November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Vannacht weer klote geslapen.
    Ben er echt veel mee bezig,had mn kraamtijd wel anders voorgesteld.Heb er niet veel hoop in dat ze de laatste weken nog gaat bijkomen,want ze is maar 700 gr sinds laatste echo bijgekomen.En dat was in Juli.
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Vanmiddag gaat Jelte bij een vriendje spelen en blijft daar logeren.Morgen blijft hij daar ook de hele dag.
    Kan ik ook mn rust nemen.
    Yorben slaapt gelukkig nog ruim 3 a 4 uur in de middag dus das wel fijn.

Am;Voor je het weet heb je ook verlof,gaat vlug genoeg hoor,en dan ook lekker genieten van je verlof.

Kel: Succes vandaag bij de 20 wkn echo.Wanneer moet je er zijn?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    #24982 Annemonique, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Trena: wat rot dat je zo slecht geslapen hebt. Ik zat net te kijken wat een normaal gewicht is voor 35 weken. Er staat 2500 gram. 1800 gram was bij 32 weken. Dan zou je meisje dus 3 weken achterlopen. Dat verschil viel me dan eigenlijk best nog wel mee. Leuk is het natuurlijk niet hoor en misschien heb je niets aan dit gebrabbel van me.....maar wil toch proberen je minder klote te laten voelen (al zal dat ws niet lukken). Goed slapen en je rust nemen is nu gewoon zo belangrijk lijkt me. Nogmaals sterkte en een dikke knuffel.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena morgen heeft Kel de 20 weken echo!

Kel al een btje zenuwachtig of totaal niet?

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik begin vandaag om half 12, ga om 11 uur Kyl naar mn moeder brengen. Moet vanavond tot 8 uur werken, maar zit te hopen dat mn laatste afspraak niet door gaat, erg he ;)

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: vervelend dat je er zo slecht van slaapt. Gelukkig gaat Jelte even uit logeren. En slaapt Yorben nog elke dag 3 a 4 uur? Wat fijn! Jesse slaapt eigenlijk helemaal niet meer. Hij is wel moe, maar slapen wil ie echt niet. Hopelijk komt je meisje nog een paar ons aan.

AM: helemaal niet erg dat je hoopt dat je laatste afspraak niet doorgaat! Tot 20 uur is ook wel lang. Brengt je moeder Kyllian dan thuis? Of moet jij hem dan nog ophalen?

Kel: ja, spannend he morgen!

Zap: hoe is vannacht gegaan met Yannick? Doorgeslapen in zijn slaapzak? Succes vandaag met de prikken! Ook alweer 2 maanden. Wat gaat het hard? Lijkt wel gister dat je bent bevallen!

Hier geen nieuws. Gisteravond drama met de kids om te slapen. Jesse wilde zijn loopauto meenemen naar boven, en was onwijs boos op me dat het niet mocht. Krijsen! Had inmiddels Marijn ook al uit bed gehaald, want die was ook aan het krijsen. Uiteindelijk heeft Jesse het na een minuut of 10 opgegeven. Marijn hield het vol tot bijna 22 uur. Toen Wes thuiskwam van het sporten, zei ie: heeft ie al wat te drinken gehad? Want dat helpt weleens he. En ja hoor... na flesje sap lag ie heerlijk te slapen bij Wes :x
    Nu maandafsluiting op het werk, dus lekker druk!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: Oeps gezellig zo'n avondje met de boys ;) Volgende keer dus maar gelijk wat drinken voor Marijn hihi.
    Sterkte met de drukte op je werk.
    Djurre haalt Kyl op bij mn moeder. Mn moeder woont op 5 minuten loopafstand ;)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal,

Jeetje Lis wat een feest met je jongens gisterenavond. Ach zal vast niet elke dag zo zijn he. Poets je nog wel de tanden na die sapfles? Zijn ze vandaag wel weer lief?

AM: Jeetje ik zie net je banner, ook alweer ruim 26 weken zwanger, wat gaat iedereen toch hard zeg. Wow. Ja weer een najaarskindje voor jullie, maar ach, als t maar allemaal goed gaat en gezond ter wereld komt he.

Trena: Ach heb echt zo met je te doen. MOet steeds aan je denken en hoop echt dat alles straks mee zal vallen.

Sem: Hihi ja das makkelijk he met 2 meisjes, alles doorschuiven al ben ik zelf wel een beetje huiverig met schoenen doorgeven hoor, zou ik niet zo snel doen, tenzij Jayna er echt heel weinig op heeft gelopen.

Vanmorgen naar Cb geweest. Meneer weegt nu gewoon bijna 6700 gram:$:$:$ en is 59,5 cm! Dat is dus een toename van ruim 1,5 kg tov vorige keer. Lol. Moest proberen te minderen met de flessen, maar hij is zo hongerig he. Heb zelfs ook al zwaardere voeding voor hem. Ga maar proberen de tijden tussen de flessen te gaan rekken, dat hij ipv 6 nog maar 5 flesjes per dag krijgt. Ach Jill was ook altijd een dikkertje, en zie nu.
    Verder moet Yannick ook naar fysiotherapie vanwege zn afgeplatte achterhoofdje :( Jammer, maar hopelijk gaat t helpen en voorkomen we een helmpje. De prikken waren niet leuk, hij ligt ook een beetje te kreunen in zn bedje nu. Zielig :(

Kom later weer ff kijken, moet hoop dingen regelen en achteraan bellen en nu is t ff rustig in huis.

Liefs

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Wow Flinke knul die Yannick.Maar ach lekker toch zo´n spekkie,gaat er wel weer af hoor.Gewoon je eigen gevoel volgen.
    Lief dat je zo aan me denkt,ik hoop ook op het beste.

Am: Dank voor je bemoedigende woorden over het gewicht,had ik ook al opgezocht en vind het eigenlijk ook best nog meevallen dat ze 3 wkn achterloopt.Ik heb zoiezo geen zware kindjes bij bevalling,heb ik ook tegen gyn gezegt,dus mss ligt het daaraan??
    We wachten gewoon nog even af en zien dan wel weer verder,als het beter is als ze eruit is,dan moet dat maar.
    Al zit ik er toch wel steeds mee in mn hoofd natuurlijk,kan helaas geen knopje omzetten.
    Hoop voor je dat je laatste afspraak niet doorgaat,ben je lekker vroeger thuis.
    Ow dacht dat kel vandaag de echo had .

Lis:Wat een drama avond gister bij jullie,denk je eens een avondje voor jezelf te hebben.....Kan Marijn al een beetje praten?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi kijk net terug in Jill dr cb boekje, die was pas bij 5 maanden 7200 gram, denk dat Yannick t eind van de maand al is als hij zo door gaat.

10. helloooooooooo,

Zap: Wat een flinke knul heb je, maar toch niet zo dik???? Valt toch wel mee. Geef dat kindje nou maar lekker de fles als ie er om vraagt.
    Wat gaan ze dan doen bij de fysio als ik vragen mag.
    Nog gelukt met je belletjes.

LIS: Ooow gezellig zo'n avondje dan....not. Zal je net zien dat Wes thuis is, dat ie dan wel gaat slapen, zo irritant is dat.
    Lekker druk dus op je werk, dan gaat de tijd idd erg snel.

Monique: Heh jammer dat je stagaire weg is, maar wat je zegt nog 2 maandjes werken en dan lekker verlof.

Trena: Oooow 3 weken valt toch wel mee, dan begrijp ik de ophef niet zo van de vk of gyn. Je zult zien dat je jou eerder ongerust maken dan het nodig is dadelijk.

Sap: Nog iets gehoord over het het helmpje?

Ik heb idd morgen de 20 weken echo en ik kijk er zoooooooo naar uit. Belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is, maar wil zo graag weten wat het is.

Gisteravond nog naar de vk en alles was in orde. Moest iets meer rust nemen omdat me bloeddruk wat hoger is en ik heel slecht slaap. Makkelijker gezegd dan gedaan. Moet toch werken en daarnaast loopt Daynah nog rond.

Vannacht dus weer een kl*te nacht. Daynah constant wakker en aan het hoesten. Nog 2x gespuugd :x. Even maar weer in de gaten houden had nl. afgesproken met de kinderarts dat ik weer contact zou opnemen als ze weer zou spugen.

Ik ga ff Daynah op bedje leggen.

Lfs Kelly

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly: oooooh wat spannend, over 18 uur weet je of jullie een zoon of dochter krijgen (mn gevoel zegt dochter). Gezond is idd het belangrijkste maar dat zal wel goed zitten! Alvast heeeeeel veeeeeel plezier morgen!
    Shit, Daynah weer spugen..hoop dat het niet doorzet en anders toch echt de arts bellen hoor!

Zap: jeetje wat een flinke kerel zeg!!! Hij is nu al zwaarder dan Nick!! (wel 5.5 cm korter, haha). Alleen maar fijn toch dat hij zo goed drinkt! Yannick dus ook fysio...helmpje voorkomen is altijd beter.

Trena: hoe gaat het nu met je..als ik het verhaal van AM zo lees lijkt het ook wel mee te vallen maar kan me heel goed voorstellen dat je je kraamtijd anders had voorgesteld.

LIS: hmmmmm dat was niet echt een leuk avondje met de kids dus. Hahahaha, irritant dat Wes gelijk de oplossing had, hahaha.

AM: jouw zwangerschap begint ook alweer lekker op te schieten. Heb bij jou soms het idee dat je er niet echt van geniet, je ziet tegen de donkere dagen tijdens je verlof op, maar dat moet je niet doen!!!! Je zal het vast super vinden straks met je twee mannekes. Lekker thuis op de bank met kaarsjes aan, heerlijk met de feestdagen thuis, geniet hoor meid! Het gaat al zo snel.

Verder weet ik het niet.

Hier alles goed, vandaag weer een dagje gewerkt..tijd ging snel voorbij, das wel lekker.

Mijn moeder was aan het oppassen en dacht even de planten buiten water te geven, waait de deur toch dicht met de kindjes binnen :$:$:$. Gelukkig had ze de achterdeur niet op slot gedraaid. De buurman was zo lief om over de schutting te klimmen en de deur weer voor mn moeder te openen, haha, gekke mama.

Nog geen bericht van de meting van Nick's hoofdje. Baal dr wel een beetje van, ben gewoon erg benieuwd. Ga anders morgen toch nog maar ff bellen.

Ik ga ff tv kijken...tot laterzzz

Sap xxx

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kelly krijgt vast een meisje, ik ben dr bijna zeker van! Balen van t spugen Kel, toch idd maar weer ff de KNO arts bellen.

SaP; Oei das schrikken, deur dicht met kindjes binnen. Kon Lieke de deur niet open doen? John heeft t ook 1x gehad met Jill die binnen lag als baby. Hij moest wel helemaal naar zn moeder hardlopen voor een reserve sleutel, Jill lag toen zeker wel een kwartier alleen binnen. Schrikken he?! Ben benieuwd naar Nick zn hoofdje.

Yannick ligt in coma. Arme kerel, hij is wel een beetje suf van zn prikken hoor. Maar geloof niet zoveel last. Heb wel een pcm gegeven vanmiddag toen was ie warm. Zal morgen wel weer helemaal ok zijn. Kreeg weer flinke glimlachen van hem dus hij voelt zich wel ok denk ik.

Vanavond half negen op nl 3 die show waar we in mee hadden kunnen doen. De andere 2 koppels tegen wie we moesten tijdens de testdag doen wel allebei mee(Jordy en Annelies en Agnetha en !???). We waren echt te netjes denk ik, althans niet bekvechterig genoeg. Onze vervangers zien er op de foto via internet in ieder geval niet uit. Ben benieuwd welke prijzen we hebben misgelopen.......en hoe de show uiteindelijk is geworden.

Kindjes liggen er allebei in, Yannick heeft vandaag maar 4 flesjes op, vanavond nog 1 en dan is t genoeg. Gaan we toch de 5 flessen halen vandaag ipv 6 :)

Meiden tot morgen.

Liefs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: wow je heb dus idd een echt beertje hihi. Ach lekker toch zo'n klein spekje, het verdwijnt vanzelf weer ;)
    Heeft hij vandaag nog veel last gehad van de prikjes? En dus ook fysio voor zn hoofdje, lijkt wel alsof ze eerder doorgestuurd worden of is dat niet zo?

Kelly: rust nemen is idd makkelijker gezegd dan gedaan, zeker met een peuter die een beetje ziek is. Vervelend dat ze weer regelmatig aan het spugen is.
    Alvast heel veel plezier morgen bij de echo!! Hoop dat je vannacht wel goed kunt slapen hihi. Ik ga geen gokje wagen, heb echt geen idee bij jullie! Spam anders ff een buikfoto, dan krijg ik er misschien wel een gevoel bij ;)

Sappie: oepsie het zou je maar overkomen dat je niet naar binnen kunt en de kindjes zitten daar nog wel. Heeft ze nergens een reserve sleutel liggen?
    Van mn zwangerschap geniet ik niet heel erg idd. Denk dat dat komt door de drukte met verhuizen, klussen en nu toch nog veel dingen in huis die nog gedaan moeten worden. Nu de babykamer bijv nog. Ik kijk zeker wel uit naar de 2e hoor! Denk dat ik juist dan pas echt kan gaan genieten :)

Kyllian ligt voor het eerst zonder luier op bed. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar hij wilde echt zonder luier gaan slapen. Toch maar xtje proberen dus. Hij blijft overdag ook nog af en toe ongelukjes hebben, vooral als hij moe is. Morgen weer voor het eerst naar de psz, maar weet dus niet of ik hm dan een luier aan zal doen of niet? Hij zal het zelf niet willen, maar lijkt me ook vervelend als hij daar in zn broek plast.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zaph: nou vannacht dus misschien wel een goede nacht, al is het dus door zn sufheid van de prikjes. Gelukkig lijkt hij niet zoveel last te hebben.
    Ik ga nu lekker op bed liggen en ff zappen naar dat programma, ben benieuwd! Was alleen veel leuker als jullie daar natuurlijk stonden ;)

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Ben benieuwd of kyllian droog blijft.Yorben slaapt smiddags ook zonder luier en is altijd droog als hij wakker word,vanmiddag helaas een keer niet.Toch nog weleens een ongelukje dus.

Zaph:Ben naar die show aan het kijken,wat een arrogante kandidaten zeg bleeeh.

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Ff kort...heb gewerkt vandaag en zijn net pas klaar met kids naar bed, opruimen etc. Nu lekker bankhangen!

Ik wil Kelly heel veel plezier wensen voor morgen!! Ik denk ook een meid. We zullen zien.....hahah

Trena, knuffel voor jouw!! Lekker dat je nu ff kan rusten.

Sap: stom zeg dat je nog steeds niks gehoord hebt.

Zaph: wat een flinke knul, hihi. Amy woog 4500 bij 2 maanden. Hoop dat ie lekker doorslaapt vannacht!

AM: toch nog op tijd klaar dus vandaag? Of ben je nog op je werk?

MOrgen nog 1 dagje werken dan weer weekend. Pff wel weer vermoeiend hoor dat werkritme maar wel fijn om ook weer met mijn eigen dingen bezig te zijn! En het is altijd gezellig met mijn collega's, ook erg belangrijk :)

Trusten voor iedereen en tot snel weer, xxx

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Weer slecht geslapen,zat om half 7 al gedoucht en wel beneden.
    Yorben nog steeds in slaap.Ben bnieuwd hoe Jelte zn logeerpartijtje is gegaan bij zn vriendje.Hij komt pas vanmiddag terug.

Am:En is Kyllian droog gebleven vanacht?

Brennie:Kan me voorstellen dat het weer even vermoeiend is om te werken,maar je zit snel genoeg weer in het ritme.
    Werk je lange dagen?

Kel:Nou vandaag dan echt de echo,veel plezier en laat je het zsm weten?

Zometeen ga ik ff naar een vriendin.Ze moet ook bijna bevallen.
    Ze had vd week al wat ontsluiting dus ben benieuwd.

Doeg xxx

18. Hier ook een slechte nacht, maar niet door Daynah hoor. Was om 5.00 uur al wakker. Ik had toen ik zwanger was van Daynah ook van die zulke slechten nachten. Zo irritant, wil wel slapen maar het gaat niet.

Trena: Veel plz vandaag bij je vriendin. Leuk dat Jelte uit logeren was. Hij heeft zeker nog vakantie?

Brennie: Kan mij best voorstellen dat het vermoeiend is om weer te werken. Je bent er best lang uit geweest. Gelukkig laatste dag en dan lekker weekend.

Monique: Ik moet weer eens een foto gaan maken van mijn buik. Komt snel hoor.
    Heeft Kyllian het nog droog gehouden vannacht?

Zap: Jij wel een betere nacht gemaakt? Heeft Yannick het gered met een voeding minder.
    Ik heb het helemaal gemist gisteren die show. Balen hoor.

Sap: Oei dat was niet handig van mams. Doet ze vast geen 2x meer. Lief van de buurman om over het hek heen te gaan.
    Wat gek dat je de uitslag nog niet heb. Is toch irritant?
    Werkse vandaag.

Gaan jullie allemaal voor een meid nu???????????hahahahahahaha zal je zien dat het een jongen is. Hadden jullie eerst gelijk en nu niet.
    Ik wou dat ik het al wist. Veel te spannend allemaal. Belangrijkste is wel dat het gezond is.

Vanmorgen Daynah weggebracht naar het kdv. Vandaag blijft ze er een hele dag. Ze heeft niet gehuild en ging lekker spelen. Is veel leuker om zo weg te gaan.
    Vandaag dus de laatste vrije woensdag. Volgende week ben ik aan het werk.

Ga even schoonmaken. Sabino is ook vrij dus kan hij mooi helpen. Ligt ook nog strijkwerk, dus genoeg te doen vandaag.

Liefs

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: je laatste werkdagje alweer, heerlijk lijkt me dat zo'n lang weekend!!

Trena: vervelend joh dat je nu zo slecht slaapt. Hoop wel dat je uitgerust de bevalling tegemoet kan gaan.
    Yorben is dus ook al zindelijk? Buiten de ongelukjes om dan (die hier ook nog weleens gebeuren).

Kelly: jij ookal slecht geslapen. Kun je dan je draai niet vinden met het liggen? Heb er hier nooit problemen mee, behalve dat ik regelmatig naar de wc moet ;)
    Nog een paar uurtjes!!! Ik ben heeeeel nieuwsgierig! Als iedereen voor een meid gaat ga ik wel voor een jongen ;) Bij mij hadden de meesten het ook fout hehe.
    Daynah nu altijd een hele dag psz? Hier is het altijd maar halve dagen. Best onhandig, want moet dus altijd op mn vrije dag.

Kyllian is vannacht helemaal droog gebleven! Vanmorgen gelijk op het potje die in zn kamer klaar stond en een grote plas gedaan. Hij was zelf helemaal trots en ik natuurlijk ook.
    Naar de psz wilde hij van morgen ook echt geen luier aan, hebben het dus maar niet gedaan. Hoop dat het goed gaat, is natuurlijk weer iets nieuws zonder luier naar psz.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Zaph heb het programma gisteravond ook gezien. Vind het eerlijk gezegd wel een irritant spel hoor haha. Het slaat eigenlijk nergens op, gewoon btje toneelspel hehe. Toch jammer dat jullie er niet in zaten, had je lekkere vakantie gewonnen!

Deel Deze Pagina