;)

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    AM: ben jaloers op de middagslaapjes. Jesse wil eigenlijk nooit meer slapen. Vandaag heeft ie een uurtje geslapen, maar hij heeft wat verhoging en je merkt dat hij niet al te lekker is. Zegt ook wel dat ie moe is. Denk dat het de vermoeidheid van de vakantie is. Want sinds we terug zijn, heeft ie echt niet meer geslapen 's middags. Ik krijg hem eigenlijk alleen naar bed als hij in ons bed ligt en even tv mag kijken. Dan rust ie in ieder geval toch even.
    Kyllian alweer een bloedneus? Warm is het toch niet meer?

Kel: ik vind het ook wel overdreven van die testen bij Daynah hoor. Ik heb ook weleens begrepen dat het op deze leeftijd het belangrijkste is dat de ouders begrijpen wat de kinderen zeggen. Niet druk om maken.
    Vervelend, zo'n rotnacht gehad. Hopelijk kun je vandaag nog beetje bijtanken.

Trena: hoe is het met jou? Heb echt met je te doen want dit is niet wat je had verwacht. Hopelijk eet je meisje flink door en mag ze nog eventjes in je buik blijven. Hoe gaat het morgen? Wordt dan 'alles' bepaald? En wordt een bevalling opgewekt of krijg je een ks?

Brennie: hoe was het gister?
    Gezellig gehad?

Gister was gezellig. Met 7 kids want nicht van Wes kwam ook nog met 2 kinderen. Uiteindelijk maar Chinees gehaald en om 20.30 uur thuis met 2 vermoeide kids.
    Woensdag komt Piet Piraat hier. Ga ik even heen met vriendje van Jesse van het kdv. Ben benieuwd hoe hij dat vindt. Fijne zondag nog!

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    jOepie!!! Go Yannick go Yannick!

Balen van die incontinentie. Ik zou ook naar ha gaan.
    Kom echt nog met foto's van vakantie maar ik heb ze zelf nog niet eens gezien...:)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: nou hier vandaag toch geen middagslaapje hoor. Hij wilde echt niet zn bed in, was gelijk klaar wakker toen we het probeerden. Hij is nu met papa ff wandelen, mama ff rust ;)
    Ik hoop dat de verhoging van Jesse niet door gaat zetten.
    Nee nu zal het idd geen bloedneus van de warmte zijn, alhoewel hij het 's nachts altijd wel iets warmer heeft. Hij zal wel in zn neus hebben gezeten en aangezien zn bloedvaatjes daar natuurlijk maar dun zijn dan heeft ie door eraan te zitten ook zo een bloedneus als het geen warm weer is. Vanmiddag kwam het wel weer spontaan, maar dat kwam natuurlijk door vannacht.

Dat piratenfeest zag Kyllian ook vorige week hangen, wilde hij ook heen woensdag haha. Het is hier dan ook braderie en dan komt Fifi, dus denk dat we gewoon in Houten blijven, aangezien hij ook weer 's ochtends naar de psz gaat.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja LIS wordt nu echt hoog tijd voor foto's!! Dat je ze zelf nog niet eens bekeken hebt haha.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Komt de echte piet piraat bij jullie? Of een imitatie ;) De echte moet wel aanstaande weekend in Plopsaland zijn hoor, daar gaan wij heen met de kids :)
    Klint gezellie jullie avondje met alle kids,hahaha. Eet je dan gewoon ook mee of hou je je nog strikt aan je richtlijnen van t dieet?

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Lekker he als papa em ff meeneemt en je zelf rust hebt! Ik vind het vandaag ook heerlijk ff zonder Jill en Yannick die al vanaf 1030 slaapt. Zal weer feest worden vanavond/vannacht ;)

Kim belde net of Jill mag blijven eten.........Mac Donalds, Hahaha ze heeft t nogal naar dr zin bij dr tante en grote nicht. Had al paardgereden, trampoline gesprongen en zat nu te plakken en knippen. LOl

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Welke Plopsaland gaan jullie Zaph?
    Is er dan wel een echte Piet Piraat, ze hebben toch allemaal maskers op dus wie is nou de echte ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wow slaapt Yannick dan achter elkaar door? Zonder te willen drinken? Nou hopelijk gaat het vannacht wel goed dan he.
    Jill naar de Mac hihi, die heeft zich vast en zeker vermaakt!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

hmmmm...uiteraard brak maar het was echt super!! Lekker weer gehad, goed sfeertje en lekker koude rose'tjes :) Van 13-0.00 uur rondzwalken breekt je wel op, was blij toen ik zat. Guus Meeuwis kwam als laatst, was echt heel erg leuk!

Goed zo Yannick! Vannacht weer heh ;) Slaapzakje kan idd wel helpen ja. Amy deden we de eerste weken ook inbakeren (gewoon met een handdoekje), hielp ook erg goed!

AM: zielig voor kyl, weer een bloedneus. En niet slapen dus...hier liggen milou, amy en papa al anderhalf uur te slapen, heerlijk!

Sap: echt super die foto's van prinses Lieke, ze kijkt ook zo trots! Lief!

LIS: leuk naar piet piraat! Jullie hebben nogal eens uitjes met de familie, gezellig hoor!

Kel: hoe gaat het nu met Daynah?

Zaph: het trek nog wel bij joh met dat incontinentie. En bekkenbodemspieren trainen, schijnt goed te werken. 3x per dag 10x 10 seconde achter elkaar samentrekken ;)

Vandaag een rustig dagje...straks maar frietjes halen. Jammie...altijd lekker vette hap na zo'n alcoholisch dagje!

Ik heb nog een leuke foto, Amy die voor het eerst bewust eendjes ziet

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    We gaan naar de ''echte Plopsaland'' in de Panne. Hebben een weekend een huisje gehuurd van Sunparks, gaan dus aanstaande vrijdag tm maandag een weekend weg.
    Zit net te lezen op Zoover.......verschillende reacties op t park en de huisjes, maar ach, t is toch alleen maar om te slapen en douchen. Eten doen we elders.

De echte Piet Piraat is wel herkenbaar hoor. Dat is die van de tv series. :)

Ennuh ja hij slaapt al aan 1 stuk de hele middag door ja. Nu nogsteeds overigens............straks rond 17 uur een fles denk ik en dan nog om 20 en 2230 ongeveer denk ik. Zien wel wanner hij komt.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Ahhhhhhhhhhh die foto van Amy is wel heel lief zeg, dr hoedje staat ook geweldig :)

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou had een kopje thee gezet voor Lenn :)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: wat lijkt Amy daar ineens op Milou!! Lieve foto :)
    Gezellige dag gehad dus gisteren :)

Zaph: owja natuurlijk jullie weekendje weg!! Nou zal vast leuk zijn toch het park....zeker als het alleen om te slapen is.

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Lekker hoor Zaph dat jullie dit weekend lekker ff weggaan. hoelang heeft John dan vakantie? Schijnt wel erg leuk te zijn dat plopsaland in Panne! Jill dus mc donalds vanavond!

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Vind ik zelf ook. De blik hebben ze echt van elkaar, lekker verbaasd kunnen kijken.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: John heeft paar dagen vrij genomen, do tm di. Ja Jill naar de Mac, voor 5 frietjes een heel happy meal ;) hahaha. Moet zeggen dat t eten wel iets beter gaat, ze gaat dingen proeven, maar maximaal een hapje of 5-8 per avondmaaltijd?! Brood= 1 boterham per dag als ze t haalt. Vanmorgen op de weegschaal gezet, ze weegt 14 kg. Prima lijkt mij.

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nou milou eet niet veel meer hoor.
    Soms heeft ze een dagje dat ze ineens 2 of 3 boterhammen eet tussen de middag maar dat is zelden. 's avond is een hap of 5 de max. Vorige week was zij 13,6 kg. Ze pakken wel als ze nodig hebben hoor. Alleen vind ik het ontbijt wel belangrijk voor haar en dan eet ze ook altijd of een bord brinta of een boterham en dat moet ze ook echt opeten van me. Voor de rest maak ik me niet druk.
    Maar idd wel zonde voor een heel happy meal.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Ik heb ff op de weet wat je eet site gekeken en t spreek me wel aan. Mag ik vragen wat t starterspakket kost?!?! Mag je ook in een pb sturen hoor als je t liever niet op t forum wilt vermelden.......ik wil ook slank worden, al gaat t nu al weer redelijk hoor, 3 kg in 2 weken.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennie: Owwwwwwwwwwwwww Milou dus ook geen grote eter zo te lezen. En ook maar rond de 13,5 - 14 kg. Hier wees de weegschaal 14 aan, maar kan ook 13,6 zijn, t gaat per halve kilo's

Deel Deze Pagina