November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oh jeetje, lees t over Trena nu pas, wat spannend zeg, zet m op meid, mijn duimen draaien heeeel hard!

Ga nu naar een bruiloft van een vriendin, tot later!

xxx

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh wat spannend bij Trena, ben erg benieuwd!

Panda: oooh wat een bescheiden buikje heb je nog!! En leuk om Bastian weer eens te zien!!

Kelly: fijn dat de testen zijn meegevallen en dat Daynah het dus gewoon prima doet. Logopedie inderdaad maar wel proberen, slecht zal het zeker niet zijn.

Ik ga lekker bankhangen, ben moe....

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hoop voor Trena dat de rest van de ontsluiting wat sneller gaat.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Huh? Vinden jullie 'm echt bescheiden? Ik vind zelf dat ik al best een buik heb. Ligt misschien aan de foto?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: gezellie een bruiloft!

Kel: jij ookal bij een vriendin!

Sap: bankhangse!!

Hier ook moe, dus ga weer naar bed. Heb de hele dag al een weeig gevoel in mn buik en ongi moet ik toch echt niet worden lijkt me ;) Ook veel spierpijn na het vallen over de laatste tree van de trap op mn werk. Was te druk met een telefoongesprek en keek dus niet over mn buik heen naar de laatste tree...daar lag ik dus :p Niet op mn buik gevallen hoor gelukkig. Degene die ik aan de telefoon had moest ook wel niet denken :D

Ow ik heb trouwens geen idee wie Trena allemaal smst als het zover is. Ik neem wel mn telefoon mee naar boven maar kan het dan dus niet meer posten. Heb het gevoel dat het op zn vroegst vannacht zal gaan worden. Hoop iig voor dr dat het doorzet en ze niet nog uiteindelijk een ks krijgt.

Truste allemaal.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja Panda ik vind hm ook bescheiden hihi. Maar dat verandert vast snel! :p

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik lig al lekker in mijn bed. Heb de hele dag al koppijn en ben snotverkouden. Marijn ook dus ik zal het wel van hem hebben.

Mijn tel ligt ook hier en heb mijn iPod dus kan wel posten. Denk ook dat het vannacht zal worden. Ben wel erg benieuwd naar de naam. Maar belangrijkste is dat alles goed gaat.

Panda ik vind je buik ook bescheiden hoor maar kan misschien ook komen doordat je kleren aan hebt?

AM doe je voorzichtig? Van de trap vallen... Gelukkig niet op je buik.

SAP: drukke dag gehad? Je werkt op vrijdag ook toch?
    En nog geen uitslag van Nick?

Ik ga zo slapen. Wes zit nog in Den Bosch denk ik. Wel saai weekend want morgenavond gaat hij naar een feest. Ach, ik vind het niet zo erg hoor. Avondje 'alleen' is af en toe wel lekker.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Geloof dat iemand nog vroeg hoe het met Linda is. Ze is vandaag ook erg met Trena aan het mee leven. Gisteren stuurde ze een sms dat ze zich eindelijk 2 dagen weer goed voelde. Jaime vermaakte zich prima en at alles daar, zelfs kreeft. Jaime kreeg veel aandacht daar :D

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik had om 18:19 uur een sms van Trêna gekregen:

Nog geen baby. Bm was nog niet verweekt. Nu 4 a 5cm ontsluiting. Gaat echt traag. Verveel me dood. Mag nix eten of drinken. Grtjs aan iedereen. xxx

Was zelf eerder nog niet thuis dus vandaar dat ik t nu pas klan plaatsen.

ben benieuwd en hoop dat ze intussen toch haar mooie meisje al heeft mogen verwelkomen!!

Nouja krijg nu net de volgende sms!!!

Onze dochter Fenna is om 22:05 uur geboren. Weegt 2265gr en 43,5cm. Alles is prima met haar. Hoeft niet in couveuse, wel in warmtebedje..xxx

Trêna, Chris, Jelte en Yorben van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!!!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh ooh wat is hte toch weer spannend......hoop voor d'r dat ze snel geboren mag worden en dat alles goed is. Je mag me sms'en AM vannacht als je het weet ;)

Panda: mooi buikje hoor..ik vind hem ook bescheiden maar beter toch dan nu al zo'n dikke buik. Zelf zie je het toch altijd anders. Leuke foto ook van Bastian!

AM: pas op hoor...vallen van de trap :(

Kel: gelukkig vielen de testen mee van Daynah en ben je weer apentrots naar huis gestuurd :) Zie je wel, er is toch niks mis met je meisje. Waarschijnlijk zal milou ook wel logopedie moeten, ze stottert weer erg veel....we zullen wel zien als we weer naar het cb moeten in november.

LIS: snotter ze....amy is ook sinds vandaag zo verkouden. Bah bah

Gelukkig voelt linda zich weer wat beter. Wanneer komen ze eigenlijk weer terug, dit weekend toch?

Wij hebben vandaag boodschapjes gedaan en rondom huis gespeeld. Morgen met Milou naar de stad...op schoenenjacht ;)

Trusten voor iedereen...en hopelijk morgen goed nieuws!!

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Joehoee!!! Trena, Chris, Jelte en Yorben:
    Proficiat met jullie dochter en zusje FENNA!! Wat een prachtige naam zeg!

Ook nog een goed gewicht, ben erg blij voor jullie!! Geniet ervan!

Goede afsluiting van de dag zeg :):):):):):):)

Thx Angela!

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Graag gedaan, ben zo blij voor haar en zeker idd dat het gewicht goed is, weet zeker dat als de kleine meid zich warm genoeg kan houden zelf dat ze mee naar huis mag, mogen ze misschien toch nog gewoon saampjes het ziekenhuis verlaten!!:D

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    TRENA, Man, Jelte en Yorben, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje FENNA, erg leuke naam zeg.
    Veel geluk saampjes

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sorry beetje groot whahahaha

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaaaa, daar is ze dan! Trena, Chris, Jelte en Yorben, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fenna!

Mooie naam......stond ook op ons lijstje met meidennamen;)
    Geniet er van samen en wat fijn dat ze qua gewicht toch al aardig richting de 3 kilo zit!

Trusten meiden, ben net terug van bruiloft, dus kon mooi nog ff spieken voor babynieuws;)
    Kom morgen weer reageren.

xxx

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jaaaaaa, gefeliciteerd met de geboorte van Fenna!
    Lieve Trena, Chris, Jelte en Yorben: geniet ervan!
    Wel klein maar misschien toch zwaarder dan was gedacht. Toch net boven de 2 kilo!!!

Angela: bedankt voor het posten gisteravond, ik was in slaap gevallen.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaaaaa Fenna is geboren!!! Super, van harte gefeliciteerd!

18. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fenna is geboren. Van harte gefeliciteerd en lekker genieten nu.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ook hier natuurlijk nog de felicitaties!! Echt super dat ze toch nog zwaarder dan verwacht is en niet in de couveuse hoeft!

Trena, Chris, Jelte en Yorben van harte gefeliciteerd met Fenna!!!

Bekijk bijlage 13587

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    #25120 Semmi, 5 sep 2009
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
    Goendemiddag,

Trena: ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat, hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad en doet jullie meisje het goed! Ik had me trouwens vergist met m'n " aardig richting de 3 kilo".....zie nu dat t niet 2665 was maar 2265 gram. Maar goed, toch zwaarder dan verwacht en niet in de couveuse, echt fijne voor jullie! Rust maar lekker uit en geniet met elkaar!

Kel: knappe meid die Daynah, dat ze t zo goed deed met die testen. Misschien kan logepodie idd geen kwaad, je kan altijd kijken hoe het gaat toch. Inmiddels nog meer nieuwe roze kleertjes gekocht?

Mirjam: idd bescheiden buikje nog, maar kan op de foto ook anders tonen natuurlijk. Leuk om Bastian ook weer ff te zien!

Monique: oeei, gevallen op je werk, uitkijken meid! Gelukkig viel t mee, maar je schrikt toch wel ff lijkt me. Hoe gaat het vandaag met je vermoeidheid? Kun je op je vrije dagen een beetje bijtanken?

Lydia: heh vervelend hoor hoofpijn, hoe voel je je vandaag?

Hier alles prima.
    Gistermiddag meegedraaid op die leefgroep waar ik ga solliciteren. Erg leuk en uitdagend lijkt me. Kids worden daar geplaatst voor maximaal 12 weken. Daar observeren ze, schrijven een behandelplan en verwijzen door. Er zitten ook crisisplaatsingen bij, waarbij je bijv gebeld wordt dat er een kind komt en 2 uur later dat kind al met zijn of haar ouders met koffertje op de stoep staat. Ik ben benieuwd naar mn kansen, want schat in dat er ook veel invalkrachten van die groep gaan solliciteren en die hebben op die plek natuurlijk meer ervaring, we zullen zien...
    Gisteravond bruiloft van een vriendin die we van vroeger van de camping kennen. We kenden daar verder niemand, dus dan kom je vooral om hun ff te feliciteren en uit fatsoen. Was wel een leuke band, dus samen maar gezellig gemaakt met wijntjes en bier...haha...
    Vandaag hangdagje thuis, lekker hoor ff niks..
    Fijne dag verder allemaal.

Liefs Sem

Deel Deze Pagina