November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag allemaal,

Sem: Heerlijk toch zo'n hangdagje en lekker niets doen. Ik ga voor je duimen dat je die baan krijgt. Lijkt een leuke uitdaging.
    Gisteravond dus gezellig geweest. Mooi zo.
    En ik heb geen roze kleertjes meer gekocht hoor....hahahhaha zou wel willen, maar ga eerst maar eens kijken wat ik nog allemaal heb van Daynah.

Iemand nog iets van Trena gehoord? Ben benieuwd of ze vandaag naar huis mag. Hoop het wel voor ze. Zou wel lekker zijn.

Hier vanmorgen naar het Alexandrium geweest. Moest even een kadootje zoeken voor jongentje wat 1 wordt morgen. Valt niet mee.

Verder voel ik mij hondsberoerd. Hier is de griep toegeslagen. Loop maar te snotteren en heb zooooooooooooooooo last van mijn keel, dus ga er lekker op tijd in dadelijk.

Ga nu even met Daynah spelen.

Liefs Kelly

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd, Trena! Ben zo blij voor je dat het gewicht toch nog meevalt. Ze zal nu vast wel snel aankomen. Hoop dat jullie snel samen naar huis mogen.

Beterschap Kelly!

Semmi: spannend, die sollicitatie. Wanneer hoor je er meer over?

Monique: niet meer vallen hoor! Ik merk zelf ook dat ik al weer wat voorzichtiger moet doen op de trap. Ben zwanger toch wel wat onhandiger dan normaal.

Zal volgende keer een blote buikfoto maken, dan is het vast beter te zien.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sem: klinkt boeiend de groep waar je op gaat solliciteren! Meer behandeling dan je nu doet toch?
    Hoop dat het wat gaat worden!

Kelly: he bah de griep. Beterschap! De R zit weer in de maand he....alhoewel het komende week weer lekker weer wordt!

Panda: zou het door de onvoorzichtigheid komen? Hihi. Ik was ook wel erg gehaast, maar idd ik ben wat lomper nu ;)
    Kwam jij nou ook naar de meet??

Ik heb net een deel van het ledikant in de grondverf gezet. Wat een werk nog zeg, pfff. Vanavond de rest van het ledikant en dan morgen de verflaag. Doe elk weekend maar gewoon 1 meubel, hele dag verven lukt me echt niet meer. Djurre zorgt voor het schuren.

Kyllian wilde niet slapen vanmiddag, maar die ligt nu al een poosje op de bank te tukken. Hij wil nu steeds vaker 's middags niet slapen, dus wie weet zijn de middagslaapjes helaas over een tijdje helemaal verledentijd.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: haha nee, niet door onvoorzichtigheid. Trappen hebben gewoon ineens meer treden, deuren worden smaller, tafels breder, stoepen hoger...
    De meet is de 19e toch?

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik ben er weer.
    Alles goed met mij,1 hechting,voel ik vrijwel niet.
    Mocht vanmiddag naar huis,helaas zonder Fenna.Heb de hele rit naar huis gehuild,mis haar zo :(
    Het was een helse dag gister.
    Inleiding ging zoooo traag,maar dat kwam omdat mn baarmoeder er nog niet klaar voor was met 35 wkn.
    Moest eerst nog verweken ,ging dus erg traag.
    Bleef beetje hangen op 4cm.Eerst zouden ze het stopleggen omdat er om 18 u nog geen schot in zat.
    En dan ks doen.Om 18u15 toch weer beetje vooruitgang.
    Verder gedaan en om 21u had ik 7 cm.
    Om 21u55 kon ik de persdrang niet meer ophouden en had ik volledige ontsluiting.2x persen en ze was eruit.
    Haar hoofdje was er uit en ze huilde al terwijl haar lichaam nog in me zat ,was heel gek hahaha.
    Gelukkig is ze zwaarder dan gezegt werd,maar ze is toch op tijd geboren,placenta en bloedvat zag er raar en superklein uit.Gyn heeft goed gehandeld door me in te leiden,ben blij,want anders had mn meisje het mss niet gered tor na het weekend.
    Ben zelf heel moe,weinig geslapen laatste dagen.
    Fenna mag naar huis als ze 2400gr weegt.
    Vanmorgen was ze beetje afgevallen,maar ze drinkt goed.
    Hoop dat ze snel thuis is.
    Ga er nu 2x per dag heen,kan ik ook eens flesje geven.
    Ze ligt tussen de coveuse kindjes in een warmtebedje.
    Alleen ik en Chris mogen erbij met short.
    De rest kan door het raam kijken.
    Het is echt heel akelig om je kindje er achter te laten.Je bent bevlallen en thuis,maar geen baby,heel raar hoor.
    Mis haar getrappel en voel me beetje alleen,maar gelukkig heb ik mn 3 mannen nog :)
    Zo ga nu proberen wat te slapen,zal beter gaan dan in zkhuisbed.
    en zal nog wel even een fotootje voor jullie plaatsen.
    Fenna is een mini-Yorben,zwarte haar,zelfde toetje.
    Jelte was een hele andere baby.

Nou tot snel.

XXX

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een prachtig meisje!!!
    Lijkt me ook erg raar om te bevallen en dan zonder kindje thuis te zijn. Ik hoop dat ze snel 2400 gram weegt zodat ze snel bij jullie thuis is. Gelukkig wel wat afleiding met de jongens??? En maar proberen wat bij. Te slapen. Ben je misschien lekker uitgerust als ze thuis is.
    Superleuke naam ook trouwens.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heb heerlijk geslapen in mn eigen bedje,is toch veel beter dan in zkhuis he.
    Maar werd vanmorgen erg verdrietig wakker.Mis mn meisje echt zo.Ga er straks weer heen.
    Heb zo´n leeg gevoel.
    Hoop dat de week snel voorbij is.
    Jelte heeft bij opa en oma geslapen en blijft daar hele dag.
    Yorben ligt nog in bed en gaat straks mee naar zn zusje.Mag helaas alleen door het raampje kijken,maar dan kan hij ook vast wennen aan zn zusje.Ze lijken zo op elkaar.

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ben je alweer wakker Trena? Ik zie dat je online bent.
    Wanneer ga je naar zh? Lijkt me best vermoeiend als je net bevallen bent om dan 2 keer per dag naar zh te gaan maar je mist je meisje ook hè.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja is ook erg zwaar,maar tis een heel dubbel gevoel.Je wil bij je ander kinderen zijn,maar ook naar ziekenhuis.
    Ik kan op dit moment weinig doen voor en bij Fenna.Ze ligt daar in haar bedje en mag er alleen uit voor een flesje.
    Ze moet warm blijven.
    Ga straks naar zkhuis,ben benieuwd naar haar gewicht.Gister was ze 45 gr afgevallen.Zal vandaag ook wel af gaan,maar dan zal het langzaam aan toch wel weer omhoog gaan hoop ik.Zo niet dan geven ze paar dgn sonde voeding en dan gaat het vlugger,maar ze moet nu wel leren zelf een flesje leeg te drinken.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Trena wat een mooi meisje is Fenna!!
    Hoop dat ze snel wat aankomt zodat ze lekker met jullie mee naar huis kan.
    Hoe vinden de broers het dat ze een zusje erbij hebben?

13. Wat een prachtig meisje is Fenna zeg.
    Ze ziet er goed uit vind ik.
    Kan mij voorstellen dat je met een dubbelgevoel zit om haar achter te laten maar ze is in goede handen en veel zal ze er niet van meekrijgen.
    Probeer er lekker van de momenten te genieten als jullie samen zijn.

Monique: Je heb groot gelijk om het verven op je gemak te doen je heb nog even de tijd. Ik ga morgen weer beginnen met verder opruimen van de babykamer.
    Zou wel jammer zijn als het middagslaapje over is bij Kyllian toch. Zeker als de beeb er dadelijk is.
    Ik moet zeggen dat Daynah echt haar slaapje nog wel nodig heeft.

Ik ga zo even langs mijn moeder met Daynah. Met de metro gaan we................dat vindt Daynah dus helemaal geweldig. Sabino is naar voetbal en als hij terug is gaan we naar Den Haag naar een kinderfeestje en vanavond moeten we ook weer op tijd terug zijn want dan komen ze ons bankstel ophalen. A.s. vrijdag wordt de nieuwe geleverd. Ben benieuwd.

Fijne zondag allemaal.

Lfs Kelly

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Trena: aaah wat een lief meisje is Fenna!! Zo klein nog. Kan me best voorstellen dat je verdrietig bent omdat ze nog niet thuis is. Hoop dat ze snel 2400 gram weegt en dan met jullie mee naar huis kan. Wel genieten hoor!!

AM: balen dat het middagslaapje van Kyllian over lijkt te zijn. Is nog zo lekker en dan helemaal met een baby erbij straks. Maar jah, ze worden natuurlijk ook 3 he, dus wel normaal natuurlijk. Lieke vindt het gelukkig nog heerlijk om s'middags te slapen.

Kelly: Leuk voor Daynah met de metro...keer wat anders dan de auto he! Veel plezier op de kinderverjaardag...zal weer lekker druk zijn.

Wij hadden vanochtend ook een kinderverjaardag...pff ben dan blij dat het bij een ander is;). Weja, over 1.5 maand mogen wij ook weer..
    We wilden de auto net parkeren voor ons huis, opeens begint Lieke te huilen...heeft ze de hele auto ondergespuugd en buiten moest ze ook nog 3x spugen. Ze is ook erg verkouden...ben bang dat ze een beetje ziekjes is. Nu ligt ze lekker te slapen.

Heb nog steeds geen uitslag van Nick's hoofdje. Ga maandag maar weer bellen, vind het wel lang duren hoor!

Fijne zondag nog,

Liefs Sap

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi meiden,

Wat een mooi meisje is Fenna, Trena! Hoop ook dat ze snel de 2400 gram weegt en dat ze met jullie mee naar huis mag. Zoals een ander hier ook al zei: ook nu genieten hoor van de momenten dat je wel bij haar mag zijn. Is toch ook erg speciaal en ze is in goeie handen.
    Had ze het dan zo slecht in je buik? Gelukkig heeft de gyn goed gehandeld, moet je toch niet aan denken...brrr

AM: goed plan, ieder weekend 1 meubel! jezelf vooral niet opjagen hoor...lekker rustig aan en je hebt nog tijd genoeg. Kyl niet meer willen slapen...hmmm..gelukkig milou nog wel. Was een tijdje wat minder maar nu weer standaard 1,5-2 uur tussen de middag. Heerljk....vooral als amy dan ook net slaapt ;)

Sap: acherum Lieke....dan moet ze zich wel erg beroerd voelen als ze zo vaak spuugt. Beterschap voor je meisje!
    En achter de uitslag aangaan, je hebt groot gelijk. Belachelijk dat je er nog niets van gehoord hebt.

Kel: leuk leuk met de metro...zo simpel maar de kids vinden het het einde :) Super dat jullie eind deze week jullie nieuwe bank al krijgen. Oude via marktplaat verkocht? nog leuk prijsje voor gekregen? Onze bank komt de 3e week van september dus over 2 weken...ben echt blij als hij er is!

LIS: en gisteravond goed vermaakt in je eentje? Op tijd naar bed? Slaapt marijn tegenwoordig in zijn eigen bed?

Wij zijn net terug, ook, van een verjaardag. Achterbuurmeisje en tevens oppas van Milou en Amy. Nu liggen de meiden in bed en hebben wij ff rust.

AMY is gister voor het eerst ZELF GAAN ZITTEN :) Ooh ooh wat wordt ze dan groot en zo trots dat ze was, haha. Prachtig weer.......Nu ze het ontdekt heeft, gaat ze vaak zitten. Straks maar eens een rondje met haar fietsen. Nu mag het gelukkig! Lijkt me zo gezellig met z'n 3'en op de fiets.

Gister met milou laarsjes gekocht. Erg leuke vind ik zelf en milou ook trouwens. Ik zal een plaatje zoeken.... http://images.omoda.nl/img/e1e646a970b9/max/270/max/270/zwarte-develab-korte-laars-7141.jpg

Ook nog geslaagd voor een hoop basic maillots, leggings..en wat heb je er een hoop nodig met 2 meiden :$ Bij Prenatal ook nog een leuk jurkje voor Milou gevonden.

Ik ga ff relaxen....

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: druk, gezellig dagje jullie! Leuk dat jullie nieuwe bankstel bijna komt! Zitten jullie deze week net als Brennie op een zitzak? ;)

Sappie: he bah Lieke een paar keer overgegeven. Hoop dat het niet doorzet.
    Ja idd de verjaardagen van onze kids gaan er straks weer aankomen he. Weer cadeau bedenken ;)
    Nou ben benieuwd of je morgen eindelijk de uitslag krijgt.

Brennie: wat leuk Amy die zelf gaat zitten!! :) Hoe vond ze het op de fiets??
    Leuke laarsjs voor Milou! Welke maat heb je genomen? Kyl heeft nu denk ik 25,5, dus lijkt me dat we voor de winter maat 26 nodig gaan hebben. Had ook al laarsjes voor hm gezien.

Kyl heeft vanmiddag weer niet geslapen. Van de week had hij bij oma 4 uur geslapen, dus na een paar dagen haalt hij het wel weer in. Misschien is het ook wel een fase of omdat we zo druk aan het klussen zijn (hij wil dan niet slapen omdat hij mee wil helpen).

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie vandaag 27 weken, dus in 3e trimester :D

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ff het verschil laten zien van de meubels hihi.

Dit moet de babykamer worden:

Bekijk bijlage 13790

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  20. Annemonique

Annemonique VIP lid