November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier ook geen goede eter hoor. Zeker brood niet. Paar hapjes van zn boterham is al veel. Van het avondeten gaat meestal alleen pasta of rijst wel goed. Onze weegschaal kan Kyllian nog niet op, lijkt alsof hij het pas vanaf 14 kilo kan meten. Als ik Kyllian een btje aandruk dan komt ie op 14 kilo en pakt ie het gewicht dus wel ;) Denk dus ook iets onder de 14 kilo. Volgens mij een prima gewicht hoor. In november allemaal weer naar het CB toch?

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    5 november moet Milou en Amy samen naar het cb. Milou dan al 3....en amy bijna 1, gaat echt veel te hard!

Ik ga maar eens naar boven. Ze liggen nu wel erg lang te slapen.....en ik begin al honger te krijgen!

Liefs

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian en papa zijn weer terug van het uitwaaien. Kyl mocht ook een cameraatje mee (die van papa hoor :p), heeft ruim 100 foto's gemaakt ;)

Bekijk bijlage 12494

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. hihihihihi leuk de fotograaf Kyllian. Hij kijkt er wel ernstig bij, dus hij neemt het al serieus ;)

Brennie: Jullie hebben dus genoten gisteravond. Kan mij voorstellen dat je brak bent, vanavond lekker op tijd er in dus.

Zap: Joehoeeee wat goed van Yannick dat ie heeft doorgeslapen dat zal jullie ook een hoop goed doen.
    En ik vind dat je gelijk hebt hoor met dat weekendje. Je bent er alleen maar voor te douchen en te slapen.
    Goed idee om even langs de ha te gaan, want dit is ook vervelend met sporten.

Lydia: Ik vind het echt super knap dat je zoveel bent afgevallen. Ben trots op je.
    Ik mag in januari er weer tegenaan, zodra ik ben bevallen ga ik echt wel lijnen. Kan niet wachten.

Liefs Kelly

8. Vergeet te zeggen dat we nog naar de kermis waren gegaan en Daynah is samen met Sabino in de botsauto's geweest en volgens mij vond ze het niet zo leuk aan haar gezicht te zien. Het ging er gelukkig niet zo heel hard aan toe, maar ze was wel blij dat ze eruit was....hahahahahahahaha. Draaimolen was leuker.

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: sterkte vandaag bij vk! Dikke knuffel van ons.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Trena: jeetje wat balen zeg dat het nu allemaal anders zal gaan dan dat je had verwacht. Maar ook een raar idee dat je je meisje misschien nu wel heel snel in je armen zult hebben. Sterkte meid, komt allemaal goed;)

Kel: jullie hebben de laatste dagen ook niet al te veel nachtrust gehad he. Tank je dan overdag nog een beetje bij als Daynah slaapt? Al zenuwachtig voor woensdag? Spannend hoor! En de botsauto's dus niet z'n succes, gaat misschien ook wel een beetje ruig. Wel knap dat ze het in ieder geval geprobeert heeft:)

Zaph: joehoeeeee, Yannick door geslapen! Hoe ging het afgelopen nacht? Sap had je toch het trappelzakje geadviseerd? Mag je haar wel eeuwig dankbaar zijn....hahaha:)Fijn voor jullie hoor, eindelijk weer eens goed kunnen slapen. En Jill dus goed vermaakt bij dr tante en nicht, zeker helemaal moe toen ze thuis kwam?

Brennie: aaaah, lieve foto van Amy. Daar lijkt ze idd echt op Milou! Grappig dan he dat je die blikken dan weer zo erg van elkaar herkent. Hoewel Jayna en Faya op het eerste gezicht niet op elkaar lijken, hebben ze echt dezelfde lach en zie dan ook wel dat ze iets van elkaar hebben. De roseetjes hebben dus weer gesmaakt, Guus is best leuk he live, vond het in Heerenveen toen ook erg geslaagd.

Monique: haha....die Kyllian met zn fototoestel. Hij zal wel helemaal trots zijn om zelf de foto's te mogen maken. Zaten er nog mooie foto's bij? Is het nog gelukt met het verven van het ledikant?

Verder weet ik t ff niet meer...
    Hier lekker rust in huis. Jayna op psz en Faya slaapt.
    Gister rustig aan gedaan thuis, want was nogal brak van zaterdagavond. Bij de buren geloof ik iets te snel een fles rose naar binnen gewerkt. Toen ik om 01.30 uur op bed lag werd ik me toch ineens beroerd....baaah....En dus de hele dag brak gister. Maar goed, het was gezellig...hihi:)
    Ga nu nog ff bij feestslinger.nl slinger voor Faya haar verjaardag bestellen, weet ik zeker dat ik die op tijd binnen heb.

Fijne dag!
    Liefs Sem

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Zo hier is weer gezellig gekletst, moest ff wat pagina's bijlezen hahaha.

Zaphra, wat vervelend van je urineverlies, maakt je erg onzeker dan he.
    Hopen dat de dokter er wat aan kan doen!
    En Yannick doorgeslapen, heerlijk zeg!!!!

Semmi, jij lekker rustig ochtendje, lekker hoor.
    Hahah beetje veel gedronken...ach moet toch keer kunnen ;)

Fajah, wat vervelend, kan me heel goed voorstellen dat het zo tegenvalt als je je meisje daar achter moet laten, word toch gewoon anders dan je voorgesteld hebt.
    Als alles maar goed is met je meisje, dat is het belangerijkste en ze word goed verzorgd in Zh.

Kelly, haha bevallen in de botsauto's, zou ik ook niet doen hoor als ik zwanger zou zijn.
    Jij ook bijna de 20weken echo, spannend hoor.

Panda, rustig aan doen meid!!

Brennied, lieve foto's van je meisjes, leuk dat hoedje :D

Am, Fotograaf Kyllian :p hij neemt het wel erg serieus hahaha.
    Lief hoor.
    Jij ook al eind op weg, gaat zo snel zo'n 2e zwangerschap he.

Sappie, denk je dat Nick helmpje krijgt, ach als het beter word, als moeder moet je er ff doorheen en kijken naar wat het voor je kind beste is. Als hij er later door gepest word......zo denk ik dan maar.
    Vind het zelf ook soms erg hoor als hij vooral met dit weer die helm op moet...vaak doe ik het ook niet hoor maar het verbeterd echt zo goed!!

Verder weet ik zo niet, sorry wie ik vergeet.

Hier heerlijk weekend gehad, Dennis en ik zaterdag tapas gaan eten, daarna lekker wijntje op terras gehad en daarna ff gepoold, 1 van de 3 potjes gewonnen :p Best goed omdat ik zo'n tijd niet meer heb gedaan.
    Gisteren naar schoonouders geweest, was een dorpfeest met kraampjes en nog mooie duobuggy aan de haak geslagen voor 20euro, zitten naast elkaar, rood met marine en dan macclaren.
    Dus voor de rommelmarkt aanstaande zondag de andere duobuggy maar verkopen.

Zo weer mooi lang verhaal geworden :$
    Ga ff opruimen en dan ook ff nix doen, vanmiddag voor het helmpje naar roessingh.

Tot later

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Bij jullie ook zo'n heerlijk weer, vanmorgen heel stuk gelopen met de jongens...echt heerlijk!!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemiddag,

Charissa: wat goed dat je door het helmpje wel echt verbetering ziet! Ik hoor vanavond of Nick evt in aanmerking komt. Ik denk zelf dat het wel meevalt maar mss zit ik er ook volledig naast. Als het beter voor hem is dan moet het, maar heel erg leuk zou ik het ook niet vinden.
    €20,- voor een duo buggy is niet duur!

Kelly: hihi, Daynah vond het toch maar wat eng in de botsauto's? Kan me er wel iets bij voorstellen.
    Wat spannend woensdag, ben zo benieuwd wat er in je buik aan het groeien is!

Sem: haha iets te diep in het glaasje gekeken? Als het gezellig is gaat het vaak net iets te snel he! Wel herkenbaar.
    Faya inderdaad alweer bij 1, waar is de tijd gebleven.

AM: hihi, Kyllian de fotograaf, ziet er wel heel stoer uit hoor! En 100 foto's :$, hij heeft goed zn best gedaan!

Trena: hoe gaat het nu met je en met je meisje? Knuf!

Zap: yeaaaah wat goed dat Yannick heeft doorgeslapen! Toch nog niet zo'n domme opmerking van me he om een slaapzakje te proberen? Of was het iets eenmaligs;).
    Ik vertelde vandaag op het cb dat Yannick zich al kan omdraaien van rug naar buik, de arts viel bijna van dr stoel, haha, dat is echt mega mega mega snel!!! Wonderkind hoor die Yannick!

Brennie: gelukkig was jullie feest geslaagd. Logeetje waren ook gezellig?
    Wat een mooie foto van Amy!

Verder weet ik het niet meer.

Wij hebben een lekker weekend gehad, gezellig straatfeest gehad met een heerlijke bbq!

Gisteren relax dagje, niets gedaan.

Vanochtend met Nick naar het cb geweest. Het is een lang ventje, lengte 65cm en gewicht 6540gram. Als ik hem vergelijk met Lieke 4 maanden dan is hij nu met zn 3.5 maand al 500gram zwaarder en 5cm langer. Verder was alles oke.

Ik kom later nog weer ff kijken, duik ook ff de tuin in met een bakkie koffie.

Bedankt trouwens voor jullie reacties op onze prinses...:):):)

Liefs Sap

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Heerlijk dat Yannick een nacht heeft doorgeslapen.Heeft hij dat vannacht ook weer gedaan?
    En hoe heeft Jill het gehad in de Mac,meer dan 5 frietjes binnen ;)

Sap:Hoe is het met Nick?Moet hij nu een helmpje?
    En hoe is het met Gijs?
    En met jou natuurlijk ook,heb je nog mood swings of is het nu weg?

Am:Hihiihih Grappig die kyllian die fotos maakt,heeft hij van zn vader zeker ;)
    En waren er ook fotos gelukt of alleen zn handen die erop staan ;)

Simone:Wow das echt niet veel geld voor een duo wagen,heb je goed gedaan.
    Gezellig toch eens een avondje alleen voor jou en je ventje.
    Hoe ging het logeren vd kindjes?
    Waren ze bij jou mams?

Lydia:Bedankt voor je lieve smsje vanochtend :)
    Hoe is het met de jongens?Jesse nog steeds zindelijk?

Sem:Foei toch alweer teveel rose gedronken ;)

Brennie:Feestbeest ook weer brak?Maar twas wel gezellig dus?
    Die brabanders blijven feesten he?

Kel:Morgen spannende dag he,dan weet je het geslacht,ben erg benieuwd.

Hier net terug vh zkhuis,moest alleen gaan ,want Chris had geen vrij helaas.
    Lig je daar in je eentje op zo´n kamertje aan de monitor,maar ach het was maar 45 minuutjes.De ctg was iig goed.
    Toen moest ik terug naar de gynaecoloog voor echo en ze heeft nog eens goed naar het gewicht gekeken,volgens de berekening weegt de baby nu 1860gr echt heeeeel weinig dus op 35 wkn zwangerschap.
    Baby krijgt gewoon erg weinig binnen doordat er een stuk vd navelstreng gewoon zit dicht geslibt????Ze vroeg of ik rookte ,drink of veel vet eet.Nou allemaal niet.Leef zo gezond mogelijk en eet veel fruit en groente dus hoe kan die dan dicht zitten zou je zeggen??
    Donderdag moet ik terug.Ze gaat me nog niet inleiden ivm met het wel erg lage gewicht vd baby.
    Ze kijkt het nog een weekje aan,als de baby echt niks bijkomt heeft het ook geen zin om de zwangerschap uit te dragen,dan is het beter voor beide dat ik ingeleid word.We wachten dus gewoon wat er donderdag weer uitkomt.
    Al is het maar een paar ons dat ze bijkomt,dan ben ik al blij.
    Ben dr al een heel weekend niet goed van,slaap slecht en ben heel moe.
    Moet ook veel rusten zeiden ze,ja makkelijk gezegt....alsof dat gaat met 2 kinderen in de vakantie.
    Ik doe mn best....

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte.

XXX lfs

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Trena: klinkt allemaal heftig hoor! Hoop dat je meisje de komende week nog een paar ons aan gaat komen!!! Dikke knuf.

Degene die de meting van Nick's hoofdje heeft gedaan is ziek dus nog geen uitslag. Een collega gaat dr nog ff mailen of ze de uitslag toevallig al wel heeft berekend. Hoop het, anders nog ff geduld.

xxx

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lieve Trena: ik ga duimen dat je meisje flink gaan eten. En idd... je leeft hartstikke gezond, daar kan het echt niet aan liggen.
    Hopelijk kun je een beetje slapen deze dagen. Weet ook niet zo goed wat ik er over moet zeggen, want ik ben geen dokter.
    Sterkte en een dikke knuffel.

Sap: Lekker jochie dus die Nick. Heb je ook gezien dat de curve van jongens en meisjes anders zijn? Dus niet eens zo gek dat Nick iets langer en zwaarder is hoor.
    Waren idd erg lieve foto's van Lieke in haar nieuwe jurk.

AM: haha, die Kyllian, de fotograaf! Jesse wilde in de vakantie ook altijd foto's maken. Soms echt wel drammen en dan had ie 1 of 2 foto's gemaakt en dan was het ok.

Simone: wow, 20 euro van een duowagen is niet veel. Gebruik je die wagen veel? Jesse loopt eigenlijk altijd wel. En als we een dagje weg gaan, gebruiken we nog weleens 2 buggy's.

Kel: oh, spannend joh. Woensdag weten jullie ook of jullie zoon of dochter krijgen. Ik gok echt op een meisje.
    Zag dit weekend foto's van dochter van neef van Wes en toen ze klein was, heeft ze wel wat weg van Daynah. Echt zo lief, met 2 staartjes... Hoe is het op je werk? Krijg je nu wel wat leuke klussen?

Zap: en... hoe was het bij de Mac gegaan? Jesse eet ook echt niet veel meer hoor. In de vakantie ook echt bijna niet gegeten, maar heb me er maar niet te druk om gemaakt. Je kunt toch niet dwingen.
    Yannick weer doorgeslapen?

Brennie: beetje bijgekomen van het festival? Lieve foto van Amy hoor en idd... ze lijkt wel een beetje op Milou.

Sem: niets meer gehoord van je schoonmoeder?
    Echt vreemd hoor. Kan me er gelukkig niets bij voorstellen.
    Lukt alles nog met het huis?
    En Jayna weer naar haar zin gehad vanochtend bij psz?
    Ja, eerste verjaardag komt ook weer in zicht. Wat gaat zo'n eerste jaar toch weer snel he. Soms denk ik weleens: toen Jesse zo oud was als Marijn nu, ging ik al bijna bevallen van de 2e! Ben toch wel blij dat ik nu niet weer moet bevallen hoor!

Zo, nog ff werken en dan naar huis!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Trena: Ahhhhhh wat rot voor jullie zeg. Ik hoop en duim voor jullie dat jullie kleine meisje een paar onsjes bij gaat komen. Heb trouwens gedroomd dat ze Marissa gaat heten. terkte en rustig aan zover mogelijk.

Sap: Balen, nu weet je nog niks of Nick wel of geen helpje moet. Hihi Yannick een wonderkind, hahaha, ;) nee joh gekkie. Heeft t ook pas een keer of 3 gedaan hoor, maar toch. Mooie cijfertjes weer. Ik moet morgen weer met Yannick, ook zn eerste prikjes :( Niet leuk. Denk dat hij ook inmiddels rond de 6 kg weegt en we op onze kop krijgen dat ie te zwaar is.........t is echt een spekkie.

Simone: Geslaagd avondje dus gehad met Dennis. Fijn hoor voor jullie. Zie je verbetering sinds Quinten zn helmpje heeft en hoelang moet hij nog? Geen geld die duobuggy! Goed gescoord.

Kel; Zie je wel dat de botsauto's geen succes zijn ;) lol. Gaat veel te hard voor die kleintjes, zeker als ze ook echt nog gaan botsen van achteren, niet tof.

Sem:Heb je weer te veel gezopen ;) lol. Lekker he die roseetjes, hier staat ook al een flesje klaar om mee te nemen naar Belgie komend weekend. Lekker wijntje drinken in ons huisje s avonds, gezellig.

Lis: Ow je wil dus (nog)niet bevallen ;) hahaha. Die derde komt er nog wel bij jullie denk ik.

Nou t doorslapen was dus eenmalig....vannacht weer om 1 uur en vanmorgen om 6 uur een flesje gegeven. Balen. Maar hij had gisteren ook bijna de hele dag geslapen en vandaag is ie weer wat meer wakker dus wie weet.

Morgen naar t cb voor de eerste prikjes :(, ben wel weer benieuwd naar lengte en gewicht.

Verder rustig dagje gehad, boodschapjes voor t weekendje weg gehaald en in huis gerommeld. Ben overigens blij dat t weer vanaf morgen richting de 18 graden gaat, laat de herfst en winter maar komen, ben de zomer wel zat hoor.

Oja heb Jill dr Uggs verkocht op MP. Toch nog voor 55 euro(had er 60 gevraagd) maar ok. Kunnen we in de winter weer nieuwe leuke schoenen/laarzen kopen.

Laterz!

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zap: Marijn woog met 2 maanden ook 6 kilo en is wel bovenaan de curve maar is niets van gezegd hoor. Is echt niet te zwaar ofzo. Je kan moeilijk minder gaan geven als het kind honger heeft hè. Marijn is nu nog stevig maar omdat hij zoveel loopt (lees: rent) zie je het vet wel verdwijnen. Zijn onderbenen zijn allang niet meer zo dik als ze zijn geweest. Wel vergeleken bij Jesse maar goed... Elk kind is anders. Mij. Zus weegt ook maar 48 kilo...
    Jammer dat het eenmalig was da doorslapen maar Yannick is nog maar klein hoor.

Zo, hier even druifjes schoonmaken voor Jesse en toetjes geven. Was gaat zo sporten, ik breng de jongens naar bed en dan rustig avondj.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Trena: ga hele hard voor je duimen dat je meissie donderdag toch nog iets gegroeid is. Hopelijk kun je toch ook nog wat rust pakken, misschien de kids even uit logeren?

Sap: jammer dat je nu nog geen uitslag van Nick zn hoofdje hebt. Flinke knul is het dus, wat kan dat dan verschillend zijn he. Bij ons was Jayna altijd een stuk zwaarder als Faya op dezelfde leeftijd.

Lydia: ja idd, toen Jesse 1,5 was kreeg hij al een broertje, dan heb je toch wel het idee dat die 1,5 jaar bij een tweede echte sneller gaat he. Marijn ook een flinke vent dus. Alleen maar lekker toch, hebebn ze wat reserve als ze es ziek zijn.

Zaph: jammer dat het doorslapen nog eenmalig was, maar wie weet komende nacht weer. Lekker dat je toch nog aardig wat voor die Uggs van Jill hebt gekregen. Hier kan alles door naar Faya. Die heeft al 5 paar klaar staan voor dat ze straks gaat lopen...hihi....en dan zal ik vast ook nog weer nieuwe kopen.

Simone: fijn dat het weekend geslaagd was. Heerlijk dan he ff tijd voor jezelf. En ene duo wagen voor 20 euro is echt geen geld!

Hier vanmiddag weinig bijzonders gedaan. Huisje weer schoon gemaakt beneden. Verder met de meiden gespeeld. Faya wordt ook al zo wijs. Probeert op haar manier blokjes te stapelen en te puzzelen. En met de pot mee eten gaat echt super goed. Alles gaat er wel in bij haar, terwijl Jayna echt de voorkeur aan potjes gaf.
    Ben benieuwd wat Faya nu weegt, omdat ze steeds onder gemiddeld lag. Moest afgelopen vrijdag naar CB, maar was het helemaal vergeten....oeps:) Nu moet ik 25 sept pas weer, dus nog ff wachten.

Fijne avond meiden,

Liefs Sem

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena: jeetje dat is wel een laag gewicht he, nog minder dan ze eerst dachten. Ik hoop dat ze toch nog wat kan aankomen. Voel je niet schuldig hoor, want zoals je al zei rook je niet, drink je niet en eet je gezond.
    Dikke knuffel.

Semmi: oeps een fles rose te snel gedronken. Zou ik ook niet meer tegen kunnen hoor :D
    Nog nieuws over jullie huis of is het nu afwachten wanneer ze gaan beginnen met bouwen?
    Lekker toch dat Faya met de pot mee eet! Die potjes zijn gewoon smerig :p Kyllian lustte ook geen potjes (die we tijdens vakantie probeerden), waarschijnlijk ook doordat ik altijd zelf voor hm kookte.

Charissa: doet je zo te horen erg goed om samen met Dennis er ff tussenuit te zijn! Leuk zo'n koopje, kinderwagen voor 20 euro hihi.

Sappie: Nick gaat dus Rick achterna qua lengte hihi. Ach wie weet staat zn groei later weer stil. Kyllian zou ook best lang kunnen worden, maar nu lijkt hij nog steeds iets onder het gemiddelde te zitten. Lieke is ook wel lang toch?
    Al gehoord of Nick een helmpje krijgt?

Zaph: he jammer dat het doorslapen eenmalig was, maar zoals je al zegt niet zo gek als hij de hele dag geslapen heeft he. Sterkte morgen met de prikjes.
    Jij zin in de herfst en winter, nou pfff hier dus totaal niet. Lijkt wel of ik steeds meer tegen mn verlof op zit, ondanks dat ik niet kan wachten tot broertje is er. Zomer met verlof had me zoveel beter geleken ;)

Zo hier 1e werkdagje van de vier er weer opzitten. Helaas was mn stagiaire vandaag voor het laatst, dus vanaf nu kan ik geen taken meer overdragen. De nieuwe staigiare die vandaag is begonnen begeleid ik niet aangezien ik er straks natuurlijk 4,5 maand tussenuit ben. Naja went wel weer de drukte...en hoef nog maar 2 maandjes ;)

Deel Deze Pagina